Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Rutina

4. kapitola 3.časť

Rutina
Vložené: Jimmi - 25.09. 2020 Téma: Rutina
Jimmi nám napísal:
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

4. kapitola 3.časť

 

Je utorok, dva týždne po tom, čo sa Hermiona s Dracom nasťahovali do vily, keď Astória Malfoy-Greengrassová vkročí do kníhkupectva. Je celá pompézna a elegantná, na desaťcentimetrových podpätkoch, drahé šaty a dokonalé vlasy. Kráča, ako keby jej toto miesto patrilo, prechádza prstom po povrchu políc - asi očakáva, že ich nájde pokryté prachom, ale netuší, že Hermiona je absolútne posadnutá čistotou.

Hermiona ju sleduje, keď pohľadom premeriava uličky, prezerá si obchod ako sup.

"Môžem ti s niečím pomôcť?" zdvorilo sa spýta.

"Mne? Nie, len sa pozerám."

Majiteľka obchodu stále sleduje tú druhú ženu, ani na sekundu neverí jej úmyslom.

"Je to tu chutnučké. Veľmi... útulné," vraví tá šarmantná čarodejnica.

"Ďakujem ti."

"Stavím sa, že sa to Dracovi páči."

Hermiona stuhne. "Áno, myslím, že áno."

Astória sa pousmeje, keď sa otočí k brunete a priblíži sa k nej, jediné, čo jej stojí v ceste, je stôl.

"Dobre, počúvaj, Hermiona - môžem ti hovoriť Hermiona?"

"Á-áno," kokce Hermiona, v duchu si nadáva, že znie tak... nervózne.

"Neprišla som sem kvôli knihe, hoci ich máš viac, než som si myslela, že máš. Vlastne som tu, aby som ťa varovala pred mojím manželom - prepáč, mojím exmanželom."

Hermiona sa so stisnutými perami pousmeje; hlas tej ženy je príliš zákerný a výraz v jej tmavomodrých očiach je príliš škodoradostný, aby sa dal považovať za láskavý. "Aby si ma varovala...?"

Druhá žena prikývne. "Draco dokáže byť... manipulatívny, keď chce byť. Zákerný. Pomstychtivý. Bezcitný. Keď niečo chce, dostane to. Vezmi si seba, napríklad. Uvidel ťa, chcel ťa, dostal ťa. A teraz má na ceste úplne nové dieťa a pred sebou úplne nový život. Všetko znie perfektne, správne?"

Hermiona prikývne, neverí si, aby prehovorila a bola láskavá.

Astóriine pery sa stočia do zlého druhu úsmevu.

"Chyba. Pochop, o pár rokov - možno dokonca mesiacov - tá novosť vyprchá a on sa bude nudiť. A potom začne hľadať niečo väčšie a lepšie a žiarivejšie než si ty a život, ktorý mu ponúkaš. Jednoducho je takýto."

Hermiona roztržito pokrúti hlavou. "Pozri, Astória, oceňujem tvoju starosť o môj vzťah, skutočne oceňujem," odpovedá tak zdvorilo, ako je možné. "Ale zabúdaš, že Draca poznám od jedenástich. Viem presne, akého správania je schopný a vďaka tomu presne viem, že sa zmenil. A pokiaľ ide o vyprchanie novosti, nie som si tak istá, dvakrát som mu umožnila vycúvať. Povedala som mu, aby zostal s tebou, aby bol s tebou. V zásade som mu povedala, že s ním nechcem mať nič spoločného a jednako si vybral mňa. Myslím, že to znamená o trošku viac než len novosť."

Celé dve minúty Astória vyzerá, ako keby sa chystala vybuchnúť - alebo zrútiť sa. Ale potom sa rovnako rýchlo vzchopí a nasadí na tvár úsmev.

"V poriadku, ale potom nehovor, že som ťa nevarovala. Pekný deň želám, Hermiona."

Ako na zavolanie, spomínaný muž vojde do obchodu, jeho úsmev vybledne, keď sa ocitne zoči-voči svojej bývalej manželky.

"Čo tu robíš?"

"Hľadala som jeden román, ale Hermiona ho nemá na sklade. Správne?" nevinne odpovedá Astória.

"Áno, absolútne. Objednám ho."

"Ďakujem ti, to je od teba hrozne láskavé. Tak či tak, mám nejaké povinnosti. Dávajte si na seba pozor."

"Ehm... počkať... Vyzdvihnem Scorpiusa od Tylera Zabiniho na metlobalový zápas. Je v pohode, ak u nás prespí?" spýta sa nádejne Draco.

"Iste." Je to, ako keby Astória nedokázala opustiť obchod dosť rýchlo, prakticky sa vrhla von z budovy.

Draco sa otočí k Hermione. "Ani na minútu som tej historke neuveril. Čo chcela?" zvedavo sa spýta.

"Nič, len sa porozprávať," odpovedá uvoľnene, odmávne to.

"Čo povedala?"

"Nič dôležité," trvá na svojom, odvráti sa od neho.

"Grangerová..." nalieha.

"Ja len..." odmlčí sa, hlasne si vzdychne. "Povedala, že o pár rokov, keď táto novosť vyprchá, ma opustíš rovnako, ako si opustil ju."

"To nie je pravda, vieš to, správne?" pýta sa vážne, hladí ju po ramenách.

"Samozrejme, že viem," usmeje sa.

"Dobre. Tak ktorým smerom šla? Musím sa s ňou porozprávať..."

"Draco, nie! Nemôže zistiť, že som ti to povedala."

"Prečo nie?"

"Pretože... pochop, je to ohrdnutá žena," vysvetľuje. "Obviňuje mňa -  tak oprávnene -  za to, že jej manželstvo zlyhalo. Obviňuje mňa za to, že si ju opustil. Je len... zúfalá. To jej nemôžeš klásť za vinu."

"Jednako, nemá žiadne právo..."

"Pozri, som v pohode, dobre. Dokonale v pohode. Ja poznám pravdu, ty poznáš pravdu a to je jediné, na čom záleží."

Vzdychne si. "Dobre."

Usmeje, nadvihne sa, aby ho pobozkala na líce.

"Umieram od hladu. Tak čo ten obed, čo si mi chcel kúpiť..."

"Ach, samozrejme. Nechceš ma vidieť, pretože som tvoj frajer. Nie, ty ma chceš vidieť, aby som ťa nakŕmil," doberá si ju, predstiera zranené city.

Zachichoce sa, keď si ju stále nemilosrdne doberá, keď ju vytiahne z obchodu na ich obedové rande.

X

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: upirikaty - 05.01. 2024
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre


Re: 4. kapitola 3.časť Od: sisi - 25.09. 2020
Aha, Dráček Malfoyáček si právě neuvědomil, že má povinnost ke svému nenarozenému dítěti, že je musí krmit oba, dítě i matku, aby byl řádným otcem. Snad mu to dojde vzápětí. Z Astorie jsem měla obavy, že udělá něco podobného jako žárlivou scénu. Možná na veřejnosti, možná někde bokem. Zatím to zvládla elegantně - zmijozelsky. Opravdu berou zmijozelští lekce rétoriky u Snapea? Toto je přesně ve stylu zdegenerované morálky vyšší vrstvy. Ale co, Hermiona i Draco se umí povznést nad věci a asi je jim už jedno, co si o nich Astorie myslí. Takže, děkuji moc a moc za sladkobolný příběh, kterak Hermiona unikla z područí Rona a Weasleyových a směla vplout na vlnách štěstí do pokojného přístavu s lodivodem Malfoyem.

Re: 4. kapitola 3.časť Od: Lupina - 25.09. 2020
Astorie je sice zahořklá a chtěla se trochu pomstít a pokazit jim ten růžový obláček, ale tak nějak si to myslím. Draco se k ní choval láskyplně, vůbec ne chladně, a Hermionou jí bodl nůž do zad... Tak uvidíme, co bude dál. Díky, Jimmi

Re: 4. kapitola 3.časť Od: margareta - 25.09. 2020
Astorie má kus pravdy. Nejspíš mluví o tom, že i jí Draco vnutil v manželství pocit, že je milovaná, začala mu lásku oplácet a najednou zjistila, že to bylo jen pro klid v domácnosti a pro dobrý dojem zvenčí. Vždyť se k ní choval, dokud to neprasklo, pořád láskyplně. Nedivím se, že už mu tu jeho novou zamilovanost nevěří. A docela beru, že se pokouší jeho novou nastávající sice pozdě, ale přece varovat. Myslím, že Hermiona ji jako žena chápe. Na rozdíl od zamilovaného sobce Malfoye. Přeju jí, aby taky našla svou pravou lásku! Děkuji jimmi!

Re: 4. kapitola 3.časť Od: Jacomo - 25.09. 2020
Hm, tak vsuvka s Astorií mě jako čtenáře potěšila, i když Hermiona by se bez ní určitě obešla. Přijde i Ron? Děkuju za další dílek, Jimmi.

Re: 4. kapitola 3.časť Od: Yuki - 25.09. 2020
Možnost, že by se Draco nudil s Hermionou...? Trochu absurdní na celkovou absurdností všeho, co se kolem nich a s nimi děje, ne? :D I když... možné je všechno

Prehľad článkov k tejto téme:

LoveBugOC: ( Jimmi )29.09. 20204. kapitola 7. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )28.09. 20204. kapitola 6. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )27.09. 20204. kapitola 5. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )26.09. 20204. kapitola 4.časť
LoveBugOC: ( Jimmi )25.09. 20204. kapitola 3.časť
LoveBugOC: ( Jimmi )24.09. 20204. kapitola 2. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )23.09. 20204. kapitola 1. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )22.09. 20203. kapitola 6.časť
LoveBugOC: ( Jimmi )21.09. 20203. kapitola 5.časť
LoveBugOC: ( Jimmi )20.09. 20203. kapitola 4. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )19.09. 20203. kapitola 3. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )18.09. 20203. kapitola 2. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )17.09. 20203. kapitola 1. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )16.09. 20202. kapitola 8. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )15.09. 20202. kapitola 7. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )14.09. 20202. kapitola 6. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )13.09. 20202. kapitola 5. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )12.09. 20202. kapitola 4. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )11.09. 20202. kapitola 3. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )10.09. 20202. kapitola 2. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )09.09. 20202. kapitola 1. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )08.09. 20201. kapitola 6. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )07.09. 20201. kapitola 5. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )06.09. 20201. kapitola 4. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )03.09. 20201. kapitola 3. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )02.09. 20201. kapitola 2. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )01.09. 20201. kapitola 1. časť
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )31.08. 2020Úvod k poviedke