Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Rutina

4. kapitola 7. časť

Rutina
Vložené: Jimmi - 29.09. 2020 Téma: Rutina
Jimmi nám napísal:
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

4. kapitola 7.časť

 

Kupodivu, rodiť tretí raz nie je o nič ľahšie. Vôbec. V skutočnosti sa to zdá dajako náročnejšie.

O 6:04 ráno 21. decembra jej praskne voda.

Draco začne panikáriť o 6:06, prechádza sa po izbe ako šialenec (nebol nablízku, keď Astória začala rodiť, prišiel do nemocnice až počas pôrodu).

Do Sv. Munga dorazili o 6:15.

O 6:16 ju prijali a dali jej posteľ.

O 6:20 Draco Malfoy - normálne silný, duchaplný, vypočítavý - ešte stále panikári.

Do 6:50 Hermiona kričí kvôli mučivej bolesti z kontrakcií, mačká Dracovu ruku tak silne, až mu obelie pokožka a zmeravejú svaly.

O 7:03 sa dvere na jej izbe otvoria a vojdú dnu jej rodičia, nasledovaní Harrym a Ginny. (Draco za celý svoj život nikdy Pottera nevidel radšej.)

Do 7:25 je tu väčšina jej rodiny vrátane Rona, Rose a Huga.

Do 10:17 má sťahy tak často, aby mohla začať rodiť a všetkých okrem Draca vyženú z izby. Po celý čas ju drží za ruku, šepká jej slová povzbudenia a lásky do ucha, hladí ju po zlepených vlasoch, keď tlačí a tlačí a tlačí. A keď na neho kričí a bije po ruke a obviňuje ho za to, že jej spôsobil takú bolesť, stále ju povzbudzuje. Jeho vlastný pulz uháňa, srdce mu divoko búši v hrudi a dlane sa mu potia - a vôbec si nechce predstavovať, akú bolesť musí zažívať ona.

Sofia Fénix Malfoyová prišla na svet, dala svoju prítomnosť najavo hlasne a jasne, keď kričí naplno zo svojich maličkých pľúc, presne o 10:31 ráno. Niekoľko nasledujúcich minút sa stane množstvo vecí.

Hermiona je prvá, kto drží v náručí to krehké dieťatko; žiari a plače a jej šťastná súčasne, kým Draco počíta pršteky na rukách a nohách. Potom ju chytí, objíma dieťatko pri svojej hrudi a nad svojím srdcom. Jej rodičia, jeho matka, nasledovaní Rose, Hugom a Scorpiusom sa idú pozrieť na najmladšiu Malfoyovú. Nasleduje niekoľko Weasleyových, vrátane Rona, ktorý vyzerá, že je kvôli nim úprimne šťastný.

O hodiny neskôr, keď liečitelia vyviedli z izby všetkých okrem Draca, majú konečne súkromie. Hermiona, vyčerpaná a v nepohodlí, leží na chrbte, kým sa Draco pomaly prechádza po izbe. Drží Sofiu v náručí, zľahka s ňou pohupuje a zdá sa, že ju ten pohyb upokojuje. A pohmkáva si... zľahka pospevuje. Jeho hlas Hermionu vždy upokojoval.

Sleduje ho z nemocničnej postele - to, ako ju drží a ako sa na ňu pozerá a usmieva sa na ňu. To, aké sú jeho ruky súčasne jemné a ochraniteľské okolo toho malého telíčka. To, ako mu súčasne iskria a slzia oči, pretože ona je jeho hrdosťou a jeho radosťou. To, ako mu myká perami do úsmevu za úsmevom.

Ona sa usmeje, slzy sa zalesknú v jej vlastných očiach, keď spoznáva príznaky čistého šťastia.

Nikdy ho nepoznala či nevidela šťastnejšieho, než keď sa pozerá na svoju dcéru. A ona sa nikdy necítila šťastnejšie než v tomto okamihu, keď ho sleduje a vie, že jej život opäť raz vyzerá lepšie a jasnejšie a že je konečne na správnej koľaji.

Stále má svoju starú rodinu s Weasleyovými a dvoma staršími deťmi. Rose sa s ňou znova rozpráva a nepriateľstvo medzi nimi sa konečne vytratilo. Hugo je vo vytržení, že bude mať malú sestričku.

Áno.

Keď sleduje svojho budúceho manžela, ako kolísavo kráča po izbe, ako keby ho nikto nevidel, dospeje na nemocničnej posteli k rozhodnutiu, že sa všetko konečne zlepšuje.

Koniec.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Hanisko - 10.04. 2023
| |
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: upirikaty - 05.01. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre


Re: 4. kapitola 7. časť Od: myska111 - 28.10. 2021
Pěkná a zajímavá povídka. Ne že bych schvalovala nevěru, ale žít v nefukčním vztahu kvůli dětem taky nepřinese nic dobrého. Díky za překlad a těším se na další.
Re: 4. kapitola 7. časť Od: Jimmi - 29.10. 2021
Asi tak. Najprv kvôli deťom, potom kvôli pohodliu... Človek si hovorí, či to stojí za to :) Kým bude odpoveď nie a nie že neviem, už bude neskoro. Ďakujem

Re: 4. kapitola 7. časť Od: ansus - 03.10. 2020
Jimmi, děkuji za skvělý překlad - autorka vyladila konec opravdu do růžových tónů - a nejen díky malé Sofii, harmonie se rozhostila na všech frontách (pro mě až trošku neuvěřitelně - tedy v případě Rona a Weasleyových bych očekávala asi spíš určitý odstup, než přítomnost v průběhu porodu). Dracovi budiž odpuštěno, která z nás by neroztála u romantického popisu žádosti o ruku, ta by roztála při slzách v očích nad novorozenou dcerkou. A Hermiona je v mých očích nadpozemsky se ovládající hrdinka, protože porod (až na samotný závěr) coram publico bych vážně v žádném směru nedala.
Re: 4. kapitola 7. časť Od: Jimmi - 03.10. 2020
Ďakujem krásne. Za všetky komentáre. Ale už som vo víre ďalšieho, takže budiž im všetko odpustené a nech si šťastne žijú až do smrti .

Re: 4. kapitola 7. časť Od: zuzule - 30.09. 2020
Joo, to se tak v zivote stanou veci, aniz by clovek chtel.. Preju jim jejich happy end. Diky!

Re: 4. kapitola 7. časť Od: sisi - 29.09. 2020
Scéna z porodního oddělení u Sv. Munga je příliš realistická, než aby byla jenom literárním dílem. V čase od 10,17 do 10,31 bych, být Hermionou, profackovala nejen Malfoye ale veškeré mužské pokolení. Safraporte, tohle chlapi prostě nerozdýchají, ani nepochopí. Draco může být rád, že nechápe, co to je dát světu nový život. Protože kdyby to věděl, už nikdy by nevzal do úst lahodnou pečínku, ani vejce, ani vyhlášené francouzské sýry. Naštěstí se tato oběť vkrátku často mění ve vroucí cit matky a dítěte a na světě může žít další šťastný človíček. Sofie Fenix Malfoyová. Ach chuděrka malá, s takovým jménem. To zní dost hororově. Nebyli rodiče trošku mimo na křtinách? Jak s tím jen vydrží ve školce a ve škole? Velký dík za překlad a rychlíkové přidávání kapitol. Momentálně se musím přiznat ke čtenářskému obžerství, bo tak často sem chodit pro pravidelné porce kapitol jsem ještě nedělala.

Re: 4. kapitola 7. časť Od: lenus - 29.09. 2020
Toto bolo viac z reálneho života ako zo života čarodejníkov :) to, že si pridávala každý deň bolo super, človek a vedel tešiť na poobedie. ďakujem za super čítanie, Jimmi, budem sa tešiť na denník =)

Re: 4. kapitola 7. časť Od: Yuki - 29.09. 2020
Tak tu máme konec jedné kontroverzní a vášně probouzející povídky. Uznávám, že to bylo po dlouhé době, co ve mě povídka vyvolala takové chutě někoho uškrtit, profackovat a praštit nad nimi hlavou do stolu. Ale štěstí si zaslouží všichni, nehledě na to, co udělali a jaký život žili. Děkuju za překlad :)

Re: 4. kapitola 7. časť Od: ostruzinka - 29.09. 2020
Krásná povídka.

Re: 4. kapitola 7. časť Od: Baru - 29.09. 2020
Děkuji, děkuji. Tato povídka mi moc dala. Měla jsem možnost se podívat z nadhledu, jako nikdy. Velmi si toho vážím.

Re: 4. kapitola 7. časť Od: margareta - 29.09. 2020
Krásný konec. Teď už si jenom přeju, aby se ani Astorie už nenechala vmanévrovat do druhého sňatku a své rodiče případně donutila přijmout toho, koho si vybere sama! Dovedu si představit, že za rozvod viní ji, protože nesplnila svou povinnost být Draco Malfoyovi dokonalou manželkou. A je krásné, že i Ron pochopil a odpustil. Možná mu o sobě došlo ledacos, co si předtím neuvědomoval nebo nechtěl uvědomit. Mockrát děkuji za šťavnaté počteníčko, milá Jimmi!

Re: 4. kapitola 7. časť Od: Lupina - 29.09. 2020
Jimmi, děkuji za výběr i překlad. Této povídce vyloženě sedělo to rozdělení na menší části. Dalo to prostor vydechnout si a zamyslet se. A že bylo třeba hodně přemýšlení. Pořád si nejsem tak jistá Dracem. Velkou část se choval jako jasný manipulátor zvyklý dosáhnout svého. Ale ten konec ho očistil. Hermiona podle mě trpěla depresemi, nebo k tomu měla nakročeno. Ale o jejím životě s Ronem jsme se nic nedozvěděli, takže nebudu soudit. Příběh to byl opravdu jako ze života. Takže ještě jednou - děkuji :)
Re: 4. kapitola 7. časť Od: Jimmi - 29.09. 2020
Aj ja sa dakujem. Ten koniec ho omilostil aj v mojich ociach. Spomen si na to na konci dennika. Dakujem za podporu.

Re: 4. kapitola 7. časť Od: Jacomo - 29.09. 2020
Zazvonil zvonec a pohádka... začíná. Budiž jim přáno jen to nejlepší. Moc děkuji, Jimmi, za překlad další, tentokrát velmi kontroverzní, ale i tak velice čtivé povídky. Moc jsem si ji užívala.
Re: 4. kapitola 7. časť Od: Jimmi - 29.09. 2020
Ale Hermiona byva velmi casto v tomto postaveni. Ale je pravda ze nie az takto znicena a znechutena zivotom. Dakujem

Re: 4. kapitola 7. časť Od: luisakralickova - 29.09. 2020
A je to. Jak jednoduché;) Díky za překlad, Jimmi.
Re: 4. kapitola 7. časť Od: Jimmi - 29.09. 2020
Dakujem krasne, za vsetky tvoje komentare. Vydrzala si asi do polky, ze? Poctivo som ich precitala.

Prehľad článkov k tejto téme:

LoveBugOC: ( Jimmi )29.09. 20204. kapitola 7. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )28.09. 20204. kapitola 6. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )27.09. 20204. kapitola 5. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )26.09. 20204. kapitola 4.časť
LoveBugOC: ( Jimmi )25.09. 20204. kapitola 3.časť
LoveBugOC: ( Jimmi )24.09. 20204. kapitola 2. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )23.09. 20204. kapitola 1. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )22.09. 20203. kapitola 6.časť
LoveBugOC: ( Jimmi )21.09. 20203. kapitola 5.časť
LoveBugOC: ( Jimmi )20.09. 20203. kapitola 4. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )19.09. 20203. kapitola 3. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )18.09. 20203. kapitola 2. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )17.09. 20203. kapitola 1. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )16.09. 20202. kapitola 8. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )15.09. 20202. kapitola 7. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )14.09. 20202. kapitola 6. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )13.09. 20202. kapitola 5. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )12.09. 20202. kapitola 4. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )11.09. 20202. kapitola 3. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )10.09. 20202. kapitola 2. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )09.09. 20202. kapitola 1. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )08.09. 20201. kapitola 6. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )07.09. 20201. kapitola 5. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )06.09. 20201. kapitola 4. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )03.09. 20201. kapitola 3. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )02.09. 20201. kapitola 2. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )01.09. 20201. kapitola 1. časť
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )31.08. 2020Úvod k poviedke