Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Becoming Mrs Malfoy

25. kapitola

Becoming Mrs Malfoy
Vložené: Jimmi - 16.11. 2020 Téma: Becoming Mrs Malfoy
Jimmi nám napísal:
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

25. kapitola

 

Hermiona nevidela Draca od toho dňa na ministerstve. Bolo to len pár dní, ale pripadalo jej to dlhšie. Poslal jej niekoľko sov, ale trčal vo svojom laboratóriu a niečo vyrábal. Hoci jej chýbal, bola rada za túto pauzu. Mala teraz veľa práce, keď jej Drystan prihral navyše financie a bola vďačná za to, že si mohla emočne vydýchnuť.

Pripadala si ochromená, keď bol Draco v jej blízkosti. O takomto niečom čítala a túžila po tom, ale teraz, keď sa to dialo jej, mala pocit, že stráca kontrolu. Pochopte, bolo to skvelé cítiť sa občas tak opojne. Ale teraz sedela v obývačke a čakala na neho, kedy sa ukáže. Mali byť v Lastúrom domčeku o desať minút a ona vstávala absurdne zavčasu a už sa niekoľkokrát prezliekla. Jej logická stránka odmietala všetok ten povyk, čo spôsoboval. Nebola z tých upišťaných dievčat, ktoré plytvajú časom nad vyberaním toho, čo si oblečú. Obvykle bola príliš zaneprázdnená s hlavou v knihe.

Zasvišťanie v kozube ju vytrhlo z jej myšlienok a zrazu tam Draco stál, tváril sa samoľúbo z toho, že kvôli nemu nadskočila.

"Ach, dobre, si tu, Ideme?" Hermiona sa pokúšala znovu nadobudnúť svoj pokoj spred pár minút.

Prečo musel vyzerať tak dobre? Bolo náročne snažiť sa pochopiť všetky tie zmeny v jej živote, ktoré sa udiali, bez toho, aby sa jej zakaždým rozbúšilo srdce, keď ho uvidela.

"Počkaj minútku," zastavil ju a prešiel k nej. "Ešte si mi nedala bozk na dobré ráno a už som ťa niekoľko dní nevidel."

Prehltla. Samozrejme, že si to všimol a zatváril sa ešte viac samoľúbo. Avšak ona bola chrabromilčankou skrz na skrz a nebola  človekom, ktorý vycúva z nejakej výzvy. Zdvihla sa a Draca pobozkala.

****

Bill si nemohol pomôcť, aby sa neusmial na rozcuchaný pár, ktorý vyšiel z kozubu v Lastúrovom domčeku.

"Meškáte dvadsať minút, vyhlásil. "Premýšľal som, či vôbec prídete."

Hermiona strelila po Dracovi pohľadom, ktorý by slabších ľudí zabil. Avšak on sa len tváril ako mačka, ktorá dostala smotanu.

"Prepáč, Bill. Vyskytlo sa niečo, čo nás zdržalo," vravela, keď sa pokúšala uhladiť si vlasy.

"Niečo sa vyskytlo, správne," zamrmlal Draco.

Zatvárila sa zahanbene a zazrela na svojho priateľa, ako keby ho chcela zabiť. Bill si nerobil žiadne ilúzie o tom, čo robili a rozhodol sa zachránil slizolinčana pred výbuchom Hermioninho neslávne známeho hnevu.

"Žiaden problém. Keď ste už tu, presunieme sa do kuchyne? Fleur nám tu nechala nejaké koláče."

Trojica sa usadila za kuchynským stolom. Ako v Brlohu kuchyňa bola určite centrom Lastúrového domčeka. Bola zabývaná a vítajúca. Hermiona to tam milovala. Bolo to takmer, ako keby ju prenášala späť do šťastných, bezstarostných dní jej detstva. Avšak potlačila nostalgiu a otvorila tašku. Vytiahla odtiaľ svoje výskumy a rozložila ich po stole. Odpila si z kávy, aby sa osviežila, než sa vrhne na vysvetľovanie.

"Myslím, že viem, ako zlomiť tú kliatbu," vyhlásila bez úvodu.

Bill sa na ňu pozrel ponad okraj svojej šálky. "Myslím, že aj ja. Vymeníme si nápady?"

Hermiona sa usmiala. Bill bol jej obľúbený Weasley po Ronovi a Ginny. Bol intelektuálnou výzvou a navzájom sa zásobovali z vedomostí toho druhého. "Podľa McGonagallovej sa tá kliatba takmer zlomila, ale Harry s Dafné nesplňovali požiadavky."

"Áno, Minerva mi poslala sovu, kde to takto popísala."

"Takže sme na správnej stope - len musíme nájsť ten správny pár."

"Čo by vysvetľovalo, prečo si tu dnes s Dracom," dodal Bill.

Zasmiala sa. "Tiež som dospela k tomuto záveru."

"Už som nad tým nejaký čas rozmýšľal. Dáva to zmysel. Oveľa väčší než Harry s Dafné."

Draco sa zamračil. "Musím tu vôbec byť ja? Myslím tým, že ani jeden z vás nepotrebuje môj vstup."

Hermiona pretočila očami nad tým melodramatickým blondiakom. "Musíš tu byť, pretože sa to týka teba."

"A si si istá, že to nie George s Pansy?" spýtal sa Bill.

"Áno. Myslela som si, že by to mohli byť oni, ale v posledných dňoch som o tom premýšľala viac. Myslím, že to musí byť Draco so mnou. My predstavujeme vlastnosti, ktoré Chrabromil a Slizolin mali radi vo svojich fakultách," vysvetľovala.

"Salazar Slizolin mal vždy rán bystrosť a ctižiadostivosť," hrdil sa Draco.

"Alebo ľstivosť, prefíkanosť a čistokrvnosť," pripomenula.

"Hovoríš to, ako keby to bolo niečo zlé," sťažoval sa blondiak.

"A samozrejme, Hermiona je statočná, odvážna a muklorodená," vložil sa Bill.

"Takže prečo nie Pansy a George? Obaja majú podobné vlastnosti," spýtal sa Draco.

"Myslím, že hlavne kvôli krvi. Obaja sú čistokrvní. Spojenie medzi nimi nie je také kontroverzné ako medzi tebou a mnou," vysvetlila.

"Pravda. Každé dieťa, čo splodíme, ukončí dlhú líniu čistokrvných Malfoyov."

Hermiona zbledla pri predstave detí. Draco presne vedel, kam sa jej myseľ uberá a rozhodol sa trochu si ju doberať. "Takže, Bill, mohla by tá kliatba vyžadovať, aby sme stvorili nejaké dieťa a tým ju ukončili?"

Zabehla jej káva.

Bill sa zachichotal. "Upokoj sa, Hermiona. Malfoy sa s tebou len zahráva."

Len zazrela na toho nehanebného exslizolinčana a pleskla ho po pleci.

"Dávaj pozor!" vykríkol. "Len teraz som sa zbavil tých posledných modrín, čo si mi spôsobila."

"Patrí ti to za to, že si ma takto zámerne vydesil."

"Nemohol som si pomôcť, Mačička. Vyzerala si tak zhnusená pri tej predstave."

"Tak či tak," Hermiona sa otočila späť k Billlovi, nahnevaná. "Myslíš si, že ten postup, ako zlomiť tú kliatbu, budeme musieť zmeniť?"

Draco čoskoro vypol, keď sa Hermiona s Billom začali baviť o technických veciach pri krvných rituáloch a zlomení tej kliatby. Niežeby ho teória nezaujímala - zaujímala - ale čoskoro im prestal stíhať. Bill bol neuveriteľne talentovaný kliatborušiteľ a Hermiona si zaumienila byť takmer expertom vo všetkých témach. Mohla sa pravdepodobne vrátiť do muklovského sveta a spraviť zo seba jadrového vedca po pár výletoch do knižnice. Jej mozog bol občas impozantne desivý.

Cez decembrové mraky prekuklo slnko a tak sa zatúlal von. To miesto bola vážne nádherná lokalita. Bola neprístupná, podobne ako mnohé čarodejnícke sídla. Pláž bola ohromujúca.  Bola nedotknutá a dobrý príklad pláže, ktoré z Cornwallu robili takú populárnu destináciu pre veľa britských surferov. Na boku zbadal osamelý náhrobný kameň a vydal sa tam, aby zistil, kto je tam pochovaný. Zažil šok, keď si uvedomil, že je to Dobby.

Stál tam naplnený ľútosťou pred tým malým hrobom domového škriatka, ktorého jeho rodina tak týrala. Býval hrozným dieťaťom a správal sa k škriatkom s nulovým rešpektom. Keď sa Dobby sám trestal, považoval to za zábavné. Ale nikdy nebol taký šťastný, že ho vidí, ako keď sa primiestnil na manor a zachránil Pottera, Weasleyho a hlavne Hermionu. Vedel, že zomrel niekedy počas vojny, ale bola to téma, o ktorej sa s Potterom nebavil, pretože ten mal toho škriatka priveľmi rád.

Malá ruka zovrela jeho. "Bol by na teba hrdý," jednoducho vyhlásila Hermiona.

"Dobby?"

"Áno. Bol by hrdý, že si oslobodil domových škriatkov. Miloval, keď bol slobodný," riekla s úsmevom.

Zamračil sa. "To by som aj ja, keby som mnou zaobchádzali tak, ako sme my zaobchádzali s ním. Mal to horšie ako ostatní, pretože tak očividne neznášal, že musel otročiť."

Hermiona si k sebe pootočila Dracovu tvár. "Netráp sa kvôli tomu. Tak veľmi si sa zmenil a Dobby by bol prvý, kto by to pripomenul. Tvoji domoví škriatkovia sú šťastní a zbožňujú ťa."

"Ako zomrel?" spýtal sa.

Zalapala po dychu. "Nevieš?"

"Nie. Nikdy som sa necítil v pohode spýtať sa na to Harryho."

"Keď nás odmiestnil z manoru, Bellatrix mu zabodla dýku do chrbta."

Len zatvoril oči. "Takže sme zodpovední aj za jeho smrť?"

Hermiona mu len stisla ruku a položila mu hlavu na plece. Potreboval čas, aby trúchlil nad časťami vojny, ktoré práve zistil a ona mu pomôže.

Draco sa odvrátil od Dobbyho hrobu a prešiel sa posadiť na blízke pieskové duny. "Takže, na čo ste s Billom prišli?"

"Myslíme si, že potrebujem urobiť rovnaký rituál ako predtým, ale teraz s tebou a mnou."

"Vážne? To ste celý ten čas strávili tým, aby ste prišli na toto?"

Zahryzla si do pery a zamračila sa. "Ale no tak! Tiež sme preberali iné možnosti pre prípad, že toto nezaberie."

Draco na ňu nadvihol obočie; mala v tvári ten výraz, ktorý miloval. Tvárila sa duchom neprítomne, čo znamenalo, ako postupne zistil, že nad niečím premýšľa. Tento konkrétny pohľad ho nútil chcieť ju rozptýliť, ale zdržal sa, keď si uvedomil, že chce vyriešiť čo najviac vecí predtým, než pôjdu na Malfoy manor.

"Poďme," povedal a vytiahol ju za ruku na nohy. "Poďme sa poprechádzať po pláži."

Hermiona sa na neho usmiala. "Ty si romantik, Draco?"

"Možno?" uškrnul sa s úškrnom, ktorému automaticky nedôverovala. A mala na to plné právo. Len čo ju dostal na kraj vody, zdvihol ju dohora a brodil sa vodou, až kým mu nesiahala po kolená.

"Neopovažuj sa!" zapišťala.

"Neopovažuj sa čo?"

"Pustiť ma do tohto studeného mora."

"Čo si pripravená urobiť, aby si mi v tom zabránila?"

"Pobozkať ťa?" spýtala sa s malou nádejou.

"Prosím ťa! To budem mať aj tak. Musíš byť kreatívnejšia, Grangerka."

Hermiona sa zúfalo snažila niečo nájsť. Nedokázala vymyslieť nič okrem striptízu, ale to sa nestane.

"Príliš neskoro," zašepkal jej do ucha, než ju pustil do tej ľadovej vody.

Vynorila sa s lapaním po dychu. "Teraz máš obrovský problém, Malfoy!" vykríkla, trošku sekane dýchala, pretože jej bola obrovská zima.

Draco sa jej len smial, takže sa ponorila pod vodu, chytila ho za nohy a tiež ho stiahla do vody.

O desať minút neskôr pobavený Bill sledoval cez okno v kuchyni ako dve zmáčané a trasúce sa postavy náhlia nahor po jeho cestičke.

"Trošku zima na kúpanie," poznamenal.

Hermiona na neho len nahnevane zazrela. Draco na druhej strane plne využíval fakt, že si Hermiona vyzliekla kabát a šaty sa jej lepili na telo.

"Poď na manor," rýchlo povedal, než si jeho priateľka stihne vyzliecť ďalšie kusy oblečenia pred iným mužom. "Máme k dispozícii veľa kúpeľní, aby sme sa rýchlo zahriali."

Dotiahol ju ku kozubu. "Uvidíme sa, Bill," povedal, než hodil plnú hrsť letaxu do kozubu a s Hermionou zmizol.

Bill len nad tou dvojicou krútil hlavou. Malfoyovi sa podarilo urobiť nemožné: uvoľniť Hermionu tak, že sa chovala ako malé dieťa.

***

Hermiona sa začervenala nad výrazom na tvári jej bývalého profesora. Snapove obočie sa nadvihlo pri pohľade na trasúci sa pár a očividne len tesne si zabránil, aby sa rozosmial, keď si všimol ich mokrý a špinavý zovňajšok. Pokrývali ich sadze, ktoré sa prilepili na mokré vlasy a oblečenie. Zdalo sa, že sa poriadne baví nad ich príchodom, avšak Draco sa nezdržal dosť dlho na to, aby sa niečo povedalo, naďalej ju ťahal za sebou.

Zaviedol ju do tej istej izby, v ktorej bola predtým. "Uteráky sú v kúpeľni," povedal, než ju postrčil smerom k sprche. "Pošlem Coco, aby ti na posteli nechala nejaké teplé oblečenie."

Jediné, čo mohla urobiť, bolo vďačne prikývnuť. Zuby jej cvakali a bolo jej príliš zima, aby urobila niečo iné, než skočila pod prúd horúcej vody. Lamanšský prieliv uprostred júna bol len pre otužilcov, takže si viete predstaviť, aký asi bol uprostred decembra.

Po dvadsiatich minútach získavania svojej telesnej teploty vyťapkala z kúpeľne, aby našla na posteli oblečenie. Pretočila očami, keď zbadala čo je zač. Džínsy, očividne premenené z nejakých Dracových a rovnaké slizolinské tričko, ktoré nosila aj minule.

Obliekla si rifle. Natiahla slizolinské tričko cez hlavu. Bolo jej jasné, že sa ju Draco snaží vytočiť (a pravdepodobne aj Rona). Potom si natiahla hrubé ponožky. S vlasmi okrem sušenia sa nedalo moc robiť, pretože sa samé stočili do impozantného mraku okolo jej hlavy.

Zaklopala na Dracove dvere a otvorila ich, keď ju pozval ďalej. Zaželala si, aby tak neurobila, keď sa tu prechádzal len v nohaviciach.

"Nemyslíš, že by si mal ľudí varovať, že si polonahý, keď im povieš, aby šli dnu?"

"Ty toto nazývaš polonahý? Mám na sebe viac, než by som mal na výlete v lete na pláž. Okrem toho, ty si moje dievča. Niežeby som si dnu pozýval neznáme baby."

Odtiahla pozornosť od Dracovej nahej hrude a prešla k jeho knižnici. "Uvedomuješ si, že máme veľa rovnakých kníh, však?"

"Vieš, čo sa hovorí: Skvelé mysle myslia rovnako."

Nad tým sa pousmiala, ale stále hľadela na knihy. Draco nepotreboval, aby jeho ego povzbudzovala ešte viac.

Dvere sa rozleteli a dnu strčila hlavu Narcissa. Zaskočilo ju, keď zbadala Hermionu. "Ahoj, Hermiona, neuvedomila som si, že si prišla."

"Neplánovane sme skončili v mori," vysvetľoval Draco.

Staršia čarodejnica sa nad tým zatvárila trošku zmätene, ale nepožiadala ho, aby to viac vysvetlil.

"Harry s Dafné sú na prízemí," informovala ho. "Možno by si si chcel obliecť košeľu, drahý."

"To je to, o čo sa pokúšam, ale stále ma niekto vyrušuje."

"Nebuď mrzutý. To ti nesedí," poznamenala k podráždenému synovi, než sa otočila k Hermione. "Čakáš na Draca, až ti ukáže cestu?"

"Áno," odpovedala. "Stratila by som sa tu."

Narcissa sa zasmiala. "Áno, chvíľu trvá, kým sa tu zorientuješ. Poď so mnou. Prichystala som pre vás všetko vo prijímacom salóne."

Hermiona nasledovala Narcissu do izby, ktorú ešte nevidela. Bola veľká a zaberala veľkú časť prednej časti domu. Bolo tam veľa jedla a nápojov roztrúsených po rozličných stoloch.

"Ďakujem vám za to občerstvenie," povedala.

Narcissa sa usmiala. "Príde tvoj priateľ Ron, takže ma napadlo, že by som mala mať k dispozícii nejaké jedlo."

Zasmiala sa, rovnako ako Harry, ktorý sedel na jednej pohovke spolu s Dafné.

"Ahoj, Hermiona," pozdravil, než si uvedomil, čo má na sebe. "Prečo máš slizolinské tričko?"

Hermiona len pretočila očami. "To je Dracova predstava žartu. Hodil ma pri Lastúrovom domčeku do mora a potrebovala som sa prezliecť."

Harry len pokrútil hlavou.

"Že som sa spýtal."

****

Stretnutie prebiehalo veľmi dobre. Účastníkov ohromila Hermionina a Billova logika a opäť nastalo ovzdušie nádeje, že tú kliatbu prelomia. Ron s Nevillom zvlášť dychtili po tom, aby sa tak stalo. Ani jeden nechcel uviaznuť vo vzťahu, ktorý nechceli, keďže mali priateľky, čo neboli zo Slizolinu.

Neville krátko zaskočil späť za McGonagallovou, ktorá im dala povolenie, aby zajtra ešte raz vpadli na Rokfort. Tentoraz krvný rituál vykonajú Hermiona s Dracom.

Slávnostná atmosféra zaplavila miestnosť a všetci sa rozprávali a jedli to, čo Narcissa pripravila. Ronove oči sa rozšírili, keď zbadal, čo je k dispozícii. Aktuálne sa zo všetkých síl snažil, čo najviac z toho spracovať.

"Robíš menu Weasley hanbu," zhnusene povedal George, keď sledoval bratov výkon.

"Čo tým myslíš?" spýtal sa Ron s plnými ústami.

"Fuj, Ron, musíš toto robiť? Nehovor s plnými ústami," hnevala sa Ginny, keď si utierala omrvinky z ruky.

"Práve si dokázal, že mám pravdu," poznamenal George.

Ron prehnane prežúval svoje jedlo, zazeral na Ginny, kým znova prehovoril. "Čo som spravil?"

"George má pravdu. Vždy sa chováš, ako keby si celé roky nejedol a potom sa napchávaš, ako keby si mal pred sebou nekonečný pôst," vyhlásila Ginny.

"To nerobím!"

"Narcissa povedala, že pripravila toľko jedla, pretože vedela, že prídeš aj ty," vložil sa Harry.

Ron očervenel a nadurdil sa. Odišiel na druhú stranu izby ďaleko od tých, čo ho kritizovali. Neznášal, keď si ho doberala jeho rodina a George s Ginny boli najhorší.

"Je beznádejný," komentovala Ginny, keď sledovala, ako odchádza. "Bez ohľadu na to, čo mama robí, jednoducho nedokáže pochopiť základné pravidlá stolovania."

"Zase si vy traja doberáte Rona?" spýtala sa Hermiona, keď k nim prišla. Neušiel jej jeho nadurdený odchod od svojho najlepšieho priateľa a súrodencov.

"Prskal všade omrvinky a všeobecne sa správal, ako keby celé mesiace nejedol," riekla Ginny.

Hermiona len pokrútila hlavou. Ron sa nikdy nezmení bez ohľadu na to, ako lezie Ginny na nervy.

"Dafné hovorí, že ste si už vybrali termín svadby," povedala Harrymu.

Harry sa rozžiaril. "Áno, bude to na konci marca. Dafné miluje jar a všetky tie narcisy a tulipány budú akurát kvitnúť."

"Oh, to bude také nádherné," prehlásila Ginny, než sa vydala k Dafné, aby prebrala všetky detaily.

****

Hermiona s Dracom ležali na protiľahlých pohovkách, hľadeli na všetok ten neporiadok, čo zostal v teraz prázdnej izbe.

"Niet divu, že chrabromilčanov a slizolinčanov držali osve tak dlho. Keď sú spolu, zostáva za nimi len bordel. A nie z končatín ale zo sendvičových kôrok," vravel Draco.

Hermiona sa rozhliadla po izbe. Vážne pripomínal miesto po bombovom útoku. Chrabromilčania boli vždy preslávení svojimi večierkami a zdalo sa, slizolinčania na tom boli rovnako. Vytiahla sa na nohy a unavene začala zbierať taniere.

"Čo robíš?" spýtal sa Draco.

"Čo myslíš, že robím? Upratujem. Nemôžeme to takto nechať."

"Áno, môžeme. Za chvíľu sem napochoduje Tuffy so svojou jednotkou, aby to tu vyčistila."

Nadurdila sa a pokračovala v upratovaní izby. Draco ju len sledoval a čakal, až kým sa jej nepodarilo, aby to tam vyzeralo oveľa lepšie, než ju odtiahol z tej izby.

"Kam ideme?" spýtala sa.

"Zostaň u mňa na noc."

"Neviem, Draco. Nie som si istá, či je to dobrý nápad."

"No tak," povzbudzoval. "Môžeš spať v izbe, kde si spala minule."

Hermiona bola rozpoltená. Nechcelo sa jej nejak zvlášť ísť domov do prázdneho bytu, keď mohla stráviť viac času s Dracom. Ale tiež nechcela, aby si myslel, že vždy bude nevyhnutne po jeho.

"Niečo ti navrhnem: choď hore, daj si čaj a premýšľaj o tom," vytrvalo naliehal.

Uvedomila si, že ustupuje, hlavne preto, že hlboko vo vnútri s ním dnes v noci chcela zostať.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Hanisko - 09.04. 2023
| |
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre


Re: 25. kapitola Od: Jacomo - 19.11. 2020
Z téhle kapitoly mě zaujaly tři věci: Dracovo zpracovávání informace o tom, jak zemřel Dobby, a truchlení nad skřítkovým hrobem - na něco takového jsem ve fanfiction ještě nenarazila a vzalo mě to za srdce. Harryho poznámka "Že jsem se ptal" ohledně zmijozelského trika na Hermioně :-)) Zhodnocení skutečnosti, že po nebelvírsko-zmijozelském setkání vždycky zůstane někde bordel - a nemusí to být krev :-)) Takže když to zhodnotím, po většinu kapitoly jsem se usmívala, ba přímo culila. Tímto za to moc děkuju, Jimmi.

Re: 25. kapitola Od: Gift - 18.11. 2020
V teto kapitole bylo vsechno, co mam na dramione tak rada. Jen Ron si mohl ty drobky odpustit. Moc dekuji za dalsi velmi prijemnou kapitolu!

Re: 25. kapitola Od: sisi - 17.11. 2020
Ron měl zase tak ohromný hlad? Kam všechno to jídlo dává? Narcissa je naštěstí velice chápavá a navíc výborná hostitelka, má mnoho zkušeností ze společenských akcí, ale já to prostě nezkousnu. Ronalda předchází pověst žrouta. Má snad původ v pohádkách o ježibabě a perníkové chaloupce? Molly všechny krmí a krmí jako husy, zakulatily by se jim pusy a narostla i druhá brada? Měli by udělat spolek třetí generace - Molly Minerva a Narcissa - reprezentovaly by tři grácie a ostatní symboly kouzelnického života i keltské náboženství. Ale ne, na to je potřeba panna žena a baba. Tak třeba by to byla Hermiona, Molly a ta paní co hlídala malého Pottera v Kvikálkově. Jenže Draco je velmi urputný ve své snaze a pro Hermionu neodolatelný. Takže i ona bude asi brzy vyloučena z posvátné trojice... Pokud si Bradavice nežádají panenskou oběť! Každopádně děkuji za překlad, hašteření omladiny docela pobavilo, koupání v chladných vodách kanálu ozvláštnilo nejen vztah DM/HG ale i suchopár a beznaděj při lámání kletby.

Re: 25. kapitola Od: margareta - 16.11. 2020
To musel být pro Severuse Snapea nádherný pohled, když uviděl ty dva, jak se plouží do salónu, přidržují si brady, aby nepřišli o zuby a za nimi se táhne cestička mořské vody i s chaluhama! A chudák věčně peskovaný Ron. Měli ho usadit v koutě, na klín mu dát lavor jídla s naběračkou a nechat ho být. Do hovoru ho mohli zapojit, až by uslyšeli hrkat naběračku po dně. Jsem zvědavá, jestli Draco využije nocování Hermiony na Manoru pro své soukromé cíle. Zdá se, že by nebyla moc proti. Děkuji za kapitolu. Těším se, co se bude dít dál.

Re: 25. kapitola Od: denice - 16.11. 2020
Zdá se, že Draco odvádí dobrou práci - Hermiona je jiný člověk :-) Díky.

Re: 25. kapitola Od: Lupina - 16.11. 2020
Hmmm, příjemné čtení. Trocha pošťuchování, sexuálního napětí a krůček k zlomení kletby. Moc děkuji, Jimmi. Těším se na pokračování.

Prehľad článkov k tejto téme:

Rumaan: ( Jimmi )23.11. 202027. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )20.11. 202026. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )16.11. 202025. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )13.11. 202024. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )03.11. 202023. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )23.10. 202022. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )20.10. 202021. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )16.10. 202020. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )13.10. 202019. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )30.09. 202018. kapitola 2/2
Rumaan: ( Jimmi )29.09. 202018. kapitola 1/2
Rumaan: ( Jimmi )25.09. 202017. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )22.09. 202016. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )18.09. 202015. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )15.09. 202014. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )08.09. 202013. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )28.07. 202012. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )05.05. 202011.kapitola
Rumaan: ( Jimmi )21.02. 202010. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )04.02. 20209. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )18.01. 20208. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )03.01. 20207. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )06.11. 20196. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )29.10. 20195. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )17.09. 20194. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )13.09. 20193. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )06.07. 20192. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )05.07. 2019 1.kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )02.07. 2019Úvod k poviedke