Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Zasnúbení na Vianoce

4. 22.december 3/3

Zasnúbení na Vianoce
Vložené: Jimmi - 15.12. 2020 Téma: Zasnúbení na Vianoce
Jimmi nám napísal:
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

4. 22.december 3/3

X

Celé popoludnie hrajú úlohu šťastného, práve zasnúbeného páru. Flirtujú. Bozkávajú sa na líca.

Keď sa všetci zhromaždia v obývačke, aby sledovali nejaký vianočný film, delia sa o to isté kreslo. To kreslo bola jediná vec, čo v izbe ostala voľná a on sa doň okamžite usadil a stiahol si ju rukou do lona.

Teraz, hlavne kvôli pohodliu, sa duchom neprítomne túli k jeho hrudi.

Keď začnú záverečné titulky, všetci vstanú, aby si ponaťahovali končatiny a trochu sa občerstvili, Hermiona zívne, odmotá sa od Dracovho tela a vyhlási, že ide do postele. Draco, ktorý roztržito sleduje, ako si naťahuje ruky - keď si všimne, ako sa jej nadvihne tričko, odhalí trošku nahého, plochého brucha - povie, že sa k nej pripojí.

Usmeje sa na neho a potom na svoju rodinu, keď im zaželá dobrú noc. Draco to zopakuje a potom ju nasleduje cez obývačku ku schodom.

“Ľudkovia!” zavolá Caroline, keď sa vráti do izby. “Pozrite sa nahor.”

Obaja tak urobia, vzhliadnu z miesta, kde sa zastavili, a zbadajú vetvičku imela visiacu zo stropu, ktorá tam predtým nebola. Hermiona stuhne, odtrhne pohľad od romantickej rastlinky, aby sa pozrela na Draca - ktorý už na ňu hľadí. Po prvý raz za, nuž, celé roky, nedokáže rozlúštiť jeho výraz.

“No? Na čo čakáte? Pobozkáte sa?” nalieha Caroline.

Slabúčko prikývne hlavu - ako keby jej hovoril, aby ho nasledovala. Ona prikývnutie opätuje. Jeho oči sú prilepené k jej, keď pomaly, váhavo zdvihne ruky. Jednou ju chytí za zátylok a druhú priloží na jej líce. Začuje, ako sa jej zasekne dych v hrdle a jeho pohľad dopadne na jej pery, keď sa k nej prikloní.

Spočiatku ju pobozká pomaly, opatrne, váhavo - ako tínedžer po prvý raz bozkávajúci dievča svojich snov. Rýchlo ho rozvášni, keď ju objíme rukami okolo pása a ona jeho okolo krku. Prehĺbi ho, pretlačí jazyk pomedzi jej pery, keď si ju celú pritiahne k sebe, aby bol k nej tak blízko, ako je možné. A obaja zabudnú, aj keď len na chvíľu, že jej rodina je v tej istej miestnosti.

Oddelia sa, len aby sa nadýchli, sťažka zadýchaní a vtedy je už príliš neskoro pokračovať, pretože všetci zízajú. Hermiona si odkašle, odmotá sa od neho ešte raz. Otočí sa k svojej rodine, zaželá rozpačité “dobrú noc” s rovnako trápnym mávnutím, než sa náhli hore schodmi.

Až keď začuje jej kroky na schodoch, preberie sa Draco zo svojho omámenia. Tiež rozpačito zamáva, než unikne po schodoch.

X

Mlčia, keď sa znova pripravujú na spanie, mlčky dajú preč vankúše a položia ich na zem.

Až keď vlezú do postele, preruší to ticho.

“Myslím, že to ich presvedčilo,” zašepká, hľadí do stropu. Bojí sa na ňu pozrieť: bojí sa, že ju bude chcieť znova pobozkať. Bojí sa, že ju znova pobozká.

“Áno, aj ja si to myslím,” odšepká ona.

“Dobrú noc.” Otočí sa od nej na bok, zastrčí si ruky pod svoj vankúš.

Pozrie sa jeho smerom, hľadí na jeho zátylok.

“Dobrú noc, Draco.”

 

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: 4. 22.december 3/3 Od: Jacomo - 16.12. 2020
Ha, tak umlčí už tohle Caroline? ;-) Nebo přijdou další otázky? Těším se na to a moc děkuju za další kousek, Jimmi.

Re: 4. 22.december 3/3 Od: denice - 15.12. 2020
Krátké, ale vydatné :-) Jsem zvědavá, kdy Karolínku napadne, když už je tak sleduje, že po tom vzájemném korektním chladu je to náhlé flirtování nějak podezřelé ;-) Díky.

Re: 4. 22.december 3/3 Od: solace - 15.12. 2020
Som zvedavá, ako dlho potrvá, kým jeden z nich prekročí hranice a urobí niečo, čo si bude potom akože "vyčítať"? Škoda, že poviedka je písaná iba z Hermioninho pohľadu. Rada by som vedela, ako to celé vníma Draco. Vďaka za pokračko, Jimmi.

Re: 4. 22.december 3/3 Od: margareta - 15.12. 2020
Tak konečně se spící hormony probudily! Sláva! Teď už to s těmi dvěma půjde rapidně dolů; tím mám samozřejmě na mysli dolů do hlubin postele a vášně. Ale Dracovi pořád ještě nevěřím ani za mák. Vždyť jeho hlavní plán je přece tohle provozovat se sekretářkou Avalon! Copak o to, on by s tím problém neměl, ale Hermiona a Avalon určitě ano! Díky moc! Bavím se!

Re: 4. 22.december 3/3 Od: lenus - 15.12. 2020
Waaau aj ja chcem! Teraz súce neviem či imelo doma alebo draca :D. Každopádne to dúfam caroline zatvorí ústa, aspoň že je taylor má trochu rozum.

Re: 4. 22.december 3/3 Od: kakostka - 15.12. 2020
Hmmmm, ukázkovej polibek:-))) takovej bych i taky dala líbit... myslím, mají oba nad čím přemýšlet. Děkuju za překlad, Jimmi. PS. nemohl by Draco, případně Hermiona milé Caroline dát trošku dryáku do pití, jen aby měla srajdu? že by děvenka měla jiné starosti:-)
Re: 4. 22.december 3/3 Od: margareta - 15.12. 2020
Jo, přesně tohleto bylo to první, co mě napadlo už minule, ale styděla jsem se to takhle naplno napsat. Děkuji, že ty ne! Je to fajn, moct si to přečíst!
Re: 4. 22.december 3/3 Od: kakostka - 16.12. 2020
Margareto, děkuji kdo z nás po tom netouží? takový jedinci mne serou i v reálu. Ne, nedávám jim lektvar do pití, ale v určité chvíli jim říkám, že jim do toho nic není. s těmi úpornými se nepotkávám, protože jsou osinou v řiti... a tady mne překvapuje, jak se nechá Hermiona šikanovat. Místo toho aby ji poslala do prdele... (to se mi ulevilo, to napsat), tak šaškuje a hraje hry... Čelila Voldemortovi, smrtijedům na ministerstvu a teď se nechá deptat pipinou? to jako vážně?

Prehľad článkov k tejto téme:

LoveBugOC: ( Jimmi )31.12. 20209. 31.december
LoveBugOC: ( Jimmi )26.12. 20208. 26.december
LoveBugOC: ( Jimmi )25.12. 20207. 25. december
LoveBugOC: ( Jimmi )21.12. 20206. 24. december 2/2
LoveBugOC: ( Jimmi )19.12. 20206. 24. december 1/2
LoveBugOC: ( Jimmi )18.12. 20205. 23 december 2/2
LoveBugOC: ( Jimmi )17.12. 20205. 23 december 1/2
LoveBugOC: ( Jimmi )15.12. 20204. 22.december 3/3
LoveBugOC: ( Jimmi )14.12. 20204. 22.december 2/3
LoveBugOC: ( Jimmi )12.12. 20204. 22.december 1/3
LoveBugOC: ( Jimmi )08.12. 20203. 21.december
LoveBugOC: ( Jimmi )05.12. 20202. 20.december
LoveBugOC: ( Jimmi )03.12. 20201. Prológ 2/2
LoveBugOC: ( Jimmi )01.12. 20201. Prológ 1/2
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )30.11. 2020Úvod