Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Tajný život knihovníků

Úvod

Tajný život knihovníků
Vložené: Jacomo - 24.12. 2020 Téma: Tajný život knihovníků
Jacomo nám napísal:

Tajný život knihovníků


autor: Hayseed42
 překlad a banner: Jacomo
betaread: Ivet

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

The Secret Lives of Librarians

https://hayseed42.wordpress.com/2014/06/23/the-secret-lives-of-librarians-0110/

Počet slov originálu: cca 70 tisíc

Rating: 12+

Období: Po Bradavicích

Žánr: thriller, humor

Pár: SS/HG


Varování: Příběh obsahuje sprosté výrazy, zmínky násilí a sexuální narážky.

Shrnutí: Harry s Ronem se diví, proč Hermiona dostává sentimentální milostné dopisy plné básní podepsané jménem Tobias, ačkoliv by se měli spíš zajímat, proč ona na ně odpovídá ve stejném duchu a podepisuje se Eileen. Ale možná je někdy lepší nechtít znát odpověď na všechny otázky.

Prohlášení autorky: Je zřejmé, že když to poznáváte, nepatří mi to. Veškerá citovaná poezie je připsána autorovi, buď přímo v příběhu, nebo v poznámkách následujících po kapitole.

PP: Tahle povídka vyšla jako vítěz z ankety, kterou jsem tu v listopadu vyhlásila. Dobře vám tak. Já sama jsem jí dávala nejmenší šanci, protože příběhy dvou dalších se mi zdají mnohem zajímavější. Ale v těch se zase nevyskytuje Severus, že ano :-D

Navzdory zmínce o poezii ve shrnutí a lehkosti prvních kapitol nečekejte romanci. Od této autorky jsem už přeložila dvě povídky a ještě několik jich mám v plánu, protože mi moc sedí její vidění postav. Všichni jsou tu dospělí – ehm, aspoň podle data narození – rozum ale v mnoha případech ještě nepřišel. Myslím, že Hermiona tohoto Harryho s Ronem nezabije jen zázrakem. A k tomu je cosi v pozadí; ono napětí, které se objevuje ve chvílích, kdy ho nejméně čekáte. Ještěže ho vyváží sarkastický humor našeho milovaného netopýrka.

Přeji příjemné čtení.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Úvod Od: denice - 26.12. 2020
Knihovníci vedou! Hip, hip, hurá! Díky :-)

Re: Úvod Od: kakostka - 24.12. 2020
Jimmi, co tím chceš říct, že zatím Snamione odoláváš? Jako, že je nečteš? eeeeeeee veeeeelká chyba. Jacomo, moc se těším na soboty se Severusem, v knihovně, mňam. a chápu, proč povídka vyhrála:-)

Re: Úvod Od: Jimmi - 24.12. 2020
Nesľubujem, že budem čítať hneď... snamione stále úspešne odolávam... ale v tvojom preklade... ale držím palce nech vám ide prekladanie od ruky.

Re: Úvod Od: margareta - 24.12. 2020
Vždycky ráda čtu motta. Ať už jsou to citáty z jiných knih, úryvky básní nebo písňových textů, vždy se z nich snažím odhadnout, o čem ta která kniha bude, nebo, jsou- li jimi předznamenány kapitoly, jak se bude příběh vyvíjet dál. Díky, Jacomo! Moc se těším!! Tím spíš, že mě čeká hned trojí potěšení: můj vždy preferovaný Severus Snape, vždy milované knihy a to vše ve tvém živém a barvitém překladu!! Děkuji!

Re: Úvod Od: Lupina - 24.12. 2020
Já se tak těším! Konečně zase Severus a ve tvém bravurním překladu, to bude symfonie. Děkuji, Jacomo. Čekají nás úžasné dárečky.

Prehľad článkov k tejto téme:

hayseed42: ( Jacomo )02.04. 2021Kapitola 10. (závěr)
hayseed42: ( Jacomo )27.03. 2021Kapitola 9.
hayseed42: ( Jacomo )20.03. 2021Kapitola 8.
hayseed42: ( Jacomo )13.03. 2021Kapitola 7.
hayseed42: ( Jacomo )06.03. 2021Kapitola 6.
hayseed42: ( Jacomo )20.02. 2021Kapitola 5.
hayseed42: ( Jacomo )13.02. 2021Kapitola 4.
hayseed42: ( Jacomo )30.01. 2021Kapitola 3.
hayseed42: ( Jacomo )23.01. 2021Kapitola 2.
hayseed42: ( Jacomo )16.01. 2021Kapitola 1.
. Úvod k poviedkam: ( Jacomo )24.12. 2020Úvod