Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Prečo by Draco Malfoy nemal používať tampóny

5.kap. Deň tretí Utorok

Jimmi nám napísal:

Why Draco Should Not Be Using Tampons

Názov: Prečo by Draco nemal používať tampóny

Autor:  Padfoot the Marauder

Preklad: Jimmi

Beta: Jimmi

Banner: solace

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 5: Deň tretí

Hermiona si nemyslela, že to bolo fér.

Prečo sa Malfoy narodil s tak dobrými vlasmi? Ona bola predsa dievčaťom (čo bola v každom prípade), tak prečo sa musela uspokojiť s chemlonom na hlave, kým Malfoyove vlasy boli v podstate hodvábom? Uvedomila si, že stojí prekvapujúce množstvo času pred zrkadlom a prehrabáva si rukou vlasy len, aby videla, ako spadnú späť presne na to isté miesto.

To nebolo normálne.

Včera si vymenili svoje hygienické potreby. Bolo to nevyhnutné, pretože by bolo dosť čudné, keby sa Draco Malfoy ukázal ráno pri raňajkách a voňal ako Hermionin jahodový sprchový gél.

Hoci vďaka tomu Hermiona zistila jednu zaujímavú vec.

Draco Malfoy,...

... ten namyslený slizolinský čistokrvný kretén ...

... používal ... a teraz sa podržte! ...

... detský šampón!

Bude taká zákerná, aby si ho kvôli tomuto doberala?

...

Bude!

...

Jasnačka!

...

Hermiona sa tiež bude musieť dnes oholiť, pretože jej konečne narástlo strnisko. Celkom ju prekvapilo, že to nebolo potrebné skôr. Začínala si myslieť, že Malfoy nemá na tvári žiadne chlpy, ale očividne len rástli pomaly.

‘Ako jeho rozum’, pomyslela si s úškrnom. Ona, tak ako väčšina dievčat, otvorene vyčítala mužom, že sa museli holiť len na tvári. Ale Malfoy sa očividne musel holiť... koľko? Raz či dvakrát za týždeň? A to všetko pritom, kedy sa Hermiona (vo svojom bývalom tele) musela holiť a/alebo si vytrhávať chĺpky na nohách, v podpazuší, tam dole, v obočí a - niežeby to niekedy priznala ani pod hlavňou pištole - pod nosom.

„Prekliaty bastard,“ zamrmlala si Hermione, keď opatrne prechádzala žiletkou po dolnej časti krku.

****

Draco stál v sprche a umýval si vlasy. Celkom už získal prax ako zvládnuť ten huňatý čurbes, s ktorými sa Grangerová narodila. V skutočnosti si myslel, že ich zvládne lepšie než ona. Po tom, čo si vrátia svoje telá, bude musieť to dievčisko zoznámiť s niečím, čomu sa hovorí ‘vlasový kondicionér’. Ale stále ho ráno trochu zaskočilo, keď sa zobudil zaplavený takýmto druhom kučeravej hmoty.

Ale po pár sekundách mala tá hmota sklony klesnúť spiatky.

Bolo trochu znepokojivé, ako dobre toto zvládal. Výmenu pohlaví a to všetko. Iste, keby tá zmena mala byť trvalá, nikdy by sa nedokázal považovať za dievča - a asi by sa zabil, keby to fakt malo byť navždy -  ale vďaka prezentovaniu sa vedomosťami, ktoré neboli jeho, sa cítil pomerne dobre v tomto novom tele.

Hoci medzitým zistil o dievčatách veľa vecí, ktoré naozaj nepotreboval vedieť.

Nuž, boli mu známe, on len - ako väčšina iných mužských - rád predstieral, že k nim nedochádza. Ale teraz bol prinútený uvedomiť si, že, napríklad, dievčenský tráviaci systém fungoval presne tak isto ako chlapčenský; so všetkým, čo s tým súviselo.

Mal radšej, keď dievčatá boli tými dokonalými mýtickými vílam podobným stvoreniam, ktoré používali toalety len na dievčenské klebety alebo aby si dali do poriadku make-up a nikdy nemuseli uvoľniť žiadnu formu vzduchu z ktorejkoľvek časti svojho tela.

Dopekla so zničenými ilúziami!

Všetko by bolo aspoň oveľa lepšie, keby nemusel tráviť čas s chrabromilčanmi. Draco musel priznať, že hoci rozhovory s nimi boli pekelne nudné, vedeli ako rozjasniť celé to miesto s výbuchmi spontánnej radosti, keď sa ‘si robili srandu’. Ale ako zjavne zničohonič dokázali vyčarovať dva tucty pollitrov ďatelinového piva (alebo čohosi) bolo nad jeho chápanie. Hlava mu práve trešťala od príšernej opice, ktorá bola výsledkom množstva alkoholických nápojov, ktoré včera v noci strávil. Skutočne nemal tak veľa piť, ale zistil, že keď má ustavične pohár priložený k perám, bráni mu to musieť sa rozprávať s ľuďmi. Dajako mu vykĺzla z mysle myšlienka, že Grangerovej telo nebolo tak zvyknuté na alkohol ako jeho.

Nuž, tak teraz to už zistil.

Bolestivo.

Taktiež sa Dracovi naozaj uľavilo, keď si všimol, že Grangerová nebola tým, čo volajú typickým dievčaťom. A z toho dôvodu ho nevolali príliš často na babský pokec.

Vďaka bohu.

Hoci zistil, že celkom príhodne zaplnil niekoľko minút na tému o ‘tom čase v mesiaci’. Niečo, na čo bol na seba hrdý a súčasne ho to rozrušovalo. Rovnako, ako keď sa konečne naučil používať tie prekliate tampóny.

Hrdý a rozrušený.

Tiež zistil, že pociťuje neobvyklú túžbu po objímaní. Predpokladal, že to bol vedľajší účinok ‘toho času v mesiaci’. Bolo to celkom znepokojivé, pretože nikdy nebol veľmi na objatia... vôbec. Ale mohlo to byť vysvetlením preto, prečo väčšina dievčat zjavne musela objímať vankúš alebo deku alebo iný plyšový objekt, než sa mohli posadiť a uvoľniť sa.

Divné.

Spočiatku bol dosť vďačný, že si nebude musieť celý budúci týždeň holiť tvár. Ale po jednom dni si uvedomil, že si namiesto toho bude musieť začať holiť iné časti tela. Niečo, čo nebolo vôbec také ľahké, ako to vyzeralo. Za posledných pár dní sa niekoľkokrát porezal na členku.

A nebolo to len holenie.

Oh nie.

Tiež tu bolo vytrhávanie chĺpkov.

Prekliate baby.

Prečo sa nemohli narodiť nezarastené?

Draco tiež považoval za pomerne zaujímavé, že sa v skutočnosti necítil primitívnejšie. Predpokladal, že pobývať v tele muklorodenej bude ako spraviť krok dozadu na evolučnom stupni vývoja. Ale nebolo tomu tak.

Nebol si celkom istý, čo to znamenalo.

Ale vedel jednu vec:

Vážne by sa mal prestať hrať so svojimi prsiami. Začínalo to byť smiešne.

****

Hermiona sedela na hodine elixírov, ktorú mali spoločnú so slizolinčami (či lepšie s chrabromilčanmi, pretože teraz bola v Slizoline) a čakala, kedy začne, keď zrazu začula, ako v nejakom rozhovore vyskočilo jej vlastné meno. Pokúsila sa zakloniť dozadu, aby lepšie počula, ale nie príliš, aby nebolo zrejmé, že načúva.

„Hermiona urobila čo?“ zaškriekal Seamus v šoku.

„Pobozkala Lavender,“ zopakoval Neville.

Hermione v hrôze klesla sánka. HERMIONA UROBILA ČO?

„Kedy?“ dychtivo sa spýtal Seamus.

„Včera v noci,“ odpovedal Neville.

„Vedel som to!“

„Čo si vedel?“

„Že kope za druhý tím,“ víťazoslávne vyhlásil Seamus.

„Ako si to vedel?“

„Nuž, má trošku chlapský vzhľad, nie?“

„HEJ!“ podráždene zjačala Hermiona, keď sa stočila na mieste tvárou k tým dvom klebetníkom.

„Čo máš za problém, Malfoy?“ zhnusene sa spýtal Seamus.

‘Sakriš!’ pomyslela si Hermiona, keď jej docvakla realita.

„Nič, čo by sa ťa týkalo, Finnigan,“ odpovedal tým najrozmrzenejším hlasom, aký sa jej podarilo zvládnuť. „Len by som ocenil, keby ste si nechali svoje odporné klebety pre seba. Nepotrebujem vedieť o tej humusáčke a zvrátených nutkaniach, ktoré jej primitívna myseľ zdá sa obsahuje.“

‘To znelo v poriadku,’ pomyslela si.

„Och, prosím ťa,“ odpovedal Seamus. „Pozrime sa, kto predstiera, že je homofób. A potom čo ty a Blaise Zabini?“

„Čo ja a Blaise Zabini?“ zamračila sa Hermiona.

„Ako keby si nevedel,“ naznačil Seamus.

„Prečo to nepovieš...“ agresívne začala Hermiona, keď na okamih zabudla, že tá nahnevaná hádka bola namierená na Malfoya a nie na ňu, ale prerušili ju, keď vošiel dnu Malfoy a všetky oči sa otočili k nemu. Zdalo sa, že sa Lavender na mieste dosť nervózne mrví.

‘Ten sprostý idiot!’ penila v duchu Hermiona.

****

„Čo si to urobil?“ zrevala Hermiona, keď dotiahla Draca do ich klubovne.

„Vykoledoval si opicu?“ zavrčal, kým si šúchal hlavu.

„Pobozkal si Lavender Brownovú!“ vykríkla Hermiona, kým mávala rukami.

„Oh.“

„Skutočne... ‘oh’. Teraz si všetci myslia, že som lesba!“

„Nuž, aspoň je teraz na tebe niečo exotické,“ uškrnul sa Draco.

„Naser si, Malfoy,“ vyšplechla Hermiona. „Čo sa DOPEKLA stalo?“

„Nuž, chrabromilčania začali v klubovni ďalšiu oslavu, pretože sa Finniganovi konečne podarilo premeniť vodu na rum.“

„A...“ naliehala Hermiona.

„Bolo tam veľa rumu a asi som sa nechal uniesť a...“

„A rozhodol si, že bude dobrý nápad muchľovať sa s jednou z mojich bývalých spolubývajúcich?“

„V podstate,“ pokrčil Draco plecami.

„Napravíš to, dopekla s tebou!“ zjačala Hermiona.

„Dobre. Dobre. Dobre,“ odbil ju Draco. „Ale iba ak ty dáš do poriadku veci s Pansy.“

„Kristepane...“

„Grangerová!“

„Fajn! Dám do poriadku veci s Pansy, ak sa ty postaráš, aby si všetci prestali myslieť, že sa mi páčia dievčatá.“

„Fajn!“

„Fajn!“

 

Koniec tretieho dňa.


Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: 5.kap. Deň tretí Utorok Od: MichelleF - 28.01. 2021
Začíná se to pořádně zamotávat.. Jsem fakt napjatá, co bude dál..
Re: 5.kap. Deň tretí Utorok Od: Jimmi - 28.01. 2021
Ďakujem za všetky komentáre, nech viem, kam som dočítala.

Re: 5.kap. Deň tretí Utorok Od: Popcorn - 16.01. 2021
HERMIONA UROBILA ČO? a.k.a. ako urobiť rozruch na Rokforte ????

Re: 5.kap. Deň tretí Utorok Od: denice - 05.01. 2021
Jako obvykle jsem chtěla zkopírovat dvě nebo tři brilantní věty, ale v této kapitole je toho prostě tolik, že se nedá. Ty zvonky jsou dokonalé :-) A ano, Draco, i děvčata prdí... Díky.
Re: 5.kap. Deň tretí Utorok Od: Jimmi - 05.01. 2021
Aké zvonky? Jo, dievčatá prdí a pomerne nahlas. Ďakujem

Re: 5.kap. Deň tretí Utorok Od: lenus - 05.01. 2021
Tak tento týždeň si naozaj užívam, bojím sa čo príde neskôr take vážne ... ale toto je mega :D a tá strata ilúzii o dievčatách ako bajnych stvoreniach čo nechodia na wc... úžasne :D
Re: 5.kap. Deň tretí Utorok Od: Jimmi - 05.01. 2021
Že? Díky

Re: 5.kap. Deň tretí Utorok Od: margareta - 05.01. 2021
Parádní kameňáky tohleto. No, Hermiona se může vymluvit, že jak byla přisleplá z toho rumu, zmýlila si Lavender s někým stejně tak placatým a namalovaným, jako bývá ona; třeba s Godrikem Nebelvírem, kterého tajně zbožňuje. A Draco zas může Pansy pošeptat, že ta facka byla test, jestli by byla ochotná s ním provozovat BDSM. Čímž by své jednání omluvili, vysvětlili a zároveň to jeden druhému do budoucna pěkně zavařili. Jsem zvědavá, jak to dopadne. To holení, to mě teda vzalo! A co je mezi Malfoyem a Zabinim??? Děkuji, Jimmi! Zvedla jsi mi náladu, což se mi dneska zdálo nemožné. Těším se na pokračování!
Re: 5.kap. Deň tretí Utorok Od: Jimmi - 05.01. 2021
Myslíš Draco v Hermione? Som sa musela zamyslieť, čo vlastne myslíš. Je to dobre mätúce, že? A to v angličtine nerozlišujú osoby (myslím ten náš minulý čas - l/la) Zabini pekne naznačený, ešte sa to vysvetlí... Jo, mňa táto poviedka baví, som rada, že má na ľudí pozitívny vplyv. Ďakujem krásne

Re: 5.kap. Deň tretí Utorok Od: kakostka - 05.01. 2021
Mno jo, holky toho většinou holí víc:-( a Hermiona políbila Levanduli... hm chápu, že se Draco/Hermiona neudržel... asi bych pěnila víc. Trochu se bojím, jak to Draco vylepší... Ztráta iluzí ohledně vyměšování, Draco, ty naivko... Jimmi, je to geniální. Děkuju
Re: 5.kap. Deň tretí Utorok Od: Jimmi - 05.01. 2021
K tomu mám historku. S bývalým kolegom na obede, a strašne nešťastný, aké to my baby máme ľahké, že on sa musí každý deň holiť... že už zvažuje že si nechá bradu... Vyvalím na neho oči, a protiotázka... To myslíš vážne? Tak sa spýtaj ženy. - Zamyslí sa, a potom hovorí, že vlastne hej, stále má na vani holiaci strojček... To už som smiala, že keby si len tušil, bol by si vďačný za bradu. Aj baby prdia, Draco! A vekom sa to zhoršuje (hlasitosť najmä) :) Ďakujem, som rada, že baví...

Re: 5.kap. Deň tretí Utorok Od: Jacomo - 05.01. 2021
Ona nestačila menstruace, ono muselo dojít i na - ehm - vyměšování? A holení? Na obou stranách? No to je tedy mazec :-) Ovšem klíčová otázka zní - chci vědět, jak se Draco coby Hermionu postará, aby si všichni přestali myslet, že se jí líbí holky? Vážně? Bude slash? Tedy jestli to vůbec je slash... :-)) Ano, ano, ano, chci to vědět! :-)) I když se trochu bojím :-) Díky, Jimmi, fakt se nezřízeně bavím.
Re: 5.kap. Deň tretí Utorok Od: Jimmi - 05.01. 2021
Mala by si si robiť zoznam tém, ktoré sa preberajú. V tom holení vymeň písmenko a budeš mať spoiler. No Draco to zariadi ako chlap... tým najjednoduchším spôsobom, aký ho napadne... takže blbo... Mám dojem, že pri ďalšej kapitole som sa nadvihla zo stoličky... ála oprskala by som monitor, keby som už netušila, že pri tom nemám jesť - ale nie zo smiechu, ale také to ČOOOO? Veď uvidíš. A bude to v poho. Díky

Re: 5.kap. Deň tretí Utorok Od: Lupina - 05.01. 2021
Takže Draco používá dětský šampon? Hm, že by on mohl za jeho hedvábné vlasy? :D A pánbůh Hermionu potrestal, že to chce použít protí němu, a nechal Draca políbil Levanduli. To se bude těžko vysvětlovat. To ještě bude mela :D Díky. Jimmi.
Re: 5.kap. Deň tretí Utorok Od: Jimmi - 05.01. 2021
Draco to prehnal s alkoholom a zabudol, že je v babskom tele a vrhol sa na Levanduľu. To musela byť muchľovačka. Ktovie, či to ona rozdýcha? No ako asi to vyrieši chlap? Jednoducho, teda blbo. Díky