Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Prečo by Draco Malfoy nemal používať tampóny

8.kap.: Deň šiesty

Jimmi nám napísal:

Why Draco Should Not Be Using Tampons

Názov: Prečo by Draco nemal používať tampóny

Autor:  Padfoot the Marauder

Preklad: Jimmi

Beta: Jimmi

Banner: solace

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

8. Deň šiesty: Piatok

 

Hermiona sa domnievala, že posledných päť dní si so svojou tak trochu netradičnou situáciou celkom elegantne poradila. Zrazu sa zmeniť z dievčaťa na plne vyvinutého sedemnásťročného chalana si len koledovalo o problémy. Len si predstavte, že z pubertiaka spravíte cez noc dospelého muža. Bola by to katastrofa, však? Takže predstava dievčaťa, ktoré vrhli do mužského sveta počas jedinej noci, znie vyložene katastrofálne. Ale Hermiona, keďže bola bystrou a praktickou osobu, sa s tým vyrovnala najlepšie ako mohla a myslela si, že aj posledné dva dni zvládne dokonale perfektne.

Až do dnešného rána tomu tak totiž bolo.

"Oh, krucinál!" vykríkla, keď si všimla, čo spôsobilo ten nepríjemný boľavý pocit, ktorý ju prebudil.

Hermiona zistila, že zobudila s maličkým problémom. A ten malý problém sa nachádzal v oblasti trenírok a nezdalo sa, že sa napraví sám. Povedala si, že to bude ignorovať a možno sa to stratí.

Nestratilo.

V skutočnosti sa to zhoršilo. Ale keď sa to napätie v rozkroku stalo vyložene bolestivým, rozhodla sa, že sa tomu bude musieť postaviť čelom. Nebola hlúpa alebo naivná. Vedela, že bude musieť dať do poriadku túto búrlivú erekciu, ktorou sa aktuálne honosila. Nevedela presne ako, ale vedela dosť, aby jednoducho začala a potom pokračovala.

Roztrasene sa nadýchla a stiahla si trenky. Zalapala po dychu pri tom pohľade; bolo to začervenané, stálo to hrdo vztýčené a presakovalo predčasným výronom. V tomto okamih si Hermiona skutočne uvedomila, ako zvrátená celá táto situácia naozaj bola.

Panenka skákavá, ona má erekciu! A nebola ďaleko od toho, aby si ho vyhonila a tak sa jej zbavila!

Kým bývala dievčaťom, nikdy nepotrebovala masturbovať, jednoducho preto, že v skutočnosti nevedela ako. Iste, skúsila to raz či dvakrát zo zvedavosti, ale nikdy sa nezdalo, že by sa toho veľa udialo. Takže dospela k záveru, že buď jej isté partie tela nefungujú, ako by mali alebo sa len ona nevyzná v tom, ako s nimi pracovať. Takže v noci nechávala ruky ‘bezpečne na deke’, ako by človek povedal. A okrem toho, jej hormóny nezúrili tak veľmi, ako ľudia vo všeobecnosti hovorili, že by mali v tele pubertiačky. Jej súčasná situácia zjavne volala po inom prístupe, pretože mužské hormóny si vyžadovali pozornosť mierne mučivým spôsobom a nebolo ich ľahké ignorovať.

Po dosť bolestivom trhnutí v rozkroku sa rozhodla, že prehltne horkú pilulku a zvládne to. Pravou rukou pomaly prešla ponad brucho nižšie a jemne ho zovrela. Bol tvrdý ako oceľ a predsa pokožka pod jej rukou bola jemná ako hodváb. Pomaly začala hýbať rukou hore a dole; snažila sa naučiť, ako sa správne stimulovať. Obočie mala zvraštené dokopy v sústredení, keď sa snažila vycítiť známku toho, že to robí správne. Po pár pokusoch rozličných vecí zastonala úľavou, keď našla metódu a rýchlosť, ktorá ten trik zvládla. Spočiatku šla na to jemne, pretože sa trošku bála, že si ublíži, ale rýchlo dospela k záveru, že by vedela využiť aj silnejšie zovretie. Cítila, ako keby sama sebe uľavovala, ale predsa si rozvíjala tú bolesť stále viac. S druhou rukou sa chytila za miešky pod svojim vzrušením a začala sa s nimi prstami hrať.

Celým jej telom sa rozšíril lahodný chvejivý pocit. U Merlina, to bolo úžasné. Teda, bolo to dosť rušivé, keď jej telo takto neracionálne reagovalo a ešte k tomu z vlastnej vôle, ale súčasne to bolo vzrušujúce. Celé bolo horúce a rozpálené. Po chvíli začala prirážať vlastnými bokmi proti ruke. Toto bolo absolútne mučenie. Potrebovala sa uvoľniť. Zúfalo.

A uvoľnila.

To napätie, ktoré sa jej zhromažďovalo v bruchu zrazu vybuchlo a vyslalo šokové vlny príjemného tepla jej telom. Zízala na strop svojej izby, kým dychčala, ako keby dvakrát obehla okolo hradu. Bola totálne bezradná, aj od neuveriteľného potešenia aj z toho neznámeho a ohromujúceho pocitu, ktoré jej telo zažilo. Predtým sa len chcela zbaviť svojej ‘situácie’, ale keď to robila, uvedomila si, že sa jej práve dostalo pohľadu zvnútra na mužskú sexualitu; niečoho, o čom väčšina žien mohla len snívať. Takže teraz mala trochu mužskej perspektívy, ale nič zo ženskej. Ak toto nebola irónia, tak potom nevedela, čo irónia je. Nabrala si ukazovákom tú lepkavú tekutinu z podbruška a zdvihla ju k tvári, aby sa na to pozrela. Bola trošku prehľadná a stále teplá. Hermiona bola rada, že mala čas všetko toto preskúmať v súkromí svojej izby. Ešte pred niekoľkými dňami nikdy nevidela nahého muža. Dokázala si poľahky predstaviť, aké naprosto drvivé musí byť čeliť tomuto všetkému počas vašich prvých sexuálnych zážitkov. Mať možnosť si na to pomaly zvyknúť bolo požehnaním. Pripusťme, požehnaním v prestrojení, ale stále požehnaním.

Cítila, ako jej semeno zasychá na bruchu, takže vyliezla z postele a prešla do kúpeľne, aby sa osprchovala. Nemohla si pomôcť, ale premýšľala, či to bude pre ženu iné. Dúfala, že nebude, pretože toto bolo božské.

***

Toho večera bola Hermiona na rade, aby robila obchôdzky; ďalšia povinnosť, ktorú so sebou prinášala pozícia hlavnej prefektky (či prefekta). Keď zabočila na rohu niekde na druhom poschodí, zachytila pohľad na chlapca s nejakým dievčaťom vo vášnivom objatí. Obaja sa sebou nechali pohltiť (či perami toho druhého), takže pozabudli na večierku, ktorá bola pred desiatimi minútami. Dych sa jej zasekol v hrdle. Keby to bol akýkoľvek iný pár, ten pohľad by bolo niečo, na čo by rada spomínala za dlhých osamelých nocí.

Bol by.

Keby tými osobami neboli Harry s Lunou.

Úprimne, nech by to bol akokoľvek nádherný pohľad, nechcete naraziť na vášnivú muklovačku osoby, ktorú považujete za to najbližšie k bratovi, ktorého nemáte.

Potom prečo sa nedokáže prestať pozerať? Oh áno, pretože je to ešte nevyslovená pohroma!

"Malfoy?"

‘Doriti’, pomyslela si Hermiona, keď na ňu Harry vzhliadol s neostrými, ale jasne rozladenými očami. ‘Mne v tomto tele nikdy nič neprejde, však?’

"Večierka skončila pred desiatimi minútami, Potter," vyšplechla Hermiona. "Možno sa chcete presunúť dnu."

A než mal Harry šancu niečo jej na to sarkasticky odseknúť, Hermiona sa odtiaľ náhlila preč. Možno to nebolo úplne malfoyovské, ale vážne sa o to práve teraz nestarala, pretože si bola istá, že sa šialene červená.

Čo tiež nebolo veľmi malfoyovské.

"Čo robíš?" spýtala sa, keď vošla do klubovne a narazila na Draca, ktorý sa zúfalo pokúšala dotknúť prstov na nohách bez toho, aby zohol kolená. Odpoveďou jej bolo nespokojné zavrčanie.

"Bolí ma chrbát!" vyštekol. Dnes ráno sa prebudil s tak príšernou bolesťou v drieku, akú ešte nikdy nezažil. To najlepšie, čo ho dokázalo napadnúť, bolo prehnúť chrbát, ale ani to veľmi nepomáhalo.

"Ah, áno, to sa stáva," pokrčila plecami.

"Čo myslíš tým, že sa to stáva?" zavrčal. "Toto nie je normálne."

"Áno, je. Niektoré dievčatá majú kŕče, iné bolesti chrbta, iné oboje. Mňa bolieva chrbát."

"Potom mne daj kŕče!" zatiahol Draco, keď si bezmocne pritlačil hánky o chrbát. Zrazu získal nový rešpekt pre ženský druh. Krv, bolesť a nespomínajúc tampóny. Iste, mali prsia, ale to bola len úbohá kompenzácia k problémom, ktoré k tomu dostali.

"Čo robíš, aby si sa toho zbavila?" spýtal sa.

Hermiona pokrčila plecami. "Nájdem úbohého blbca, ktorý mi je dostatočne ochotný urobiť mi masáž."

Pri tomto sa na ňu Malfoy uprene zadíval.

"Nie!"

"No tak, Grangerová! Kto iný to môže urobiť?"

"Požiadaj Harryho. Robí to zakaždým, keď ma..."

"Žartuješ? Nepožiadam Pottera, aby mi dal masáž!"

"Môžeš ho pobozkať, ale nemôžeš ho požiadať o masáž?" pripomenula Hermiona.

"Nie!" vyhŕkol bez okolkov Malfoy.

"Tak potom žiadnu nedostaneš."

"Si krutá, Grangerová!" zaskučal Draco. "Čo keď ti ponúknem dohodu? Ty mi urobíš masáž a na budúci mesiac ti ju urobím ja."

Hermiona otvorila ústa, aby protestovala, ale zjavne o jeho návrhu premýšľala.

"Ako viem, že dodržíš svoju časť dohody?" spýtala sa ho.

"Auuu, no tak! Ja tu zomieram!" skučal Draco. "Budeš mi musieť jednoducho veriť."

Hoci Hermiona v skutočnosti Malfoyovi vôbec neverila, rozhodla sa poddať. Najhoršie, čo sa mohlo stať, bolo, že na budúci mesiac nedostane masáž. Alebo možno nejakú dostať od Malfoya bolo ešte horšie. Nebola si istá.

Keď vstúpila do jeho spálne, všimla si, že vyzerá inak ako očakávala. Z nejakého dôvodu čakala veľa zelenej, striebornej a tony prepychových vecí, ktoré by dávali najavo Malfoyove bohatstvo. Namiesto toho zistila, že jeho vyzerá trochu... bohémsky. Nebolo v nej naozaj veľa vecí; niečo čo považovala za prekvapujúce, vzhľadom na to, že Malfoy sa všeobecne neostýchal vystavovať na obdiv svoje peniaze.

"No tak, Grangerová, nemáme celý deň," vyhlásil, keď sa rozvalil na posteli.

"Fajn," podráždene odsekla, keď sa posadila obkročmo na Malfoya. Všimla si, že to bol vážne podivný pocit, keď máte dať masáž samej sebe.

V okamihu, ako sa končeky jej prstov dotkli jeho drieku, spokojne vydýchol.

"Ahhh. To je ono," pochvalne povedal tlmeným hlasom, pretože mal tvár pritlačenú do vankúša. "Ty aspoň nemáš tak veľa problémov ako ja. Moje telo nemá všetky tie nepríjemné vlastnosti ako tvoje."

"Áno. Správne," odpovedala Hermiona, snažila sa zabrániť sarkazmu, aby sa objavil v jej hlase, keď si spomenula na istý incident dnes ráno.

"Hovorím ti, kedysi dávno niekto preklial celý ženský rod," pokračoval Draco, ktorý sa zjavne snažil neskučať, keď mu Hermiona masírovala jemné svaly. "Krvácanie, kŕče, bolesti chrbta a pôrod. To je jednoducho príliš diabolské, aby to bola náhoda."

"A to všetko len kvôli tomu, že jedno dievča počúvlo hada a odhryzlo si z jablka," dumala Hermiona nahlas.

"Čože?"

"Nič, muklovská vec."

"To mi došlo."

"Takže ty vážne nenávidíš muklov alebo je to súčasť masky budúceho smrťožrúta?" spýtala sa Hermiona, keď chcela zaviesť rozhovor späť k tej téme.

Draco zavrčal.

"Ešte si to nevzdala, však?" spýtal sa.

"Nie, nevzdala."

"Potom odchádzam," bez okolkov oznámil. Pokúsil sa posadiť, ale zistil, že je pritlačený k posteli, keď sa na neho oprela Hermiona celou váhou, aby mu zabránila odísť. A pretože bola teraz ťažšia: prišiel na to, že sa nemôže pohnúť.

"Doriti, Grangerová, čo odo mňa chceš?"

"Odpovede," riekla. "A ty mi ich dáš alebo ťa vtlačím do postele."

"Fajn," neochotne súhlasil Draco a zalapal po dychu, keď sa z neho trochu odtiahla. "Vtlačíš ma do postele? Ak toto nie je dvojzmyselné, potom neviem, čo to je."

"Takže prečo nechceš znamenie?" naliehala Hermiona, keď znova začala Malfoyovi masírovať chrbát. Dúfala, že priamy prístup jej môže získať odpovede.

"Len nechcem skončiť ako môj otec, dobre!" neochotne priznal. "Mám sedemnásť, u Merlina! Nechcem začať svoj život tým, že budem ustavične na úteku, skrývať sa alebo sa nechať mučiť cruciatom len, aby som dokázal svoju oddanosť akémusi Temnému pánovi s nemožnými snami."

Hermiona stiahla ruky z jeho chrbta a stočila ho tak, že boli teraz k sebe otočení tvárou, kým stále na ňom sedela.

"Neklameš v tomto, však?" Bolo to skôr vyhlásenie než otázka.

"Nie," odpovedal.

"Stále si myslím, že by si sa mal ísť porozprávať s Dumbledorom."

"Nie!"

"Malfoy..."

"Nie, ja si to vyriešim sám," trval na svojom. "Toto je môj problém a ja sa s tým vysporiadam. Pochopila, Grangerová? A ani ty nepôjdeš a nezačne tárať za mojím chrbtom!"

"Fajn," neochotne súhlasila Hermiona. "Ale len sa uisti, že to dokážeš vyriešiť."

Draco sa zamračil.

"Prečo ti záleží na tom, či sa stanem smrťožrútom alebo nie?"

"Nezáleží," odpovedala, ale vedela, že to nie je celkom pravda. "To je len tým... čím menej má Voldemort nasledovníkov, tým lepšie."

Draco sa strhol, keď použila meno Temného pána.

"Načo hovoríš jeho meno?" zavrčal.

"Prepáč, zabudla som."

"Zabudla si?" neveriacky sa spýtal Draco. "Prekliati chrabromilčania..."

Koniec šiesteho dňa.


Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: 8.kap.: Deň šiesty Od: Popcorn - 16.01. 2021
Trochu ma zaráža, že si Hermiona musela vyhoniť až na šiesty deň. (Divnejšiu vetu som ešte nenapísala) Takže masáž hej? Som rada že im nevadí byť spolu na jednej posteli :D

Re: 8.kap.: Deň šiesty Od: ansus - 15.01. 2021
Skóre se vyrovnává - Hermiona zábavně experimentuje (i když pokud se s tím drobným problémem setkala až šestý den, začínám se obávat o Dracovo zdraví), Draco si užívá reality ženského života - co víc si čarodějka může přát. Jimmi díky, vylepšuješ mi "noční".

Re: 8.kap.: Deň šiesty Od: Gift - 09.01. 2021
Prestoze z toho Hermiona nebyla nejdriv moc nadsena, myslim, ze tohle by nakonec mohl byt jeji nejpraktictejsi zazitek. :-) Tato povidka mi mnohokrat pripomina jinou, kde si Hermiona musel vymenit telo se Snapem. Jejich chovani ovsem bylo min pubertalni nez zde. Coz je ovsem pochopitelne a vlastne i zabavne. :-) Moc dekuji.

Re: 8.kap.: Deň šiesty Od: Jacomo - 08.01. 2021
Já jsem čekala (čti: bála se), že na to ono dojde Ach ti chudáci, takové možnosti a oni si to vůbec nepovažují ) Čo keď ti ponúknem dohodu? Ty mi urobíš masáž a na budúci mesiac ti ju urobím ja. Tak tohle mě odstřelilo ) Na to jsem fakt zvědavá ) Díky, Jimmi, za další výživnou kapitolu.

Re: 8.kap.: Deň šiesty Od: luisakralickova - 08.01. 2021
Konečně ta výměna nese ovoce, poznávají jeden druhého, tak jak by normálně ani za sto let nesvedli. Díky za překlad, Jimmi.
Re: 8.kap.: Deň šiesty Od: Jimmi - 08.01. 2021
Aj ja ďakujem..

Re: 8.kap.: Deň šiesty Od: margareta - 08.01. 2021
No, dost bych se divila, kdyby si Draco taky nechtěl vyzkoušet nějaké to ženské uvolnění, když už má tu možnost. A taky mu už určitě vrtá hlavou, jak si asi s jeho ranní erekcí radí Hermiona. Řekla bych ale, že do budoucna budou oba dva k opačnému pohlaví mnohem chápavější. Škoda, že taková výměna nejde i v mudlovské realitě, ale to bychom jako živočišný druh nejspíš vyhynuli! Děkuji za prima zábavu, jimmi! Jsem opravdu zvědavá, jak to bude probíhat dál!
Re: 8.kap.: Deň šiesty Od: Jimmi - 08.01. 2021
Ten má iné starosti... preto asi tak nadával na to jej načasovanie, keď je konečne v ženskom tele a nemôže... Vieš, že už neviem... zo zábavy do romantiky, drámy a epilógu... asi tak. Ďakujem

Re: 8.kap.: Deň šiesty Od: denice - 08.01. 2021
Hermiona zistila, že zobudila s maličkým problémom. - Tak tohle by Draca urazilo k smrti. Ještě že má svých starostí dost s bolestmi zad a podobnými záludy, jinak by mohlo napadnout začít taky experimentovat... Zrazu získal nový rešpekt pre ženský druh. Krv, bolesť a nespomínajúc tampóny. Iste, mali prsia, ale to bola len úbohá kompenzácia k problémom, ktoré k tomu dostali. - Tak na něj! Díky :-D
Re: 8.kap.: Deň šiesty Od: Jimmi - 08.01. 2021
Škoda, že už zábavná časť končí... ale autorka to slušne zvrtne a my sa dosmejeme... masáž ešte bude dôležitá, to si pamätám, ale už mám hlavu v úplne inej poviedke. Ďakujem

Re: 8.kap.: Deň šiesty Od: kakostka - 08.01. 2021
Ehm, tak já zůstanu u vlastních slov, klasiky citovat nebudu:-) Jimmi, to byla "veselá kapitola" Hermiona sbírá zkušenosti, toto obvykle žena nezažije a ona to má z první ruky... mno jo ruky:-) divila bych se, že Draco nesbírá zkušenosti. Vzhledem k tomu jak nadšenej je z prsou... a ještě získal masáž, hmmmmmmm, to by se hodilo a dokonce masíruje Harry, to bych nečekala. Jimmi, děkuju
Re: 8.kap.: Deň šiesty Od: Jimmi - 08.01. 2021
Myslíš tie citáty? Za to nemôžu, to robí samo. Potrebovala som sa dostať z bloku a vyšlu to... už idem ako blesk... Ach tie dvojzmysly... Draco má menzes, nemôže... s plienkami to ide ťažko :) Ďakujem

Re: 8.kap.: Deň šiesty Od: Lupina - 08.01. 2021
Mají ti hoši ale těžký úděl, že? :D Hermiona si užila. Ale Draco moc ne, i když nakonec dostal masáž (a nejen zad...) Díky, Jimmi, těším se na pokračování.
Re: 8.kap.: Deň šiesty Od: Jimmi - 08.01. 2021
Toto som ešte so zatínaním zubou dala... ešte zajtra a potom ideme normálnym tempom. Díky

Re: 8.kap.: Deň šiesty Od: lenus - 08.01. 2021
Chuda hermiona, doteraz nikdy nič a zrazu sa musí vysporiadať s takýmito problémami :D aspoň zbiera skúsenosti. Zato draco to schytal v tom najlepšom obdobi, cha! :)
Re: 8.kap.: Deň šiesty Od: Jimmi - 08.01. 2021
toto si zapamätaj, ešte sa ti to zíde... vrátia sa k tomu v jednom rozhovore a prekvapilo... Díky