Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Čarodějkám jen to nej 2021

Válka zahradníků

Čarodějkám jen to nej 2021
Vložené: LadyF - 09.01. 2021 Téma: Čarodějkám jen to nej 2021
LadyF a Violeta nám napísal:

 


Holloway

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Válka zahradníků

Garden War

Originál: https://archiveofourown.org/collections/Quarantine_Fest/works/23539312

Autor: Cibee

Překlad: LadyF a Violeta

(rozděleno víceméně dle barvy vlasů)

Povolení k překladu: Ano

Humor

Draco/Harry

Rating: 15+ (vulgarismy)

Slov: 4884

Preslash

Postavy obsažené v tomto příběhu jsou majetkem J. K. Rowlingové, autorky Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladu různých jmen, názvů a míst patří pánům Medkům, kteří knihy o Harry Potterovi přeložili do češtiny. Autorství této fanfikce náleží Cibee. Ani příběh, ani jeho překlad, nevznikly za účelem finančního zisku.

Shrnutí: Harry a Draco jsou v karanténě, bydlí naproti sobě a jejich domy od sebe dělí jezero. Není lepší způsob, jak zabít čas, než si posílat poťouchlé dopisy a soutěžit o to, kdo má tu nejlepší zahradu.

Věnování: Milá holloway, přejeme ti obě z celého srdce všechno nejlepší k narozeninám. Povídku jsme vybraly, protože ač byla napsána již loni, je bohužel stále velmi aktuální. Neboj se ale, je velice pozitivní, karanténě navzdory. Žádný lockdown totiž není nezvládnutelný, když máš ty správné kamarády, co tě drží nad vodou. Děkujeme, že tu pro nás v těchto nelehkých časech jsi. Nedovedeme si představit lepší kamarádku, se kterou by to šlo všechno zmáknout!

 

 

 

 

 



Malfoyi,

Kde jsi? Trávíš karanténu v rodinném sídle?

Harry

 

 



Milý Pottere,

Ne, opravu nehodlám trávit čtyřicet dní na Manoru. Pochopitelně jsem doma.

Mimochodem, všiml jsem si té nové jabloně u tebe v zahradě. Mám pocit, že mě kopíruješ. Pokud by tvé oko nyní spočinulo na mé zahradě, uzřelo by TŘI jabloně.

Přeji šťastné období moru

Draco Malfoy

 

 

 



 

Malfoyi, ty pitomče,

Samozřejmě vím, že bys tam nezůstal dobrovolně, ale často chodíš na návštěvu k mámě, tak jsem si říkal, že s ní třeba budeš chtít zůstat, debile.

Takže tři jabloně, říkáš? Konečně jsi mě trochu dohnal, ale pořád mám ve své zahradě třikrát víc stromů než ty!

A není to mor, nedělej z toho drama.

Harry

 

 

 

 

 


Milý Potteříku,

Myslím, že tohle bude zábavná karanténa.

Nažhavený

Draco Malfoy

 

 

--- 



Milý Pottere,

Jak zvládáš první den karantény? Už ti hráblo? Vždycky se můžeš pokochat pohledem na mou překrásnou zámeckou zahradu, abys ulevil svým očím od té katastrofy, co máš před domem. Moje zahradní království je zjevně mnohem větší než ten tvůj dvorek!

Proto ti jako projev dobré vůle zasílám dalekohled. To aby ses mohl pěkně zblízka podívat, jak moje zahrada dává té tvojí na prdel.

S potěšením

Draco Malfoy

 

 

 



Milý Pottere,

Proč jsi mi dosud neodpověděl?

Čekám.

Draco Malfoy

 

 

 



Malfoyi,

Tobě snad úplně hráblo! Opravdu jsi mi poslal dopis v šest ráno? Proč nespíš?

Ten dalekohled si strč do prdele. To, jak se promenáduješ po celé zahradě, vidím i bez něho. Kdyby zrovna neřádily jednorožčí spalničky, přeplaval bych jezero a omlátil bych ti ho o hlavu.

Naprostý idiot.

 

 

 



Milý Pottere,

Vážně ses podepsal jako „naprostý idiot“?

Naprosto z celého srdce souhlasím.

Draco Malfoy

 

 

 



Malfoyi,

Tím idiotem jsem myslel tebe, ty idiote!!! Ani po roce, co jsme sousedé, v sobě nemáš kousek slušnosti.

Harry

 

 

 



Milý Pottere,

Když mi moje matka před rokem sdělila, že někdo koupil chatu naproti, okamžitě navrhla, abychom se šli představit, neboť je to slušnost. Jakmile jsem zjistil, že se jedná o tebe, veškerou snahu o slušnost jsem vzdal.

Ztělesnění slušnosti ke všem kromě Pottera

Draco Malfoy

 

 

 



Malfoyi,

Asi bych ti měl poděkovat, protože to, že tady bydlíš, značně snížilo cenu na trhu nemovitostí. Koupil jsem dokonalý dům s dokonalou zahradou za poloviční cenu. Takže díky.

Harry

 

 

 



Malfoyi,

TO SES POSRAL!!! Vážně jsi mi poslal obálku plnou jedovatých rostlin????? Svědily mě ruce ještě několik hodin!!!!! Jdi do prdele!!!

 

 

 



Milý Pottere,

Je to jenom vlaštovičník a upřímně jsem doufal, že ho pozřeš.

Draco Malfoy

 

 

---



Milý Pottere,

Proč jsi neodpověděl na žádný z mých dopisů? Viděl jsem tě dneska, jak vytrháváš plevel!! Viděl jsem, jak ti moje sova doručila dopis a ty jsi ho neotevřel. Požaduji vysvětlení!!

Pobouřený

Draco Malfoy

 

 

 



Malfoyi,

To bude asi tím, že jsem se bál, že v něm najdu další jedovatou bylinu. Na co je vůbec máš ve své zahradě?? Hraje si v ní Teddy, tak tam laskavě přestaň pěstovat nebezpečné kytky.

Harry

 

 

 



Milý Pottere,

Je to plevel, Pottere. Nebylo mým úmyslem ho pěstovat! Pochopitelně nikdy nenechávám Teddyho ve své obrovské zahradě bez dozoru. A tobě už jsem milionkrát říkal, ať ho hlídáš, když si hraje v té tvojí. Stačí krůček a spadne do jezera! Říkal jsem ti, ať si postavíš molo a na zbytek břehu sešleš ochranná kouzla, aby se nestalo, že jednou zahučí rovnou do vody. A ani nezmiňuji tvoje vražedné kury. Mohu odpřisáhnout, že se mi snažili vyklovat oči!

Možná bys teď mohl využít času a postavit molo. A ne abys obšlehl to moje!

S povděkem

Draco Malfoy

 

 

 



Malfoyi,

Moje slepičky jsou na rozdíl od tvého kocoura naprostá zlatíčka. Ten mi opravdu málem vyškrábal oči. Mám jizvu jako důkaz.

Teddy tady stejně teď není a když jo, tak na něho dávám celou dobu pozor a kouzla chrání celý pozemek, takže nevyšiluj. Andromeda se doteď nevzpamatovala z toho šoku, když jsi použil kouzlo Sonorus, abys na mě mohl řvát přes celé jezero.

Nechci žádné molo a už vůbec nechci, aby vypadalo jako to tvoje. Co za člověka si postaví molo z mramoru? A se sochami?

Napadlo mě ale, že bych postavil malou loďku. Co na to říkáš?

Harry

 

 

 



Milý Pottere,

Angreštek je příliš vychovaný, aby na někoho zaútočil. Je to učiněný anděl a já ho bezmezně miluji. Takže bacha na tu tvoji nevymáchanou pusu! Pokud tě skutečně škrábl, zřejmě se jenom pokusil vylepšit tvoji původní jizvu.

Loďka zní skvěle.

S pozdravem

Draco Malfoy

 

 

---



Malfoyi,

Uplynul teprve týden a já už z toho šílím. Zasadil jsem další keře ibišku a teď mám pocit, že mi nezbývá nic jiného než čekat, až vyrostou. Co jsou zač ty fialové a modré květiny, co máš ve svém záhonku? Jsou rozesety po celé zahradě, ale nedokážu je identifikovat ani s dalekohledem.

Harry

 

 

 



Milý Pottere,

Jsou to krokusy a pomněnky. Napadlo mě, že by vypadalo hezky mít velké záhony jenom z nich, ale asi by to bylo příliš jednotvárné. Pořád přemýšlím, co ještě zasadit.

Žil jsem v domnění, že stavíš loďku?

Nedočkavě vyhlížím loďku.

Draco Malfoy

 

 

 



Malfoyi,

To jo, ale kdybych ji opravdu postavil, asi by mě to lákalo plout zpátky do civilizace. Takže si dávám načas.

Květiny vypadají nádherně, i když je vidím jenom z druhého břehu jezera. Pokud chceš více barev, co zasadit lupinu?

Jak jsi docílil toho, aby tak rychle vyrostly?

Harry

 

 

 



Milý Pottere,

Magie, Pottere!! Za použití kouzel vytvořím něco jako skleník, tím se urychlí celý proces a tadá! Rozkvetou přes noc! Nepochyboval jsem, že se dopracuješ k poznání, že jsem mnohem lepší zahradník než ty, a požádáš mě o radu!! Haha. Uvažuju, že bych zasadil pár citroníků, aby mi to v zahradě pěkně vonělo. Opovaž se na ně jenom pomyslet!!! Vyhrazuji si právo na všechny citrusy v okolí tohoto jezera!!

Nevlastní bratr Přemka Podlahy

Draco Malfoy

P.S. Přikládám pár knížek o magickém zahradničení, abych ti pomohl vylepšit žalostný stav tvojí zahrady, jelikož jsi přiznal, že ta moje je oslnivá.

 

 

 

---



Malfoyi,

Včera jsem celý den studoval knihy, které jsi mi poslal, a jsou fakt super. V jedné se psalo o pěstování ovoce a zeleniny. Zatím mám jenom samé bylinky, ale možná zasadím okurky, mrkev a jahody. Neboj, do citronů a mandarinek se ti montovat nebudu. Až sklidím úrodu, mohli bychom udělat výměnný obchod. Taky jsem dnes ráno posbíral u slepic pár vajíček. Kohoutovi se to moc nelíbilo. Máme dost zásob na přečkání karantény.

Harry

 

 

 



Milý Pottere,

Nikdy nepochopím, proč máš na zahradě volně pobíhajícího kohouta. Myslel jsem, že ho chováš na maso, ale pořád je živý a terorizuje Vyvoleného.

Nicméně musím přiznat, že i když na něj občas křičím pomocí kouzla Sonorus, aby zavřel zobák, je to spolehlivý ranní budíček.

Nabuzený

Draco Malfoy

 

 

 



Malfoyi,

To mi nemusíš říkat, tvoje ječení zesílené Sonorusem trýzní i moje uši. Občas je mi líto, že nemáme další sousedy, kteří by ti to vraceli.

A ano, byl… původně určený jako hlavní chod štědrovečerní večeře, ale poté, co jsem se o něj několik měsíců staral, jsem ho prostě nedokázal sníst. Navíc jsem to zapomněl dát vědět ostatním, takže jsme měli na talíři jenom brambory a pastýřský koláč a nakonec jsme všichni vyrazili do Doupěte, kde jsme žebrali o kus žvance.

Pořád jsi neodpověděl, co říkáš na to, že bychom se podělili o naši sklizeň.

Harry

 

 

 



Milý Pottere,

Dobře, vrhnu se na ty stromy. Stejně jsem to měl v plánu!!

Mám rád papriky. Červené.

S pozdravem

Draco Malfoy

 

 

 



Malfoyi,

Dobře, máš je mít.

Harry

 

 

---

 



Draco, jsi v pořádku??? Slyšel jsem výkřik a od té doby tě nikde nevidím. Jsi v zahradě? Nebo v domě?? Co se stalo???

 

 

 



Milý Pottere,

Falešný poplach, i když musím přiznat, na malý okamžik jsem se obával, že zemřu za tragických okolností v rozkvětu mládí. Právě jsem čelil nejděsivější příšeře na světě. Téměř jsem omdlel, ale byl jsem si jistý, že pokud skutečně omdlím, tak mě chladnokrevně zabije!

Roztřesený, ale stále mezi živými

Draco Malfoy

 

 

 



Malfoyi,

Ty debile, málem jsem dostal infarkt. Co to bylo??? Had?

Harry

 

 

 



Milý Pottere,

Mohu tě ujistit, že to bylo mnohem děsivější než had (nikdy bych nevěřil, že to řeknu). Útočník byl ukryt v ranní soví donášce potravin. Objednal jsem si pravé datle až z Maroka a dorazily i s černým pasažérem! Byla to (musel jsem si to dohledat v knihovně) solifuga!! (Nehledej si to, pokud trpíš arachnofobií!!) Když jsem ji objevil, tak jsem vykřikl, ale nejsem si vůbec jistý, který výkřik jsi zrovna slyšel, protože se to určitě opakovalo několikrát. Je fascinující, že jsi mě slyšel až tam. Ha-ha, i v tohle jsem lepší než ty! Neuvěřím, že umíš křičet tak hlasitě, abych tě slyšel až sem!

Každopádně, odhodil jsem tu nestvůru do jezera a pak jsem z mola pozoroval hladinu, abych se ujistil, že nevyplave, aby vykonala pomstu. Vůbec by mě nepřekvapilo, kdyby zabila a snědla všechny ryby v jezeře a dorostla do rozměrů draka – myslím, že tady bych měl svoje úvahy zastavit.

Pevně věřím, že uprostřed noci nedoleze až k tobě do chaty a nezabije tě. Nicméně, čistě ze zvědavosti: pokud by to dopadlo, dostanu Teddyho?

S myšlenkami na otcovství

Draco Malfoy

 

 

 



Malfoyi,

Pavouků se nebojím, takže jsem si ji vyhledal. Není jedovatá. Mnohem nebezpečnější byl ten vlaštovičník, cos mi poslal. Pokud jsi tedy utrpěl válečné zranění, nepochybně to přežiješ.

Nemám zájem soutěžit o to, kdo koho přeřve. Až ti dojde čichací sůl, podívej se na druhý břeh jezera.

Harry

 

 

 



Pottere,

Ty jsi zasadil dub!!! Nikdy jsem ti ty knihy neměl posílat! Takhle mi oplácíš moji laskavost!! Já si tu tak sázím hyacinty a lupiny, abych dodal zahradě trochu barev, a ty si na svém dvorku vypěstuješ posraný dub. Je větší než ta chata! Jakkoli je to smutné!

Pottere!!

Podvedený

Draco Malfoy

 

 

 



Malfoyi,

Až tenhle dopis dostaneš, podívej se mým směrem.

Harry

 

 

 



Pottere,

Ukazovat zvednutý prostředníček není hezké!

Nepobavený

Draco Malfoy

 

 

---



 

Milý Pottere,

Angrešt je takové HOVADO. Dnes ráno v nekřesťanskou hodinu vyskočil na mou postel a vyvrhl na mě veškerý obsah svého žaludku. Proč si jako místo pro výkon této činnosti vybral zrovna moji postel, či lépe řečeno moje božské tělo? Kde je v tom nějaká logika? Vážně to zadržoval celou cestu až ke mně do pokoje, aby mě mohl celého zeblít? Teď lituji ztraceného času ve frontě na kočičí jídlo, aby přežil karanténu.

Nevděčný zmetek.

Pokrytý obsahem kočičího žaludku

Draco Malfoy

 

 

 



Malfoyi,

(inkoustové skvrny)

 

 

 



Malfoyi,

Tenhle dopis mi trvalo napsat tak dlouho, že s ním moje sova odletěla dřív, než jsem ho dokončil. Málem jsem se počůral smíchy. Tvůj kocour je noblesní drobeček. Jsem moc rád, že jsi nezapomněl na zásoby pro Angrešta.

Harry

 

 

 



Milý Pottere,

Mohu tě ujistit, že není noblesní a už vůbec ne drobeček. Ať si klidně na zahradě chytá ptáky, aby nechcípl hlady, mně už je to jedno. Akorát, že je tak vypasený, že dokáže vyskočit maximálně dva centimetry nad zem. Samozřejmě, že jsem zajistil zásoby i pro něj! Když jsem stál ve frontě, zaslechl jsem něčí poznámku: „No jo, psi vlastně taky potřebují žrát!“ Když jsem s ním skončil, brečel jako malá holka. Ještě nikdy jsem neměl takový pocit zadostiučinění. Pokud nemyslíš na svoje mazlíčky, neměl by sis je pořizovat.

Rozhněvaný, avšak stále zodpovědný páníček

Draco Malfoy

 

 

 



Malfoyi,

Nejsi na toho pána moc přísný? Určitě ho to prostě jenom nenapadlo.

Harry

 

 

 



Milý Pottere,

POKUD NEMYSLÍŠ NA SVOJE MAZLÍČKY, NEMĚL BY SIS JE POŘIZOVAT.

Názorově neoblomný

Draco Malfoy

 

 

 

---



Milý Pottere,

Dva týdny za námi. Jak se držíš? Včera večer před spaním jsem tě viděl na zahradě a dnes, když vstávám, už tam jsi zase.

S pozdravem

Draco Malfoy

 

 

 



Malfoyi,

Musím přiznat, že to snáším docela blbě. Cítím se osamělý. Stýská se mi po Teddym. Přál jsem si, aby mohl karanténu strávit u mě, ale Andromedin dům je mnohem dál od ohniska pandemie. Štve mě, že je uzavřená letaxová síť. Hermiona je na tom špatně, protože pomáhá ministerstvu dostat virus pod kontrolu a nesmí jít domů za Rose a Ronem. Nabídl jsem jí, aby zůstala u mě, ale odmítla to, aby mě neohrozila.

Harry

 

 

 



Malfoyi,

Omlouvám se. Nevím, co to do mě vjelo. Nějak jsem se rozepsal.

Harry

 

 

 



Milý Pottere,

To je v pořádku. Vlastně mám nápad.

Podívej se na druhý dopis.

Nedočkavě vyhlížím tvoji odpověď

Draco Malfoy

 

 

Draco Malfoy

Vás srdečně zve k odpolednímu čaji.

Patnáctého dne karantény ve čtyři hodiny odpoledne, každý ve své zahradě.

Dress code: formální, i když jsem si jistý, že to pojmeš po svém

RSVP: Zámek Botlade, vzdušnou čarou přes jezero od Potterovy chatrče

 

 

 



Malfoyi,

Jo.

Harry

 

 

 



Milý Pottere,

Projev trochu úcty!

Požadující úctu

Draco Malfoy

 

 

 



Malfoyi,

Jen jsem chtěl zjistit, jestli na mě budeš ječet přes jezero.

Děkuju za pozvání. Nikdy by mě nenapadlo, že budu popíjet čaj s někým na druhé straně jezera. Poslal jsem ti balíček: Bochník chleba (vlastnoručně upečený!), pytlík s červenými paprikami a dvě okurky (vše z vlastní zahrádky!), sklenici jablečného kompotu (vlastnoručně zavařený!). Pokud něco z toho chybí, patrně to dostal do spárů tvůj kocour.

Má to být snobská odpolední sváča?

Harry

 

 

 



Milý Pottere,

Ne, žádná odpolední sváča. Ta se hodí možná pro lidi z dělnické třídy, kteří mají hlad po dlouhém dni v práci, a tak splácají páté přes deváté a zalijí to konví čaje. Další důkaz, že pokud jde o čajovou etiketu, jsi naprostý ignorant.

Děkuji za tvé výtvory. Vidím, že je tvůj kohout řádně pohnojil, když narostly do takových rozměrů. Myslím, že se jich Angrešt zalekl.

Jak vidíš, poslal jsem ti také pár lahůdek: Rajčata naložená v olivovém oleji s bazalkou, kvalitní domácí smetanu od malého farmáře z našeho panství a olivy ze Sicílie. A košík citronů. Sám jsem vyprodukoval pouze ty citrony, ale i ty ostatní tři pochoutky jsou vynikající. Obvykle se o ně nedělím.

Hlavu vzhůru, Pottere, už jenom tři týdny.

Zdraví

Draco Malfoy

 

 

 



Draco,

Doufám, že ještě nespíš. Dnešek jsem si moc užil. Škoda, že začalo pršet. Moc dobře vím, že ses mi zpod svého deštníkového kouzla smál, když jsem prchal pod střechu. Nakonec jsem se ale vrátil!

Udělal jsem z tvých citronů limonádu a chutnala – no, chutnala po citronech, ale je od tebe hezké, že ses podělil. Poslal jsem ti džbánek a přidal do něj levanduli. Mám pocit, žes zmínil, že ji máš rád.

Každopádně, dnešek jsem si moc užil. Už jsem to říkal? Určitě si to musíme brzy zopakovat. A pokaždé bys měl mít na sobě tu slušivou košili co dneska.

Harry

 

 

 



Milý Pottere,

Právě jsem si četl. Připadalo mi v naší situaci stylové přečíst si Dekameron. Četl jsi to? Děkuji za limonádu. Dám si ji zítra k snídani. Dobrou noc.

S přátelským pozdravem

Draco Malfoy

 

 

 

---



Dobré ráno, Draco,

Tu knihu neznám a nemám ji ani v knihovně. O čem to je?

Chutnala ti limonáda?

Harry

 

 

 



Draco,

Jsi v pořádku? Ještě jsi mi neodpověděl a to většinou pošleš odpověď do tří minut, haha. K odpolední svačině jsem se pokusil upéct perník, protože venku přituhuje. Jestli chceš, můžu ti kousek poslat. Ehm, no Máš rád perník?

Harry

 

 

 

---



Draco, už se neozýváš celý den.

Harry

 

 ---

 

Co to má znamenat, Malfoyi?

 

 ---



Harry,

Omlouvám se, právě jsem se probral. Nechápu, proč jsem spal tak dlouho.

Asi jsem trochu nastydl. Vzal jsem si pár lektvarů a nějak mě odrovnaly. Jsem si

 

 

 



Draco?? Jsi v pořádku? Jsi si jistý, že to je jenom nachlazení? Bože, nemůžeš to jen tak odmáznout jako nachlazení, když venku řádí pandemie! Odpověz mi.

Harry

 

 

 



Harry,

Jasně, promiň. Myslel jsem, že jsem to dopsal.

Jsem si jistý, že je to nachlazení. Nemohl jsem usnout, a tak jsem se šel projít po zahradě a popíjel jsem u toho tu limonádu od tebe. Kombinace rosy a chlazených nápojů je nebezpečnější, než se zdá. Horečku nemám a odpadl jsem jenom kvůli těm lektvarům.

Draco

 

 

 



Draco,

Dobře, pokud jsi si jistý. Pošli mi prosím aspoň jednou za den o sobě zprávu, abych měl jistotu, že jsi nechytil virus a neležíš mrtvý ve svém pitomém zámku. Uvařil jsem slepičí vývar.

Harry

 

 

 



Harry,

Panebože, konečně jsi zvítězil nad svým kohoutem?

Draco

 

 

 

 


Ne!!!!!!

Harry

 

 

---

 



Harry!

Jsi vzhůru, ty lemple? Neuvěříš, jakému bezpráví jsem dneska musel čelit. Víš, kolik mravenců mě dneska pokousalo, když jsem hýčkal svoji zahradu? Tři! Tři mravenci! Proč je to tady samý mravenec?

Nasadilo mi to brouka do hlavy.

Draco Malfoy

(P.S. Haha, docvaklo ti to?)

 

 

 



Draco,

Vidím, že ses zotavil. Možná by ses měl po nocích přestat toulat po zahradě jako panna sužovaná láskou. Jinak jednou zhyneš vlivem rosy, revmatu, nadměrného čtení dopisů nebo co že to způsobilo tragický osud hlavní hrdinky libovolného středověkého románu.

Uklidňuje mě však, že jsi opět v plné síle, jelikož se už zase chováš jako malý fakan. Stěžovat si na chudáky mravence? Skoro každý den dostanu žihadlo od včely.

Harry

 

 

 



Harry,

Takže! Rád bych tě informoval, že jsem dneska také dostal žihadlo! Zkus to trumfnout!

Píchá (haha!) mě u srdce pocit štěstí, neboť jsem opět zvítězil.

Draco

 

 

 



Draco,

Je mi jedno, že tě taky bodla včela, pokud na ně nejsi alergický. V tom případě se prosím obrať na léčitele.

Právě mě napadl opeřenec. Asi už bych neměl snídat na čerstvém vzduchu.

Harry

 

 

 



Právě jsem byl napaden dvěma opeřenci!

Posílám klofanec (otisk rtů)

Draco Malfoy

 

 

 



Malfoyi, ty magore, VIDĚL jsem tě, jak ses na ty nebohé ptáky vrhl. Nestačili uletět a ty jsi zahučel do křoví! Není to soutěž, ty pošuku, tak laskavě přestaň děsit nevinná zvířata!

Harry

 

 

 



Nejdražší Harry,

Dobře, nicméně za moje šrámy stejně mohou ptáci a jsou mnohem hlubší než ty tvoje! Špehuješ mě? Rozhodně se nezříkám tvé pozornosti.

Čepýřím se pro tebe

Draco Malfoy

(P.S. Poslední vtip s ptačí tematikou!)

 

 

 

 


Draco,

Zklidni hormon, to ty jsi mi dal ten dalekohled. A to měly být vtipy? To jsem nepobral.

Harry

 

 

 



Nejdražší Harry,

A opět je třeba zdůraznit, že ty ten dalekohled stále používáš.

Zdraví

Draco Malfoy

P.S. Že to NENÍ soutěž? Kam se poděl ten Potter, kterého jsem s láskou nenáviděl!?

P.P.S. Jsem tak vtipný!!!!

 

 

 



DRACO,

PANEBOŽE, PŘESTAŇ BLBNOUT. VYHRÁL JSI. OKAMŽITĚ SLEZ Z TÉ ZVONICE.

HARRY

 

 

 



Nejdražší Harry,

Takže přiznáváš porážku? Tenhle dopis si zarámuji a pověsím hned vedle vchodových dveří, aby ho viděl každý, kdo kolem projde!

Nadšený

Draco Malfoy

 

 

 



Draco,

Vzdávám se (dobrovolně) jenom proto, že jsi BLÁZEN a uděláš cokoli pro to, abys dokázal – vlastně ani nevím co. Jenom se snažím zabránit tomu, aby ses přizabil. UŽ TOHO BYLO DOST.

Harry (naprosto zoufalý)

 

 

 



Milý Harry,

Nezbylo trochu toho perníku, co jsi pekl? Vítězit je tak vyčerpávající.

Něco bych sezobl.

Draco Malfoy

(Tohle je opravdu poslední vtip s ptačí tematikou!)

 

 

 

---



Draco,

Posílám pár jahod ze své zahrádky. Vypadají trochu otlučeně, ale jsou výborné.

Harry

 

 

 



Milý Harry,

Voní jako sluníčko. Jsou čerstvě utržené?

S přátelským pozdravem

Draco

 

 

 



Draco,

Jo.

Doufám, že
Poslal jsem ti ty nejlepší

Chutnaly ti?

Harry

 

 

 



Milý Harry,

Ano, moc. Děkuji. Poslal jsem ti květiny. Připomínají mi tě. Jsou nádherné. Jsou to hortenzie, pivoňky a pryskyřník. Nevešly se mi už do vázy.

Zahlcen květinami

Draco

 

 

 



Draco,

To je –

 

dobře. Jsem rád, že ti chutnaly.

Květiny jsou překrásné. Dal jsem si je na noční stolek, protože jsem si říkal, že by bylo hezké se vedle nich probouzet. Souhlasíš?

Harry

 

 

 

---



Draco,

 

Chtěl jsem ti poděkovat za tu lahvičku s přípravkem. Voní úžasně. Měl by ses držet lektvarů a vaření nechat na mně. Pořád v puse cítím spálenou příchuť toho tvého pokusu o jablečný koláč.

Už zbývá poslední týden v karanténě! Konečně budeme volní! Těšíš se?

Harry

 

 

 

---



Harry,

Dělám perfektní jablečný koláč. Nemůžu za to, že ho slunce spálilo během transportu k tobě přes jezero.

Draco Malfoy

 

 

 



Draco,

Nevyšiluj, pořád děláš lepší čaj. To mi připomíná, že mám u sebe tvoji termosku. Mám ti ji poslat zpátky?

Andromeda slíbila, že ji můžu navštívit hned, jak skončí karanténa. Pak půjdu na večeři k Ronovi a Hermioně. Den nato asi půjdeme do zoo.

Harry

 

 

 



Draco,

Je všechno v pořádku?

Harry

 

 

 

 



Draco?

 

 

 

---



Harry,

Omlouvám se za tu náhlou odmlku (opět). Byl jsem zaneprázdněn.

Předpokládám, že to jednou musí skončit.

Draco

 

 

 



Draco,

Myslel jsem, že už ti to taky leze na mozek? V noci vidím, jak se po celém zámku pohybuje světlo svíčky. Jsem rád, že sis aspoň vzal k srdci moji radu a už se necouráš venku.

Pořád jsi mi neodpověděl, jestli jsi v pořádku?

Harry

 

 

 



Harry,

Jsem naprosto v pořádku, ale obávám se, že nebudu moct tento týden odpovídat tak často.

Draco

 

 

 



Draco,

Kdyby se něco dělo, tak bys mi to řekl, že jo?

S láskou

Harry

 

 

---



 

Draco,

Zasadil jsem magnólii. Říkám si ale, že to bylo naposledy, co jsem k růstu použil magii. Chci pozorovat, jak roste, a ne ráno přijít rovnou k hotovému. Vidíš ji? Zasadil jsem ji tak, abys ji viděl, když se podíváš z okna ložnice. Kdybys náhodou nevěděl, jak vypadá magnólie, tak je to ten růžový strom. Než jsem ho zasadil, tak jsem to netušil. Věděl jsi, že se stejně jmenuje ten animovaný film, co ho zbožňují Teddy a Rose? O tom, jak šla dcera do války místo svého otce? Připomíná mi to tebe.

Už jenom čtyři dny.

Harry

 

 

 

---



Draco,

Našel jsem dneska jednu ze svých starých knížek ještě z období před nástupem do Bradavic. Teta se strýcem se jí chtěli zbavit, a tak jsem ji vytáhl z koše. Myslel jsem, že je to kniha pro děti a vyhodili ji proto, že o ni můj bratranec neměl zájem. Jmenuje se Farma zvířat a napsal ji mudlovský autor. Možná ti ji Hermiona doporučila. Když jsem ji četl jako malý, nadchl mě příběh o tom, jak zvířata převezmou kontrolu nad svým osudem. Tehdy jsem ještě netušil, že se nejedná o četbu pro děti, a – no, nemá to šťastný konec, a tak jsem knihu odložil.

Dneska jsem si ji znovu přečetl. Pořád je mi z toho smutno. A tak jsem ti… jenom chtěl napsat. Teda, chtěl jsem s tebou mluvit. Šel jsem do zahrady, ale nikde jsem tě neviděl.

Harry

 

 

 

---



Draco,

Asi jsem ti o tom ještě nepsal, ale pustil jsem se do stavění loďky z prken z mého dubu. Je to příšerně těžké a to nechci ani pomyslet na to, jak náročný by to byl úkol bez použití kouzel. Bojím se, že by se mohla potopit. Je tak nějak… nakřivo. Zachráníš mě, když se budu topit v jezeře?

Harry

 

 

---

 



Draco, prosím

 

 

---



Nejdražší Harry,

Dnes je poslední den karantény, kterou způsobily ty zpropadené jednorožčí spalničky. Snad si lidi konečně už dají pokoj a přestanou pít jejich krev.

Dostal jsem tvoje dopisy, ale zatím jsem je neotevřel. Leží na hromádce spolu s ostatními od tebe.

Napadlo mě, že třeba trocha odloučení – opravdového odloučení od světa by mi mohla pomoct, abych se na věci mohl podívat z nového úhlu. Snažím se srovnat si v hlavě všechno, co se za posledních čtyřicet dní událo. Doufám, že si nemyslíš, že jsem se k tobě zachoval sprostě, to určitě nebyl můj záměr (tentokrát).

Harry, přestože jsem tě většinu času neměl na očích, v mých myšlenkách jsi byl neustále se mnou. Ačkoli jsem byl z karantény také nervózní, za celou dobu jsem se necítil tak osamělý jako ty. Právě naopak, poslední týdny byly jako – sen. Neodpověděl jsem ti, protože jsem nechtěl, aby to skončilo. Byl to zbabělý pokus, jak zastavit čas.

Taky jsem si myslel, že čím dřív se od tebe odstřihnu, tím méně to bude bolet.

Viděl jsem ten strom, Harry, pozoroval jsem tě, když jsi ho zasadil, a sledoval jsem, jak rostl.

S láskou

Draco

 

 

 

---

 

Harry se vyhoupl z rozkolébané loďky. Rozhodně v ní nebylo bezpečno. Měl mokré nohavice, protože skrz díry natekla dovnitř voda, a nerozpadla se během cesty jenom díky tomu, že na ni celou dobu sesílal kouzla.

„Draco!“ zasyčel Harry, načež si cosi zamumlal pod nos (deformace po čtyřicetidenní karanténě). Přeběhl molo a ocitl se v zahradě. Zámek se před ním důstojně tyčil a ani v jednom okně se nesvítilo. Harry prošel kolem citroníků a zastavil se, aby se mohl pořádně pokochat.

Opatrně našlapoval kolem záhonků lupin a pomněnek a dával si pořádně pozor, aby na žádnou nezadupl. Zapomněl, jak rozlehlá Dracova zahrada je.

„Draco!“ zahulákal Harry, poněvadž čekat, až bude moct zaklepat na dveře, se mu zdálo zbytečné. „Draco!“

Jelikož se nedočkal žádné reakce, namířil si hůlku na hrdlo a zavřeštěl: „DRACO!“

Ze směru, kde by se měla nacházet Dracova ložnice, se ozvalo žuchnutí a hlasité mňouknutí. Zanedlouho z okna vykoukla blonďatá hlava. Draco si ho konečně všiml a zalapal po dechu.

Harry zrušil kouzlo, ale pokračoval v hulákání. „Slez dolů, ty idiote!“

„Co tady děláš?!“ zasyčel Draco.

„Právě odbila půlnoc,“ informoval ho Harry. „Je po karanténě, tak pojď dolů!“

Draco se tvářil rozpolceně. Střídavě se díval na Harryho, a poté do prázdna. „Jak ses sem dostal? Nezrušil jsem ochranná kouzla.“

„Na loďce,“ vysvětlil Harry.

„Panebože,“ povzdechl si Draco a zmizel dovnitř.

Otevřel zadní dveře, ze kterých vystřelil z nich Angrešt a po cestě do neznáma kousl Harryho do nohy, přesně v místě, kde ji přestaly chránit holínky. Harry zaklel, nadskočil a padl do náruče Draca, který ho pohotově chytil. Harry si konečně všiml, že má Draco na sobě pouze průsvitnou noční košili.

„Není ti zima?“ Harry ho chytil za ruce.

Draco ulpěl pohledem na Harryho svetru, přes který byly upevněny šle. „Proč si neustále kupuješ kalhoty, které jsou ti velké?“

„Nevím,“ odpověděl Harry. V zahradě byl naprostý klid, až na tiché šumění vody. Harry upřeně pozoroval Draca, který řídil svoje dýchání přesně podle toho zvuku.

Stáli jako zaseknutí v čase. Jezero k nim promlouvalo a konejšilo je tichými, tklivými zvuky, jež vycházely z jeho hlubin. Stáli pevně jeden vedle druhého.

„Úplně jsi přestal komunikovat,“ vydechl Harry nakonec.

Draco odvrátil pohled. Bačkorami zavadil o spadlé ovoce v půdě.

„Přestal jsem ho sbírat. Taky ho teď nechávám ptáčkům,“ vysvětlil Draco. „Jako ty.“

„Nesnaž se měnit téma.“

Draco zavrtěl hlavou. „Co tady děláš, Harry?“

„Měl sis přečíst moje dopisy,“ odpověděl Harry. „Zítra jdu navštívit Teddyho – nebo spíš vlastně dneska, ale musel jsem – musel jsem tě nejdřív vidět.“

Draco hlasitě polknul. „Karanténa skončila ani ne před hodinou a ty se hned vydáš zkoumat jezero a cizí zahradu naproti.“

„Protože v ní najdu tebe,“ hlesl Harry.

„To mě ještě nemáš dost?“ zeptal se Draco slabým hláskem.

Draco.“ Harry něžně stiskl Dracovy ruce. „Stýskalo se mi.“

Draco na něho němě zíral. Jeho tváře zalil ruměnec.

„Cestou jsem se málem utopil,“ konstatoval Harry.

„Neboj,“ řekl Draco. „To bych nedopustil.“

Harry se ušklíbl. Draco odvrátil pohled, tváře červené jako zralá jablíčka. Klekl si, jednou rukou stále držel Harryho, utrhl pomněnku a zastrčil ji Harrymu za ucho. Harry z něj nedokázal spustit oči, když ho měl konečně před sebou.

„Nechci ti dát polibek na dobrou noc,“ zašeptal Harry.

Draco se zadíval nejprve na Harryho, poté do své zahrady a někam do dáli, k jezeru, Harryho zahradě a domu. Když se podíval znovu na Harryho, leskly se mu oči. „No tak,“ řekl příliš hlasitě, a tak ztlumil hlas a jeho tváře ještě více zrudly, „co kdybys mě políbil na dobré ráno?“

 

Poznámka:

K poslední scéně vytvořila aceveria tento nádherný fanart:

https://aceveria-art.tumblr.com/post/614979373602308096/so-yesterday-i-read-garden-war-by-cibeewastaken

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Válka zahradníků Od: Monika4o - 05.12. 2021
Nádhera..

Re: Válka zahradníků Od: ester - 31.05. 2021
Aka aktualna tema v dobe covidovej :). Mile to bolo medzi nimi :)

Re: Válka zahradníků Od: sisi - 05.02. 2021
"...Byli jednou dva kosí bratři. Draco a Harry, a jeden bez druhého nedal ránu..." Co dodat, Draco a Harry jsou dvě poloviny jednoho příběhu. Každý sám o sobě by byl jen nudný a šedivý, ale společně dotáhnou i dopisování do dokonalého stylu. Stačí jen Malfoyova rozmrzelost karanténou a jeho nadřazený postoj k ruční práci na zahradě a máme vymalováno. Harry je šikulka, poradí si s každou rostlinou, hbitě sklidí plody ze zahrádky a už je posílá na druhou stranu jezera okoštovat. Nádherné. Moc děkuji za překlad.

Re: Válka zahradníků Od: Svetlac - 12.01. 2021
Jé, to bylo opravdu aktuální a strašně vtipné. Hlavně jak se předhánějí, co zasadí. Krásný překlad. Díky

Re: Válka zahradníků Od: kakostka - 11.01. 2021
Miá Holloway, všechno NEJ k narozeninám:-))) Čarodějky, děkuju za výběr a za překlad. Nejsem fanynkou slashe, ale miluju dopisové povídky a tady se zahradničilo... a kočkovalo:-) mňauuu Angreštek je božan... ano, Draco, prostě si to schoval a došel až k tobě, aby tě poblil... to kočičky dělají... posílání jedovatých rostlin, trumfování, výměna výpěstků, pokles ceny nemovitostí... ukládám mezi oblíbené, protože tohle byla jízda. Děkuju.

Re: Válka zahradníků Od: zuzule - 11.01. 2021
Nevlastni bratr Premka Podlahy nemel chybu. :D Oba dva a jejich zahradniceni pobavilo. Dekuju!

Re: Válka zahradníků Od: akinom - 09.01. 2021
:DDD Paráda! Ja slash zvyčajne moc nemusím, ale toto stálo za to. Draco ako záhradník a milovník mačiek ma úplne dostal. A Harry ako staviteľ loďky... Pomoooc. Ďakujem za preklad, riadne ma pobavil!

Re: Válka zahradníků Od: akinom - 09.01. 2021
:DDD Paráda! Ja slash zvyčajne moc nemusím, ale toto stálo za to. Draco ako záhradník a milovník mačiek ma úplne dostal. A Harry ako staviteľ loďky... Pomoooc. Ďakujem za preklad, riadne ma pobavil!

Re: Válka zahradníků Od: luisakralickova - 09.01. 2021
Přeji krásné narozeniny, Holloway. Díky za sdílení dárečku, moc milé čtení:)

Re: Válka zahradníků Od: katrin - 09.01. 2021
To bolo kuzelne. Vzhladom ktomu, ze som sa od 16.12. nedotala poriadne s domu a zase raz lezim v posteli, tak mi to pohladilo dusu na dvakrat. Dakujem.

Re: Válka zahradníků Od: denice - 09.01. 2021
Holloway, všechno nejlepší k narozeninám! LadyF a Violeto, vybraly jste kouzelnou povídku! Dopisy a k tomu ještě zahrada a Angrešt, vážně to nemá vadu - půvabné, vtipné, okouzlující. Díky.

Re: Válka zahradníků Od: holloway - 09.01. 2021
Jééé, já mám povídku k narozeninám :-) Na začátek mě pobavila zmínka o rozdělené překladu podle barvy vlasů a hned potom mě dojalo krásné věnování. Mám to úplně stejně, jsem vděčná za to, že vás znám a že jste tu vždycky pro mě. A teď k povídce... aktuální téma, které je velmi dobře využité. Zbožňuju povídky formou dopisů, vám se navíc vždycky povede vybrat něco takhle vtipně roztomilého. Jako první bodoval Harry s díky za snížení ceny nemovitosti, potom Draco a jeho PS s ptačí tematikou a rozloučení (čepýřím se pro tebe :-D). No a potom jsem to přestala všechno stíhat pobrat, takže si to budu muset přečíst ještě několikrát. Konec, kdy se Harry neohroženě vrhne na potápějící se loďku je pro něj tak typický a když mu Draco vpletl do vlasů mou nejoblíběnjší květinu... co dodat :-) Děkuju moc za úžasný dárek. PS fanart je opravdu nádherný!

Prehľad článkov k tejto téme:

RoastedGrover: ( LadyF )12.06. 2022Harry Potter a kouzelné balící hlášky
Pineau_noir: ( LadyF )09.01. 2022Jak se dělají hafoňátka
( Violeta )13.09. 2021Broskvička a pan Páv
LeiBleuet: ( Violeta )22.07. 2021Ohňostroj
megyal: ( holloway )12.06. 2021Harry Potter a Neuvěřitelně Organizovaný Osobní Asistent
Drarrymadhatter: ( LadyF )12.06. 2021V týmu nikdy nekopeš sám za sebe
Saras_Girl: ( holloway )05.06. 2021Dort nebo smrt
hayseed42: ( Jacomo )26.05. 2021Machiavelistická obhajoba
Fairywm: ( denice )18.03. 2021A co naše body?
lettersbyelise: ( LadyF )18.01. 2021Re: Harryho tajná láska
Catelynora: ( Kirsten )09.01. 2021MIlovať nepriateľa
Cibee: ( LadyF a Violeta )09.01. 2021Válka zahradníků