Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Když už víš

Kapitola 10., část 1. Konfrontace

Když už víš
Vložené: denice - 14.01. 2021 Téma: Když už víš
denice nám napísal:

Autor: loralee1          Překlad: denice          Beta: Jimmi a Sevik99          Banner: arabeska

Originál: https://www.fanfiction.net/s/3160980/1/Hindsight

Rating: 9+

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

 

Kapitola 10., část 1. Konfrontace

 

Severus byl na cestě do vstupní haly, aby vyprovodil studenty, když si uvědomil, že něco není v pořádku. Znamení na jeho paži začalo brnět a on si vzpomněl, jak jeho druhé já říkalo, že ho Harry může skrze něj přivolat. Přispěchal do haly a horečně se rozhlížel, ačkoli věděl, že Harry už v hradu není.

„Lupine, stalo se něco zlého, mé znamení se ozývá,“ zasyčel na kolegu, který stál poblíž.

„Pane profesore! Pane profesore!“ křičelo několik studentů.

Otočil se a spatřil, jak k němu běží Longbottom s Grangerovou. „Malfoy unesl Harryho,“ prohlásila Grangerová, když stanula před nimi.

„Jak to myslíte?“ ptal se Lupin.

„Vysvětlete!“ přikázal Severus v té samé chvíli.

Dívka se nadechla a vychrlila ze sebe: „Malfoy nás tady zastavil, v ruce držel jakýsi kožený řemínek. Šlehl s ním Harryho, kůže se mu ovinula kolem ruky, Malfoy se zazubil, řekl „Pán zla povstane,“ a zmizeli.“

„Bylo to přenášedlo,“ dodal Longbottom s tvářemi zrudlými rozčilením.

„Musím jít, najít ho,“ vyhrkl Severus.

„Počkej, Severusi, nejdřív bychom měli zavolat Siriuse a možná i bystrozory,“ brzdil ho Lupin a chytil ho za paži.

„K čertu s tím, Lupine, musím jít teď, označ si mě a dostaň za mnou toho podvraťáka,“ vykřikl, setřásl jeho ruku a vyrazil ze dveří. Sotva si všiml, že ho zasáhlo sledovací kouzlo, jak se rozběhl přímo k bráně a přemísťovacímu stanovišti hned za ní.

Tam se zastavil, vytáhl hůlku, zhluboka se nadechl, soustředil se na volání znamení a přemístil se doprostřed chaosu.

Ocitl se v kruhu menhirů, mezi nimiž se zmateně hemžil tucet Smrtijedů. Severus si všiml jednoho z mužů s pěnou u úst a v křečích, což jednoznačně znamenalo, že Harryho zmije je volná. Slyšel Voldemorta křičet, ať kluka chytí, a po tváři se mu rozšířil zlomyslný úsměv. Doufal, že si ho nikdo nevšiml a skryl se za blízký kámen. Zezadu potichu proklel Notta. Jekot a křik ho upozornily, kde se Harry nachází, a tiše se vydal tím směrem. Někdo řval bolestí a ozývalo se „Zabijte toho zatraceného hada“, zvolání „Avada Kedavra“, záblesk zeleného světla a pak ticho, až na sténání umírajícího muže. Brnění v Severusově paži náhle ustalo a on v omračujícím zármutku padl na kolena.

Klečel za kamenem, skrytý před pátravými zraky, a cítil obrovskou tíhu selhání.

Voldemort vykřikoval: „Potřeboval jsem ho živého, vy hlupáci. Až budu mít nové tělo, pocítíte můj hněv.“

„Pane, můžeme najít jiného chlapce,“ řekl klečící Lucius, „dnes odpoledne snadno uneseme některého studenta z nástupiště.“

Muž, který hostil Voldemorta, se otočil a pohlédl na něj. „Ne, máme náhradníka přímo tady. Luciusi, polož svého syna na obětní desku. Bude to muset být on.“

Severus vyhlédl zpoza kamene, aby prozkoumal scénu. Malfoy zíral na Pána zla. „Mého syna?“ opakoval v šoku.

„To se mě ptáš, Luciusi? Neslíbil jsi mi všechno? Můžeš mít dalšího spratka, až zaujmu své oprávněné místo v kouzelnickém světě.“

Lucius polkl; vstal, došel ke svému synovi a položil mu ruku na rameno. Vytáhl hůlku. Zbledlý chlapec zíral na svého otce.

„Utíkej, Draco,“ řekl Malfoy a odstrčil ho. Pak se obrátil k Voldemortovi a vykřikl: „Avada Kedavra!“ Draco klopýtal pryč. Voldemort před sebe nastrčil nejbližšího Smrtijeda, aby zachytil smrtící kletbu, a Macnair trefil Luciuse do boku vykuchávací kletbou, která způsobila, že upustil hůlku a snažil se sevřít své vnitřnosti, které se rozsypaly po kamenech. Crabbe zadržel vzpírajícího se Draca a táhl ho k obětní desce.

Severus si uvědomil, že kotlík u ní musí obsahovat lektvar, který má připravit oběť pro Voldemorta, a začal se sunout blíž. Harryho zklamal; to nejmenší, co mohl udělat, bylo zabránit Voldemortovi využít Draca a získat nové stálé tělo.

Jakmile byl dostatečně blízko, vyskočil zpoza kamene a mrštil po kotlíku výbušnou kletbu, kterou ho převrátil. Pak seslal prokletí na nejbližšího Smrtijeda a pokusil se propracovat k obětnímu stolu, aby osvobodil Draca. Vtom ho zezadu znehybněli a odvlekli před Pána zla.

„Ach, Severusi, přemýšlel jsem, jestli přijdeš. Zradil jsi mě. Co jsi udělal s artefakty, které jsi nashromáždil? Vrať mi je a zemřeš bezbolestně,“ nabídl Voldemort.

Severus se ušklíbl. „Jsou zničené, ty polokrevný pancharte, tak jen do toho.“

Voldemort zavrčel a hřbetem ruky uhodil Severuse do tváře. „Za to tě nechám trpět celé dny, Snape.“ Pak se otočil k obětní desce a zvolal: „Avery, lektvar.“

Když Avery přinesl pohár, Severus ochabl v rukou svých věznitelů. Uvědomil si, že část lektvaru stačili přelít dříve, než zničil kotlík. Jakmile muž po Severusově pravici povolil sevření, Severus si přivolal nůž ukrytý v botě. Možná selhal, ale nebude čekat, až ho budou mučit.

V té chvíli zahlédl malý zakrvácený obličejík, vykukující za jedním kamenem. Dech se mu zadrhl v hrdle a potlačil výkřik radosti. Harry žije. Všechny oči, s výjimkou Severusových, byly upřeny na Pána zla, který se snažil nalít lektvar do hrdla bránícímu se Dracovi. Severus mohl jen s děsem sledovat, jak se Harry doplížil k nedaleko ležícímu tělu, vzal jeho hůlku a narovnal se, aby seslal kouzlo.

Když Harry začal křičet slova, kterým Severus nerozuměl, otočil se a začal bodat ty, kteří ho drželi, a pak se ozvalo několik zvuků přemístění.

Černý přízrak, jenž býval Voldemortem, vyhřezl z těla muže, které obsadil, nechal ho bezvládně spadnout jako loutku s přeřezanými vodícími provázky a začal se usazovat v Dracovi Malfoyovi. Severus se chtěl dostat k Harrymu, ale zastavil ho Garrison Goyle, který pohlédl na Severusův nůž, zašklebil se a vytáhl svou dýku. Než mohl na Severuse zaútočit, upustil zbraň, sevřel si paži a s výkřikem padl na kolena.

Přízrak a Harryho obklopovalo zlaté světlo. Přízrak ze sebe vydal nelidský jekot. Severus překročil Goyla a pak klopýtl, když jeho končetiny opustila síla a bolest sevřela jeho hruď. Drápal se blíž k Harrymu a sotva si všiml, že kolem něj křičí Smrtijedi. Záře začala blikat, temný přízrak na okrajích vzplál a rozplynul se ve světle.

Severus se zhroutil, namáhavě dýchal, svět kolem něj zčernal. Jeho poslední myšlenka patřila Harrymu.

 

xxx

 

Severus se probudil do tlumené hádky a lektvarových pachů. Ležel bez pohybu a postupně zkoumal své tělo, zvyk hluboce zakořeněný po letech probouzení se na ošetřovně. Cítil se velmi unavený, ale bolesti neměl. Pak zaznamenal tíhu na jedné straně postele a otevřel oči. Na jeho přikrývce tam seděl Harry Potter. Někde v pozadí stoupaly a tišily se hlasy a Harry zíral tím směrem. Lehce pootočil hlavu a všiml si, že závěsy, zaručující jim soukromí, jsou rozhrnuté jen natolik, aby chlapec mohl vidět na hádku, odehrávající se u dveří.

Ten pohyb upozornil Harryho, který se k němu obrátil.

„Děkuji vám, že jste mě přišel zachránit,“ řekl tiše.

Severus odpověděl: „Moc dobře mi to ale nešlo, že?“

Harry se k němu naklonil a objal ho. „Myslím, že to bylo skvělé. Předtím nikdy nikdo nepřišel. A nezemřel jste.“

Severus si povzdechl a poukázal na hádající se skupinu: „Co se děje?“

„Aha, no, oni, madam Pomfreyová jim řekla, ať tam zůstanou, dokud se neprobudíte. Ta žena,“ podíval se na Severuse, který řekl: „To je madam Bonesová, vedoucí odboru pro uplatňování kouzelnických zákonů.“

„Jo, chce nás oba vyslechnout a zatknout vás, protože jste Smrtijed. Brumbál jí pořád říká, že pracujete pro něj, ale nedokáže vysvětlit, proč jste tam byl. On opravdu nepomáhá. Sirius trvá na tom, že tu bude, kdyby se kladly nějaké otázky. Kdo je ten muž s kloboukem?“

„Ministr Popletal.“

„Vypadá, že neví, co chce. Buď fotku, jak mi předává cenu, nebo možná zatajit, že se Voldemort vrátil, tak, že mě vyhostí z Británie,“ zašklebil se Harry. „Ostatní tam jen tak postávají.“

Severus znovu pohlédl na chlapce: „Co je s Voldemortem?“

„No, je pryč,“ odpověděl potichu Harry.

„Jak jste to dokázal, Harry?“ ptal se Severus.

„To bych také ráda věděla, pane Pottere,“ přidala se Amélie Bonesová.

Severus si uvědomil, že skupina se ode dveří přesunula k jeho posteli. Kromě Popletala, který odešel, následován svými osobními strážci.

Harry ztuhl a obrátil se k tazatelce. „Použil jsem soudné kouzlo.“

„To mi není známé, pane Pottere, můžete mi ho objasnit?“ madam Bonesová se usadila na židli s rovným opěradlem blízko postele. Sirius s Remusem usedli na vedlejší lůžko a Brumbál zamračeně stanul v nohou postele.

Harry na ni pohlédl: „Mám potíže?“

Mírně se usmála: „Ne, pane Pottere, vůbec žádné potíže, ale potřebuji vědět vše, co se dnes stalo.“

„A jak ses naučil temnou kletbu, Harry,“ řekl Brumbál nesouhlasným tónem.

Sirius se pokusil vyskočit z postele, ale Amélie se na Brumbála zamračila: „Řediteli, musím trvat na tom, abyste mi nebránil vykonávat mou práci.“

„Amélie, proti mému doporučení mladý Harry strávil léto doma u Siriuse. Blackovi jsou dobře známí svým sklonem k temnotě. Jen naznačuji, že Harry by mohl-“ začal Brumbál.

„Jak se opovažujete!“ vykřikl Sirius, kterého Lupin pořád ještě držel.

„To stačí,“ řekla Amélie ostře. „Albusi, připomínám vám, že jste tu jen z mé dobré vůle. Pokud budete pokračovat ve vyrušování, dám vás odvést.“

„Mladý Harry je můj student,“ namítl Brumbál přísně.

„Jehož opatrovník je přítomný a k incidentu došlo mimo prostory školy poté, co jste dovolil, aby byl pan Potter z  vaší školy unesen,“ kontrovala Bonesová.

Znovu se otočila k Harrymu. „A teď, pane Pottere, smím vám říkat Harry?“

Harry se tak intenzívně mračil na ředitele, až se Severusovi chtělo smát, ale ovládl se, protože věděl, že jedno špatné slovo ho může poslat do Azkabanu.

Harry řekl: „Myslím, že jo. Není to temné kouzlo, víte, on mě pořád považuje za špatného člověka. Sirius by mi nikdy nedovolil ani nahlédnout do knih o temné magii.“

„Můžeš mi tedy něco málo říct o kouzlu a o tom, kde ses ho naučil?“ naklonila se Amélie k Harrymu.

Pokrčil rameny a opřel se o Severuse. „Je to staré kouzlo, které vyzývá magii, aby posoudila činy někoho, kdo vám ublížil. A to špatné mu vrátí.“

Amélie zamrkala. „Myslím, že jsem o takovém kouzlu nikdy neslyšela. Kde ses ho naučil?“

Harry pohlédl na zamračeného Brumbála. „Tady v Bradavicích.“

Starci spadla brada. „To není možné, v knihovně nic podobného nemáme a nikdo z mých učitelů by takové kouzlo dítě neučil.“

Amélie se na Brumbála krátce zamračila, ale hned se otočila zpět k Harrymu. „Řekneš mi, kdo tě to naučil?“

„Tak nějak jsem slíbil, že to nikomu neřeknu,“ hlesl chlapec tiše.

Brumbál otevřel ústa, ale hned je zase sklapl, jakmile Amélie zvedla ruku.

„Toto je velmi důležité, Harry. Opravdu si o tom musíme promluvit s osobou, která tě ho naučila, abychom mohli zjistit, jaká omezení kouzlo má,“ naléhala Amélie.

„Proč?“ chtěl vědět Harry.

Amélie pohlédla na ředitele. „Profesor Brumbál věří, že Voldemort nemusí být úplně pryč, pouze vypuzený zpět do formy ducha. Že se znovu pokusí o návrat.“

Harry zavrtěl hlavou. „Ne, už je nadobro pryč.“

Amélie se lehce usmála. „Taky doufám, ale pan ředitel je přesvědčený, že mohl najít způsob, jak ukotvit svůj život na této zemi.“

„AHA!“ řekl Harry s úsměvem. „Mluvíte o jeho virválech, ale těch jsme se už letos v létě zbavili.“

 

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 25.02. 2024
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre


Re: Kapitola 10., část 1. Konfrontace Od: Jacomo - 21.01. 2021
V prvním okamžiku jsem si myslela, že jsem nějakou kapitolu vynechala, jak se to rozjelo A že to byla jízda, od začátku až do konce. A v závěru pecka: těch virválů jsme se už letos v létě zbavili. Chi chi, to koukáš, Brumbále, viď? Děkuju, Denice, dostalo to grády.
Re: Kapitola 10., část 1. Konfrontace Od: denice - 23.01. 2021
Autorka vzala celou bitvu hopem, zdá se, že jí o ni až tak nešlo - jako by chtěla spíš než Voldemorta systematicky zlikvidovat Brumbála. Myslím, že Harry to zvládl levou rukou, jen tak mimochodem, sebral staříkovi jeho velký výstup. Děkuji, sovičko!

Re: Kapitola 10., část 1. Konfrontace Od: ostruzinka - 20.01. 2021
Fíha, tak to je úžasné, začíná se nám to rozmotávat. Ten začátek je taky úžasný, mělo to skvělý spád. Jsem napnutá, jak to bude pokračovat.
Re: Kapitola 10., část 1. Konfrontace Od: denice - 23.01. 2021
Začátek byl opravdu hodně rychlý, teď už asi znáš konec kapitoly, čeká ještě jedna - se závěrečnou bombou ;-) Děkuji.

Re: Kapitola 10., část 1. Konfrontace Od: luisakralickova - 14.01. 2021
Tak to byl tedy mazec, z ničeho nic taková jatka. Pěkně nás ukolébali. Ale stálá bdělost musí být, že. Přepočítat se a jedeme dál:) Moc děkuji za skvělý překlad a vyhlížím další dílek.
Re: Kapitola 10., část 1. Konfrontace Od: denice - 17.01. 2021
Jako blesk z čistého nebe, že? Teď přijde ještě pár překvapení, takže stálá bdělost se bude hodit, i když už nebudou žádná jatka :-) Děkuji.
Re: Kapitola 10., část 1. Konfrontace Od: ostruzinka - 20.01. 2021
To vážně? Další překvapení? Ježíši, jsem naplá jak kšandy.
Re: Kapitola 10., část 1. Konfrontace Od: denice - 23.01. 2021
Už ano, ještě se jich pár najde ;-)

Re: Kapitola 10., část 1. Konfrontace Od: katrin - 14.01. 2021
Ty moj kon, to bola jazda. Mam viacej otazok ako odpovedi. A od zvedavosti asi prasknem, lenze preklad je tak dobry, ze myslim, ze predsa len pockam a nebudem luskat original ;) Ha, myslim, ze Severusove znamenie prestalo existovat, ked Harry klinicky zomrel, aby mohol zomriet horcrux v nom. Jedine ze by to autorka vymyslela este inak ;) PS ako usvedcia Severusa, ked Temne znamenie uz nema, ha?
Re: Kapitola 10., část 1. Konfrontace Od: denice - 17.01. 2021
Těší mě, že si počkáš na překlad. Myslím, že většinu otázek někdo zodpoví už v příští kapitole - a když ne, tak přespříští je poslední... Děkuji, katrin!

Re: Kapitola 10., část 1. Konfrontace Od: kattyV - 14.01. 2021
Virvály!!! Směju se nahlas.
Re: Kapitola 10., část 1. Konfrontace Od: denice - 17.01. 2021
To byl účel :-D Děkuji.

Re: Kapitola 10., část 1. Konfrontace Od: Jimmi - 14.01. 2021
Jo, to si spomínam, že som mala pocit, ako keby sa vynechala kapitola, dosť náhla zmena scény. Ukončenie príšerné, ale za to môžeš ty, nie autorka... :) A ten výsluch ešte ani nezačal, to len bude počteníčko. To si zgustnem. Škoda, že ... spoiler... takže až příště... z originálu mi vôbec nedošlo, že Voldy sa zmocnil/začal zmocňovať Draca. Ďakujem, nádherné čítanie
Re: Kapitola 10., část 1. Konfrontace Od: denice - 17.01. 2021
Máš pravdu, můžu za to já, utnula jsem to v polovině, ale zase uznej, že jsem nebyla tak krutá - Harry i Severus jsou zachránění, a dokonce v tak dobré kondici, že se můžou dohadovat s Brumbálem :-) Děkuji.

U Salazara! Takhle zase utnout. Ono není moc míst kde ukončit kapču, možná, než se Severus probral z bezvědomí. Chudáček, je mi ho tak líto, jak byl vystaven hněvu hadího ksichta. Jaké štěstí, že měl Harry s-slečnu s sebou, když ho Draco, potomek plazícího se Malfoye, přemístil přímo do Kamenného kruhu. Ten souboj byl neskutečný. Na život a na smrt. Jestlipak se z toho Draco poučí a nebude se více plazit, naopak využije hadí dědictví k něčemu prospěšnému, třeba k lektvarům. Mám teď doma od Ježíška mast s hadím jedem na léčbu nervů. Pomáhá. Nervy po masti nereagují. Draco Malfoy - sběrač hadího jedu - lovec hadů, to by bylo pěkné. Představa, že by s ním byli i Harry a Luna, jako hadí jazyky, mohlo by to fungovat při sběru mezi domorodci v pralesích, na poušti Gob, i v Zoo, nebo mezi překupníky. Teď když se nemusí bát Voldyho, Brumbál možná nějak vytvoří jiného Temného pána, aby měl proti komu brojit. Už zase ho nemám ráda. Děkuji velice všem za překlad a možnost číst. Jste tak hodný, děcka, dík.
Re: Kapitola 10., část 1. Konfrontace Od: denice - 17.01. 2021
Kapitolu jsem uťala zhruba v polovině, protože je opravdu moc dlouhá. Draco je nevědomý kluk, řídí se tím, co mu Lucius nasadil do hlavy, sám za sebe moc nepřemýšlí. Už jen dvě kapitoly do konce, takže jak dopadl, se dozvíš už brzy. Brumbál se rozhodně o něco pokusí, samozřejmě se mu nelíbí, že ho takhle vynechávají a není po jeho. Děkujeme, sisi.

Re: Kapitola 10., část 1. Konfrontace Od: lenus - 14.01. 2021
Teraz zase týždeň čakať?? Keď chcem vidieť ako dumbledorovi padne brada čo všetko spravili bez neho? Ach jooo... napínavé, diky :)
Re: Kapitola 10., část 1. Konfrontace Od: denice - 17.01. 2021
Brumbál je paličatý stařík, bude nejen překvapený, ale pokusí se všechno obrátit ve svůj prospěch :-) Děkuji.

Re: Kapitola 10., část 1. Konfrontace Od: Folwarczna - 14.01. 2021
Teda, to byla jízda. Ale virvály jsou nejlepší :-)
Re: Kapitola 10., část 1. Konfrontace Od: denice - 17.01. 2021
Jsem moc ráda, že se virvály líbí :-) Děkuji.

Re: Kapitola 10., část 1. Konfrontace Od: kakostka - 14.01. 2021
Teeeeda. V první chvíli jsem myslela, že mi několik kapitol uteklo a přiznám se, že mi to nesedlo, nějak to nenavazavovalo na to, co se dělo v předchozích kapitolách. Jak kdyby to autorku už nebavilo psát a tak zrychlila, aby to ukončila. Pohoda, klídek a nakonec jatka... Voldy z ničeho nic tahá lektvar, chce obětovat Draca, protože Harry už není. A pak výslech v Bradavicích. Intrikán Albus, hmmmmm ten nezklame, že? Remus se Siriem by na něj skočili, nedivím se. Severusův kolaps bude nebo nebude vysvětlen? No, jsem zvědavá na další kapitoly. Děkuju za překlad.
Re: Kapitola 10., část 1. Konfrontace Od: denice - 17.01. 2021
Vidíš, nenapadlo mě, že by autorku psaní už nebavilo, spíš jsem měla dojem, že chtěla napsat pomalu plynoucí vyprávění o tom, jak se Severus změnil v nápomocného člověka, i když se zpočátku chtěl jenom zbavit role sluhy Pána zla, začal Harrymu rozumět a mít ho rád. A když si uvědomila, že se Voldemorta nějak zbavit musí, věnovala tomu zhruba čtvrtinu kapitoly, v níž ukázala, že umí napsat pořádnou akci. Voldemort tu je opravdu zrůda - není Harry, tak sem dej Draca - no bože, až vyhraju, uděláš si jiného spratka... Vysvětlení už příště. Děkuji.

Re: Kapitola 10., část 1. Konfrontace Od: Iveta - 14.01. 2021
Wow! Harry Voldemorta v podstatě vymýtil? To je tak hustý! Jsem zvědavá, kdo je jeho rádce (předpokládám, že živý člověk to nebude, podezírám nějakého plaza?). A Brumbál je krysa zákeřná, paličatá, nic bych mu neříkala. Vyhodit rovnou a ponechat v nevědomosti :-D Těším se na pokračování :-)
Re: Kapitola 10., část 1. Konfrontace Od: denice - 17.01. 2021
Harry Voldemorta pěkně smázl, a kdo mu radil, uvidíme v příští kapitole. Brumbál je spíš tvrdohlavý starý kozel, i když krysa - no, to je proti němu mazlíček :-) Však si to ještě slízne... Děkuji!

Re: Kapitola 10., část 1. Konfrontace Od: Lupina - 14.01. 2021
To bylo... akční. Až se mi to nechtělo číst. Ale válka není nikdy příjemné čtení, že. Následky ale zatím neznáme. Lucius dal přednost synovi, to je jen dobře. Přežil? A co Draco? A co Sslečna? Ale třešničkou byly přiznané virvály :D Ty opravdu dokážou udělat virvál, že? Harry Brumbála pěkně vypekl. Brumbál ho nechce mít samostatně myslícího, soudného kouzelníka, ale podmaněného pěšáka - vepře na porážku. Jak háže naznačovaná obvinění jako jedovaté sliny. Ještěže Siriuse držel Remus. I když možná škoda, mohla být sranda. Moc děkuji za úžasnou kapitolu, moc se těším na pokračování, denice.
Re: Kapitola 10., část 1. Konfrontace Od: denice - 17.01. 2021
Ano, Harry s Brumbálem pěkně zatočil, odsunul ho na vedlejší kolej, a to stařík nese moc těžce. Představuji se, že při Brumbálových zlobných výšplechtech musel Remus na Siriusovi sedět, jinak by došlo k hodně velkému randálu ;-) Děkuji, Lupino!

Drama hned na začátku! To tedy bylo něco, vážně jsem si stejně jako Severus myslela, že je Harry... no, však víme, "pryč". Takže co vlastně znamenalo, když Severus přestal cítit to pnutí na ruce? Že zabili Ssslečnu? A protože znamení s ní bylo spojené, tak spojení vlastně přestalo existovat? Jiné vysvětlení mě totiž nenapadá :) Pak výslech na ošetřovně. Harryho automatická obrana našeho oblíbeného lektvaristy a jak se k němu ochranitelsky tiskl... :D žádný Sirius nebo Remus. Prostě Severus je tady třída! A že by se náš malý hrdina naučil kouzlo od některého z duchů? Ovšem, co musím vypíchnout, jsou virvály na konec xD to jsem se musela sklonit za monitor a kousnout se do tváře, abych se nezačala nahlas smát. Díky moc, denice! Těším se na pokračování! :)
Re: Kapitola 10., část 1. Konfrontace Od: denice - 17.01. 2021
Celkem poklidná povídka se opravdu změnila v drama, Voldemort se rozhodl, že déle čekat nebude a rozpoutal masakr. Na ošetřovně se jednoznačně ukázalo, koho si Harry nejvíc cení, a Severus si to v této povídce opravdu zaslouží. Jsem ráda, že virvály se líbí :-) Děkuji, Yuki!

Prestoze tato povidka nebyla doposud jen "nevinna", stejne me najednou vsechna ta brutalita prekvapila. Ne, ze bych cekala od Smrtijedu neco jineho, ale bylo mi Harryho lito. Jako by si toho uz takhle nezazil dost. Jsem zvedava, jestli nam autorka objasni, jak se mu nakonec podarilo prezit. Dekuji za tuto napinavou kapitolu!
Re: Kapitola 10., část 1. Konfrontace Od: denice - 17.01. 2021
Najednou se toho na Harryho - a nejenom na něj - nahrnulo moc, Severus ho bohužel nemůže chránit na každém kroku. Vysvětlení se dočkáme už v příští kapitole. Děkuji!

Re: Kapitola 10., část 1. Konfrontace Od: zuzule - 14.01. 2021
Sakris, to byly nervy... Lucius to prezil? A Draco? A chapu spravne, ze Sslecna uz neni :( Dekuju!
Re: Kapitola 10., část 1. Konfrontace Od: denice - 17.01. 2021
Všechno se objasní už ve čtvrtek, neztrácej naději ;-) Děkuji.

Re: Kapitola 10., část 1. Konfrontace Od: margareta - 14.01. 2021
Sakriš, zase to skončilo v tom nejnapínavějším! Chci vědět, proč Harry říká virvály, jestli Lucius přežil, jestli se teď od Voldemorta konečně odvrátí a jestli je už Voldemort skutečně kaput. Nějak mám dojem, že není. Hledá tělo, takže pořád brousí okolo a číhá. A když je schopný přechodně užívat těla svých podřízených, kde je jistota, že si příště nevybere třeba Severuse? Ten má taky znamení! Čert vem ty cliffhangery, zas musím čekat. Děkuji, denice a betušky! Je to moc hezká povídka!
Re: Kapitola 10., část 1. Konfrontace Od: Jimmi - 14.01. 2021
A Draco ťa nezaujíma, no teda! :)
Re: Kapitola 10., část 1. Konfrontace Od: denice - 17.01. 2021
Sama jsem zvědavá, jestli tu Dracův osud někoho zaujme...
Re: Kapitola 10., část 1. Konfrontace Od: denice - 17.01. 2021
Bojím se, že to skončilo v nejnapínavějším kvůli mně - rozpůlila jsem příliš dlouhou kapitolu... Odpovědi na ostatní otázky budou brzy - za čtrnáct dní končíme. Harry řekl virvály pravděpodobně proto, že si v té vypjaté chvíli prostě nevzpomněl na správný výraz. Nebo že by chtěl někoho lehce popíchnout? Děkujeme!

Prehľad článkov k tejto téme:

loralee1: ( denice )28.01. 2021Epilog
loralee1: ( denice )28.01. 2021Kapitola 11. Dozvuky
loralee1: ( denice )21.01. 2021Kapitola 10., část 2. Konfrontace
loralee1: ( denice )14.01. 2021Kapitola 10., část 1. Konfrontace
loralee1: ( denice )07.01. 2021Kapitola 9. Pololetí bohaté na události
loralee1: ( denice )26.11. 2020Kapitola 8., část 2. Zpátky do školy
loralee1: ( denice )19.11. 2020Kapitola 8., část 1. Zpátky do školy
loralee1: ( denice )12.11. 2020Kapitola 7., část 2. Narozeninová odplata
loralee1: ( denice )05.11. 2020Kapitola 7., část 1. Narozeninová odplata
loralee1: ( denice )29.10. 2020Kapitola 6., část 2. Kápnout božskou
loralee1: ( denice )22.10. 2020Kapitola 6., část 1. Kápnout božskou
loralee1: ( denice )15.10. 2020Kapitola 5., část 2. Přistižený
loralee1: ( denice )08.10. 2020Kapitola 5., část 1. Přistižený
loralee1: ( denice )01.10. 2020Kapitola 4., část 2. Siriusovy záležitosti
loralee1: ( denice )24.09. 2020Kapitola 4., část 1. Siriusovy záležitosti
loralee1: ( denice )17.09. 2020Kapitola 3., část 2. Komplikace
loralee1: ( denice )10.09. 2020Kapitola 3., část 1. Komplikace
loralee1: ( denice )03.09. 2020Kapitola 2., část 4. Provádění změn
loralee1: ( denice )27.08. 2020Kapitola 2., část 3. Provádění změn
loralee1: ( denice )20.08. 2020Kapitola 2., část 2. Provádění změn
loralee1: ( denice )13.08. 2020Kapitola 2., část 1. Provádění změn
loralee1: ( denice )06.08. 2020Kapitola 1. Začátek
. Úvod k poviedkam: ( denice )30.07. 2020Úvod