Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Prečo by Draco Malfoy nemal používať tampóny

Kap.12: Po výmene: kapitola tretia

Jimmi nám napísal:
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kap.12: Po výmene: kapitola tretia

Po výmene: kapitola tretia

Prebudenie v to ráno bola pre Draca úplne nová skúsenosť. Predtým už spal s množstvom dievčat, ale ešte nikdy sa vedľa žiadneho neprebudil. Vyspal sa s nimi, ale v skutočnosti so žiadnou nespal. Takže ho včera večer trochu znepokojilo, keď mal pocit, že skutočne chce, aby s ním Hermiona strávila noc. Bol predsa Malfoy a Malfoyovci po sexe s ľuďmi nespávajú.

Takže čo to robil?

Vtedy svojej racionálnej stránke povedal, aby sa 'dala vypchať' a dotiahol Hermionu do svojej izby a do svojej postele. Sakra, dokonca ju požiadal, aby bola jeho priateľkou a ona to prijala.

'Čo sa to krucinál deje?' pýtal sa sám seba. A prečo zrazu pociťoval nutkanie načiahnuť sa a pohladiť po líci dievča, ktoré spalo vedľa neho? Keby nevedel nič viac, tak by si myslel, že sa mení na jedného z tých prekliatych  prekliatych strelených chrabroblbcov. 

Draco sledoval, ako sa Hermionine viečka zatrepotali a ako slabúčko zahmkala, keď sa v spánku trošku pohla. Zo všetkých ľudí sa musel zamilovať akurát do nej; do jedinej osoby, ktorá pre neho nemohla byť nevhodnejšia. Chrabromilčanka, muklorodená, nasledovníčka Dumbledora a najlepšia priateľka Chlapca, ktorý jednoducho nedokázal zomrieť.

Nebola dokonca ani jeho typom, pokiaľ šlo o vzhľad. Kedykoľvek Draco stretol novú osobu, mal podvedomý zvyk pýtať sa samého seba 'Dokázal by som sa s ňou vyspať?' Domnieval sa, že je to pre mužov typická záležitosť a ani trošku sa za to nehanbil. Uvedomil si, že ešte predtým, než ho Hermiona z ničoho nič začala priťahovať, nebol by tomu dievčaťu povedal 'nie'; jej výzor sa značne od štvrtého ročníka zlepšil, čo sa zbavila tých veľkých zubov. Ale napriek tomu ho nikdy zvlášť nepriťahovali brunetky. Blondínky boli skôr typom, ktorý ho dokázal zaujať. Ale na druhej strane, žiadnej z tých blondínok sa nepodarilo upútať jeho pozornosť tak ako jej, zo žiadnej nepociťoval takú nervozitu v bruchu, ako keď zbadal ju a žiadnej sa nepodarilo, či jej nebolo dovolené, obsadiť jeho posteľ až do rána.

Nebol až takým veľkým idiotom, aby si myslel, že to dievča miluje. Neveril v lásku a ak aj vôbec existovala, nebolo to niečo, čoho bol sám schopný. Fascinovala ho a dokázala v ňom zapáliť vášeň. A pre Draca to bolo viac než si kedy pomyslel, že si dovolí k inému človeku cítiť. Keď ju sledoval, ako spí, nemohol si pomôcť, aby neuvažoval nad tým, čo sa práve teraz deje v jej hlave. O čom dievčatá snívajú? Sníva sa jej o ňom? Z nejakého dôvodu tak trochu dúfal, že áno.

Oh nie, bolo to ešte horšie; menil sa na prekliateho bifľomorčana!


***

Hermiona sa dnes jednoducho nedokázala sústrediť na školu. A veľmi ju to štvalo, pretože sa hrdila tým, že dokáže prepnúť do „študijného módu“ za menej ako dve sekundy. Nakoniec sa vzdala snahy počúvať profesorku Vektorovú a jej oči sa zahmlili. V duchu sa vrátila k minulej noci. Kedysi sa domnievala, že strata panenstva pôjde ruka v ruke s trápnosťou, ponížením a bolesťou. Bola milo prekvapená, že k ničomu z toho nedošlo. Nikdy v živote sa necítila viac ako žena. Tiež dospela k záveru, že pre ženy to nebolo tak veľmi odlišné. Teda okrem základného rozdielu medzi tým mať to 'vonku' a 'dnuka' boli sexuálne pocity veľmi podobné.

Trošku sa strácala v tom, ako by sa mala teraz správať, keď bola „priateľkou“. Nikdy predtým nikomu priateľkou nebola, a tak sa ocitla na celkom nezmapovanom území. Za tie roky si všimla, že novo vzniknutí priatelia a priateľky si zvykli neustále sa navzájom dotýkať a verejne prejavovať náklonnosť. Samozrejme, ona a Draco to robiť nemohli, pretože svoj vzťah tajili.

Čo by teda ona ako Dracova tajná priateľka mala „urobiť“?

Musela robiť vôbec niečo?

Bohovia, toto bolo také mätúce.

A aj keď sa s Dracom dohodli, že si všetko nechajú pre seba, ona jednoducho umierala od túžby to niekomu povedať. Jej prvým inštinktom to ráno bolo ísť za Ginny, ale samozrejme to nemohla urobiť. Zatiaľ nie.

Predtým si ho kvôli Dracovmu statusu žrebca tak trochu predstavovala ako milenca typu 'šup sem, šup tam, ďakujem vám madam'.“ Zručný, ale chladný a vždy rezervovaný a v pohybe k ďalšiemu dievčaťu ešte predtým, ako si vôbec stihol obuť topánky. Teraz bola prinútená vziať to späť. Draco Malfoy mal skutočne milú stránku. Pripusťme, prejavovala sa štýlom  'Neopovažuj sa k tomu niečo povedať, inak to prestanem robiť', ale predsa; bolo to také milé. Ako keď navrhol, že vstanú a pripravia sa na vyučovanie; súhlasila a práve keď chcela odísť do svojej izby, zrazu ju chytil za zápästie a odtiahol do svojej kúpeľne, aby sa spolu osprchovali.

Nepostrehla, že sa to blíži.

A bolo to tak prekliato milé.

Rovnako, keď jej začal šampónovať vlasy.

Sladké.


***

Draco si pomerne dobre uvedomoval, že ľudia nemajú v posteli odlišné osobnosti; a za posledných pár dní si rýchlo všimol, že Hermiona nebola výnimkou. Ale mal to predsa vedieť. Zakaždým, keď sa s ním hádala, bola taká divoká a vášnivá; mal vedieť, že sa to rozšíri aj niekam inam. Rovnako ako panovačnosť. Len čo sa Hermione podarilo vybudovať si sebadôveru, pokiaľ šlo o jej sexualitu, nebola nijako neistá v tom, ako mu dať najavo svoje želania.

Deň potom, čo sa dali dokopy, prišla za ním a bezostyšne sa ho opýtala, čo má 'robiť' ako jeho priateľka.

Ako keby sa pýtala na popis práce alebo niečo také.

Keď sa Draco dosmial nad tou bizarnou otázkou, jednoducho vyhlásil, že by mohla začať tým, že mu poskytne poriadnu muchľovačku a odtiaľ môže pokračovať. Draco mohol byť taký záludný ako len slizolinčan dokázal byť, a Hermiona mohla byť inteligentná a mimoriadne bystrá, ale pokiaľ išlo o kontrolu nad ich hormónmi, zdalo sa, že tieto vlastnosti sa rozplynuli do ničoty. Bolo vlastne prekvapujúce, že ich zatiaľ nikto neprichytil. Draco si bol istý, že pohľady, ktoré mu Hermiona venovala počas vyučovania, boli také vášnivé, že sa teplota v triede zvýšila o niekoľko stupňov. Počas týždňa, keď boli teraz spolu, si tiež vytvorili zvyk vykĺznuť počas prestávky na jedlo do svojej spálne, aby si dali rýchlovku. Snažili sa zabezpečiť, aby neboli preč príliš dlho, aby to nebolo podozrivé, ale niekedy si jednoducho nedokázali pomôcť. Neboli práve opatrní. Hermiona ho informovala, že Weslíčka sa na ňu začala podozrievavo pozerať, ale predpokladal, že by o nich nezačala šíriť klebety, keby to skutočne mala zistiť. Potter a Weasley na druhej strane sa ukázali byť takí tupí, za akých ich Draco vždy predpokladal. Očividne zakaždým trvali na tom, aby si Hermiona šla dať skontrolovať teplotu, pretože jej ružové líca, iskrivé oči a zasnený výraz im hovorili, že ju asi mala zvýšenú a niečo na ňu liezlo. Pravdepodobne by Hermionu nepovažovali za sexuálne stvorenie, ani keby sa pozerali, ako im tancuje v lone v krátkej čiernej sukničke.

A vylúpol by im oči z jamiek, ak by to niekedy skutočne urobili.

A ďalšia vec, ktorú si Draco všimol, bolo, že Hermiona sa tiež nebála prejaviť iniciatívu. Draco bol dosť prekvapený tým, keď sa ráno zobudil a zistil, že jeho rannú erekciu pevne zvierajú Hermionine pery. A ešte viac ho prekvapilo, že aj keď bola neskúsená, bola na tom sakra dobre. Ako keby presne vedela, čo chce. Nedokázala ho úplne vziať do úst, ale pomohla si dvoma prstami. Robila všetky tie správne veci a privádzala ho do šialenstva.

V jednom okamihu sa Draco skutočne cítil ako na panenskom území, keď Hermiona urobila niečo, čo mu predtým neurobilo žiadne iné dievča; presunula sa k jeho zadku! Hermiona Grangerová, otravná malá chrabromilská vševedka a človek, za ktorého by ste najľahšie hlasovali, že zomrie ako panna, sa priblížila k jeho zadku a vzhliadla na neho s úpenlivým pohľadom; žiadala ho o súhlas.

Súhlasil?

Samozrejme, že áno.

Zrejme si dala tú námahu a spravila si nejaký výskum o mužských erotogénnych zónach, a on skutočne nechcel, aby ten výskum vyšiel nazmar.

...

 „Bolo to dobré?“ spýtala sa znepokojene, keď padla vedľa neho.

 „'Dobré'? Žartuješ?!?“ spýtal sa zadychčane Draco a Hermiona sa začervenala. „Kde si sa to všetko do pekla naučila?“

 „Z kníh,“ Hermiona pokrčila plecami.

 „Všetko toto?“ spýtal sa Draco.

 „Áno,“ odpovedala, ale v tóne jej hlasu bolo niečo mimo.

 „Klameš?“

Okamžite neodpovedala, namiesto toho začala hrať s obliečkami a vyzerala,

„Ty si sa sexuálne uspokojila v mojom tele!“ vyhlásil predstierajúc obvinenie.

Hermiona zaborila svoju tvár do dlaní a vyzerala veľmi zahanbene.

 „To nebola moja chyba!“ bránila sa v rozpakoch. „Len sa... to stalo a nechcelo zmiznúť.“

 „Hermiona Grangerová, ty si taká zvrátená!“ zatstkal Draco.

„Prepáč,“ ospravedlňovala sa.

„Hermiona, len ťa naťahujem!“ rozosmial sa Draco. „Bolo by odo mňa trochu pokrytecké, keby som ti to ja vyčítal.“

„Čože?“ spýtala sa Hermiona. „Prečo?“

„Ale no tak! Prečo si si myslela, že som bol celú tú sobotu popoludní vo svojej izbe? Skutočne si si nemyslela, že si nechám ujsť jediný deň vo svojom živote, kedy som bol schopný mať viac orgazmov, však?“

Výraz jej tváre však práve teraz povedal Dracovi, že si to skutočne myslela.

A to mala byť ona tá inteligentná. Tsk tsk!

...

„Draco, toto nemôžeme robiť,“ zašepkala Hermiona a jej hlas sa zachvel. Po hodine elixírov ju Draco zrazu zozadu chytil a vtiahol do prístenku na metly na chodbe, pretože sa jej chcel odplatiť za príjemnú službu dnes ráno.

„Prečo nie?“ spýtal sa medzi bozkami.

 „Sme hlavný prefekt a prefektka. Musíme ísť príkladom,“ zamrmlala, keď sa snažila odtiahnuť od jeho útokov, nech by mohli byť akokoľvek príjemné.

„Nikto to nemusí zistiť,“ povedal, keď sa jemne obtrel perami o Hermionine.

„Ale čo keď nás chytia?“

„Nenecháme sa chytiť,“ zachrapčal a sklonil sa, aby dráždil to citlivé miesto nad Hermioninou kľúčnou kosťou, čo dokázalo, aby sa jej podlomili kolená. Zároveň jej rukou zašiel pod tričko, aby ju hladil po drieku. Jemne zakňučala a Draco zacítil, ako mu rukou zovrela vlasy, takže to vzal ako znamenie, že má zelenú. S víťazoslávnym úsmevom rozopol vrchné gombíky jej habitu a príjemne ho prekvapilo, keď zistil, že sa rozhodla pre jednu z podprseniek, ktoré premenil na zapínanie spredu.

„Vedel som, že sa jedného dňa opäť budú hodiť,“ povedal a rozopol ju. Jemne prešiel rukami po jej prsiach, keďže vedel, že reagovali lepšie na jemné hladenie než na drsné stláčanie.  V uznaní slabo zastonala a nesúhlasne zavrčala, keď uvoľnil ruky.  a nespokojne zastonala, keď uvoľnil ruky. Chytil ju za pás a pritiahol k sebe, keď sa navigoval k podlahe tak, aby nakoniec skončila na ňom.

„Tak toto je netradičné,“ povedala, keď začudovane žmurkala.

„Úprimne, ako keby na nás niečo tradičné bolo,“ namietal Draco.

 „To je pravda,“ priznala s úsmevom, keď si nad neho kľakla.

To, čo sa ďalej dialo v komore na metly, je už len na vašej predstavivosti.

Koniec Po výmene: 3.kapitola

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Kap.12: Po výmene: kapitola tretia Od: ansus - 21.01. 2021
Hermiona, Draco a zblázněné hormony - jsem zvědavá, kdy to díky jejich neopatrnosti praskne a někdo utrpí nervový šok při pohledu na velmi neprefektskou činnost hlavních prefektů. (Jinak musím souhlasit s ostatními komentujícími - i já jsem si všimla jistého studijního úsilí, které Hermiona na Dracovi páchá... pro donedávna nevinnou dívku v některých oblastech poměrně udivující posun.) Jimmi, děkuji za výborný překlad, bavím se.

Pubertaci a jejich hormony. :-) Nebo bych spis mela rict- klasicti cerstve zamilovani? At tak ci tak, vlastne jim jejich chovani ani nemuzu mit za zle. Ted je ovsem jen otazka casu, kdy je nekdo nacape. Kdo to asi bude? Diky!

Re: Kap.12: všetkým Od: Jimmi - 20.01. 2021
Ďakujem všetkým za komentáre. Moc si toho vážim, ale som pomerne dosť vyťažená v práci, tak som rada, že stíham aspoň čítať. Len tak ďalej, neprestávajte s komentovaním, aj keď neodpisujem jednotlivo, aktuálne zvažujem, čím ju nahradím, v januári končíme...

Re: Kap.12: Po výmene: kapitola tretia Od: Jacomo - 20.01. 2021
Mám podezření, že jsme my i oni ukolébáni na sladkém obláčku projevů zamilovanosti (nebo hormonů, když na tom trváš, Draco :-D), abychom pak všichni tvrdě přistáli v realitě. Zatím je to ale krásné, tak proč si to neužít, že. Děkuju, Jimmi, za další kousek.

Re: Kap.12: Po výmene: kapitola tretia Od: Lupina - 19.01. 2021
Ach to mládí, plné hormonů a vášně... Ještě že to pomine, jinak bychom to jako živočišný druh nepřežili :D Děkuji, Jimmi. Zatím je to romantika, čichám trable, přinejmenším, až to praskne.

Draco a Hermiona jistě nezapomněli použít sérii tišících a zamykacích kouzel na použitý přístěněk, kde k její smůle profesorka Prýtová zapomněla nepodařené sazeničky ďáblova osidla, takže Draco si hověl na měkkém místě, dokud Hermiona nerozsvítila kouzelnou hůlku a osidlo bylo nuceno se stáhnout ke zdi, podobně jako do rohu chvátali nemnozí místní osminožci, klepetnatci. Bych se zbláznila ještě před jejich první pusou a vzala roha i zazděným okýnkem, bo bych tam nemohla dýchat kvůli prachu a pavučinám. Hermioně a Dracovi dopřejme jejich soukromí o přestávce, však budou potřebovat každou školní zkratku a tajné chodby, aby se dostali včas na další hodinu. Je jasné že v přístěnku nepřebírali hrách a čočku, nebo mák a popel, ale Harry a Ron na ně budou koukat jako sůva z nudlí, jestli to zjistí. A Ginny bude asi i uražená, že přišla o další trofej ze školní sbírky. Moc velký dík za překlad, čte se to jedna báseň.

Re: Kap.12: Po výmene: kapitola tretia Od: lenus - 19.01. 2021
Skvele, mne sa veľmi páči keď je vo vzťahu jasno... či sa bude hermiona trápiť, keď sa môže spýtať :D A asi im to spolu takklape aj preto, že poznajú telo toho druhého veľmi dobre... :)

Re: Kap.12: Po výmene: kapitola tretia Od: kakostka - 19.01. 2021
No, na jednu stranu je úsměvné, jak k tomu Hermiona přistoupila... jako k projektu, ptá se, co má jako přítelkyně dělat, ale na druhou odvaha se cení a je to lepší než se utápět v dumání... co že jako a co s tím. takže gratuluju. Muchlování v příštěnku na košťata a jinde... to je sladký. A Ginny větří. Kluci žijí v bludu, nevnímaj Hermionu jako dívku, natož jako ženu, takže je čeká překvapení, že svět se posunul.... Jimmi, děkuju

Re: Kap.12: Po výmene: kapitola tretia Od: margareta - 19.01. 2021
Souhlasím s komentářem zuzule. I mně se zdá, že Hermiona používá Draca jako učební pomůcku nebo trenažér, aby si nastudovanou teorii mohla ověřit v praxi. No, Draco by možná měl taky občas navštívit knihovnu a něco si o dané věci přečíst, aby se mu nestalo, že by mohl začít v praxi zaostávat a nehrozilo mu tak, že se ze své pozice mistra náhle ocitne na pozici pouhého učedníka. Protože něco takového by se žádnému Malfoyovi stát nemělo, žejo. Jsem zvědavá, kdy a kdo je načapá a co z toho bude. Děkuji za kapitolu Jimmi!

Re: Kap.12: Po výmene: kapitola tretia Od: denice - 19.01. 2021
Deň potom, čo sa dali dokopy, prišla za ním a bezostyšne sa ho opýtala, čo má 'robiť' ako jeho priateľka. Ako keby sa pýtala na popis práce alebo niečo také. - Celá Hermiona :-) Díky.

Re: Kap.12: Po výmene: kapitola tretia Od: zuzule - 19.01. 2021
Jo, Hermiona k tomu pristupuje jako k nejakymu projektu. :D Dekuju!