Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Neodcházej tiše

Kapitola 4.

Neodcházej tiše
Vložené: Lupina - 26.01. 2021 Téma: Neodcházej tiše
Lupina nám napísal:

Autor: SenLinYu                  Překlad: Lupina        Beta: marci                 Banner: Jimmi

Originál: https://www.fanfiction.net/s/13468167/4/

Rating: 16+

 

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 4.

 

Hermioniny prsty se zachytily za jeho hedvábnou vestu a rty se setkaly s jeho úzkými.

Byla si jistá, že ji v té chvíli odstrčí. Nehodlala polibek přerušit. Naopak se ještě víc přitiskla a pomalu rty pohnula, aby si do paměti vtiskla tvar jeho úst.

Nic neudělal. Neškubnul sebou, ani jí neodtrhl ruce.

Ztuhle seděl.

Nevěděla, jestli je to lepší nebo horší než být odtlačena.

Ještě vteřinu držela rty přitisklé k jeho a pak pomalu, toužebně narovnala prsty a odtáhla se s omluvou na jazyku.

Když se jejich rty rozdělily, pohnul se.

Jednou rukou sevřel její a naklonil se, aby polibek prohloubil.

Hermioně poskočilo srdce a překvapeně rozevřela rty. Snapeův jazyk je pečlivě obkroužil a hladil, než vklouzl mezi zuby. Druhou rukou ji popadl za rameno a přitáhl si ji blíž.

Vztáhla ruku k jeho tváři. Chtěla se ho dotknout. Konečky prstů sotva přejela po kůži a sledovala lícní kosti, dál, až zabořila prsty do jeho vlasů. Rychle a nervózně dýchala, když se přisunula těsněji, až o sebe narazili nosy. Vlasy měl příjemné. Hedvábné. Zamotala si do nich prsty.

V paži jí pulzovalo v rytmu nervózního tepu, v bolestivém, zrychleném tempu, které ignorovala, protože teď – teď se cítila živá.

Zapomněla, jaké je to cítit se jako živá. To vzrušení a spěch žití, které nebyly přerušované ani zahalované hrůzou a děsem.

Rukou jí klouzal vzhůru po rameni a krku, štíhlými prsty přejížděl po křivce tváře, hledal chvění jejího tepu a prohlubeň u ucha.

Snape líbal stejně precizně a pečlivě jako připravoval lektvary. Byl tak přesný, až se zdálo, že si drží odstup, ale v tom, jak si ji přitáhl, cítila jeho napětí. Rukama přejel k pasu lehce jako pírkem. Objal ji a otáčel, až ležela na zádech pod ním.

Naklonil se nad ni, vlasy mu spadly dolů a polechtaly ji na tváři. Úzkými rty si pohrával s jejími, jako by ji ochutnával. Neohmatával ji neurvale. Štíhlými prsty přeletěl po látce hábitu přes vyvýšeniny a prohlubně jejího těla. Těmi nejlehčími, nejnepatrnějšími doteky, které jí neuvěřitelně zrychlovaly tep. Rukou jí mučivě sklouzl po břichu.

Nebylo to jako líbat kluka.

Celý mozek se jí rozsvítil. Nikdy si tak intenzivně neuvědomovala své tělo, aniž by to souviselo s agónií.

Toto nebolelo. Bylo to – zářivé. Opojné.

Třpytící.

Trysk v žilách. V hrudi jí tlouklo. Dech se jí zadrhl, když se snažila odhadnout, kam by mohl svými prsty zamířit příště. Když se sotva dotkl oblečením zakrytého ňadra, celé tělo se jí roztřáslo. Bradavky jí ztvrdly a naplnilo ji chvění.

Jen matně si uvědomovala stálou bolest k paži, kterou přebíjel tepot vzrušení. Naplňovala ji příjemná vášeň, každý nerv v těle byl naladěný a čekal, až se jí dotkne. Popadla jej za vestu a zaryla prsty pod knoflíky, aby si jej přitáhla.

Odtáhl svá ústa a špičkou jazyka jí přejel po čelisti až k ušnímu lalůčku, který jemně stiskl.

Zadýchaně zakňučela a pevněji stiskla jeho oblečení, kterého se stále držela.

Jako by ji zaplavila vlna. Strhující a omílající a beztížná a on byl vzduch.

Prsty jí vklouzl pod záda a podél páteře, takže se prohnula a zalapala po dechu.

Sama mu přejela po krku a podél dlouhé, bledé jizvy napříč hrdla. Líbala jej znovu a znovu. Nohama se zahákla za jeho.

Tíha jeho těla ji tiskla dolů. Ta pálící potřeba v ní téměř vibrovala. Hermiona se zavrtěla a prohnula proti němu, aby jej popohnala.

Víc. Chtěla víc. Chtěla, aby to narůstalo, až by úplně zapomněla na umírání.

Cítila na boku jeho tvrdost.

Vzrušila jej. Chtěl ji. Byla pro něj sexuálně žádoucí.

Celým tělem se na ni tiskl. Zasténala, zvedla proti němu boky a cítila jej.

Ano…

Rty se jí dotýkal na krku, rukou na prsu. Nebyla si jistá, kdy jí rozepnul blůzku, ale cítila na holé kůži hedvábí a knoflíky jeho vesty, když prstem lehce přejížděl po ňadru. Roztřeseně zalapala po dechu a prohnula se mu do ruky.

Prsty jí objal zápěstí a přišpendlil nad hlavou. Volnou rukou se nemotorně pokusila rozepnout mu oblečení. Mělo tolik zatracených knoflíků. Propracovala se hábitem k vestě a konečně začala s košilí. Prsty byly napůl cesty po jejím trupu, když se přesunul a hrudníkem jí přitiskl levou paži k žebrům.

Vykřikla, protože jí svojí vahou drtil pulzující ránu na předloktí.

Rychle ten zvuk zadusila, ale bylo pozdě.

Ztuhl a s trhnutím se oddálil. Široce rozevřenýma černýma očima na ni zíral, jako by si až teď uvědomil totožnost ženy, se kterou se chystal spát.

Jeho bledá hruď se zvedala, zatímco pohledem přejížděl nahoru a dolů po pod ním ležící postavě s rozepnutou halenkou, vyhrnutou podprsenkou a sukní kolem pasu. Její hruď se zvedala a klesala, jak se snažila popadnout dech. Několik vteřin na ni nepřítomně hleděl, než se najednou probral, spravil si oblečení a vstal. Beze slova ji opustil.

Hermiona ležela na posteli a snažila se sebrat. Sukni měla nepohodlně skrčenou kolem boků. Podprsenku vrátila na místo a zapnula halenku.

Posadila se na kraj postele a pokusila se nějak uchopit, že najednou přešla od fantazií o sexu s profesorem k téměř samotnému aktu.

Kdyby mu prakticky nezaječela do ucha, už by k sexu došlo.

Ta představa ji rozechvívala.

Měla by toho litovat. Měla by alespoň být vděčná za to přerušení, ale místo toho kypěla frustrací.

Celý život usilovala o správná rozhodnutí a teď umírala a čekal ji jen úzký, rychle se zmenšující časový interval, kdy bude mít sílu užívat si života.

Vůbec ji nevzrušovaly etické a jakési mravní důvody, proč by neměla spát se svým profesorem, mužem, který je o dvacet let starší, který ji v dětství týral a který byl zamilovaný do mrtvé matky jejího kamaráda.

Na tyto věci nechtěla myslet. Právě zažila pravděpodobně ten nejpříjemnější a nejintenzivnější život vyvolávající pocit. A do roka patrně bude mrtvá nebo stěží při vědomí v nemocnici nebo Doupěti.

Bylo načase, aby podnikala to, co chce. Teď k tomu měla poslední příležitost. Jestli si chtěl někdo stěžovat, ať si stěžuje její mrtvole.

Kdyby se se Snapem vyspala, nelitovala by toho. Vlastně to chtěla víc než kdy dřív. Teď už věděla, jaké to je, když se jí dotýká a líbá jí. S ním vše zmizelo a zůstal jen pocit života.

Ochutnával její kůži a přejížděl jí prsty po těle. Cítila jeho tělesnou odezvu na ni. I navzdory jeho náhlému odchodu, to, jak daleko zašel, naznačovalo, že po ní mohl toužit.

Palce se jí zkroutily.

Severus Snape nevyvolával dojem, že dělá něco bez předchozího promyšlení.

Trhaně se nadechla a všimla si, že si zapnula halenku nakřivo. Když ji spravila, uvědomila si, že jí obvazy prosákla krev.

Povzdechla si a odešla do kuchyně. Zatímco si převazovala ránu, vyšel ze svého pokoje Snape.

Nevzhlédla k němu okamžitě. Poslední písmeno bylo vryto hlouběji. Pokud gázu nepřiloží pečlivě, když pohne rukou, řez se otevře a bude bolet a krvácet.

Jakmile byla gáza na místě, začala ji opatrně ovazovat.

Snape nakonec promluvil. „Byla to chyba.“

„Ne,“ prohlásila Hermiona pevně a zavrtěla hlavou, zatímco pokračovala v práci. Vzhlédla a setkala se s jeho pohledem. „Už nějakou dobu jsem na to myslela.“

Převlékl se. Vlastně se zdálo, že se i osprchoval. Vlasy měl stále vlhké.

Chřípí se mu rozšířilo a hleděl na ni s nečitelným výrazem.

„V tom –“ začal zvolna, „to není. Jsem váš profesor.“

„Mohla bych lektvarů nechat,“ argumentovala Hermiona nevýrazně, zatímco zasunovala konec obvazu, aby ho mohla upevnit.

„Pořád budu vaším profesorem.“

„Víte, sex se mnou by byl stěží tím nejvíc neetickým činem, který jste provedl. Loni jste tu nechal učit Carrowovy,“ založila si ruce na hrudi. „Jsem dospělá. Je mi skoro dvacet. Dostudovala bych už loni, kdybych Harrymu nepomáhala zachránit svět.“

„V tom –“ ta slova byla úsečná, „to také není.“

Jsi dětinská.

Jsi dítě.

Ta nevyřčená slova visela ve vzduchu.

„Byla to chyba. Jste jednou z mých studentek,“ pronesl s konečnou platností, ačkoliv se při tom na ni nedíval. „Nebude se to opakovat.“

Hermiona se snažila nemračit ani nic podobného, co by mohlo být popsáno jako ‚dětinské‘. Ale i navzdory tomu protočila očima.

„Učíte tady od svých jednadvaceti. Téměř všichni v kouzelnické Británii, kteří jsou víc než o čtyři roky mladší než vy, byli nebo jsou vašimi studenty,“ oponovala.

Snape byl kousavě potichu. Cítila, jak se na ni mračí.

Hermiona k němu vzhlédla.

„Chci se s vámi vyspat,“ prohlásila s pohledem upřeným do jeho očí.

Jeho výraz potemněl a oči se mu nebezpečně přimhouřily.

Neohroženě pokračovala. „Přemýšlím o tom už nějakou dobu. Proto jsem vás políbila. Chci se s vámi vyspat. Neměla jsem v úmyslu vás zastavit – nezastavila bych vás. Nemyslím, že náš polibek byl chyba a nebudu toho litovat.“

Odfrkl si. „Uvidíme.“

ooOOoo

Snape dál pracoval v kuchyni do pozdních nocí. Hermiona dál sedávala na konci pracovní plochy a známkovala eseje a dělala si úkoly.

Začal se věnovat lektvarům, které předtím zavrhl jako nepoužitelné nebo bezcenné kvůli vedlejším účinkům.

Nicméně zase byl chladný.

Zlý jako býval.

Dotýkal se jí zprudka a co nejméně.

Ponížil ji v hodině lektvarů, když se na ni výsměšně ušklíbl, protože nedokázala rozlomit obal fazolky dřímalky, a Nebelvíru odebral třicet bodů.

Hermiona čekala, že bude nepřátelský, ale ovlivňovalo ji to víc, než předpokládala. Věděla a připomínala si, že sexuální zájem nutně neznamená jeho chuť emocionálně se zaplést či jeho zájem. Teoreticky tomu rozuměla.

Přesto jí ta nenucená krutost, kterou ji příležitostně bombardoval, přidávala tíhu na srdci, takže každý následný den bylo o něco těžší ji nést.

Byla tak unavená. Všechny lektvary, které na ní začal testovat, byly horší. Zhoršovaly její stav.

Lil jí je do krku, jako by byla laboratorní krysou; jeho zájem o výsledky a vedlejší účinky byl čistě akademický, bez výrazu zájmu ohledně toho, co vše musela vydržet.

Jeden lektvar způsobil tak pomalý tok krve, že jí srdce sláblo, až jí bodalo na hrudi, když musela jít chodbou. Zhroutila se po zdolání jednoho schodiště a musela být celé odpoledne na ošetřovně. Ani se neobtěžoval ji navštívit. Kvůli dalšímu lektvaru byla ospalá a kůže se jí vysušila tak, že jí na kloubech popraskala; jako by už tak dost nekrvácela.

Vždycky si myslela, že kdyby umírala, byla by tím nesmírně trpělivým pacientem. Zjistila, že není.

Na všechny se utrhovala nebo utíkala, aby se nezhroutila pokaždé, když někdo řekl něco absurdně nenápomocného, nebo když s ní někdo jednal opatrně. Celou dobu byla vzteklá, nebo na pokraji slz, často oboje najednou. Neměla zásoby trpělivosti, protože veškerou sílu spotřebovávala při pokusech o normální život.

Každá další necitelná interakce se Snapem byla jako zabodávání kůlu do jejího těla, úder za úderem.

Když musela podstoupit další léčbu ohňovými kraby, sevřel jí čelist, zaryl prsty mezi zuby, až je otevřela, a strčil jí mezi ně roubík s takovým nezájmem, jako by nasazoval uzdu koni.

Nedotkl se jí, ani neutrousil slovo útěchy, když poté zhroucená ležela v pláči.

Odlevitoval ji do pokoje a rychle seslal několik diagnostických kouzel.

Když se otočil k odchodu, promluvila.

„Vyhrál jste,“ pronesla slabě a vyčerpaně.

Zavřela oči. „Už toho lituju…“

ooOOoo

Hermiona seděla za stolem a skoro hodinu zírala na rozvrh. Do konce roku zbývalo osm týdnů a musela se vzdát jednoho předmětu, nebo možná dvou. Nebo tří.

Byla tak blízko. Závěrečné zkoušky byly za rohem a téměř jich dosáhla s maximálním hodnocením ze všech předmětů.

Stále se snažila vzchopit k poslednímu tahu, ale už neměla síly.

Dvakrát omdlela, pokaždé v knihovně. Poprvé skončila na ošetřovné téměř na celý den. Podruhé byla v tak vzdáleném konci oddělení s omezeným přístupem, že se probrala za pár hodin na podlaze.

Pokud se na konci června bude cítit dostatečně dobře, mohla by zkusit OVCE i z předmětů, které opustí. V tom byla její naděje.

Nebyla si jistá smyslem své tvrdošíjnosti, se kterou na tomto lpěla, snad jen že byla zarputile odhodlaná nesplnit přání Harryho a Weasleyových, aby nechala školy. Ne že by odeklínací kliniky a nemocnice požadovaly od pacientů OVCE. Nebo že by někdo jiný kromě ní trval na tom, že dostuduje. Ne že by někdo nakonec řekl: „No, aspoň dostudovala, než zemřela.“

Vyryjí jí na náhrobek její úspěchy? Hermiona Grangerová, absolvovala Bradavice s jedenácti zkouškami OVCE.

Chtěla dostudovat. Vždycky si říkala, že dostuduje.

Ponořila brko do kalamáře a zaváhala. Zhluboka se nadechla a napsala X přes lektvary a obranu proti černé magii. Po chvilce váhání přeškrtla i dějiny kouzel. Procházet materiály může i bez Binnse.

Cestou na formule nechala svůj upravený rozvrh u ředitelky.

Už neměla pokročilé lektvary, a tak získala dlouhé prázdné odpoledne. Vrátila se do svého pokoje a zdřímla si. Měla materiály ke čtení, několik téměř zpožděných referátů do bylinkářství, dva překlady run a rovnici z věštění z čísel s jednodenním prodlením, protože čas, který jí chtěla věnovat, strávila na ošetřovně.

Na nic neměla energii.

Místo toho spala.

Byl pozdní večer, když se vzbudila. Komnaty páchly depresivně hnusnými lektvary, zesílenými ostrým čpěním čerstvě rozdrcených lístků na plamenu.

Beze slova se posadila ke vzdálenému konci stolu, co nejdál od horka bublajících kotlíků.

„Dnes jste chyběla,“ poznamenal Snape chladně po několika minutách. „To je dvacet bodů dolů.“

Hermiona vzhlédla a chvíli mlčela. „Vzdala jsem se lektvarů,“ pronesla nakonec a pečlivě sledovala jeho reakci.

Výraz se mu ani nezachvěl, ale ruka se krátce zastavila, než pokračoval v práci.

„Nezvládám praktickou stránku lektvarů, takže mi připadalo jako zbytečné plýtvání silami, kdybych dál pokračovala,“ prohlásila pevně, věcně. „Také jsem se odhlásila z obrany a dějin magie. Dopoledne jsem informovala ředitelku McGonagallovou, že je toho na mě moc. Doufám, že složím aspoň teorii lektvarů, pokud budu dostatečně stabilní.“

Mlčel.

S pohledem upřeným do modrých plamenů pod stříbrným kotlíkem se pomalu se nadechla. „Ráda bych pokračovala v léčbě ohňovými kraby, ale asi bude v mém nejlepším zájmu ukončit experimentální léčbu. Ráda bych dožila konce roku se všemi zbývajícími předměty.“

Zvedla oči a podívala se na něj.

Polkla. „Doufám, že vás to neurazí.“

Prudce se zvedl. Rychle máchl hůlkou a uhasil plameny, upustil míchací tyčinku do kotlíku.

„Stěží,“ poznamenal chraplavě se stočenými rty.

Otočil se na patě, vyšel z místnosti a zabouchl za sebou dveře.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Kapitola 4. Od: solace - 10.02. 2021
Nemyslím, že bolo správne presviedčať profesora (pretože stále je to jej profesor, aj keď už prestala chodiť na jeho hodiny), že to zblíženie nebola chyba. Severus sa ku nej správa maximálne bezcitne. Toto vo svojom súčasnom fyzickom a psychickom stave nepotrebovala. Ďakujem za pokračovanie, Lupina.

Re: Kapitola 4. Od: silrien - 29.01. 2021
Ah, z této situace mě bolí na duši za oba. Jak jen se tohle zlomí? Moc děkuji za překlad.

Re: Kapitola 4. Od: lenus - 28.01. 2021
Waaau to bola teda zmes emocii... úplne má to vtiahli, neuveriteľne napísané! Vyzerá to, že severus by aj chcel, ale nedovolí si nádej, zvlášť keď nevie či sa liečba podarí, a keďže si chce držať odstup, tak je ešte väčší bastard ako zvyčajne. Ale ja musím povedať, že presne takého ho mám rada. Keď bojuje sám so sebou ... bolo to fakt napínavé. Od začiatku do konca som bola na ihlách, diky, budem netrpezlivo očakávať ďalšiu kapitolu :)

Re: Kapitola 4. Od: lenus - 28.01. 2021
Waaau to bola teda zmes emocii... úplne má to vtiahli, neuveriteľne napísané! Vyzerá to, že severus by aj chcel, ale nedovolí si nádej, zvlášť keď nevie či sa liečba podarí, a keďže si chce držať odstup, tak je ešte väčší bastard ako zvyčajne. Ale ja musím povedať, že presne takého ho mám rada. Keď bojuje sám so sebou ... bolo to fakt napínavé. Od začiatku do konca som bola na ihlách, diky, budem netrpezlivo očakávať ďalšiu kapitolu :)
Re: Kapitola 4. Od: Lupina - 28.01. 2021
To mě těší, že se líbí. Severus je hodně složitá povaha, uvidíme, co udělá dál... :-) Děkuji moc za komentář, lenus.

Re: Kapitola 4. Od: Gift - 28.01. 2021
V Snapeovi aby se cert vyznal!! Jeste si dokazu vysvetlit, proc Hermionu prerusil. Ale proc ji vedome (!) tyral i nadale? Chapu, ze je to pro nej take narocne, ale... Ne, jednoduse jsem plne na Hermione strane a Severusovi bych nejradeji nafackovala. Chova se jako absolutni zmetek a vzhledem k Hermionine stavu ho nic neomlouva. Tak! Ted jsem mu to nandala. :-) Dekuji za dalsi, i kdyz tenktokrat extremne smutnou kapitolu.
Re: Kapitola 4. Od: Lupina - 28.01. 2021
Jen do něj, však si to zaslouží. Ať už ho k jeho chování vedlo cokoliv, bylo naprosto nepatřičné. Snad se brzy vzpamatuje. Děkuji moc za komentář, Gift.

Re: Kapitola 4. Od: Jimmi - 27.01. 2021
Tak ako scéna na začiatku bola niečo. Poriadne nabité a vlastne všetko medzi riadkami, či slovami. Ale potom to bolo čo? Snape si niečo dokazuje? No teda. Som zvedavá, dokedy to vydrží. Ďakujem krásne
Re: Kapitola 4. Od: Lupina - 28.01. 2021
Snape je prostě Snape, nejspíš to bere jako selhání a vybíjel si to na Hermioně. Nebo byl záměrně hnusný, aby ji ty nápady opustily... Snad se brzy zklidní. Děkuji za komentář, Jimmi.

Re: Kapitola 4. Od: kakostka - 27.01. 2021
Nejdřív nás takhle namlsat a pak ledová sprcha... ufff Lupinko, přeložila si to tak, že jsem na to koukala jak na film... žhavej film a pak přišla saďárna... Chápu, že si Severus drží odstup, že se možná bojí, jak by ustál smrt další ženy, která ho okouzlila... ale Hermionině psychice to fakt moc nepomůže. A k tomu chce 11 zkoušek OVCE, tak uvidíme. Zdá se, že její tělo je dost vyčerpané. Mohlo by něco skložit dřív? divila bych se, kdyby neměla nadrceno aspoňz něčeho. A dva pařezy si dál žijou svou iluzi...
Re: Kapitola 4. Od: Lupina - 27.01. 2021
No, to je život se Severusem :-) Ten nemůže jít hladce. Rozhodně si Severus chce držet odstup. Jestli mu to vydrží, uvidíme. Do zkoušek zbývá pár týdnů, Hermiona na tom není nejlíp, snad jí vše vyjde (včetně Severuse). Děkuji moc za komentář, kakostko.

Re: Kapitola 4. Od: TaraFaith - 27.01. 2021
Upřímně jsem nějakou takovou reakci čekala, i když se přiznám, že jsem netušila, že to zajde až tak daleko.. Severus by nebyl Severus, kdyby se nechoval pomstychtivě, ale myslím, že to fakt trochu přeháněl... Závěr vyvolal takový skleslý pocit, ale stejně se nemůžu dočkat, až tu bude pokračování.. Díky moc za překlad.
Re: Kapitola 4. Od: Lupina - 27.01. 2021
A nejhorší na tom je, že se Severus nejspíš zlobil na sebe, ale vybil si to na Hermioně. Uvidíme, jestli mu to vydrží. Do konce studia mají ještě pár týdnů před sebou. Děkuji mo za komentář, TaraFaith.

Re: Kapitola 4. Od: Jacomo - 27.01. 2021
Teda. Páni. To je zážitek ze čtení, na začátku jsem téměř nedýchala. Jako by ji zaplavila vlna. Strhující a omílající a beztížná a on byl vzduch. To je popis. Ne, to není popis, to jsou namalované pocity. Pecka. Další pecka merlinžel přišla poté v Severusově chování, ale to stěží bylo překvapivé. Kdyby se choval jinak, nebyl by to on. Jakkoliv je to bolestivé pro Hermionu i pro nás čtenáře, bez svého chladného postoje by neodpovídal charakteru, jaký u něj známe. Má v sobě vášeň - to už Hermioně ukázal - ale zrovna tak vášnivě ji umí skrývat. Zřejmě bude potřeba další impulzy, aby jeho skořápka povolila. Neskutečně se na to těším. Veliké díky za famózní překlad, Lupinko a Marci.
Re: Kapitola 4. Od: Lupina - 27.01. 2021
Autorka umí, to je fakt. Umí vykreslit atmosféru i Severuse. Ten se obzvlášť povedl. Ta jeho nepřístupná povaha a Hermiona začíná nakukovat pod skořápku. A my s ní. Jen aby praskla, alespoň před Hermionou. Děkuji moc za komentář, Jacomo. Moc mě těší, že se líbí.

Re: Kapitola 4. Od: zuzule - 27.01. 2021
Ja vedela, ze je to moc dobry na to, aby to vydrzelo... Realita uderila a Severus se stahl. Jsem zvedava, jak to bude dal. Dekuju!
Re: Kapitola 4. Od: Lupina - 27.01. 2021
Přesně tak, tealita udeřila. Uvidíme, jak na to Severus zareaguje dál. Děkuji za komentář, zuzule.

Re: Kapitola 4. Od: katrin - 26.01. 2021
Najlepsia obrana je utok, ze, Severus? Ako keby si nevedel, ze jej na tento konkretny boj neostavaju sily. Bolave.
Re: Kapitola 4. Od: Lupina - 27.01. 2021
Severus měl zatmění jasné mysli, budiž mu to mluvou. Snad se trochu vzpamatuje... Děkuji za odezvu, katrin.

Re: Kapitola 4. Od: luisakralickova - 26.01. 2021
Velké díky, Lupinko. Krásně se to čte. Severus, je prostě Severus. Drží kanonický charakter a věřím, že vydrží. Tj. šťastný konec byl deklarován, takže by neměl příliš překvapit;)
Re: Kapitola 4. Od: Lupina - 27.01. 2021
Taky myslím, že toto je Severus, jaký byl. Líbí se mi, jak ho autorka pojala, i s jeho chybami. Děkuji za komentář, luiso:-)

Re: Kapitola 4. Od: ansus - 26.01. 2021
Lupino, děkuji za vynikající překlad. S každou další kapitolou mě tahle povídka víc vtahuje - líbí se mi určitá civilnost, rozhraní někde mezi zoufalstvím a vzdorem vůči osudu, kdy není zcela jasné, co je romantické zalíbení a co jen touha ještě cítit a žít, co je tvrdost a zloba a co snaha nepropadnout zmaru, když každá naděje uniká mezi prsty. Ne že by mi nebylo líto naivně dychtivé Hermiony, kterou od sebe Severus odstrkuje, ale z hlediska věku tak nějak stále víc chápu i jeho. Kdoví, kolik z jeho chladu autorka nakonec přisoudí jen hradbám kolem jeho srdce. (Zajímavé by bylo, kdyby byl skutečně Severus v hlavní kladné roli chladný skrz naskrz - myslím, že na takovou povídku jsem ještě nenarazila, ne že by se to téma nenabízelo, ale chápu, že romantický hrdina je romantický hrdina, nakonec to tvoří kus kouzla slovutného lektvaristy :-). ) Moc se těším na další kapitolu.
Re: Kapitola 4. Od: Lupina - 26.01. 2021
Nádherně jsi to popsala. Ta povídka je přesně taková. A nad to děsivě reálná. Severus je tady taky docela kanonický. Chladný bastard, nebo to alespoň nechává vidět. Ale jestli bude romantický hrdina? To uvidíme, nemůžu spoilerovat. Ale vzhledem k šťastnému konci možná trošičku ano :-) Velice mě těší, že se líbí, ansus. A děkuji za krásný komentář.

Re: Kapitola 4. Od: Yuki - 26.01. 2021
Na začátku jsem se radovala! Opětoval jí to! Šlo to skvěle, ale i tak jsem čekala, kdy se odtáhne a skončí to. Věděla jsem to, že se bude chovat jako naprostý hulvát. Věděla. Stejně mě to vytočilo. Do háje, Severusi. Tohle je i na tebe nepřiměřené chování. Jsi parchant (pardon, musela jsem). Tak zase příště, Lupino? :)
Re: Kapitola 4. Od: Lupina - 26.01. 2021
No, nevytočil jen tebe :D Takových bude víc. Ale Severus má tak komplikovanou povahu, že tohle prostě nemohlo jít hladce. Nechal se chvíli unést (možná i nepřiznanou náklonností) a teď je ze sebe zděšený. Třeba se ale vzpamatuje a začne se Hermioně věnovat. Tak příště, Yuki ;-)

Re: Kapitola 4. Od: margareta - 26.01. 2021
Severuse plně chápu! Bojuje o lidský život! Nemůže se nechat rozptylovat city. A on je k Hermioně má, a myslím, že dost silné! Ale kdyby si s ní začal, už by ji nebyl schopen podrobovat tak bolestivé léčbě. Tak zatíná zuby, sám sebe od ní odhání a snaží se, aby se i ona soustředila jen na léčbu a na nic jiného. Musí být zoufalý, když vidí, jak vzdává jednu pozici za druhou a musí šílet strachem, že tak jako kdysi s Lily, ani teď nedostane šanci zachránit ženu, kterou miluje. A podle toho, jak reagoval na ten polibek, miluje Hermionu velmi! Vždyť jenom ten její výkřik bolesti ho vrátil do reality a připomněl mu, co je teď nejdůležitější! Jinak by neváhal ani sekundu! Nádherné čtení, Lupino! Prostě krása!! Děkuji!
Re: Kapitola 4. Od: Lupina - 26.01. 2021
To, že se při Hermionině výkřiku stáhl, by opravdu mohlo vypovídat hodně o Severusově citu. Možná je prostě tak stáhnutý do sebe, že si nějaké city projevovat nedovolí. Ale rozhodně to v něm musí vřít. Vždyť jen ze zájmu o věc, zajímavý projekt, by neobětoval veškerý volný čas. A Hermiona si to neuvědomuje. Není divu, má naloženo až přesmíru. Moc děkuji za komentář, margareto. Těší mě, že se líbí.

Re: Kapitola 4. Od: sisi - 26.01. 2021
No, zdá se, že Severus je prchlivý, ale on se o Hermionu určitě šíleně bojí, chce jí pomoci, ale neví už jak. Tak aspoň aby uchránil své i každé další srdce před bolestnou ztrátou, vzdává se i naděje? Jenomže lékem pro nenávistí poznamenanou Hermionu by mohla být láska, a kdo jiný by ji mohl víc milovat, než zatrpklý Snape. Jeho hlas by pokrájel i na kost zmrzlé srdce, ne? A Hermionino srdce je tak vyprahlé po životě. Těším se na pokračování, ne proto, abych věděla, jestli Hermiona dosáhne nebelvírskou umíněností a umanutostí svého, jestli se doopravdy vyspí se svým profesorem, ale chci vědět jestli ji to vyléčí, pomůže a ona skutečně dostuduje a dosáhne svých 11 V z OVCEů. Děkuji za překlad, nemohla jsem se odtrhnout od monitoru.
Re: Kapitola 4. Od: Lupina - 26.01. 2021
Zkoušky se pomalu blíží a nezdá se, že by Severus našel nějakou léčbu. Teď vlastně hlavně Hermionu udržuje, aby mohla dostudovat. Otázka je, jestli Hermionino tělo nevypoví službu. Severus by mohl pomoci po psychické stránce, ale jelikož je Severusem, tady to tak snadné nebude. Nu, uvidíme... Děkuji moc za komentář, sisi.

Re: Kapitola 4. Od: denice - 26.01. 2021
'Měla by toho litovat. Měla by alespoň být vděčná za to přerušení, ale místo toho kypěla frustrací.' - To si dovedu představit, já skoro taky, z té scény napětí přímo stříká. Komu teď bude Severus odebírat body, když Hermioně už nemůže. Asi to odnesou všichni studenti. Tak nějak dostal, co chtěl, ale šťastný z toho není. Brilantní kapitola, díky.
Re: Kapitola 4. Od: Lupina - 26.01. 2021
Tak nějak mi přijde, že ti dva teď bojují na všech frontách. Léčba nepřináší nic nového, vztahy jsou napjaté, Hermiona nemá síly a Severus je stále bastard. Ani jednomu se nedostává, co by chtěl. Děkuji moc za komentář, denice.

Prehľad článkov k tejto téme:

SenLinYu: ( Lupina )16.03. 2021Kapitola 10.
SenLinYu: ( Lupina )03.03. 2021Kapitola 9.
SenLinYu: ( Lupina )24.02. 2021Kapitola 8.
SenLinYu: ( Lupina )17.02. 2021Kapitola 7.
SenLinYu: ( Lupina )10.02. 2021Kapitola 6.
SenLinYu: ( Lupina )03.02. 2021Kapitola 5.
SenLinYu: ( Lupina )26.01. 2021Kapitola 4.
SenLinYu: ( Lupina )20.01. 2021Kapitola 3.
SenLinYu: ( Lupina )13.01. 2021Kapitola 2.
SenLinYu: ( Lupina )09.01. 2021Kapitola 1.
. Úvod k poviedkam: ( Lupina )24.12. 2020Úvod