Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Prečo by Draco Malfoy nemal používať tampóny

14.kap Epilóg

Jimmi nám napísal:
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Epilóg

Draco už nikdy nezabudne na pohľady, ktoré si spolu s Hermionou vyslúžili, keď vošli do Veľkej siene na raňajky deň potom, ako opustili ošetrovňu. Chýr o nich, že sú spolu, sa očividne stihol rozšíriť počas doby, ktorú strávil sedením pri Hermioninom lôžku, a zdalo, že sa nikto nemôže dočkať, až uvidí nejaký dôkaz. Pohľad, ktorý mu Hermiona venovala, jasne dával najavo, že si myslela to isté, čo on: „poďme im nejaký ten dôkaz dať“.

Keby mal Rokfort ročenku, tento dôkaz by sa do nej dostal ako „najvášnivejší verejný prejav náklonnosti roka“.

Ľudia plakali (ako Pansy), ľudia sa usmievali (ako Ginny), ľudí napínalo (ako Snapa), ľudia padali zo stoličiek (napríklad Neville) a niektorí ľudia iba valili oči v nádeji, že im jedlo nevypadne z úst (ako bratia Creevyovci).

Teraz, keď sa Draco osamostatnil a zbavil sa manipulácie od svojho otca, zdalo sa, že sa niekoľko ďalších slizolinčanov menej obáva odtrhnúť sa od tých svojich. Otočiť sa chrbtom k rodine nie je ľahké, ale pomôže vám, ak to môžete urobiť s podporou ostatných, ktorí prežívajú to isté.

Draco musel uznať, že bolo oveľa jednoduchšie, keď bol jeho vzťah s Hermionou vonku. Iste, väčšina slizolinčanov sa na neho stále pozerala štýlom: 'Na čo si myslel?', ale bolo mu to jedno. Teraz ju mohol prinajmenšom bozkávať na chodbách bez obáv, že by na neho skočil nejaký nahnevaný nadmerne ochraniteľský chrabromilčan. A nikto im nekládol otázky, keď v deň voľna vôbec nevyšli zo svojich izieb.

Čiastočne preto, lebo pravdepodobne nechceli poznať odpovede.

Potter s Weasleym ich vzťah skutočne dosť podporovali. Draco predpokladal, že to bolo hlavne preto, lebo im zachránil kožu, keď sa postavil svojmu otcovi a dal tak najavo, kde leží jeho lojalita. Vlastne sa rozhodli nikdy nikomu nepovedať o kliatbe Cruciatus, ktorú použil na Harryho, za čo bol veľmi vďačný. Bolo to zaradené a zaarchivované ako „zúfalý čin za extrémnych okolností“ a už sa o tom nikdy nehovorilo. Pred koncom roka stál Draco vedľa nich v poslednej bitke, ktorá natrvalo označila Voldemorta za porazeného. Tá istá noc bola aj nocou, kedy Draco čelil svojmu otcovi. Povedzme len, že už nebude nikoho obťažovať.

Na konci roka bol Draco trošku smutný, že necháva metlobal za sebou. Kedykoľvek nehral proti Chrabromilu, v hre skutočne vynikal. A bola tu ďalšia vec; po prvom slizolinskom zápase sezóny sa na neho vrhla Hermiona a odtiahla ho za neďaleké kríky, spoza ktorých sa vynoril až po desiatich minútach. Očividne metlobalová uniforma spôsobovala, že to dievča strácalo súdnosť. Vravela, že to malo niečo spoločné s kožou.

Nie že by sa sťažoval.

A sakra sa postaral, aby si tú uniformu čmajzol a zobral si ju so sebou domov.

Po ukončení štúdia nastúpili Draco s Hermionou na aurorský výcvik, zatiaľ čo zdieľali byt v centre Londýna. Draco bol zhrozený, keď Hermiona absolútne odmietla využiť domáceho škriatka. Nechcela ani slúžku. A pretože mala v rukáve viac feministických rečí ako ktokoľvek, koho kedy poznal, bol prinútený venovať sa domácim prácam.

Tá panovačná devucha!

Rýchlo dospel k záveru, že neznáša umývať riady, ale proti vareniu nemal námietky. Iste, potom jeho strava väčšinou pozostávala z polotovarov, ale jedlo bolo jedlo.

Po chvíli sa skutočne dostal späť do kontaktu so svojou matkou. Zdalo sa, že oslobodením sa od otca sa aj ona oslobodila zo svojej osobnej klietky.  Jedného večera sa stretla s Dracom na večeri a pokúsili sa o všetkom porozprávať. Ich vzťah bol stále dosť nepokojný, ale vyvíjal sa. Narcissa nikdy otvorene nenamietala, že Draco žije s muklorodenou, hoci si bol istý, že to pre ňu nie je ľahké stráviť. Asi nikdy neuvidí, že sa s Hermionou zblížia, ale aspoň sa o to snažila.

Rok po aurorskom tréningu sa s Hermionou zosobášili. Keď tú otázku položil, bola prinajmenšom ohromená. Po polhodine šokovaného ticha (minimálne jemu to tak dlho pripadalo) ho skutočne požiadala, aby svoju otázku zopakoval. To dievčisko neverilo vlastným ušiam; Draco Malfoy ju požiadal o ruku, pretože sa chcel pripútať k jedinému dievčaťu po zvyšok svojho života. Znie to šialene, keď to tak poviete, však? No, keď si Draco uvedomil, že si skutočne nevie predstaviť, že by bol s niekým iným ako s Hermionou, neznelo to pre neho až také bláznivo. Našťastie povedala „áno“ a súhlasila s tým, že bude pani Malfoyová (ako sa to vezme, pretože po počiatočnom vzrušení zo zasnúbenia dala jasne najavo, že si ponechá svoje priezvisko).

V deň ich svadby samozrejme pršalo, čo bolo dosť typické, ale neprekvapujúce, keďže napokon žili v Anglicku. Hermiona dostala pred obradom záchvat, keďže potrebovala ďalšiu dávku vyrovnávača vlasov, pretože tá vlhkosť jej vlasy mimoriadne skučeravila. Spôsobilo to takmer tridsaťminútové oneskorenie, ale stálo za to. Draco si pomyslel, že vyzerá ako jedna z tých malých ľudí na svadobnej torte. Pre mnohých to bolo prekvapenie, ale Draco skutočne požiadal Lasičiaka (ako ho stále rád volal, aby ho zo srandy naštval), aby mu šiel na obrade za svedka. Nejako mu došlo, že by sa to patrilo, keďže mu ukradol Hermionu spred nosa. Draco už dávno informoval Hermionu, že ju Ron pozval na rande, zatiaľ čo bol v jej tele, ale zdalo sa, že sa jej celkom uľavilo, že Draco bol tým, kto sa s nepríjemnou situáciou vyrovnal. Zrejme nebola iba panovačná, ale aj lenivá devucha.

 

Na svadobnú cestu odišli na mesiac do Thajska. Prvé dva týždne strávili cestovaním po krajine a ďalšie dva strávili na maličkom tropickom ostrove (ktorý sotva videli, pretože väčšinu času trčali vo svojej izbe). Draco sa stále nedokázal preniesť cez skutočnosť, že ľudia jedli chrobákov. Vyprážané alebo živé, pre neho to bolo nechutné. A kedykoľvek vyšli von, Hermiona si z neho robila srandu, pretože trval na tom, aby sa každé dve minúty celý natrel krémom na opaľovanie. Draco trval na tom, že má bledú a citlivú pokožku, takže to bolo nevyhnutné. Ak čakala, že sa začne honosiť pehami, tak bola na veľkom omyle.

Dracovi sa stále nepáčila predstava, že by sa Hermiona dostala do nebezpečenstva, čo nebolo nič mimoriadne, keď ste boli aurorom. Po porážke Voldemorta bolo ešte veľa upratovania. Stále ešte boli voľní smrťožrúti, ktorých bolo treba pochytať a Draco so svojimi minulými kontaktmi bol pri tejto úlohe veľmi nápomocný. Vlastne mu dali za partnera Pottera, ktorý sa sám rozhodol stať sa aurorom. Vytvorili pomerne hašterivý tím, ale ktorý bol dobrý bez ohľadu na to. Domnieval sa, že je správne, že jeho manželka nebola jeho partnerkou, pretože by sa pravdepodobne viac zaujímal o jej bezpečnosť ako o samotnú úlohu. Aj keď mu došlo, že Hermiona, ktorú spárovali s Weasleym, bolo asi to druhé najlepšie riešenie po možnosti nechať ju sledovať strážnym psom. Aspoň pokiaľ sa Weasley rozhodol nechať si svoje paprče pre seba, inak by mu spravil mu zo života peklo.

A teraz – po troch rokoch manželstva, obaja vo veku 24 rokov – Draco sledoval, ako Hermiona spí, keď jej láskyplne prechádzal rukou po vypuklom brušku. Svojho prvorodeného čakali niekedy koncom augusta. Draca celkom prekvapilo, keď si uvedomil, že – aj keď už nebol pod tlakom zabezpečiť malfoyovského dediča - v skutočnosti stále chcel dieťa. Hermiona bola dosť rozčúlená, že bola na nútenej nečinnosti a obmedzili ju len na papierovanie. Ale ako to už býva, bola to len ďalšia práca, v ktorej vynikala, nech akokoľvek nerada sedela celý deň na zadku.

Dracovi bolo úplne jedno, či to bude chlapec alebo dievča. Keby to bol chlapec a šiel by do Rokfortu, Draco dúfal, že sa z neho stane hlavný prefekt, aby sa mohol podeliť o skúsenosti, ktoré zažil on, a možno našiel dievča svojich snov.

Ale keby to bolo dievča, sakra by sa ubezpečil, že sa nikdy nestane hlavnou prefektkou, pretože nech je prekliaty, keby dovolil, aby nejaký oplzlý pubertiak položil svoje špinavé paprče na telo jeho dcéry.  

A bez ohľadu na to, ako veľmi to Hermiona skúsi s protiargumentami; Draco uzavrel tichý pakt sám so sebou, že jednoznačne odmietne vidieť iróniu v tomto stanovisku.

„Prekliati perverzní pubertiaci!“ zamumlal, keď sa pritúlil bližšie k Hermione, venoval jej ľahký, ale láskavý bozk na čelo a pokúsil sa trochu si pospať sám.

Koniec

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: ivy - 08.07. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre


Re: 14.kap Epilóg Od: miroslava - 18.03. 2021
Skvělý výběr povídky. Četlo se to samo a Draco....mmmmm.... tady mě ohromně bavil. Jimmi, mocmocmoc děkuji za suprový překlad a hlídej si prstíčky před úrazem a nehodou, ať můžeš pořád ťukat do klávesnice takového skvosty. DĚKUJI
Re: 14.kap Epilóg Od: Jimmi - 18.03. 2021
Ďakujem, keď si to dávaš naraz, tak nie je čas riešiť detaily, ktoré baby spomínali v komentároch. Mňa to bavilo, a som rada, že sa to stretlo s pozitívnou odozvou. Teraz odo mňa pôjdu ťažšie veci... snáď to nebude vadiť.

Re: 14.kap Epilóg Od: Tez - 08.03. 2021
Ahoj, povedené, moc děkuji za skvělý zážitek! Melo to hezký spád, ani chvíli mě nenudila! Překlad je skvělý, tak ještě jednou děkuji =)
Re: 14.kap Epilóg Od: Jimmi - 18.03. 2021
Ono je to asi lepšie dať si to celé naraz. Ďakujem

Re: 14.kap Epilóg Od: larkinh - 20.02. 2021
Ach, tak tohle byla skvělá oddychovka - hlavně ten začátek, kdy každý byl v jiném těle, mě pořádně rozesmával. Díky za překlald.
Re: 14.kap Epilóg Od: Jimmi - 18.03. 2021
Ďakujem, kvôli tomu začiatku sa to preložiť muselo :)

Re: 14.kap Epilóg Od: Octavie - 01.02. 2021
Tak tahle povídka je skvělá, místy k popukání, na konci vážnější, epilog super. Četla jsem ji v noci v posteli, když mi nebylo dobře a nemohla jsem spát a chvílemi jsem se musela kousat do ruky, abych se nesmála moc nahlas a nevzbudila muže. Pobavila jsem se jako už dlouho ne, moc děkuji za parádní překlad.
Re: 14.kap Epilóg Od: Jimmi - 01.02. 2021
Nápodobne... tiež som si pchala ruku do úst, aby som nebola príliš hlasná. Poviedka splnila účel a ja som rada, že sa páčila.

Re: 14.kap Epilóg Od: ostruzinka - 01.02. 2021
Nádherná povídka, opravdu pěkný konec

Re: 14.kap Epilóg Od: MichelleF - 30.01. 2021
Je, tak to jsem minule vzdala před koncem, toho jsem so fakt nevšimla :D Přiznám se, že nemám moc ráda epilogy, protože nemám ráda zkratky v příběhu naopak vychutnávám si pomalé pokroky plné odboček.. Ale povídka byla skvělá, tenhle Draco se mi moc líbil. Děkuji za překlad.

Re: 14.kap Epilóg Od: lenus - 28.01. 2021
Cela poviedka bola super, vtipná a draco tu bol ten správny, ešteže :) Vždy má pobavia extra ochranitelski tatkovia, ja som to chvalabohu nezažila, ale mám kamarátov čo majú dcéry a tento problém... keďže vieme ako to medzi mládežou je :D Diky jimmi, bavilo má to :)

Re: 14.kap Epilóg Od: Triana - 28.01. 2021
???? ďakujem za preklad ???? Jednoznačne oddychovka ktora pobavila. Takýto trest ako Draco vy si zaslúžilo viac chlapov. Pri predstave Draca ako používa tampony ???????????? dufam ze našiel spravnu dierku ???? škoda že pribeh nieje viac prepracovaný, ale tak laťka je tu riadne vysoko pri tych všetkých skovostoch, ale tak niektoré momenty mi ostanu v hlave dlho. Velmi pekne dakujem
Re: 14.kap Epilóg Od: Jimmi - 28.01. 2021
Už aj tak to bolo pridlhé, keď sa to prekladalo len kvôli tým siedmym dňom, či prvému :) ďakujem

Re: 14.kap Epilóg Od: kakostka - 27.01. 2021
Joj, to dopadlo dobře:-) včetně jistého sblížení s Narcisou. Chtěla bych vidět na plátně, co se ve Velké síni dělo, když se tam objevili... Harry s Ronem jako podpora, super a Ron jako svěděk, achich to asi bolelo, ikdyž věřím, že Ron viděl jak je Hermiona šťastná. Taktizování na primuse a pohlaví dítěte... ha ha ha, jeho holčička... ale kluk aby to zažil, jak obvyklé klišé, že? Moc děkuju za úžasnou povídku, Jimmi, roky jste tu trousily náznaky a konečně je to tu. Super.
Re: 14.kap Epilóg Od: Jimmi - 28.01. 2021
Ja som rada, že si môžem odškrtnúť položku na zozname. Ďakujem za všetky komentáre a neuveríš, včera som sem chodila každú chvíľu, že kedy sa objaví komentár od teba. Takže všetko dôležité spojené s touto poviedkou môžeme týmto odfajknúť a hor sa na Transit. Je dokončený, takže kľudne čítaj. A stojí za to. Ono mu asi škodilo to poobedné sekanie, alebo sa to len rozbiehalo. Ako napísať niečo tak dlhé, aby tam 90 percent poviedky boli len dvaja ľudia, tak to chce fakt pani autorku. Ešte raz hrozitánske veľké ďakujem za komentáre, neuveriteľne ma ženú vpred (už vyberám čo budem prekladať ďalej)

Re: 14.kap Epilóg Od: Maiky - 27.01. 2021
Přidávávám se k poděkování za skvělý výběr a překlad:). Povídka byla správně relaxační, i když jedna kapitola byla temnější. O to víc ale vynikla veselá atmosféra prvních kapitol. Děkuju
Re: 14.kap Epilóg Od: Jimmi - 27.01. 2021
Ja som si z toho odniesla hlavne Dracov prístup k problematickej situácii - keď máš obrovský problém, zmeň optiku ako nań pozeráš a vyťaž z toho čo môžeš. Už som to dokonca použila a úspešne. Ďakujem

Re: 14.kap Epilóg Od: TaraFaith - 27.01. 2021
Přeji Dracovi opravdu pevné nervy, až se potomek narodí.. :D Tohle bylo krásné zakončení roztomilé, občas trošku praštěné povídky, kterou jsem si neskutečně užila. Moc díky za překlad.
Re: 14.kap Epilóg Od: Jimmi - 27.01. 2021
Aj ja ďakujem, ale autorku už asi nikdy více...

Re: 14.kap Epilóg Od: Gift - 27.01. 2021
Tak to byl takovy klasicky, shrnujici epilog. Vlastne vystihoval velmi dobre celou povidku. Bylo tu mnoho velmi dobrych napadu a ja jsem se pri cteni casto nesmirne bavila. Pak tu byl ovsem ten kontroverzni zacatek, ktery autorce stale nemohu odpustit a ted ten urychleny konec. Jednoduse mam pocit, ze prestoze ma talent na psani a mnoho dobrych napadu, nektere aspekty byla jednoduse lina domyslet. A nebo je to tim, ze jsem jednoduse zhyckana tim kvantem extremne kvalitnich povidek, ktere se na techto strankach pravidelne objevuji, a tak mrmlam na necim, co by me pred par lety vubec netrapilo. At tak ci tak, toto rozhodne neni kritika prekladu ci vyberu. Zcela naopak! Povidka me bavila a jako vzdy jsem vdecna za to, kolik prace jeji preklad stal. Ale... tentokrat to pro me ma holt lehce horkou prichut. Dekuji, byla to jizda!
Re: 14.kap Epilóg Od: Jimmi - 27.01. 2021
Ja som mala rovnaký dojem (inak som zvedavá na tvoje komentáre ku Tranzitu, tam to autorka premyslela do najmenších detailov), takže súhlasím. Ale kvôli tým pár scénam to za preklad stálo a hlavne som sa potrebovala odreagovať a zbaviť sa averzie voči Dracovi. Čo vyšlo, misia splnená v polovici poviedky. Že je to divná autorka mi došlo aj pri tých sex scénach, to ste boli väčšiny ušetrení. Inak k tej kvalite... Mojou srdcovkou je "mrázik/zadok" a pritom je to asi to najmenej kvalitné, čo tu je. Proste mi to sadlo a tú poviedku milujem. A počkať, podobne strelených poviedok je tu viac :) Všetko je možné - len tak z hlavy. Ďakujem a fakt kľudne napíš, keď sa ti to nezdá. Už je to preložené, takže sa človek aspoň zamyslí.

Re: 14.kap Epilóg Od: zuzule - 27.01. 2021
Paradni povidka na odreagovani. Epilog bezva - od reakce studentu az po premysleni o hlavni prefektce. :D Dekuju!
Re: 14.kap Epilóg Od: Jimmi - 27.01. 2021
To som rada, presne na to bola vybraná. Ďakujem

Re: 14.kap Epilóg Od: margareta - 27.01. 2021
Děkuji za veselé čtení s dobrým koncem. Vždy mi vylepšilo náladu! Doufám, že Lucius dostal doživotí, aby měla jeho žena dostatek času se vzpamatovat a konečně taky začít skutečně žít! A těm dvěma bych přála, aby se jim narodil párek. Draco by radil synovi a varoval dceru, Hermiona zase naopak a potomci aby si pak stejně všechno dělali po svém. Děkuji, jimmi! Krásně jsem se bavila!
Re: 14.kap Epilóg Od: Jimmi - 27.01. 2021
Ja som skôr predpokladala, že ho Draco zabil, ale nebolo to tam jednoznačne. Alebo niekto iný. Ja ďakujem... a ... Dokončila som Tranzit... som fakt zvedavá na tvoje reakcie.

Re: 14.kap Epilóg Od: luisakralickova - 26.01. 2021
Tohle byla opravdu skvělá pomsta Dracovi za příkoří páchaná na druhém pohlaví. Jo, a dcerky by to fakt chtělo. I když by asi neměly lehký život:) Čtení pobavilo, což je teď hodně důležité. Jimmi, velké díky za objevení a přeložení.
Re: 14.kap Epilóg Od: Jimmi - 26.01. 2021
No, ono to čakalo na preklad takmer desať rokov, tak dlho sú tohtoročné skvosty zaradené na prekladacom zozname. Len stále bolo niečo nové, takže zapadli prachom a až pri upratovaní som na ne narazila. Ďakujem

Re: 14.kap Epilóg Od: dianiita6 - 26.01. 2021
Super poviedka, pobavila. Ďakujem za preklad a teším sa na ďalšie :)
Re: 14.kap Epilóg Od: Jimmi - 26.01. 2021
Aj ja ďakujem.

Re: 14.kap Epilóg Od: Lupina - 26.01. 2021
Reakce studentů a Dracova nechuť, aby se dcera stala primuskou, fakt pobavily :D Jimmi, moc děkuji za prima povídku, která pobavila. Moc jsem si ji užila.
Re: 14.kap Epilóg Od: Jimmi - 26.01. 2021
A to som prekladala, keď končil Denník, myslím ten začiatok. Tak mi to pripomína, ako som ho chcela zatĺcť do zeme. Našťastie tu sa rozhodol veľmi rýchlo. Jo a fakt sa mi páčila, ako autorka zhrnula celý ich ďalší vývoj, je fajn nechávať to na fantáziu, ale ešte lepšie je mať potvrdené, že to dobre dopadne. Ďakujem

Re: 14.kap Epilóg Od: Jacomo - 26.01. 2021
Epilog nezklamal. Nesl se v duchu onoho lehkého vyprávění, kterým běžela větší část povídky. Pobavily mě reakce studentů, když jim Draco a Hermiona předvedli, že opravdu JSOU spolu, ocenila jsem stručné shrnutí porážky Voldemorta a Smrtijedů a fakt jsem si užila Dracovy myšlenky ohledně prefektství jeho ještě nenarozeného potomka :-) Je vidět, že v tom má jasno. Veliké díky za zajímavou a čtivou povídku, Jimmi.
Re: 14.kap Epilóg Od: Jimmi - 26.01. 2021
Ďakujem pekne. Tie scény, keď to dostal, už asi budú nezabudnuteľné. Normálne mi to dokázalo dvihnúť náladu, keď sa to stalo mne.

Re: 14.kap Epilóg Od: ansus - 26.01. 2021
Jimmi, děkuji za výborný překlad a dobrý výběr, skvěle jsem se bavila, bylo to vítané odreagování. A ano, Dracovi minimálně tři dcery, aby měl prostor k opakované sebereflexi.
Re: 14.kap Epilóg Od: Jimmi - 26.01. 2021
Aj ja ďakujem za podporu.

Re: 14.kap Epilóg Od: denice - 26.01. 2021
Ááách, konec, jak má být. 'Ale keby to bolo dievča, sakra by sa ubezpečil, že sa nikdy nestane hlavnou prefektkou, pretože nech je prekliaty, keby dovolil, aby nejaký oplzlý pubertiak položil svoje špinavé paprče na telo jeho dcéry.' - Kdovíproč přeju Dracovi dcery aspoň tři ;-) Díky!
Re: 14.kap Epilóg Od: Jimmi - 26.01. 2021
Jo, to sú tí najprísnejší tatkovia, čo presne vedia, čo sa robí s dcérami, pretože to sami robili. Ďakujem

Re: 14.kap Epilóg Od: sisi - 26.01. 2021
Jo, jestli má Draco takové ochranné myšlenky již nyní, měl by se sakra snažit pospat si co to půjde, než se mu narodí potomek, nebo dcera. Pak už dalších 18 let popř. více nezamhouří oči strachem o jejich bezpečí. Možná by se měl hodit víc do klidu a nechat osud pracovat v jeho prospěch, nestresovat se na každém kroku, a tak, ale známe Draca Malofoye a jeho ochranitelskou tendenci. Velký dík za překlad, povídka se moc pěkně povedla. Báječně se čte.
Re: 14.kap Epilóg Od: Jimmi - 26.01. 2021
Taká odreagovačka, než prejdeme na vážne veci... Celkom rada som Draca trápila... Ďakujem