Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Milá Hermiono

Úvod

Milá Hermiono
Vložené: denice - 04.02. 2021 Téma: Milá Hermiono
denice nám napísal:

Autor: loralee1        Překlad: denice        Beta: Sevik99        Banner: Jimmi

https://www.fanfiction.net/s/8673997/1/Dear-Hermione

Rating: 9+

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

Milá Hermiono

Dear Hermione

Originál: https://www.fanfiction.net/s/8673997/1/Dear-Hermione

Autor: loralee1

Překlad: denice        Beta: Sevik99       Banner: Jimmi

Povolení k překladu: Autorka nereaguje

Harry Potter, Hermiona Grangerová

Rating: 9+     Kapitol: 5

Slov: 10 309

Shrnutí: Harry píše Hermioně

Éra/období: po Bradavicích



Postavy obsažené v tomto příběhu jsou majetkem J. K. Rowlingové, autorky Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladu různých jmen, názvů a míst patří pánům Medkům, kteří knihy o Harry Potterovi přeložili do češtiny. Autorství této fanfikce náleží loralee1. Ani příběh, ani jeho překlad nevznikly za účelem finančního zisku.

 

Poznámka překladatelky: Tato povídka je hodně dlouhá jednorázovka. proto jsem ji rozdělila na pět částí. Šlo to velmi dobře, protože celý příběh tvoří Harryho dopisy Hermioně. Jsou většinou krátké, jak uvidíte, Harry na dlouhé psaní nemá moc času. On je tu hlavní a téměř jediná postava. Toto je jedna z povídek, u které jsem věděla už při prvním čtení, že ji chci přeložit, a jsem moc zvědavá, jak se vám bude líbit.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Úvod Od: sisi - 04.02. 2021
S obrovskou úlevou se zbavuji onoho balvanu na srdci, který cítím vždy, když je v povídce Harry spojen s Ginnou. Ona k němu absolutně nepatří. Chápu JKR neměla moc na výběr z charakterů postav, aby mu dala někoho prostě normálního, ale i Luna by byla snesitelnější. Dopisy s Hermionou jsou rozhodně slibné a zní velice, velice zajímavě. Moc se těším na nové čtení.
Re: Úvod Od: denice - 04.02. 2021
Tak se zdá, že by se ti tato povídka mohla líbit ;-) Děkuji.

Re: Úvod Od: solace - 04.02. 2021
Tiež som zvedavá, o čo v príbehu pôjde. Poviedky písané formou listov mám rada, takže sa teším na prvú kapitolu.
Re: Úvod Od: denice - 04.02. 2021
Je to velmi poklidně plynoucí povídka, žádné velké dramatické scény nebudou, ale doufám, že tě pobaví. Děkuji.

Re: Úvod Od: kakostka - 04.02. 2021
Johohoooooooooo, dopisová povídkaaaaa:-)))) už teď se těším, protože dopisových povídek není nikdy dost:-) jsem zvědavá na Harryho básnické střevo. Denice, navnadila si mne, děkuju Jimmi, pěknej banner, úplně evokuje nádech vzpomínek, léto, útěk před Voldym a tak.
Re: Úvod Od: denice - 04.02. 2021
Dopisové povídky mám taky ráda, a u této jsem měla pocit, že se překládá sama (vždycky až do chvíle, než mi Sevik99 poslala kapitolu zpátky). Banner je parádní :-) Děkuji

Re: Úvod Od: Jacomo - 04.02. 2021
Pár Harry a Hermiona sice není mým šálkem čaje, ale dám na tvou poznámku, že jsi to už při prvním čtení chtěla přeložit, a budu se těšit, Denice.
Re: Úvod Od: denice - 04.02. 2021
Ono to s tím párováním nebude tak žhavé ;-) Děkuji!

Re: Úvod Od: Lupina - 04.02. 2021
Moc se těším. O to víc, že originál jsem nečetla, takže pro mě to bude opravdová novinka.
Re: Úvod Od: denice - 04.02. 2021
To jsem ráda. Teď jsem napnutá jak kšandy, jak se to bude líbit... Děkuji.

Re: Úvod Od: luisakralickova - 04.02. 2021
Harry po Bradavicích, to bude zajímavé. O Ginny se nemluví, tak asi nebude tou hlavní v jeho životě. Takže kánon nebude, což mi ale vůbec nevadí. Těším se, co jsi objevila;)
Re: Úvod Od: denice - 04.02. 2021
Asi se nebudeš zlobit, když prozradím, že o Ginny tu bude pár zmínek, ale kánon to rozhodně nebude ;-) Děkuji.

Re: Úvod Od: Yuki - 04.02. 2021
Tak na toto se těším. Harmony párování není tak časté tady :)
Re: Úvod Od: denice - 04.02. 2021
Nejdřív jsem si myslela, že to bude první povídka s těmito dvěma, ale když jsem zapátrala, několik jsem jich tu už našla. Děkuji.

Re: Úvod Od: dianiita6 - 04.02. 2021
Párovanie Harry a Hermiona sa tu nevidí často. Teším sa na poviedku :)
Re: Úvod Od: denice - 04.02. 2021
Něco málo by se našlo. Uvidíme, jak se to bude líbit, třeba to nebude poslední povídka s těmito dvěma. Děkuji.

Re: Úvod Od: zuzule - 04.02. 2021
Jsem zvedava, co ji bude psat. :)
Re: Úvod Od: denice - 04.02. 2021
Já jsem zase zvědavá, jak se bude povídka líbit ;-) Děkuji.

Re: Úvod Od: margareta - 04.02. 2021
Jsem zvědavá, o čem jí bude psát, protože žádost o pomoc s úkoly už to jistě nebude! Děkuji a těším se!
Re: Úvod Od: denice - 04.02. 2021
Žádost o pomoc s úkoly to opravdu nebude ;-) Děkuji.

Prehľad článkov k tejto téme:

loralee1: ( denice )10.03. 2021Milá Hermiono 5.
loralee1: ( denice )04.03. 2021Milá Hermiono 4.
loralee1: ( denice )25.02. 2021Milá Hermiono 3.
loralee1: ( denice )18.02. 2021Milá Hermiono 2.
loralee1: ( denice )11.02. 2021Milá Hermiono 1.
. Úvod k poviedkam: ( denice )04.02. 2021Úvod