Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Milá Hermiono

Milá Hermiono 1.

Milá Hermiono
Vložené: denice - 11.02. 2021 Téma: Milá Hermiono
denice nám napísal:

Autor: loralee1        Překlad: denice        Beta: Sevik99        Banner: Jimmi

https://www.fanfiction.net/s/8673997/1/Dear-Hermione

Rating: 9+

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

 

Milá Hermiono,

doufám, že hledání tvých rodičů jde dobře. Možná jsi slyšela, že jsem se odstěhoval z Doupěte. Nevím, co ti Ron nebo Ginny možná napsali, ale jsem v pořádku. Nevracej se předčasně.

Víš, že jsem plánoval navštívit Gringottovy a zkontrolovat svůj trezor. Jak jsem si myslel, šlo to dobře. Skřeti nebyli zrovna zdvořilí, ale nepokusili se mě zabít. Objevil jsem něco, co mě trochu překvapilo a co vedlo k mému odchodu z Doupěte.

Můj svěřenecký trezor je jediný, který moji rodiče měli. Veškerá jejich aktiva šla tam. Myslím, že většinu z nich spolkly Bradavice. Možná už jsi o tom slyšela, ale nejsem bohatý, i když si Ron myslí, že lžu, ale to není nic nového. Zatím to stačí na živobytí, takže si nedělám starosti, ale není to dost na to, abych zaplatil cenu za nevěstu dvacet tisíc galeonů, které po mně chtěla paní Weasleyová za to, že si vezmu Ginny. Uvědom si, že s Ginny nechodím a nechodil jsem už od Brumbálova pohřbu, ale nikdo mě neposlouchá. Pak paní Weasleyová našla v mých věcech bankovní výpis. Tvrdila, že uklízela můj pokoj, ale opravdu si myslím, že jen čmuchala. Tak jsem odešel.

Dobrá, měl bych končit, občas se vídáme s Nevillem. 

S láskou Harry

 

 

Milá Hermiono,

nejdřív mi dovol napsat, jak moc jsem rád, že jsi je našla. Jsem šťastný, že se na tebe příliš nezlobí. Nezkracuj svou cestu kvůli mně. Buď se svými rodiči.

Abych odpověděl na tvoje otázky, ano, mám co jíst a mám slušné místo k životu. Našel jsem si práci, není nic moc a je v mudlovském světě, ale líbí se mi a vydělám si na jídlo. Pořád přemýšlím, jestli se nemám vrátit do Bradavic, dodělat si sedmý ročník. McGonagallová řekla, že kdybych chtěl, mohl bych být primus, ale to mi nepřipadá správné. Myslím, že by si raději měla vybrat někoho z ročníku než mě, který promeškal rok. Jen si nejsem jistý, jestli bych zvládl všechnu tu pozornost. Když jdu do Příčné ulice, nastane úplné šílenství, ve škole to určitě bude ještě horší.

Kingsley mi nabídl, že mě přijme do bystrozorské přípravky i bez OVCÍ, ale nejsem si jistý, jestli chci celý život bojovat s temnými kouzelníky. Myslím tím, že budu bojovat s každým pánem zla, který se bude chtít proslavit, ale motat se kolem kapsářů a podvodníků, stejně jako politiků a papírování, o to vůbec nestojím.

Raději skončím a půjdu do práce.

S láskou Harry

 

 

Milá Hermiono,

děkuji za fotky, jsem rád, že se ti tam líbí. Chápu tvoje rodiče, že se jim nechce se vracet. Obrázky Akademie čar určitě vypadají lákavě. Musíš se rozhodnout sama, Hermiono. Jestli si myslíš, že je to pro tebe to nejlepší, zůstaň tam. Nerozhoduj se podle toho, jestli Ron nebo já půjdeme do Bradavic. Pořád váhám a bez ohledu na to, co ti Ron možná napsal, George mi prozradil, že McGonagallovou už odmítl. Ron v Bradavicích nebude.

Co se týká toho, že jsem bezdomovec, není to pravda. Mám naprosto dokonalý domov; ano, stalo se, že je to stan, ale je mnohem lepší než ten, ve kterém jsme strávili celou zimu. Jsem si jistý, že tvé informace jsou nesprávné, pokud pocházejí od Ginny. Nechodíme spolu. Nezajímá mě, ani jsem s ní nemluvil od té doby, co jsem opustil Doupě.

Bylo to takhle. Když jsem odcházel z Doupěte, řekl jsem panu Weasleymu, že půjdu k paní Tonksové, měla bys vědět, že mě pozvala. Pár nocí jsem tam zůstal, ale pak mě napadlo, že si koupím nový stan, viděl jsem je inzerovat v Jinotaji, a postavil jsem ho v zadní zahradě v Godrikově dolu. Myslel jsem, že bych mohl v troskách něco najít. Problém je v tom, že už ten pozemek očividně nevlastním. Ministerstvo ho zabavilo kvůli neplacení daní, a pak postavilo památník. Když jsem začal stavět stan, objevili se bystrozoři. Šel jsem si promluvit s Kingsleym. Ukázal mi doklad, podle kterého to Popletal zkonfiskoval hned po svém zvolení. Netušil, kam se mohly podít věci zachráněné z trosek, ale poradil mi, ať se zeptám McGonagallové. Taky nevěděla, ale navrhla, že Albus mohl nechat něco odnést na Potterův statek, a pak ji pobouřilo, že o té usedlosti nic nevím.

Řekla mi, že dům v Godrikově dolu byl svatební dar pro tátu od mých prarodičů. Potterův statek je dále na severu Walesu a stojí tam odjakživa. Ministerstvo ho nemohlo zabrat, protože se z něj neplatí daně kvůli pradědečkově klauzuli ve smlouvě se skřety ze šestnáctého století. Dokážeš si představit, že jsem byl moc rád, když jsem zjistil, že bych mohl mít nějaké věci od své rodiny.

Takže jsem dostal pokyny a vydal se ho hledat. Je to obrovský majetek, několik stodol, tři skleníky, kurník, přístřešek na výrobu keramiky, kůlna na nářadí, dokonce i vlastní mlýn s vodním kolem na nedalekém potoce, to všechno v různých stadiích zchátralosti.

Vím, co si myslíš. Koho zajímají přístavby, piš o domě, že. No, někdy během posledních šestnácti let vyhořel. Zůstal tu stát masivní kamenný krb a kus přilehlé zdi. Zbytek je ohořelé dřevo a rozpadající se sutiny.

Tak jsem si postavil stan v jedné ze stodol a začal odklízet trosky s tím, že možná najdu zachovalý sklep. Neville mi pomohl vyčistit a opravit jeden ze skleníků a já si pěstuji vlastní zeleninu.

Tak, to je celá historie. Musím jít do práce.

S láskou Harry

 

 

Milá Hermiono,

nejsem ženatý, Ginny ti lhala! Žádná svatba se nekonala. Paní Weasleyová pro mě poslala bystrozory. Přinutili mě jít do Doupěte, kde čekal Kingsley, aby pouze v rodinném kruhu provedl obřad. Když jsem protestoval, myslel jsem, že pan Weasley vyskočí z kůže. Vytáhl hůlku a křičel, vypadalo to, že mě prokleje. Kingsley se do toho vložil, poručil bystrozorům, aby ho zadrželi, a vysvětlil mi, že když jsem přivedl Ginny do jiného stavu, čeká se ode mě, že si ji vezmu. S tím jsem v žádném případě nesouhlasil. Snažil jsem se všem vysvětlit, že jsem s Ginny nikdy, ani jedinkrát, nic neměl. Vtom začala kvílet, že jsem ji zradil. Paní Weasleyová začala ječet. Ron se mě pokusil praštit a museli ho omráčit. Tak jsem udělal to jediné, co šlo. Vytáhl jsem hůlku a složil přísahu, že jsem nikdy nesouložil s Ginevrou Weasleyovou. To je na pár minut umlčelo, dokud pan Weasley nezačal řvát na Ginny. Pak jsem odešel. Nevím, co se stalo dál. Předpokládám, že si o tom někdy promluvíme s Georgem, ale je mi to opravdu jedno.

Podívej, na své narozeniny budu u paní Tonksové. Přiložil jsem číslo, zavolej mi, a jestli budeš chtít, můžeme si o tom říct víc.

S láskou Harry

 

 

Milá Hermiono,

bylo moc pěkné s tebou včera mluvit. Chtěl jsem ti jen říct, že podle mě je správné, že bys ráda zůstala v Austrálii a dokončila školu tam. Je dobře, že můžeš bydlet doma a přitom dostudovat. Vím, jak moc ti rodiče chyběli.

Dnes jsem šel za Georgem, jak jsi navrhovala. Řekl mi, že když jsem odešel, Ginny odmítla jmenovat otce dítěte. Pan Weasley se jí prý málem zřekl. Jenže paní Weasleyová mu to nedovolila. Ani do Bradavic se nevrátí. Bude studovat doma a OVCE složí na jaře. Vůbec mi jí není líto, Hermiono. Pokusila se mě chytit do pasti.

George říká, že jeho táta si připadá trapně a chce se se mnou setkat, aby se omluvil. Myslíš, že bych se s ním měl sejít?

Vím, slíbil jsem, že popřemýšlím o škole v Austrálii, ale nepůjde to. Nezbývá mi dost peněz na to, abych zaplatil stěhování a školné. Myslím, že taky nechci opustit Potterův statek. Našel jsem v troskách nějaké nádobí a bednu se stříbrnými příbory. Doufám, že najdu další věci. Možná to není moc, ale je to moje.

S láskou Harry

 

 

Milá Hermiono,

tak už je to jisté, vracím se do Bradavic. McGonagallová mě přemluvila. Budu mít svůj pokoj a budu prefektem sedmého ročníku, ale ne primusem. Několik víkendů můžu mít volných, abych se postaral o svůj skleník a absolvoval nějaký trénink s bystrozory. Vybral jsem si kouzelné formule, přeměňování, obranu a lektvary. Vím, že to budu mít snadné, ale je to opravdu všechno, co potřebuji. Budu také hrát famfrpál, jako chytač a kapitán. Těším se, že si zase zahraju. Létal jsem na statku.

Opravil jsem všechny budovy. Pan Weasley mě naučil několik kouzel na drobné opravy v domácnosti. Měla jsi pravdu, musel jsem ho nechat se omluvit. Oba jsme se cítili lépe.

Ptala ses na moji práci. Je to malý obchůdek s potravinami v nejbližší vesnici. Zastavil jsem se tam pro mléko a cereálie hned poté, co jsem se přistěhoval. Ve výloze byla cedule, tak jsem se zeptal. Pan Maxwell řekl, že mě najme na jeden den. Když se mnou bude spokojený, mohl bych zůstat. Kdyby to neudělal, neměl bych zaměstnání. Musel jsem se mu líbit. Teď mu budu muset říct, že se prvního září vracím do školy. Bude mi to tu chybět. Byl jsem prostě skladník Harry Potter.

Musím jít, mám na ministerstvu sraz s Nevillem, kvůli něčemu, co chce Kingsley.

S láskou Harry

 

 

Milá Hermiono,

věřila bys tomu? Neville mě lstí přilákal na slavnostní předávání cen. Kingsley říkal, že ti dali vědět, ale nemohla ses kvůli tomu vrátit. Tvůj Merlinův řád první třídy jsem přiložil. Věděla jsi, že k němu patří renta sto galeonů ročně?

Odkryl jsem dveře do sklepa. Překvapivě se nezbortil. Tam dole je několik místností, lektvarová laboratoř (ano, zastaralé přísady opatrně zlikviduji) a sklad potravin. Je plný domácích konzerv. Mají na sobě jakési stázové kouzlo, vypadají dobře. Našel jsem mouku a cukr v neprodyšně utěsněných nádobách. Neboj se, nechám někoho, aby to prohlédl, než něco z toho sním. Pak je tu vinný sklep. Některé láhve jsou opravdu staré. Kdybych někdy potřeboval peníze, myslím, že by šly prodat. Jedna místnost je dost divná. Řekl bych, že tam můžou být tajné dveře nebo tak něco. Musím to tam ještě trochu víc prozkoumat.

Už končím, jsem pozvaný na večeři k Nevillovi.

S láskou Harry

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 30.07. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre


Re: Milá Hermiono 1. Od: miroslava - 18.03. 2021
Děkuji za skvělý překlad a letím na další pokračování????????????
Re: Milá Hermiono 1. Od: denice - 18.03. 2021
Je prima, když můžeš hned číst dál, že? :-) Děkuji.

Re: Milá Hermiono 1. Od: Jimmi - 16.03. 2021
Nadherny preklad. Wow. Diky

Re: Milá Hermiono 1. Od: solace - 16.02. 2021
Páči sa mi ten Harryho povznesený, neemocionálny štýl, ktorým píše listy. Cítiť z neho skrytú iróniu, čo je pre chrabromilčanov netypické, ale mne sa to páči. Vďaka za preklad.
Re: Milá Hermiono 1. Od: denice - 17.02. 2021
Mně taky. Harrymu už se ty nejhorší věci staly, tak si teď může dovolit být nad věcí - a možná se i trochu usmívat sám sobě, tolik let si přece myslel, že pro něj byli Weasleyovi milující rodina... Děkuji.

Re: Milá Hermiono 1. Od: Octavie - 12.02. 2021
Tak to je krásné, takové pohlazení na duši:-). Teda kromě Weasleyů. Nejdřív mi hnulo žlučí, 20 tisíc galeonu za nevěstu?! A vynucená svatba.. Ještě že to Harry bere sportovně a má něco, čemu se může věnovat. Těším se na pokračování, děkuji:-).
Re: Milá Hermiono 1. Od: denice - 14.02. 2021
Ano, ty Harryho dopisy plynou klidně a mile, on už má to nejhorší za sebou a teď si může v klidu žít. Molly se tu opravdu projevila jako chamtivá, odporná osoba. Prodat dceru jako dobytče na trhu - ještě že ji nechtěla vydražit tomu, kdo dá nejvíc. No, teď bude mít jiné starosti. Děkuji!

Re: Milá Hermiono 1. Od: katrin - 11.02. 2021
Paradne.. Precitala som na dvakrat, prvy raz som zhltla ako malinu, druhyraz pozornejsie, aby mi nic neuniklo ;)
Re: Milá Hermiono 1. Od: denice - 14.02. 2021
Taky to tak dělám :-) A tady se to vyplatí, těch drobných informací je mezi řádky rozeseto dost :-) Děkuji.

Re: Milá Hermiono 1. Od: Lupina - 11.02. 2021
Já si tady pomlaskávám. Toto je lahůdka. Jak se v několika větách dozvíme, co se dělo. Zrada Weasleyových, konfiskace domu, ale Harry podporuje Hermionu, aby konečně myslela na sebe. To je pěkné, Harry je vážně dobrý kamarád. Ten statek mu přeju - i hrnčířskou dílnu, hihi. Moc se těším na pokračování, toto byl balzám na duši. Děkuji, denice.
Re: Milá Hermiono 1. Od: denice - 14.02. 2021
Taky mě bavilo, jak Harry jen tak mimochodem napíše tady střípek, támhle střípek, až si Hermiona může postupně složit celý obrázek. Myslím, že je od Harryho je moc hezké, že Hermionu podporuje v jejích plánech, tím hůř zase vypadá Ron, který ji láká do Anglie, i když jasně ví, že do Bradavic už nepůjde. Moc děkuji!

Re: Milá Hermiono 1. Od: lenus - 11.02. 2021
Tak toto vyzerá super, konečne tu mozebyt Harry iba Harry (skladník :D ), nemusí robiť nič čo nechce, hoci nemá peniaze, aspoň je voľný. A teda weasleyovci ma naprudili! Najskôr tam čmucha v jeho veciach, potom žiada peniaze za nevestu a nqkoniec ho chcú podvodom dostať do manželstva... pche, ešteže sa nedal. Ďakujem za preklad :)
Re: Milá Hermiono 1. Od: denice - 14.02. 2021
Myslím, že Harry je spokojený, na živobytí má, pozemek se stodolami a jinými budovami po předcích má, a ještě objevil něco z rodinného majetku, i když jsou to třeba jen příbory. Weasleyovi se tu opravdu předvedli z nejhorší stránky, Ještě že Artur a George rodinnou pověst trochu vylepšují. Děkuji.

Re: Milá Hermiono 1. Od: luisakralickova - 11.02. 2021
Díky, díky. Netradiční obsah i forma. Další prima počtení, na které se budu těšit. Nezávislý Harry určitě bude zajímavá postava.
Re: Milá Hermiono 1. Od: denice - 14.02. 2021
Věřím, že nezávislý Harry tě nezklame, čeká ho ještě dost docela zajímavých událostí. Děkuji.

Re: Milá Hermiono 1. Od: kakostka - 11.02. 2021
Znovu se kochám první částí, je to místo dopolední kávy:-))) předpokládám, že ve sklepě budou schované poklady a že se Harryho situace zlepší... Užívám si, že je povídka jiná, zmizel Harryho temperament, ale to je asi logické, jsou to dopisy a nikdo ho neprovokuje. Ikdyž ustát intriky od Weaslleyů chtělo hodně sil. těším se na pokračování. je to super.
Re: Milá Hermiono 1. Od: denice - 14.02. 2021
Ty dopisy mají něco do sebe, že? A ať už tam tajný sklep bude nebo ne, ať už Harry najde poklady nebo třeba jen další rodinnou sadu parádního nádobí, jemu špatně není a je spokojený, když zmizel ten balvan, co ho roky tiskl k zemi. Teď může být v klidu a nad věcí, to nejhorší už má za sebou. Ještě jednou děkuji.

Re: Milá Hermiono 1. Od: sisi - 11.02. 2021
Parádní! Líbí se mi, jak Harry pracuje v konzumu, opravuje rodinný statek, dokonce našel sklepení se vším všudy, i tajnou místností. Kdyby se tak třeba Bill uvolil k prozkoumání a odeklení, Harry by měl najít staré rodové knihy, aby se mohl pořádně usadit v kouzelnickém světě, tolik lpícím na tradicích. Ginny nezklamala. Je to rozmazlená mrcha, která si vždy vydupadala, po čem toužila. Tak jí to se lží tentokrát nevyšlo. Bude mít pořádnou ostudu a nemanželské dítě. Pro celý klan Weasleyů ostuda. George a Neville se asi teprve projeví, ale už teď to vypadá skutečně lákavě. Moc děkuji za překlad. Ráda se usadím k pohodlnému čtení a nechám se hýčkat všemi těmi slovy.
Re: Milá Hermiono 1. Od: denice - 14.02. 2021
Ano, Harryho baví pracovat rukama, (v kánonu vlastně moc intelektuální a studijní typ nikdy nebyl, nebo už si to po všech těch ff nepamatuji?). Myslím, že si užívá klidu a toho, že teď po něm už nikdo nic moc nechce, může se rozhodovat sám. A má na to všechen čas. Ginny její plány nevyšly - nakonec ji odvrhl i ten chudý Harry - říkám si, nakolik Molly o všem věděla a dceru třeba ponoukala. Děkuji.

Re: Milá Hermiono 1. Od: Ciry - 11.02. 2021
Povídka vypadá skvěle, tohle téma se mi moc líbí a ráda ho čtu kdykoli ???? Mám ráda uvedomělou Ginny, něco jako v sérii povídek Vzpomínky, tady mi ji vůbec není líto a dost se tím bavím. Vlastně jsem celkem zvědavá s kým je těhotná, tipla bych si na nějakého blba ze školy se kterým chodila. Snad to není Dean, to by mi ho bylo líto, ten ji měl fakt rád. No jinak jsem zvědavá, co se bude dál dít a co za zajímavé a tajné dveře Harry našel.
Re: Milá Hermiono 1. Od: denice - 14.02. 2021
Tady je Ginny opravdu hloupá a podlá, bavilo mě, jak s Molly poslaly na Harryho bystrozory. Zjevně jí záleželo jen na prstýnku, na Harrym vůbec ne - a v nouzi by ho brala, i když není boháč. Asi opravdu žije mimo realitu, jenže teď se jí asi všechny lži pěkně vrátily. Děkuji.

Re: Milá Hermiono 1. Od: Jacomo - 11.02. 2021
Mňam. Mňam, mňam a ještě jednou mňam :-) Vidím, že mám další povídku, na kterou se budu každý týden těšit. Líbí se mi, jak pomíjí všechny obvyklé stereotypy povídek navazujících na kánon, velice svérázně se vypořádává s nežádoucí Ginny a dává Harrymu kořeny v kouzelnickém světě. Harry je tu sympaticky dospělý, dokonce docela i sdílný. Na chlapa. Zřejmě v písemném projevu je to snazší. Což je dobře, protože Hermiona je pro něj po tom debaklu s Weasleyovými zřejmě tím nejbližším člověkem, i když je na druhé straně zeměkoule. Děkuju, Denice a Seviku a moc se těším na další kousky. Jsem ráda, že jsem se nezačetla do originálu, protože si užiju ve skvělém překladu.
Re: Milá Hermiono 1. Od: denice - 14.02. 2021
Mňam, to se líbí mně :-) Harry si konečně oddechl, svou úlohu splnil a teď může žít sám za sebe. Asi si uvědomuje, že s tchyní, jako je Molly, a s Ginny, která ho chtěla takhle podfouknout, by ten klid neměl. Harry je sdílný, ovšem jeho dopisy nejsou dlouhé, takže vždycky spíš jen tak utrousí větičku, ze kterých si Hermiona může složit obrázek. Zajímavé by byly i dopisy od Weasleyů - proč Ron chce Hermionu v Anglii a v Bradavicích, když ví, že on sám tam nepůjde? Proč jí Ginny píše, že se provdala za HarryHo? Hmm... Je prima, že Harry Hermioně australskou školu a pobyt s rodiči přeje. Děkujeme!

Re: Milá Hermiono 1. Od: Gift - 11.02. 2021
To bylo smutne, mile a plne lasky zaroven! Ok, Ginny byla koza uz u Rowly, tudiz zadna zmena. Hermione jeji zmenu preju. A Harry je vlastne takovy, jakeho jsem si ho vzdy prala mit. Vim, asi neni zrovna nejstastnejsi ale vlastne v teto povidce dostal sanci zacit od znova a najit se nezavisle na tom, jestli musi nekoho spasit nebo ne. Preji mu to. Uz ted je to velmi zajimava a prekvapiva povidka. Dekuji za jeji nalezeni a preklad, krasne se to cte!
Re: Milá Hermiono 1. Od: denice - 14.02. 2021
Trochu smutné to je, Harry zřejmě přišel o zbytek iluzí. Ale má štěstí, zůstala mu Hermiona. Máš pravdu, Harry má poprvé v životě šanci žít podle sebe a má dost času na přemýšlení, co by ho v životě bavilo. Bez neustálého sledování a požadavků. Moc děkuji!

Re: Milá Hermiono 1. Od: Yuki - 11.02. 2021
Tak tohle je vážně luxusní! :) Nečekala jsem, že bych někdy mohla mít tak vysokou averzi vůči rodině Weasleyových, ale stalo se. Molly tak šťouravá, Ginny chovající se jako naprostá mrcha první kategorie, kam se na ni hrabe Pansy. Jediný George nebyl na uřknutí... Byla jsem příjemně překvapena Harryho klidnému zvládnutí situace. Na druhou stranu, přišel o dům v Godrikově dole, protože ho zabavil Popletal?! To je jako v Česku! Ještě, že se mohl usadit na statku. Vypadá to tam zajímavě. A jsem ráda, že se nakonec rozhodl dokončit sedmý ročník. Fanynkou vyznamenání a jiných ocenění jsem nikdy nebyla, takže se mi líbí jeho stále skromný přístup k celé věci. Vypadá to celé jako příjemná oddechovka s menšími výkyvy krevního tlaku, přesto mě to nezastaví, abych se netěšila na další díl. Moc děkuju!
Re: Milá Hermiono 1. Od: denice - 14.02. 2021
Tady to bohužel Weasleyovi hodně schytali. Chamtivá Molly, nechutná Ginny - co si myslela? Že Harry prostě sklopí uši a nechá se vtáhnout do chomoutu? Taková hvězda zase není. Harrymu se srdečně ulevilo, když odtamtud vypadl, i když teď žije ve stanu. Myslím, že Godrikův důl byl jen první nápad - kdo by chtěl žít u památníku smrti svých rodičů? Byl by tam jak zvířátko v zoo, ale i tak - Popletal se projevil. Děkuji.

Re: Milá Hermiono 1. Od: zuzule - 11.02. 2021
Tak to bylo od Ginny fakt hnusny... Je dobre, ze se z toho Harry krasne dostal. Potteruv statek vypada dobre, ac na nem bude spousta prace. Jsem zvedava, co v tom sklepe najde. Treba tam bude poklad. :D Dekuju!
Re: Milá Hermiono 1. Od: denice - 14.02. 2021
Ginny se pěkně přepočítala, a to jí patří. Potterův statek je prima, nejlepší na něm je, že ho vláda nemohla zabavit kvůli neplacení daní. Sklep je zatím velká neznámá, uvidíme, jestli Harry něco objeví ;-) Děkuji.

Re: Milá Hermiono 1. Od: margareta - 11.02. 2021
Do písmene souhlasím s komentářem kakostky!! Mluví mi z duše!! Denice, Seviku, to je zas něco! Mňamózní, šmakózní počteníčko, hutné a šťavnaté, že se oblizuju kolem celé hlavy a to už to čtu podruhé a zároveň se už dopředu těším, jak si dám ráno do třetice. Moc děkuji! Mám nedobré chvíle a tohle je na ně hotový balzám!!! Díky! p.s. A té vzteklici Molici přeju za zeťáka toho nejhoršího barabu z Obrtlé, co bude věčně v lihu, bude Ginny lískat a narodí se jim dvojčata motáci. Tak. Nebo trojčata.
Re: Milá Hermiono 1. Od: denice - 14.02. 2021
Mám radost, že se ti příběh líbí, byla jsem zvědavá, co řekneš na Molly a Ginny, vymyslela jsi pro ně moc pěknou budoucnost. A dvojčata motáci by se Ginny mohla narodit nejmíň třikrát po sobě, všechno kluci darebáci a zrzaví k tomu. Tak. ;-) Děkuji.

Re: Milá Hermiono 1. Od: kakostka - 11.02. 2021
Denice, Seviku, to je l u x u s n í:-))) sledovala jsem jak stoupá má averze vůči zrzavému klanu, kromě George .A obdivuju Harryho smířenost se situací, žádné vyšilování, jen nadhled a klid.... Chápu, že mu vyhovovalo být skladníkem Harrym. Že přišel o Godrikůvdůl kvůli neplacení daní je fakt vychcanost státu:-(. Ještě že má statek a co Grimmaudovo náměstí? To nemá? Tolik otázek a náznaků. Těší mne, že Neville je na jeho straně. Ginny, má nejneoblíbenější postava ze světa HP (snad v závěsu s Levandulí) je tady fakt charakter... Moc se těším na pokračování.
Re: Milá Hermiono 1. Od: denice - 14.02. 2021
Luxusní, to přesně vystihuje moje nadšení, když jsem Harryho dopisy četla poprvé. Weasleyovi se tu bohužel moc nevytáhli, přeju jim jejich zklamání. Myslím, že Harry musel být v transu z toho, že je poprvé v životě volný člověk a může si dělat, co chce. A ještě k tomu má svůj kus půdy po předcích. Vždycky jsem si říkala, že na jeho místě bych v Godrikově Dole bydlet nechtěla, ty vzpomínky a procesí kouzelníků, kteří by mu chodili očumovat dveře... Děkuji.

Prehľad článkov k tejto téme:

loralee1: ( denice )10.03. 2021Milá Hermiono 5.
loralee1: ( denice )04.03. 2021Milá Hermiono 4.
loralee1: ( denice )25.02. 2021Milá Hermiono 3.
loralee1: ( denice )18.02. 2021Milá Hermiono 2.
loralee1: ( denice )11.02. 2021Milá Hermiono 1.
. Úvod k poviedkam: ( denice )04.02. 2021Úvod