Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Milá Hermiono

Milá Hermiono 3.

Milá Hermiono
Vložené: denice - 25.02. 2021 Téma: Milá Hermiono
denice nám napísal:

Autor: loralee1        Překlad: denice        Beta: Sevik99        Banner: Jimmi

https://www.fanfiction.net/s/8673997/1/Dear-Hermione

Rating: 9+

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

Milá Hermiono,

je mi líto, že se necítíš dobře. Byla jsi u léčitele, aby ses ujistila, že to není nic horšího než nachlazení. Neměl by se o to léčitel postarat? Myslím tím, že madam Pomfreyová mi vždycky dala životabudič a hned mi bylo dobře.

Teddy, já i skřítci jsme v pořádku.

Dělal jsem si starosti, že budou celou zimu ve stanu, ačkoli mohou používat kouzla a stan je mnohem lepší než ten, který jsme měli my. Uvažoval jsem o stavbě domu. Potom mi Runt řekl o kouzelnických domech. Můžeš jít do obchodu, koupit si nějaký předem postavený a vzít si ho domů. Je zmenšený na velikost domečku pro panenky, a když ho dostaneš tam, kam chceš, jednoduše ukončíš zmenšovací kouzlo. Můžeš si dokonce přikoupit jednotlivé pokoje, když se ti rodina rozroste. Myslím, že už vím, proč Doupě vypadá tak, jak vypadá.

Bál jsem se, aby někdo neotevřel sklep, když je teď odkrytý, tak jsme s Runtem nad něj přesunuli jednu z hospodářských budov a udělali v ní poklop, ale myslím, že domek tam bude vypadat líp a bude to lepší řešení na zimu, když budu v Bradavicích.

Musím končit, dnes večer budu hlídat Teddyho, paní Tonksová si vyjde s kamarádkou.

S láskou Harry

 

 

Milá Hermiono,

toto je můj poslední dopis před odjezdem do Bradavic. Další pošlu, až budu moct odejít ze školy, nechci je posílat paní Tonksové, aby je dala na poštu. Zájem o mě neopadá a nebudu riskovat, že je někdo zachytí.

Poslal jsem knihu v samostatném balíčku, protože paní na poště řekla, že balíček půjde déle. Koupil jsem si předem postavený dům. Prodavač mi k němu nabídl knihu o péči a údržbě, tak jsem koupil jednu i pro tebe. Dům má tři ložnice a dvě koupelny. Teddy tak může mít svůj vlastní pokoj a pořád zůstane ještě jeden pro hosty. A než se naštveš, dům má podkroví, o kterém prodavač tvrdil, že může sloužit jako domácí kancelář nebo dílna. Udělal jsem z něj prostor pro skřítky. Řekl jsem Winky, ať ho rozdělí, jak chce. Velmi ji to potěšilo.

Budeme s Runtem rozebírat část třetího skleníku, protože je příliš poničený, než aby byl k užitku. Přistavíme k domu prosklenou verandu z nepoškozených částí. Všechno o přidávání místností si můžeš přečíst v knize, kterou jsem ti poslal.

Asi sis všimla výstřižků, které jsem přiložil. Jak víš, noviny neodebírám, takže jsem o tom nic nevěděl, dokud jsem nešel do obchodu v Příčné. Vybral jsem si dům, který jsem chtěl, a požádal, aby platbu vzali z mého trezoru. Prodavač se zatvářil rozpačitě a řekl, že to za daných okolností nemůže udělat. Pak mi ukázal článek ve Věštci.

Určitě to byla Ginny nebo Molly, kdo řekl novinám, že jsem na mizině. Musíš si uvědomit, že jsem měl v kapse bankovní směnku za prodej Grimmauldova náměstí, což bylo o dost víc, než stál dům, který jsem chtěl, ale to patřilo do trezoru pro Teddyho. Řekl jsem tomu člověku, že se vrátím s platebním příkazem, a šel jsem ke Gringottům.

Myslel jsem, že mě skřeti s tou směnkou za Grimmauldovo náměstí okradou, ale musel jsem tam jít. Opravdu jsem si to nemohl načasovat líp. U Gringottů panovalo šílenství, lidé požadovali své peníze a skřeti zavírali bankovní přepážky. Zdá se, že většina lidí získala dojem, že mě skřeti buď okradli, nebo dovolili, aby mě okradl někdo jiný.

Když jsem vešel ke Gringottům, všichni ztichli, a pak se ke mně vrhl nějaký reportér. Jak si můžeš přečíst v druhém článku, všechno se vyřešilo, ale opravdu nemám rád osobní otázky. Taky mám pocit, že jsem skřety využil, ne že by si to nezasloužili, no ale víš, jak to je. Mám dobré podmínky k Teddyho trezoru, můj účet má opět nejnižší poplatky a jsem zase oblíbený klient a kouzelnická veřejnost věří, že u Gringottových jsou peníze v bezpečí.

Z jiného soudku, ve svém posledním dopise jsi nepsala, jestli už se cítíš líp, byla jsi u léčitele? Bojím se o tebe, Hermiono. Zejména proto, že se nemůžu jen tak vydat na cestu a zkontrolovat tě. Jak víš, máš sklon se přepracovat, když na tebe nedám pozor.

Pan Maxwell, obchodník, pro kterého pracuji, je rád, že se na jaře vrátím. Je hezké vědět, že na mě čeká práce. Kingsley pořád chce, abych se stal bystrozorem. Ach, zapomněl jsem ti to napsat, ale dostal jsem nabídku zkusit hrát v profesionálním famfrpálovém týmu. Odepsal jsem, že se vracím do Bradavic, takže možná na jaře, ale nemyslím, že bych opravdu chtěl hrát za Kudleyské kanonýry.

Opravdu jsem nervózní z Bradavic, víc než všechno na světě si přeji, aby ses tam vrátila se mnou. Chybíš mi, Hermiono. Uvažuji o tom, že za tebou přijedu na Vánoce, jestli chceš. Dej mi vědět, abych mohl začít plánovat.

S láskou Harry

 

 

Milá Hermiono,

jsem zpátky v Bradavicích. Měl jsem pravdu, je to tak špatné, jak jsem čekal. Jsem tady jenom tři dny a už jsem skoro odhodlaný vrátit se domů.

Cesta vlakem nebyla tak zlá. Když jsem nebyl na schůzce prefektů, věř nebo nevěř, seděl jsem s Lenkou a Dennisem Creeweym. Dennis řekl, že mě neobviňuje z Colinovy smrti. Vlastně se mi ulevilo. Má s sebou Colinův fotoaparát, ale slíbil, že mě nebude potají fotit.

Ukončil jsem rvačku ve vlaku, parta mudlorozených se spřáhla proti několika čistokrevným, mstili se za něco, co se stalo minulý rok. Kolotoč násilí očividně pokračuje.

Taky jsem zjistil, že letos jsou v Bradavicích jen tři druhy dívek. Jeden druh zírá, šeptá a utíká. Druhý stojí poblíž a chichotá se, a pak je tu Lenka. Dnes ráno si jedna dívka stoupla přede mě a začala mrkat. Nakonec jsem jí řekl, že jestli má něco s očima, měla by jít za madam Pomfreyovou. Pak jsem jí musel vzít body za hrubou mluvu. Prostě tomu nerozumím.

Jo, nepsal jsem ti o Kráturovi, že? Když jsem založil trezor pro Teddyho, Krátura se rozhodl, že když jsem peníze z prodeje domu Blacků na Grimmauldově náměstí dal Teddymu, musí být dědicem Blacků. Šel se mnou k Andy Tonksové a Teddyho si prohlédl. Rozhodl se, že Teddy vypadá jako pan Regulus, když byl ještě malý, takže na jeho původu nezáleží. Až bude Teddy starší, chce mu sloužit. Řekl mi, že byl vychovaný jako osobní sluha pro Siriusova tátu Oriona a začal o něj pečovat, když mu bylo pět let a přestěhoval se z dětského pokoje do svého vlastního. Když pak Orion odešel do Bradavic, Krátura se začal učit, jak být vrchním skřítkem, až si Orion založí svou domácnost. Trvá na tom, že Teddymu začne sloužit, až mu bude pět let. Teď ho každý den chodí kontrolovat a podávat mi do Bradavic hlášení, tak po něm můžu posílat své dopisy dřív.

Právě se objevil s miskou sušenek od Winky, takže raději skončím a nechám ho, aby vzal dopis k paní Tonksové.

S láskou Harry

 

 

Milá Hermiono,

Lenka mě dnes ráno chytla na chodbě a třikrát nebo čtyřikrát mě dloubla do hrudi se slovy: „Studuj, studuj, studuj“. Pak odešla. O pár hodin později udělala to samé. Když do mě začala šťouchat potřetí, popadl jsem ji za prst a zeptal se, co to dělá. Představ si moje překvapení, když řekla, že jsi jí napsala. Prý mě bude muset otravovat, aby si byla jistá, že studuji.

Učení mi jde dobře, Hermiono, nepotřebuji, aby mě Lenka trápila. I když je zábava být s ní ve třídě, máme společně kouzelné formule. Přichází s nejúžasnějšími nápady, co se dá dělat s kouzly, která se učíme, kromě toho, k čemu jsou určená.

Zítra pořádám nábor do famfrpálového týmu. Musím ho kompletně přestavět, ale to i ostatní koleje, tak se toho nebojím. Doufám, že to přijdou zkusit i některé mladší děti. Dennis to říkal. Je drzý, řekl mi, že se chce pokusit o místo chytače; smál jsem se a řekl mu, že může. Už je to dlouho, co jsem hrál, možná mi to vůbec nepůjde.

No, raději končím, slíbil jsem, že se sejdu s Lenkou v knihovně, aby mě mohla znovu otravovat.

S láskou Harry

 

 

Milá Hermiono,

Nebelvír má nový famfrpálový tým. Myslím, že to zkusila polovina koleje. Přidal jsem tedy úplnou soupisku náhradníků, abychom mohli část tréninku hrát zápasy. Většina dětí je mladší, takže bych je tu mohl nechat připravené na příští rok.

Dennis je náhradní chytač, ve skutečnosti vůbec není špatný. S trochou tréninku mu to půjde dobře. Neboj se, že se k těm dětem budu chovat jako Oliver a nutit je vstávat ve čtyři ráno kvůli cvičení. Taky jsem jim všem řekl, že jestli si neudrží slušné známky, nebudou hrát. Měla jsi vidět některé obličeje, řekla bys, že jsem právě oznámil, že jsem Pán zla.

Asi jsem ti nepsal, že naše nová vedoucí koleje je Sinistrová, protože McGonagallová se stala ředitelkou. Vůbec není špatná. Jednou za měsíc se konají povinná kolejní setkání a s každým se sešla soukromě, aby si promluvila o známkách a cílech. Řekl jsem jí, že si nejsem jistý, co chci dělat po Bradavicích, zmínil jsem se o svém statku a práci v potravinách, když se zdála znepokojená, že bych se nedokázal uživit. Ale nakonec jsme se domluvili. Jednou nebo dvakrát za semestr se setkáme. Křiklan stále učí lektvary a Kratiknot kouzelné formule. Je tu bystrozor Baggins, který se zotavuje ze zranění, učí obranu. Vypadá to, že je ze mě nervózní.

Bude líp, když půjdu psát svůj esej z přeměňování.

S láskou Harry

 

 

Milá Hermiono,

začínáš mi dělat starosti, už ses mi dlouho neozvala. Jestli o tobě neuslyším do Vánoc, vyrazím za tebou.

Učení mi jde dobře, stejně jako famfrpál. Kingsley mě pozval na ministerstvo, abych trénoval s bystrozory. Byla to zábava, udělali jsme si improvizovaný soubojový turnaj. Vytřel jsem s Kingsleym podlahu. Tím sezením za stolem měkne. Samozřejmě, chtěl mou pomoc s jedním zákonem. Požádal mě, abych příští týden promluvil před Starostolcem. Víš, že když se ujal úřadu, pozastavil všechna omezení, týkající se mudlorozených, teď se jich chce kompletně zbavit a ti staří páprdové jsou z toho celí rozklepaní. Kingsley doufá, že z nich můžu ty kecy trochu vyhnat a pošoupnout je správným směrem.

Přál bych si, abys tu byla a ten projev mi napsala, nebo ho dokonce přednesla. Neville tam bude, aby mě podpořil, tak si myslím, že to přežiju.

Že se spolu s Lenkou učíme v knihovně, to víš. Minulý týden přišla k našemu stolu jedna z mých spoluhráček z famfrpálového týmu a zeptala se, jestli bych jí mohl pomoct s kouzelnými formulemi, a najednou jsem zjistil, že se tam celý tým schází jako studijní skupina. Dennis prohlásil, že jestli podle mě nemůžou hrát, když budou mít špatný prospěch, je na mně, abych jim pomohl získat dobré známky. Budu muset najít nějaké místo, kde by si mohli procvičovat kouzla. Myslím, že se podívám do Komnaty nejvyšší potřeby, abych zjistil, jak moc byla poškozená nebo jestli ještě vůbec funguje. Napiš mi brzy, chybí mi zprávy o tobě.

S láskou Harry

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 30.07. 2023
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: hanka - 19.01. 2024
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre


Re: Milá Hermiono 3. Od: Jimmi - 24.03. 2021
Tak túto kapitolu som čítala asi na tretí alebo štvrtý raz... stále ma niečo vyrušovalo. Ale nesklamala. Ďakujem
Re: Milá Hermiono 3. Od: denice - 26.03. 2021
Jsem ráda, že tě nezklamala :-) Děkuji.

Re: Milá Hermiono 3. Od: miroslava - 18.03. 2021
Geniální povidka i překlad! Děkuji

Re: Milá Hermiono 3. Od: Gift - 27.02. 2021
Delam si stejne starorsti jako Harry. Hermiona umi byt stihoman, ale sama by casto potrebovala zkontrolovat od nekoho jineho. Snad je v poradku... Harry je broucek. Z kazdeho dopisu doslova cisi, jak ma dobre srdce. Navic me pobavilo, ze i s Kraturou uz se dohodli. :-) Chlapec se to naucil rychle- nikdy neodporuj skritkum! Moc dekuji za dalsi velmi milou kapitolu.
Re: Milá Hermiono 3. Od: denice - 28.02. 2021
Harry ví, že kdyby se dělo něco opravdu velice vážného, Hermiona by jistě dala vědět. On je tu opravdu moc milý a starostlivý, ani ten Krátura mu nedokázal odolat. Děkuji za milý komentář.

Re: Milá Hermiono 3. Od: kakostka - 26.02. 2021
Jeeee, to se to pěkně posouvá dál, Harry buduje a zjišťuje, jaké je to normálně žít. A dokonce se projevil jako Zmijozel, mazaně vyřešil Gringottovi:-) Krátura si našel nového pána, to je dobře, třeba i na tomhle příkladu Hermiona pochopí, že skřítci lnou k lidem, když jsou vlídní. Chtěla jsem napsat, že jsou jako kočky, taky přilnou, ale to by se Mione zbláznila:-))) Stačí že by hysterčila kvůli spaní na půdě. Mno jo, Hermiona. Děkuju za další díl fajn povídky.
Re: Milá Hermiono 3. Od: denice - 26.02. 2021
Gringottovy Harry zvládl dobře, líbilo se mi, že trochu uvažoval, jestli je nevyužívá - no celý Harry :-) Krátura ukázal, že má svou hlavu a nakonec se zařídil po svém, to přirovnání ke kočkám sedí. Kočky přilnou, když se jim to hodí, a Krátura má s Teddym zřejmě dlouhodobé plány ;-) Děkuji.

Re: Milá Hermiono 3. Od: sisi - 25.02. 2021
Měla jsem si vsadit na Kráturu. Měla. Kdo jiný by poznal potomka starého a slavného rodu Blacků, než domácí skřítek. Bude se takhle starat o třetí generaci své rodiny? Ještě že může s Harrym takhle vyjednávat. Harry je fajn, hlavně ať se mu daří ve škole i v práci. Jestli převezme otěže hlavy rodu, bude potřebovat pořádné hospodářství a měl by se pilně učit, i když Winky to má pevně pod palcem. Moc děkuji za tento příběh, je to vážně odpočinková četba po všech těch krvavých bitvách a soubojích, hrozné válce, smrtižroutech a Kostěji Nesmrtelném. Dík.
Re: Milá Hermiono 3. Od: denice - 26.02. 2021
Krátura zjevně ví, co chce. A myslím, že to v tomto případě i dostane, lépe řečeno mu v péči o Teddyho nedokáže nikdo zabránit. Děkuji, je dobře, že se ti povídka líbí.

Re: Milá Hermiono 3. Od: katrin - 25.02. 2021
Usmievam sa tu ako slniecko na hnoji :) Pohladkalo. Tento Harry sa mi velmi pozdava, vratane pristupu k studiu, skretom, spoluziakom, aurorom, skriatkom atd ;) O Hermionu mam tiez strach veru, tak dufam, ze ziadny tien nepadne na tuto slnieckovu poviedocku.
Re: Milá Hermiono 3. Od: denice - 26.02. 2021
Mně se tu Harry taky moc líbí :-) Neboj se, celá povídka je pohodová, žádná dramata ani stíny nás nečekají. Děkuji.

Re: Milá Hermiono 3. Od: lorie - 25.02. 2021
Krásné, milé, příjemnééé...tohle budu muset začíst číst v práci, ať se hodím do klidového módu :D Děkuji za výborný překlad.
Re: Milá Hermiono 3. Od: denice - 26.02. 2021
Děkuji, jsem ráda, že povídka nejen potěší, ale i pomůže ;-)

Re: Milá Hermiono 3. Od: luisakralickova - 25.02. 2021
Skvostné antidepresivum, děkuji moc za překlad. Dospělejší Harry i Lenka přímo září. A Hermiona určitě jen přehání studování;)
Re: Milá Hermiono 3. Od: denice - 26.02. 2021
Vždycky mě potěší komentář, že se povídka líbí, a Hermiona se ozve už v příští kapitole ;-) Děkuji.

Re: Milá Hermiono 3. Od: lenus - 25.02. 2021
Mam strasne rads lenku v poviedkach :) A čože to je hermione? Chorá? Mal by ju Harry skontrolovať osobne... :) Diky, je to pphodicka, budem čakať na ďalšiu časť :)
Re: Milá Hermiono 3. Od: denice - 26.02. 2021
Lenka se tu povedla, ostatně jako skoro ve všech povídkách, které znám. Hermiona se určitě brzy ozve, ví, že jinak se Harry do té Austrálie vypraví sám ;-) Děkuji.

Re: Milá Hermiono 3. Od: Lupina - 25.02. 2021
Tak, vstoupila jsem do oázy pohody a náramně si to užila. Harry se mi líbí čím dál víc. Dozrál, postavil dům (mimochodem parádní nápad, brala bych tři - jeden pro každou holčičku), vrátil se do školy a studuje. Hermiona musí mít radost, když Lenka plní její příkaz svým osobitým způsobem. Kromě toho, že máme představu o skřítcích, víme, co se děje v Bradavicích. A to se Harry nijak nerozepisuje. Jsem ale znepokojená Hermioniným zdravím (nediv se, po Neodcházej tiše se to nabízí). A doufám, že se zrzavými harpyjemi bude zatočeno! Děkuji mnohorkát, služebníček a klaním se. Neskutečně se těším na pokračování, denice.
Re: Milá Hermiono 3. Od: denice - 26.02. 2021
Oáza pohody, to jsi napsala moc hezky. Harry opravdu dozrál, a teď může být poprvé v životě sám sebou. Nijak moc se nerozepisuje, nemá moc času při všech těch aktivitách, které si užívá. Myslím, že se zrzavými harpyjemi už zatočeno bylo - ne nadarmo se říká, že nejlepší pomsta je spokojený život. On na ně kašle, nechal je za sebou, má se dobře a nevěnuje jim jedinou myšlenku. Dovedu si představit, jak strašně je to vědomí a jejich bezmocná zloba musí užírat. Jen je mi líto dítěte Ginny, které v tom bude vyrůstat, jestli se ty dvě nevzpamatují. Děkuji uctivě ;-)

Re: Milá Hermiono 3. Od: Octavie - 25.02. 2021
Děkuji za krásný překlad krásné povídky. Čte se sama a usmivam se u toho jako měsíček. Dopisy jsou nádherné a doufám, že si to uvědomí i Hermiona :-)
Re: Milá Hermiono 3. Od: denice - 26.02. 2021
Jsem ráda, že se ti dopisy líbí, moc dobře se mi překládaly. Věřím, že Hermiona s radostí vnímá pohodu a radost ze života, která z nich vyzařuje. Děkuji.

Re: Milá Hermiono 3. Od: Jacomo - 25.02. 2021
Tenhle dopisový příběh je jedno velké pohlazení. Líbí se mi Harry jako "farmář" i jako opětovný student. Zdá se, že od Hermiony přece jen něco pochytil o zodpovědnosti ke vzdělání, a když mu teď nestraší za zády Voldemort, může si naplno užít život v Bradavicích. Lenka je zlatíčko a Krátura druhé. Tak Teddy vypadá jako malý Regulus? Hezky si to zdůvodnil :-)) Ta část se skřítky je tu vůbec moc krásně podaná, vypadá to, že se budou mít u Harryho jako v bavlnce. Hermiona bude nadšená, až to uvidí. Jen aby jí něco zlého nebylo, když teď neodpovídá na dopisy... Moc děkuju za další střípek, Denice a Seviku. Čte se to jako víno.
Re: Milá Hermiono 3. Od: denice - 26.02. 2021
Harry přece jen dospěl, zmoudřel, a teď, když mu na krk nedýchá Voldemort, si může dát pěkně na čas a užívat si práce v hospodářství i učení. Nikdo ho nenutí, všechno je jeho rozhodnutí, i tu Lenku dokáže pěkně usměrnit. Krátura je dobrý, rozhodl se šalamounsky, že bude mít pána, kterého si sám tak trochu vychová :-D Se skřítky Harry vychází moc dobře, líbí se mi, že jsou tu civilněji vylíčení, než Dobby, který mi vždycky připadal víc než trochu vyšinutý. Děkujeme!

Re: Milá Hermiono 3. Od: kattyV - 25.02. 2021
Studijní skupina? Hermiona bude mít radost.
Re: Milá Hermiono 3. Od: denice - 26.02. 2021
Určitě pošle Harrymu spoustu rad a námětů. Děkuji.

Re: Milá Hermiono 3. Od: Yuki - 25.02. 2021
Hlásím se do fronty na kouzelnický dům! Oooo, naprosto geniální nápad! Kde všude kromě Příčné se dají koupit? Poprask u Gringottů; kdo by to byl tušil, co způsobí jeden neuvážený a hloupý článek v novinách :D K dění ve škole... při Harryho vyprávění mě nejednou napadlo, jestli by nechtěl učit? Znalosti a zkušenosti má, Komnata, jestli nebyla zničena Zložárem, by byla skvělá na založení podobné studijní skupiny jako byla BA. A nebo by rovnou mohli využívat nějakou učebnu. A nebylo by to jen pro Nebelvíry, ale všechny koleje :) Zase se vymýšlím, pardon... Co je s Hermionou, že se tak dlouho neozývá, snad to nachlazení nebylo vážnější, než přiznala... Moc díky!
Re: Milá Hermiono 3. Od: sisi - 25.02. 2021
Jsem slyšela, že IKEA dělá montované domky, postavené do druhého dne, vypadají zvenku jako klasická bytovka z 50. let, no trošku hezčí a fakt jde cokoliv dokoupit. Přísahám, že jsem to fakt slyšela a nedělám reklamu švédské firmě, která kupuje dřevo z našich stromů a vyrábí z nich drahý nábytek, který k nám pak zase vozí.
Re: Milá Hermiono 3. Od: Yuki - 26.02. 2021
Tak to je gól :D Něco takového tu máme a nevím o tom... Bude to tím, že nejsem velký fanda IKEA... xD ale moc děkuju za tuto skvělou informaci, sisi :)
Re: Milá Hermiono 3. Od: denice - 26.02. 2021
Jestli na něco podobného narazíš, dej vědět ;-)
Re: Milá Hermiono 3. Od: denice - 26.02. 2021
Je to zajímavá myšlenka, ale v jejich katalogu jsem domek nenašla, škoda, třeba ještě budou :-)
Re: Milá Hermiono 3. Od: denice - 26.02. 2021
Asi bys na dům stála v opravdu dlouhé frontě, někteří lidé by brali i dva nebo tři. Ten neuvážený článek Harrymu moc pěkně pomohl, to Molly a Ginny určitě nečekaly. A navíc z toho má prospěch i Teddy. Zatím to vypadá, že Harry si konečně užívá klidný školní rok bez všelijakých hrozeb a s famfrpálem, kdo ví, co bude dál. On vlastně už svým způsobem učí, že :-) O Hermioně už příště. Děkuji.

Re: Milá Hermiono 3. Od: zuzule - 25.02. 2021
Pani, dobry s tim domem. Urcite proto Doupe vypada takhle. Harry vede studijni krouzek, Hermiona musi byt pysna. Dekuju!
Re: Milá Hermiono 3. Od: denice - 26.02. 2021
Ano, snad Potterův statek nebude za pár let vypadat jako Doupě... Hermiona určitě pyšná je, už proto, že si Harry doplní vzdělání. Děkuji.

Re: Milá Hermiono 3. Od: margareta - 25.02. 2021
To se tak krásně čte! Čtu si to pořád dokola a ta dobrá nálada z toho na mě přímo vyzařuje! Hotové antidepresivum! Přímo to vidím před sebou, jak se má Harry k světu, jak postavil do latě ty rváče ve vlaku a jak potom zametl i s Kingsleym. A blaženě se zubím při představě těch dvou zrzavých harpyjí, jak asi zuřily, když musely sledovat, jak mu tou svou snahou ublížit vlastně vydatně pomohly! Ty se teď asi musí bezmocným vztekem svíjet! Ještě bych jim přála, aby je skřeti zažalovali za rozšiřování falešných zpráv s důsledkem poškození obchodního renomé firmy a žádali tučnou finanční kompenzaci. Vlastně by je mohl žalovat i Harry a žádat třeba veřejnou omluvu, ale ten je asi rád, že se jich splel! Artur by si měl doma udělat pořádek! Taky Lenka nezklamala, jak se rozhodla sice doslova splnit Hermioninu žádost, ale zároveň to tím převedla do legrace. Trochu mě nepokojí ty zmínky o Hermionině nemoci. Co jí je? Denice, seviku, vřelé díky! Ehm, kdyby tak šlo dávat ty dopisy častěji...co? Já vím, nešlo. Tak nezbývá, než vydržet do příští várky. Achjo.
Re: Milá Hermiono 3. Od: denice - 26.02. 2021
Dobrovolně se přiznám, že si kapitolu vždycky taky přečtu, než má vyjít a pak ještě jednou, jak píšeš, je to antidepresivum. Ano, zdá se, že si Molly s Ginny pěkně naběhly. Pořád mě znechucuje ta chamtivost Molly a Ginnyina představa, že Harry je automaticky povinný si ji vzít a vychovávat cizí dítě, aniž by mu třeba jen vysvětlila, co se stalo, a poprosila, aby jí pomohl dostat se ze zřejmě dost příšerné situace. On pro ně očividně byl jen dojná kráva. Myslím, že pro ty dvě je největším trestem, že ať dělají co dělají, Harry je totálně ignoruje. Artur je prostě bačkora a sobec, který si pinoží své mudlovské hloupůstky a doma si dupnout nedokáže. Vsadím se, že Molly neví, že se s Harrym vídá. Co je s Hermionou se dozvíme už příště. Děkujeme!

Re: Milá Hermiono 3. Od: Liz - 25.02. 2021
Já chci kouzelnický dům! To je úplně bez práce. Musím říct, že nápad této povídky je jednoduchý, moc se mi líbí, je to asi ještě zajímavější, když nemáme část Milý Harry.
Re: Milá Hermiono 3. Od: denice - 26.02. 2021
Taky bych chtěla kouzelnický dům, nejlíp takový, který by se sám uklízel. Máš pravdu, Hermiona studuje a co se děje jinak, to se odráží v Harryho dopisech. Děkuji.

Prehľad článkov k tejto téme:

loralee1: ( denice )10.03. 2021Milá Hermiono 5.
loralee1: ( denice )04.03. 2021Milá Hermiono 4.
loralee1: ( denice )25.02. 2021Milá Hermiono 3.
loralee1: ( denice )18.02. 2021Milá Hermiono 2.
loralee1: ( denice )11.02. 2021Milá Hermiono 1.
. Úvod k poviedkam: ( denice )04.02. 2021Úvod