Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Milá Hermiono

Milá Hermiono 4.

Milá Hermiono
Vložené: denice - 04.03. 2021 Téma: Milá Hermiono
denice nám napísal:

Autor: loralee1        Překlad: denice        Beta: Sevik99        Banner: Jimmi

https://www.fanfiction.net/s/8673997/1/Dear-Hermione

Rating: 9+

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

 

Milá Hermiono,

dnes jsem dostal dopis od tvé matky, žádala mě o tvou lékařskou dokumentaci. Kdyby nepsala, že jsi v pořádku a nemám jezdit, myslím, že bych se vydal na cestu ještě dřív, než bych dočetl dopis. Vzal jsem žádost McGonagallové a Pomfreyové. Už poslaly kopii dokumentace expresní poštou a měla by tam být dlouho před tím, než dostaneš toto psaní.

Vím, že jsi skvělá lektvaristka, ale příště bys měla poslechnout a jít k opravdovému léčiteli. Pomfreyová mi vysvětlila, jak narůstá toxicita lektvarů. Taky mě donutila si preventivně vzít očistný lektvar. Říkala, že bych se o tom měl letos učit v lektvarech, protože většina studentů není vystavena skutečně nebezpečným lektvarům, které zůstávají v těle, jako je mnoholičný lektvar, odvar z mandragory a polovina z těch, které ti dala po bitvě na Odboru záhad. Po celou dobu, co pořizovala kopie, si brblala pod vousy o lidech, kteří se sami léčí. Nepřekvapilo by mě, kdyby ti poslala Huláka, tedy jestli by našla sovu, která by dokázala letět tak daleko.

Taky jsem se jí zeptal na ty Georgeovy žertovné cukrovinky. Zavrčela na mě, Hermiono. Pak řekla, že si s McGonagallovou a Křiklanem promluví o vzrůstající toxicitě lektvarů, aby si toho problému mohli být vědomi studenti už v nižších ročnících. Nakonec mě vyhodila z ošetřovny.

Když jsme poslali tvoji dokumentaci, šel jsem k Andy. Teddy roste jako z vody. Andy je na tom také líp. Když pečuje o Teddyho, nemyslí tolik na ztrátu Tonksové a Teda.

Prosím, dej mi vědět, jak se ti vede. Nemůžu si pomoct, mám o tebe starost.

S láskou Harry

 

 

Milá Hermiono,

došel mi druhý dopis od tvé matky s douškou od tebe. Jsem moc rád, že je ti líp. Myslím, že popis toho, jak ti testovali vlasy na lektvary, byl opravdu zajímavý. Zeptám se na to Křiklana. S Kratiknotem a Pomfreyovou uspořádal speciální volitelné hodiny pro všechny ročníky. Bylo vážně zajímavé naučit se zakouzlit diagnostický pergamen a vyrobit lektvar na testování toxicity. Každý účastník musel jeden vyrobit. Mělo to překvapivý následek. Našlo se pět dívek z různých kolejí, které zjistily, že v posledních pár letech v různých obdobích užily Amorův šíp. McGonagallová je vyslechla a zjistila, že všechny spaly se stejným klukem. Pamatuješ si Bryana Selwyna, byl o rok níž než my v Havraspáru? Vyloučili ho a zatkli.

Chybíš mi, Hermiono, Lenčino otravování prostě není takové jako tvoje. Pořád se otáčím, abych ti svěřil nějakou poznámku nebo si ti postěžoval, a ty tam nejsi. Brzo se uzdrav.

S láskou Harry

 

 

Milá Hermiono,

bylo moc pěkné číst dopis od tebe. Byl nejdelší, co jsem od tebe kdy dostal. Je mi líto, že tě léčitelé nenechají studovat. Musí tě to přivádět k šílenství, ale ve skutečnosti oba víme, že jsi mohla udělat OVCE minulé léto a do sedmého ročníku jsi vůbec nemusela jít. Prostě odpočívej a dělej, co ti řeknou.

Tady se situace zlepšila. Moje famfrpálové spoluhráčky drží v patřičné vzdálenosti ty děsivé fanynky, které se ke mně snaží dostat co nejblíž. Protože spolu trénujeme a máme studijní skupinu, zvykly si na mě. V týmu je šest dívek a sedm kluků, protože máme kompletní tým náhradníků. Většinou ze třetího a čtvrtého ročníku. Náš první zápas se blíží a myslím, že jsme připravení. Randy prosazoval další tréninky, ale nemyslím, že je potřebujeme. Je stejný fanatik jako Ron a Oliver.

Ano, mám dobré známky a všechny svoje úlohy dělám včas. Víš, že mě bavilo učit Brumbálovu armádu, a se studijní skupinou si hodně užívám. McGonagallová se mě ptala, jestli jsem uvažoval o tom, že bych příští rok učil. Řekl jsem jí, že možná, ale až za pár let. Přemýšlel jsem, že bych chtěl získat jeden nebo dva mistrovské tituly. Asi z obrany a kouzelných formulí. Už si opravdu nemyslím, že chci být bystrozor. Nechci mít nic do činění s těmi starými suchary ze Starostolce a z ministerstva. Nechápej mě špatně, Kingsley je skvělý a opravdu se snaží něco změnit, ale polovina těch debilů ze Starostolce proseděla válku v úkrytu a teď se snaží získat zásluhy a udržet věci tak, jak byly. Pokud se to nezmění, do dvaceti let tu budeme mít dalšího temného kreténa. Vidím to tady v bradavických chodbách. McGonagallová dělá všecko, co je v jejích silách, ale pořád tu je šikana a zvýhodňování. Omlouvám se za tu tirádu.

Minulý týden jsem byl na večeři u Nevilla. Byla tam Susan Bonesová. Stejně jako já je poslední ze své rodiny. Nev a Sue mají křesla ve Starostolci, ale musí mít dvacet jedna let, aby tam mohli zasednout. Paní Longbottomová je její zástupkyní, stejně jako Nevillova. Většina rozhovoru tedy byla o tom, jak nejlíp prosadit změny, které potřebujeme provést. Jsem si poměrně jistý, že nesnáším politiku.

Pravděpodobně se budeš smát, když ti napíšu, co se stalo minulou noc. Krátura mě probudil z hlubokého spánku v půl čtvrté ráno, aby mi ukázal nejnovějšího Potterova domácího skřítka. Když mi Winky řekla, že musím uživit čtyři skřítky, zjevně tím myslela, že bude mít dítě. Proto chtěla začít pracovat pro mě. Pojmenovala ho tak nějak po jeho otci. S Kráturou jsme měli dlouhý zmatený rozhovor a je mi jasné, že mě považuje za úplného pitomce. Musel jsem ho nechat to jméno hláskovat, abych ho pochopil. Winky pojmenovala dítě Takydobby. Že je to legrační? Musím se přiznat, že dítě je to nejošklivější, co jsem v životě viděl, a není větší než moje ruka. Tento víkend budu muset jít nakupovat, sehnat smluvní věci pro Takydobbyho a nějaký dárek pro Winky.

Když jsem si přečetl, co jsem právě napsal, byl jsem překvapený, že jsem o tom nepřemýšlel, ale minulou noc jsem tvrdě spal. Od té doby, co jsem se letos v létě odstěhoval z Doupěte, jsem neměl žádné noční můry. Většinu svého života jsem trpěl zlými sny a nemůžu uvěřit, že jsem si nevšiml, když přestaly. Myslel jsem, že je budu mít nadosmrti.

Chybíš mi a přál bych si mít tě tady.

S láskou Harry

 

 

Milá Hermiono,

je úžasné, že jsi zpátky ve škole. Nedělej si starosti, že jsi pozadu. No a co, když si budeš muset zopakovat pololetí, abys dokončila sedmý ročník. Pamatuj si, že si to nemyslím. Pořád tvrdím, že jsi mohla složit OVCE už minulé léto.

McGonagallová řekla Kratiknotovi, že jsem se zajímal o mistrovství v kouzelných formulích, a on mi nabídl učňovství. Vzal jsem to a po zbytek roku se s ním budu několik hodin týdně učit. Jak se zdá, myslí si, že bych mohl zvládnout mistrovskou zkoušku společně se zkouškami OVCE, když na tom budu opravdu pracovat. Zdá se, že to nebude problém, protože mám stejně jen pár předmětů.

Šel jsem do obchodů a koupil nějaké věci pro Takydobbyho. Přikrývky, nádobí, chrastítko a nejroztomilejší malé ponožky. Pak jsem musel vysvětlit Winky, že ponožky nejsou oblečení, ale pocta Dobbymu. Taky jsem zjistil, že skřítčí děti dorostou asi za rok. Takydobby začne pomáhat v domácnosti asi v půl roce a ve věku jednoho roku může dostat speciální výcvik. Řekl jsem Winky, ať se Takydobby učí, co bude chtít.

Vzal jsem fotoaparát a posílám ti obrázky. Tady je Takydobby s Winky, Teddy s Kráturou a Runt s kuřaty, můj domek a famfrpálový tým.

Kingsley chce, abychom se v sobotu s Nevillem zastavili na ministerstvu, říká, že chce, abychom si s ním zatrénovali, protože potřebuje cvičit, zní to zábavně.

Musím končit a připravit se na halloweenskou hostinu. Doufám v příjemně pohodové jídlo. Nejsou povolení žádní trollové, obří hadi, uprchlí vězni ani ohnivé poháry.

S láskou Harry

 

 

Milá Hermiono,

zatraceně ha ha ha. Předpokládám, že záleží na úhlu pohledu, jestli jsem proklel sám sebe.

McGonagallová při halloweenské hostině oznámila příchod nových zaměstnanců. Křiklan přijal dva učně, Patriku Stimpsonovou, která tu byla dva roky před námi, a Blaise Zabiniho. Stimpsonová bude pomáhat s třetím až pátým ročníkem, Zabini s prvním a druhým. Slyšel jsem, že Křiklan chce za dva roky odejít do důchodu. Penelopa Weasleyová, za svobodna Clearwaterová, bude do konce roku učit přeměňování, ale jen letos, a ne třídy připravující se na OVCE. Ty si nechá McGonagallová. Také oznámila, že hledá učně. Najala si sekretářku, aby jí pomohla s administrativou. Jmenuje se Melody Burnsová a vypadá skoro stejně stará jako Minerva. Omlouvala se, že pořád nemůže najít učitele studia mudlů. Neuvědomil jsem si, že se ten předmět letos nevyučuje.

Šel jsem se utkat s Kingsleym. Jako obvykle jsme měli obecenstvo. Nejdřív jsme s Nevillem svedli souboj s dvojicí mladších bystrozorů. S Nevem dobře spolupracujeme. Pak jsem šel jeden na jednoho proti staršímu bystrozorovi. Vedl jsem si dobře. Párkrát mě zasáhl, ale vyhrál jsem. Pak Kingsley řekl, že můžu jít proti němu. Vychutnával si představu, jak mě porazí, protože jsem unavený. Cha, vytřel jsem s ním podlahu.

Kingsley mě pěkně doběhl. Po posledním kole mi ten malý myší chlapík, co postával na boční čáře, blahopřál k získání mistrovského titulu v obraně. Ukázalo se, že to byl zkoušející z Mezinárodního sdružení kouzelníků v Ženevě. Kingsley chtěl, abych měl jistotu, že jsem mistrovství získal svými vlastními schopnostmi, ne jen tím, že jsem porazil Voldemorta.

Taky vyšlo najevo, že otázky, které mi dal učitel obrany Baggins těsně před Halloweenem, byly test na OVCE. Nedal je každému, samozřejmě, jen mně. Všichni vědí, že nerad po zkoušce mluvím o otázkách, které jsem dostal, na rozdíl od někoho, kdo posedle rozebírá každou z nich. Tak jsem si neuvědomil, že můj test byl jiný, než měli ostatní.

Tak jsem získal OVCE i mistrovství. Nebyl jsem sám. Jak víš, Neville složil své OVCE loni v létě, když mu to nabídli. Minulý rok byl v Bradavicích, i když zmeškal polovinu svých hodin, protože se skrýval. Také mu udělili mistrovský titul. Takže jsem se necítil nijak protežovaný.

Kingsley nás vzal na oběd, a když jsme se vrátili, čekala na mě madam Marchbanksová. V její kanceláři jsem složil OVCE z kouzelných formulí.

Teď chodím na běžné vyučování přeměňování a lektvarů a na mistrovské studium s Kratiknotem. S McGonagallovou byli strašně namyšlení, jak mě ošálili. Myslím, že i Baggins je rád, že už nejsem v jeho třídě, protože jsem ho znervózňoval.

Taky jsem se dozvěděl, že Umbridgeová konečně půjde před soud. Celou dobu byla v cele na ministerstvu. Tohle je jeden z procesů, kterých se chci zúčastnit. Zdá se, že Starostolec přece jen dostal rozum, zrušil veškeré protimudlovské zákony, omezení svobod vlkodlaků a spoustu dalších fanaticky zaslepených vyhlášek.

Když se Křiklan dozvěděl o mých zkouškách, zavolal si mě do kanceláře. Chtěl vědět, jestli si chci brzy udělat OVCE z lektvarů. Řekl, že s mým nadáním by to neměl být problém. Tak jsem se přiznal, že jsem používal Princovu knihu, která patřila Snapeovi. Jen se zasmál a řekl, že jsem se dal vést svým vnitřním zmijozelem. Zeptal se, jestli tu knihu ještě mám, prý by ji bylo možné použít k aktualizaci učebnic a zásluhy přiznat Snapeovi. Získal jsem ji zpět, než jsme po šestém ročníku odjeli na prázdniny, ale nejsem si jistý, kde je. Nevíš o ní náhodou?

Než se nějak rozhodnu, budu v tom předmětu pokračovat. Naším posledním úkolem bylo najít pět lektvarů, které se pravidelně používají, prozkoumat je a pak je porovnat s kouzly, která dělají totéž, a napsat o tom esej. Mají to být lektvary každodenně užívané v domácnosti, ne v léčitelství. Zatím mám odstraňovač vousů proti holícímu kouzlu, antikoncepční doušek proti kouzlu na zamezení početí a lektvar na vyčištění odtoku proti kouzlu odtokového hada. Potřebuji najít ještě dva, tak bych měl jít do knihovny.

S láskou Harry

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 30.07. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre


Re: Milá Hermiono 4. Od: Jimmi - 25.03. 2021
Perfektne diky. Sorry na mobile.
Re: Milá Hermiono 4. Od: denice - 26.03. 2021
Jasně :-) Děkuji.

Re: Milá Hermiono 4. Od: miroslava - 18.03. 2021
Děkuji za skvělý překlad a výběr povídky

Re: Milá Hermiono 4. Od: katrin - 04.03. 2021
Dakujem za dalsiu davku slniecka :) S usmevom od ucha k uchu znovu precitane dvakrat, prvy raz nedockavo, druhy s vychutnavanim si ;) Odlahlo mi, ze je Hermiona ok. Ostatne uz komentovali ini, akurat si dovolim male - ja som ti to hovorila Harry, ze 1+1=3 ;)
Re: Milá Hermiono 4. Od: denice - 08.03. 2021
Vidím, že nejsem jediná, kdo některé příběhy čte dvakrát, poprvé kvůli ději a podruhé už si jen pomalu vychutnávám :-) Měla jsi pravdu, ten matematický příklad ti vyšel naprosto skvěle ;-) Děkuji.

Re: Milá Hermiono 4. Od: luisakralickova - 04.03. 2021
Přátelství na dálku, má svá pozitiva i negativa. Díky za příjemné nahlédnutí do dalších střípků ze života.
Re: Milá Hermiono 4. Od: denice - 08.03. 2021
To máš pravdu, a je dobře, že tu pozitiva převažují. Taky se můžou těšit na shledání;-) Děkuji.

Re: Milá Hermiono 4. Od: Octavie - 04.03. 2021
Tahle povídka je prostě úžasná, stejně jako Harry v ní. Nechci už se opakovat po předešlých komentářích. Takže jen napíšu, že na Hermionu fakt žárlím, taky bych chtěla dostávat takové dopisy! Moc děkuji, že si je můžu přečíst "aspoň" tady. :-)
Re: Milá Hermiono 4. Od: denice - 08.03. 2021
Harry je tu opravdu milý člověk, je dobře, že mu autorka po všech těch hororech a nervácích dopřála takhle šťastný život, bohatě si ho zasloužil, a vlastně i Hermiona, která si taky užila své. Děkuji!

Re: Milá Hermiono 4. Od: lenus - 04.03. 2021
To he všetko tak optimistické :) teda až na tu toxicitu a Amorov sip na studentkach... ale Takydobby je super a to ako ho prekabátili s ovcami a mistrivskym titulom, za mna super! :D diky diky
Re: Milá Hermiono 4. Od: denice - 08.03. 2021
Ano, Amorův šíp a jeho použití, to je hnusné, ale pachatel je v Azkabanu, to je myslím dobrý konec. Děkuji.

Re: Milá Hermiono 4. Od: sisi - 04.03. 2021
Moc a moc děkuji za dnešní kapitolu, jsem ráda, že se Harrymu daří, má i nabídku dlouhodobé práce ve škole, ale váhá, když má doma hospodářství, malé skřítky a podobně. Možná by mohl najmout majordoma, nebo jak se jmenuje onen vznešený správce domů a vrchní hospodář na panství. Pěkně se učí, dosahuje výborné výsledky, a to ho děvčata z famfrpálu nenechají na pokoji? Aspoň že si udělal mistrovství a zkoušky, to je dobře. Rodiče by na něj byli pyšní. Asi si vůbec nedokážu představit Hermionu, jak trpí, když jí nejdřív zakázali se učit a pak když se učit mohla jí zařadili do jiné třídy. No, ona si s tím jistě poradí. Domácí lektvary a jim odpovídající kouzla, to mě podrž - kouzlo na umytí oken versus okena, kouzlo na leštění dřevěného nábytku versus renova, kouzlo na přebalování dětí versus prací prášek a dětský olejíček, to jako vážně? Díky ještě jednou.
Re: Milá Hermiono 4. Od: denice - 08.03. 2021
Harry svým způsobem správce má, a dokonce dva - Winky spravuje dům a Runt pozemky. Harry má klid na učení a děvčata z famfrpálového družstva ho velmi pečlivě hlídají před poblázněnými fanynkami, takže i tady to má dobré. Má taky míň předmětů, tak se věnuje tomu, co ho baví. Hermiona si nějakou cestičku k učení jistě najde, to by nebyla ona ;-) Děkuji.

Re: Milá Hermiono 4. Od: Yuki - 04.03. 2021
No vida, jak se to pěkně vyvrbilo! Harry má splněné dvě zkoušky z OVCE a ještě získal mistrovský titul z Obrany (i Neville!) Gratulace, hoši! Harryho skřítčí rodinka se slušně rozrůstá, kdo by to byl řekl :D Takydobby je roztomilé jméno ovšem Harryho popis k nezaplacení. Jsem ráda, že je Hermioně už líp. Čímž se dostáváme k toxicitě lektvarů... dost zajímavé a řekla bych, že i poučné. Navíc věci, co se z toho studenti mohou dozvědět... skvělý nápad! Škoda, že něco takového taky v mudlovském světě nemáme. Děkuji, denice a těším se na příště :)
Re: Milá Hermiono 4. Od: denice - 08.03. 2021
Harryho popis Takydobbyho mě dostal, hned když jsem povídku poprvé četla. Byl opravdu upřímný, ovšem Winky by mu to nikdy neodpustila, stejně jako každá jiná matka. Testování toxicity lektvarů je hodně dobrý kouzelnický nápad, ovšem i mudlové mají podobné postupy, přítomnost některých prvků nebo sloučenin jde z vlasů poznat snad i po staletích, (někde jsem četla článek, že vědci tímto způsobem prokázali otravu arsenem u Bonaparta). Děkuji!

Re: Milá Hermiono 4. Od: margareta - 04.03. 2021
Juj, to je zase informací! A podivností! A legračních věcí! Chtěla bych vidět, jak se tvářili mudlovští doktoři, když četli ty Hermioniny zdravotní záznamy! Na pergamenových svitcích s pečetěmi, plné výrazů, které v životě neslyšeli, plus s názvy užitých lektvarů a kouzelných formulí, co neznali ani z pohádek. Takydobby mě moc dojal, ještě víc potěšil a úplně nejvíc překvapil! Věděla jsem, že Winky a Dobby k sobě mívali blízko, ale že až tak moc...? Podezřívám, že v těch nočních můrách Harryho měly rovněž prsty ty dvě zrzice zuřice! Kdoví, co mu špendýrovaly do jídla, aby si ho podmanily! Jenom mi není jasné, že byla Ginny tak blbá a neužívala antiko-lektvar, když už si chtěla užívat. Jó, jak pravil klasik, kde blb, tam nebezpečno. A velmi bych si přála, aby Harrymu napadl nějaký lektvar proti zamlžování brýlí a potom ještě takový, co by si ho stačilo ráno máznout pod nos a působil by jako celodenní čistič vzduchu! Denice, seviku, vřelé díky za vylepšení nálady! Tahle povídka by měla mít aspoň padesát kapitol!! A to fakt nepřeháním! Díky!
Re: Milá Hermiono 4. Od: denice - 08.03. 2021
Mudlovští doktoři nad svitky pergamenů - ta představa mě nadchla, to by musel nastoupit houf psychiatrů a posléze komando upravovačů paměti, to by bylo něco! Tady asi zcela prozaicky vzali Hermionu na testy do australské obdoby sv. Munga. Dobby a Winky jako pár je pro mě taky novinka, ale potěšilo mě to stejně jako tebe. Zrzice zuřice možná Harrymu něčím jídlo přikořenily, ale myslím, že když se od nich odstěhoval, cítil, že konečně nechal minulost za sebou a je poprvé v životě svobodný člověk, tak mohl klidně spát. Napadlo mě, jestli Ginny neotěhotněla záměrně, v představě, že ji v tom Harry nenechá, protože je na ní závislý. No, jestli ano, pěkně se spletla. Tebou popisované lektvary by svět bral všemi deseti :-) Děkuji!

Re: Milá Hermiono 4. Od: Jacomo - 04.03. 2021
To je psina, Harry má najednou na hrbu celou skřítkovskou domácnost :-)) Takydobby je rozkošný. Četla jsem to v originále, a tenhle překlad mě nenapadl. Nápad s toxicitou lektvarů je na samostatnou povídku, kterou bych si s velkou chutí přečetla. No, třeba se ještě někde objeví. Na Harryho se všichni pěkně domluvili, ale povedlo se a má několik zkoušek za sebou. Navíc nikdo nemůžu zpochybnit jejich regulérnost a "jen" dání za zásluhy s Voldemortem. Moc si přeju, aby Hermiona o té Snapeově učebnici věděla, bylo by milé, kdyby došel uznání alespoň in memoriam. Tentokrát jsem si užila i Harryho styl psaní - takové milé těkání sem a tam mezi tématy. Evidentně toho chce Hermioně hodně povědět. Jestlipak se ti dva setkají? Moc, moc děkuju za další dopisy, Denice a Seviku!
Re: Milá Hermiono 4. Od: denice - 08.03. 2021
Harrymu se rodinka pěkně rozrůstá, jen co je pravda. I Sevikovi se Takydobby líbil :-) Toxicita lektvarů mi připadala dobrá i tím, že je možné určit, čím byla dotyčná nadopovaná, i roky zpětně. Mohli tak zneškodnit jednoho odporného úchyla, kdoví, co by ještě napáchal. Hermiona si teď už dá pozor, co do sebe lije, a hlavně se úplně uzdraví. Ano, Kingsley s Minervou to na Harryho ušili pěkně a prakticky neprůstřelně. Styl Harryho psaní je jeden z kladů povídky, aspoň pro mě, čtu už po xté a vždycky najdu něco, co jsem šťastně zapomněla :-) Děkujeme!

Re: Milá Hermiono 4. Od: Lupina - 04.03. 2021
Děkuju, děkuju za další úžasný kousek. Tohoto Harryho miluju. Je tak rozumný, dospělý, srovnaný. Konečně víme, co bylo s Hermionou. Takydobby je úžasný, Winky je matkou, to jsem jí přála. Harry má nějaké zkuušky, mistrovství a na dalším pracuje. Prostě paráda. Děkuji, denice.
Re: Milá Hermiono 4. Od: denice - 08.03. 2021
Taky si tohoto Harryho užívám, jako by z něj všechno spadlo, udělal čáru a začal znovu. Žádné sebetýrání, prostě se těší z každého dne a bere věci, jak jsou. Winky je určitě úžasná matka, moc pěkně se stará o celou svoji rodinu. Děkuji!

Re: Milá Hermiono 4. Od: Gift - 04.03. 2021
Ted nevim na co driv reagovat - skvely napad s toxicitou lektvaru, Takydobby, Harryho pruletem zkouskami a nebo Hermionou, ktera to (opet) prehanela. Tato kapitola byla plna uzasnych napadu a usmevnych situaci. Presne neco takoveho jsem ted po ranu potrebovala! Moc a moc dekuji, opet se to cetlo uplne samo.
Re: Milá Hermiono 4. Od: denice - 08.03. 2021
Moc pěkně jsi vypíchla nejdůležitější momenty kapitoly, včetně té Hermiony, která jako obvykle neznala míru. Je štěstí, že léčitelé odhalili problém včas. Děkuji, mám radost, že potěšilo.

Re: Milá Hermiono 4. Od: zuzule - 04.03. 2021
Tyjo, slusny s tim lektvarem na zjisteni toxicity. Zajimavy napad. Takydobby je roztomily. :) Harrymu se jeho rodinka hezky rozrostla. Pekne s Harrym vybehli, ale tak ma to za sebou a muze se venovat jinym vecem. Urcite z neho jednou bude dobry ucitel. Dekuju!
Re: Milá Hermiono 4. Od: denice - 08.03. 2021
Harrymu se rodinka opravdu rozrůstá, možná to není poslední přírůstek :-) Minerva s Kingsleym jsou povedení spiklenci, ale Harry si mistrovství určitě zasloužil, o tom není pochyb. Děkuji.

Prehľad článkov k tejto téme:

loralee1: ( denice )10.03. 2021Milá Hermiono 5.
loralee1: ( denice )04.03. 2021Milá Hermiono 4.
loralee1: ( denice )25.02. 2021Milá Hermiono 3.
loralee1: ( denice )18.02. 2021Milá Hermiono 2.
loralee1: ( denice )11.02. 2021Milá Hermiono 1.
. Úvod k poviedkam: ( denice )04.02. 2021Úvod