Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Milá Hermiono

Milá Hermiono 5.

Milá Hermiono
Vložené: denice - 10.03. 2021 Téma: Milá Hermiono
denice nám napísal:

Autor: loralee1        Překlad: denice        Beta: Sevik99        Banner: Jimmi

https://www.fanfiction.net/s/8673997/1/Dear-Hermione

Rating: 9+

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

 

Milá Hermiono,

jsem rád, že jsi dohnala učení. Vidíš, říkal jsem ti, že to zvládneš.

Dostal jsem dopis od George. Když Ron uviděl zprávu, že jsme s Nevillem udělali mistrovské zkoušky z obrany, popadl ho záchvat zuřivosti přímo v obchodě. George ho vyhodil a řekl mu, aby se nevracel, dokud se nezačne ovládat.

Pohádal jsem se se Zabinim, mohl by přijít o učňovství, jestli se nesrovná. Slyšel jsem, jak si několik prvňáků stěžuje prefektovi pátého ročníku, že na ně byl sprostý. Ten blbeček jim řekl, ať se na to vykašlou a přestanou kňučet. Vmísil jsem se do toho a zeptal se, jak to myslel. Ukázalo se, že Křiklana kvůli něčemu odvolali z hodiny a on řekl Zabinimu, ať dohlíží na vaření. Předvedl jim Snapea a byl na ně hnusný, když roztavili kotlík. Šel jsem za McGonagallovou. Zabini je teď ve zkušební době. Předpokládám, že bych ho neměl srovnávat se Snapem, ten ve třídě nikdy nepoužil to slovo na m.

Ohledně Snapea mám smíšené pocity. Pamatuji si všechny jeho výstupy na hodinách a tak trochu chápu, proč byl tak odporný, ale pak si uvědomím, že byl zaujatý proti mně, a to mě pořád štve.

Jo, říkal jsem ti, že se mi letos v létě ozvala moje teta Petunie? Krátce po poslední bitvě jim dovolili vrátit se na Zobí ulici a ona mi poslala zlobný dopis o poškození domu bouří, když byli pryč, a že zahrada zarostla plevelem. Odepsal jsem jí, že bych to mohl spravit pomocí kouzel, a od té doby jsem o ní neslyšel.

Moje studium kouzelných formulí pokračuje dobře, i když bych si přál, abych se býval učil věštění z čísel a runy. Slyším tě prohlašovat: „Já jsem ti to říkala“, jestli to chceš vědět. Promluvil jsem si s Vectorovou, doporučila mi Základního průvodce rovnicemi věštění z čísel, spojenými s kouzelnými formulemi, které jsou pro kouzla specifické. Řekla mi taky, že jestli se opravdu chci naučit věštění z čísel, pomůže mi. Přemýšlím o tom. Na základní škole mě matematika bavila.

Samozřejmě potřebuješ runy na ochranu, které, i když vycházejí z kouzelných formulí, jsou rozdílné na dokonalé zvládnutí. Ale líbí se mi. Kratiknot mi říká, že jsem při kouzlení přirozený a mám pocit, že se letos všechno učím snadněji. Zajímalo by mě, jestli je to proto, že jsem se zbavil viteálu.

Pravděpodobně na tohle téma nikdo nikdy žádný výzkum nedělal. Ne že bych na to chtěl někoho upozorňovat.

Náš první famfrpálový zápas proti Havraspáru jsme vyhráli 210:40. Pak jsme měli večírek ve společenské místnosti. Zavolal jsem Kráturu a požádal ho, ať přinese bednu máslového ležáku. Vypadal opravdu překvapeně, když se s ním vrátil a polovina lidí v místnosti na něj volala díky. Pak přišel Dennis s jídlem z kuchyně. Byl to prima večírek, ale chyběla jsi mi.

S láskou Harry

 

 

Milá Hermiono,

byli jsme s Lenkou v Prasinkách a setkali jsme se tam s Nevillem, Susan a Hannah. Bylo to hezké, ale teď se všichni pořád ptají, jestli spolu chodíme, myslím já a Lenka. Když řeknu, že ne, tak ten, kdo se ptal, okamžitě navrhne jméno někoho, o kom ví, že by se mnou chodil. Proč tohle dělají? Myslí si, že si nedokážu najít dívku sám? Znám jich spoustu, ale s žádnou z nich nechci chodit. No, s žádnou, co je v Bradavicích. Překvapuje mě, jak málo z našich spolužáků se letos vrátilo. Většina z nich udělala OVCE v létě, když ministerstvo nabídlo mimořádný termín, nebo se obejdou bez nich.

Zeptal jsem se na to McGonagallové. Přiznala, že očekávaný počet studentů nižších ročníků se skoro zdvojnásobil, když jsem souhlasil s návratem. Takže jsem rád, že jsem to udělal. Také jsem jí řekl, že jestli po mně bude v budoucnu chtít něco podobného, bude lepší, když se mě zeptá přímo, než aby se pokoušela mě obelstít. Vrhla na mě provinilý pohled a povzdechla si. Nakonec mi to řekla. Baggins se v lednu vrací do aktivní služby. Budeme bez učitele obrany a ona chce, abych to vzal já.

Proto s Kingsleym zařídili ty mistrovské zkoušky. Samozřejmě jsem uvažoval, že odmítnu, ale učím rád. Začátkem příštího pololetí se stanu řádným profesorem obrany, protože v tomto předmětu už mám mistrovský titul. Na učení s Kratiknotem to nebude mít vliv. Budu mít soukromé hodiny s Křiklanem a McGonagallovou, abych se připravil na OVCE z jejich předmětů. Jediné špatné na tom je, že budu muset nechat hraní famfrpálu. McGonagallová říká, že zůstanu kapitánem a budu trénovat, ale jako zaměstnanec nesmím hrát zápasy. Budu muset přimět Dennise, aby začal makat.

Bál jsem se, že moje soukromé hodiny ještě víc omezí vzácné chvíle volna McGonagallové, ale ona si to nemyslí. Řekla mi, že přijala učně, který přijde v lednu, takže to bude dobré. Neprozradila, kdo to bude, prý je to překvapení.

Už musím končit. Andy mi poslala Remusův kufřík, plný učebních plánů ze třetího ročníku. Chci si je prohlédnout a zjistit, co můžu použít.

S láskou Harry

 

 

Milá Hermiono,

je skvělé, že přijedeš na Vánoce. Nemyslel jsem si, že se ti to povede. Už jsem si začal vyřizovat pas, abych mohl letět za tebou, ale takhle je to ještě lepší. McGonagallová chce, abych část prázdnin věnoval nějakému projektu z přeměňování.

Kde plánuješ bydlet? Doufám, že ne v Doupěti. Nejsem tam moc vítaný. Mám volný pokoj, stejně jako Andy. McGonagallová by ti pravděpodobně dovolila bydlet tady na hradě.

Tví rodiče taky přijedou? Nerad bych, abys přišla o prázdniny s rodinou.

Šel jsem na proces s Umbridgeovou. Za všechny ty příšerné věci, které dělala mudlorozeným, dostala doživotí v Azkabanu. Zaslouží si ho.

Po přelíčení jsem mluvil s pánem, který se jmenuje Earnest Vance a přátelil se s mým dědečkem, a už vím, proč nemám křeslo ve Starostolci. Asi víš, že křesla jsou dědičná. Než jsem se narodil, můj táta sepsal poslední vůli a nechal všechno mamince a mně. V té době můj děda ještě žil. Zasedal ve Starostolci a byl aktivní, dokud nedostal dračí neštovice a neumřel. To bylo zhruba ve stejnou dobu, kdy šli moji rodiče do úkrytu. Můj táta zdědil křeslo a svým zástupcem jmenoval Edgara Bonese, ale svou vůli nedoplnil tak, aby pamatovala na situaci, kdy on i jmenovaný zástupce zemřou. Bonese zabili. Možná to můj táta nevěděl, protože neurčil nového zástupce, a pak byl zavražděn.

Sirius si mohl nárokovat křeslo mým jménem jako můj kmotr, ale protože seděl v Azkabanu, křeslo zůstalo neobsazené. Když je křeslo volné deset let, je přiděleno rodině, kterou volí Starostolec. Takže jsem o ně přišel. Když ho budu chtít, musím počkat, až se nějaké uvolní a nárokovat si ho.

Několik měsíců po smrti mého otce někdo napadl moje opatrovnictví a Starostolec prozkoumal závěť. Moje matka byla jmenována jako správkyně, opatrovnictví mělo patřit mému dědečkovi, Siriusovi, Edgarovi Bonesovi nebo Frankovi Longbottomovi. Všichni byli mrtví, ve vězení nebo nezpůsobilí. Opatrovnictví nepřešlo na nejbližší příbuzné, protože Brumbál měl dost vlivu, aby udržel můj pobyt u Dursleyových v tajnosti, a křeslo tak zůstalo prázdné. Vance vlastně zjišťoval, jestli bych měl o křeslo zájem. Po přelíčeních se Smrtijedy bylo několik temných rodin úplně vyhlazeno a nezůstali po nich žádní dědici. Snaží se tedy obsadit jejich křesla. Připomněl jsem mu, že si ještě nemůžu žádat. Řekl, že by se to dalo vyřešit a že by mohl navrhnout moje jméno. Tak jsem souhlasil. Stejně si nemyslím, že mi ho v mém věku dají.

Každopádně se nemůžu dočkat, až tě uvidím. Dej mi brzy vědět, jak plánuješ příjezd.

S láskou Harry

 

 

Milá Hermiono,

toto je poslední dopis, než tě zase uvidím. Tak moc se těším. Vyzvednu tě na letišti. Všechno jsem zařídil. Pár dní budeme u mě, Vánoce pak strávíme u Andy s Teddym. Na druhý svátek vánoční se vrátíme do Bradavic, kde budeme do konce prázdnin.

Neuvědomil jsem si, že s Ronem nemluvíš. Nepsala jsi, proč jste se pohádali. Asi mi to řekneš, až se sem dostaneš.

Slibuji, že nad tebou nebudu postávat, až přijedeš. Pravděpodobně už máš hotový plán studia. Bude hezké se zase spolu učit.

Až skončí výuka, přestěhuji si věci z nebelvírského prefektského pokoje do pokojů profesora na chodbě, kde je učebna obrany. McGonagallová řekla, že můžeš bydlet v pokojích vedle mě.

Doufám, že jsi žertovala o kletbě na místě učitele obrany. Kdyby ji Voldemort seslal, nezemřela by spolu s ním. Zajímalo by mě, jestli by změna názvu předmětu to prokletí zlomila, kdyby tam pořád bylo.

Zjistil jsem, proč Penny učí přeměňování jen letos a na začátku příštího roku. Na jaře čeká dítě. Vzala to za nějaké peníze navíc a střechu nad hlavou. Říkala, že v Doupěti to začalo být velice nepříjemné, jakmile Molly zjistila, že je těhotná. Možná víš, že Percy během poslední bitvy odešel z ministerstva. Znovu ho přijali a teď pracuje s panem Weasleym.

Dnes odpoledne musím jít připravovat lektvary s Křiklanem. To mi připomnělo Snapeovu knihu, byla tam, kde jsi řekla. Pat a já pod Křiklanovým dohledem přezkoumáváme všechny alternativní pokyny k vaření kvůli revizi textu. Křiklan dostal povolení, abychom mohli předložit k vydání opravené Přípravy lektvarů pro pokročilé, ale všechny změny musí být zdokumentované. Pat to poslouží jako součást její mistrovské zkoušky.

Křiklan chtěl, aby se Zabini zúčastnil, ale odmítl se mnou spolupracovat. To je jen dobře, protože teď bych ho pravděpodobně proklel.

Uvidíme se za dva týdny, nemůžu se dočkat.

S láskou Harry

 

 

Milá Hermiono,

jen jsem chtěl, abys věděla, jak výjimečné pro mě byly tyto svátky. Když jsem tě vyzvedl na letišti, neměl jsem v úmyslu tě políbit. Prostě se to stalo. Když jsi nic nenamítala, musel jsem to udělat znovu. Nikdy jsem si nepředstavoval, že bys mohla cítit to, co já. Vím, že pro tebe nejsem dost dobrý, i když jsi dala jasně najevo, že je to pitomost.

Ničilo mě, že se náš společně strávený čas chýlí ke konci. Že tě budu muset nechat odejít zpátky do Austrálie. Rozhodl jsem se oznámit McGonagallové, že půjdu s tebou. Pak jsi mi řekla, že jsi složila OVCE a přijala učňovství tady v Bradavicích. Nemohl jsem tomu uvěřit.

Měl jsem vědět, že když jsem několik zkoušek zvládl dřív než ty, bude to pro tebe výzva.

Možná je hloupé psát ti dopis, když spíš ve vedlejším pokoji, ale chtěl jsem, abys věděla, že tě miluji, Hermiono, a budu tě milovat navždy.

Harry

 


---KONEC---

 


PP: Seviku99, děkuji za práci, kterou sis dala s betováním, obě víme, že bez tebe by to nešlo.

Příští týden čekejte úvod k další povídce, tentokrát Dramione, a také jednorázovku, u které jsem hned při prvním čtení věděla, že je typu 'nutně musím přeložit'.



Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 30.07. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: hanka - 19.01. 2024
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 03.02. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre


Re: Milá Hermiono 5. Od: prodavacka - 17.11. 2021
Ahoj, přečetla jsem všech 5 kapitol jedním dechem a je mně líto, že to doopravdy skončilo. Děkuji. Zdraví Prodavačka

Re: Milá Hermiono 5. Od: larkinh - 12.06. 2021
Tohle bylo úžasný, číst o věcech jen z jednoho pohledu, ani neumím popsat proč přesně. No, když McGonagallová řekla, že bude mít učedníka a odmítla sdělit jméno, napadla mně okamžitě Hermiona. Jak to, že Harrymu to neprolétlo hlavou ani jednou? (protože si to tak vymyslela autorka, já vím). Díky za překlad a objevení tohoto malého pokladu.
Re: Milá Hermiono 5. Od: denice - 13.06. 2021
Taky neumím říct, proč vlastně jsem se do povídky zamilovala, bylo by toho víc, ale máš pravdu, slovo úžasný ji vystihuje. Možná pro ten poklid, který z ní vyzařuje? Protože si to tak vymyslela autorka - to je přesné a myslím, že to úplně stačí ;-) Děkuji!

Re: Milá Hermiono 5. Od: Triana - 29.03. 2021
Milá denice a Sevik :) Ďakujem za krásne listy ktoré ste pre nás preložili a upravili :) Veľmi sa mi páčilo aký tu je Harry. Skromný, bude bývať aj v stane, je za spravodlivosť, nenechá sa využívať a ani nechce zneužívať avoju slávu. Chce len pokoj a okolo seba ľudí ktory mu rozumejú. Na druhej strane Moly, Ginny a Rona som tu neznášala.... chceli nejaky prospech a chceli Harryho využiť.... Vrrr.. Dobre im tak... Páčila sa mi aj ta myslienka so škriatkami... Ze prečo sa staraju o kúzelníkov, ze posledne co chceš je aby ti rodina dala kus oblečenia a vyšmarili ťa preč. Myslím ze to Hermione niekto konečne riadne vysvetlil....a potomok Winky a Dobbyho nemal chyby. Páči sa mi myšlienka že Harry ma svoj pokľudny statok, kde chova zvieratka, ma ovocny sad aj včelín... Pokoj a harmoniu ktorú potrebuje. Este raz z ďakujem
Re: Milá Hermiono 5. Od: denice - 29.03. 2021
Milá Triano, tvůj komentář mě moc potěšil. Harryho jsem tu měla taky moc ráda, prakticky hned při prvním čtení jsem si v hlavě skládala, jak bych přeložila tuhle větu a jak tento obrat... S autorkou taky souhlasím, že skřítci u většiny kouzelnických rodin pracovali desítky let, cítili se být součástí té které rodiny - jako staré věrné služebnictvo, a těžko by si zvykali na něco jiného. Ano, Harry má skřítky, statek, Hermionu, a my mu ten pokoj srdečně přejeme. Děkuji!

Re: Milá Hermiono 5. Od: Jimmi - 25.03. 2021
Pri tej zmienke o vyhladeni smrtozrutskych ridin mi prebehol mraz po chrbte... Ten klud s akym to napisal... A pri tej zmienke o kliatbe na miesto obrany a smrti voldyho nema tam byt recnicka otazka? Trosku ma to zmiatlo. Po tych smrtozrutoch som si to uz nevedela tak vychutnat a mat radost z krasneho zaveru. Ale preklad skvely, uz som na rade...
Re: Milá Hermiono 5. Od: denice - 26.03. 2021
Vyhlazení smrtijedských rodin - myslím, pokud třeba Goyle, Crabbe a Nott měli jen po jednom synovi, ti se přidali ke Smrtijedům a buď padli, nebo za své zločiny stejně jako otcové skončili v Azkabanu, mohlo by to být popsáno jako vyhlazení, protože vdovy křesla nedědily. Jinak si celkem dovedu představit, že Harry si lítost šetřil pro ty mučené a vražděné nevinné oběti, ne pro jejich katy. U té zmínky o kletbě tuším originál otazník nemá, asi by to šlo tak i tak. Děkuji.

Re: Milá Hermiono 5. Od: Claire - 21.03. 2021
Zhltnuto v zátahu a komentováno stejně (čas je převzácná a nedostatková komodita), vše doháním zpětně a nevím, co číst dřív. Milá oddechovka s vtipnými pasážemi, Merlinžel, poměrně krátká. Tak dospělý a uvědomělý Harry v tak nízkém věku byl docela překvapením, s tím se často nepotkáme. Děkuji za překlad.
Re: Milá Hermiono 5. Od: denice - 22.03. 2021
Jsem ráda, že sis našla čas na komentář, to vždycky povzbudí a potěší. Souhlasím s tebou, taky bych se nezlobila, kdyby těch dopisů bylo aspoň dvakrát tolik. Děkuji.

Re: Milá Hermiono 5. Od: miroslava - 18.03. 2021
Denice, Seviku, vy hvězdné stálice čarodějného nebe, to je tak zvláštně krásná povídka, že se k ní budu znovu a znovu ráda vracet. Charaktery postav jsou velice uvěřitelně promíchané, Weasleyovi, byť je mám jinde ráda, jsou tady nádherně otravní, vyspělý Harry je taky fajn. Je to jedna z mála povídek, kdy Hermioniny rodiče se nezlobí za násilné přestěhování. A skřítkové - ti jsou bezkonkurenční. Zamilovala jsem si tu povídku a moc, moc, moc za ni děkuji. Za váš vynaložený čas a práci na překladu.
Re: Milá Hermiono 5. Od: denice - 22.03. 2021
Tvoje chvála se velice krásně čte, jsem ráda, že povídka má takový úspěch. Chvíli jsem váhala, jestli párování nebude pro čtenáře příliš moc, ale ukázalo se, že rozhodně ne :-) Děkujeme za tvůj úžasný komentář, je přesně toho druhu, který motivuje k hledání a překládání dalších příběhů!

Re: Milá Hermiono 5. Od: TaraFaith - 13.03. 2021
To bylo naprosto skvěle napsané a přeložené. Krásně jsem si u této povídky odpočinula. Díky moc za překlad.
Re: Milá Hermiono 5. Od: denice - 14.03. 2021
Děkuji, mám radost, že překlad splnil svůj účel.

Re: Milá Hermiono 5. Od: katrin - 11.03. 2021
No teda, citim sa tak trosicku ukratena, naisto som pocitala stym, ze listy budu chodit az do konca skolskeho roka a my dozvieme viac. ;) Tento rychly koniec ma zaskocil. Kde budem teraz cerpat tyzdenny pridavok slniecka? :) Dakujem, bolo to hrejive a pokludne a plne zmierenia, pokoja a nadeje na svetlu buducnost.
Re: Milá Hermiono 5. Od: denice - 11.03. 2021
Taky bych ráda, kdyby těch dopisů bylo víc, ale autorka už o těch dvou řekla všechno, co chtěla, a tak už se můžeme jenom vracet. Chápu, že jsi smutná, já taky, ale chystají se další povídky, a tak věřím, že bez čtení nebudeš ;-) Děkuji!

Re: Milá Hermiono 5. Od: kattyV - 11.03. 2021
Jejda, takový rychlý konec? Ne že bych nevytušila, kdo bude oním učněm u McGonagallové, ale stejně. Doufala jsem v pár psaníček, které bude Harry pošetile posílat Hermioně i když budou oba v Bradavicích. Ale stejně to byla hezká povídka a já za ni moc děkuji.
Re: Milá Hermiono 5. Od: denice - 11.03. 2021
Autorka se prostě držela hesla v nejlepším přestat ;-) Taky bych si ráda přečetla ještě pár psaníček, ale to důležité už víme... Děkuji.

Re: Milá Hermiono 5. Od: sisi - 11.03. 2021
Nádherné ukončení. Jsem ráda, že po válce, po které zůstalo mnohopráce se pomalu dalo všechno do pořádku. Molly se prostě nevyplatilo množit se jak králíci, měla si nechat, jedno,dvě, maximálně tři děti, i když nemít dvojčata, byla by jen půlka starostí a radosti. George je totiž vážně charakter. Dokonce úspěšně vypoklonkoval Ronalda. Ginny má z ostudy kabát. Kdo ví, co bude dělat? Pěkné je, že Hermiona bude učit přeměňování a dál kamarádí s Harrym. Moc děkuji i za spravedlivě a řádně odsouzenou Dolores. Vždycky mi připadala jako ježibaba z perníkové chaloupky, přeslazená a úskočná. No, v Azkabanu si moc neužije, není co. Denice, Sevíku, Jimmi, moc děkuji.
Re: Milá Hermiono 5. Od: denice - 11.03. 2021
Molly je tu kapitola sama o sobě, je smutné, že svoje děti nedokázala dobře vychovat, tedy aspoň ty dva nejmladší, ti starší jsou kupodivu prima, schopní a rozumní. Ti zlí dostali, co zasloužili - včetně Dolores, tu jsi moc pěkně a výstižně charakterizovala, ježibabu jednu cukerínovou :-) Děkujeme.

Re: Milá Hermiono 5. Od: Gift - 11.03. 2021
Tak nejak jsem uz ani neocekavala romantiku a vlastne ani konec. Ne, ze bych si stezovala, ba naopak! Krasne to povidku "zarovnalo", vse dopadlo na sve misto, jak melo. S vekem jsem prestala Harryho v jeho originalni podobe mit rada. Proto jsem moc vdecna za povidku jako je tato, kde jsem ho jednoduse musela milovat. Byl to hodny, laskavy kluk a zaslouzil si dobry konec. Navic je fajn, ze bude Hermiona pobliz a dohledne na to, aby na jeho novem postu opravdu nebyla kletba. Prestoze to neni klasicke parovani, na ktere (tu) jsme zvykle, oboum jim to moc preju. Stesti si rozhodne zaslouzi oba! Moc a moc dekuji za tuto milou, nenasilnou a predevsim laskavou povidku. Vzdy pro me byla jak zavan cerstveho vzduchu. Budu se tesit na pristi poctenou. ;-)
Re: Milá Hermiono 5. Od: denice - 11.03. 2021
Je pravda, že romantiky bylo v povídce pomálu, ale myslím, že tak to mělo být. Harry je klidný, milý kluk, těžko se od něj dají čekat nějaké výlevy. Pár upřímných vět je nade vše, řekla bych, že Hermiona je tu velmi šťastná mladá žena. Měla jsem strach, že tohle párování nezaujme, ale když jsem to prostě musela přeložit - a zdá se, že čtenáři ty dva přijali velmi dobře. Laskavá povídka - ano, také ji tak vnímám. Děkuji za milý komentář, Gift.

Re: Milá Hermiono 5. Od: zuzule - 11.03. 2021
Krasa! Vsechno je, jak ma byt, Harry konecne muze spokojene zit. :) Moc Dekuju!
Re: Milá Hermiono 5. Od: denice - 11.03. 2021
Harry i Hermiona si to vrchovatě zaslouží :-) Děkuji.

Re: Milá Hermiono 5. Od: luisakralickova - 10.03. 2021
Velké díky za překlad, čarodějky. Z poklidu to najednou nabralo raketové obrátky a rychlý konec mě zaskočil. Dala bych si klidně i další mezipokojovou korespondenci.

Re: Milá Hermiono 5. Od: kakostka - 10.03. 2021
Ty joooooo, to to dobře dopadlo:-))) skvělá povídka, klidně bych ji snesla 3x delší...abychom se dozvěděli, jak se chovají včely, kdo oplodnil Ginny, proč se nasírá Ron, tuším, že je v tom Harry. Co dál v Bradicích, jestli má Harry křeslo ve Starostolci a tísíc dalších podrobností, které bych si ráda přečetla. Milá Denice, Sevíku, mnohokrát děkuju za překlad a těším se na další lahůdky.
Re: Milá Hermiono 5. Od: kattyV - 11.03. 2021
Tady se podepíšu. Taky by mě zajímalo, co skřítci na Harryho statku a tak dále.
Re: Milá Hermiono 5. Od: denice - 11.03. 2021
Skřítci asi radostně pracují a množí se, podmínky k tomu mají skvělé :-)
Re: Milá Hermiono 5. Od: kakostka - 11.03. 2021
Katty, tak bys nám mohla dopsat nějakou skřítčí ff. Minerva ti šla výborně:-))))
Re: Milá Hermiono 5. Od: denice - 11.03. 2021
Mám stejný pocit, ještě pár dopisů bych klidně snesla. Ginny snad ani netuší, kdo je šťastný otec, jinak by pro něj poslala bystrozory :-) A Ron asi závidí, aniž by mu došlo, že by měl zvednout líný zadek a něco pro úspěch udělat. Taky bych řekla, že Harry to křeslo ve Starostolci dostane, zvlášť proto, že o něj asi moc nestojí;-) Děkujeme!

Re: Milá Hermiono 5. Od: Yuki - 10.03. 2021
Tak nějak nevím, co říct... Všechno krásně a hladce dospělo ke svému konci, všichni jsou spokojení, Harry bude učit Obranu a dodělávat si OVCE u ostatních předmětů. A Hermiona tam bude s ním! Anoooo :D Poslední dopis byla pravá třešnička na dortu, kterou tyto dopisy chtěly a jsem ráda, že tam byla :) Denice a seviku, moc děkuji za tuto dopisovou pouť :) Byla milá a zahřála u srdce.
Re: Milá Hermiono 5. Od: denice - 11.03. 2021
Ano, všechno skončilo, jak mělo, ti špatní utřeli nos a dobří spolu budou spokojeně žít na pohádkovém hradu nebo o prázdninách na Potterově statku... Děkujeme!

Re: Milá Hermiono 5. Od: lorie - 10.03. 2021
oooch, no to bylo krásné a miloučké. Opravdu povedená povídka, překlad je výborný a velice za něj děkuji :)
Re: Milá Hermiono 5. Od: denice - 11.03. 2021
Těší mě, že se ti povídka líbila. Děkuji.

Re: Milá Hermiono 5. Od: Octavie - 10.03. 2021
Můžu napsat akorát: aaaaaach, to byla krása. Moc děkuji za zprostředkování a krásný překlad této povídky. A těším se na další! :-)
Re: Milá Hermiono 5. Od: denice - 11.03. 2021
Však to takhle úplně stačí :-) Děkuji.

Re: Milá Hermiono 5. Od: margareta - 10.03. 2021
Ouvej! Zas tolik otázek, na které si budu muset odpovědi nejspíš domyslet. Proč Ron tak zuřil, když se dozvěděl, že Harry s Nevillem udělali mistrovské zkoušky? Vždyť se sám rozhodl dál nestudovat, třebaže mohl. Nebo ne? A proč nemluví s Hermionou? Neodmítla náhodou jeho sbližovací návrhy? A proč je ta Molly tak vzteklá, že Penny bude mít dítě? Plánovala snad, že otcem bude Percy a sešlo z toho a ona čeká dítě s jiným? Dozvěděla se aspoň, kdo je otcem dítěte Ginny? No, trochu ji chápu, jako by ji asi chápala většina matek. Těšila se na zvýšení rodinného rozpočtu z Potterovic trezoru a na dvě, možná dokonce na tři slavné svatby! Teď by asi byla šťastná, kdyby se jí podařilo někomu pověsit na krk aspoň Ginny, aby to dítě nemělo punc nemanželského. Zabini si asi chtěl hrát na druhého Snapea. No, narazil a dobře mu tak! S Harrym nedokázal mávat ani Snape, ani Voldemort, co teprve takový studentský nedouk! Zasmála jsem se Petunii, jak si pořád myslela, že stačí poručit a Harry jí bude nadále k službám. Krásně to vyřešil!! A poslední dopis prostě nemá chybu!! Střídavě jsem u něj fňukala a culila se a strašně se mi líbí a dojímá mě. Jako celá povídka. Denice a seviku, to se vám zas něco povedlo!!! Hotové balzámové zaklínání!! Vřelé díky!!
Re: Milá Hermiono 5. Od: denice - 11.03. 2021
No páni, tady bych se rozepsala :-) Ron, jak je tady vylíčený, určitě zuřil, protože ti dva zkoušky měli a on ne. Že pro to museli hodně udělat, to už synovi téhle Molly jaksi nedošlo. On nic, to ti druzí mu uškodili. Řekla bych, že Hermiona ho konfrontovala s tím, co jí jeho rodina i on nalhali - že jde do Bradavic, i když už odmítl (asi aby měl Hermionu po ruce), Harry bezdomovec, Ginny provdaná za Harryho... a on se samozřejmě naštval. Zvýšení rodinného rozpočtu z Potterova trezoru - to je eufemismus roku. Molly chtěla prodat Ginny za neskutečnou sumu a zuřila, když jí zmehlo. On by jí byl Harry dobrý, když Ginny neměla otce pro své dítě. Ginny asi sama nevěděla, kdo je otec, jinak by pro něj zase poslali bystrozory. Stejný vzorec - o antikoncepční kouzla se mohla postarat, že, ale zase za všechno mohl Harry... Penny už byla za Percyho provdaná, ale i tak jí asi Molly ztrpčovala život, protože dopadla líp než její jediná milovaná dcera, která přece měla být vdaná a žít v bohatství a slávě. Vrtá mi hlavou, co Molly dělala doma, když jí Ginny odešla do školy. Mohla si najít práci - plést svetry na zakázku, péct koláče a cukroví do obchodů, hlídat děti... když tedy nutně potřebovala peníze. Ach jo :-) Zabini narazil, doufejme, že bude pod drobnohledem. A Petunie může být ráda, on Harry opravdu mohl přijít 'na návštěvu'. Moc děkujeme!

Re: Milá Hermiono 5. Od: Lupina - 10.03. 2021
Normálně jsem to dočítala se slzami v očích a příjemným mrazením po těle. Krásné zakončení krásného, poklidného příběhu dospělého a vyrovnaného Harryho, Moc bych si přála nahlédnout do jejich společné budoucnosti. Denice a Seviku, moc děkuji za zprostředkování tohoto skvostu. Určitě se k němu vrátím.
Re: Milá Hermiono 5. Od: denice - 11.03. 2021
Myslím, že budoucnost dvou takto dospělých, pracovitých a vyrovnaných lidí může být jen dobrá. Prožili si toho už dost, aby si dokázali vážit a ocenit jeden druhého. Děkuji.

Re: Milá Hermiono 5. Od: Jacomo - 10.03. 2021
Ach to bylo krásné! Musím říct, že věta "Možná je hloupé psát ti dopis, když spíš ve vedlejším pokoji..." u mě aspiruje na jedno z nejhezčích vyznání, jaké jsem kdy četla. Harry mi přirostl k srdci a bude se mi po něm stýskat, ale ohlašuješ další perlu, takže se budu moct těšit na nový poklad od vašeho hvězdného překladatelského týmu. Veliké díky, Denice a Seviku!
Re: Milá Hermiono 5. Od: denice - 11.03. 2021
Harryho vyznání bylo opravdu ze srdce - z laskavého, čestného, upřímného srdce. Hermiona je šťastná žena. Po tomto Harrym se mi taky bude stýskat. Děkujeme!

Re: Milá Hermiono 5. Od: lenus - 10.03. 2021
Waaaa to už je koniec??! Ja chcem esteeer, tento vyspelý vyrovnaný Harry mi prírastok k srdcu. Hneď dom tušila kto bude ucnom transfiguracie ... :) bolo to skvele, veľmi zaujímavý štýl poviedky, vďaka :) Ps: weasleyovci tu boli strasni!
Re: Milá Hermiono 5. Od: denice - 11.03. 2021
Taky bych chtěla ještě aspoň deset dopisů... Máš pravdu, někteří Weasleyovi byli děsní, zvlášť Molly a Ginny, ale Artur a George to zachránili :-) Děkuji.

Prehľad článkov k tejto téme:

loralee1: ( denice )10.03. 2021Milá Hermiono 5.
loralee1: ( denice )04.03. 2021Milá Hermiono 4.
loralee1: ( denice )25.02. 2021Milá Hermiono 3.
loralee1: ( denice )18.02. 2021Milá Hermiono 2.
loralee1: ( denice )11.02. 2021Milá Hermiono 1.
. Úvod k poviedkam: ( denice )04.02. 2021Úvod