Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

HPKIZI restart

Poďakovanie 2021

HPKIZI restart
Vložené: Jimmi - 18.03. 2021 Téma: HPKIZI restart
Jimmi nám napísal:

Poďakovanie 2021

Marec 2021 alebo kde ty lonské sněhy jsou...

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Na záver dnešného dňa plného prekvapení niečo tradičného trošku netradične...  K starým Poďakovaniam sa už totiž nechcem vracať.

Pri obzretí sa na minulý rok ďakujem:

  • za to, že sme ho všetci prežili v zdraví
  • za to, že sme sa v lete dokázali stretnúť a to stretnutie všetko zmenilo
  • za to, že som bola tak strašne sebecká a chcela za každú cenu späť to, čo sme kedysi mali
  • za to, že ste ma podporili v rozhodnutí začať odznova a vzdorovať zlu medzi nami
  • za to, že sa k nám vrátili dobrí ľudia a s nimi staré dobré drarry
  • za to, že sa ozvali staré nicky do Legiend, pretože je fajn vedieť, že sú v poriadku
  • za to, že stále nestíham všetko čítať, čo znamená, že tu je toho stále dosť
  • za to, že sa stále dajú nájsť skvelé originály a je čo prekladať
  • za to, že nás svojimi komentármi podporujete
  • za to, na čo si v tejto chvíli neviem spomenúť, ale vďačná za to som.

Skrátka, moje klasické, ďakujem za to, že ste.

Vaša Jimmi

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Poďakovanie 2021 Od: fido - 23.03. 2021
Taky děkuji :)

Re: Poďakovanie 2021 Od: sisi - 22.03. 2021
Většina toho, za co bych chtěla poděkovat, tu již byla řečena, ale i já děkuji všem, kdo se podílejí svým prostým bytím, pilnou činností a pozitivním myšlením na životě těchto stránek. Moc ráda si tady čtu. Je to skvělé a světlé místo ve dne a tiché v noci, když je kolem klid a v srdci se koulí touha po dobrém čtení. Dík.

Re: Poďakovanie 2021 Od: margareta - 19.03. 2021
Děkuji! Za to, že se mohu kdykoliv stát Alenkou v říši divů! S tím rozdílem, že tam, kde pro to ona musela podstupovat různá trápení, já mám klíček ke dvířkám do kouzelné zahrady pořád po ruce. Stačí kliknout a jsem uvnitř. Tam, kde mě Ty, Jimmi, jako moudrá kočka Šklíba pokaždé znovu ubezpečíš, že ať půjdu kterýmkoliv směrem, vždycky to bude jen úžasnoucnější a úžasnoucnější! A ještě se nestalo, že bys mi lhala. Děkuji Ti za všechny ty postavy i postavičky, strašidýlka i monstra, za situace dobré i zlé. Vždyť nebýt jich, co by se stalo z Kouzelného světa? Koho by zajímal a kdo by se do něj chtěl mermomocí dostat? Alenka určitě ne, a já jakbysmet. Děkuji Tobě a všem Tvým kolegyním! Vám všem, jejichž kouzla navzdory tomu, že si místo hůlky musíte vystačit jen s psacím náčiním, jsou stejně silná. A často silnější! Děkuji.

Re: Poďakovanie 2021 Od: dianiita6 - 19.03. 2021
Aj ja sa pripájam. Ďakujem vám všetkým, že ste tu vytvorili takú úžasnú komunitu. Som vďačná, že som natrafila na tieto stránky a že existuje miesto, kde sa dá nachvíľu vypnúť, odreagovať sa... Robíte to všetky úžasne, prosím neprestávajte. ĎAKUJEM čarodejky :)

Re: Poďakovanie 2021 Od: kakostka - 19.03. 2021
Jimmi, děkuju že si vytvořila luxusní domov a všechny ostatní čarodějky ho nadále zútulňují, opečovávají a hýčkají nás. vím, že bez vás všech by to nešlo, ale ty si ta,co neúnavně jistí vše, co nové aktualizace posírají a bojkotují:-)) tys nastartovala návrat ke kořenům a oslovila Legendy. vám všem děkuju a těším se na další roky tady, společně a na živo a tak. d ě k u j u

Re: Poďakovanie 2021 Od: zuzule - 19.03. 2021
Obrovsky dik za vas za vsechny, carodejky!

Re: Poďakovanie 2021 Od: Triana - 19.03. 2021
Chcela by som sa poďakovať hlavne Jimmi že to tu stále drží pokope. A aj vam ostatným :) -že stale mate chuť a vôľu prekladať a pridávať tu ďalšie krásne príbehy -že tato stránka je stálica... Ze Jimmi stále maká natom aby sa pribehy nestratili v čase a priestore... Lebo ako som zistila kopu stránok uz zaľahli prachom a uz sú preč... -že keď tu prídem, cítim sa tu ako doma - že mi stačí prísť, prebehnúť, prelistovat, aby som mala úsmev na tvári proste iba na nabratie dobrej energie -že mi dáte možnosť vykĺznuť z realneho sveta a tak otupiť niektoré ostrie zo života. ĎAKUJEM :)

Re: Poďakovanie 2021 Od: luisakralickova - 18.03. 2021
Po dnešním čtecím maratonu opět děkuji všem vám, milé čarodějky, za nápady a neutuchající energii, kterou dáváte dál, spousty krásného čtení a poskytnutí útočiště před nepřízní světa. Díky, díky a vydržte.

Re: Poďakovanie 2021 Od: Lupina - 18.03. 2021
Páni, další rok za námi. To není možné. Byl to rok těžký, ale spolu jsme ho zvládly. Jsem moc a moc vděčná, že nám, Jimmi, připravuješ prostor, kde se můžeme podělit, podporovat se a motivovat do další práce. Přejme si, abychom se mohly aspoň v létě zase potkat. Protože být spolu naživo je mnohem lepší než jen virtuálně. Děkuju, že jsi a že jsou i ostatní překladatelky a bety a čtenářky a čtenáři.

Re: Poďakovanie 2021 Od: denice - 18.03. 2021
Děkuji za to, že tu všichni pořád jsme - ty, Jimmi, která jsi stvořila toto magické místo, překladatelky, bety, čtenáři - je to nádherný dar, za který jsem velice vděčná.