Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Lady Malfoy

Kapitola 10: Rozptýlenie 1/2

Lady Malfoy
Vložené: Jimmi - 28.05. 2021 Téma: Lady Malfoy
Jimmi nám napísal:

Pár nových informácii...  Začína sa to zamotávať...  A chudák Ron, no nemohol chvíľku počkať? 

 



Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 10: Rozptýlenie 1/2

Dracovi sa na chvíľu zachveli viečka a vynoril sa pred ním temný rozmazaný svet. V tomto tmavom svete bol každý predmet a každý človek zmiešaným hybridom zdeformovaných tvarov a nerozlíšiteľných identít. Boli tam aj zvuky. Slabé bzučanie, ktoré bolo počuť z týchto hybridov, mu zahlcovalo uši, až kým opäť nezavrel oči.

Potom to pocítil.

V ruke niečo slabo zacítil... bola to jeho ľavá ruka? Alebo počkať... nie, bola to jeho pravá. Teplý pocit si začal raziť cestu nahor jeho rukou smerom k ramenám. Draco sa zhlboka nadýchol a vnímal ten jemný dotyk. Jemné pohmkávanie mu začalo hladiť uši na rozdiel od toho neznesiteľného bzučania predtým. Tento pocit sa do neho začínal vnárať, keď zrazu náhle prestal – a nasledoval ho vysoký výkrik.

Draco roztvoril oči a pátral po tom záhadnom hlase. V náhlivosti sa posadil tak rýchlo, že sa mu začali bortiť vnútornosti  - nedokázal sedieť vzpriamene. Spadol späť a uvedomil si, že leží na posteli; ležal na mäkkej, čalúnenej posteli s obrovskou kráľovskou konštrukciou a čelom zahaleným do zeleného hodvábu. Bol vo svojej vlastnej posteli.

Položil si ruku na hruď a nahmatal opuchnuté, ešte stále rozleptané mäso. Začal dýchať, keď sa opäť pokúsil posadiť - tentoraz sa mu to s mimoriadnou bolesťou podarilo v štyridsaťpäťstupňovom uhle.

"Eliáš!" zakričal. Snažil sa spomenúť si na poslednú vec, ktorú robil, než tu skončil, ale pamäť mu zlyhala. Hlava ho príšerne bolela a hruď mal opuchnutú a popálenú - vedel, že bojoval s Adriou. Čo sa však stalo? Prehral?

"Pán Malfoy," ozval sa Eliáš a vydýchol úľavou. "Ste v poriadku."

"Čo sa stalo?"

"Bola to ona," povedal Eli pochmúrne. "Bola to Adria."

"Ja... ja si nepamätám..." Draco sa zarazil. "Na nič si nepamätám."

"Ten úder do hlavy bol dosť silný," jemne vysvetľoval Eliáš jemne. "Prosím, len si ľahnite. Škriatkom trvalo niekoľko hodín, kým zastavili krvácanie."

Dracova ruka okamžite vyletela k hlave, kde nahmatal vrstvu hrubej gázy a obväzov. "Ako dlho som bol mimo?"

"Už dva dni."

Draco sa opäť pokúsil posadiť. "Dva dni?"

Eli zachmúrene prikývol. "Presne 55 hodín."

"Prišiel niekto? Pýtal sa niekto...?" Draco sa spýtal.

Eli naňho pozrel so zvedavým výrazom. "Nie."

Videl, ako sa mu na tvári, ktorá bola kedysi predtým pokrytá vráskami obáv, zračí úľava, ale na sekundu - hoci len na zlomok sekundy - zazrel smútok malého chlapca kvôli tomu, že sa nikto nespýtal, ako sa mu darí, že nikoho nezaujíma, či je živý, alebo mŕtvy.

"Nikto nevedel, čo sa stalo," dodal Eliáš a jemne sa usmial. "Ale slečna Grangerová..."

Dracovi sa v pamäti vynorila rozmazaná scéna, v ktorej hnedovlasé dievča držalo prútik a vydeseným hlasom kričalo.

"Grangerová!" Draco vykríkol. "Ona... ona tam bola..."

"Áno, pane," odpovedala Eliáš. "Nič sa jej však nestalo."

Dracov výraz prekvapenia a obáv sa nezmenil. "Pamätá si niečo?" spýtal sa.

"Obávam sa, že áno. Kladie... otázky."

"No my na ne neodpovedáme," odsekol Draco, keď si opatrne položil ruku na popálené telo a posadil sa na posteli vzpriamene. Nazbieral dosť síl, aby sa pokúsil chodiť. Rýchlo schmatol košeľu, ktorá ležala pri jeho posteli, a obliekol si ju, aby zakryl napuchnutú ranu.

"Pán Malfoy," začal Eliáš znova, keď sa Malfoy pohol. "Začína si to dávať dokopy..."

Draco sa zastavil na mieste a otočil sa. "Tak ju zastavíme."

Eliáš mal teraz na tvári znepokojený výraz. "Už si spojila portrét s Adriou - je len otázkou času, kedy sa dozvie o Nat-"

"To stačí!" rozohnil sa Draco. "To stačí!" Tvár mal červenú od úzkosti a Eliáš mal pocit, že ho srdce bolí viac ako tie zranenia.

"Táto diskusia sa skončila," povedal Malfoy. Sily mu ubúdali. Položil si ruku na jednu z mnohých polstrovaných stoličiek, aby sa podoprel, a potom sa otočil k Eliášovi. "Musíš ju rozptýliť - od toho všetkého ju odviesť preč."

"Aký druh rozptýlenia máte na mysli?"

"Taký, ktorý by ju udržal mimo mňa. Niečo, čo by ju uspokojilo a zamestnalo."

"No, pane, môžem ju len pozornejšie sledovať..."

"Nie," odvetil Draco. "To by len zvýšilo jej podozrenie... okrem toho, dnes večer budem preč a potrebujem mať istotu, že nebude strkať ten svoj veľký nos po panstve."

"Mohol by som navrhnúť nejaký... koníček?" Eliáš sa mierne pousmial.

"Nie, nie..." Malfoy mu odvetil a pokrčil plecami. "Nie je to dieťa..." Potom sa odmlčal, keď sa mu na tvári začal objavovať vševediaci  výraz. "Ale... je to žena."

"Áno, pane... je," odpovedal Eliáš rozpačito.

"A napriek jej umu a odvahe každá žena chce len niekoho, s kým by mohla byť." Pery mu skrivil slabý úsmev, keď sa obrátil k Eliášovi a povedal: "Chcem, aby si našiel Rona Weasleyho a priviedol ho sem."

****

Hermiona sedela vo svojej izbe a nepokojne prezerala stránky Denného proroka. Už niekoľko dní neboli o Lestrangeovi žiadne správy. Premýšľala, či Skeid všetko nezveličil, keď sa v mysli vrátila k tomu osudnému dňu, keď sa dozvedela o smrti svojich rodičov. Možno dospel k nesprávnemu záveru, možno nesprávne alebo nelogicky spojil dôkazy, alebo možno precenil Lestrangeove pohnútky; tak či onak, on a jeho činy boli úplne mimo pozornosti verejnosti. Nedošlo už k vraždám žiadnych významných muklov, k žiadnym vlámaniam a určite ani k žiadnemu (nie že by niekedy nejaké existovalo) ohrozeniu Hermioninho života.

Hermionine kedysi bujné a kučeravé vlasy sa stali krehkými a slamenými - ako sa to často stávalo, keď bola dlhší čas v nepríjemnej alebo stresujúcej situácii. Oči jej pre nedostatok spánku prepadli hlbšie do tváre. Jediné, na čo dokázala myslieť, bol ten duch (alebo čo to bolo) a obraz na chodbe.

Jej nahromadený hnev začal opäť vrieť, keď jej myšlienky zablúdili k Malfoyovi. Ten hlúpy kretén niečo skrýval a odmietal čo i len pripustiť, aby Hermiona nahliadla do jeho tajomstva. Ten chvíľkový súcit a ľútosť, ktoré k Malfoyovi pocítila, keď ho videla v súboji o život vo veži, teraz opadli. Použil na ňu Neodpustiteľnú kliatbu... Myslel si, že je taká amatérka, že nedokáže vykonať jednoduché zaklínadlo? Naozaj si myslel, že je taká neschopná, že ju musel zakliať kliatbou Imperius, aby to kúzlo dokázala správne vykonať?

Boli to už dva dni. Keď sa tma vo veži rozptýlila, zbavila sa kliatby a videla, ako Malfoy padá v bezvedomí na zem. Eliáš sa k nemu vrhol a priniesol mu hrubý kus látky, ktorý mu pritlačil na hlavu, aby zastavil krvácanie. Do sídla pravidelne prichádzali liečitelia a trávili hodiny v Malfoyovej izbe; jediný rozhovor, ktorý Hermiona stihla započuť, bol rozhovor mladého liečiteľa, ktorý Eliášovi vysvetľoval, že: "Teraz to potrvá asi dvadsaťštyri hodín, ale mäso by sa malo začať hojiť, hoci samotné jazvy nikdy naozaj nezmiznú." Netušila, čo tým myslel, ale predpokladala, že liečiteľ narážal na Malfoyovo zranenie hlavy.

Hermionine myšlienky prerušili nejaké hlasy vonku, na druhej strane chodby. Vstala a pomaly sa vybrala k dverám, pričom sa ostro nastraženými ušami snažila rozlúštiť slová.

"...dve misky cereálií a ešte nejaké pudingové koláče..." ozval sa hlas. Hermiona prevrátila očami, keď roztvorila dvere, a pozrela na Malfoya, ktorý kráčal po chodbe. Ten sa pri zvuku otvárajúcich sa dverí otočil a uvoľnene sa usmial: "Ahoj, Grangerová."

"Stále myslíš na jedlo?" vyštekla.

"No áno, som trochu hladný."

Hermiona sa uškrnula a pozrela na Eliáša, ktorý stál vedľa Draca s obvyklým znepokojeným výrazom v tvári. "Môžeš nás na chvíľu ospravedlniť?" požiadal Malfoy Eliáša.

Eliáš prikývol, sklonil hlavu a rýchlo sa odmiestnil. "Mám pocit, že mi chceš niečo povedať, Grangerová," vyhlásil Malfoy uštipačne.

Veľmi nonšalantne k nej pristúpil a postavil sa len dva metre od Hermiony so svojím povestným úsmevom v tvári. "Čo máš na jazyku?" spýtal sa jej.

"Použil si na mňa Neodpustiteľnú kliatbu," povedala Hermiona a každý jej nádych bol presiaknutý hnevom. "Si auror a použil si na mňa nedovolenú kliatbu."

"Zachránil som ťa," opravil ju Draco. Ruky mal ležérne prekrížené na hrudi, zatiaľ čo Hermiona ich mala pri bokoch, pretože odolávala nutkaniu udrieť ho do tváre.

"Nie, využil si ma!"

Draco sa zasmial. "Áno, využil som ťa, aby som ťa zachránil."

"Si auror, zástupca Ministerstva mágie a..."

"Nesnaž sa byť spravodlivá a dodržiavať pravidlá," odsekol Malfoy. "Nezabudnime, ako ste sa ty a zvyšok Potterpartičky po škole potĺkali a sami robili veľa nezákonných vecí."

"To bolo z dobrého dôvodu," odvetila Hermiona. "Snažili sme sa zastaviť Voldemorta!"

"No vidíš," povedal Draco. "Ja som sa snažil zachrániť teba a Eliáša... no skôr Eliáša ako teba - robí výborné pudingové koláče, keby zomrel, kto by mi robil raňajky?"

"Vieš, kedysi som si myslela, že si kolosálna osina v krku. Teraz mám o tebe oveľa nižšiu mienku!"

"Čo ťa naozaj rozčuľuje, Grangerová?" Malfoy sa spýtal. "Je to naozaj tým, že som na teba použil nezákonnú kliatbu, alebo snáď tým, že som ti nedôveroval natoľko, aby si to kúzlo vykonala sama?"

Hermiona okamžite vzhliadla a na sekundu sa zarazila. "To je nezmysel."

"Naozaj?" Malfoy povedal posmešným tónom. "Možno sa hneváš preto, lebo vieš, že by si to kúzlo nedokázala vykonať."

"Sklapni!"

"Možno existuje niečo, čo mozog Potterpartičky nedokáže."

"Mohla som ho ľahko vykonať!"

"Ha!" Draco sa uškrnul. "To sa nedá. Vieš rovnako dobre ako ja, že to bola temná mágia..."

"Áno, niečím, čím ste ty a tvoja rodina nepochybne preslávení."

"Všetka tá zatrpknutosť ti neprospieva, Grangerová," povedal Malfoy bezcitne.

"Neviem, po čom šiel ten duch," začala Hermiona. "Ale nie je to obyčajné domáce strašidlo."

Draco hlasno zívol, zatiaľ čo Hermiona po ňom vrhla hnevlivý pohľad. "Ach, prepáč," povedal Draco sarkasticky. "Prosím, pokračuj v rozprávaní. Zvyčajne zívam, keď ma niečo zaujíma."

Nadurdila sa, otočila sa Malfoyovi chrbtom a vydala sa po chodbe. "A mimochodom," dodal Malfoy. "Raňajky sú na stole, ak sa chceš najesť."

"Prečo by som sa mala obťažovať?" Hermiona sa zarazila. "S tvojím apetítom pravdepodobne zješ celý stôl."

"Je mi to strašne ľúto," odvetil Draco. "Nechal by som ti nejaké pudingové koláčiky, ale obávam sa, že ti pôjdu rovno na stehná, ktoré mimochodom v poslednom čase vyzerajú trochu bacuľatejšie."

Hermione spadla sánka na zem, pretože jej oči okamžite vystrelili na stehnám.

"To je tými nohavicami! Rozširujú!" Hermiona zakričala za Dracom. "Počkať... čo to, dočerta, hovorím?" povedala si v duchu Hermiona. "Ja som nepribrala..."

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 31.07. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Campana - 02.02. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre


Re: Kapitola 10: Rozptýlenie 1/2 Od: zuzule - 31.05. 2021
Mno nevim, jestli bude Ron dobry rozptyleni... Mel ji zamknout do knihovny. Dekuju!
Re: Kapitola 10: Rozptýlenie 1/2 Od: Jimmi - 31.05. 2021
To by bolo priveľké klišé, nie? Tých Hermion v knihovne už bolo toľko... Ďakujem

Re: Kapitola 10: Rozptýlenie 1/2 Od: Lupina - 29.05. 2021
Hermiona mi stále leze na nervy, jak ví všechno nejlíp a jak si myslí, že má nárok všechno vědět. Je dost sebestředná, že? Draco je ale skvělý, jak ji dokáže aspoň na chvíli umlčet. Děkuji, Jimmi, jdu dál.

Re: Kapitola 10: Rozptýlenie 1/2 Od: denice - 29.05. 2021
Líbí se mi Potterpartička :-) A samozřejmě i Dracova schopnost odvádět pozornost, i když nevím nevím, jak dlouho mu to vydrží. Díky.

Re: Kapitola 10: Rozptýlenie 1/2 Od: sisi - 29.05. 2021
Nádhera. Nádherně zamotané. Díky za překlad, těším se na pokračování.

Re: Kapitola 10: Rozptýlenie 1/2 Od: Jimmi - 28.05. 2021
Prekladám, všetky komentáre prečítané a veľmi pekne ďakujem. V utorok pochopíte čo :)

Re: Kapitola 10: Rozptýlenie 1/2 Od: margareta - 28.05. 2021
No, to ji sice nakrátko odvedl od otázek, ale ne od myšlenek. Příště už mu třeba odpoví, že její stehna aspoň nevypadají jako ty dvě nalomené tyčky od fazolí, které vlastní on. A až přijde Ron a začne kolem ní kroužit a cukrovat a jemu nadávat, mám dojem, že mu ta buclatá stehna zahořknou. A jestli Rona něco zraní a bude muset sledovat, jak kolem něj krouží zase ona, taky mu to na náladě nepřidá. Nehledě na to, že Hermiona bude stejně pátrat dál a bude mít pomocníka. A to ještě neví, že dorazí i Harry a Ginny! To bude mazec! A já se na něj moc moc těším!! Díky, Jimmi, za prima čtení, za rozjasněné odpoledne! To je tak krásně čtivé, až milo!

Re: Kapitola 10: Rozptýlenie 1/2 Od: Octavie - 28.05. 2021
Haha, Draco jako by se učil od Ginny :-D. Fakt dobrý způsob odvedeni pozornosti. I když to spíš platí na známé osoby. Včera jsem potřebovala odpalkovat dvě ženy v tramvaji, tak třeba se to v téhle povídce ještě naučím :-). Draca mi bylo taky líto, že se dva dny nikdo nezeptal, jak mu je. Děkuji, Jimmi :-)

Re: Kapitola 10: Rozptýlenie 1/2 Od: kakostka - 28.05. 2021
Draco, výborně, takhle se na ni musí, sem tam rýpnout a odvést pozornost. Přemýšlím, proč ji chce zabavit Ronem, tak bude všude akorát slídit s Hermionou. Je to horkokrevnej blbec, kterej bude hledat sebemenší záminku k očernění Draca. Předhodila bych ji knihovnu, to by ji mohlo zabavit na týdny, divné je, že se po ní ještě nesháněla, ale zas je jasné, že tam bude tolik knih, které by neměla číst... Takže víme, že tam byla další postava/žena/bytost. Draco má děsné jizvy a madam nafrněná pokračuje svou hru. Ach jo Eliáš boduje a Draco zatím taky. Evidentně má důvod, proč to tají, že?

Re: Kapitola 10: Rozptýlenie 1/2 Od: Claire - 28.05. 2021
Tak schválně, dokáže Eliáš vybudovat posilovnu? Ideálně ještě dřív, než bude muset Draco zmizet... Mimochodem, takhle se odvrací pozornost - pán domu by mohl od minuty vyučovat odvratné/podvratné manévry a taktiky :-D

Re: Kapitola 10: Rozptýlenie 1/2 Od: lenus - 28.05. 2021
Draco rozhodne vie ako ju naštartovať a odviesť pozornosť od témy ktorú nechce preberať :D a pribudli ďalšie meno... nemám sní paru o čo tam môže ísť... diky Jimmi :)

Prehľad článkov k tejto téme:

cherrypie3601: ( Jimmi )04.10. 202141.kapitola
cherrypie3601: ( Jimmi )03.10. 2021Kapitola 40: O ľuďoch a netvoroch 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )30.09. 2021Kapitola 40: O ľuďoch a netvoroch 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )29.09. 2021Kapitola 39: Žiť a nechať žiť 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )27.09. 2021Kapitola 39: Žiť a nechať žiť 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )23.09. 2021Kapitola 38: Na ihlách ustlané 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )22.09. 2021Kapitola 38: Na ihlách ustlané 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )21.09. 2021Kapitola 37: Za sklenenými dverami
cherrypie3601: ( Jimmi )14.09. 2021Kapitola 36: Do pekla a ešte ďalej
cherrypie3601: ( Jimmi )13.09. 2021Kapitola 35: Malé komplikácie
cherrypie3601: ( Jimmi )07.09. 2021Kapitola 34: Posledná noc
cherrypie3601: ( Jimmi )31.08. 2021Kapitola 33: Plán útoku
cherrypie3601: ( Jimmi )30.08. 2021Kapitola 32: Nesprávne nasmerovania 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )29.08. 2021Kapitola 32: Nesprávne nasmerovania 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )28.08. 2021Kapitola 31: Cassius Lestrange 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )27.08. 2021Kapitola 31: Cassius Lestrange 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )26.08. 2021Kapitola 30: Skutočná lady Malfoyová 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )25.08. 2021Kapitola 30: Skutočná lady Malfoyová 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )24.08. 2021Kapitola 29: U Sv. Munga 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )22.08. 2021Kapitola 29: U Sv. Munga 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )21.08. 2021Kapitola 28 – Záchrana 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )20.08. 2021Kapitola 28 – Záchrana 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )19.08. 2021Kapitola 27: Azkaban 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )18.08. 2021Kapitola 27: Azkaban 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )17.08. 2021Kapitola 26: Bez strachu 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )13.08. 2021Kapitola 26: Bez strachu 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )12.08. 2021Kapitola 25: Osamote 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )11.08. 2021Kapitola 25: Osamote 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )10.08. 2021Kapitola 24: Súboj myslí 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )08.08. 2021Kapitola 24: Súboj myslí 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )07.08. 2021Kapitola 23: Večera so smrťožrútmi 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )06.08. 2021Kapitola 23: Večera so smrťožrútmi 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )03.08. 2021Kapitola 22: Nedôstojné myšlienky 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )02.08. 2021Kapitola 22: Nedôstojné myšlienky 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )31.07. 2021Kapitola 21: Bartolomej 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )16.07. 2021Kapitola 21: Bartolomej 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )09.07. 2021Kapitola 20: Tí zabudnutí
cherrypie3601: ( JImmi )30.06. 2021Kapitola 19: Vysvetľuj
cherrypie3601: ( Jimmi )20.06. 2021Kapitola 18: Krycí príbeh
cherrypie3601: ( Jimmi )19.06. 2021Kapitola 17: Riskantný krok
cherrypie3601: ( Jimmi )17.06. 2021Kapitola 16: A tak sa rozchádzame
cherrypie3601: ( Jimmi )16.06. 2021Kapitola 15: Hodiny tikajú 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )15.06. 2021Kapitola 15: Hodiny tikajú 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )15.06. 2021Kapitola 14: Zbytočné sny
cherrypie3601: ( Jimmi )14.06. 2021Kapitola 13: Neočakávaný návštevník
cherrypie3601: ( Jimmi )08.06. 2021Kapitola 12: Otázky dôvery
cherrypie3601: ( Jimmi )07.06. 2021Kapitola 11: Tieň a prach
cherrypie3601: ( Jimmi )29.05. 2021Kapitola 10: Rozptýlenie 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )28.05. 2021Kapitola 10: Rozptýlenie 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )27.05. 2021Kapitola 9 2/2 : Severná veža
cherrypie3601: ( Jimmi )25.05. 2021Kapitola 9 1/2: Severná veža
cherrypie3601: ( Jimmi )24.05. 2021Kapitola 8: Následky
cherrypie3601: ( Jimmi )23.05. 2021Kapitola 7 - 2/2 – Tiene v temnote
cherrypie3601: ( Jimmi )22.05. 2021Kapitola 7 1/2 – Tiene v temnote
cherrypie3601: ( Jimmi )08.05. 2021Kapitola 6: Dobré ráno
cherrypie3601: ( Jimmi )07.05. 2021Kapitola 5: Manor
cherrypie3601: ( Jimmi )27.04. 2021Kapitola 4: Dlhá cesta do cieľa
cherrypie3601: ( Jimmi )20.04. 2021Kapitola 3: Zbohom
cherrypie3601: ( Jimmi )09.04. 2021Kapitola 2: Povedať im to
cherrypie3601: ( Jimmi )02.04. 2021Kapitola 1: Za veľa to nestojí – Prológ
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )18.03. 2021Lady Malfoy - úvod