Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Lady Malfoy

Kapitola 15: Hodiny tikajú 1/2

Lady Malfoy
Vložené: Jimmi - 15.06. 2021 Téma: Lady Malfoy
Jimmi nám napísal:

Lady Malfoy

Prekladateľ : Jimmi

Názov originálu: Lady Malfoy

Autor originálu : cherrypie3601

Link na originál : Práve nie je dostupný

Počet slov originálu: : 224 342

Rating : M 16+ -


Varovanie: preklad z rýchlika


Pre margaretu.

 

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 15: Hodiny tikajú

________________________________________

Hermiona náhle otvorila oči, keď obrovské stojace hodiny začali odbíjať sériu šiestich zvonení, čím oznamovali, že je šesť hodín ráno. Pomaly sa rozhliadla po okolí, aby sa jej zahmlený zrak prispôsobil, a zbadala, že je stále v knižnici. Spala s hlavou položenou na drevenom stole, zloženou v náručí.

„Dočerta,“ zahrešila a rýchlo vstala. Krv sa jej rozprúdila a musela sa pridržať stoličky, aby mohla znovu nadobudnúť rovnováhu. Posledné, čo si pamätala, bolo čítanie knihy „Newcastlove príbehy z lesa“, ručne písaného denníka cestovateľa Henryho Newcastla, ktorý putoval najhlbšími časťami lesov v Európe a podrobne opisoval mnohé temné a nezákonné veci, na ktoré narazil.

Keď si prezrela miestnosť, zbadala knihu ležať na kraji stola a záložku na strane, kde prestala čítať a zaspala.

Bude už Malfoy hore?

V tejto miestnosti neboli žiadne okná, ale vedela, že slnko pravdepodobne nie je ešte také jasné, čo jej dávalo možno menej ako hodinu, kým sa bude musieť vrátiť do svojej izby, kde ju Malfoy určite bude hľadať.

Hlava jej mierne pulzovala na mieste, kde sa dotýkala drsného povrchu stola, a ona si naň priložila ruku. Nemala vôbec čas. Schmatla najbližšiu knihu, ktorú našla, posadila sa a začala čítať.

Temné srdcia

Keď ju prelistovala, videla odkazy na vlkolakov, upírov a ich kliatby, experimenty podrobne opisujúce nezvyčajné účinky miešania vlčej srsti s ľudskou krvou a hadím jedom. Vzdychla si, zavrela knihu a siahla po ďalšej.

Kniha mágie: Tiene nesmrteľnosti

Toto bolo podrobné vysvetlenie siedmich rôznych spôsobov, ako dosiahnuť nesmrteľnosť. Hermiona sa pri zmienke o viteáloch mierne prikrčila a nemohla si pomôcť, ale trochu sa jej uľavilo, že takáto kniha je uväznená v múroch tohto sídla.

Ani v tejto knihe nebolo nič.

Jej nádeje začali klesať, pretože cítila, že sa jej kráti čas. Odložila ju späť na policu a horúčkovito hľadala okolo seba čokoľvek, čo by naznačovalo, že je Satanský oheň zbraňou pre nejakú bytosť. Väčšina kníh boli buď ručne písané denníky zločineckých čarodejníc, keď sa rýpali v najhlbších kútoch temného umenia, alebo knihy, ktoré obsahovali až príliš veľa informácií o nelegálnych magických predmetoch a kliatbách. Zrazu si všimla knihu v koženej väzbe pritisnutú k stene s názvom „Plamene satana“.

Satanský oheň

Náhlivo knihu schmatla a začala v nej vzrušene listovať. Kniha bola ďalšou zbierkou spomienok čarodejnice menom Matilda Frogwartová. Očami začala skenovať prvú stranu, aby zistila, o čom bude zvyšok knihy, a jej myseľ sa sústredila na slová pred sebou.

23. december 1615

Matka ma opäť zavrela v podkroví, ale tentoraz si nevšimla, ako som si sem prepašovala pergamen a brko. Otec sedí pri schodoch na verande; vidím ho z malého okna, čo tu je. Samozrejme, nikdy nezastaví matku, keď na mne skúša svoje experimenty - dnes to bolo uhryznutie do nohy. Stále to krváca, ale pokus opäť nevyšiel a teraz musím čakať, kým to pŕhlenie neprestane.

Svetlo bráni pokroku, hovorí mama, takže nemôžem sedieť vonku s otcom ani s ostatnými dievčatami na ulici.

Čoskoro však sedieť budem.

Čoskoro si matka aj otec uvedomia, že sa mýlili.

Stránka sa skončila a Hermiona pocítila uzol v žalúdku, keď si uvedomila, že Matilda Frogwartová je malé dievčatko. Ako sa denník dvanásťročného dievčaťa dostal do zbierky nelegálnych kníh o čiernej mágii?

Čoskoro si matka aj otec uvedomia, že sa mýlili.

Tie slová začali mať temnejší význam a Hermione sa uzol zo žalúdka zdvihol až do krku. Práve chcela otočiť stránku, keď sa ozvalo zaklopanie na dvere.

„Poďte ďalej,“ povedala potichu a modlila sa, aby to nebol Malfoy.

Bol to Eliáš. „Pán Malfoy vás hľadá,“ povedal rýchlo. „Ponáhľajte sa, slečna Grangerová.“

„Ešte som neskončila,“ povedala.

„To teraz nemá význam,“ odvetil. „Ak by vás našiel tu, vaše šance zostať v sídle by sa zmenšili na nulu. Prosím, ponáhľajte sa!“

Neochotne zavrela knihu a pozrela na dvere.

„Dobre,“ povedala a nechala nedokončený výskum na drevenom stole.

Keď kráčala tmavou chodbou na treťom poschodí, otupenie mysle z nedostatku spánku začínalo byť zreteľnejšie. „Prečo sa jednoducho nepremiestnime?“ opýtala sa podráždene. Nohy ju boleli od celonočného sedenia na stoličke a na dlhé cesty nemala náladu.

„V rámci areálu sa môžu premiestňovať len ľudia, ktorí patria k menu Malfoy,“ povedal Eliáš nenútene.

Hermiona si spomenula na noc, keď sa Draco bleskurýchle dostal do Severnej veže, a teraz jej to dávalo zmysel. „Vy sa nemôžete?“

„Nie tak celkom,“ povedal úctivo. „Môžem sa premiestňovať, pretože slúžim Malfoyovcom, rovnako ako ostatní domáci škriatkovia. Ale nedokážem to s takou ľahkosťou ako sám pán Malfoy – a iba na miesta, ktoré som už videl.“

Hermione poklesla sánka. „Na tomto zámku sú miesta, ktoré ste ešte nevidel?“

Eliáš sa mierne zasmial. „Videl som toho viac ako pán Malfoy, ale som si istý, že v žalároch sú isté chodby, ktoré som ešte nemal to potešenie vidieť. Čím lepšie poznám nejaké miesto, tým ľahšie sa tam dostanem. Slúžim Malfoyovcom, a takže patrím k tomu menu, nech je moja hodnosť akokoľvek nižšia. Teraz sa napríklad vy a pani Parkinsonová vôbec nemôžete v rámci pozemkov premiestňovať.“

„Pansy je stále tu?“ spýtala sa Hermiona.

„Áno, predpokladám, že slečna Parkinsonová tu bude na návšteve ešte niekoľko dní.“

„Koľko ešte?“

„Nie som si celkom istý. Nemal som možnosť sa jej spýtať, stretol som sa s ňou až vtedy, keď priviedla pána Malfoya po jeho zranení, a potom som jej ukázal jej izbu, to bolo všetko.“

Boli na druhom poschodí a Hermiona pocítila úľavu, keď cez mierne pootvorené okná prenikli prvé slnečné lúče a osvetlili béžové steny.

„Eliááááš!“

Hermiona zastala, keď sa Malfoyov hlas ozýval po celej chodbe a zazvonil jej v ušiach. Eliášov výraz sa ani na chvíľu nezachvel, keď prešiel okolo mnohých dverí a zišiel po ďalšom poschodí do miestnosti, ktorú Hermiona nikdy predtým nevidela.

Táto miestnosť bola asi taká veľká ako všetky ostatné. Mala žiarivo biele steny a v hornej časti zložito vyrezávané korunné lišty, zdobené zlatou farbou. V strede miestnosti medzi dvoma šikmými pohovkami stála pohovka v tvare slonovej kosti, ale stredobodom pozornosti bolo tmavé dubové piano, ktoré stálo v rohu a majestátne žiarilo v slnečnom svetle z prichádzajúcich okien.

Malfoy sedel rovno na pohovke s pohárom vody v jednej ruke a s Denným prorokom v druhej. Jeho výraz stvrdol, keď zbadal Hermionu, ktorá sa mierne krčila za jeho starým komorníkom.

„Čo jej trvalo tak dlho?“ opýtal sa podráždene, kým si usrkával vodu.

„Slečna Grangerová si balila veci,“ povedal Eliáš jemne, mierne sa uklonil a uviedol Hermionu do miestnosti. „Posaďte sa.“

Rozpačito sa rozhliadla a napokon zaparkovala na jednom z kresiel, sediac čo najďalej od Malfoya bez toho, aby to bolo príliš nápadné.

„Robíš to muklovským spôsobom?“ posmieval sa a nadvihol obočie.

Hermionino čelo sa nahnevane zvraštilo, keď si ťažko vzdychla. „Už si ma tak nazval toľkokrát, že to začína byť nudné!“ odsekla.

Dracov výraz sa zmenil na prekvapený. „Čože?“

Hermiona prevrátila očami. „Prestaň mi tak hovoriť!“

„Hovoriť ti ako?“

„Vieš ako!“

„Nie, neviem,“ zasyčal.

„Humusáčka!“ odvetila. Zrazu však pocítila, že niečo nie je v poriadku. Eliáš aj Malfoy na ňu hľadeli so zmätenými výrazmi.

„Povedal som muklovským,“ oznámil chladne a otočil hlavu späť k Eliášovi. Podľa Eliášových mierne pobavených očí Hermiona usúdila, že neklame. Bolo to pravdepodobne prvýkrát, čo sa s ňou rozprával a použil slovo „mukel“ namiesto „humusáčka“. Aké zvláštne.

„Batožina slečny Grangerovej je zbalená a už som ju naložil do koča,“ povedal Eliáš poslušne a prerušil nepríjemné ticho.

„Prečo do koča?“ spýtal sa Malfoy. „Pošli ju do tej jej chatrče.“

Prekvapenie zo slova „mukel“ sa teraz rýchlo vytrácalo, pretože v nej opäť začínal vrieť hnev.

„Väčšinu batožiny som už poslal preč, ale myslel som si, že by mohla chcieť nejaké náhradné oblečenie alebo nejaké jedlo. Zabalil som to do batohu.“

„Áno, chceme, aby táto cesta bola čo najpohodlnejšia,“ sarkasticky odpovedal Malfoy. „Poďme.“

„Teraz?“ Hermiona vyskočila.

„Áno.“

„Najprv raňajky, pán Malfoy?“ Eliáš naliehavo gestikuloval smerom dolu chodbou, kde Hermiona tušila, že je druhá jedáleň. „Je to dlhá cesta.“

„Fajn.“ Malfoy prevrátil oči v stĺp.

Všetci traja prešli ešte dvoje dverí a vošli do druhej jedálne v Malfoyovom sídle. Táto miestnosť bola trochu honosnejšia s obrovskými kyticami kvetov, ktoré zdobili každý roh tmavosivých stien. V strede miestnosti dominoval dlhý stôl so stoličkami, ktoré ho obklopovali, a, samozrejme, bol pokrytý misami plnými lahodného jedla. Pansy sedela na jednej zo stoličiek a pred sebou mala tanier s vajíčkami do stratena a klobáskami. Na tvár sa jej vkradol úsmev, keď do miestnosti vošiel Draco a naznačila mu, aby sa usadil vedľa nej.

Na sekundu sa pozrel na Hermionu, potom si sadol vedľa Pansy a zo stredu si zobral misku s pudingovými koláčikmi. Hermiona s pomerne trápnym pocitom sa posadila oproti nim dvom a vzala si francúzsky toast.

„Je pekné ráno, však?“ začala Pansy, ktorá vo svojom tmavozelenom svetri vyzerala prekrásne.

„Ani nie,“ zamrmlala Hermiona.

„No jasné, dnes odchádzaš, však?“ spýtala sa, hoci bolo jasné, že to vie. Jej hlas už nemal taký zlomyseľný a zlomyseľný tón ako v škole, ale Hermiona aj tak pocítila ľadový záchvev, keď sa na ňu Pansy pozrela.

„Áno,“ povedala Hermiona a pichla do raňajok vidličkou. Draco si rozhovor nevšímal a mlčky prežúval svoje koláčiky.

„Škoda, že nemôžeš zostať dlhšie,“ povedala Pansy a uprela na Draca oči.

„Strašná škoda,“ súhlasila Hermiona s jemným sarkazmom.

„Viem si len predstaviť, aký to musí byť pocit; keď sa musíš vrátiť do toho Weasleyovského domčeka... ako sa to vlastne volá? Barel?“

„Brloh,“ opravila ju Hermiona cez zaťaté zuby.

„Aj ja budem musieť čoskoro odísť,“ povedala a dramaticky si vzdychla. „Byť reportérkou Týždenníka čarodejníc nie je ľahká úloha. Veď som musela byť v Paríži, Benátkach, Rusku, Bulharsku, Nemecku... na toľkých miestach! Dobre, že som sa rozhodla zastaviť sa na návštevu, inak by som bola možno na polceste do Severnej Ameriky, kým by sa Draco rozhodol pozvať ma.“

„Som rada, že si prišla,“ zamrmlala Hermiona.

„Ale Draco bol prekvapený, však?“ povedala a zachichotala sa na Malfoya. „Pár nečakaných návštevníkov sa vždy o vzrušenie postará. Presne toto som minulé leto povedala Samuelovi Davidsonovi. Poznáš toho hráča metlobalu, nie?“

Hermiona teraz začínala byť podráždená. „Povedz mi, Pansy,“ povedala a predstierala záujem. „Bolo to pred alebo po tom, čo tvojho otca odsúdili do Azkabanu ako smrťožrúta a dom tvojej rodiny zhabalo ministerstvo?“

Pansyin výraz ochabol a za jej prísnou maskou sa mihla tá známa zloba. Hermiona postrehla, ako sa na Malfoyových perách objavil nepatrný úsmev, ale zmizol hneď, ako sa objavil. Pansy sa teraz odvrátila od jedla a jemne krútila prstom okolo chrbta Dracovej ruky, kým jedol raňajky.

Hermione sa pri pohľade na nich robilo zle, ale Malfoy vyzeral taký ľahostajný, akoby sotva vnímal dotyk jej pokožky na svojej. Zdalo sa, že sa takmer nudí, a Hermiona si spomenula, čo včera povedal.

S Pansy máme... otvorený vzťah

Tie myšlienky jej zrazu zapadli do seba a žalúdok takmer vyskočil z miesta. Pri pohľade na Malfoya sa jej urobilo nevoľno, pustila francúzsky toast na tanier pred sebou a snažila sa vyhnúť akémukoľvek očnému kontaktu. Draco akoby vycítil náhlu zmenu nálady z nahnevanej na nepríjemnú a jeho oči vystrelili k Hermione.

Tá sa naňho zahľadela chladným pohľadom a on opatrne pustil vidličku na tanier a vstal.

„Budem pri koči,“ povedal a nepozrel na nikoho konkrétneho, ale Hermiona vedela, že má na mysli ju.

Bez námahy vyšiel z miestnosti a zavrel za sebou dvere. Hermiona vedela, že túto chvíľu už nemôže ďalej predlžovať, a tiež vstala zo stoličky. Bol čas, aby odišla.

„Mimochodom, je mi ľúto tvojich rodičov,“ ozvala sa Pansy. Hermiona sa snažila počuť v jej hlase posmech, ale tentoraz nič nezačula.

„Ďakujem,“ odpovedala prázdno.

„Myslím to vážne,“ naliehala Pansy. „Je ťažké prísť o rodičov a najmä rukou tak sledovaného vraha.“

Hermiona pomaly otočila hlavu a pozrela sa na Pansy. „Ako... ako si to vedela?“

„Draco mi to povedal,“ pokrčila plecami. „Minulú noc...“

Hermiona sa zamračila na výraz náhleho triumfu na Pansyinej tvári, keď spomenula „minulú noc“.

„Jasne... nuž, vďaka.“

Teraz to už dávalo zmysel. Predtým premýšľala, prečo Pansy nebola šokovaná alebo aspoň trochu prekvapená jej prítomnosťou na panstve. Draco jej povedal, že je na úteku, aby ju nedostal nejaký šialenec... skvelé.

„Maj sa,“ rozlúčila sa bez výrazu, keď otočila kľučkou a otvorila dvere, pričom sa naposledy pozrela na béžovú chodbu.

****

Testrále sa začala pomaly sunúť vpred, bez námahy ťahali váhu dvoch dospelých čarodejníkov, obrovský kočiar plný zamatových vankúšov a starý batoh s oblečením a jedlom. Keď Hermiona pocítila, že sa jej dvíha žalúdok, mierne zavrela oči a spomenula si na pocit strachu, ktorý mala, keď tie tvory predtým vzlietli.

Malfoy sedel oproti nej, ale namiesto toho, aby sa tváril pobavene ako naposledy, mal na tvári znepokojený výraz. Hermiona si pomyslela, že ho včera svojím náhlym výbuchom naozaj vyľakala.

Testrály sa teraz vznášali vo vzduchu, stúpali elegantne oblakmi, keď sa obaja cudzinci v koči od seba odvrátili. Hermiona si nemohla pomôcť a obzrela sa na honosné sídlo, ktoré sa za ňou strácalo v diaľke. Jej oči ešte stále rozoznávali Severnú vežu, na ktorej prvý raz pristáli, a nádhernú kamennú záhradu pri Južnej veži. A samozrejme, niekde v tých samých múroch v tme kvílila bytosť, potešená, že jej tajomstvo zostane navždy pochované.

Zavrela oči a nechala spomienku na sídlo, aby sa jej rozplynula v mysli. Napriek nepríjemnej spoločnosti, s ktorou mala do činenia, v nej pobyt na Malfoy manor zapálil tú istú známu iskru, ktorú cítila, keď bola na Rokforte s Harrym a Ronom; iskru, ktorá sa rozhorela do ohňa tajomstva, dobrodružstva a zvedavosti... ohňa, aký už dlho nezažila.

A samozrejme, bol tu Eliáš. Keď nastupovala do koča, jemne ju chytil za ruku a krehko ju na ňu pobozkal. Nebol to taký srdcervúci okamih, aký očakávala, ale na druhej strane jej zaiskrenie v Eliášových očiach napovedalo, že to možno nie je poslednýkrát, čo ho vidí.

„Grangerová?“

Hermiona otvorila oči, keď Draco zavolal jej meno. „Čo je?“ spýtala sa podráždene, stále sa naňho nepozerala.

„Včera večer som poslal Weasleymu sovu,“ informoval ju. „Máme byť hotoví so všetkými papiermi a u neho doma o piatej popoludní.“

„Výborne.“ Otočila sa späť a hľadela na okno.

„Potrebuješ ešte niečo?“ spýtal sa. „Všetku tvoju batožinu už poslali späť.“

Hermiona naňho pozrela s prázdnymi očami a pokrútila hlavou. „Som v poriadku.“

„Dobre,“ odvetil chladne. „Napadlo mi, že by sme mohli začať s papierovaním.“

Hermiona si odfrkla. „Áno, nechceme predlžovať túto spoločnú šťastnú cestu,“ odsekla.

Malfoy siahol do tašky označenej písmenom „L“ a vytiahol hromadu papierov s úradným znakom ministerstva. „Máš nejaké brko?“ spýtal sa.

„Nie,“ odsekla.

Znova siahol do tašky, vytiahol ostré brko a podal ho Hermione. „Ak chceš, prečítaj si ich, v podstate sú to všetko formuláre o prepustení.“

„Dobre.“ Chcela aspoň preletieť odseky úradného žargónu, ale jej oči nevydržali sledovať slová na stránke pred ňou. „Kde to mám podpísať?“

„Všade, kde je prázdne miesto a pod ním 'Hermiona Grangerová'.“

Hermiona sa náhle vzpriamene posadila a nechala, aby jej posledná veta prenikla do hlavy. Bolo to prvýkrát, čo Malfoy nahlas povedal jej meno. Znelo to tak zvláštne, keď to meno predniesol Dracov výrazný hlas, takže využila chvíľky, aby si ho v duchu znova vypočula. Na rozdiel od väčšiny ľudí, ktorých poznala, príliš zdôrazňoval časť jej mena „io“, takže znelo hlbšie a o čosi honosnejšie, ako normálne.

Zdalo sa, že aj Draco si uvedomil tento zvláštny fakt, ale nezdvihol zrak od svojich papierov. Hermiona videla len to, že jeho oči, ktoré predtým skenovali riadky, zastali pri jednom slove. Už nečítal a ona si bola istá, že si v hlave opakuje slová, akoby práve povedal niečo, čo sa ťažko vyslovuje.

„Ehm... áno... dobre,“ zareagovala a snažila sa zamaskovať rozpaky, ktoré cítila. Boli tu dvaja ľudia, ktorí sa poznali od svojich jedenástich rokov, a po prvý raz za viac ako desať rokov jeden vyslovil celé meno toho druhého... to musel byť nejaký rekord.

Schmatla brko a načmárala svoj chaotický podpis na čiaru na prvej strane, potom pokračovala na druhú stranu. Zdalo sa, že Malfoy sa tiež pohol z miesta, kde sa na chvíľu zarazil, pretože jeho brko škriabalo po papieroch.

„Keď robíme všetky tie papierovačky tu, prečo ideme na ministerstvo?“ spýtala sa Hermiona.

„Štandardné postupy,“ povedal Malfoy a nepozrel sa na ňu. „Skeid sa musí uistiť, že je všetko v poriadku.“

„V poriadku?“

Malfoy si podráždene vzdychol. Jej zvedavosť ho opäť rozčuľovala.

„Obvyklé veci, o ktorých sa s tebou potrebuje porozprávať: najprv ti poďakuje, že si celú situáciu vydržala, opýta sa ťa, ako sa držíš po smrti rodičov, vysvetlí ti všetky stopy, ktoré majú na Lestranga, a dôvod, prečo ťa púšťajú zo svojej starostlivosti.“

„Aha... dobre.“

„A potom ťa čaká niekoľko otázok, ktoré ti položí, a lekárska prehliadka.“


Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 31.07. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Campana - 02.02. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre


Re: Kapitola 15: Hodiny tikajú 1/2 Od: Octavie - 16.06. 2021
Já tedy nevím, tahle kapitola pro mě byla asi poslední kapka, ale neuveritelne ty kouzelniky lituji. Jakože... V jakém se to odehrává roce? 2005 dejme tomu? A chudák Hermiona musí prohledávat knížky jednu po druhé. Nějaký mudlorozený už by to měl sakra vzít do vlastních rukou a zprovoznit kouzelnický Google. Kolik by jim ušetřil času. Tehdy už snad fungoval, ne? A jestli ne, tak Seznam! :-D Pevně věřím, že v našem reálném čase už něco takového mají, jinak se jejich svět řítí do záhuby :-D. Jinak jejich rozpačité sbližování mi dělá radost. Děkuji moc :-).

Re: Kapitola 15: Hodiny tikajú 1/2 Od: denice - 16.06. 2021
Jsem ráda, že už je tu další kapitola, copak asi vyjde najevo při prohlídce? Díky.

Re: Kapitola 15: Hodiny tikajú 1/2 Od: Lupina - 16.06. 2021
Díky, díky, jdu na další kapitolu, jsem zvědavá, jak tohle "rozloučení" dopadne.

Re: Kapitola 15: Hodiny tikajú 1/2 Od: zuzule - 16.06. 2021
Lekarska prohlidka? To mi pripada sileny tyjo... Jen jsem teda zvedava, jak bude dal patrat, kruci... Dekuju!

Re: Kapitola 15: Hodiny tikajú 1/2 Od: margareta - 15.06. 2021
Och sakriš! Jak ji Eliáš hodlá dostat zpátky? Tajně pod Harryho pláštěm nebo na metle? Protože ona tam tu záhadu nenechá, to je jisté! Teď bych teda chtěla, aby Eliáš udělal něco, co by Draca DONUTILO pozvat ji zpátky! Co by ho donutilo POPROSIT, aby byla tak hodná a pomohla mu! Ona sice je hádavá jako trhovkyně a prská jako přišlápnutá kočka, ale je chytrá a dovede rychle kombinovat, což on ani náhodou! Vždyť jak dlouho už tam to monstrum má a dosud s tím, mimo občasný nechtěný střet, nic nepodnikl! Akorát se schovává, na spáleniny má skřítku, na špatné svědomí otevřený vztah - a jinak nic! A ona tam byla jen pár dní a už zjistila, že to stvoření trpí a čeká na vysvobození! Stejně si myslím, že za to, co se stalo s Adrií, a potenciálně i s Natálií, skutečně může on, hrdobec jeden nabubřelá!! Ale než aby se přiznal a pomohl jim, radši je nechává trpět a na bebíčka si pěstuje osobní rozptylovačku, aby ho...! Tak ať jenom trpí, dokud ho bolest a hrůza nedonutí k pokoře! Držím Hermioně palce!! Jo, a přestala jsem litovat Pansy. Je to postelová hopsanda par excellence! Děkuji za prima kapitolu, milá Jimmi! To se nečte, to se přímo loká!!! Miluju tvůj rychlík! Netrpělivě vyhlížím, kdy se v zatáčce objeví další vagón! ..a žes na mě myslela...no, až se mi z toho rozklepala brada..díky moc!!! :))))

Prehľad článkov k tejto téme:

cherrypie3601: ( Jimmi )04.10. 202141.kapitola
cherrypie3601: ( Jimmi )03.10. 2021Kapitola 40: O ľuďoch a netvoroch 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )30.09. 2021Kapitola 40: O ľuďoch a netvoroch 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )29.09. 2021Kapitola 39: Žiť a nechať žiť 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )27.09. 2021Kapitola 39: Žiť a nechať žiť 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )23.09. 2021Kapitola 38: Na ihlách ustlané 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )22.09. 2021Kapitola 38: Na ihlách ustlané 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )21.09. 2021Kapitola 37: Za sklenenými dverami
cherrypie3601: ( Jimmi )14.09. 2021Kapitola 36: Do pekla a ešte ďalej
cherrypie3601: ( Jimmi )13.09. 2021Kapitola 35: Malé komplikácie
cherrypie3601: ( Jimmi )07.09. 2021Kapitola 34: Posledná noc
cherrypie3601: ( Jimmi )31.08. 2021Kapitola 33: Plán útoku
cherrypie3601: ( Jimmi )30.08. 2021Kapitola 32: Nesprávne nasmerovania 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )29.08. 2021Kapitola 32: Nesprávne nasmerovania 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )28.08. 2021Kapitola 31: Cassius Lestrange 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )27.08. 2021Kapitola 31: Cassius Lestrange 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )26.08. 2021Kapitola 30: Skutočná lady Malfoyová 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )25.08. 2021Kapitola 30: Skutočná lady Malfoyová 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )24.08. 2021Kapitola 29: U Sv. Munga 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )22.08. 2021Kapitola 29: U Sv. Munga 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )21.08. 2021Kapitola 28 – Záchrana 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )20.08. 2021Kapitola 28 – Záchrana 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )19.08. 2021Kapitola 27: Azkaban 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )18.08. 2021Kapitola 27: Azkaban 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )17.08. 2021Kapitola 26: Bez strachu 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )13.08. 2021Kapitola 26: Bez strachu 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )12.08. 2021Kapitola 25: Osamote 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )11.08. 2021Kapitola 25: Osamote 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )10.08. 2021Kapitola 24: Súboj myslí 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )08.08. 2021Kapitola 24: Súboj myslí 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )07.08. 2021Kapitola 23: Večera so smrťožrútmi 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )06.08. 2021Kapitola 23: Večera so smrťožrútmi 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )03.08. 2021Kapitola 22: Nedôstojné myšlienky 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )02.08. 2021Kapitola 22: Nedôstojné myšlienky 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )31.07. 2021Kapitola 21: Bartolomej 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )16.07. 2021Kapitola 21: Bartolomej 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )09.07. 2021Kapitola 20: Tí zabudnutí
cherrypie3601: ( JImmi )30.06. 2021Kapitola 19: Vysvetľuj
cherrypie3601: ( Jimmi )20.06. 2021Kapitola 18: Krycí príbeh
cherrypie3601: ( Jimmi )19.06. 2021Kapitola 17: Riskantný krok
cherrypie3601: ( Jimmi )17.06. 2021Kapitola 16: A tak sa rozchádzame
cherrypie3601: ( Jimmi )16.06. 2021Kapitola 15: Hodiny tikajú 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )15.06. 2021Kapitola 15: Hodiny tikajú 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )15.06. 2021Kapitola 14: Zbytočné sny
cherrypie3601: ( Jimmi )14.06. 2021Kapitola 13: Neočakávaný návštevník
cherrypie3601: ( Jimmi )08.06. 2021Kapitola 12: Otázky dôvery
cherrypie3601: ( Jimmi )07.06. 2021Kapitola 11: Tieň a prach
cherrypie3601: ( Jimmi )29.05. 2021Kapitola 10: Rozptýlenie 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )28.05. 2021Kapitola 10: Rozptýlenie 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )27.05. 2021Kapitola 9 2/2 : Severná veža
cherrypie3601: ( Jimmi )25.05. 2021Kapitola 9 1/2: Severná veža
cherrypie3601: ( Jimmi )24.05. 2021Kapitola 8: Následky
cherrypie3601: ( Jimmi )23.05. 2021Kapitola 7 - 2/2 – Tiene v temnote
cherrypie3601: ( Jimmi )22.05. 2021Kapitola 7 1/2 – Tiene v temnote
cherrypie3601: ( Jimmi )08.05. 2021Kapitola 6: Dobré ráno
cherrypie3601: ( Jimmi )07.05. 2021Kapitola 5: Manor
cherrypie3601: ( Jimmi )27.04. 2021Kapitola 4: Dlhá cesta do cieľa
cherrypie3601: ( Jimmi )20.04. 2021Kapitola 3: Zbohom
cherrypie3601: ( Jimmi )09.04. 2021Kapitola 2: Povedať im to
cherrypie3601: ( Jimmi )02.04. 2021Kapitola 1: Za veľa to nestojí – Prológ
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )18.03. 2021Lady Malfoy - úvod