Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Lady Malfoy

Kapitola 26: Bez strachu 2/2

Lady Malfoy
Vložené: Jimmi - 17.08. 2021 Téma: Lady Malfoy
Jimmi nám napísal:

Lady Malfoyová

Prekladateľ : Jimmi

Názov originálu: Lady Malfoy

Autor originálu : cherrypie3601

Preklad z rychlíka, nebetované

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

Kapitola 26: Bez strachu 2/2

Do mrazivej dediny dorazili s dvojminútovou rezervou. Draco kráčal svojím pokojným tempom, ale Hermiona poháňala svoje kroky k Trom metlám, pretože sa obávala, že Cassius by mohol odísť, keď ju nenájde. Keď však bola asi v polovici cesty, všimla si, že Dracove kroky sa postupne spomaľujú, takže tiež znížila rýchlosť a kráčala po jeho boku, keď sa blížili k malej krčme pokrytej snehom.

„Už  ho vidím,“ oznámil Draco pomaly a ukázal na roh dvoch ulíc, kde na lavičke pohodlne sedela postava oblečená v štrikovanom svetri a modrých džínsov.

Cassius ich zrejme videl prichádzať už z diaľky, pretože vstal a obúchal si sneh z topánok, skôr než pozdravil Hermionu. Draco stál niekoľko metrov od nich, keď sa k nej Cassius priblížil.

„Vidím, že si si priviedla priateľa,“ povedal a usmial sa.

Draco pristúpil bližšie a úsečne prikývol.

„Cassius.“

„Cítim v tvojom pozdrave zaváhanie?“ spýtal sa. „Predpokladám, že si nebol príliš nadšený, keď si mal za mnou prísť.“

„Ale vôbec nie,“ prehodila Hermiona, keď im naznačila, aby vstúpili do malej krčmy. Bolo tam menej ľudí ako zvyčajne, takže sa im podarilo nájsť rohový stôl, pri ktorom Cassius trval na tom, že si objedná večeru, čo Hermiona láskavo odmietla, ale potom súhlasila, že si dajú aspoň niečo na pitie. Čašníčka priniesla Hermione šálku mätového čaju a ďatelinové pivo pre Cassiusa aj Draca.

„Tu máš,“ povedal Cassius a podal Hermione balíček. „Je v ňom tvoja kniha a genealogické záznamy, o ktoré si žiadala.“

Usmiala sa, urobilo to na ňu dojem. „Nemyslela som si, že sa dnes ukážeš,“ riekla úprimne.

Cassius sa zasmial. „Ani ja som si to nemyslel.“

Draco ticho sedel a nesúhlasne sledoval, ako Hermiona prijala od Cassiusa balíček a potom siahla späť do vlastnej tašky. Podozrievavo balíček vzal a potom sa na Cassiusa uškrnul, kým si ho položil na kolená.

„Nezdá sa, že by si sa veľmi tešil, že ma vidíš, Draco.“ začal Cassius. „Nedal som ti jediný dôvod, aby si mi nedôveroval, však?“

„Nie, nedal.“ Hermiona sa vmiešala do rozhovoru a obávala sa, že Draco prehodí nejakú nemiestnu poznámku. Ďalej sa chaoticky prehrabávala v kabelke. „Viem, že je tu.“

Keď vošli noví zákazníci, ochladilo sa s novým závanom zimného vzduchu. U Troch metiel bolo zrazu nesmierne plno, páry sa tlačili okolo ľudí, aby dostali svoje ďatelinové pivá, a deti nahnevane ťahali rodičov za kabáty, aby mohli ísť do Zonkovho obchodu so žartovnými predmetmi. Hrubá vrstva snehu, ktorá sa vonku usadila na zemi, odpadávala, keď sa topánky posúvali po špinavom snehu, ktorý sa napokon roztopil.

„Tu máš,“ povedala Hermiona, schmatla hrubú fľaštičku a podala ju Cassiusovi. „To je ono.“

Cassius fľaštičku vzal a s nezáujmom ju preskúmal.

„Nezdá sa mi to ako férový obchod,“ povedal nevrlým hlasom.

Hermiona prevrátila oči. „Toto je protilátka na satanský oheň,“ vysvetlila. „Musíš si ju vziať hneď, ako sa ti začne zhoršovať nálada. Neobťažuj sa žiadnymi elixírmi na potlačenie bolesti. Túto dávku som urobila naozaj silnú, takže si neber viac ako pár kvapiek naraz, inak by ti mohlo byť zle.“

„Ďakujem,“ povedal a schoval nádobu z číreho skla do vrecka.

Nasledovalo trápne ticho, ktoré prerušovali len Hermionine pokusy komentovať počasie. „Nie je to...“

„Hermiona, môžeš mi, prosím ťa, dopriať chvíľku osamote s Dracom?“ spýtal sa Cassius bez toho, aby sa na ňu pozrel. Jeho pohľad zostal upretý na Draca.

Zmätená a trochu urazená touto žiadosťou sa obrátila na Draca, ktorý na ňu hľadel s odmeraným výrazom. Hoci nič nepovedal, Hermione zjavne došlo, čo nechcel povedať nahlas. Choď a nechaj ma s ním osamote. Toľko mi dlhuješ.

„Dobre,“ povedala v rozpakoch, keď vstala.

Hlúpo sa obzerala okolo seba a hľadala miesto, kam by mohla ísť, ale len sa bezcieľne ponevierala, aby nestála tam, kde ju nechceli. Otočila hlavu dozadu a tvárila sa, že sa pozerá, či na niečo nešliapla, ale keď jej oči zablúdili k rohovému stolu, uvidela Draca a Cassiusa, ako mlčky sedia, a hádala, že čakajú, kým skutočne odíde niekam mimo dosluchu. Kam by mohla ísť? Veď tu vlastne nikoho nepoznala. Madam Rosmerta pred rokmi predala tento podnik bratrancovi Seamusa Finnigana a odišla do dôchodku s peknou sumou peňazí.

Nakoniec skončila na toalete a od ďalších dvoch žien, ktoré tam boli, si vyslúžila čudné pohľady, keď schmatla odložený Denný prorok a začala ho čítať. Zdalo sa, že čarodejnícky svet nemá dosť vedomostí o problémoch, ktoré sa diali pod povrchom; boli tam príbehy o nových prototypoch Windblade, ktoré unikli na trh, o novom využití šťavy z mandragory, ktorú objavil Neville Longbottom - počkajte chvíľu. Neville ju objavil pred viac ako rokom a pol... takmer pred dvoma rokmi. Vrátila sa na titulnú stránku a zistila, že skutočne, tento Denný prorok je takmer dva roky starý.

„Hnus,“ nadurdila sa a odhodila ho nabok.

„No dovoľte!“ zozadu sa ozval rozhorčený hlas. Hermiona sa včas otočila a uvidela bacuľatú malú ženu, ako berie do rúk Denného proroka s hornou perou zvrátenou znechutením a červenými lícami. „To je moje!“

„Je to dva roky staré,“ povedala Hermiona a potom svoje slová oľutovala. Žena sa rozčúlila a začala niečo mrmlať v inom jazyku. Pravdepodobne po francúzsky, hádala.

„Aby ste vedeli, v tomto čísle bol uverejnený príbeh o smrti mojej netere!“

Hermiona bola zmätená. „Čože?“ Nechápala, prečo by niekto chcel mať pamiatku na takú tragickú udalosť. „No aspoň vám ju bude tento príbeh navždy pripomínať, aby ste na ňu nezabudli,“ dodala ako urážku k ujme, ktorú už spôsobila.

„To by som nikdy neurobila!“ namietala tá žena a keď zamávala Hermione novinami pred nosom, tá v tej chvíli zazrela čiernobielu fotografiu, ktorá na ňu hľadela rozzúrená hnevom a pokrútená šialenstvom.

„Lestrange!“ vykríkla.

„Čože?“ spýtala sa žena, očividne zmätená.

Hermiona jej vytrhla noviny z rúk a prečítala si článok, kým žena podráždene dupala nohou a dožadovala sa vrátenia artefaktu.

„Rodolphus Lestrange je stále na slobode...“ Hermiona čítala nahlas. „Žiadne stopy po ňom... smrťožrúti utekajú... Malfoyovci... Malfoyovci v zajatí... Lestrangeov proces odložený... len štyria svedkovia majú odvahu prihlásiť sa... mali zostať nemenovaní...“

Žena odišla z toalety fučiaca a vrčiaca a vyhrážala sa, že prinúti majiteľa, aby pokarhal túto príšernú ženskú, ktorá neberie ohľad na ostatných. Hermione to však bolo jedno.

„Únik informácií o svedkoch... hoci ich totožnosť mala byť držaná v tajnosti, aby ich ochránili, predpokladá sa, že Rodolphus Lestrange už bol informovaný o ich menách a anonymný informátor, ktorý tvrdí, že je jedným z nich, a identifikuje sa ako 47-ročný muž z Oddelenia pre magické nehody a katastrofy...“

V tom sa zastavila. Bolo to také samozrejmé. Celý čas to bolo také jasné a také jednoduché. Boli to svedkovia. Zabíjal svedkov zo svojho procesu, vymazával všetky dôkazy, ktoré by ho mohli spájať s udalosťami, ktoré sa stali po Voldemortovej smrti. Prirodzene, v časoch, keď bol Voldemortovým verným služobníkom, sa nazbieralo dosť dôkazov a bol odsúdený na doživotie v Azkabane, ale jeho nové vraždiace dobrodružstvo by mu určite vynieslo dementorov bozk.

„Štyria...“ Hermiona si začala hovoriť sama pre seba. „To sú tí, ktorí sa stratili.“ Snažila sa spomenúť si na mená, ktoré Harry spomínal... V tamtých novinách bola žena, ktorá žila sama, muž, na ktorého manželku tiež zaútočili, a muž, ktorý sa stratil cestou domov. To boli traja.“

„Hej, pani!“

Hermiona počula, ako zvonku volá mužský hlas, pričom do dverí strčila hlavu bacuľatá žena. „Som tu majiteľ a táto žena tvrdí, že ju obťažujete.“

Hermiona prevrátila očami. „Preboha,“ zamrmlala.

„Pozrite, môžete jej, prosím, len vrátiť tie noviny?“ spýtal sa cez dvere. „Musím sa ponáhľať a mám veľa práce.“

Hermiona narýchlo prelistovala článok a snažila sa nájsť narážku na štvrtého svedka. Niekoho, koho už možno uniesli, alebo niekoho, koho by ešte mohli zachrániť. Nebolo tam však žiadne meno, žiadny opis ani náznak.

„Hej! Pani!“ zavolal znova, tentoraz bol jeho hlas drsnejší. „Ak jej nevrátite noviny, vtrhnem priamo tam. Vráťte ich, alebo... Ach áno, pane?“

Mužov hlas zrazu stúpol o oktávu. Hermiona chcela vykuknúť z dverí, ale vedela, že by mala pokračovať v hľadaní štvrtého mena v článkou. Znova začala čítať, pozorne sledovala všetko, čo by mohlo byť vodítkom. Kto ste, súťažiaci číslo štyri?

„Je tu nejaký problém?“ spýtal sa muž zvonku, Hermiona začula podráždený tón.

Majiteľ sa zamračil a ona začula nejaké šuchotanie. „V žiadnom prípade, pane. Vo vnútri je nejaká hlúpa žena, ktorá spôsobuje rozruch. Prosím, hneď som pri vás.“

„Hermiona, poďme!“

Hermiona sa otočila práve včas, keď sa Draco premiestnil na dámske toalety. Otvorila ústa, aby zaprotestovala, ale skôr než sa čokoľvek stalo, chytil ju za zápästie a ona pocítila, ako ju ťahá za brucho. Zlaté kachličky sa jej rozplynuli priamo pred očami, a keď znova zažmurkala, objavili sa vonku, v chladnej noci. Omámene sa rozhliadla, keď si Draco vyzliekol kabát, prehodil jej ho cez plecia a viedol ju k suchej lavičke.

„Čo to malo znamenať?“ spýtal sa.

Skôr než stihla odpovedať, zozadu sa objavil Cassius so širokým úsmevom, ktorý siahal od líca k lícu. „To bola zábava.“

„To ty si sa zhováral s majiteľom?“ spýtala sa Hermiona, zrazu spoznala jeho hlas.

„Mali by sme odísť,“ povedal Draco rázne, keď vstal. „Poďme.“

Bez toho, aby Cassiusovi povedal čo i len slovo, vzal Draco Hermionu za ruku a začal kráčať k letaxovej stanici. Otočila sa a raz mávla Cassiusovi, potom sa naklonila trochu bližšie k Dracovi, aby sa mohli podeliť o teplo jeho kabáta.

****

„Poslala som list Harrymu,“ vysvetlila Hermiona.

Draco prikývol, stále trochu roztržitý. „Dobre. On bude schopný zistiť, kto je štvrtým svedkom.“

Sadli si na posteľ, obaja so skríženými nohami. Bolo okolo jedenástej v noci,  ale ani jeden z nich sa necítil obzvlášť ospalý, hoci Eliáš sa po ich návrate už dávno uložil na odpočinok. „Asi by bolo hlúpe pýtať sa, o čom ste sa s Cassiusom rozprávali.“

Draco sa usmial. „Čakal som, že sa ma na to opýtaš,“ povedal a potom dodal: „Ale ty vieš, že ti to nepoviem.“

„Prečo nie?“

„Nie je to nič vážne,“ ubezpečil ju. „Prisahám.“

Hermiona zo všetkých síl zovrela pery, aby si zabránila pokračovať v pýtaní sa. Chcela to vedieť, musela to vedieť, ale vedela, že nemôže. Dôverovala Dracovi a vedela, že by jej nikdy neklamal, takže jednoducho musela veriť, že nech už ich rozhovor pozostával z čohokoľvek, nemalo to na ňu žiadny vplyv.

„Povedz mi o tej knihe,“ povedal. „O tej ohľadne Adrie.“

Hermiona si nemohla pomôcť a usmiala sa nad jeho priehľadným pokusom odviesť jej pozornosť. Ale s radosťou sa s týmto nápadom stotožnila. Začala tým, že mu vysvetlila, ako na text v zakázanej sekcii narazila, a potom mu knihu ukázala. Preskočila prvú časť o Matildinom živote a hneď prešla na časť, ktorá bola dôležitá. Vysvetlila, ako Matilda mučila svoju matku, a keď jej napokon podľahla, premenila sa na tú bytosť.

Počas celého tohto rozhovoru Hermiona s potešením sledovala, ako sa Dracov výraz mení pri každom detaile: od prekvapeného, cez zmäteného až po ten, keď mu to došlo. Bola stredobodom pozornosti, pravda, bola to pozornosť jediného človeka, ale spôsob, akým ju Draco počúval, jej poskytoval pocit, že je dôležitejšia ako všetky jej sympóziá a prejavy u svätého Munga, ktoré sa konali pred stovkami ľudí.

„Matilda Frogwartová bola upírka,“ vysvetlila Hermiona. „Na začiatku sa stále pokúšala obrátiť svoju dcéru pomocou... experimentov.“

Draco prikývol. „Upíri sa naozaj snažia zaľudniť. Malý klan hore v Severnom Írsku sem-tam chytí nejakého turistu, ale nikdy to nevyjde.“

Pri pomyslení na to, že by ju niekto mohol uhryznúť do krku, sa mierne zachvela. „To je nechutné.“

„Dobre, prejdime si všetky podobnosti medzi Adriinou smrťou a smrťou matky,“ navrhol Draco.

„Žiadne nie sú,“ vzdychla si Hermiona podráždene, „okrem toho, že obe boli pred smrťou mučené temnou mágiou.“

„Možno to niečo znamená.“

Hermiona sa odmlčala. „Možno, ale som si istá, že tam existuje nejaká súvislosť. To, ako Matilda opisuje svoju matku, je príliš podobné Adrii. Veľmi sa vzrušuje, keď jej podajú nejaký konkrétny stimulant, presne ako Adria.“

„Čo tým myslíš?“

„Vždy, keď sa objavila krv, jej matka sa zbláznila a bola ešte silnejšia a drsnejšia. Nepodobá sa to na Adriu?“

„Asi áno,“ zamyslel sa. „Ale Adriu vzrušujú výkriky. Vždy, keď jej obete kričali, stávala sa silnejšou.“

Hermiona sa hodila na vankúš a zavrčala. „Toto je neriešiteľné.“

„Pre veľkú Hermionu Grangerovú nie je nič neriešiteľné,“ povedal Draco a ľahol si vedľa nej. Obaja sa podopreli o jeden lakeť a obrátili sa tvárou k sebe. Toto spoločné ležanie sa začínalo stávať prirodzeným inštinktom.

„Je to ťažké.“

„Dobre fajn, ale musíš mi niečo priznať,“ povedal Draco a zlomyseľne sa na ňu pozrel.

„Čo?“

„Priznaj, že sa ti to páči,“ povedal a na tvár sa mu vkradol úsmev. Hermiona si všimla, že v mesačnom svetle vyzerá oveľa príťažlivejšie.

„Páči,“ povedala s veľkou ľahkosťou. „Páči sa mi tu, páči sa mi to tajomno, páči sa mi to dobrodružstvo a páčiš sa mi aj ty.“

Draco sa zahľadel nadol a usmial sa pod nosom a potom sa pozrel späť na Hermionu. „Stavím sa, že si si nikdy nemyslela, že to povieš, však?“

„Aj ja sa ti páčim?“ spýtala sa Hermiona.

Draco na ňu nedôverčivo pozrel, akoby položila tú najhlúpejšiu otázku. „Samozrejme, že sa mi páčiš.“

Aký to bol zvláštny rozhovor. Jeho tvár sa zrazu zachmúrila, zafarbená modrým mesačným svetlom. Jeho oči sa vzdialili a on sa otočil na chrbát, hľadiac do stropu. Hermiona zostala ležať na svojom mieste a upierala hnedé oči na Dracovu tvár.

„Zajtra by som chcel ísť do Azkabanu,“ povedal. „Pred niekoľkými mesiacmi som dostal sovu, že moju matku premiestnili do zadných ciel.“

„Čo to znamená?“ spýtala sa.

„Keď sú väzni blízko smrti, premiestňujú ich do zadných ciel. Blížiaca sa smrť začne dementorov rozrušovať.“

Hermiona si nebola istá, čo má povedať, a tak nakoniec rozpačito zamrmlala „je mi to ľúto“ a ďalej sa snažila analyzovať Dracov výraz. Jeho smutná nálada opäť vzala za svoje a ona vedela, že zajtrajší výlet mu veľmi nepomôže.

„Môžeš ísť so mnou?“ spýtal sa. Hlas sa mu takmer trochu chvel a Hermiona mala pocit, že sa rozpráva s vystrašeným dieťaťom.

„Áno.“

Na Hermionino tiché sklamanie vstal z postele a zľahka ju pobozkal na čelo, potom zívol a vykročil k dverám. „Kam ideš?“ spýtala sa.

„Musím poslať sovu,“ povedal. „Dobrú noc, Hermiona.“

„Dobrú noc, Draco.“

****

„Počúva nás ešte?“ spýtal sa Draco.

Cassius prikývol a na tvári sa mu objavil úsmev. „Myslí si, že keď bude vyzerať zaneprázdnene, nevšimneme si, že nás počúva. Že o mne nič nevie, však?“

„Daj jej chvíľu a ona odíde,“ odvetil Draco a o pár sekúnd neskôr sa Hermiona určite prešuchtala na dámske toalety.

U Troch metiel bolo teraz dosť plno, takže si ich rozhovor nikto nevšímal a navyše nikoho nezaujímal. Cassius sa napil piva a naklonil sa k Dracovi.

„Máš strach, však?“ spýtal sa.

Draco zvraštil obočie. „Nie.“

„Ale áno, máš strach. Vo chvíli, keď si prišiel s ňou, aby si sa so mnou stretol, som vedel, že to vidíš aj ty. Vedel som, že si si to uvedomil.“

„Nemám poňatia, o čom to hovoríš,“ odvetil Draco chladne.

V Cassiusovej tvári sa teraz zračila veselosť. „Odvolávanie sa na nevedomosť ti nič nepomôže, Draco. Najmä teraz, keď si prešiel na dobrú stranu, by si si mal uvedomiť nebezpečenstvo ignorovania znamení. Dovolil si Hermione, aby sa so mnou stretla, napriek vlastnému úsudku - a teraz to nepopieraj. Viem, že keby bolo po tvojom, nedovolil by si jej priblížiť sa ku mne ani na sto metrov. Takže mi to hovorí, že to vidíš aj ty a máš strach.“

„Dovolil som jej prísť, lebo viem, že neurobíš nič, aby si mi zabránil zabiť tvojho zasraného otca,“ odvetil Draco ostro.

Cassius rozhodil rukami, podoprel si kolená o stôl a roztiahol dlane za hlavou. „Tak to jednoducho nie je pravda. Nie to, že ti nezabránim zabiť môjho otca, to ti dovolím. Ale to nie je dôvod, prečo si jej dovolil, aby sa so mnou stretla.“

„Môžeš jednoducho zavrieť z-“ začal Draco, ale prehlušil ho ženský krik. Obaja sa prudko otočili a uvideli bacuľatú ženu, ktorá pišťala na majiteľa Troch metiel.

„Je to niečo o Hermione,“ objasnil Cassius. „ Nechce vrátiť nejaké...“ sústredil sa, „nejaké noviny???“

„Do prdele,“ zamrmlal Draco. „Ty odvráť pozornosť majiteľa a ja sa premiestnim dnu, aby som ju odtiaľ dostal.“

Keď Draco vstal, aby pomohol Hermione, Cassius sa oprel nohami o zem a postavil sa. „Čas je niečo, čo nedokážem ovládať ani ja, Draco. História sa začína opakovať.“

****

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 01.08. 2023
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Campana - 03.02. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre


Re: Kapitola 26: Bez strachu 2/2 Od: Octavie - 18.08. 2021
Vau, začala jsem poslouchat, to je super novinka :-). To teď bude všude? S těmi novinami to bylo příhodné, takže se posunou dál. Zda se mi to, nebo se Hermiona hodně zlepšila? Děkuji, Jimmi, kapitola se mi moc líbila!
Re: Kapitola 26: Bez strachu 2/2 Od: Jimmi - 18.08. 2021
Jo, všade kde je určený jazyk (nie je keď sú pri kapitole tri vlajočky, to je väčšinou chyba pri vkladaní, keď zbadám, opravujem - stáva sa to hlavne mne). Viem, že sem chodí nevidomá pani, čo stránky číta s niečím podobným (asi nejakým profesionálnym), a keď som náhodou počula, čo to pôvodne robilo... toto je jediné, čo som našla, že sa dá zabudovať priamo do stránok... a hlavne ma už štvalo, že som nestíhala tú poviedku od Jacomo... pritom som takmer nonstop za notebookom. Otvára to v novom okne, aby si to človek vedel skopírovať aj do nejakého iného readera ak pozná. Ale so slovenčinou a češtinou je asi tento jediný (okrem toho vo windowse, ale to číta chlap a nie takto dobre). Som sa zase naučila niečo nové :) Konečne niekto s pozitívnou reakciou, díky
Re: Kapitola 26: Bez strachu 2/2 Od: Octavie - 19.08. 2021
No mně se to moc líbí, je to dobré třeba na nákup :-D. Takže díky! Jinak s tím chlapem z windows.. Já začala cca před rokem poslouchat audio knihy, které čte Jiří Dvořák. Ten má hlas jako samet, nádhera. Od žádného jiného muže se mi předčítání tolik nelíbí, jako od něj. Ženský jsou dobrý skoro všechny, takže super volba.

Re: Kapitola 26: Bez strachu 2/2 Od: zuzule - 18.08. 2021
A tak sakris, zahadnejsi uz byt Cassius nemohl... Co za historii se to asi opakuje a tyka se to Hermiony... Napinave, dekuju!

Re: Kapitola 26: Bez strachu 2/2 Od: kakostka - 17.08. 2021
Cassius je upir? nebo co je zac? A historie se opakuje? no, na to, ze jsme za pulkou, tak se to spis komplikuje nez rozmotava... ikdyz, asi uz muzeme byt zvykli, co kapitola, to zvrat. Mizejici svedci, ach jo. Umanuta Hermiona, to je obtizne sousto, nekdy to je fajn, ale mohla by trochu ubrat. Jimmi, dekuju za preklad.
Re: Kapitola 26: Bez strachu 2/2 Od: Jimmi - 17.08. 2021
Lebo tak dobre počuje? Kapitola 31 má názov Cassius Lestrange, tak si musíš počkať. Nepoviem, ale ďakujem za komentár
Re: Kapitola 26: Bez strachu 2/2 Od: kakostka - 17.08. 2021
No, je toho víc, nejen sluch... sem tam nějaký náznak, ale jak jsem psala, spíš se to zamotává. I jeho zájem o knihu, že matka byla upírka, různé pokusy, to je tajemno, jak v Karpatech...

Re: Kapitola 26: Bez strachu 2/2 Od: sisi - 17.08. 2021
Tak máme vyřešenou část hádanky, koho Le Strange likviduje a kam odnáší těla. Jenže Adria z toho nic nebude mít, protože ta těla již nekřičí. Možná tam zoufale křičí Ronald, tolik času s Pansy ještě nikdy nestrávil, ale to se dozvíme až příště. Možná? To Adrii také nepotěší. Co víme, že Cassius není nepřítel. Doufám. Ale asi je pro Draca rivalem a to Malfoy těžko ponese. K Hermioně s chová dost majetnicky. Není divu, je na ní citově závislý životem i smrtí. Jen ona má lék na zhoubný satanský oheň. Sebe samu. Děkuji za překlad. Těším se na pokračování.
Re: Kapitola 26: Bez strachu 2/2 Od: Jimmi - 17.08. 2021
História sa začína opakovať. - najnaznačujúcejšia veta kapitoly :) Ďakujem
Re: Kapitola 26: Bez strachu 2/2 Od: Jimmi - 17.08. 2021
História sa začína opakovať. - najnaznačujúcejšia veta kapitoly :) Ďakujem

Re: Kapitola 26: Bez strachu 2/2 Od: denice - 17.08. 2021
Zase je pro mě nejzajímavější postavou kapitoly Cassius. Jsem moc zvědavá, co se z něj vyklube... Díky.

Re: Kapitola 26: Bez strachu 2/2 Od: lenus - 17.08. 2021
Jedna záhada sa vyrieši a mám pocit že ešte väčšia začne. Ten cassius je velka neznáma… ale aspoň draco a hermiona spolupracujú a sympatie si priznali… :) vďaka!
Re: Kapitola 26: Bez strachu 2/2 Od: Jimmi - 17.08. 2021
Všetko so všetkým súvisí, to si len vy myslíte, že sa niečo vyriešilo... Ďakujem za komentár

Re: Kapitola 26: Bez strachu 2/2 Od: Lupina - 17.08. 2021
Aha, tak poslední věta je dost znepokojující. Historie se opakuje. Jaká historie? Další neznámá. Cassius a Draco se zdají docela přátelští, i když Draco by Hermionu nenechal přiblížit ke Cassiusovi. Kruci. To jsou záhady. A já se pořád těším na Rona a Pansy. Nicméně aspoň Draco a Hermiona spolu líp vycházejí. Děkuji, Jimmi.
Re: Kapitola 26: Bez strachu 2/2 Od: Jimmi - 17.08. 2021
Včera som sa pokúsila ďalej prekladať... zdrhla som k originálu a zase sa nad tými dvoma rozplývala... ach jaj. Ešte tak strašne veľa dokonca, toľko záhad, kamufláží, omylov... intríg v intrige a bolesti... Ďakujem

Re: Kapitola 26: Bez strachu 2/2 Od: Claire - 17.08. 2021
Neuvěřitelné, autorka se překonala - rozluštění záhady mizejících kouzelníků hned v další kapitole? :-D Konečně zas příběh začíná připomínat detektivku, z posledního náznaku bych skoro soudila, že... ne, ne, ne, už jsem řekla - žádné předpovědi, žádné hypotézy. Pěkně si počkám, kam se bude děj ubírat. Díky za kapitolu, tentokrát jsem pouze a nefalšované zvědavá, iritace se nekoná.
Re: Kapitola 26: Bez strachu 2/2 Od: Jimmi - 17.08. 2021
To ti len podstrčila takú kostičku, aby príliš nenapínala :) Hlavná kosť sa bude ohlodávať dlho, predlho... Ďakujem

Prehľad článkov k tejto téme:

cherrypie3601: ( Jimmi )04.10. 202141.kapitola
cherrypie3601: ( Jimmi )03.10. 2021Kapitola 40: O ľuďoch a netvoroch 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )30.09. 2021Kapitola 40: O ľuďoch a netvoroch 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )29.09. 2021Kapitola 39: Žiť a nechať žiť 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )27.09. 2021Kapitola 39: Žiť a nechať žiť 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )23.09. 2021Kapitola 38: Na ihlách ustlané 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )22.09. 2021Kapitola 38: Na ihlách ustlané 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )21.09. 2021Kapitola 37: Za sklenenými dverami
cherrypie3601: ( Jimmi )14.09. 2021Kapitola 36: Do pekla a ešte ďalej
cherrypie3601: ( Jimmi )13.09. 2021Kapitola 35: Malé komplikácie
cherrypie3601: ( Jimmi )07.09. 2021Kapitola 34: Posledná noc
cherrypie3601: ( Jimmi )31.08. 2021Kapitola 33: Plán útoku
cherrypie3601: ( Jimmi )30.08. 2021Kapitola 32: Nesprávne nasmerovania 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )29.08. 2021Kapitola 32: Nesprávne nasmerovania 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )28.08. 2021Kapitola 31: Cassius Lestrange 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )27.08. 2021Kapitola 31: Cassius Lestrange 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )26.08. 2021Kapitola 30: Skutočná lady Malfoyová 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )25.08. 2021Kapitola 30: Skutočná lady Malfoyová 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )24.08. 2021Kapitola 29: U Sv. Munga 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )22.08. 2021Kapitola 29: U Sv. Munga 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )21.08. 2021Kapitola 28 – Záchrana 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )20.08. 2021Kapitola 28 – Záchrana 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )19.08. 2021Kapitola 27: Azkaban 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )18.08. 2021Kapitola 27: Azkaban 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )17.08. 2021Kapitola 26: Bez strachu 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )13.08. 2021Kapitola 26: Bez strachu 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )12.08. 2021Kapitola 25: Osamote 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )11.08. 2021Kapitola 25: Osamote 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )10.08. 2021Kapitola 24: Súboj myslí 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )08.08. 2021Kapitola 24: Súboj myslí 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )07.08. 2021Kapitola 23: Večera so smrťožrútmi 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )06.08. 2021Kapitola 23: Večera so smrťožrútmi 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )03.08. 2021Kapitola 22: Nedôstojné myšlienky 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )02.08. 2021Kapitola 22: Nedôstojné myšlienky 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )31.07. 2021Kapitola 21: Bartolomej 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )16.07. 2021Kapitola 21: Bartolomej 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )09.07. 2021Kapitola 20: Tí zabudnutí
cherrypie3601: ( JImmi )30.06. 2021Kapitola 19: Vysvetľuj
cherrypie3601: ( Jimmi )20.06. 2021Kapitola 18: Krycí príbeh
cherrypie3601: ( Jimmi )19.06. 2021Kapitola 17: Riskantný krok
cherrypie3601: ( Jimmi )17.06. 2021Kapitola 16: A tak sa rozchádzame
cherrypie3601: ( Jimmi )16.06. 2021Kapitola 15: Hodiny tikajú 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )15.06. 2021Kapitola 15: Hodiny tikajú 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )15.06. 2021Kapitola 14: Zbytočné sny
cherrypie3601: ( Jimmi )14.06. 2021Kapitola 13: Neočakávaný návštevník
cherrypie3601: ( Jimmi )08.06. 2021Kapitola 12: Otázky dôvery
cherrypie3601: ( Jimmi )07.06. 2021Kapitola 11: Tieň a prach
cherrypie3601: ( Jimmi )29.05. 2021Kapitola 10: Rozptýlenie 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )28.05. 2021Kapitola 10: Rozptýlenie 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )27.05. 2021Kapitola 9 2/2 : Severná veža
cherrypie3601: ( Jimmi )25.05. 2021Kapitola 9 1/2: Severná veža
cherrypie3601: ( Jimmi )24.05. 2021Kapitola 8: Následky
cherrypie3601: ( Jimmi )23.05. 2021Kapitola 7 - 2/2 – Tiene v temnote
cherrypie3601: ( Jimmi )22.05. 2021Kapitola 7 1/2 – Tiene v temnote
cherrypie3601: ( Jimmi )08.05. 2021Kapitola 6: Dobré ráno
cherrypie3601: ( Jimmi )07.05. 2021Kapitola 5: Manor
cherrypie3601: ( Jimmi )27.04. 2021Kapitola 4: Dlhá cesta do cieľa
cherrypie3601: ( Jimmi )20.04. 2021Kapitola 3: Zbohom
cherrypie3601: ( Jimmi )09.04. 2021Kapitola 2: Povedať im to
cherrypie3601: ( Jimmi )02.04. 2021Kapitola 1: Za veľa to nestojí – Prológ
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )18.03. 2021Lady Malfoy - úvod