Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Lady Malfoy

Kapitola 29: U Sv. Munga 1/2

Lady Malfoy
Vložené: Jimmi - 22.08. 2021 Téma: Lady Malfoy
Jimmi nám napísal:

Lady Malfoyová

Prekladateľ : Jimmi

Názov originálu: Lady Malfoy

Autor originálu : cherrypie3601


Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

Kapitola 29: U Sv. Munga 1/2

****

Kým Draco s Hermionou vyložili Skeida u Svätého Munga, stretli sa s Harrym, odviezli Marcusovo telo na ministerstvo a vrátili sa do nemocnice, bolo niečo popoludní a Ron s Pansy sedeli vo svojich posteliach a obedovali.

Extravagantnú súkromnú izbu s dvomi posteľami, tromi veľkými kreslami, policou na knihy a dvoma toaletami nebolo treba náročne zaobstarať, pretože sa nachádzala v malfoyovskom krídle nemocnice. Vybielené modré steny žiarili v slnečnom svetle, ktoré sem prúdilo z veľkých obdĺžnikových okien, len mierne zakrytých čipkovanými závesmi.

„To jedlo nestojí za nič,“ zamrmlal Ron a napchal si kuracie mäso do už aj tak plných úst.

Draco sa vonku rozprával so sestričkou, zatiaľ čo Hermiona sedela po Ronovom boku a usmievala sa, keď sa stále sťažoval a dožadoval sa ďalšieho jedla. Chuť do jedla bola dobrým znakom zotavenia. Zlomená noha sa mu celkom pekne zahojila a ostatné rany a modriny mu vyčistili a obviazali, takže teraz mal náplasti po celom tele. Jeho popálenina bola teraz už len tenkým plátkom znetvoreného mäsa na chrbte a Hermiona vedela, že nikdy neprichádza do úvahy, aby sa z nej stalo také monštrum, akým sa stala Dracovi. Ron sa k životu staval až príliš pokojne; aj napriek všetkým jeho sťažnostiam a podráždenosti vedela, že je vždy obklopený milujúcou rodinou, milujúcimi priateľmi a milujúcimi kolegami.

Pansy tiež sedela a jedla o - niečo skromnejšie ako Ron - plátok tekvicového chleba. Jej rany boli ošetrené, vrátane Ronových podomácky vyrobených stehov, ktoré možno neboli najúhľadnejšie, ale aj tak jej zachránili život. Čierne vlasy mala vyčesané do konského chvosta a šaty vymenila za vrecovité nemocničné oblečenie. Pozrela na Hermionu, ktorá sa veľmi snažila správať sa pri Ronovi normálne.

„Zajtra ráno budete môcť ísť,“ oznámil Draco, keď otvoril dvere. „Aj keď si nemyslím, že počasie bude také prívetivé ako dnes.“

„Som rada, že si tu,“ rozžiarila sa Pansy. „Trčím tu už celé hodiny a už od deviatej som chcela ísť na prechádzku.“

„Je to bezpečné?“ spýtal sa a nervózne si prezeral obväzy, na čo Pansy náhlivo prikývla a začala sa otáčať, aby vstala z postele. Draco sa k nej ponáhľal a pomohol jej, jednu ruku jej položil na rameno a druhú na ľavú ruku. Keď sa Pansyine nohy dotkli podlahy a ona si obula nemocničné papuče, chytila sa Dracovej ruky a začali sa pomaly približovať k dverám.

„Nebude to trvať dlho,“ povedal Draco a obrátil sa na Hermionu.

Hermiona otočila hlavu a veľmi slabo prikývla, sotva sa stretla s Dracovými očami, než sa tmavohnedé čokoládové zreničky obrátili späť na Rona. Draco stisol pery a nadýchol sa, zrazu si veľmi dobre uvedomil, že Pansy naňho zmätene pozerá. Obaja bez slova vyšli z miestnosti.

„Nemusíš sa mi ospravedlňovať,“ povedal Ron, keď sa dvere s tichým buchnutím zavreli. Odložil vidličku a presunul tanier na vedľajší stolík. „Prišiel som z vlastnej vôle a bola to moja chyba, že som sa do toho všetkého zaplietol.“

„Takto som nechcela, aby sa to skončilo,“ povedala Hermiona.

„Myslíš náš vzťah?“

Ron sa zhlboka nadýchol a položil svoju ruku na Hermioninu. „Skôr či neskôr mal skončiť. Teda, nie som veľmi rád, že sa to stalo, ale viem, že sa to stať muselo.“

Hermiona prikývla a cítila, ako sa jej na očiach vytvára ľahká hmla. Prečo bolo zrazu také boľavé hovoriť o tom s Ronom?

„Vieš, vôbec som nechcela ukončiť náš vzťah,“ zamrmlala. „Teda, viem, že sme ho museli ukončiť, ale keď si v ten deň prišiel do dediny, nemala som to v pláne. Je mi to tak ľúto! Bola som hrubá, hlúpa a úplne nemiestna.“

„Bol som žiarlivý,“ priznal. „A Merlin vie, že som sa nikdy nenaučil dať ti priestor, ktorý si potrebovala. Keby si sa so mnou v ten deň nerozišla, urobil by som tú najväčšiu hlúposť, akú som kedy v živote urobil.“

„O čom to hovoríš?“

Siahol do vrecka a vytiahol malú modrú škatuľku. Ron sa na ňu mlčky pozrel, akoby tá jediná malá škatuľka preňho skrývala celý svet spomienok. Oči sa mu prižmúrili, keď Hermionine prsty obtočili kryt a opatrne ho zdvihli, pričom vzduch naplnili zvukom vŕzgania, ktorý prichádzal so staršou škatuľkou. V strede modrého zamatového vnútra sa nachádzal tenký zlatý pásik pod veľkým solitérnym diamantovým prsteňom.

„Ach...“ Hermiona začala sotva šepkať.

„Prišiel som do tej dediny, aby som ťa požiadal o ruku,“ zatiahol a vzápätí pridal sebavedomý smiech. „Teda, vedel som, že to ani nie je správne, ale mal som pocit, že ak sa zasnúbime, budeš moja. Vieš? Len som nechcel, aby si na mňa zabudla.“

„Je to prekrásny prsteň,“ povedala Hermiona pochmúrne a potom sa pozrela na Rona. „Asi by som tiež povedala áno. Kedy sa nám to tak vymklo z rúk?“

Ron pokrčil plecami. „A potom som tam sedel v tých prekliatych žalároch a jediné, na čo som myslel, bolo, ako ťa možno už nikdy neuvidím, a myslím, že práve vtedy som si uvedomil, že ťa milujem, vždy som ťa miloval ako svoju najlepšiu kamarátku a že sme ostali v mladosti skutočne zmätení, to je všetko.“

Nastala malá odmlka, kým Ron opäť prehovoril, pričom starostlivo vyberal slová. „Som naozaj rád, že sme priatelia.“

Hermionino telo sa poddalo a vrhla sa na Rona, pritiahla si ho do pevného objatia a zaborila mu hlavu do krku. Najskôr jej dovolil chvíľkové objatie, ale potom cítil, ako sa jej telo chveje a ako mu na uchu tlmene dýcha.

„Čo sa deje?“ spýtal sa.

Ron si poposadol a objal Hermionu okolo pliec. Jej vzlyky boli tlmené, ale vlhkosť jej sĺz na jeho nemocničnej košeli bola veľmi zreteľná. Pritiahol si ju pevnejšie a posadil ju na posteľ.

„Hermiona, povedz mi, čo sa deje.“

Vŕtacie kladivo sa znovu spustilo, lenže tentoraz vŕtalo do citlivých kúskov Hermioninho mozgu a vyberalo z neho všetky momenty jej života, ktoré chcela uložiť do škatule. Počula hlasné bzučanie nástroja, keď našiel zadnú časť jej lebky a tam začal, potom si ako prudký impulz razil cestu k vrcholu. Prehľadával jej myseľ, jej spomienky a do hlavy jej to búšilo s takou silou, že jediné, čo ju držalo na nohách, bolo Ronovo pevné objatie.

****

Napriek bielym stenám a chladnému interiéru nemocnice svätého Munga bol vonkajší priestor prekvapivo zelený a svieži. Posledná zima sa začínala vytrácať a zanechávala za sebou jemný vánok, ktorý sa veselo pohupoval v ružových kríkoch, veľkých duboch a hrubej vrstve trávy na zemi. Draco a Pansy prechádzali okolo kamennej fontány na prednom dvore, keď ju začali bolieť nohy, a tak si sadli na jednu z lavičiek a nechali denné svetlo, aby im vlialo do očí trochu svojej krásy.

Kým si Pansy rukou trela tmavú modrinu na ruke, otočila sa na Draca, ktorého sivé oči boli upreté na jedno z okien nad ňou. Zasmiala sa a pery sa jej zvlnili do povestného lišiackeho úsmevu. „Môžeš ju chcieť ešte viac?“

Okolo nich prešli dve sestry sprevádzajúce muža v bledom bielom nemocničnom plášti. Jedna z nich vyzerala frustrovane, zatiaľ čo druhá si vynútila úsmev na tvári, keď sa s ňou starý pacient stále rozprával. Za nimi sa začal zhromažďovať veľký dav ľudí, ktorí čakali na oficiálny autobus ministerstva, aby sa vrátili do centra Londýna. Okolo veľkej masy ľudí sa tiahla tenká kruhová cestička, ktorá dominovala trávnatému poľu, tvorená zafarbeným betónom a pošpinená odpadkami, rozliatym alkoholom, pľuvancami, špinou a krokmi tisícov čarodejníkov.

„Asi nie,“ pripustil Draco. Oprel si lakte o kolená, predklonil sa a pozeral na ľudí okolo seba.

„Tak čo ti bráni?“ spýtala sa.

Dracova odpoveď bola krátka a priama. „Život.“

„Prepáč, ale nedokážem ti čítať v mysli,“ odpovedala napoly sarkasticky a napoly vážne. „Vysvetli mi to.“

Draco si vzdychol a vdýchol veľký závan čerstvého vzduchu. Povzbudilo ho to, akoby zatlačilo jeho neochotu a vynieslo slová z uzla v žalúdku na pery. „Videla, ako som zabil Marcusa, a odvtedy mi nepovedala ani slovo.“

„Ach,“ povedala Pansy a vzdychla si, keď položila ruku Dracovi na plece. „Nie je ľahké vyrovnať sa s niečím takým. Musíš sa na to pozrieť z jej perspektívy. Vidieť, ako niekto, komu dôveruješ a na kom ti záleží, pripraví iného o život, nie je práve bežný míľnik v živote priemerného čarodejníka. A navyše, celý život strávila v spoločnosti Harryho a Rona, dobrodincov, hrdinov, patrónov čarodejníckej spoločnosti.“

Nočný zhon sa konečne začal vytrácať a nudná realita dňa sa usadila v každej kosti Dracovho unaveného tela. Potrel si tvár a vdýchol ďalší závan chladného vzduchu v nádeji, že bude mať rovnako povzbudzujúci účinok ako predtým. Nemal.

„Ja viem,“ zamrmlal. „Ale mala si vidieť, ako sa odo mňa odvrátila v kočiari. Bolo to, akoby som bol iný živočíšny druh.“

Zopakovanie tej príhody pred Pansy mu oživilo tú spomienku, akoby znovu otvorilo tú ranu. Stehy povolili, krv bola hustá a červená a bolesť rovnako ostrá. V duchu videl Hermionu, ako sa pozerá von oknom a jej telo sa od neho odkláňa. Ruky mala zložené vpredu a nohy pokrčené, pritlačené do sedadla, akoby ju v teplom kočiari obklopila vlna chladu.

„To... to ani nie je len tá vec s Marcusom,“ zamrmlal. Už začal, mohol to zo seba vydať všetko.

„Len do toho, povedz to.“

Z Dracových pier unikol chladný smiech. „Budeš si myslieť, že som sa zbláznil.“

Pansy nič nepovedala, ale on vedel, že počúva.

„Je to len ťažké,“ vzdychol si. „Kedysi som si myslel, že ma len priťahuje, napríklad keď sme sa hádali a jej podráždený výraz mi len brnkal na nervy. A potom v tú noc, keď zabili toho chlapa, myslím, že Bartolomeja, som sa zobudil vedľa Hermiony a jediné, čo som mohol robiť, bolo pozerať sa na ňu. Mal som pocit, akoby som ju poznal, akoby som ju poznal odo dňa, keď som sa narodil.“ Obrátil sa k Pansy so smútkom v tvári. „A odvtedy som robil všetko, aby som ju chránil a potešil; polovicu času to boli podvedomé činy. Držím ju za ruku, keď sa bojí, všímam si, ako sa k nej nakláňam trochu bližšie, keď je jej zima, aby jej bolo teplejšie...“ Odmlčal sa do ticha.

Ranný vzduch stratil časť svojej sviežosti, teraz bol zaťažený prachom z nôh ľudí, ich zlým dychom a nákazlivým kýchaním. Zdalo sa, že je zatuchnutý. Prišiel autobus ministerstva a preriedil dav, ktorý sa zhromaždil pri vchode, ale nádvorie zaplavila nová vlna ľudí, väčšinou zamestnancov a liečiteľov, ktorí sa zišli na hodinovej obedňajšej prestávke.

„A potom Cassius...“

Pansy vrhla na Draca vystrašený pohľad, keď pochopila plný význam tých troch slov, a on vedel, že pravdepodobne cíti to isté, čo on, keď mu Hermiona o Cassiusovi povedala tesne predtým, ako sa s ním išli stretnúť. Keď sa mu priznala, bolo to, akoby mu niekto udrel do ucha vysokým zvonom, ktorého ozveny mu ešte stále rezonovali v mysli, hoci prvotný šok už pominul.

Pansy sa mu zrazu zdala veľmi chladná. „Nie je do...?“

„Neviem,“ odpovedal Draco pravdivo. „Ale Cassius ma na to upozornil a aj on to vidí. Povedal mi, že história sa opakuje.“

„Nezabránil si jej, aby sa s ním stretávala, však?“ spýtala sa a v hlave sa jej preháňali otázky.

Draco pokrútil hlavou. „Samozrejme, že nie, tú chybu druhý raz neurobím.“

Náhla novinka spôsobila, že Pansy odvrkla a stuhla, otáčala hlavu na všetky strany, akoby to bol nejaký drsný vtip. Čierne vlasy jej poletovali vo vetre a odhaľovali jazvy na krku a tvári.

„Neprivádza ťa to k zamysleniu?“ spýtal sa jej. „Každý v živote zažije ten jeden okamih, keď sa mu svet zrúti pod nohy, všetko, čo miluje a čomu dôveruje, sa zosype ako krehká budova, keď vzhliadne k oblohe a ani všetok krik sveta nevysvetlí, prečo sa osud rozhodol šliapnuť práve naň. Ale teraz to budú mať všetci ostatní o trošku ľahšie, keď si pomyslia, že niekto tam hore sa rozhodol dvakrát si zahrávať s mojím životom. Keď sa teraz niekto dostane na dno, pomyslí si: ‘Je to v poriadku! Aspoň nie som ako ten nešťastník Malfoy, ktorý po dopade na dno zistil, že má pod sebou ešte ďalších sto metrov’.“

„Dostaneme sa z toho,“ ubezpečila ho Pansy, ruky sa jej stále trochu triasli, keď ich položila Dracovi na rameno. Pozrela naňho svojimi tmavými očami a snažila sa, ako sa len dalo, skryť pochybnosti.

„Nedokážem to zvládnuť,“ povedal, jeho hlas bol zrazu tichší a jeho slová sotva šepkali.

„Budeme to musieť povedať Hermione,“ vyhlásila teraz už neoblomne. Urobila to, o čo sa pokúsil Draco, keď sa zhlboka nadýchla a snažila sa nasať sviežosť a energiu vzduchu, no namiesto toho zacítila hustú vôňu liečivých elixírov a nečistých pacientov. „Všetko.“

„Nie,“ povedal Draco drsnejšie, ako dúfal, ale musel dať najavo svoj názor. „Nemôžeš jej to povedať. Už je tak hlboko v tejto kaši, nechcem ju ťahať ešte hlbšie. Nech sa stane čokoľvek, chcem, aby mala na výber.“

Pansy nedôverčivo pozrela na Draca. Prsty mala teraz prepletené s rukávom jeho košele a horký pohľad sa na neho upriamil.

„Sám si ničíš život,“ povedala. „Neviem, prečo si preboha myslíš, že smútok a zločin každého človeka je tvoje bremeno, ale ničí ťa to, pomaly. Pozri sa, koľkokrát si už upadol do bezvedomia a napoly vykrvácal? Je odvaha prevziať zodpovednosť za svoje činy a je hlúposť preberať zodpovednosť za činy iných. To, čo cítiš k Hermione, niektorí ľudia nezažijú za celý život a viem, že si myslíš, že je to nejaký chorý, zvrátený trest za tvoju minulosť, ale nie je to tak. Si topiaci sa človek a toto je tvoja šanca zachrániť sa. Chceš, aby Hermiona mala na výber? Tak toto je tvoja voľba.“

Jej hlas sa teraz stal agresívnym, odhodlaný prinútiť Draca uvažovať rozumne. „Ak Hermionu teraz necháš odísť, história sa bude opakovať... krviprelievanie a tak ďalej.“

V tvári bola červená, na spánkoch sa jej tvorila slabá vrstvička potu, od ktorej sa jej lepili vlasy na čele. Draco pomaly otočil hlavu a skúmal Pansy v slnečnom svetle. Bola veľmi krásna, napriek rozcuchanému vzhľadu a obviazanému telu. Bola však krásna v klasickom zmysle: veľké tmavé oči, vykrojené pery, vysoké lícne kosti a nohy, za ktoré by muž zabíjal. Myslel na stretnutia smrťožrútov, na ktoré chodievali ako tínedžeri, na to, ako na ňu muži mladší od neho až po mužov pravdepodobne dvakrát starších ako on hľadeli so žiadostivosťou a hladom, ako ich telá trochu stuhli, keď sa priblížila, ako ich zmysly tancovali rozkošou, keď vzduch naplnila jej vôňa. Draco to na nej nikdy neocenil a ona mu zostala verná celé roky bez toho, aby si vyžiadala čo i len osminu úcty, ktorú si zaslúžila.

„Myslíš, že dokážem bojovať s osudom?“ spýtal sa jej.

Pokrútila hlavou a vydala zo seba chladný smiech. „Ty s osudom nebojuješ,“ povedala. „Ty bojuješ len sám so sebou.“

„Musíš mi sľúbiť, že Hermione nič nepovieš, kým na to neprídem,“ zamrmlal. Cítil sa trochu zahanbene, akosi menší v porovnaní so silnou osobnosťou, ktorá vyžarovala z Pansy. „Poviem jej to, ale až keď sa postaráme o Adriu a Lestrangea.“

*****

Sestrička vyhodila Hermionu z izby, aby mohla vykonať Ronovu prehliadku. V duchu cítila zvláštnu vďačnosť, že je teraz od Rona preč, keď mu zmáčala košeľu slzami a možno ho svojím výbuchom aj vydesila. Oči mala teraz opuchnuté a červené, opuchnuté po celom obvode a stále mierne vlhké. Harry ešte stále vybavoval papierovačky na ministerstve a Eliáš bol... niekde, takže si trúfla navštíviť Skeida.

Dvakrát zaklopala na jeho dvere, naposledy si pretrela oči rukávom a snažila sa pôsobiť vážne, ale spokojne. „Pán Skeid?“ zavolala.

Ozvalo sa slabé „ďalej“ a ona vstúpila do izby, vzhľadovo veľmi podobnej tej Ronovej a Pansy, s výnimkou veľkosti: jeho izba bola určená len pre jedného pacienta. Skeid ležal na posteli, ruku mal obviazanú a chrasty pokryté zelenou masťou a bez okuliarov vyzeral o desať rokov starší, ale bez ohľadu na to bol živý, a preto sa mu na tvári objavil úsmev, keď uvidel Hermionu.

„Slečna Grangerová!“ zvolal od radosti. „Vďačím vám a pánovi Malfoyovi za svoj život a ešte viac!“

„Nebuďte hlúpy, pán Skeid,“ zamrmlala, sklamaná, že jej jeho kompliment ani trochu nepridal na nálade. Bola taká odtrhnutá od normálnej spoločnosti? „A prosím vás, volajte ma Hermiona.“

„Hermiona,“ povedal láskavo. „Bez ohľadu na to, čo si myslíte, vy a pán Malfoy ste mi zachránili život.“

Opäť žiadny hrejivý pocit. Hermiona sa rozhodla kompliment ignorovať, skromnosť bola pre ňu druhou prirodzenosťou, a položila ruku na jeho hrubú sadru. „Ako sa máte?“ spýtala sa.

„Už je mi lepšie,“ zamrmlal a usmial sa. „Ale liečitelia hovoria, že ešte pár dní tu a dlhé prázdniny a budem ako nový.“

Jeho úsmev sa pomaly vyparil a on sklopil pohľad, čím sa zhodoval s Hermioniným, a pohrával sa s prstami. „To ma však nezbavuje zodpovednosti za neporiadok, ktorý som narobil s Lestrangeovým prípadom.“

Hermiona pocítila zvláštny záchvev ľútosti, keď mužova hlava klesla ešte nižšie a odhalila jeho plešatú pokožku hlavy a sivé vlasy. Novinári by si na ňom zgustli, už teraz si vedela predstaviť titulky: „Šéf ministerstva sa spolčil so zločincom“, „Ministerstvo sa podieľalo na úteku smrťožrútov“ a len ona a pár ďalších ľudí by vedelo, že je to len vymyslená blbosť, aby sa predali noviny.

„Bol som taký vystrašený,“ zamrmlal. „Bol som auror, keď som videl, ako Lestrange zabil nejakú úbohú skupinku muklov, ale potom utiekol. O štyri roky neskôr tých smrťožrútov oficiálne začali vyšetrovať a vytvorili pre nich trestné spisy. Vtedy som sa už uchádzal o post vedúceho oddelenia a vedel som, že by ma nenechali prejsť, keby som mal svedčiť v trestnom prípade.“

Chrbtom ruky si utrel čelo a potom začal nervózne škriabať na prestieradlo. Hermiona mala pocit, že to v skutočnosti nepovedal jej, ale skôr len nahlas vyslovil. Ako dlho to držal v tajnosti?

„Práve odkladali spisy a bezpečnosť bola na najnižšej úrovni, tak som sa jednoducho... vkradol a vymazal svoje meno. Viem, že to nebolo správne, vedel som to aj vtedy, ale jednoducho som si nemohol dovoliť prísť o povýšenie. A Harry bol vtedy, samozrejme, na aurorskom výcviku a vedel som, že ak mi bude svedkom on, nikto to nebude spochybňovať. Bol to Chlapec, ktorý prežil, preboha! Tak som sfalšoval jeho meno a uzavrel tú kapitolu svojho života...“

Jeho hlas sa vytratil a jeho sebavedomý úsmev sa zmenil na zasnený a vzdialený. „Alebo som si to aspoň myslel...“ dodal. „Mal som to však vedieť lepšie. Prišiel ma za mnou, viete? Lestrange, áno, prišiel. Pred dvoma rokmi, 27. septembra, keď som bol v Belize a pomáhal zabezpečovať výcvik aurorov, sa objavil v mojom dome, namieril mi prútik do tváre a takmer ma zabil. Nebyť strážcov vonku, pravdepodobne by sa mu to podarilo. Ale on utiekol a ja som bol vydesený, ale stále som nemal odvahu priznať, že som manipuloval so záznamami ministerstva. Viete, vždy som vedel, že sa mi to vráti... Ale za svoj život vďačím vám všetkým. Keby to bol niekto iný, nechal by ma jednoducho zomrieť.“

„Harry je zodpovedný za to, že zistil, že ste to boli vy,“ povedala Hermiona a položila mu upokojujúcu ruku na plece. „Keby nebolo jeho, hľadali by sme nemenovaného svedka číslo štyri. On bol ten, kto zistil, že ste nezvestný.“

„Ach áno, Harry to v živote dotiahne ďaleko,“ povedal Skeid a opäť sa vrátil k svojmu zdravšiemu mysleniu. „Pochybujem, že ti to povedal, ale - predpokladám, že už nemá zmysel to tajiť - je na stretnutí s ministrom.“

Hermiona skontrolovala hodiny na svojom zápästí. Bolo pol druhej, čo znamenalo, že Harry je na ministerstve už vyše šesť hodín, rozhodne dlhšie, ako trvá kontrola tela. „Okolo desiatej ráno prišiel do mojej izby Kingsley Shacklebolt a povedal mi, že formálne bude vyšetrovanie mojich činov odložené, ak oznámim svoj predčasný odchod do dôchodku. Bolo to od neho strašne milé vzhľadom na to, že ďalšou možnosťou by bolo prepustenie po nejakom verejnom vyšetrovaní. Bez ohľadu na to mi minister oznámil, že Harry bude ten, kto obsadí moje miesto.“

Hermiona zalapala po dychu a mimovoľne sa usmiala. Konečne, po takom dlhom čase, prišla nejaká dobrá správa. „To je úžasné,“ povedala.

„Samozrejme, že Draco by bol tiež dobrou voľbou,“ pokračoval Skeid.

Hermionin úsmev sa stenčil. „Čože?“

„No, rozhodovalo sa medzi Harrym a Dracom, teda na tú pozíciu. Obaja sú silní, schopní, výborní bojovníci, vodcovia, ale nakoniec rozhodol len imidž. Myslím, že čarodejnícky svet ešte nie je celkom pripravený akceptovať Malfoya v očiach verejnosti. Ale napriek tomu je to dobrý človek.“

Zahryzla si do spodnej pery a zahľadela sa do pernatých mrakov, ktoré sa rozostúpili pre popoludňajšie slnko, ktoré naplnilo miestnosť zlatistou žiarou, ktorá len kontrastovala s temnotou, v ktorej sa ocitla.

****

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 02.08. 2023
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Campana - 04.02. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre


Re: Kapitola 29: U Sv. Munga 1/2 Od: Claire - 26.08. 2021
Pansy čím dál úžasnější, Draco se svým záchranářským komplexem moc nebojuje - aby mu ve finále nezlomil vaz. I když se nemůžu zbavit dojmu, že by smrt uvítal - spravedlivou, neúplatnou a osvobozující. Na rozdíl od zkorumpovaného ministerstva. to by mu tak ještě chybělo ke štěstí - funkce, čachry, fujtajksl....

Re: Kapitola 29: U Sv. Munga 1/2 Od: zuzule - 24.08. 2021
Tady jednoznacne boduji Pansy s Ronem. Draco ji mel poslechnout a vsechno Hermione rict (taky proto, abych uz sakra vedela, co ji nerekl :D). Dekuju!

Re: Kapitola 29: U Sv. Munga 1/2 Od: sisi - 23.08. 2021
výborná kapitola, děkuji.

Re: Kapitola 29: U Sv. Munga 1/2 Od: Lupina - 23.08. 2021
Ano, to je už ten boží Ron, o kterém jsi mluvila. A Pansy skvělá kamarádka. Možná by si od ní měl Draco nechat poradit. Skeid tedy Draca povvažuje za dobrého člověka. Hermiona by se měla zamyslet, jestli ta její naprdnutost je oprávněná. Ne že bychom tedy věděli, proč naprdnutá je, že :-) Děkuji, Jimmi, těším se na pokračování.

Re: Kapitola 29: U Sv. Munga 1/2 Od: denice - 23.08. 2021
Tak tohle je moc pěkná kapitola. Opravdu mám ráda Pansy a rozumného Rona, to je v málokterém příběhu. Skvěle jsem si početla, díky.

Re: Kapitola 29: U Sv. Munga 1/2 Od: Octavie - 22.08. 2021
Tak tedy ted nevím, jestli je Hermiona nabrucena kvůli tomu, co si přečetla v novinách, nebo kvůli tomu, že Draco zabil Marcuse. Vzhledem k tomu, že si muži obecně vysvětlují vše úplně opačně, řekla bych, že kvůli tomu článku. Tak to potěš koště. Pansy je mi taky sympatická. I Ron. A už mi chybí Ginny, kdo by to byl řekl:-D. Děkuji, Jimmi. Překladej dál co uznáš za vhodné a co tě bude bavit :-). My budeme vděční za cokoli :-).

Re: Kapitola 29: U Sv. Munga 1/2 Od: lenus - 22.08. 2021
Hmmm, sane otázniky a náznaky. Pansy je tu veľmi rozumná a sympatická, páči sa mi :)

Prehľad článkov k tejto téme:

cherrypie3601: ( Jimmi )04.10. 202141.kapitola
cherrypie3601: ( Jimmi )03.10. 2021Kapitola 40: O ľuďoch a netvoroch 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )30.09. 2021Kapitola 40: O ľuďoch a netvoroch 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )29.09. 2021Kapitola 39: Žiť a nechať žiť 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )27.09. 2021Kapitola 39: Žiť a nechať žiť 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )23.09. 2021Kapitola 38: Na ihlách ustlané 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )22.09. 2021Kapitola 38: Na ihlách ustlané 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )21.09. 2021Kapitola 37: Za sklenenými dverami
cherrypie3601: ( Jimmi )14.09. 2021Kapitola 36: Do pekla a ešte ďalej
cherrypie3601: ( Jimmi )13.09. 2021Kapitola 35: Malé komplikácie
cherrypie3601: ( Jimmi )07.09. 2021Kapitola 34: Posledná noc
cherrypie3601: ( Jimmi )31.08. 2021Kapitola 33: Plán útoku
cherrypie3601: ( Jimmi )30.08. 2021Kapitola 32: Nesprávne nasmerovania 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )29.08. 2021Kapitola 32: Nesprávne nasmerovania 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )28.08. 2021Kapitola 31: Cassius Lestrange 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )27.08. 2021Kapitola 31: Cassius Lestrange 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )26.08. 2021Kapitola 30: Skutočná lady Malfoyová 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )25.08. 2021Kapitola 30: Skutočná lady Malfoyová 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )24.08. 2021Kapitola 29: U Sv. Munga 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )22.08. 2021Kapitola 29: U Sv. Munga 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )21.08. 2021Kapitola 28 – Záchrana 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )20.08. 2021Kapitola 28 – Záchrana 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )19.08. 2021Kapitola 27: Azkaban 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )18.08. 2021Kapitola 27: Azkaban 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )17.08. 2021Kapitola 26: Bez strachu 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )13.08. 2021Kapitola 26: Bez strachu 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )12.08. 2021Kapitola 25: Osamote 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )11.08. 2021Kapitola 25: Osamote 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )10.08. 2021Kapitola 24: Súboj myslí 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )08.08. 2021Kapitola 24: Súboj myslí 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )07.08. 2021Kapitola 23: Večera so smrťožrútmi 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )06.08. 2021Kapitola 23: Večera so smrťožrútmi 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )03.08. 2021Kapitola 22: Nedôstojné myšlienky 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )02.08. 2021Kapitola 22: Nedôstojné myšlienky 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )31.07. 2021Kapitola 21: Bartolomej 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )16.07. 2021Kapitola 21: Bartolomej 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )09.07. 2021Kapitola 20: Tí zabudnutí
cherrypie3601: ( JImmi )30.06. 2021Kapitola 19: Vysvetľuj
cherrypie3601: ( Jimmi )20.06. 2021Kapitola 18: Krycí príbeh
cherrypie3601: ( Jimmi )19.06. 2021Kapitola 17: Riskantný krok
cherrypie3601: ( Jimmi )17.06. 2021Kapitola 16: A tak sa rozchádzame
cherrypie3601: ( Jimmi )16.06. 2021Kapitola 15: Hodiny tikajú 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )15.06. 2021Kapitola 15: Hodiny tikajú 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )15.06. 2021Kapitola 14: Zbytočné sny
cherrypie3601: ( Jimmi )14.06. 2021Kapitola 13: Neočakávaný návštevník
cherrypie3601: ( Jimmi )08.06. 2021Kapitola 12: Otázky dôvery
cherrypie3601: ( Jimmi )07.06. 2021Kapitola 11: Tieň a prach
cherrypie3601: ( Jimmi )29.05. 2021Kapitola 10: Rozptýlenie 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )28.05. 2021Kapitola 10: Rozptýlenie 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )27.05. 2021Kapitola 9 2/2 : Severná veža
cherrypie3601: ( Jimmi )25.05. 2021Kapitola 9 1/2: Severná veža
cherrypie3601: ( Jimmi )24.05. 2021Kapitola 8: Následky
cherrypie3601: ( Jimmi )23.05. 2021Kapitola 7 - 2/2 – Tiene v temnote
cherrypie3601: ( Jimmi )22.05. 2021Kapitola 7 1/2 – Tiene v temnote
cherrypie3601: ( Jimmi )08.05. 2021Kapitola 6: Dobré ráno
cherrypie3601: ( Jimmi )07.05. 2021Kapitola 5: Manor
cherrypie3601: ( Jimmi )27.04. 2021Kapitola 4: Dlhá cesta do cieľa
cherrypie3601: ( Jimmi )20.04. 2021Kapitola 3: Zbohom
cherrypie3601: ( Jimmi )09.04. 2021Kapitola 2: Povedať im to
cherrypie3601: ( Jimmi )02.04. 2021Kapitola 1: Za veľa to nestojí – Prológ
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )18.03. 2021Lady Malfoy - úvod