Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Ďaleko preďaleko

Kapitola 21 - Pravda

Ďaleko preďaleko
Vložené: Jimmi - 27.08. 2021 Téma: Ďaleko preďaleko
Octavie nám napísal:

Ďaleko preďaleko

A World Apart

autor: lolagirl 


překlad: Octavie

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 21 - Pravda

 

Příští čtyři dny ubíhaly Dracovi velmi pomalu.

Jeho sny kupodivu úplně přestaly. Myslel si, že je to kvůli tomu, že spal jen lehce ze strachu před dalším mozkomořím útokem. Žádný ale nepřišel. Začínalo mu připadat, že to byla jen jednorázová záležitost.

Už se o tom Hermioně nezmínil, splnil tak její požadavek, aby předstírali, že se to nikdy nestalo. Nešel za Brumbálem, ačkoli mnohokrát chtěl. A sledoval ji, tak nenápadně, jak jen mohl, po každé hodině, aby se ujistil, že je v bezpečí. Nebylo mu to příjemné, ale neměl na práci moc dalších věcí.

Během týdne ho Harry informoval, jak pokračuje s lektvarem. V sobotu pozdě večer ho na sobě otestoval a sdělil mu, že funguje tak, jak má a že by ho na Hermionu v neděli mohli použít. Krk mu nenatekl, což bylo dobré znamení.

Když se Draco v neděli ráno probudil, Hermiona už byla pryč. Měl podezření, že byla venku s Ginny, za což byl rád, protože ji nechtěl vidět předtím, než za pár hodin zradí její důvěru.

V těch pár hodinách, které mu zbývaly, se chtěl zabývat něčím, co by odvedlo jeho myšlenky od nové Hermiony, takže udělal jedinou věc, o které si slíbil, že už nikdy neudělá: začal číst deník skutečné Hermiony. Rozhodl se, že nejlepší bude začít první stranou, takže ho otevřel a četl:

19. září 1997

Milý deníčku,

Ještě nikdy jsem si deník nepsala. Vždycky mi to přišlo, nevím, takové nepodstatné. Chci říct, proč bych měla plýtvat časem zapisováním vlastních myšlenek a pocitů, když bych mohla studovat – však víš, naučit se něco. Kromě toho mi to vždycky připadalo takové moc dívčí. O čem bych měla psát? O klucích? Haha. To by bylo absurdní. Já, Hermiona Grangerová – a myslet na kluky. To pomyšlení je naprosto k popukání.

Takže, samozřejmě, dal mi tě Harry. Nejsem si úplně jistá, proč. Nemůže si myslet, že bych tě skutečně používala jako deník, nebo ano? Myslím si, že mohl usuzovat, že tě budu používat jako sešit na vyučování. Ale v tom případě, proč by mi prostě nekoupil normální sešit, který je levnější? Jsem si jistá, že tenhle deník moc levný nebyl – ne, že by Harry Potter zrovna potřeboval šetřit, ale… ale ne. Blábolím. Vidíš? Řekla bych, že tenhle deník je jen ztráta času.

Malfoy si myslí, že tě používám k přiznání svých opravdových pocitů k Harrymu Potterovi – což NEDĚLÁM. Dobře, možná k Harrymu Potterovi chovám malé, naprosto nepatrné, množství romantických citů, ale – jak by to do prkýnka mohl zrovna MALFOY zachytit? Vždycky jsem si o něm myslela, že je sečtělý, ale kdo by si kdy pomyslel, že umí takhle číst v lidech? Divím se, že vůbec umí rozpoznat romantické city, když je vidí. Ten blbec určitě neví, jaké je to být zamilovaný – nebo být MILOVANÝ -

Draco se prudce nadechl a obrátil stranu.

21. září 1997

Milý deníčku,

Tomu, kdo si myslel, že dát dohromady MALFOYE a mě jako primuse a primusku, to určitě nemyslelo jasně. Nejradši bych toho nabubřelého debila zaškrtila! Vážně, ten kluk potřebuje, aby mu v tom prázdném hrudníku narostlo srdce. Aspoň jedno maličkaté -

Au. Draco okamžitě začal namáhat mozek, aby si vzpomněl, co asi tak mohl udělat, že jí to tak rozčílilo. Samozřejmě to bylo příliš dávno, ale usoudil, že to mohlo být něco tak jednoduchého, jako že ji po třísté nazval „mudlovskou šmejdkou“. Povzdechl si. Věděl, že to byl špatný nápad číst její zápisky ze začátku školního roku.

Obrátil několik stránek a zastavil se v záznamech z poloviny listopadu. Jeho pohled zachytil jeden určitý:

14. listopadu 1997

Vlastně si myslím, že technicky je už 15. listopadu, protože tohle píšu pozdě v noci. Měla jsem velmi dlouhý den. Opravdu bych teď měla už spát, ale jsem příliš rozčílená, než abych vůbec jen uvažovala o tom, že zavřu oči.

Tohle by mohlo být těžké uvěřit, ale dnes v noci mě Draco Malfoy zachránil – více způsoby než jen jedním.

Všechno to začalo, když jsem trávila večer s Harrym, Ronem a Ginny v nebelvírské společenské místnosti. Začali jsme se bavit o vánočním plese, když Harry požádal Ginny, aby ho na něj doprovodila! Samozřejmě souhlasila. Koneckonců si myslím, že čekala na to, že ji pozve na rande, přes šest let. Měla bych jí to přát. A přeju! Ale také to… bolí. Potvrzení, že mě Harry bere pouze jako kamarádku, je přeci jen bolestné. Nebo jsem si to aspoň zkraje myslela.

Ale pak mi Malfoy zachránil život.

Možná to je příliš silné vyjádření. Vlastně nevěřím, že můj život byl v opravdovém ohrožení, když mě Crabbe s Goylem odchytili na chodbě. Pravděpodobně mě chtěli trochu vyděsit – a pravděpodobně mi chtěli i ublížit. A abych byla úplně upřímná, byla jsem DOST vyděšená. Ale když dorazil Malfoy, hned jsem poznala, že mi pomůže. Kdyby se to stalo loni, řekla bych, že se k nim přišel přidat. Ale on byl na ty dva mouly tak rozzuřený – tak moc, že vzal dokonce body vlastní koleji! A pak byl taky docela rozzlobený i na MĚ – a právem. Mohla jsem si za to tak trochu sama. Neměla jsem se sama v noci toulat po chodbách.

Ale to nebyla ta jediná věc, od které mě dnes Malfoy zachránil. Nějak se mu podařilo mě přesvědčit, že Harry Potter není hodný toho, abych na něj plýtvala svými city. Řekl, že je Harry hňup, když nezaregistroval mé city k němu a já s ním vlastně souhlasím. Přesvědčoval mě, že ho mám nechat plavat. A taky řekl, že si zasloužím někoho lepšího, než je Harry Potter. No věříš tomu? Jestli se nemýlím, Malfoy mi skládal poklony.

A pak jsem ho políbila na tvář. Nevím, CO mě k čertu napadlo, abych udělala něco TAKOVÉHO.

Draco se usmál při vzpomínce na ten polibek. Pravděpodobně tohle malé gesto zapříčinilo, že ji začal mít rád – nebo přinejmenším ho to přimělo přiznat si to.

Obrátil další stránku. Další zápisek byl krátký a roztomilý – jen dvě věty – ale pravděpodobně jeho zatím nejoblíbenější:

17. listopadu 1997

Milý deníčku,

Pansy Parkinsonová je taková trolice. A upřímně, není ani moc hezká.

Draco se samolibě usmál. Zdálo se mu, že Hermioně není moc vlastní, aby se uchýlila k pomlouvání jiné dívky, ale usoudil, že Pansy nejspíš udělala něco, čím ji vyprovokovala. Nebyl si jistý, ale přísahal by, že v jejích slovech vycítil trochu žárlivosti – i když pokud šlo o Pansy, rozhodně neměla na co žárlit.

S povzdechem položil deník zpátky na stůl. Chtěl pokračovat ve čtení, ale řekl Harrymu, že se s ním v poledne setká u Tří košťat. Harry zřejmě požádal Ginny, aby tam kolem poledne přivedla Hermionu a pak přišla k jeho stolu a připojila se k němu. Když si Draco stěžoval, že Harry do toho zatahuje Ginny, ujistil ho, že nejenže ji o jejich plánu neinformoval – ale když se ho zeptala, proč po ní chce, aby to udělala, zalhal a řekl, že je to proto, že chce novou Hermionu trochu lépe poznat, ale má obavy ji sám oslovit.

Vízlice byla samozřejmě nadšená, že se jí Harry chystá dát šanci a hned mu řekla, že tam Hermionu přesně v poledne přivede a že si vymyslí nějakou výmluvu, aby je nechala o samotě. Mezitím se měl Draco schovat, dokud nebude Harry s Hermionou sám, a pak si má vymyslet důvod, aby se k nim mohl připojit – a tím Hermionu trochu uchlácholit.

Když Draco navrhl, že by to měl být on, kdo Hermionu vyslechne – a bez Harryho přítomnosti – Harry ho rychle odmítl s tím, že nevěří, že by se Draco vůbec dostal k jádru věci.

Nemohl Harryho obviňovat kvůli tomu, že mu nevěřil, ale celý ten plán se mu nezamlouval. Cítil, že donutit ji k přiznání na veřejném místě není fér. Pravděpodobně všechno, co by mohla říct, by bylo lepší přiznat v soukromí, ale Harry mu připomněl, že jedině takhle jí můžou podat sérum bez toho, aby jí nepřipadalo divné, že jí nabízejí drink. Draco s jeho zdůvodněním musel souhlasit, ale měl špatný pocit. Cítil se, jako by tu dívku měl zradit. A byl si jistý, že skutečná Hermiona by s tím vším vůbec nesouhlasila.

Ale Harry byl odhodlaný. Kdyby mu nepomohl, udělal by to tak jako tak sám. A Draco usoudil, že se může považovat za šťastného, že ho vůbec do svého plánu zahrnul.

Když dorazil ke Třem košťatům, bylo teprve pár minut po poledni. Rozhlížel se kolem, dokud nenalezl Harryho, Ginny a Hermionu sedící u stolu v nejvzdálenějším rohu. Harry ho musel vybrat kvůli tomu, že tam bylo největší soukromí.

Stoupl si k baru a pozoroval je. Ginny zrovna něco řekla a Hermioninou tváří probleskl znepokojený výraz. Zavrtěla hlavou, když se Ginny zvedala – pravděpodobně protestovala proti jejímu odchodu. Ale Ginny řekla něco dalšího – asi ji přesvědčovala, aby zůstala – pak se usmála, zamávala a rychle se jala k odchodu. Hermiona vypadala jako hromádka neštěstí, když ji pozorovala odcházet.

Ginny se spokojeně usmála a vydala se ke dveřím. Když procházela kolem něj, jejich pohledy se setkaly a úsměv jí trochu uvadl.

„Malfoyi,“ toporně vzala na vědomí jeho přítomnost.

„Vízlice,“ řekl s malým přikývnutím.

Ginny jen obrátila oči v sloup a pokračovala v cestě. Když byla pryč, Draco usoudil, že je na čase, aby se ukázal. Nebyl si jistý, jak dlouho Hermiona vydrží sama v Harryho přítomnosti.

Vydal se k jejich stolu a cestou zachytil Harryho pohled.

„Pottere,“ řekl, když k nim dorazil.

Hermiona k němu vzhlédla a úleva zalila její tvář. „Malfoyi!“

„Grangerová,“ zamumlal. Obrátil se na Harryho. „Pottere, kdy začneme pracovat na našem projektu? Jestli očekáváš, že to všechno udělám já, jsi ještě debilnější, než vypadáš.“

„Vypadni, Malfoyi,“ vyštěkl Harry. „Jak vidíš, jsem zrovna uprostřed konverzace, a to ne s tebou.“

„Aha. No, v tom případě se k vám budu muset připojit.“ Přisunul si židli a zapadl na místo vedle Hermiony. „Tak o čem to mluvíme?“

„Nikdo tě nezval, fretko,“ okřikl ho Harry. Odváděl opravdu dobrou práci při předstírání, že chce, aby Draco odešel. Ale asi ani předstírat nemusel.

„Může zůstat,“ řekla rychle Hermiona.

„Díky, Grangerová,“ poděkoval Draco a opřel se o opěradlo židle. „Vidíš, Pottere? Nakonec jsem tu vítaný.“

Harry po něm střelil pohledem. „Fajn. Jdu si pro pití.“ Pohlédl na Hermionu. „Můžu ti něco přinést?“

„Jasně,“ pronesla. „Máslový ležák, prosím.“

„Dobře,“ řekl Harry a vstal.

Jak odcházel, Draco ho zastavil. „Počkej, mně se nezeptáš, jestli něco nechci?“

Bez toho, aby se zastavil nebo pohlédl zpět, mu Harry odsekl: „Jestli něco chceš, přines si to sám.“

Draco se ušklíbl. Když byl Harry pryč, otočil se k Hermioně. „To je teda milý spolužák, co?“

„Díky,“ hřejivě se na něj usmála.

Zvědavě na ni pohlédl. „Za co?“

„No, za všechno,“ odpověděla. „Pro začátek díky za to, že jsi k nám přišel. Vím, žes to udělal jen proto, že jsi mě viděl samotnou s Harrym.“

„Opravdu?“

Přikývla. „Ano, opravdu. A já si toho cením. Takže ti děkuju. Ale… no, chtěla jsem ti poděkovat i za to, jak jsi poslední dny – však víš, jak jsi zvládnul celou tu situaci v mé ložnici. Vím, že jsi zvědavý, proč se to stalo, ale netlačil jsi na mě kvůli tomu. A taky, že jsi nešel za Brumbálem, i když jsi na to měl právo – hodně to pro mě znamená. Plus, vím, že jsi na mě dával posledních pár dnů pozor, aby ses ujistil, že mě nikdo znovu nenapadne, a to pro mě asi znamená úplně nejvíc.“

Draco v duchu zasténal. „Grangerová, nemusíš mi děkovat-“

„To ne, musím,“ trvala na svém. „Chci říct, začala jsem o tobě opravdu smýšlet trochu jako o… příteli. Vím, že ty si to o mně nemyslíš, ale-“

„Grangerová,“ přerušil ji. „Prosím…“

Svými slovy ho zabíjela. Kdyby se necítil provinile už předtím, určitě by se tak začal cítit teď. A pocit viny nezažíval Draco Malfoy často – či vůbec. Ale najednou se cítil velmi provinile a vůbec se mu to nelíbilo.

„Ty jsi pořád tady?“

Draco vzhlédl a uviděl, že se Harry vrátil ke stolu. Položil před Hermionu půllitr s máslovým ležákem a posadil se.

„Děkuji,“ řekla Hermiona slušně, ale s pitím nepospíchala.

Dracův pohled spočinul na sklenici a srdce se mu automaticky rozbušilo. Podíval se na Harryho v naději, že zachytí jeho pozornost a nějak telepaticky ho přiměje, aby celou věc odpískal. Ale Harry se na něj nedíval. Dychtivě sledoval Hermionu a čekal, až se poprvé napije.

„Grangerová,“ promluvil Draco. Zastavil se – co přesně chtěl udělat? Zabránit jí se napít máslového ležáku? Zmařit jejich ďábelský plán, jak z ní dostat informace? Co si to namlouval? Byl stejně zvědavý jako Harry – možná ještě víc. Musí ji nechat se napít. Nebylo to, jako by ji chtěli otrávit, tak jako Blaise. Bylo to dokonale neškodné.

„Hmm?“ broukla a zvedla půllitr k ústům.

Nemohl ji nechat to udělat – nemohl ji nechat se napít.

„Počkej,“ řekl. „Ne-“

Chtěl říct, „nepij to,“ ale už bylo moc pozdě – než stihl dokončit slovo, napila se.

„Co?“

Draco pohlédl na Harryho, který se snažil potlačit úsměv. Vypadal nadšeně, že jeho plán probíhá.

„Pottere,“ varoval ho. Ale Harry mu nevěnoval pozornost.

„Řekni, Hermiono,“ pronesl Harry. „Chtěl jsem se tě zeptat-“

„Pottere,“ zasyčel Draco. „Nedělej to.“

„Malfoyi, drž hubu.“

Draco zavrtěl hlavou. „Ne. Varuju tě, nedělej to.“

Hermiona se dívala z jednoho na druhého a vypadala upřímně zmateně. „Nedělej co? Co se tu děje?“

„Harry ti cinknul pití Veritasérem,“ vyhrkl Draco.

Hermiona se zatvářila zděšeně. „Co?“

„Sakra, Malfoyi!“ zavrčel Harry. „Proč jsi-“

Hermiona odstrčila židli a rychle vstala. „Ty jsi mě zdrogoval?“

„Grangerová, vůbec se s ním nebav,“ varoval ji Draco. „Když se tě na něco zeptá, odpovíš mu pravdivě a nebudeš s tím schopná vůbec nic udělat.“

Harry zavrtěl hlavou. „Věděl jsem, že ti nemůžu věřit, Malfoyi!“ otočil se k Hermioně a zeptal se: „Hermiono, proč jsi-“

„Ne!“ zaječela a zakryla si uši. „Neptej se. Prosím, neptej se.“

A s tím se otočila a rozeběhla se tak rychle, jak jen mohla, k východu z hospody.

„ZATRACENĚ!“ vykřikl Harry a vyskočil ze židle. „Hermiono!“ zavolal za ní a rozeběhl se za ní.

„Pottere, nech ji jít,“ řekl Draco. Ale Harry ho neposlouchal. S rozčileným povzdechem je oba následoval ven a doufal, že Harryho chytne dřív, než ten chytí Hermionu.

Bohužel se k ní Harry dostal hned za dveřmi. Když Draco vyšel ze Tří košťat, Harry tam stál, vypadal rozzuřeně a pevně držel Hermionu za ruku.

„Sundej z ní ty pracky, Pottere,“ zavrčel na něj Draco. Natáhl se, aby mu s tím pomohl, ale Harry ho odstrčil.

„Tohle už tě nemusí zajímat, Malfoyi.“

„Tak to určitě,“ vyplivl Draco.

Harry ho ignoroval. „Hermiono, proč jsi přišla do našeho světa?“

Hermioně se na tváři objevil výraz paniky, když se jí okamžitě otevřela ústa, aby promluvila.

Draco rychle řekl, „Grangerová, bojuj s tím.“

„J-já n-nemůžu,“ zvládla zakoktat.

„Hermiono,“ vykřikl Harry hlasitě, „proč byl u tebe v ložnici mozkomor?“

„Neodpovídej mu!“

„J-já p-pro-protože já-“

„Zatraceně, Pottere, nedělej to-“

„Hermiono, proč po tobě jdou mozkomorové?“

„P-prosím n-nenuť mě,“ zavzlykala Hermiona. Draco mohl vidět, že se snaží bojovat s účinky lektvaru, ale už to dlouho nezvládne.

A najednou Draco zjistil, že jí v mluvení nezabrání. Ne proto, že by nemohl, ale protože nechtěl. Najednou ho tak blízko od odhalení pravdy přemohla jeho zvědavost.

Harry, který si nejspíš uvědomil, že působí jako necitlivý blbec, se už netvářil rozzuřeně, a když jí položil otázku ještě jednou, promluvil mnohem mírnějším tónem.

„Hermiono, prosím, řekni nám – proč jsi utekla ze svého světa?“

Nekontrolovatelně vzlykala, a tak hned neodpověděla. Jejich podomácku vyrobený lektvar zřejmě nebyl tak silný jako obyčejné Veritasérum, jinak by to tak dlouho nevydržela. Ale i tak to byl lektvar pravdy.

„Grangerová,“ začal Draco, ale přerušila ho.

„Omlouvám se,“ vyhrkla a podívala se Harrymu přímo do očí. Slzy jí stékaly po tvářích, ale ani se nepokusila je setřít. „Důvod, proč jsem utekla ze svého světa… důvod, proč po mě jdou mozkomorové…“ její hlas se vytratil.

Svět před hospodou náhle zcela utichl. Zdálo se, že všechny zvuky zmizely, zatímco oba chlapci stáli a dychtivě čekali na její další slova.

S poraženeckým povzdechem zavřela oči a promluvila; její hlas stěží něco víc, než šepot: „Je to proto, že…“ Otevřela doširoka oči a podívala se přímo na Draca.

Zabila jsem Harryho Pottera.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Kapitola 21 - Pravda Od: MichelleF - 26.09. 2021
Tak to mě nenapadlo ani ve snu.. Uvažovala jsem o tom, že NĚCO evidentně provedla, ale toto mě dostalo..

Re: Kapitola 21 - Pravda Od: denice - 28.08. 2021
Tak konečně je to venku :-) Nemůžu si pomoct, ale fandím Harrymu. Pud sebezáchovy mu pracuje líp než zbytku Bradavic, a má dobrý důvod. Tohle rozhodně není jejich Hermiona, ale cizí osoba a dost dobrá herečka, a oni potřebují vědět, jak na tom s ní jsou. Věřím, že vysvětlení bude velmi překvapivé, ale snad budou mít jasno. Díky.
Re: Kapitola 21 - Pravda Od: Octavie - 28.08. 2021
Že jo, na onu památnou větu jsme si docela počkali. Je pravda, že Harry to musel vzít do vlastních rukou, jinak by nikoho snad pravda ani nezajímala. Tak teď už jen, co s ní udělají :-). Děkuji za komentář :-).

Re: Kapitola 21 - Pravda Od: sisi - 27.08. 2021
Moc děkuji za krásný překlad. Občas jsem se i zastavila a dlouze přemýšlela nad větným spojením, nebo co to bylo, a fakt jsem si říkala, že něco takového se překládá dost těžko, takže znovu smekám a klaním se, překlad je eňo ňuňo. Dík.
Re: Kapitola 21 - Pravda Od: Octavie - 28.08. 2021
Teď jsi mě pobavila. Divné větné spojení jsou asi moje, ne autorky :-D. Prostě mám občas češtinu takovou zvláštní 8-). A tak moc děkuji za chválu i komentář!!

Re: Kapitola 21 - Pravda Od: lenus - 27.08. 2021
Tak tajomstvo (o ktorom vieme z banneru) je von, ešte by má zaujímali všetky otázky - prečo, ako, kedy, kvôli čomu…? :D Ale ja si počkám, vďaka :)
Re: Kapitola 21 - Pravda Od: Octavie - 27.08. 2021
Hodně se dozvíme už příště:-). Děkuji za komentář!

Re: Kapitola 21 - Pravda Od: kakostka - 27.08. 2021
Tak že ho zabila víme už z banneru, teď by nám někdo mohl říct proč a jak že? A ten dobráckej dědula v ředitelně dělá co? sleduje to v nějaké chytrém hejblátku? nebo si dží palce, že to pan Malfoy vyřeší sám... Ovšem vysvětluje to, proč se vyhýbala Harrymu, byla nesvá a místy z ní byla extra pipka. Ovšem, čekat na další vysvětlení je drsný, jak píše někdo přede mnou, je dost pravděpodobné, že se budou hádat před půlkou školy, ovšem i škola si zaslouží vědět, co se děje, že?
Re: Kapitola 21 - Pravda Od: Octavie - 27.08. 2021
Brumbal se očividně nepovažuje za držitele problému, takže co ho nepálí... I když tak jednoduché to asi nebude. No bylo by "vtipné", kdyby ji teď museli nahanet po všech čertech, nakonec by ji konfrontovali ve velké síni, kde by zjistili, že veritaserum už vyprchalo :-D. Naštěstí autorka není tak krutá a příště se toho hodně dozvíme. Děkuji za komentář!

Re: Kapitola 21 - Pravda Od: Jimmi - 27.08. 2021
Autorka dobre napína s tým denníkom :) Na hlášku z banneru (zdá sa, že si to niektorí ľudia fakt nevšimli) sme sa teda nečakali, ale stálo to za to. Harry na palicu, ale niekto byť musí, keď je Draco taký aký je. Ten jeho vnútorný boj bol fakt dobre napísaný. A fantastický preklad, och, ako som rada, že toto prekladáš ty. A hlavne, že si to môžem prečítať, keď to pošleš :) Ďakujem
Re: Kapitola 21 - Pravda Od: Octavie - 27.08. 2021
Jsem ráda, že jsme se k té hlášce konečně dostali, jupí :-). A teda doufám, že Harry půjde do sebe a nějak se aspoň trochu dá dohromady. No a my dvě máme situaci win/win, já jsem ráda, že to můžu prekladat a zároveň, že ty máš čas na jiné překlady, kterými nás tak nádherně zásobuješ:-). Díky za komentář!

Re: Kapitola 21 - Pravda Od: Yuki - 27.08. 2021
Ale no tak... To je všechno? Týden čekáme na slova z banneru a teď i následující na to, že těm dvěma uteče a oni ji budou nahánět po Prasinkách, pak v Bradavicích a pak se veřejně pohádají před Velkou síní, kde to uslyší i zbytek školy? Tohle je vážně za trest...
Re: Kapitola 21 - Pravda Od: Octavie - 27.08. 2021
Tak to jsi mě pobavila, narozdil od toho, že by mě tím nepobavila autorka, kdyby to takhle napsala. Naštěstí není tak krutá;-). Děkuji za komentář!

Re: Kapitola 21 - Pravda Od: Gift - 27.08. 2021
Tak to je zajimave, s tim jsem nepocitala. Take jsem nepocitala s tim, ze mi Harry tak strasne poleze na nervy. Svym zpusobem ho bohuzel chapu, ale stejne na to nemel pravo. S podobnym resenim mel prijit nekdo z ucitelskeho sboru a ne ji zradit vlastni kamaradi. Chudak Hermiona... Draco ma me sympatie, snad mu to Hermiona odpusti. Dekuji!
Re: Kapitola 21 - Pravda Od: Octavie - 27.08. 2021
No to jo, učitelé se o ni nijak zvlášť nezajímají, tak to musí děti vzít do svých rukou. Už příště se dozvíme víc:-). Děkuji za komentář!

Re: Kapitola 21 - Pravda Od: zuzule - 27.08. 2021
Mno fajn, to by vysvetlovalo, proc se v jeho pritomnosti chova divne. Doufam, ze ji to nechaji vysvetlit, bude to mit urcite logicky duvod. Dekuju!
Re: Kapitola 21 - Pravda Od: Octavie - 27.08. 2021
Nechají a bude, máme se na co těšit:-). Děkuji za komentář!

Prehľad článkov k tejto téme:

lolagirl: ( Octavie )05.11. 2021Kapitola 31 - Epilog
lolagirl: ( Octavie )29.10. 2021Kapitola 30 – Před východem slunce
lolagirl: ( Octavie )22.10. 2021Kapitola 29 – Dobré věci
lolagirl: ( Octavie )15.10. 2021Kapitola 28 – Návrat domů
lolagirl: ( Octavie )08.10. 2021Kapitola 27
lolagirl: ( Octavie )01.10. 2021Kapitola 26 –Nadšení
lolagirl: ( Octavie )24.09. 2021Kapitola 25 – Příležitost ke snění
lolagirl: ( Octavie )17.09. 2021Kapitola 24 – Spát
lolagirl: ( Octavie )10.09. 2021Kapitola 23 - Slib
lolagirl: ( Octavie )03.09. 2021Kapitola 22 – …a následky
lolagirl: ( Octavie )27.08. 2021Kapitola 21 - Pravda
lolagirl: ( Octavie )20.08. 2021Kapitola 20 – Bouře přichází
lolagirl: ( Octavie )13.08. 2021Kapitola 19 - Sám
lolagirl: ( Octavie )06.08. 2021Kapitola 18.
lolagirl: ( Octavie )30.07. 2021Kapitola 17
lolagirl: ( Octavie )23.07. 2021Kapitola 16 – Nechat ji odejít
lolagirl: ( Octavie )25.06. 2021Kapitola 15 - Přijetí
lolagirl: ( Octavie )18.06. 2021Kapitola 14 – Poslední Vánoce
lolagirl: ( Octavie )11.06. 2021Kapitola 13 - Prázdnota
lolagirl: ( Octavie )04.06. 2021*Kapitola 12* - Předvečer
lolagirl: ( Octavie )28.05. 2021Kapitola 11 - Změna
lolagirl: ( Octavie )14.05. 2021Kapitola 10 – Nikdy více
lolagirl: ( Octavie )30.04. 2021Kapitola 9 - Milý deníčku
lolagirl: ( Octavie )23.04. 2021*Kapitola 8* - Štěstí
lolagirl: ( Octavie )15.04. 2021*Kapitola 7* - Dvojnice
lolagirl: ( Octavie )10.04. 2021*Kapitola 6 *: Odraz v zrcadle
lolagirl: ( Octavie )30.03. 2021Příjemné překvapení
lolagirl: ( Jimmi )18.03. 2021* Kapitola 4 *: Prímerie
lolagirl: ( Jimmi )27.02. 2021* Kapitola 3 *: Predstierať
lolagirl: ( Jimmi )13.02. 2021* Kapitola 2 *: Pravidlá spolužitia
lolagirl: ( Jimmi )11.02. 2021* Kapitola 1 *: Je preč
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )24.12. 2020Úvod