Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Lady Malfoy

Kapitola 32: Nesprávne nasmerovania 2/2

Lady Malfoy
Vložené: Jimmi - 30.08. 2021 Téma: Lady Malfoy
Jimmi nám napísal:

Lady Malfoyová

Prekladateľ : Jimmi

Názov originálu: Lady Malfoy

Autor originálu : cherrypie3601

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 32:  Nesprávne nasmerovania 2/2

Hermionu neprekvapilo, že sa už nemôže v sídle premiestňovať, ale zaplavila ju nová vlna depresie, keď stála uprostred miestnosti, cítila sa ako blázon a očakávala šklbnutie za pupok, ktoré nikdy neprišlo. V žalostnom pokuse rozptýliť sa, sa vydala von z panstva a prešla veľkým kamenným oblúkom, ktorý slúžil ako značka medzi malfoyovskými pozemkami a Bukovým vrchom. Vietor bol silný a teplý, prenikajúci jej do vlasov, keď si razila cestu po tvrdej cestičke, ktorá sa točila pomedzi stromy a potom ju vyviedla do malej dediny.

... hneď potom pochovali Adriino telo na Bukovom vrchu, to je dedina neďaleko na druhej strane lesa.

Nohy vliekla po tvrdom chodníku, keď vstúpila do hlavnej časti dediny, ktorá bola oveľa tichšia ako minule, ale to bolo spôsobené najmä neskorou hodinou. Nastala tma, hoci v okolí sa ešte stále nachádzalo niekoľko ľudí, ktorí dokončovali denné nákupy.

Cintorín na Bukovom vrchu bol obohnaný hrubým čiernym železným plotom, ktorý umožňoval vstup len cez veľkú drôtenú bránu na severnej strane poľa. Keď Hermiona šliapala po vlhkej pôde, začala uvažovať, či to, čo robí, je naozaj rozumné, ale bolo jej to jedno. Už bola za bránou a míňala prvých pár hrobov, keď ju táto myšlienka napadla.

Za veľkým dubom v strede poľa Hermiona uvidela náhrobný kameň.

Tu leží Natalie Malfoyová. 25. august 1982 - 15. september 2005.

Prejdenie rukami po náhrobku zasadilo celý príbeh do reality. Pri pohľade na hrob a pri vedomí, že pod jej nohami leží pochovaná skutočná lady Malfoyová, Hermiona cítila, ako klesá na nové dno. Bol to takmer rovnaký pocit, ako keď našla album s fotografiami v Dracovej spálni; nebol to len príbeh, bola to skutočnosť.

Hermiona si kľakla vedľa ťažkého kusu kameňa a prečítala si epitaf, ktorý doň bol starostlivo vyrytý.

Sila sa rodí v hlbokom tichu dlhotrpiacich sŕdc, nie uprostred radosti.

„Tento epitaf vybral Draco.“

Cassius pristúpil spoza Hermiony a potichu si k nej kľakol. Pozrel na hrob, niekoľko sekúnd zhlboka dýchal a jeho tmavé oči sa v mesačnom svetle mihali.

„Prečo si myslíš, že ho vybral?“ spýtala sa Hermiona, ani trochu prekvapená, že sa Cassiusovi podarilo nájsť ju. Začínala si uvedomovať náznaky, keď je v jej mysli - tentoraz to bol ten malý šteklivý pocit, keď sa prechádzala.

„Neviem,“ odpovedal. „Nikdy sa mi nepodarilo preniknúť do jeho mysle. Informácie o ňom zvyčajne získavam z toho, čo vidím v mysliach iných.“

Pozorovala, ako vietor šumí medzi niekoľkými zostávajúcimi listami na dube, a žalúdok jej začal klesať k nohám. Sila sa rodí v hlbokom tichu dlhotrpiacich sŕdc, nie uprostred radosti. Posielal jej odkaz. Hermiona si vedela predstaviť len bolesť, ktorá musela prejsť Dracovi hlavou, keď sa dozvedel, že sa Natalie a Cassius milujú. Napodiv musel cítiť to, čo teraz cítila ona: pocit, že je cudzincom v príbehu lásky, že je nechcenou postavou, ktorá v ňom nemala čo robiť od začiatku.

„Vie Draco, že to bol jeho otec, kto...?“ Hermiona sa odmlčala a čakala na Cassiusovu odpoveď.

„Zabil Natalie?“ spýtal sa a dokončil jej otázku s drsnou trpkosťou. „Nie, myslím, že ten všivavec to Dracovi nikdy nepovedal.“

Hermiona sa mierne zvrtla a potom sa zahryzla do ďalších otázok. Nikdy sa nad Cassiusovým pohľadom na vec nezamyslela. Natalie mu doslova zmenila život a tým zmenila aj budúcnosť čarodejníckeho sveta. Kto vie, čoho by bol schopný, keby sa rozhodol ísť v otcových šľapajach?

„Len nerozumiem, prečo by ju Lucius zabíjal. Zdalo sa, že ju Draco naozaj miluje,“ premýšľala nahlas. „Je mi ľúto, ak ti je rozprávanie o tom nepríjemné,“ dodala akoby mimochodom.

Cassius sa usmial a oprel sa o veľký strom. „O týchto veciach sa so mnou veľa ľudí nerozpráva,“ povedal. „Je príjemné, keď sa to povie priamo, než keď sa človek musí prehrabávať v mysliach.“

Hermiona mlčky súhlasila. Musieť na Draca tlačiť, aby o veciach hovoril, bolo tak odlišné od toho sedieť tu a počúvať, ako Cassius dobrovoľne podáva informácie. Mala pocit, že Cassiusovi rozumie, zatiaľ čo Draco zostával skrytý pod mnohými vrstvami, ktoré si vytvoril.

„Pýcha,“ povedal Cassius a odpovedal na Hermioninu prvú otázku. „Myslím si, že Lucius zabil Natalie, pretože pošpinila jeho pýchu a pýchu jeho rodiny. Otcovia často veľmi chránia svojich synov.“

Vietor opäť zavial a priniesol so sebou zbierku prachu, zmietajúc ho o náhrobné kamene. Vtedy si Hermiona všimla dve ľalie s dlhými stonkami ležiace na boku Natáliinho hrobu, zašpinené od hliny, ale stále biele a jemné.

„Tie sú tvoje?“ spýtala sa.

„Jedna je moja,“ prikývol Cassius. „Druhá je Dracova.“

Pozoroval, ako Hermiona sklopila zrak, a objala sa rukami, aby si ich trela proti chladu. Bolo už pravdepodobne po jedenástej večer, ale ani jeden z nich neprejavil chuť odísť.

„Ja necítim k Dracovi nenávisť,“ povedal Cassius a odpovedal tak na otázku, nad ktorou Hermiona premýšľala. Prekvapene zdvihla zrak, ale potom si uvedomila, že sa už asi nikdy nemusí na nič pýtať nahlas, a pozorne počúvala jeho odpoveď. „Draco si odo mňa drží odstup, ale ja k nemu nenávisť necítim.“

„Pretože si vyhral,“ povedala Hermiona.

„Vyhral som,“ súhlasil Cassius. „A práve preto, keď Natalie zomrela, som nakoniec stratil najviac. Keby som mohol, obetoval by som svoj život, aby som zachránil ten jej. A Draco to vedel.“

„Preto ju nechal odísť bez boja?“ Hermiona sa spýtala.

Tentoraz sa Cassius zasmial. „Neodišiel bez boja.“ S veľkou pozornosťou sledoval, ako na Hermioninu tvár dopadá pruh mesačného svetla.

„V stávke bolo oveľa viac.“

****

Hermiona ležala vo svojej posteli a premýšľala o rozhovore s Cassiusom. Boli takmer štyri hodiny ráno, ale jej telo necítilo žiadnu túžbu spať. Vedela... vedela, že v jej skladačke ešte niečo chýba.

Skladačka.

Rada o celej tejto situácii premýšľala ako o skladačke, ktorú bolo treba poskladať. Pomáhalo jej to vidieť všetko z logickej perspektívy. Každé nové odhalenie nebolo nožom do srdca a zvukom ďalšieho rozbitého sna; každé nové odhalenie bolo kúskom do skladačky. A tak ako keď bola oveľa mladšia, keď túto skladačku dokončí, všetko bude v poriadku. Hra sa skončí a život sa vráti do normálneho stavu. V hĺbke duše, samozrejme, vedela, že to všetko je len kopa blbostí, ale upokojovalo ju, že príbeh Draca, Natalie a Cassiusa je len ako nejaká skladačka.

Cassius sa do Natalie zamiloval, keď bol veľmi mladý. V čase, keď bol Voldemort porazený, sa od seba vzdialili, a keď všetci smrťožrúti sveta začali na Cassiusa pozerať ako na nového vodcu, Natalie to už nezvládla. Potom stretla Draca. Bol oveľa nekomplikovanejšou voľbou, dobrým človekom a niekým, kto ju naozaj miloval.

Hermiona sa v tomto bode svojich mentálnych spomienok prudko nadýchla. Posadila sa na posteli a pozrela sa na nádvorie Malfoyovho sídla. Veľké kríky ruží začínali vädnúť pod vplyvom chladného počasia a preto, že im už niekoľko týždňov chýbala náležitá starostlivosť.

Draco sa zamiloval do Natalie a vzali sa. Cassius sa vrátil, vzdal sa túžby po moci a Natalie si uvedomila, že ho stále miluje. Mali spolu pomer a Draco sa to nejako dozvedel až po roku manželstva. Odišiel do Belize, aby sa sústredil na výcvik aurorov, ale medzitým sa Lucius Malfoy rozhodol, že Natalie zabije. Hermiona sa teraz pozastavila. Paralelne s časovou osou prvého príbehu sa odohrávala vedľajšia zápletka, do ktorej bola zapojená Adria. Práve v čase, keď bola Natalie zabitá, prišiel Lestrange do Malfoyovho sídla hľadať útočisko a Malfoyovci mu ho odmietli poskytnúť. O niekoľko dní sa vrátil, vypálil nádvorie a Adriu mučil, čím ju zabil.

V priebehu rokov Hermiona začala dôverovať svojim inštinktom a tie jej napovedali, že z tejto tragédie chýbajú fragmenty. Potom Hermione prišla na um otázka, ktorá jej, čo ju prekvapilo, nikdy predtým neprišla na um. Zdalo sa, že je to zrejmá otázka, ktorú si treba položiť, keď sa sled udalostí zoradil do tohto konkrétneho poradia.

V tom čase tam armáda domácich škriatkov a podľa toho, čo Hermiona počula, aj niekoľko ďalších ľudí, ktorí slúžili Malfoyovcom. Podľa Pansy ich Draco po uväznení svojich rodičov zbavil povinností. Ale teda prečo Adria?

Napadla jej myšlienka na znásilnenie, ale ak bol hlavným motívom žiadostivosť, nebolo by to vidieť na jej smrti? Prečo ju mučiť do takej miery, že sa jej telo v podstate premenilo na schránku temnej mágie? Prečo ju vystavovať bolesti pri spaľovaní jej tela zaživa, keď by bolo rovnako jednoduché použiť na ňu smrtiacu kliatbu?

Hermiona videla v živote dosť zločinov na to, aby rozlíšila zločin z horúcej vášne od chladnokrvného. Adriina vražda bola chladnokrvná. Zavraždili ju v malej chatrči na vonkajšom okraji pozemkov a jej telo odtiahli do malfoyovských žalárov. Bol to vypočítaný a dobre premyslený zločin.

Hermione v hlave krúžili otázky, ktoré v nej zapaľovali neutíchajúce nutkanie zrútiť sa. Jej myseľ sa namáhala, snažila sa nájsť nejakú súvislosť medzi týmito dvoma príbehmi a vyčerpanie sa začalo prejavovať aj fyzicky. Hermiona cítila, že ju bolí hlava, chladný a otupený pocit sa začal vynárať zdola a raziť si cestu do jadra mozgu. Jej zmyslov sa zmocnil  ľahký pulz a ona sa zhlboka nadýchla. Vedela, že jej všetky tie fakty, dátumy a náhody prerastajú cez hlavu.

Prudko si povzdychla, vstala z postele a z dubového stola opretého o stenu vzala pergamen.

„Lumos,“ povedala a nechala svoj prútik vytvoriť slabú žiaru, ktorá jej umožnila nájsť brko a fľaštičku s atramentom na vzdialenejšom okraji. Sadla si na stôl a horlivo si pretrela oči.

Preber sa!

Čísla prebehli Hermione hlavou rýchlosťou, ale písala mimoriadne pozorne, aby boli slová jasné a presné.

15. september - zavraždená Natalie

16. september - Draco sa vrátil z Belize

27. septembra – zabitá Adria

„Dobre,“ povedala, sadla si a pozrela na pergamen pred sebou. Zhlboka sa nadýchla.

A v tom jedinom nádychu sa jej myseľ vyjasnila a vyskočilo na ňu číslo. Hermiona si nebola istá, čo vyvolalo spomienku - možno to bolo tým, že keď mala všetko tak jasne napísané pred sebou, nemohla sa tomu vyhnúť -, ale veci sa začali vyjasňovať. Diery v príbehu boli čoraz zjavnejšie a s každou ďalšou sekundou sa príbeh, ktorý si Hermiona práve vyrozprávala, zdal čoraz menej pravdepodobný.

„Prišiel ma nájsť, viete? Lestrange, áno, prišiel. Pred dvoma rokmi, 27. septembra, keď som bol v Belize, kde som zabezpečoval výcvik aurorov, sa objavil v mojom dome, namieril mi prútikom do tváre a takmer ma zabil.“

Rodolphus Lestrange bol v deň Adriinej vraždy v Belize. V ten deň bol na inom kontinente a vzhľadom na to, že vstup do Londýna bol preňho náročný, nebolo možné, aby bol v ten istý deň v Londýne aj v Belize. To mohlo znamenať len jedno jediné:

On Adriu nezavraždil.

Hermiona si tú vetu v hlave zopakovala trikrát, kým si v úplnom zmätku prešla prstami po vlasoch. Rodolphus Lestrange Adriu nezabil. Nemohol ju zabiť. Ibaže by sa Skeid mýlil, ale presvedčenie, s akým jej o Lestrangeovi hovoril, bolo také silné; ľudia málokedy zabúdajú na takéto traumatizujúce momenty.

Do otvoreného okna vrazil studený poryv vetra a Hermione prebehol po chrbte ostrý chlad. Zachvela sa v hrubom svetri a pevne si ho obopla okolo tela, kým zatiahla okno. Svetlo z Hermioninho prútika sa vytratilo a ona sedela v tme, keď uprednostnila ticho, zatiaľčo sa jej nové skutočnosti vrývali do boľavej mysle.

Bezmyšlienkovite si prezerala knihy na svojom stole. Dúfala, že jej niečo uniklo, niečo, čo by mohlo osvetliť tieto nové bizarné skutočnosti. Prstami sa dotkla hrubého pergamenu a zahľadela sa na slová.

Bude trvať ďalších štyridsaťpäť minút, kým nájde to, čo presne v týchto knihách hľadala.

****

Draco sa zadíval von oknom vo svojej malej izbe a sedel na mierne preliačenom matraci, ktorý sa preňho stal pocitom pohodlia. Vlastne celá izba sa stávala známym príbytkom a Draco si častejšie ako inokedy musel pripomínať, že toto nie je jeho dom. Jeho dom bol práve teraz v moci muža, ktorý ho pripravil o celý život.

Telo Luciusa Malfoya bolo pochované na malom kúsku zeme, ktorý obkolesoval ostrov, na ktorom sa nachádzal Azkaban, alebo to aspoň tvrdili oficiálne dokumenty. Draco vedel, že sypkú zeminu nakoniec pohltil tvrdý príliv okolitej vodnej plochy. Deväťdesiatosem percent tiel nakoniec odplavila voda do oceánu a stratili sa v mori. Narcissu však rovnaký osud nepostihne. Bude pochovaná na cintoríne na Bukovom vrchu, rovnako ako Malfoyovci pred ňou. Bude musieť zasiahnuť smrť, aby Draco nechal matkino telo rozložiť na dne mora.

Pohľad mu klesol na holú hruď, ktorá v mesačnom svetle vyzerala strieborne. Súdiac podľa mäkkosti mäsa, ktoré mu tvarovalo polmesiacovitú jazvu, smrť mohla zasiahnuť skôr, ako Draco dokončí svoju misiu.

Harry súhlasil, že dostať sa späť do Malfoyovho sídla hneď, ako sa Lestrange vráti, im poskytne moment prekvapenia. Teraz však Draco uvažoval, či Ron, Harry alebo dokonca Pansy naozaj chápu, že napadnúť Malfoy manor za dva dni nie je najlepšia, ale skôr jediná možnosť.

Posledná epizóda ho veľmi oslabila. Nohy mal ako balvany, zaťažené stuhnutosťou v chrbte. Na druhej strane, jeho ruky nadobudli ochabnutosť a vykonanie aj tých najmenších úkonov si vyžadovalo obrovské úsilie. Obával sa, že dva dni sú maximum, ktoré si môže dovoliť stratiť; o niečo dlhšie a bolo mu jasné, že by to mal zrátané. Ak rýchlosť, s akou jeho telo strácalo silu, zostane rovnaká, vedel, že za dva dni to zvládne a pomstí sa. Bude schopný ísť na panstvo a pomstiť svoju rodinu.

Bude sa môcť rozlúčiť s Hermionou.

Premýšľal o tom, čo jej povie, keby ju znova uvidel. Bolo toľko vecí, ktoré chcel vyjadriť, ale čas bol opäť obmedzený, a tak sa Draco napokon rozhodol, že sa s ňou rozlúči tak, že jej povie, že ju miluje. Dúfal, že keď si uvedomí jeho lásku, odpustí mu jeho lži. Aspoň bude vedieť, že to s ňou myslel dobre a že muž, s ktorým strávila toľko času, nie je len fasáda. Taký bol skutočný Draco Malfoy: muž, ktorý bol poznačený jazvami, aké väčšina ľudí nezažije za celý svoj život, nieto ešte za prvých dvadsaťpäť rokov. Bol to zlomený muž a s Hermionou zabudol, aký je zlomený. V jej spoločnosti nebol mužom, ktorého manželka sa zabila, pretože ich manželstvo bolo lož; s Hermionou bol šťastný.

Ale to bolo príliš veľa na to, aby to povedal žene, ktorá sa naňho nemohla ani pozrieť. Bude ju vidieť len tak dlho, aby jej povedal, že ju miluje, a potom pôjde ďalej, či už so životom, alebo so smrťou

Zatiaľ sa uspokojil s pozorovaním mesiaca, ktorý plával medzi mrakmi. Rozmýšľal, či Hermiona sleduje to isté, čo on.

****

Na míle ďaleko sa Hermione rozbúchalo srdce, keď objavila chýbajúci článok medzi oboma príbehmi. Cítila, ako sa jej v ušiach ozývajú údery, keď sa jednotlivé kúsky skladačky spájajú. Dávalo to taký zmysel, ale čím jasnejšie to bolo, tým viac sa Hermiona obávala.

Znovu si prečítala slová v knihe a potvrdila si, že sa nezbláznila. Potrebovala ich vidieť znova a znova, akoby to zjavenie bol sen. Začínalo sa to spájať... jej malá skladačka začínala dávať zmysel a čím viac toho zisťovala, tým viac ju bolela hlava.

A v okamihu jej bolesť hlavy zmizla.

Hermiona sa zarazila. Jej krátky, studený dych bol jediným zvukom v miestnosti. Hmla z jej zatajeného dychu sa niekoľko sekúnd vznášala vo vzduchu, kým sa rozplynula. Prešiel ňou chladný záchvev.

Teraz už chápala bolesti v hlave, ktoré ju trápili celú noc.

Siahla po prútiku, ale bol na ňu príliš rýchly. Skôr než sa jej prsty dotkli dreva, jeho kúzlo naplnilo miestnosť jasným červeným svetlom. Hermiona pocítila ostrú bolesť v rukách, keď ju akási sila pritlačila k stene. Z nosa jej stekala krv, keď sa jej pred očami zjavila jeho tvár plná pokojného odhodlania.

Cassiusove pery sa vykrútili do úsmevu.

"Čakal som, kedy na to všetko prídeš."

****

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 02.08. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Campana - 05.02. 2024
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre


od Cassia se nedalo čekat nic dobrého. Copak Hermiona nechápe, že ten, kdo ji potřebuje je Draco? Copak hrdinství v srdci nebelvírů zkamenělo a jen čučí na kamarádčiny problémy, nepomohou jí? Opravdu vidí jen problémy s Le Strangeem, ne s tzv. Ridlleem juniorem? Děkuji za překlad.
Myslím, že už jej zalepilo. Aj keď nevedela, že je to Voldyho syn, tak už i syna Bellatrix sa mala oprávnene obávať. Lenže slečinka bola podľa mňa nadšená z jeho lichotenia (spomeňme si na prechádzku do dediny), z toho, že on bol akože nadšený z Hermiony Grangerovej a nezabil ju na prvý šup, že jej pomohol s výskumom a že čítal to čo ona... viem si živo predstaviť, že ju očaril/zaujal muž, ktorý bol konečne na jej úrovni, mysliacej myslím. Po toľkých rokoch s Ronom, ktorého prioritou je žalúdok, po pár mesiacoch s Dracom, ktorý riešil iné veci a ešte jej aj nehovoril všetko - proste chlap, ktorý pred ňou nič "neskrýva" a dáva najavo ako ju obdivuje, musel zaujať. Viem, že väčšina nadáva, aká je tu Hermiona trubka, ale bohužiaľ, viem si to predstaviť. Inteligencia s tým nič nemá. Stále môže mať IQ pre Menzu, ale ak zasiahnu endorfíny... to dievča pred Cassiusom nemalo šancu. A ako asi už je jasné, tie jej bolesti v hlave pravdepodobne spôsoboval on. Takže je celkom dobre, že odišla na manor, inak by vedel o plánoch Quarteta. Hm, vlastne len k Dracovi sa nedostane, mal by zvládnuť Pansy a Rona, k Harrymu by sa nemusel dostať. Radšej končím... ale som rada, že nasledujúcou kapitolou sme na rovnakej úrovni, takže konečne môžem špekulovať sama. Ďakujem za komentár

Takze Cassius? Jako pomsta za Natalie? Hmm... Dekuju!

Hloupá, hloupá Hermiona.... Cassius není ten hodný. A stejně tak nevěřím Dracovu prohlášení, že ji nezabije... Hrabe se jí celou dobu v hlavě, ví o všem, co zjistí a ona ty bolesti ani neřeší? Kde nechala svou pověstnou moudrost? A teď hurá všichni na smrt! :) Božínku...

Byla jsem moc zvědavá, o co jde Cassiusovi - baví mě, jak mu Hermiona věřila na slovo... Díky.

Hurá, kapitola se vrátila do kategorie poctivá detektivní práce pro malé šedé buňky, jenže celá povídka je jakousi podivnou mutací - připomíná matrjošky, záhada v záhadě, která je v záhadě a ta potom v další... A ve finále kapitoly zná rozluštění (předpokládám, že zase jen dílčí) jen krasavice inteligentní a my ostrouháme. Díky za napínavější kousek.
Ale by ste chceli vedieť všetko hneď, len si počkajte. Aké nedočkavé :) A nepoviem. Ha.

Toje napínavé:-D. A taky sprosté, nesnáším, když nevíme všechno, ale zase by to samozřejmě nebyla taková zábava, kdyby ano. No vypadá to podezřele, jak to zatím máme naservirovane, ještě pár kapitol zbývá, takže v tom zase bude něco víc.. Těším se. Děkuji:-).
Ty si nás tiež naťahovala v Ďaleko preďaleko... ešte chýba cca 60 tisíc, teda po tej zajtrajšej myslím. Nemyslím si, že to bude takto jasné už teraz. Ďakujem

No, tak to je fakt detektivka. Adriu nezabil Lestrange. Draco ale podle svých slov na Manoru nebyl, proto si vyčítá její smrt. Kdo ji teda zabil? Cassius se mi zdá dost jasnou volbou, ale určitě v tom bude něco jiného. A proč Cassius čekal, až na to Hermiona přijde? A zdá se, že ji vedl směrem, aby na to přišla. Proč? No, otázek je hodně. Jen se mi nelíbí, jak se Draco chce omlouvat, že Hermioně lhal. Nelhal, neřekl vše a já docela chápu proč. Děkuji, Jimmi!
Klamal. Keď sa ho spýtala, či jej všetko povedal alebo či pred ňou nič netají - v tom kočiari, keď už ona tušila o LM. Díky

Jimmi!!!, no toto, takhle nás napínat. Cassius se ukazuje být pěkným zmetkem, že? šmejdil Hermioně celý den v hlavě? to on zabil Adrii? to on se Dracovi mstí za Natalii nebo co je za tím dalšího?
Musíš si počkať, ak všetko dobre pôjde, skončíme do konca októbra, ak nie, tak do konca roka určite :) A najlepšie je, že ani k originálu sa nedá zdrhnúť :) Díky

Prehľad článkov k tejto téme:

cherrypie3601: ( Jimmi )04.10. 202141.kapitola
cherrypie3601: ( Jimmi )03.10. 2021Kapitola 40: O ľuďoch a netvoroch 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )30.09. 2021Kapitola 40: O ľuďoch a netvoroch 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )29.09. 2021Kapitola 39: Žiť a nechať žiť 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )27.09. 2021Kapitola 39: Žiť a nechať žiť 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )23.09. 2021Kapitola 38: Na ihlách ustlané 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )22.09. 2021Kapitola 38: Na ihlách ustlané 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )21.09. 2021Kapitola 37: Za sklenenými dverami
cherrypie3601: ( Jimmi )14.09. 2021Kapitola 36: Do pekla a ešte ďalej
cherrypie3601: ( Jimmi )13.09. 2021Kapitola 35: Malé komplikácie
cherrypie3601: ( Jimmi )07.09. 2021Kapitola 34: Posledná noc
cherrypie3601: ( Jimmi )31.08. 2021Kapitola 33: Plán útoku
cherrypie3601: ( Jimmi )30.08. 2021Kapitola 32: Nesprávne nasmerovania 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )29.08. 2021Kapitola 32: Nesprávne nasmerovania 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )28.08. 2021Kapitola 31: Cassius Lestrange 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )27.08. 2021Kapitola 31: Cassius Lestrange 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )26.08. 2021Kapitola 30: Skutočná lady Malfoyová 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )25.08. 2021Kapitola 30: Skutočná lady Malfoyová 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )24.08. 2021Kapitola 29: U Sv. Munga 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )22.08. 2021Kapitola 29: U Sv. Munga 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )21.08. 2021Kapitola 28 – Záchrana 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )20.08. 2021Kapitola 28 – Záchrana 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )19.08. 2021Kapitola 27: Azkaban 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )18.08. 2021Kapitola 27: Azkaban 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )17.08. 2021Kapitola 26: Bez strachu 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )13.08. 2021Kapitola 26: Bez strachu 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )12.08. 2021Kapitola 25: Osamote 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )11.08. 2021Kapitola 25: Osamote 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )10.08. 2021Kapitola 24: Súboj myslí 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )08.08. 2021Kapitola 24: Súboj myslí 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )07.08. 2021Kapitola 23: Večera so smrťožrútmi 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )06.08. 2021Kapitola 23: Večera so smrťožrútmi 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )03.08. 2021Kapitola 22: Nedôstojné myšlienky 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )02.08. 2021Kapitola 22: Nedôstojné myšlienky 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )31.07. 2021Kapitola 21: Bartolomej 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )16.07. 2021Kapitola 21: Bartolomej 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )09.07. 2021Kapitola 20: Tí zabudnutí
cherrypie3601: ( JImmi )30.06. 2021Kapitola 19: Vysvetľuj
cherrypie3601: ( Jimmi )20.06. 2021Kapitola 18: Krycí príbeh
cherrypie3601: ( Jimmi )19.06. 2021Kapitola 17: Riskantný krok
cherrypie3601: ( Jimmi )17.06. 2021Kapitola 16: A tak sa rozchádzame
cherrypie3601: ( Jimmi )16.06. 2021Kapitola 15: Hodiny tikajú 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )15.06. 2021Kapitola 15: Hodiny tikajú 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )15.06. 2021Kapitola 14: Zbytočné sny
cherrypie3601: ( Jimmi )14.06. 2021Kapitola 13: Neočakávaný návštevník
cherrypie3601: ( Jimmi )08.06. 2021Kapitola 12: Otázky dôvery
cherrypie3601: ( Jimmi )07.06. 2021Kapitola 11: Tieň a prach
cherrypie3601: ( Jimmi )29.05. 2021Kapitola 10: Rozptýlenie 2/2
cherrypie3601: ( Jimmi )28.05. 2021Kapitola 10: Rozptýlenie 1/2
cherrypie3601: ( Jimmi )27.05. 2021Kapitola 9 2/2 : Severná veža
cherrypie3601: ( Jimmi )25.05. 2021Kapitola 9 1/2: Severná veža
cherrypie3601: ( Jimmi )24.05. 2021Kapitola 8: Následky
cherrypie3601: ( Jimmi )23.05. 2021Kapitola 7 - 2/2 – Tiene v temnote
cherrypie3601: ( Jimmi )22.05. 2021Kapitola 7 1/2 – Tiene v temnote
cherrypie3601: ( Jimmi )08.05. 2021Kapitola 6: Dobré ráno
cherrypie3601: ( Jimmi )07.05. 2021Kapitola 5: Manor
cherrypie3601: ( Jimmi )27.04. 2021Kapitola 4: Dlhá cesta do cieľa
cherrypie3601: ( Jimmi )20.04. 2021Kapitola 3: Zbohom
cherrypie3601: ( Jimmi )09.04. 2021Kapitola 2: Povedať im to
cherrypie3601: ( Jimmi )02.04. 2021Kapitola 1: Za veľa to nestojí – Prológ
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )18.03. 2021Lady Malfoy - úvod