Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Když voda opadne

Prolog

Když voda opadne
Vložené: Jacomo - 04.09. 2021 Téma: Když voda opadne
Jacomo nám napísal:

Když voda opadne

After The Flood

Originál: https://www.fanfiction.net/s/9152048/1/after-the-flood

 

Autor: hiddenhibernian

Překlad a banner: Jacomo   Betaread: Ivet

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Prolog


For death has made me wise and bitter and strong;
And I am rich in all that I have lost

Protože mě smrt učinila moudrým, zarputilým a silným
a jsem bohatší o všechno, co jsem ztratil

‘Memory’, Siegfried Sassoon, 1918

 

Drobně mrholilo a ona se smála, paži obtočenou kolem pasu nedbale vyhlížejícího budižkničemy ve směšném černém koženém saku. Pozorovatel usoudil, že se ten flákač jmenuje Daniel; zaslechl to, když k němu do tmavého kouta, kde se obvykle skrýval, zavanul vítr. Vedla si Daniela do svého bytu na rychlovku, než ho zase pošle po svých.

Možná se dostane do její postele, ale nikam dál ho nepustí. Vždycky to byla chytrá holka.

Dvojice spolu zmizela v moderně vypadající vstupní hale a nastoupila do výtahu. Po pár minutách se rozsvítila světla v jejím obývacím pokoji; museli se cestou někde zdržet. Divák se netoužil zabývat tím, k čemu se chystali.

Ona jim nahoře nalévala sklenici vína, i když Daniel by nejspíš dal radši přednost pivu. Tvář měla plnou života a v ní mnohem víc barvy díky pití, co už předtím vypila v baru. Pozorovatel si všiml, že si vždycky přivádí domů Daniela nebo jemu podobné poté, co alkohol sníží její zábrany.

Brzy přijde čas, kdy bude nerozvážností tohoto typu litovat. O to se postará. Do té doby trčel tady v dešti a sledoval, jak se usmívá na jiného muže.

Během čekání měl spoustu času, aby spřádal své plány. 
Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 29.06. 2023
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre


Re: Prolog Od: ansus - 20.09. 2021
Ach, to vypadá na báječný podzimní čtenářský bonbónek - předem moc děkuji!
Re: Prolog Od: Jacomo - 04.10. 2021
A já přeji příjemné vychutnávání - i když občas půjde o Bertíkovy fazolky :-)

Re: Prolog Od: marci - 07.09. 2021
Ja jsem VEDELA, ze uvod i prolog budou kratke, ale i pres to, nebo spis prave proto, mi to pripadalo jako telegram :) Ovšem o to vic se tesim na dalsi zasilku :) Dekuji, Jacomo, Ivet
Re: Prolog Od: Jacomo - 09.09. 2021
Jasně, tohle bylo avízo, první balíček bude příští sobotu :-) Už standardní velikosti. Díky moc, Marci.

Re: Prolog Od: Lupina - 06.09. 2021
Hrozně moc se těším, hlavně když vím něco málo z toho, co bude následovat. Děkuji, sovičko, že jsi k nám tak štědrá :-)
Re: Prolog Od: Jacomo - 06.09. 2021
Tak doufám, že nebudeš ve svém očekávání zklamaná. Díky za přízeň, Lupinko.

Re: Prolog Od: zuzule - 06.09. 2021
Mnooo, navnada nahozena, chycena jsem. Jsem zvedava. Dekuju!
Re: Prolog Od: Jacomo - 06.09. 2021
Přesně tak, jen jsem nahodila udičku. Těší mě, že zabralo :-)

Re: Prolog Od: denice - 05.09. 2021
Divak šmírák ve skrytu a temnotě snová svůj skvělý plán, a ti, co už vědí ;-), se těší na další a další kapitoly... Díky, sovičko!

Re: Prolog Od: denice - 05.09. 2021
Divak šmírák ve skrytu a temnotě snová svůj skvělý plán, a ti, co už vědí ;-), se těší na další a další kapitoly... Díky, sovičko!
Re: Prolog Od: Jacomo - 06.09. 2021
I já moc děkuju, Denice.

Re: Prolog Od: sisi - 04.09. 2021
Děkuji za ukázku nové povídky. Předpokládám, že zmíněná dáma pracuje na vědeckém poli, pravděpodobně posuzuje vliv alkoholu na osoby odtržené od stabilního příjmu v kategorii A jsou to lidé, kterří pijí pivo a dostanou jedno až dvě zdarma, v kategorii B jsou to lidé již napití a je jim nabídnuto víno, a my z jižních strání víme, že se pití nemá míchat, ale oficiální výzkum nebyl ještě empiricky doložen a sepsán, kategorie C jsou ti, kteří se rozpovídají po jakémkoliv množství přijatého libovolného alkoholu. Ti jsou pro jurisdikci asi nejužitečnější, bo řeknou i to co neví. Hodně štěstí, Hermino, myslím, že Tě někdo hlídá, buď aby špehoval, co děláš, nebo aby Tě chránil před těmi lidmi, u kterých vedeš výzkum. Děkuji znovu za překlad. Vypadá to už teď zajímavě. Prostředí, osoby, zápletka, vše jaksi neklišovité, původní.
Re: Prolog Od: Jacomo - 06.09. 2021
Je úžasné, co všechno lze na základě krátké ukázky vyspekulovat - musím se přiznat, že obdivuji tvou fantazii :-) Hlavní postavy sice původní nebudou, ale troufám si tvrdit, že zápletka a prostředí jsou sakramentsky originální. Díky, sisi.

Re: Prolog Od: Jimmi - 04.09. 2021
Slušný začiatok na navnadenie :) Díky

Re: Prolog Od: solace - 04.09. 2021
Som zvedavá, s čím Draco (predpokladám, že tým pozorovateľom je on) vyrukuje, keď usúdi, že už nadišiel správny čas, aby prešiel od pozorovania k činu. Tie jeho plány budú určite premyslené do posledného detailu. (Iba žeby nie... ;-)) Ďakujem a teším sa na pokračovanie.
Re: Prolog Od: Jacomo - 06.09. 2021
Se svým plánem Draco vyrukuje hned v první kapitole. Ano, je dokonale promyšlený a má několik částí. Koukat na to s otevřenou pusou budeme nejen my :-) Díky, solace.

Re: Prolog Od: Claire - 04.09. 2021
Ale no tak - s takovou délkou to nebylo ani na jedno olíznutí! :-D I tak se ale dá poznat, že budeme moci hrát naše oblíbené tipovací hry. Kakostka už tak pěkně zahájila, já se snadno nechám nalákat, takže do hry nám vstupuje tajemný ON, který zjevně hodlá trestat "chytrou" ONA, důvody jsou zatím v hlubinách. Ovšem nikoliv nepodstatné, zatím bych zřídila dvě kategorie. A) zhrzený ex nebo ten, co chtěl a nedala mu (ani opilá) B) někdo, komu vadí či ublížila z jiných než sexuálních důvodů (miniprocento citových) V kategorii A může být Ron - žárlivý i mstivý v hojné míře, budiž, ať vyhovím většině, Draco a vetší či menší množství méně známých postav z kouzelnického světa. Kategorii B bych viděla na mnohem, mnohem početnější - a kdyby použití rodu nevymezovalo jednoznačně muže, tak žen splňujících parametry by byla fakt slušná řádka. Poměrně bohaté startovní pole, ne? Až se děj rozjede, jezdci se vyprofilují, aspoň doufám. Děkuji za ochutnávku.
Re: Prolog Od: Jacomo - 06.09. 2021
On to vlastně byl jen takový dodatek k úvodu, malá ukázka před hlavním startem první kapitoly, která odpoví hned na několik tvých otázek. Ovšem asi přijdou nové... Díky za krásný komentář plný spekulací, Claire, moc jsem si všechny ty možné teorie užila.

Re: Prolog Od: kakostka - 04.09. 2021
Takze Draco pozoruje..., hmm. To jsem zvedava, proc by toho mela litovat, ta chytra holka. A zda se, ze ji pozoruje uz delsi dobu. Jacomo, diky, prilis maly uryvek mnoho nenaznacil, tak e tesim na priste. Je bajecne, ze prolog byl uz dneska a nemusime cekaz do pristi soboty.
Re: Prolog Od: Jacomo - 06.09. 2021
Ale tam nebylo napsané, že pozorovatelem je Draco :-) Ale litovat tu bude leckdo lecčeho :-)) Nicméně souhlasím, v prologu je toho opravdu málo, je to jen taková malá ukázka, naplno vše odstartuje v první kapitole. Nutno napsat, že rovnou raketovou rychlostí :-) Díky za komentář, kakostko.

Prehľad článkov k tejto téme:

hiddenhibernian: ( Jacomo )27.08. 2022Epilog - Epitaf
hiddenhibernian: ( Jacomo )20.08. 202232. Polibek na Bermondsey Street
hiddenhibernian: ( Jacomo )13.08. 202231. Slunce ve tvých dlaních
hiddenhibernian: ( Jacomo )06.08. 202230. Osudu pro smích
hiddenhibernian: ( Jacomo )26.07. 202229. Dopad
hiddenhibernian: ( Jacomo )23.07. 202228. Následuji tě do temnoty
hiddenhibernian: ( Jacomo )16.07. 202227. Exodus - část 2/2
hiddenhibernian: ( Jacomo )09.07. 202227. Exodus - část 1/2
hiddenhibernian: ( Jacomo )02.07. 202226. Hvězda vždycky září jasně
hiddenhibernian: ( Jacomo )25.06. 202225. Intermezzo
hiddenhibernian: ( Jacomo )18.06. 202224. Návrat z exilu
hiddenhibernian: ( Jacomo )11.06. 202223. Konec světa
hiddenhibernian: ( Jacomo )04.06. 202222. Dulce et decorum est
hiddenhibernian: ( Jacomo )28.05. 202221. Cvičení z praktické archeologie
hiddenhibernian: ( Jacomo )21.05. 202220. Minulost je neznámé území
hiddenhibernian: ( Jacomo )14.05. 202219. Prozření pomaleji chápajících
hiddenhibernian: ( Jacomo )07.05. 202218. Konec - část 2/2
hiddenhibernian: ( Jacomo )30.04. 202218. Konec - část 1/2
hiddenhibernian: ( Jacomo )23.04. 202217. Zmizení
hiddenhibernian: ( Jacomo )16.04. 202216. Uletět odtud
hiddenhibernian: ( Jacomo )09.04. 202215. Děti revoluce - část 2/2
hiddenhibernian: ( Jacomo )02.04. 202215. Děti revoluce - část 1/2
hiddenhibernian: ( Jacomo )26.03. 202214. Ještě jednou a s citem
hiddenhibernian: ( Jacomo )19.03. 202213. O přízracích a laskavosti
hiddenhibernian: ( Jacomo )12.03. 202212. Hnízdo zmijí
hiddenhibernian: ( Jacomo )05.03. 202211. Pomalá cesta ke světlu
hiddenhibernian: ( Jacomo )05.02. 202210. Princův příběh - mezihra
hiddenhibernian: ( Jacomo )20.11. 20219. Kouzelné slůvko
hiddenhibernian: ( Jacomo )13.11. 20218. Vyprávění krotitele draků
hiddenhibernian: ( Jacomo )30.10. 20217. Peklo jsou ti druzí
hiddenhibernian: ( Jacomo )23.10. 20216. Pro větší dobro
hiddenhibernian: ( Jacomo )16.10. 20215. Ulice, které jsme znávali
hiddenhibernian: ( Jacomo )09.10. 20214. Vzkříšení z popela
hiddenhibernian: ( Jacomo )25.09. 20213. Drsné probuzení
hiddenhibernian: ( Jacomo )18.09. 20212. Má to háček
hiddenhibernian: ( Jacomo )11.09. 20211. Shledání na Bermondsey Street
hiddenhibernian: ( Jacomo )04.09. 2021Prolog
. Úvod k poviedkam: ( Jacomo )04.09. 2021Úvod - Když voda opadne