Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Twisted Trilogy

Úvod

Twisted Trilogy
Vložené: Jimmi - 12.10. 2021 Téma: Twisted Trilogy
Jimmi nám napísal:

Twisted trilogy od LoveBugOC.

 

Toto nie je nový preklad, len oddelené poviedky od tejto autorky v samostatnej téme. Sú to tri poviedky (veď je to trilógia), dohromady to má cez 20 tisíc. Ale to čo som si pôvodne myslela, že je časť o 4 kapitolách, je jednorazovka a zvyšok sú autorkine oznamy o pokračovaniach.  


Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Twisted Love Story

Počet slov: 8,103

Žáner: Romance/Angst

Zhrnutie: Nenávidí jej druh. Zabíja jej druh. Ale ju miluje. A keď čaká na svoju súd, nebojí sa smrti, bojí sa, že ona sa to nikdy nedozvie.


Twisted Memoirs

Počet slov: 9,185



Twisted Ever After 

Počet slov: 4540



Prístupnosť: M

 

Autorka sa naposledy ozvala v 2012. Žiadosť o súhlas zaslaná.

Postavy v týchto príbehoch sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí p. Petrikovičovej a Kralovičovej, ktoré HP preložili do slovenčiny. Pri niektorých pojmoch zámerne uprednostnený český preklad.  

 


Svoj pôvodný komentár som vymazala, aby som vás neovplyvnila. Urobne si úsudok sami a všetky názory sú vítané. Pôvodne som to plánovala deliť, ale nakoniec pôjde prvá časť celá - je to 20 strán a nemá zmysel to len preletieť. 



Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Úvod Od: Kandrovalucie - 16.10. 2022
Tak na tuhle povídku jsem hodně zvědavá

Re: Úvod Od: Claire - 12.10. 2021
Kontroverze dorazila mnohem dříve, než jsem očekávala. Aby nedošlo k nedorozumění, je to jednoznačně pozitivní věc a já jsem ráda. :-) Hurá, rovnýma nohama do děje.

Re: Úvod Od: denice - 12.10. 2021
Úvod je hodně zvláštní. Jsem moc zvědavá. Díky.

Prehľad článkov k tejto téme: