Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Dračia krv

Kapitola 5 Tardo Incendium

Dračia krv
Vložené: Jimmi - 10.10. 2009 Téma: Dračia krv
32jennifer2 nám napísal:

All Characters belong to JKR . Autor anglického originálu The Blood Of The Dragon:  Zensho (r.2003)

Draco Malfoy, podobne ako Harry, sa narodí pod proroctvom, ktoré hovorí, že pomôže získať Voldemortovi nesmrteľnosť. Hermiona porodí Dracovi dieťa, ktoré je spojené s oboma proroctvami. Vážny (seriózny) príbeh lásky a realistické zakončenie potterovskej série.

Preklad: Jenny (32jennifer2)

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 5: Tardo Incendium

Dumbledore sa tešil, keď videl, že hlavný prefekt a prefektka spolupracujú oveľa lepšie. Vedel, že to nejako bude fungovať. Kedykoľvek ich videl, v očiach sa mu zablýskalo, ale keď sa ho McGonagallová spýtala, čo sa deje, odvetil len, „čo tým myslíš, Minerva? Dáš si citrónový drops?“

Prvý semester po tom incidente prešiel celkom jednotvárne. Našťastie, Hermiona už neprišla do spoločných izieb a nenašla znova Draca ležať na zemi v bolestiach. Po dvoch týždňoch od tohto incidentu si Hermiona uvedomila, že mala fóbiu otvoriť dvere, predstavovala si ako Lucius Draca bije pred ich kozubom. Jej sny boli plné tiež tých obrázkov s jedinou výnimkou, Lucius sa premenil na Voldemorta a potom sa Dracova tvár premenila na Luciusa.

Našťastie, Draco bol k nej po tom víkende, keď ho zachránila, milý. Na verejnosti ju stále volal Grangerová, ale vo svojich izbách, alebo keď boli osamote, ju volal Hermiona. Tiež vydržala toto divadlo. Nebolo to ťažké, keď si Harry s Ronom robili za Malfoyovým chrbtom z neho žarty - zábavné, že si nevšimla, ako často to predtým robili.

Vyučovanie pokračovalo v šialenej rýchlosti. Posledný rok bola trochu nervózna, pretože to bol ročník, keď mali robiť MLOKy. Pre Hermionu to znamenalo viac učenia ako zvyčajne a konečne to vyzeralo, že by mohla mať vplyv na Rona a Harryho, ktorí strávili v knižnici nad knihami viac než hodinu bez toho, aby  stratili trpezlivosť.  Druhou osobou, ktorá sa v knižnici často vyskytovala, bol Draco Malfoy. Spočiatku chodil so svojimi kumpánmi Crabbeom a Goylom, ale oni sotva čítali, tak ho to čoskoro prestalo baviť a prestal tam s nimi chodiť. Potom sa Pansy a Millicent zdalo, že je to dobrá príležitosť nájsť ho samého sedieť na svojom mieste v knižnici. Čoskoro im však madam Pinceová zakázala chodiť, nakoľko sa Draco sťažoval na ich hlasné chichotanie a šepkanie.

Jedného dňa, po takomto štúdiu v knižnici, mala Hermiona pocit, že ju taký dlhý pobyt vnútri hradu udusí. Sneh alebo nie, chcela ísť na prechádzku okolo jazera. Odmietla Harryho a Ronovu ponuku, že ju odprevadia a šla si vziať zimný plášť. Čoskoro sa dostala k polozamrznutému jazeru sama. Jej dych sa premieňal na zaparené oblaky priamo pred ňou. Brr, bola zima. Hermiona nikdy veľmi dobre neznášala zimu, ale rýchle tempo ju hneď zahrialo.

Bola to úľava, že je preč z hradu prvýkrát po niekoľkých týždňoch. Našla plochý kameň, posadila sa a rukami si objala kolená. Potom, po prvýkrát po mesiaci, Hermiona Grangerová sa oddala myšlienkam o Dracovi Malfoyovi. Spomenula si, ako videla jeho svaly pod košeľou, keď sa zdvihol na pohovku. Ako ho v noci uzdravila, položila ruku na jeho hruď a zamumlala kúzlo hojenia na jeho rebrá. Aká sa zdala jeho pokožka teplá pod jej prstami. Spomenula si, ako ho chcela držať v náručí a upokojiť ho, ako ho pozorovala, keď mu v noci starostlivo menila uterákový zábal, kým sama nezaspala.

Nechala si nezbedné spomienky, ako sa prebudila v jeho náručí s nohou cez jeho. „Už si hore, sedmospáč?“ počula ho hovoriť ospalo. Ako jej povedal, „vieš, že keď si nervózna, bľabotáš?“ a potom sa jej spýtal, „prečo si tak nervózna, Hermiona?“...potom ho chcela pobozkať. A potom, ach, tá najlepšia spomienka zo všetkých, cítila sa šťastná, keď povedal, „mať lásku. Akceptáciu.“ To bola správna odpoveď, Malfoy. Dopekla, bola to najlepšia odpoveď. Ak by si povedal niečo iné, bola by som schopná na to všetko zabudnúť. Priťahuješ ma a tvoja odpoveď mi dala šancu mať ťa rada! Keby si povedal alebo myslel niečo zlé. Potom by si ma nemučil celé týždne a týždne!

Ach, Hermiona, pomyslela si. Čo sa deje? Prečo sa takto cítiš? On to isté k tebe necíti, ty to vieš. A vôbec, je to Slizolinčan a im nemožno veriť. Čo sú slová, ktoré vyhŕkol raz v nedeľu ráno v porovnaní so šiestimi rokmi trápenia? Ale v jej hlave rezonoval druhý hlas, ty vieš, že neklamal. Videla si to v jeho očiach.

Čo ja viem? A čo sa stane, aj keby to bola pravda? Dobre, nie je tak zlý, ale chceš sa zapliesť s chlapcov v poslednom ročníku? Si hlavná prefektka, Hermiona. Každý vie, že dievčatá, ktoré sa snažia zachrániť zlých chlapcov, na konci vždy prehrajú. Si hlúpa tínedžerka, tak, ako ostatné slizolinské dievčatá. Mýliš sa. Milujem ho a som si istá, že on ma miluje tiež, zašepkala hlasno, akoby chcela presvedčiť samu seba.

No, ale po tom incidente neurobil nič, čo by dokazovalo, že má tie isté city k nej. Iste, nikdy neboli fyzicky tak blízko, ako v tú noc alebo ráno. Obaja sa tvárili trochu rozpačito. Ale stále ju volal Hermiona. Od toho dňa ju nikdy nenazval humusáčkou. Iste, každý víkend ju učil ako hrať čarodejnícky šach a veľa sa teraz rozprávali, ale žiadna zmienka, že by to znamenalo niečo menej ako profesionálny vzťah.

Naproti tomu tu boli klebety ohľadom Vianočného plesu a každý hovoril, že Malfoy má tajnú lásku, ktorú stretol pred mesiacom a privedie ju tam. Stalo sa to, pretože jedného dňa prichytil Snape Draca Malfoya čmárajúceho v učebnici elixírov, zabavil mu papier a prečítal celý odsek pred triedou, ako vždy, keď zachytil posielanie ich odkazov alebo čmáraníc.

****************************

„Urobíte mi tú česť a budete ma sprevádzať na vianočný ples? Nechceli by ste ísť na vianočný ples so mnou? Urobili by ste mi veľkú radosť, keby ste šli na vianočný ples so mnou, slečna...“ (to vykanie sa mi nepáči! Je tam kvôli tej slečne, ale aj tak....)

Snape sa zastavil a pozrel so zdvihnutým obočím na Draca, ktorý vyzeral, že sa v každej chvíli zrúti.

„Veľmi zaujímavé, pán Malfoy. Som si istý, že všetka táto prax vám bude k úžitku – osobne dávam prednosť riadku číslo 2. A keď po zvyšok vyučovania nebudete dávať pozor, vaša očarujúca priateľka nebude mať na plese potešenie z vašej spoločnosti, pretože tej noci budete u mňa drhnúť kotlíky. Je vám to jasné?“

„Áno, profesor,“ odvetil Draco s úľavou, že neprečítal meno dievčaťa. Vzal si od profesora knihu späť a začaroval slová tak, aby zmizli.

Pansy sa hlasno zasmiala a začala šepkať Blaisovi Zabinimu.

„Ach, slečna Parkinsonová,“ profesor Snape nemohol odolať neutiahnuť si z jedného z najotravnejších a najhlúpejších študentov v triede- „len aby ste vedela, to nebolo vaše meno v knihe pána Malfoya.“

Pansyine ústa sa zdesene otvorili, pričom väčšina študentov, vrátane Malfoya, sa hlasno zachichotala. Červená a plačúca, vybehla za triedy.

„Pokračujme v hodine.“

***********************************

Pansy Parkinsonová bola obzvlášť uštipačná, každému hovorila, že si je istá, kto je to dievča, že je to čarodejnica v prestrojení, ktorá na jej Draca použila nápoj lásky. Hermiona mala divný, trepotajúci pocit zakaždým, keď o tom šli klebety. Bola si istá, že vie, koho meno bolo v jeho knihe.

„Do čerta s tebou, Malfoy!“ Nadávala, keď si ovinula plášť okolo seba a vstala, „toto je tvoja posledná šanca. Ak dnes neurobíš to, čo si myslím, že chceš urobiť, ja sa ťa vzdám!“ Potom čo nechala plynúť svoje pocity a upravila si myšlienky, rýchlo sa otočila a kráčala späť k hradu.

V tom čase v ich spoločnej miestnosti, Malfoy nemal veľmi dobrý čas. Kde je dopekla Hermiona? Je neskoré zimné popoludnie a ona by sa nemala prechádzať potme okolo hradu. Premýšľal, ako sa jej dnes večer opýta niečo dôležité. Zaoberal sa tým posledné tri týždne a konečne sa rozhodol urobiť to dnes, ale kde na svete bolo to dievča? Čo keď spadla do jazera? Alebo sa stratila v snehovej búrke? Lebo ešte horšie, čo keď Lucius...

Zhlboka sa nadýchol, aby sa upokojil. Dobre, mal o ňu starosti. Nebolo to zlé, nie? Bol hlavný prefekt, bol „znepokojený“ starosťami nad študentmi – i keď ona bola hlavná prefektka. Hlavná prefektka s krásnymi gaštanovými vlasmi a medovo-zlatými očami, ktorej ruky ho uzdravil a ktorá odložila svoje predsudky a tú noc sedela na jeho posteli a ležala vedľa neho. Áááá! Dopekla Grangerová, čo robíš s mojimi myšlienkami?Kde si, dopekla. Zotmelo sa pred tromi hodinami a ešte tu nie si a už je päť a ja ťa nemôžem nikde nájsť. Strácal odvahu položiť jej veľmi dôležitú otázku. Ak sa čoskoro neobjaví, vedel, že zbabelo cúvne.

Ale čo keď to nie je jej vina? Čo keď sa stratila v Zakázanom lese? Alebo je uväznená pod skalou?...čoskoro si pomyslel, že sám pôjde a bude ju hľadať, keď vošla pokojne do miestnosti.

 „Kde si sakra bola?“ vybuchol.

Vyzerala trochu prekvapene, „ach, vonku, na prechádzke pri jazere. Prečo?“

Očervenel, „si hlavná prefektka. Mal by si ísť mladším študentom príkladom a nepotulovať sa po zotmení po škole!“

Hermiona sa trochu zahanbila. Áno, bolo to proti pravidlám, „ospravedlňujem sa. Som v bezpečí, v poriadku? Už to nikdy neurobím.“

Dracovi sa pomaly vracala farba, „aha, dobre, v poriadku. Len to už nikdy neurob, pretože som mal o teba trochu strach...a Potter s Weasleym by ma začarovali do budúceho storočia, ak by si mysleli, že som ti niečo urobil.“

Usmiala sa a posadila sa na pohovku pred kozub.

„A Hermiona?“

„Čo?“

„No...“ strnulo stál medzi ňou a kozubom. Bože, to bolo ešte horšie, ako keď mu Lucius prikázal, aby bojoval holými rukami s mantichorou.

„Draco, si v poriadku?“ Jej medové oči vyzerali znepokojene, „možno by si si mal sadnúť, vyzeráš slabý.“„Hermiona, ja...chcela by si ísť na vianočný ples so mnou?“ riekol v zhone pre prípad, že by stratil nervy. Teraz si o ňom bude myslieť, že je idiot. Myslela by si, že len preto, že sa o neho jednu noc starala, sa do nej zbláznil.

Dopekla! Bol blázon! Ale o to nešlo. Cítil potrebu jej to vysvetliť, „vieš, Hermiona, ja som ti skutočne vďačný za to, ako si sa starala o mňa v tú noc a tak... vieš, ráno sme o tom hovorili. A bolo to od teba milé, priniesť mi raňajky, obed a večeru a tak...a viem, že som bol v poslednom čase taký chladný, ale vieš, že som prestal volať ťa humu- to meno, a snažil som sa Weasleyho nevolať Weslík. Tak som premýšľal, tvoji rodičia sú na Vianoce ďaleko a my obaja sme tu a aj Potter má Ginny a Ron má niekoho iného a ty a ja sme priatelia, chcem povedať, sme priatelia, nie? Vieš, ako priatelia by sme mohli ísť spolu.“Hermiona vyzerala ako omráčená.

Ach nie, hoci som Malfoy, chystá sa vysmiať ma. Alebo na mňa kričať.

„Draco,“ riekla červenajúc sa. Vydal zvuk podobný škrteniu, „vieš, že keď si nervózny, bľabotáš?“

Hermiona Grangerová mu potom vbehla do náručia, kde ju objal tak pevne, až to takmer bolelo.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Kapitola 5 Tardo Incendium Od: sisi - 04.07. 2021
Tak se vyjádřil. Konečně. A Hermiona? Vletěla mu do náruče, ale bude si muset brzy sehnat odpovídající slavnostní oděv. I kdyby šli spolu jen jako hlavní prefekt s hlavní prefektkou, musí řádně reprezentovat. To už je zvyk. A žádná víla kmotřička s šaty z kaštanových květů jí nepomůže. Musí být opatrná, důvtipná a nádherná. Na plese prostě musí zazářit. Moc se těším na pokračování. Díky za překlad.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 5 Tardo Incendium Od: doda357 - 21.04. 2011
Jéééé, ten posledný čin bol taký suprový A Draco sa o ňu bál, no toto Rozplývam sa nad tými Hermioninými myšlienkami A nervózny Draco je taký podarený Severus sa chová typicky snapovsky Síce to bolo voči Pansy trochu kruté, ale čo už Ďakujem, bolo to úžasné

Re: Kapitola 5 Tardo Incendium Od: teriisek - 09.04. 2011
Já toho Severuse fakt miluju, takový hajzlík:D Ale je vidět, že má Draca rád, k Harrymu by takhle shovívavý nebyl... Líbilo se mi, jak o ni měl Draco strach a jak blábolil, když ji zval na ten ples:D Pěkná kapitola, díky!

Re: Kapitola 5 Tardo Incendium Od: Zuzana - 25.03. 2011
Severus bol geniálny. Chudera Pansy. A Draco bol strašne zlatý, keď začal vysvetľovať Hermione prečo ju vlastne pozval. Som zvedavá čo na to povedia Ron a Harry :D

Re: Kapitola 5 Tardo Incendium Od: denice - 28.04. 2010
Roztomilá kapitola, jsem zvědavá na ten rozruch, až ti dva vstoupí do plesového sálu.

Re: Kapitola 5 Tardo Incendium Od: Rapidez - 09.01. 2010
Jééééé :) I když - kde jen ten přislíbený zlobivý/zákeřný/zlý Draco? :P

Re: Kapitola 5 Od: Tesska - 13.10. 2009
Nerozumiem tomu názvu, ale to ma až tak netrápi :D Veľmi podarený preklad, teším sa na ďalšiu kapitolku!!! :)

Re: Kapitola 5 Od: kometa - 11.10. 2009
Jenny, dík za krásný překlad :-) Vždycky si sice musím přečíst konec předchozí kapitoly, abych si vzpomněla a vždycky si pak náramně užiju, jak se příběh vyvíjí dál. A souhlasím, Severus byl dokonalej ;-) Jo a taky se mi hrozně líbí váš slovenský výraz pro blekotání :-D

Re: Kapitola 5 Od: Petty002 - 11.10. 2009
Super kapitola, úžasná, už se těším na další :-)

Re: Kapitola 5 Od: Teddy - 11.10. 2009
Tahle povídka je milá. Není výstižnější slovo. vždycky mě u ní hřeje u srdíčka :) Předpokládám, že se brzo asi něco zvrtne, ale to je jedno, zatím je milá :D Díky, Jimmi :) T.

Re: Kapitola 5 Od: Kaitlin - 10.10. 2009
Báječný...opravdu se těším na to, jak to bude pokračovat dál, jak se to mezi nimi bude vyvíjet a tak...a jak na ně ostatní zareagují (i když Brumbálovu reakci si umím představit). Mám pocit, že Pansy pukne vzteky :-D Každpádně moc díky za překlad ;)

Re: Kapitola 5 Od: anonym - 10.10. 2009
to je zlaté

Re: Kapitola 5 Od: Dorea - 10.10. 2009
jéé, tak se Draco konečně rozhoupal, to je dobře, těším se na pokračování a děkuji za tento překlad

Re: Kapitola 5 Od: eternallife - 10.10. 2009
Naprosto skvělé velmi mě pobavil Severusův komentář k Pansy:) Draco na konci byl velmi roztomilý jak byl nervózní. Děkuju za další skvělou kapitolku!

Re: Kapitola 5 Od: HOPE - 10.10. 2009
Krásná kapitolka, prostě luxusní. Děkuju za překlad

Re: Kapitola 5 Od: Dessire - 10.10. 2009
Wow som z toho úplne mimo... je to naozaj pekné. Len tak ďalej, vyzerá to na veľmi peknú poviedku... teším sa na pokračovanie :)

Re: Kapitola 5 Od: Monie - 10.10. 2009
Teda to šlo rychle :o) Ale vypadá to že tahle povídka bude mít uplně jiné zápletky než pomalé sbližování Draca a Hermiony. Vypadá to na moc hezkou povídku. Děkuji za překlad a těším se na další pokračování.

Re: Kapitola 5 Od: JSark - 10.10. 2009
Jé, super, teším sa, ako budú všetci šokovaní. Teda až na Sevieho. :) A to som nevedela, že on sa tak púšťa aj do vlastnej fakulty... Diky moc za preklad, teším sa na pokráčko. :D

Re: Kapitola 5 Od: beruska1 - 10.10. 2009
ach naprosto úchvatné. začínám tuto povídku milovat, jen ty kapitolky jsou takové krátké, no co formátováním se pěkně natáhnou, že? děkuju za překládek. myslela jsem, že vybuchnu smíchy na té scéně při lektverech, kdy Sevík promluvil. :-D
Re: Kapitola 5 Od: Jimmi - 10.10. 2009
Zlatíčko, ak to formátovanie bola výtka - Jenny je v tom nevinne a ja už som z toho zúfala. Vždy je to Verdana 10 na dva riadky (200). Ale buď to závisí od toho, v čom sa mi to pošle, alebo od wordu, v ktorom to robím, zakaždým to vyzerá inak. A keď to je naplánovaný článok, tak to nemám ako skontrolovať (v náhľade to fakt nevyzeralo také roztiahnuté). Idem s tým skúsiť niečo urobiť. Jenny, vďaka za nádherný preklad.
Re: Kapitola 5 Od: Jimmi - 10.10. 2009Re: Kapitola 5 Od: Jimmi - 10.10. 2009
Tak už to je - bolo tam aj ^l aj ^p (nikdy neviem, ktoré z toho je tvrdý enter), jednoducho to má asi Jenny inak nastavené ako ja. Ale prekopčením odtiaľto a zrušením toho ^l sa to dalo do poriadku. Ešte raz díky.
Re: Kapitola 5 Od: beruska1 - 11.10. 2009
já jen podotkla, nikdo se nemusí obhajovat, já už si to spravila aby to pak v PDF vypadalo všechno stejně. Ale děkuju za snahu, že si to dala do kupy a musela tomu věnovat čas. Jsi prostě zlatá Jimmy. Ono každá verze Wordu to má nastavené jinak a pokud si to ještě človéček sám upraví profily wordu tak už ani stejná verze wordu nic nezmůže :-D Ještě jednou děkuju za překlad

Prehľad článkov k tejto téme:

Zensho: ( Jimmi )19.04. 2011Kapitola 39: Post Occuro
Zensho: ( Jimmi )19.04. 2011Kapitola 38: Hermione Indigens
Zensho: ( Jimmi )13.04. 2011Kapitola 37: Praedicae Compleo 2/2
Zensho: ( Jimmi )12.04. 2011Kapitola 37: Praedicae Compleo 1/2
Zensho: ( Jimmi )11.04. 2011Kapitola 36 Propemodum
Zensho: ( Jimmi )07.04. 2011Kapitola 35 Conciliae Bellicus
Zensho: ( Jimmi )06.04. 2011Kapitola 34 Draco Mala Fides
Zensho: ( Jimmi )05.04. 2011Kapitola 33 Tenebrae Odiosus Inextricabilis
Zensho: ( Jimmi )05.04. 2011Kapitola 32 Fidem Fallere Cor Falllere
Zensho: ( Jimmi )31.03. 2011Kapitola 31 Providere Pro Deceptio Malificus
Zensho: ( Jimmi )30.03. 2011Kapitola 30 Bisomnium
Zensho: ( Jimmi )30.03. 2011Kapitola 29 Fortuna Domesticum
Zensho: ( Jimmi )29.03. 2011Kapitola 28 Draconis Loqutus
Zensho: ( Jimmi )29.03. 2011Kapitola 27 Lucius Investigo
Zensho: ( Jimmi )28.03. 2011Kapitola 26 Debilitas Solivagus
Zensho: ( Jimmi )27.03. 2011Kapitola 25 Felicitas Parentalis
Zensho: ( Jimmi )27.03. 2011Kapitola 24 Rationem
Zensho: ( Jimmi )26.03. 2011Kapitola 23 Longe Aestivus
Zensho: ( Jimmi )23.03. 2011Kapitola 22 Valere Iubere
Zensho: ( 32jennifer2 )29.11. 2010Kapitola 21 Nubeculae
Zensho: ( 32jennifer2 )27.09. 2010Kapitola 20: Antiquitas a Futuras
Zensho: ( 32Jennifer2 )30.08. 2010Kapitola 19 Familias Concilio
Zensho: ( 32jennifer2 )23.07. 2010Kapitola 18 Aemulus Vindicta
Zensho: ( 32jennifer2 )20.07. 2010Kapitola 17 Congressus Clanculum
Zensho: ( 32jennifer2 )03.06. 2010Kapitola 16 Sero Confessio
Zensho: ( 32jennifer2 )17.05. 2010Kapitola 15 Pertinuis Accido
Zensho: ( 32jennifer2 )28.04. 2010Kapitola 14 Auror Exercitium
Zensho: ( 32jennifer2 )24.03. 2010Kapitola 13 Propicato Omnino Explicatio
Zensho: ( 32jennifer2 )04.03. 2010Kapitola 12 Draco Egentis
Zensho: ( 32jennifer2 )17.02. 2010Kapitola 11 Imploratio
Zensho: ( 32jennifer2 )27.01. 2010Kapitola 10 Amor Paternus
Zensho: ( 32jennifer2 )09.01. 2010Kapitola 9: Usu Venit
Zensho: ( 32jennifer2 )02.12. 2009Kapitola 8: Ominor Terribilis
Zensho: ( 32jennifer2 )11.11. 2009Kapitola 7 Saltatio Ferventis
Zensho: ( 32jennifer2 )25.10. 2009Kapitola 6 Praeparatio
Zensho: ( 32jennifer2 )10.10. 2009Kapitola 5 Tardo Incendium
Zensho: ( 32jennifer2 )17.09. 2009Kapitola 4 Causa Comperio Processum
Zensho: ( 32jennifer2 )04.09. 2009Kapitola 3 Causa Comperio
. Video k poviedke: ( 32jennifer2 )20.08. 2009Video k poviedke
Zensho: ( 32jennifer2 )04.08. 2009Kapitola 2 Clinicus Noctu
Zensho: ( 32jennifer2 )20.07. 2009Kapitola 1 Priori Occuro
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )26.06. 2009Dračia krv - úvod k poviedke