Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Preklady jednorazoviek od Lupiny

Drobná chyba ve výpočtu

Preklady jednorazoviek od Lupiny
Vložené: Lupina - 31.12. 2021 Téma: Preklady jednorazoviek od Lupiny
Lupina nám napísal:

Drobná chyba ve výpočtu

 Slight Miscalculation

Originál: https://www.fanfiction.net/s/2023103/1/

Autor: Scattered Logic

Překlad: Lupina                       Beta: marci   

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Povolení k překladu: Nelze získat

Humor/Romance

Severus Snape / Hermiona Grangerová

Rating: 16+  Kapitol: 1

Slov: 671

 

 

Shrnutí: I Mistr lektvarů se občas dopustí drobné chyby ve výpočtu.

 

Éra/období: po Bradavicích

Postavy obsažené v tomto příběhu jsou majetkem J. K. Rowlingové, autorky Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladu různých jmen, názvů a míst patří pánům Medkům, kteří knihy o Harry Potterovi přeložili do češtiny. Autorství této fanfikce náleží Scattered Logic. Ani příběh, ani jeho překlad, nevznikly za účelem finančního zisku.

PA: Překlad je prvním vánočním dárkem pro moji milovanou marci.

 

 

Drobná chyba ve výpočtu

 

Jakkoliv rád Severus Snape vzbuzoval ve svých studentech dojem, že je neomylný, nebyl. Občas, při velmi vzácných příležitostech, se dopustil drobné chyby ve výpočtu.

A pití alkoholu po požití lektvaru, který tak pracně uvařil, rozhodně takovou drobnou chybou ve výpočtu bylo.

Mohl si ten lektvar koupit. Koneckonců by na tom nebylo nic výjimečného. Ale on byl Mistrem lektvarů; bylo by v rozporu s pravidly, kdyby si koupil něco, co si mohl vyrobit sám. Kromě toho, pomyslel si s úšklebkem, se chtěl vyhnout tomu, co si představoval jako vědoucí pohled prodavače, kdyby si kupoval kouzelnickou obdobu mudlovské drogy slující Viagra.

Nešlo o to, že by tento konkrétní lektvar potřeboval. Ale ne, to vůbec ne! Nicméně, pomyslel si pochmurně, je mu šedesát osm let a mohla by se mu hodit… pomoc navíc. A své ženě slíbil nezapomenutelný Silvestr. Bylo to koneckonců pětadvacáté výročí noci, kdy se zasnoubili, a ona byla v srdci pořád sentimentální Nebelvírka.

V půl dvanácté tajně vypil lektvar, protože jeho účinek měl nastoupit přibližně za hodinu. To poskytovalo spoustu času na přivítání Nového roku, než se rozloučí a přemístí se domů. Avšak krátce poté, co Severus lektvar vypil, Harry Potter navrhl přípitek starým přátelům a pozvedl sklenku k Hermioně, načež se Severus automaticky napil šampaňského, které dosud leželo nedotčené vedle jeho talíře. Alkohol působil jako zesilovač lektvaru sám o sobě a nasycení šampaňského oxidem uhličitým mu alkohol vhánělo do krve mnohem rychleji.

A tak se pět minut před půlnocí ocitl s bolestivou erekcí a s manželkou, která se těšila, že Nový rok přivítá v kruhu svých přátel. Severus se zavrtěl na židli, několik mučivých chvil se marně snažil najít pohodlnější polohu a nakonec se naklonil ke své ženě.

„Hermiono,“ zašeptal, „měli bychom už jít.“

Manželka mu věnovala pohled, který za tolik let manželského svazku dobře znal. Byl to pohled typu ‚zbláznil ses?‘.

„Už je skoro půlnoc,“ zašeptala mu zpět. „Vím, že tě Harry s Ronem a jejich manželky nikdy nezajímali, ale nemůžeš ještě pět minut vydržet?“

„Vlastně si vůbec nejsem jistý, jestli to vydržím,“ konstatoval suše. Vzal její ruku do své a položil si ji do klína. Když na něm spočinula její dlaň, potlačil zasténání. Oči jeho ženy se rozšířily a tvář se jí prudce zbarvila do ruda.

Tiše jí vysvětlil, jak to bylo s dotyčným lektvarem.

Hermioně se zatajil dech. „Jak dlouho tenhle zvláštní, ehm, účinek vydrží?“

„Přibližně hodinu,“ řekl a usmál se její reakci.

„Od kdy?“ Její hlas byl jen o málo víc než vykviknutím.

„Před deseti minutami.“

Hermiona se postavila tak prudce, že se židle s rachotem převrhla a přitáhla k sobě všechny pohledy. „Krásný večírek,“ zhodnotila udýchaně. „Moc děkujeme za pozvání, ale už opravdu musíme jít.“

Harry i Ron Weasley překvapeně vstali.

„Proč ten spěch?“ zeptal se Ron s nechápavým výrazem. „Je skoro půlnoc.“

„Jo,“ ozval se Harry, „určitě můžete ještě chvíli počkat.“

To už měl Severus jednu ruku na Hermioniných zádech a směroval svou ženu ke dveřím.

„Ne, promiňte. Opravdu musíme běžet,“ prohodila tato přes rameno. „Pošlu vám sovu a můžeme jít na oběd. Dobrou noc!“

Hodiny začaly odbíjet půlnoc, když Severus s Hermionou dorazili do předsíně, odkud se přemístili přímo do ložnice.

Hermiona popadla Severuse za hábit, stáhla ho k sobě na postel a on ji políbil na rty.

„Šťastný Nový rok, lásko,“ zapředl.

Hermiona se usmála, vsunula ruku mezi ně a pevně ho sevřela. „Vskutku šťastný Nový rok.“

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 26.01. 2024
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre


Re: Drobná chyba ve výpočtu Od: Claire - 09.01. 2022
Nabízenou příležitost je třeba využít, a čím rychleji a důkladněji, tím lépe. Ostatně i bez té chyby a lektvaru - na jedné straně Severus a na druhé ti nebelvírští pitomci, no vlastně kdokoliv či cokoliv... schválně, jak by dopadl výběr ve většině případů? Děkuji, moc jsem se pobavila.

Re: Drobná chyba ve výpočtu Od: zuzule - 05.01. 2022
Jojo, reagovala bych stejne jak Hermiona. :D Dekuju!

Re: Drobná chyba ve výpočtu Od: Jacomo - 03.01. 2022
A jak na Nový rok, tak po celý rok? No, Severusi, to se budeš muset snažit :-)) Hermiona je šťastná žena, že má Severuse, a Marci i já jsme šťastné, že máme tebe, Lupinko. Díky moc, náramně jsem se pobavila.
Re: Drobná chyba ve výpočtu Od: Lupina - 03.01. 2022
Děkuji, Jacomo. Posílám velkou náruč štěstí a spokojenosti do nového roku. :)

Re: Drobná chyba ve výpočtu Od: Gift - 02.01. 2022
Hermionina reakce je za vsechny galeony. Je videt, ze 25 let vztahu se Severusem ji mnohemu naucilo. :-) Dekuji!
Re: Drobná chyba ve výpočtu Od: Lupina - 03.01. 2022
Ano, hodlala nastalou příležitost využít maximálně :D Díky za komentář, Gift.

Re: Drobná chyba ve výpočtu Od: sisi - 31.12. 2021
Severus je neskutečný. Prostě Snape, ale Hermiona reagovala čistě nebelvírsky. Zná svého drahého zmijozela lépe než kdo jiný a ví, kdy je ku prospěchu věci pospíšit. Možná spíš zmijozelsky využila příležitost, ale kdo ví? Eh, asi tady planě blábolím. Děkuji za překlad, pěkného Silvestra a Šťastný Nový rok všem.
Re: Drobná chyba ve výpočtu Od: Lupina - 03.01. 2022
Mistr lektvarů provedl chybu, ale Hermiona ji co nejvíc využila. Kdo by taky chtěl propást takovou příležitost, že? Také přeji vše nejlepší do nového roku, sisi.

Re: Drobná chyba ve výpočtu Od: MichelleF - 31.12. 2021
Pobavilo, taky bych hned spěchala domů.
Re: Drobná chyba ve výpočtu Od: Lupina - 03.01. 2022
Že jo? A nic by mě nezastavilo!

Re: Drobná chyba ve výpočtu Od: luisakralickova - 31.12. 2021
:D Stejně šťastný a veselý nový rok všem čarodějkám.
Re: Drobná chyba ve výpočtu Od: Lupina - 03.01. 2022
Tobě také, luiso :-)

Re: Drobná chyba ve výpočtu Od: Jimmi - 31.12. 2021
Hahaha, škodoradostný smiech :) Pripomenulo mi to nejaký film, už neviem, ako sa volal, ale pri úprku nazad ich ešte aj zastavila policajtka (len vtedy mu to do pitia dala manželka) Díky, pobavilo
Re: Drobná chyba ve výpočtu Od: Lupina - 03.01. 2022
Ano, toto měla být Silvestrovská jednohubka k pobavení. I mistr tesař se někdy utne... Díky za komentář, Jimmi.

Re: Drobná chyba ve výpočtu Od: kakostka - 31.12. 2021
Hermionina reakce byla dokonalá:-) fakt dokonalá. děkuju za jednohubku
Re: Drobná chyba ve výpočtu Od: Lupina - 03.01. 2022
Že jo? :D Ale moje by nebyla jiná! Díky za komentář, kakostko.

Re: Drobná chyba ve výpočtu Od: denice - 31.12. 2021
I mistr Severus se někdy utne, ale Hermiona dokázala rychle zareagovat :-) To dělaji ta léta manželství:-) Díky.
Re: Drobná chyba ve výpočtu Od: Lupina - 03.01. 2022
Jo, léta manželství asi ano, ale určitě je to Severusem. No uznej, být v její situaci, ani královna Alžběta by mě neudržela :D Díky za komentář, denice.

Prehľad článkov k tejto téme:

Musyc: ( Lupina )26.05. 2023Letters Without Answers
Scattered Logic: ( Lupina )21.01. 2022Nikdy není příliš pozdě
Scattered Logic: ( Lupina )09.01. 2022Dokonce uložit do zabroušených flakonů smrt
Scattered Logic: ( Lupina )31.12. 2021Drobná chyba ve výpočtu
Gilpin: ( Lupina )25.11. 2015Všechny ochránit
Hayatonyaaa: ( Lupina )18.11. 2015Samá zmařená akce
IllustrisFlamma: ( Lupina )11.05. 2015Lepší než pomsta
worldsapart: ( Lupina )14.02. 2015To jediné - 3/3
worldsapart: ( Lupina )13.02. 2015To jediné - 2/3
worldsapart: ( Lupina )12.02. 2015To jediné - 1/3
8thweasleykid: ( Lupina )11.01. 2015Moudrý klobouk a ptačí chřipka
Shadowed Shinobi: ( Lupina )12.01. 2014Slova nevyřčená
Loten: ( Lupina )05.06. 2013Crossroads