Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Preklady jednorazoviek od holloway

Úvod

Preklady jednorazoviek od holloway
Vložené: holloway - 02.01. 2022 Téma: Preklady jednorazoviek od holloway
holloway nám napísal:

Překlady nevznikají za účelem zisku. Autorská práva patří JKR a spol.


odkazy na obrázky použité v banneru:

https://www.pngitem.com/middle/ibJmbxi_draco-malfoy-harry-potter-fanart-hd-png-download/


https://www.pngwing.com/en/free-png-nmhnq



Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Tak i já jsem neodolala a do nového roku jsem si "nadělila" místo, kde se s vámi budu dělit o své oblíbené jednorázovky. A protože už v podstatě nic jiného nečtu, budou to hlavně Drarry, tedy slash. První překlad by se zde měl objevit hned příští týden.

Chtěla bych moc poděkovat drahé LadyF, na kterou jsem si vymysela zadání banneru stylem „chci kreslený banner a chci tam tohohle Draca“ a ona vytvořila tuhle úžasnou rozkošnost, kterou prostě miluju. Díky!


Přeju všem do nového roku hodně spokojenosti, zdraví a hlavně spoustu skvělých překladů na těchto stránkách.


holloway


Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Úvod Od: Jacomo - 04.01. 2022
Jé, super, moc se těším, protože to určitě bude príma čtení.

Re: Úvod Od: sisi - 02.01. 2022
Hodně štěstí i Tobě, holloway, a děkuji za budoucí povídečky o Dracovi a Harrym. Snad to bude dobré. Těším se.

Re: Úvod Od: denice - 02.01. 2022
Už se moc těším! Díky.

Re: Úvod Od: Claire - 02.01. 2022
Velmi dobrá zpráva - nemohu se dočkat výsledků tvé "nadílky". Jestli alespoň některé budou tak úžasné jako Musíme si pomáhat, budu vyloženě blahem mimo realitu. :-) Hodně zdaru a zábavy při překladech.

Re: Úvod Od: Gift - 02.01. 2022
Dracu tu opravdu nema chybu! :-) Mnoho zdaru a radosti pri prekladu, uz se moc tesim.

Prehľad článkov k tejto téme:

fantasyfiend09: ( holloway )10.09. 2023Povědomé příznaky
Saras_Girl: ( holloway )16.01. 2022Namrzlá lavička v parku
. Úvod k poviedkam: ( holloway )02.01. 2022Úvod