Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

12 mesiacov Malfoya

August

12 mesiacov Malfoya
Vložené: Jimmi - 02.01. 2022 Téma: 12 mesiacov Malfoya
Jimmi nám napísal:

Názov: 12 mesiacov Malfoya

Originálny názov: 12 Months of Malfoy

Žáner: Neuvedený

Autorka: LoveBugOC

Na banner použitý obrázok od Icamna

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

August

10. augusta

„Chcem sa porozprávať s Luniným otcom,“ povie im Harry.

Je šokovaná. Obzrie sa na Rona, ktorý sa na ňu spýtavo pozerá, a potom na Draca, ktorý na Harryho hľadí, akoby sa zbláznil

„Prečo s Luniným otcom, Harry?“ spýta sa potichu.

„Pretože mu haraší,“ zamrmle Draco.

Harry prevráti očami. „Tá kresba, ktorú si našla v knihe, Hermiona. Pán Lovegood mal na sebe náhrdelník s presne takým istým znakom. Musí vedieť, čo to znamená.“

„Neviem, kamarát,“ skepticky odpovie Ron.

„No tak, veď je na našej strane - veď si čítal Sršňa.“

„Harry...“ pokúša sa Hermiona.

„Potter má pravdu. Nemáme čo stratiť,“ povie Draco a pozrie na ňu.

Ona zažmurká a pohľad mu vráti. „Dobre. Áno, môžeme ísť zajtra.“

Harry sa usmeje. Ron sa na nich stále skepticky pozerá.

„Ja však nemôžem ísť,“ oznámi Draco.

„Prečo nie?“ Hermiona sa ticho spýta, zmätená.

„Nikto nemôže vedieť, že som s vami - aspoň zatiaľ nie. Počkám neďaleko a potom sa s vami stretnem.“

Prikývne...

„Nie. V žiadnom prípade...“

„Ron...“

„Máš so mnou problém, Weasley?“ posmieva sa mu Draco.

„V skutočnosti mám. Nedôverujem ti...“

„Ron...“ skúša to Hermiona znova.

„To sa mi uľavilo, lebo ani ja ti nedôverujem...“

„Prestaňte!“ zakričí a pretlačí sa medzi nich. „Chováte sa ako deti.“

„On si začal,“ posmieva sa Draco, keď sa na ňu uškrnie.

Takmer sa zasmeje a prevráti očami. „Pozrite, len... sme na rovnakej strane. Mali by sme spolupracovať,“ hovorí skôr Ronovi než komukoľvek inému.

„A ako to vieš, čo? Že je naozaj na našej strane?“ spýta sa jej Ron.

„Pretože mu dôverujem,“ prizná. „Len... daj mu šancu, Ron. Je to jediná možnosť, ktorú máme.“

X

13. augusta

„Je len zúfalý, Ron. Majú jeho dcéru,“ odpovedá Harry ticho, pochopiteľne, na Ronov výbuch po tom, čo sa premiestnili do lesa neďaleko Lovegoodovho domu.

Práve na nich zaútočili smrťožrúti.

„Kde je Malfoy?“ dožaduje sa Ron. Prakticky sa rozžiari do červena. „Mal byť...“

„No, no, čo to tu máme?“

Všetci traja sa stočia a zistia, že sú obklopení lapačmi. Pozrú sa jeden na druhého a vymenia si tú istú tichú myšlienku: UTEČTE. A tak sa rozbehli.

„Čo tu stojíte? Chyťte ich!“ kričí vodca.

A potom už bežia rýchlejšie. A rýchlejšie. Keď preskakuje kmene a uhýba sa pod konármi, zaplaví ju pocit déjavu. Keď zakopne o koreň stromu, takmer spadne, ale Ron jej rýchlo pomôže, zachytí ju, aby nespadla, a tlačí ju ďalej.

Kde je Malfoy?

Oči sa jej rozšíria od strachu a ona sa šmykom zastaví, keď sa pred nimi objavia ďalší dvaja lapači, ktorí sa pridali k tým štyrom, čo ich už prenasledovali. Inštinktívne sa otočí a vystrelí na Harryho tvár pŕhlacie zaklínadlo. Jediný spôsob, ako ich zachrániť, je zamaskovať ho.

Okamžite ich zadržia; Rona zvalia na zem, Harry zostane ležať na zemi a Hermiona zalapá po dychu, keď sa jej okolo krku obtočí ruka lapača. Vodca komentuje Harryho tvár a potom sa jej spýta, kto je.

„Penelope Clearwaterová,“ odpovie hladko. „Nečistokrvná.“

U Merlina, kde je Draco?

Ronovo zavrčanie „ten slizký bastard“ ju vytrhne z myšlienok a sleduje jeho - a všetkých ostatných - pohľad, aby uvidela Draca Malfoya, ktorý sa vynoril spoza stromu po jej pravici.

„Výborne, chlapci,“ zatiahne a ruky si strčí do vreciek na habite.

Zmätene ho pozoruje. A sklamane.

Vodca sa naňho pozrie. „Ty si Malfoyov chlapec. Ten zradca,“ odpľuje si.

Draco sa usmeje. „Zradca? Takto ma nazývajú?“ čuduje sa nenútene.

„Okrem iného.“

„No, mýlia sa. Pottera sledujem už niekoľko mesiacov. Tajne,“ uškŕňa sa. Sleduje jeho pohľad, ako po nich všetkých kĺže a na zlomok sekundy pristane na nej, kým sa opäť zahľadí na vodcu. Už nie je sklamaná, ani vystrašená.

„Ach tak? Prečo to teda nikomu nepovedali?“ spýta sa vodca a založí si ruky na hrudi.

„Pretože to bolo prísne tajné. Vy-viete-kto mi zveril túto úlohu, a len mne, na základe toho, že... žiaľ, poznám takzvané 'zlaté trio'. Keby sme to povedali niekomu inému, ohrozilo by to celú misiu,“poľahky klamal Draco.

„Hmmm. Ako mám vedieť, že hovoríš pravdu?“

Draco pokrčí plecami. „To nevieš.“

„Vezmime ich teda späť, do tvojho sídla. Ak je to Potter, tak určite...“

„Toto nie je Potter,“ namietne.

„Práve si povedal...“

„Povedal som, že som ich sledoval, áno. Nikdy som nepovedal, že sú to oni,“ objasní. „Okrem toho sa naňho pozri. Potter je škaredý, ale nie je až taký škaredý.“

Takmer okamžite po tom, čo to povie, Draco vytiahne prútik, odzbrojí vodcu a medzi nimi a lapačmi sa strhne boj.

X

14. augusta

Hermiona sa práve usadila na Grimmauldovom námestí číslo 12 s chlapcami a zvyškom Rádu a rozhodla sa, že je najvyšší čas umyť sa. Je celá od špiny a blata a trochu od vlastnej krvi z boja s lapačmi v lese. Všetkým štyrom sa podarilo dostať na rovnakú stranu, stáli spolu bok po boku a jedným rýchlym pohybom ju chytili, čo jej umožnilo, aby ich všetkých preniesla do bezpečia. Zanechala lapačov za sebou.

Odvtedy sa usadili v dome Harryho krstného otca a navyše aj vo svojich vlastných spálňach. Nuž, Harry a Ron sa teraz delia o jednu izbu so Seamusom a Deanom, zatiaľ čo Draco a Hermiona majú každý svoju vlastnú.

Z tašky si vytiahne oblečenie na prezlečenie a potom sa vyberie do kúpeľne na svojom poschodí domu. Po príchode zistí, že je už obsadená Dracom. Zahryzne si do pery a oprie sa o zárubňu dverí, keď si dovolí niekoľko okamihov, aby ho zhodnotila.

Jeho svetlé vlasy sú neudržiavané a špinavé, takmer tmavšej blond farby. Košeľu má na niektorých miestach roztrhnutú a odtrhnutú a nohavice špinavé. Jeho pokožka je asi jediná časť, ktorá nie je v neporiadku.

So zatajeným dychom ho sleduje, ako si špliecha vodu na tvár, a potom sa silno oprie o okraj umývadla a pevne ho zovrie rukami. Pozrie sa na seba do zrkadla a musí vidieť aj ju, pretože sa na ňu pozrie cez plece, kým sa úplne otočí a oprie si zadok o umývadlo.

Ona sa pousmeje. „Ďakujem.“

Uškrnie sa, pokrútiac hlavou, keď si prekríži ruky na hrudi. „Zapochybovala si o mne.“

Ona sama pokrúti hlavou. „Ja som o tebe nezapochybovala. Len ma zaujímalo, čo sa ti, do čerta, preháňa hlavou.“

„Zdržiaval som.“

„Ja viem.“

Zhlboka sa nadýchne. „Toto sa donesie späť k mojim rodičom... k nemu. Keď ma nabudúce uvidia, je zo mňa mŕtvola.“

„Nedovolím, aby sa to stalo,“ odpovie rázne.

Zdvihne obočie. „A ako sa ti to podarí?“

„Budem za teba bojovať. Tak ako si ty bojoval za nás,“ povie ticho.

Na perách sa mu vyčarí drobný náznak úsmevu. „Vďaka, Grangerová.“

„Len aby si vedel, Harry a Ron ti tiež ďakujú. Harry to nakoniec prizná. Nie som si však taká istá, čo sa týka Rona,“ hovorí.

Jemne sa zasmeje a prevráti očami, keď sa odstrčí od umývadla. „Kúpeľňa je celá tvoja,“ zašepká, keď sa prešmykne okolo nej. Predtým, ako odíde, sa však otočí späť k nej a plecom sa oprie o rám. „Už druhýkrát som ti zachránil tvoj pekný zadoček, Grangerová. Si mojím dlžníkom.“

Pekný zadoček...

X

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 06.08. 2023
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre


Re: August Od: Octavie - 08.01. 2022
Zajímavé prevypraveni sedmé knihy. Pro mě samozřejmě lepší. Nejdřív je Draco zachrání. A pěkný zadeček:-). Líbí se mi to, děkuji :-).

Re: August Od: Lupina - 03.01. 2022
Ano, konečně se mohl projevit mozek Zmijozela. A zachránit je všechny. A ještě dát najevo, že Hermiona má pěkné pozadí ;-) Díky, Jimmi.

Re: August Od: sisi - 02.01. 2022
To je jasný. Harry v sobě má malý kousek Zmijozela, i klobouk by ho asi dal raději do Zmijozelu, takže dokáže pochopit Dracovu strategii a lest k úniku. Na rozdíl od Ronalda, který je skrz na skrz Nebelvírem, bez špetky rozvahy v nebezpečných situacích ( což je s podivem vzhledem k jeho dovednostem v umění hry v šach). Nakonec to budou pubertální hormony, kdo rozhodne konec války. Ty teda TP fakt nemá, čili kdo ve válce zvítězí? Díky za překlad.

Prehľad článkov k tejto téme:

LoveBugOC: ( Jimmi )31.01. 2022Marec
LoveBugOC: ( Jimmi )29.01. 2022Február
LoveBugOC: ( Jimmi )27.01. 2022Január
LoveBugOC: ( Jimmi )25.01. 2022December
LoveBugOC: ( Jimmi )19.01. 2022November
LoveBugOC: ( Jimmi )16.01. 2022Október
LoveBugOC: ( Jimmi )07.01. 2022September
LoveBugOC: ( Jimmi )02.01. 2022August
LoveBugOC: ( Jimmi )01.01. 2022Júl
LoveBugOC: ( Jimmi )30.12. 2021Jún
LoveBugOC: ( Jimmi )30.12. 2021Máj
LoveBugOC: ( Jimmi )29.12. 2021Apríl