Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

12 mesiacov Malfoya

September

12 mesiacov Malfoya
Vložené: Jimmi - 07.01. 2022 Téma: 12 mesiacov Malfoya
Jimmi nám napísal:

Názov: 12 mesiacov Malfoya

Originálny názov: 12 Months of Malfoy

Žáner: Neuvedený

Autorka: LoveBugOC

Na banner použitý obrázok od Icamna

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

September

5. septembra

„Tvoji priatelia mi nedôverujú,“ povie jej a pozrie na ňu ponad knihu.

Ona sa naňho pozrie a sklamane nakloní hlavu na stranu, keď zatvorí svoju vlastnú. „Myslím, že Harry a Ron už menia názor. Sú trochu pomalí, ale...“

„Nie oni, vaši ďalší kamoši. Finnegan a Thomas.“

Vzdychne si a mierne sa zamračí. „Ja viem. Len ťa nepoznajú tak ako my...“

„-nepoznáte ma tak, ako si myslíte, že ma poznáte,“ podotkne.

„Ja ťa poznám dosť dobre na to, aby som vedela, že ti môžem dôverovať. Len... musíme im dať čas, vieš? Musíš si to zaslúžiť,“ povie ticho.

Zastane a prevráti očami. „Ak to, že mi budú dôverovať, znamená, že im budem musieť zachraňovať aj ich zadky, môžeš na to zabudnúť. Nie som nejaký chrabromilský spasiteľ, Grangerová,“ povie jej nevrlo.

Jemne sa zasmeje, prevráti očami a vráti sa k čítaniu knihy.

X

24. septembra

Začína trpieť úzkosťou.

Už je to niekoľko dní, čo Draco, Seamus, Harry a Ron odišli na poslednú misiu a nechali ju, ako aj niekoľko ďalších členov Rádu, tu. Začína si robiť starosti. Začína sa obávať toho najhoršieho. Čo ak sa im niečo stalo a nemôžu si zavolať pomoc? Čo ak sú v nebezpečenstve a nemôžu nič urobiť? Čo ak sa nevrátia?

Vážne uvažuje o tom, že sa ich pokúsi nájsť. Snažiť sa im pomôcť. Vlastne sa o tom práve rozpráva s Deanom, keď sa ako na zavolanie chalani vrátili. Seamus vojde prvý, za ním Harry a potom Ron, ktorý nesie niečo veľké cez plece - Dracovo telo v bezvedomí.

Ignorujúc skutočnosť, že všetci štyria sú pokrytí špinou a sadzami, Hermiona sa ku nim vrhne. Seamus ju odtiahne a drží ju okolo pliec, zatiaľ čo Ron sa ponáhľa k pohovke a zloží Dracovo telo, pričom volá svoju matku.

„Čo sa stalo?“ pýta sa. Keď nikto neodpovedá, príliš zaneprázdnení zháňaním zásob, aby pomohli vyliečiť zraneného, skúsi to znova. Spanikári. „Čo sa mu stalo?“

Seamus sa pustí do vysvetľovania, ako Draco skočil do cesty kliatbe, ktorá mu mierila na chrbát, a zachránil mu život. Znie to čiastočne ako úľava a vďačnosť, ale aj ako istý druh šoku. „Hádam, že mu teraz vďačím za život, čo? Alebo aspoň za jeden jeho rok...“ zažartuje.

Hermiona sa jemne usmeje a sleduje, ako Molly Weasleyová ošetruje Dracove rany, lebo vie, že Seamus nemá ani poňatia, čo bude v blízkej budúcnosti dlhovať Dracovi.

X

29. septembra

Počuje šuchot posteľných plachiet, čo odpúta jej pozornosť od knihy, keď zdvihne zrak a vidí, že Draco sa v posteli pohol. Posadí sa rovno a odloží knihu na nočný stolík.

Otvorí oči a stonavo zastane, posunie sa na nepohodlnom matraci, aby našiel pohodlie.

Podá mu pohár vody a pomôže mu napiť sa.

Keď uhasí smäd, ľahne si a zakloní hlavu, aby sa na ňu pozrel. „Ako dlho som bol mimo?“

„Niekoľko dní,“ povie mu a upraví prestieradlo na posteli. „Odvtedy si na liečivých elixíroch. Pamätáš si, čo sa stalo?“

Zasmeje sa a prevráti oči. V tejto chvíli je očividne omámený tými elixírmi. „Áno. Stal som sa chrabromilským spasiteľom, o ktorom som tvrdil, že ním nebudem,“ zamrmle takmer trpko.

Jemne sa zachichoce.

„To nie je smiešne, Grangerová. Vy, chrabromilčania, sa musíte naučiť strážiť si chrbát.“

Hermiona hravo prevráti očami, ale tú myšlienku uloží do trezoru vzadu v mysli. Pozoruje ho, ako sa pozerá do stropu, kým si opäť točí okolo prsta svoj rodinný prsteň.

„Vieš, pred dvoma rokmi som vás všetkých nenávidel,“ zašomre zrazu a preruší ticho medzi nimi. Zvedavo sa naňho pozrie a rozmýšľa, prečo jej hovorí niečo, čo už vie. „Teraz som ako nejaký prekliaty chrabromilský ohovárač. Úbohé.“

„Ale no tak, nie je to také zlé,“ pousmeje sa.

„Ty nie si taká zlá. Porota sa ešte stále nerozhodla.“

„Som si taká istá...“ odmlčí sa sarkasticky.

Keď sa po chvíli otočí, aby odišla a nechala ho odpočívať, zavolá ju späť s tým, že ju chce o láskavosť požiadať. Otočí sa späť k nemu a on zdvihne ruku a mávnutím si ju privolá. Vráti sa k jeho posteli a jeho prsty ju obopnú okolo zápästia a pritiahnu ju k sebe, aby sa jej tvár priblížila k jeho. Prudko sa zhlboka nadýchne.

„Pobozkaj ma,“ zašepká a jeho sivé oči sa zabodnú do jej.

Zaváha, očami prejde z jeho očí na tenké ružové pery a potom späť. On zlomyseľne zakloní hlavu na stranu. A potom to urobí, pomaly uzavrie medzeru medzi nimi a jemne pritlačí svoje pery na jeho. Jeho pery sú teplé na jej, mäkké a hladké. Prehĺbi bozk, pohybuje perami proti jej, zatiaľ čo voľnou rukou sa obtáča okolo jej krku.

Keď po niekoľkých sekundách odchádza, pripomína si, že je pod vplyvom viacerých liečivých elixírov.

X

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 06.08. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre


Re: September Od: Jacomo - 10.01. 2022
Cože? To si jako o tu pusu musel říct? To ho nepolíbila sama nadšením, že se probral? :-)) Ne, dělám si legraci, je to super, jak je to celé postupné. A koncept měsíční záznamů je taky příjemné čtení. Moc děkuju.

Re: September Od: Lupina - 09.01. 2022
Aha, tak už je to tady! Ale že mu ten polibek přeju :-) Díky, Jimmi.

Re: September Od: sisi - 09.01. 2022
To bylo nádherné, moc děkuji za překlad.

Re: September Od: Octavie - 08.01. 2022
Paráda, zasloužil si pusu :-). Jsem fakt ráda, že se vyhnuli konfrontaci na Malfoy Manor. Zatím. Ale asi se nějaká akce blíží, co. Děkuji:-).

Prehľad článkov k tejto téme:

LoveBugOC: ( Jimmi )31.01. 2022Marec
LoveBugOC: ( Jimmi )29.01. 2022Február
LoveBugOC: ( Jimmi )27.01. 2022Január
LoveBugOC: ( Jimmi )25.01. 2022December
LoveBugOC: ( Jimmi )19.01. 2022November
LoveBugOC: ( Jimmi )16.01. 2022Október
LoveBugOC: ( Jimmi )07.01. 2022September
LoveBugOC: ( Jimmi )02.01. 2022August
LoveBugOC: ( Jimmi )01.01. 2022Júl
LoveBugOC: ( Jimmi )30.12. 2021Jún
LoveBugOC: ( Jimmi )30.12. 2021Máj
LoveBugOC: ( Jimmi )29.12. 2021Apríl