Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

12 mesiacov Malfoya

Október

12 mesiacov Malfoya
Vložené: Jimmi - 16.01. 2022 Téma: 12 mesiacov Malfoya
Jimmi nám napísal:

Názov: 12 mesiacov Malfoya

Originálny názov: 12 Months of Malfoy

Žáner: Neuvedený

Autorka: LoveBugOC

Na banner použitý obrázok od Icamna

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Október

14. októbra

Niečo na tom, ako jej prsty kĺžu po klávesoch a vyvolávajú nádherné zvuky hudby, ju upokojuje. Popri čítaní bola pre ňu hra na klavíri vždy únikom. Umožňuje jej ponoriť sa do iného sveta - iného vesmíru - a jednoducho sa stratiť. Prináša jej pokoj, sústredenie a nádej. Vracia jej pokoj v duši, hoci len na chvíľu.

Hrá na klavíri v Siriusovom starom hudobnom salóne, keď jej čítanie kníh jednoducho nestačí. Toto je jeden z tých dní.

Nepočuje, ako sa za ňou otvárajú a zatvárajú dvere, nepočuje jemné kroky, ktoré k nej kráčajú, až kým si Ron nesadne na lavičku vedľa nej. Ona je práve uprostred piesne, takže on len sedí a pozoruje ju. Kútikom oka vidí, ako sa mu na perách zračí náznak úsmevu, keď sleduje, ako sa jej prsty s ľahkosťou pohybujú po klávesoch. Spomína si, ako sa ho snažila naučiť hrať, aké nemotorné a ťažké boli jeho prsty v porovnaní s jej. Trval na tom, že jednoducho nie je dosť elegantný na to, aby hral. Povedala mu, že stačí trochu cvičiť.

Keď dohrá, na chvíľu zatvorí oči a potom sa otočí na svojho priateľa a jemne sa usmeje. A potom hrá, najlepšie, ako vie, s ňou a ona mu vedie ruky a prsty, gratuluje mu, keď sa mu to podarí, a jemne sa chichoce, keď sa mu to nepodarí.

Minúty sa menia na chvíle, ktoré sa menia na niečo vyše hodiny, kým sa zdvihnú a odídu. Je unavená, chce si oddýchnuť. Zastaví ju na ceste von a jemne ju potiahne za ruku späť. Spôsob, akým sa na ňu pozerá, pripomína ten, akým sa na ňu pred niekoľkými dňami pozeral Draco. Namiesto modrých očí vidí, že sa na ňu pozerajú sivé.

"Chýba mi čas strávený s tebou," zašepká a plecom sa oprie o rám dverí.

Jemne sa usmeje. "Mne tiež."

A potom sa jeho tvár priblíži, oči sa zatvoria a jeho ruka sa obtočí okolo jej pása. Jeho pery sa na zlomok sekundy dotknú jej, kým ona oddiali tvár a rukami mu zľahka zatlačí na hruď.

Vidí modré oči, ktoré na ňu hľadia, znepokojené a zmätené. Pýta sa jej, čo sa deje, ale ona mu nedokáže povedať pravdu. "Ja len... nemôžem, Ron," zašepká namiesto toho.

"Čo... je to mnou? Teda, myslel som si, že sme..."

"Boli sme..." povie potichu, nechce, aby tú otázku dokončil. Hovorí o tom, čo bolo predtým - predtým, ako odišiel a potom sa vrátil. Predtým, ako sa jej pocity voči nemu začali meniť.

"Tak o čo ide?"

"Ja jednoducho... nemôžem."

X

27. október

Vyhýbala sa Dracovi odvtedy, čo mu Molly povedala, že je v poriadku, aby vstal a hýbal sa. Vyhýba sa mu, pretože sa zdá, že jediné, čo chce, je dostať ju o samote, a ona sa bojí, čo by sa mohlo stať, keby sa mu to podarilo. Keď s ním bola naposledy sama, požiadal ju, aby ho pobozkala - a čo je ešte horšie, ona mu vyhovela.

Keď sa na to teraz spätne pozerá, keď sedí zámerne oproti nej a uprene na ňu hľadí, možno schovávať sa práve v knižnici nebol až taký dobrý nápad. A tak, prirodzene, predstiera, že si nevšimla, že ju pozorne sleduje, a pozorne sa zahľadí do svojej knihy.

"Vyhýbaš sa mi," skonštatuje.

Nenápadne sa naňho pozrie. "Prečo to hovoríš?"

"Pretože až doteraz si sa na mňa ani len nepozrela," podotkne. "A pretože keď som ťa videl naposledy, požiadal som ťa, aby si ma pobozkala. Pamätáš sa na to?" čuduje sa a hravo si ju doberá.

Nedokáže zabrániť tomu, aby sa jej na líca nevkradol rumenec, a tak namiesto toho zdvihne otvorenú knihu vyššie, aby ho skryla. Prakticky počuje, ako sa usmieva.

"Bol som pod vplyvom dosť silných liečivých elixírov," povie, čo ju trochu pichne v hrudi. "Ale každé slovo, ktoré som povedal, a každý čin, ktorý som urobil, som myslel vážne."

Dych sa jej zatají v hrdle - priznáva to, čo si myslí, že priznáva. Bojí sa naňho pozrieť, a tak zostáva skrytá za knihou.

"A bol by som viac než ochotný urobiť to znova."

O chvíľu neskôr ju nechá v knižnici samu, v pokoji. A predsa jej myseľ - a telo a srdce - majú od pokoja ďaleko.

X

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 06.08. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: hana - 06.03. 2024
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre


Re: Október Od: Lupina - 17.01. 2022
Děkuji moc za další měsíc. Byl krásný.

Re: Október Od: sisi - 16.01. 2022
Díky za překlad, pro Rona je to marná snaha, když vidí, že ho Hermiona nechce, nedokáže jí uvěřit a respektovat to?

Re: Október Od: Octavie - 16.01. 2022
Aaach. To bylo tak... něžné, tahle kapitola :-). Bylo mi trochu líto Rona, i s ním to bylo něžné. Prostě pohlazení na duši, děkuji:-).

Prehľad článkov k tejto téme:

LoveBugOC: ( Jimmi )31.01. 2022Marec
LoveBugOC: ( Jimmi )29.01. 2022Február
LoveBugOC: ( Jimmi )27.01. 2022Január
LoveBugOC: ( Jimmi )25.01. 2022December
LoveBugOC: ( Jimmi )19.01. 2022November
LoveBugOC: ( Jimmi )16.01. 2022Október
LoveBugOC: ( Jimmi )07.01. 2022September
LoveBugOC: ( Jimmi )02.01. 2022August
LoveBugOC: ( Jimmi )01.01. 2022Júl
LoveBugOC: ( Jimmi )30.12. 2021Jún
LoveBugOC: ( Jimmi )30.12. 2021Máj
LoveBugOC: ( Jimmi )29.12. 2021Apríl