Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Preklady jednorazoviek Dramione Mix

Pozorovania

Preklady jednorazoviek Dramione Mix
Vložené: Jimmi - 28.01. 2022 Téma: Preklady jednorazoviek Dramione Mix
Jimmi nám napísal:

Pozorovania

Autorka: Punkindoodle

Originál: vymazaný z fanfiction.net

Žáner: humor

Obdobie: Siedmy ročník na Rokforte

Prístupnosť: 15+

Počet slov: 2209

Varovanie: citlivá téma, sexuálny obsah, pubertiacky slovník, pubertiacka romantika

Zhrnutie: Niekto prezrádza zaujímavé postrehy ohľadne Draca a Hermiony. Hádajte, kto tým rozprávačom je!

 

PP:  Lupinka, všetko najlepšie k narodeninám a ďakujem za skvelý víkend. Preložené, keď niekto nakupoval... nedalo sa odolať.

PS. Viac ohľadne tejto autorky pôjde zajtra, nejako som v sklze... 

PSS. Banner doriešim neskôr...

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.


Nevlastním Harryho Pottera. Len tento dej.

 

Pozorovania

„Ahojky! Si na takejto párty po prvý raz? Je? Nemusíš byť taká plachá a nervózna. Len sa drž pri mne, ukážem ti ako na to! Ach! povinnosti volajú, hneď sa vrátim... nikam nechoď.“

„To netrvalo dlho, však? Aha, vidím, že si našla lososové pukance! Dúfajme len, že do nich Weasleyovské dvojčatá nič nedali! Poznáš ich? Áno, je to dvojica figliarov, však? Vedela si, že Freda a Georgea nedávno prichytili pri pokuse použiť krv jednorožca na výrobu elixírov proti starnutiu pre ich novú kozmetickú radu? Nie? Samozrejme, že nie! Všetko sa to držalo v tajnosti. Odkiaľ o tom viem? Som veľmi pozorný! Keď sa celý deň motáš okolo a počúvaš rozhovory iných ľudí, zachytíš veľa informácií!

Neveríš mi? No, vidíš toho čiernovlasého chlapca tam v rohu? To je Harry Potter. Áno! Ten Harry Potter. Bývalý Vyvolený, premožiteľ Temných pánov atď. Viem o ňom tajomstvo, o ktorom nikto iný nevie! Prečo by som ti to mal povedať? Práve som ťa stretol, ako mám vedieť, že si dôveryhodná? Fajn! Poviem ti to, len nerob scény!

Dobre, vidíš toho nádherného mladého muža so svetlohnedými vlasmi a tými krásnymi veľkými hnedými očami? Presne tak. Ten, čo stojí pri krbe. Sleduj ho chvíľu. Všimla si si niečo? Presne tak! Si všímavejšia, ako som si myslel. On a pán Potter zo seba nemôžu spustiť oči! Na čo narážam? Nič nenaznačujem, len náhodou viem, že tí dvaja majú vášnivý románik! Áno, má manželku. V skutočnosti je to sestra jeho najlepšieho priateľa. Nie som si istý, či o tom vie, možno keby bola všímavejšia ako som ja, všimla by si, že sa niečo deje.

Ďalší príklad? Hmmm... Aha, tu je zaujímavá postava! Oliver Wood. Počula si o ňom? Áno, je... vlastne čoskoro bol slávnym hráčom metlobalu. O čom hovorím? No, hádam to zajtra bude v Dennom prorokovi, tak ti to môžem povedať. Zdá sa, že členovia jeho tímu, Magochester United, zámerne prehrávali zápasy! Stávkovali proti sebe a podľa toho, čo som počul, si nahrabali majetok! Samozrejme, pán Wood rázne poprie, že by vedel o akýchkoľvek pochybných obchodoch svojich spoluhráčov. Mám mu veriť? Musím smutne konštatovať, že pravdepodobne hovorí pravdu. Náhodou som Olivera poznal, keď bol na Rokforte, a ak o ňom niečo viem, tak to, že nerád prehráva. Neviem si predstaviť, že by zahodil zápas kvôli galeónom! Ja viem, je to smutné! Veď to vzal na seba za celý tím! Áno, súhlasím, buď je veľmi šľachetný, alebo veľmi hlúpy! Nikto tu o tom škandále zatiaľ nevie, ale som si istý, že keby boli takí všímaví ako ja, všimli by si, že už nie je takým roztopašným chlapíkom ako kedysi.

Á, tu máme človeka, o ktorom sa dá hovoriť! Ach, poznáš ho? Severus Snape! Ten slávny, alebo skôr neslávne známy bývalý majster elixírov? Jeho príbeh je možno najlepší zo všetkých! Ako zložil neporušiteľný sľub s Lilly Potterovou a aj s Narcisou Malfoyovou! Predstav si! Musel chrániť dvoch chlapcov, ktorí sa neustále pokúšali zabiť jeden druhého! Muselo to byť ťažké! Súhlasím s tebou, stále nemôžem uveriť, že splnil Dumbledorov príkaz! Musieť zabiť jediného skutočného priateľa, ktorého si kedy mal? To muselo byť srdcervúce! Ja viem! Bolo preňho také ťažké presvedčiť Rád, že je naozaj na ich strane. Je to veľmi odvážny muž a celkom dobrý hrdina, nemyslíš?

Ale nie! Nemôžem uveriť, že sa tamtá na tejto oslave skutočne ukáže! Tam je! Tá ženská, a to slovo používam len všeobecne, v žiarivo červených šatách. To je, moja drahá nová priateľka, povestná Pansy Parkinsonová! Viem, že si o nej počula! Kto by nepočul? Vedie najslávnejší bordel v čarodejníckom svete. Každý muž v tejto miestnosti už niekedy navštívil jej podnik! A dokonca aj niektoré ženy! Nesmej sa, je to pravda! Pýtaš sa, čo proti nej mám? Poviem ti to. Počas môjho štúdia na Rokforte bola tým najhorším výplodom Satana! Po rokoch predstierania výčitiek svedomia sa skutočne spriatelila s tými, ktorých v škole mučila. Áno! Oni naozaj uverili, že sa zmenila! Ja viem, hlupáci! Keby ma len počúvali! Drž sa ma, idem k nim! Zdá sa, že sa jej naozaj páčil priateľ jednej z mojich najbližších kamarátok a potajomky sa ho snažila ukradnúť. Nedospelá, súhlasím! Podstrčila falošné dôkazy. Veci ako sfalšované fotky, falošné listy a falošné príbehy. Snažila sa, aby to vyzeralo, že moja kamarátka má pomer! No tak, veď ona by svojho muža nikdy nepodviedla, miluje ho každým kúskom svojej bytosti! Ako sa nechala chytiť? To bola moja zásluha, prichytil som ju, ako sa zakráda, a spustil som poplach.

Bola prichytená pri podstrkovaní dôkazov. Moja kamarátka a jej muž vykopli tú ničomnicu zo svojho domu a zo svojho života! Čo tu teda robí? To naozaj netuším! Úplne neznášam byť v nevedomosti! Možno ju budem sledovať a uvidím, čo začujem. Hneď sa vrátim.

Zistil som niečo? Počul som, ako povedala tomu chlapíkovi, Goylovi, že dnes večer sa im konečne odplatí. Myslím, že má niečo za lubom, a preto by sme na ňu mali dávať pozor! Som rád, že súhlasíš! Keby títo ľudia boli všímavejší, vedeli by povedať, že tá štetka má niečo za lubom!

Pýtaš sa, kto je to? Čakal som, kedy si ho všimneš! Nie je to to najkrajšie stvorenie na svete? Áno, vyzerá, že si to užíva! Ale pozri sa bližšie. Vidíš, ako sa opiera o bar a krúti ľadom v pohári? Vidíš, ako sa zdvorilo usmieva na dievča, ktoré sa s ním rozpráva? Vie, že tá žena ho chce, bude s ňou flirtovať, ale nakoniec ju odmietne. Prečo? Pretože je to ženatý muž a miluje svoju ženu! Že nevidíš žiadny snubný prsteň? Veľmi všímavé od teba! Pozornejšie sa pozri, priateľka. Vidíš neopálenú líniu okolo jeho ľavého prstenníka? Nechápem, prečo si to nikto nevšimne! Aj ona má okolo malíčka tú istú bielu čiaru a nikto nič nepovie. Títo ľudia musia byť slepí! Možno sa to rozhodli ignorovať? To je možné, priateľka! Všimla si si, že jeho oči stále prehľadávajú preplnenú sálu, akoby niekoho hľadal? Aha, myslím, že ju našiel! Vidíš, ako sa mu rozžiarili oči? Stále nechápeš, prečo nenosia snubné prstene?

Ups, niekto ma volá. Hneď sa vrátim. Sadni si tamto, daj si niečo na pitie, urob si pohodlie. Hneď som tu!

Moja práca sa nikdy nekončí! Tak ako si užívaš večierok? Aj mne sa páči hudba! To je jedna z dobrých vecí na týchto retardovaných žúrkach! Tak dobre, moja netrpezlivá priateľka, budem pokračovať v príbehu! Môj ty zvedavec! Dobre, kde som skončil? Áno, no, nenosia prstene, pretože ich manželstvo musí zostať tajomstvom. Prečo? Pretože im hrozí smrť, ak by sa zistilo, že on, čistokrvný, a ona, muklorodená, sú spojení manželským zväzkom! Ako dlho sa to držalo v tajnosti? Roky, priateľka moja, roky! Ako môžu byť títo ľudia takí hlúpi, čuduješ sa? Sám som sa často pozastavoval nad tou istou otázkou. Vedia to len jej priatelia a tí by to nikdy nepovedali. No vie to aj tá hrozná Pansy a moji priatelia žijú v neustálom strachu, že to povie.

Pozrite sa! Tamto! Vidíš tú krásnu ženu s tmavými kučeravými vlasmi? To je jeho žena! Je to tá najúžasnejšia priateľka vo vesmíre! Zachránila ma. Bol som zlý a neovládateľný. Nikto ma nechcel, kým neprišla ona a neposkytla mi novú šancu na život! Som jej a jej priateľom úplne oddaný! Všimla si si, samozrejme, ako sa na seba s manželom pozerajú cez celú miestnosť? Ja viem! Sú takí zamilovaní!

Ale nie, tá osoba Pansy kráča k nemu! Hneď sa vrátim! Musím počuť, čo hovorí!

Netvár sa tak vystrašene, moja dôverníčka! Práve vychrlila ďalšie zo svojich prázdnych vyhrážok. Ako viem, že sú to prázdne vyhrážky? Dobrá otázka!

Áno! Vidím, ako k nemu kráča jeho žena! Objednáva si drink a tvári sa, že si ho nevšimla! Sú takí očividní! Vidíš, ako sa na ňu pozerá kútikom oka? Vidíš ten ľahký úsmev na jej perách? Jeho ruka sa chveje, aby sa natiahla a pohladila ju po líci. Ja viem! Aj mne je to také očividné! Čo to robí? Naozaj sa s ním rozpráva na verejnosti? No tak! Poď so mnou! Musím počuť, čo si hovoria!“

„Draco.“ Otočila sa a oprela sa o bar, pričom si vyberala čerešňu zo svojho Shirley Temple.

„Hermiona,“ povedal a nonšalantne popíjal svoj nápoj. „Krásna párty.“

„To určite. Ale čo tu, dočerta, robí tá ženská?“

„Hovorí, že všetkým prezradí naše malé tajomstvo. Ak jej nedáme milión galeónov, všetkým povie, že sme už tri roky manželia a máme spolu dieťa.“

„Ako sa tá mrcha opovažuje! Ako sa opovážila zatiahnuť do toho našu dcéru? Veď je to len nevinné dieťa!“ Hermiona buchla nápojom o bar.

„Vieš, čo musíme urobiť, však?“ Draco sa k nej otočil.

„Áno a je najvyšší čas!“

„Súhlasím. Môžeme?“

„Nemôžem uveriť, že sa to naozaj chystajú urobiť! Urobiť čo, pýtaš sa? Povedať to všetkým! Na čo myslia? Ty si myslíš, že by to mali povedať? Prečo? To je dobrá poznámka. Pravdepodobne sú unavení z tajomstiev. Mali by mať možnosť žiť normálne ako ostatní ľudia. Len sa bojím, že ich jeho otec zabije aj s ich dcérou! Samozrejme, že ja a jej ostatní priatelia urobíme všetko, aby sme ich ochránili! Ako si vôbec môžeš myslieť niečo iné? Pozri! Kráčajú k tej Pansy. Poďme ich odpočúvať!“

„Musíme s tebou, Parkinsonová, niečo prediskutovať,“ zamračil sa Draco.

„Takže ste sa rozhodli zaplatiť mi?“ spýtala sa Pansy s chorobne sladkým hlasom. „Vedela som, že to urobíte! Veď som si istá, že chcete ochrániť svoje tajomstvo. A svoje dieťa!“

„Vlastne, Pansy,“ povedala Hermiona s úsmevom. „Rozhodli sme sa, že ti tie peniaze nedáme a jednoducho do toho skočíme a povieme všetkým pravdu.“

„To nemôžete! Ty mrcha! Zobrala si mi Draca a teraz mi nechceš dať peniaze? To nemôžete!“

„Ale áno, môžeme!“ Hermiona povedala a chrstla Pansy do tváre svoj nápoj.

„Pozor všetci! Chcem niečo oznámiť!“ zvolal Draco a chytil Hermionu za ruku. Všetci v miestnosti sa zhromaždili, niektorí si šomrali o tom, že sa tí dvaja držia za ruky. Harry, Ginny a Ron sa vševediaco usmievali.

„Už bolo načase!“ povedal Ron Harrymu.

„Posledné tri roky sme sa s Hermionou tajne zosobášení.“ Nastalo také hlboké ticho, že bolo počuť tikot všetkých hodín v dome. „To nie je všetko. S radosťou vám môžem povedať, že máme spolu aj dcéru.“ Teraz sa ľudia šokovane pozerali jeden na druhého.

„Gratulujem!“ Severus vykročil dopredu a podal Dracovi ruku. To prerušilo ticho a dopredu sa postavili ďalší ľudia, aby dvojici zaželali šťastie.

Pansy zrazu vytiahla prútik a namierila ho na pár. „Mal byť môj!“ Len čo začala vyslovovať kliatbu, z police s knihami zoskočil Krivonožka a pristál jej na hlave. Pľul, syčal a škriabal ju po tvári. Pansy s krikom vybehla z miestnosti.

Hermiona pristúpila a zdvihla ho. „Ty dobrý kocúrik!“ povedala, pobozkala ho na huňatú tvár a pevne ho stisla. Položila ho vedľa ich novej mačky, siamky menom Sasha.

Krivonožka sa obrátil k Sashi a povedal: „Vravel som ti to, moja nová priateľka! Je to ten najúžasnejší človek vo vesmíre! Počkaj a uvidíš! Všetkých si zamiluješ rovnako ako ja! Poď! Poďme sa zohriať ku ohňu. Musím ti povedať ešte jedno tajomstvo. Ach, áno! Je to poriadna fuška! Pozri sa na našu pani pozorne, všimla si si niečo? Myslel som si, že hej! Tá žiara, ten úsmev. áno, bude mať ďalšie dieťa! Keby bol jej manžel taký všímavý ako my!“

KONIEC

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Pozorovania Od: zuzule - 31.01. 2022
Ach, tak Krivonozka by me nenapadl. Mile, dekuju. :)

Re: Pozorovania Od: Claire - 29.01. 2022
Oslavenkyni se sluší popřát štěstí, zdraví, dlouhá léta - ideálně částečně strávená skvělými překlady. :-D A co říci k ději - první úlet skvělý. Křivonožka bývá vzácně hlavním hrdinou (téměř´), ale kdyá už ho nějaká autorka obsadí do této role, jedná se většinou o vydařený kousek. Díky za návnadu a překlad.

Re: Pozorovania Od: Jacomo - 29.01. 2022
Tak to bylo boží! Křivonožka mě vůbec nenapadl, ale samozřejmě, takhle to dává dokonalý smysl :-)) Díky za skvělý překlad, Jimmi! A ještě jednou - všechno nejlepší, Lupinko!

Re: Pozorovania Od: Gift - 29.01. 2022
Tak Krivonozku jsem necekala, i kdyz je to vlastne zcela logicke. Na zdravi Dracovi, Hermione a samozrejme i nasi Lupince k narozeninam! Dekuji

Re: Pozorovania Od: luisakralickova - 28.01. 2022
Krásné narozeniny, Lupinko! Též mi vrtá hlavou Harryho nový objev. Můžu jen tipovat. Ale kocourek má určitě jasno. Děkuji za překlad.

Re: Pozorovania Od: Octavie - 28.01. 2022
Ooo, to bylo krásné:-). Kupodivu odbudu Dramione a zeptám se: s kým to má Harry románek? Děkuji, moc mě to potěšilo, velmi příjemná drbárna:-D.
Re: Pozorovania Od: Jimmi - 28.01. 2022
Hádaj, bude Vražda na Malfoy Manor... už sa zahrievam :) Ďakujem
Re: Pozorovania Od: Octavie - 28.01. 2022
Jooo tak to se už moc těším, ta je prvotřídní:-)

Re: Pozorovania Od: Yuki - 28.01. 2022
Křivonožka! Tak to jsem nečekala! :D Ale je pravda, že ten je u všeho a se všemi. Neviděný, vždy poblíž. Děkuju, bylo to zábavné čtení :)

Re: Pozorovania Od: denice - 28.01. 2022
Roztomilá povídka! Křivonožka byl moje první volba:-) Je to prostě borec. Občas se prostě hodí jít nakupovat - z několika důvodů :-D A moc mě těší, že to byla Pansyina nehorázná sprostota, která nakonec přiměla Draca s Hermionou přiznat pravý stav věcí. Až si to uvědomí, pukne vztekem. A dobře ji tak. Díky.

Re: Pozorovania Od: Lupina - 28.01. 2022
Děkuju za věnování této parádní povídky. Sedím tu s úsměvem na tváři. Bylo mi podezřelé, kdo by mohl být tím průvodcem. A je geniální, že je to Křivonožka a ještě se stal hrdinou dne. Krása, Jimmi. Moc jsem si to užila.

Prehľad článkov k tejto téme: