Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Sabotáž

II. časť Druhé šance, tie isté chyby 1/2

Sabotáž
Vložené: Jimmi - 15.03. 2022 Téma: Sabotáž
Jimmi nám napísal:

II. časť  Druhé šance, tie isté chyby

Autorkina poznámka:

Ahoj, miláčikovia!

Ako som sľúbila, tu je pokračovanie/doplnenie môjho príbehu Sabotáž. Tým, ktorí Sabotáž čítali: ďakujem a dúfam, že toto dielo jej urobí zadosť! Tí, ktorí ste ju ešte neprečítali: Myslím, že si ju nemusíte nutne prečítať ako prvú, ale rozhodne vám ju odporúčam, keďže toto je pokračovanie.

Všetkým: tento príbeh sa určite vydaril úplne inak, ako som pôvodne zamýšľala. Najprv som chcela, aby sa obe deti zapojili do toho, aby sa ich rodičia vrátili na správnu cestu, s ešte väčšou manipuláciou okolností a podobne - najmä s Rose, pretože mám tak trochu rada vychytralú Rose. Ale keď som to začala skutočne písať, všetko sa uberalo úplne inou cestou a vzniklo toto. Napriek tomu sa mi to veľmi páči a veľmi, veľmi dúfam, že aj vám!

Užite si to a zanechajte komentár alebo dva!

LoveOCBug

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Druhé šance, tie isté chyby

Nie všetko sa podarí hneď na prvýkrát. A nie každý dostane druhú šancu. A niektoré veci sa na druhýkrát podaria lepšie.

X

Keď všetci hostia opustili Brloh a všetko bolo upratané, Draco Malfoy stojí na zadnej verande, ruky má vo vreckách nohavíc a hľadí na nekonečné pole zelenej trávy a divých kvetov. Slnko nad touto rádoby svadbou začína zapadať a on zisťuje, že len pri troch iných príležitostiach sa cítil aspoň vzdialene takto uvoľnene. V oboch prípadoch, keď sa jeho deti prvýkrát nadýchli - a prvýkrát zaplakali, a keď Grangerová prvýkrát povedala „áno“.

Sako má niekde vo vnútri, horné tri gombíky na košeli má rozopnuté, rukávy vyhrnuté a kravatu uvoľnenú. Vyzerá a cíti sa ešte uvoľnenejšie a ležérnejšie. A je to tak správne.

Na pleci pocíti ľahkú, štíhlu ruku, a keď sa otočí, privíta ho ešte krajší pohľad. Usmeje sa na ženu, ktorá stojí vedľa neho. Jej vlasy sú opäť ako zvyčajne nepoddajná spleť hnedých kučier. Tvár má čistú a bez mejkapu, hoci sklovité oči ju prezrádzajú. Stále má na sebe svadobné šaty, dokonalá a úžasná ako vždy.

Usmieva sa, keď vidí fľašu ohnivej whisky v jej pravej ruke. „Dúfam, že si ju neplánuješ nechať len pre seba,“ podpichne ju.

Usmeje sa a zahryzne si do pery, keď pokrúti hlavou. „Pridaj sa ku mne.“

„Len ja?“ čuduje sa a pozrie jej cez plece do vnútra domu. Pán a pani Weasleyovci stoja v kuchyni s Harrym, Ronom a Ginny.

„Len ty a ja,“ zašepká.

„A deti?“

„Strávia noc s Ginny a Harrym,“ odpovie s prikývnutím a sebavedomým úsmevom.

„Myslíš na všetko, čo? Tak veľmi ti chýbam?“ podpichne ju.

„Nie, len sa naozaj potrebujem napiť.“

„So svojím bývalým manželom.“

Pokrčí plecami a voľnou rukou ho ťahá z verandy smerom k poľu. Vie, kam ho vedie, a nemôže si pomôcť, ale napadne ho, či už ten alkohol neskúšala.

O pár hodín a niekoľko panákov neskôr sa opitá nevesta v špinavých bielych šatách prechádza hore-dolu po malom stromčeku. Našli ho pred rokmi, keď hľadali úkryt, aby unikli jednému z rodinných stretnutí Weasleyovcov; nie je to nič iné ako opustený detský domček na hranie, ktorý sa nachádza niekoľko metrov nad zemou.

Draco sedí na podlahe a sleduje, ako sa jeho bývalá žena potáca po malom priestore a rozlieva kvapky ohnivej whisky na dosky pod sebou. Jej prsty sú zovreté okolo hrdla fľaše už tak dlho, že sa začína obávať, že sa pomaly stáva jej súčasťou.

„Je to zlé?“ spýta sa zrazu nezrozumiteľne.

„Čo je zlé?“

Zastaví sa, napije sa jantárového alkoholu a potom sa naňho pozrie. „Že mám sotva 41 rokov a zlyhali mi dve manželstvá - jedno som ani nestihla začať,“ podotkne. „To je zlé, nie?“

Zažmurká a opatrne sa na ňu pozrie. „Zažil som aj horšie.“

Zrazu pred ním klesne na kolená, sukňa jej zablatených bielych šiat sa okolo oboch zhrnie. „Vezmi si ma,“ zašepká.

Viac ako tie slová ho zaskočí, že to znie strašne podobne, akoby ho prosila. „Čo?“

„Vezmi si ma,“ zašepká znova a nakloní sa k nemu bližšie. Objíme ho okolo krku, manévruje fľašou a pritlačí si čelo na jeho.

Zažmurká. „Gran...“

A potom sa jej pery ocitnú na jeho perách a jej jazyk vkĺzne do jeho úst. Cíti chuť alkoholu na jej jazyku. Reaguje inštinktívne, rukami jej pritlačí na chrbát a pritiahne si ju bližšie. Jej pery sú mäkké a jemné, ale náročné, keď sa jej štíhle prsty voľnej ruky hrajú s vlasmi na jeho krku. Jeho ruky sa pohybujú po jej chrbte a naslepo hľadajú zips na zadnej strane jej šiat - a až potom si spomenie.

Dnes bol jej svadobný deň.

Dnes od nej odišiel jej snúbenec.

Zastoná a stiahne hlavu dozadu, keď sa mu ruky reflexívne stiahnu späť. „Grangerová,“ vydýchne. Zanecháva za sebou stopu bozkov na jeho čeľusti. Jemne jej zatlačí na plecia. „Grangerová, prestaň.“

Nevšíma si ho a berie mu ušný lalôčik medzi zuby. Vyžaduje si to všetko, čo v ňom je, každý kúsok sebakontroly v jeho tele, aby nepodľahol túžbe a nezvalil ju na podlahu.

„Prestaň. Prestaň, Grangerová,“ žiada a tlačí ju späť.

Odrazí sa, sadne si na päty a ruky jej ochabnú do kolien. „Čo sa deje?“

„Nemôžeme,“ zamrmle.

„Samozrejme, že môžeme,“ zašepká zvodne a siahne po jeho ruke, keď ho ťahá dopredu, takže sú nos pri nose.

„Nie, Hermiona, nemôžeme,“ povie pevne. Keď používa jej krstné meno, myslí to vážne.

Pustí jeho ruku a žmurknutím potláča slzy, keď sa naňho pozrie smutnými očami plnými zmätku. „Prečo nie? Myslela som si, že to je to, čo si chcel,“ vydýchne. „P-povedal si, že môžeme spolu utiecť, že chceš...“ odmlčí sa, hlas sa jej trasie a je neistá.

Pozorne ju sleduje, prepadá ho pocit viny, keď sleduje, ako jej myseľ pracuje za tými veľkými hnedými očami.

Odstúpi od neho, akoby ju práve udrel, a neveriacky pokrúti hlavou. „Nechceš si ma vziať, však? Nikdy si nechcel,“ obviní ho hlasno.

„Grangerka...“

„Len si nechcel, aby som si vzala jeho...“

„Nie, hej, počúvaj ma, dobre?“ Natiahne sa k nej a vezme jej tvár do rúk. Vzdychne si, pritlačí čelo na jej, keď jej z hrdla unikne vzlyk, a otrie si nos o jej. „Pozri...“ začne a zavrie oči. „Si opitá. Si rozrušená. Si zranená. A myslíš si, že ja to dokážem napraviť - a možno dokážem, ale... nie takto,“ zašepká zachrípnutým hlasom. Ona na neho hľadí, po lícach jej stekajú tiché slzy, ktoré on rozotiera palcami. „Poď so mnou na rande.“

Zažmurká, zaskočená. „Čože?“

On sa usmeje. „Aha, takže ty ma požiadaš o ruku, keď tu sedíš v svadobných šatách, ale keď ja ťa pozývam na rande, to je divné?“

Jemne sa zachichoce a prevráti očami.

„No tak, choď so mnou na rande,“ zašepká prívetivo. „Pôjdeme na to pomaly. Začnime odznova.“

Na pery jej zavíta plachý úsmev, keď sa jej po lícach a na špičke nosa rozleje ružový rumenec. „Dobre.“

On jej úsmev opätuje. „Dobre.“

X

Prvé a druhé prvé rande

Vidí ho cez preplnenú krčmu, ako otvorene flirtuje s blonďavým dievčaťom, ktoré mu padlo do oka asi pred hodinou, a niečo sa jej stiahne v hrudi. Myslí si, že je to zhnusenie alebo odpor, alebo len obyčajná nechuť. Malý hlások vzadu v hlave jej hovorí, že je to skôr žiarlivosť, ale ona ten hlások ignoruje.

Pozrie sa na ňu ponad rameno toho dievčaťa, keď sa k nemu nakloní, aby mu niečo pošepkal do ucha. Samoľúbo sa usmieva, žmurká jej smerom, keď mu svetlé vlasy mierne padajú pred oči, a ukazuje jej palec hore. Ona mu venuje falošný, sarkastický úsmev a krátko mu zamáva, potom prevráti očami a odvráti sa. Určite -

„...provokuje,“ oznámi ryšavka vedľa nej a odmlčí sa len preto, aby sa napila svojho nápoja. Bola taká nezvyčajne tichá, že Hermiona takmer zabudla, že je tu. „Chce, aby si ho s ňou videla.“

„A prečo by to chcel?“

„Pretože očividne chce práve teba,“ odpovie Ginny jednoducho.

„Ach, naozaj?“ Hermiona si prekríži ruky na hrudi a tvári sa skepticky.

„Áno.“ Práve teraz sa s tým vyrovnáva, kým sa nerozhodneš.

„Vyrovnáva?“ brunetka si odfrkne. „Presne tak. Uspokojuje sa s modelkou podobnou tým pre Victoria's Secret s umelými prsiami a dokonalými vlasmi.“

„V skutočnosti si nie som istá, či sú umelé.“

Ignoruje ju, „okrem toho ja som sa už rozhodla. Šesťkrát.“ S kývnutím hlavy, akoby to potvrdzovalo to, čo práve povedala, dopije zvyšok svojho nápoja.

„Nechápem, prečo mu jednoducho nedáš šancu. Jediné, čo žiada, je jedno rande. Chce ťa.“

„Chce ma len preto, lebo ma nemôže mať,“ povie jej Hermiona. „Bude ma chcieť na jednu noc a potom so mnou skončí, tak ako s každým iným dievčaťom, ktoré kedy pozval na rande.“

Ginny na ňu chvíľu hľadí a potom pokrúti hlavou. „Myslím, že sa mýliš. Okrem toho, aj keby nie, koho to zaujíma? On je sexi, ty si sexi. Je tu sexuálne napätie, je tu chémia - sakra, každý, kto je s vami dvoma v jednej miestnosti tridsať sekúnd, sa vzruší z množstva sexuálneho napätia v miestnosti.“

„Takže si myslíš, že by som s ním mala ísť na rande len preto, aby sme mali sex?“

„Áno!“ ryšavka vzrušene vykríkne. „Úprimne, kedy si naposledy s niekým spala? Choď s ním von, trochu sa napi - lebo Merlin vie, že ťa pravdepodobne len vezme do nóbl reštaurácie a nakŕmi vínom - a potom sa vráť k sebe domov a uži si úžasný sex.“

Hermiona sa usmiala. „A ako vieš, že ten sex je úžasný?“

Ginny sa posmešne uškrnie a dá si záležať, aby sa popri nej pozrela na dotyčného muža, ktorý práve tancuje s tromi veľmi krásnymi ženami. „Len sa naňho pozri, Miona. Nie je možné, aby taký krásny muž nebol fantastický v posteli. Navyše som o ňom mala dosť fantázií a poviem ti...“

„Ginny!“

„Čo?“ zachichoce sa. „Dobre, pozri, no tak. Chce ťa. Koľkokrát ťa už pozval na rande?“

„Šesťkrát“

„Šesťkrát! To je viac ráz, ako kedy venoval pozornosť nejakej žene,“ podotkne Ginny.

Hermiona sa zamračí; ryšavka ju má v hrsti. Vynaložil veľa času a úsilia, aby ju pozval na rande. A je... veľmi krásny. Možno by ísť s ním na jedno rande nebolo také zlé. A ak to nepôjde ďalej ako na jedno rande, tak... aspoň si môže povedať, že z toho mala fantastický sex. Alebo možno...

Na perách sa jej vytvorí zlomyseľný úsmev, keď sa jej v hlave začnú otáčať kolieska. V priebehu niekoľkých sekúnd vylezie z boxu, ktorý zdieľa so svojou najlepšou kamarátkou, a kráča k dotyčnému blondínovi, ktorý je paradoxne obklopený jednou blondínou, jednou brunetkou a jednou ryšavkou. Pozrie sa na Ginny, ktorá rázne kývne hlavou, a potom sa pred ním zastaví a poklepe mu na plece.

„Malfoy,“ zavolá naňho hlasom silnejším ako zvyčajne, aby k nemu doľahol cez hudbu.

Keď sa na ňu pozrie, usmeje sa na ňu. „Grangerová,“ pozdraví ju. „Prišla si sa pridať k oslave? Môžem ti uvoľniť miesto.“

Pokrúti hlavou, keď pokračuje v tanci, tri dievčatá akoby si neuvedomovali jej prítomnosť. „Stále máš záujem o to rande?“

Vtedy prestane tancovať, chytí ju za ruku a ťahá ju preč z parketu. Ocitne sa pritlačená k barovému pultu, jeho telo ju tam uväzní, keď sa na ňu pozrie. „Ty súhlasíš?“

„Možno. Stále platí tá ponuka?“

„Stále,“ usmeje sa.

„Tak dobre. Je to rande.“

Zažmurká a pozerá na ňu, akoby sa snažil vidieť cez ňu - či to nie je vtip. „Je to rande.“

„Zajtra o šiestej.“

„Dohodnuté.“

„Žiadne bary, krčmy, kluby ani nič podobné. Žiadny alkohol.“

„Dohodnuté.“

„A na prvom rande žiaden sex,“ povie mu a prekríži si ruky na hrudi. Toto je skúška.

Najprv vyzerá šokovane. A potom sklamane. A potom mierne pobavene. „Žiaden sex.“

Ešte chvíľu na seba mlčky hľadia, kým si odkašle a urobí krok na odchod. „Tak dobre, zajtra.“

„Dnes,“ zdôrazní on a ukáže na hodiny na stene. Je tesne po polnoci.

Usmeje sa. „Dnes.“

Stiesnený pocit v jej žalúdku vystriedajú motýle.

X

Noc sa končí rovnako, ako sa začala pred viac ako dvadsiatimi rokmi.

Berie ju na tie isté miesta: do tej istej čínskej reštaurácie, do tej istej kaviarne - s tou istou kávou a zákuskom - a do tej istej zmrzlinárne, kým sa prejdú parkom cez ulicu. Ona sa mu vysmieva za jeho „nedostatok originality“ a „plagiátorstvo“ minulosti, ale pravdou je, že jej to pripadá veľmi milé. Sladké, že si rovnako ako ona pamätá všetko, čo sa týka ich prvého rande.

Sladké, že si dal tú námahu s kopírovaním ich prvého rande.

A jeho výhovorka je desaťkrát sladšia.

„No, na prvýkrát to fungovalo.“

A keď zakloní hlavu na stranu tým chlapčenským spôsobom, ktorý ju nikdy neprestane ťahať za hruď, jej srdce sa roztopí.

Kráčajú bok po boku po chodníku cez park. Všade okolo nich sú ľudia, napriek tomu, že je takmer desať hodín večer. Páry - starí a mladí, noví a starí - užívajúci si chladný letný vánok. Deti, ktoré pobehujú po parku a ich rodičia na ne dávajú pozor.

Náhle sa zastaví, jeho ruka sa natiahne, aby ju chytil za lakeť. A ako prvýkrát, aj teraz cíti, ako jej po koži prechádzajú iskričky. Pozorne sa naňho pozrie a s úsmevom pokrúti hlavou. On jej úsmev opätuje a pritiahne si ju k sebe.

„Nie,“ zašepká.

„Áno. Zatancuj si so mnou,“ zašepká a pritlačí čelo na jej.

„Sú tu ľudia...“

„A?“ uškŕňa sa, ľavou rukou jej skĺzne okolo pása, keď jej ľavú ruku vezme do pravej a priloží si ju k hrudi.

„Nie je tu žiadna hudba,“ pripomenie mu polohlasom, lebo pozná jeho odpoveď.

„To nás ešte nikdy nezastavilo,“ odpovie jednoducho. „Zavri oči.“

Usmeje sa a urobí, čo jej povie, keď si položí čelo na jeho rameno. A keď jej začne ticho pobrukovať do ucha, prestane si všímať ľudí, ktorí ich pozorujú.

Odprevadí ju k vchodovým dverám. Otočí sa k nemu tvárou, oprie sa o drevené obloženie a ruku položí na kľučku. On sa na ňu usmeje a strčí si ruky do vreciek ako tínedžer na prvom rande.

„Takže,“ zamrmle.

„Takže,“ zopakuje. „Musím povedať, že to bolo rozhodne moje druhé najobľúbenejšie rande vôbec.“

Usmieva sa, samoľúbo. „Áno?“ Keď prikývne, nedokáže si pomôcť a pokrčí hlavu nabok. „Tak kedy budem mať druhé rande?“

„Kto povedal, že toto sa musí skončiť?“

Zamrká. „ Myslel som, že na prvom rande žiaden sex.“

„No, technicky to vlastne nie je naše prvé rande, však? Okrem toho sme to už dávno prekonali,“ podotkne.

„Ale deti...“

„Spia u svojich kamarátov. Ja som doma úplne sama,“ zašepká a zvodne si zahryzne do pery.

On sa usmeje. „No nie na dlho,“ zašepká jej naspäť a vezme jej z ruky kľúč, keď sa pohne dopredu, aby odomkol dvere.

X

Pokračovanie nabudúce

PS. Potrebovalo som trochu vyvážiť Basket, ale dať to celé naraz, asi by som dostala cukrovku. Tak někdy příšte...

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 24.05. 2023
| |
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre


To bylo tak slaďoučké a pěkné až toho cukru bylo možná i trochu moc. Ale k této povídce to tak nějak pasuje. Moc díky za překlad. Těším se na pokračování.

Haha, tak to jsi mě pobavila. Ale je určitě důležité nedostat při překládání cukrovku, o tom žádná. Myslela jsem si, ze jsi přidala k povídce i nějaký vysvětlující obrázek a ona to reklama na brusku... :-D Ono to bude mít ještě pokračování? Ale mně už se jako konec líbil ten minulý. A teď i tenhle :-D. Tak jsem zvědavá, čím to autorka ještě trumfne. Děkuji!!

Boha jeho - před sebou kontrolu na diabetologii... no nevím, nevím, zda jsem si četbou nezavařila. :-D Díky, Jimmi a zase příště...

To bylo opravdu milé čtení - ke kávě místo cukru, klid, pohoda... Díky:-)

Prehľad článkov k tejto téme: