Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Když voda opadne

15. Děti revoluce - část 2/2

Když voda opadne
Vložené: Jacomo - 09.04. 2022 Téma: Když voda opadne
Jacomo nám napísal:

Když voda opadne

After The Flood

Originál: https://www.fanfiction.net/s/9152048/1/after-the-flood

 

Autor: hiddenhibernian

Překlad a banner: Jacomo   Betaread: Ivet

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

15. kapitola - Děti revoluce (část 2/2)

 

Seamus vzal Hermionu za Deanem a ten navrhl kontaktovat Ernieho Macmillana, až nakonec svolali většinu toho, co kdysi bývalo Brumbálovou armádou. Ron přitáhl velku část své rodiny, nebo aspoň ty, kteří stále mluvili s Hermionou. Stálo ho to hodně zpytování, ale nakonec oslovil i Percyho. Zbytek rodiny měl na srovnání s jeho návratem do houfu sedm let, ale Rona jeho zběhnutí stále mrzelo. Teprve když mu Bill tiše připomněl, že on sám během války od Harryho a Hermiony odešel, zahanbeně se vydal za starším bratrem.

Hermiona mezitím rozšířila svůj okruh bývalých přátel z Bradavic a členů Řádu. Vypadalo, že nedostatek důvěry, se kterým se setkala, dával za pravdu každému Seamusovu slovu. Její vrstevníci důvěřovali těm, po jejichž boku bojovali, a těm, za které se někdo mohl zaručit - ale nikomu jinému.

Nesmírně ji to znepokojovalo; jak se vůbec mohli začít pokoušet znovu vybudovat svůj svět, když se lidé chovali, jako kdyby žili v temném středověku? A přesto si i ona ze začátku myslela, že Malfoy žertuje, když navrhl přivést na první setkání Ligy Theodora Notta, bývalého zmijozela, který byl za války neutrální.

Takto pomalu sestavili seznam kouzelníků a čarodějek ochotných složit přísahu Hermionině pečlivě sepsaným principům demokracie, odpovědnosti a svobody.

K jejímu silnému podráždění jim Malfoy nevěnoval velkou pozornost. Zdálo se, že mu jde jen o praktické věci: pracoval Terry Boot pro oddělení záhad? Jak široká je čtenářská obec Jinotaje a dala by se Lenka přesvědčit, aby omezila zpravodajství o nepravděpodobně se vyskytujících stvořeních ve prospěch zvýšení odběru? Dalo se věřit Malcolmovi MacDougalovi, i když jeho sestra byla bystrozorka?

„Tobě nezáleží na tom, za co bojujeme?” zeptala se Hermiona jednoho dne podrážděně.

„Ne,” odpověděl Draco téměř vesele a dál na svůj stůl levitoval tři moly prožrané fascikly, aniž by si všímal toho, jak se na něj Hermiona s prsty potřísněnými inkoustem a pobouřeným výrazem mračí. „Jestli jsem se něco naučil, pak to, že zamýšlený výsledek a konečný výsledek dělí víc než dobré úmysly. V současnosti mi jde především o ten konečný.”

„No, jestli to pro tebe jen není málo švihácké,” vyslala mu Hermiona kyselý pohled do zad.

„Navíc, o zásady se staráš ty. Neříkej mi, že už jsi přišla o ideály.” Znělo to spíš jako konstatování než jako otázka.

„Vůbec ne. Stále věřím v práva domácích skřítků a svobodu pro všechny vnímající tvory,” odsekla.

„Jaké štěstí, že jsem tu, abych nasměroval tvou energii k hodnotnějším věcem,” pronesl lenivým tónem Draco, když knihy s uspokojivým buchnutím přistály na jeho stole. Hermiona se musela obrnit, aby ho neproklela.

Nakonec přišla s něčím dostatečně vzrušujícím pro uskupení, jakým byli oni, a zároveň zůstala do jisté míry věrná svým stále nabořenějším ideálům.

Hermiona coby potomek poctivě smýšlejících čtenářů Guardianu1) nikdy svou instinktivní věrnost demokracii nezpochybňovala. Nicméně přijmout tento koncept v mudlovské populaci, jejíž pouhá velikost činila průměrného voliče téměř irelevantním a v důsledku toho úroveň jeho hlouposti nepodstatnou, bylo o něco snazší než v kouzelnické společnosti, kde jediný článek Rity Holoubkové mohl vyprovokovat veřejné mínění natolik, aby donutil ministra kouzel k akci bez ohledu na to, jak byla nesmyslná.

Teď se na ustavujícím zasedání Ligy Hermiona ocitla mezi kouzelníky a čarodějkami, se kterými chodila do školy, jejich příbuznými a dalšími neznámými tvářemi, většinou přáteli Billa a Charlieho, kteří opustili Bradavice dávno před jejím příchodem, a všichni se zabývali současným směřováním ministerstva.

Shromáždění takové skupiny jí připadalo jako riskantní a v zásadě vzato marný podnik. Jako kdyby se pokoušeli o třetí znovuvytvoření Fénixova řádu na způsob cargo kultu2) se snahou přivolat Brumbála z mrtvých, aby je vedl. Hermioniny námitky byly zamítnuty, nejprve Ronem a pak i Dracem a Seamusem. Všichni poukazovali na to, že pokud chtějí skutečně něčeho dosáhnout, má smysl jednat jako skupina. Společně budou mnohem silnější než jednotlivě.

„Víš, ministerstvo jen tak neřekne ‘Jo, kápli jste na to, lidi,’ a neuvědomí si, co dělalo špatně,” upozornil Draco Hermionu se svou obvyklou směsí neochvějné preciznosti a mírného pohrdání jejími intelektuálními schopnostmi. „Pokud má mít tenhle podnik nějakou šanci na úspěch, budeme muset využít všech výhod, které dokážeme získat. Můžeš si být jistá, že druhá strana nebude váhat udělat cokoliv, co bude v jejích silách, aby nás zastavila.”

„Mluvíš, jako bys měl v zadku strčené koště, normálně, nebo je tohle zvláštní příležitost?” nadhodil Ron rádoby přívětivým tónem, ale i on byl nucen s Malfoyovou analýzou souhlasit.

V ideální situaci by Hermiona nejradši vystoupila veřejně a vedla proti ministerstvu otevřenou kampaň, požadující reformu. Téměř deset let po pádu Voldemorta se nezdálo tak moc žádat, aby tahle machinace už nebyla zapotřebí. Možná by to prošlo v roce dva tisíce osmdesát. Teď ale nebyla ochotná spolehnout se na dobrou vůli organizace, která držela Rona po válce u Svatého Munga proto, aby mohla zůstat u kormidla.

Místo toho navrhli Hermiona, Ron a Draco strategii, jak využít k odhalení nekompetence a korupce ministerstva Jinotaj, aby podnítili veřejné mínění k požadování změny. Draco slíbil, že dodá Jinotaji tolik příběhů, že bude moct psát, dokud mu nedojde inkoust.

Ostatní se zdrželi jakýchkoliv podrobných otázek ohledně toho, kde přesně své informace získal. Začínalo být evidentní, že zvěst o úpadku malfoyovského jmění byla přehnaná, protože to vypadalo, že Draco je schopen udržovat síť kontaktů a špehů, které nashromáždil jeho otec, a taktéž financovat Ligu. Mimochodem, platil taky hypotéku na Hermionin byt. Vzít si ho a znovu vstoupit do kouzelnického světa nebyl zrovna její nápad, takže se nenechala svými zásadami příliš ovlivňovat.

Všeobecnou reakcí členů Ligy na jejich plán byl po jeho předložení tichý souhlas; většina z nich rezignovala na sledování toho, jak jdou věci do kytek, zpovzdálí, takže se jim docela ulevilo, že se bude něco dít, i když šnečím tempem.

Lee Jordan nesouhlasil.

„Co to jako je? Vy prostě dopustíte, aby ministerstvu všechno prošlo, a budete psát články do Jinotaje,” tón jeho hlasu dával jasně najevo nízké mínění o časopise a Hermiona sebou trhla, „jak je to všechno strašné?” Leeovy oči přejely po místnosti a zastavily se u Weasleyových. „S největší pravděpodobností nechali vašeho otce vykrvácet, aby jim nestál v cestě! Myslíte si, že to napravíte tím, že přimějete lidi svrhnout vládu kvůli tomu, že je skřeti se souhlasem ministerstva oškubávají?” zeptal se s odkazem na článek, který koloval po místnosti.

Georgeova tvář při těch slovech zrudla a Ginny sedící poblíž krbu se chystala vyskočit ze židle. Bill sebou trhl, ale nepromluvil; nakonec to byl Ron, kdo klidně odpověděl.

„Poslední věc, kterou by po nás taťka chtěl, by bylo vyrazit a převzít ministerstvo s tasenými hůlkami. I kdybychom mohli. Copak nechápeš, že bychom byli za deset let v úplně stejné kaši? Jen bychom to místo nich měli na hrbu my?”

Lee nevypadal přesvědčeně.

„Bojovala jsem jak proti Voldemortovi, tak proti Grindelwaldovi,” ozval se pisklavý hlas paní Longbottomové, „a souhlasím s vámi, mladý muži. Pro Voldemorta bylo převzít vládu podruhé až příliš snadné.” Po místnosti se neslo souhlasné mumlání starších členů, i když žádný z nich nejspíš nebyl natolik zapojený nebo v takovém postavení jako Augusta Longbottomová, aby mohl pozorovat ministerstvo zevnitř.

„Dokud bude ministerstvo ovládat malá skupina lidí, bude náchylné k manipulaci. Musíme přestat látat díry a místo toho začít napravovat systém,” prohlásil Seamus.

„Proto tam Hermiona dala všechny ty věci o demokracii,” doplnil Ron, jako kdyby předváděl nové štěně.

„A mudlovský svět je samozřejmě ve všech směrech dokonalý?” zeptala se Hannah Abbottová s ostrostí, kterou by od ní Hermiona nečekala.

„Ne, není,” připustila Hermiona pohotově. „Vlastně jsem tady někde měla citát…” Přehrabovala se v tašce s knihami, zatímco Ronovo hlasité zasténání vyvolalo pár úsměvů a odlehčilo atmosféru.

„Tady! Je to od Winstona Churchilla,” oznámila Hermiona a vítězoslavně vytáhla kus pergamenu, který hledala. Vypadalo to, že to jméno je povědomé aspoň polovině osazenstva místnosti.

V tomto hříšném a strastiplném světě lidé vyzkoušeli a ještě vyzkouší mnoho forem vlády,” četla jasným hlasem. „Nikdo nepředpokládá, že demokracie je dokonalý a neomylný systém. Popravdě už bylo řečeno, že demokracie je nejhorší formou vlády s výjimkou všech těch forem, kterými ji čas od času lidé chtěli nahradit.” Náhle se cítila velmi unavená. „Mysleli jsme, že bychom to mohli v kouzelnickém světě aspoň zkusit, protože současná forma vlády není příliš úspěšná.”

„Protože jste to všichni podepsali, předpokládám, že s Hermionou souhlasíte,” dodal Ron a znovu tak převzal kontrolu nad konverzací.

„A on?” zeptal se ještě ne zcela spokojený Lee a ukázal na Draca, který mu čelil a tvářil se naprosto lhostejně. „Přijal Znamení zla! Co tady sakra dělá?”

„Je tady, protože s námi souhlasí. Hermiona se za něj přimluvila. Nevěříš jí?” zeptal se Ron a otázka zůstala nepříjemně viset v náhle napjatém ovzduší v místnosti. Byl tu aspoň jeden Weasley, který Hermioně nevěřil. Kdyby teď Ginny promluvila, celý podnik by se mohl začít hroutit. Hermiona si všimla, že ani Theodor Nott nevypadal moc klidně. Sama se ze všech sil snažila působit nezaujatě.

„Přestaň se chovat hloupě, Jordane! Nedochází ti to?” ozval se neznámý hlas. Zájem přítomných se přesunul do rohu ke krbu, který bývalo obvykle umístěno rádio. Teď tam seděla tmavá dívka s pohrdavým výrazem ve tváři. Hermioně chvíli trvalo, než ji zařadila. Tracey Davisová, vzpomněla si konečně, zmijozelka, nijak zvlášť upovídaná, i když se zdálo, že je vždy odněkud z rohu zaujatě pozoruje.

„Potřebuješ spojence a nemůžeš si vybírat. Smiř se s tím,” pronesla blahosklonně, jako kdyby ji ten rozhovor už nudil. „Ministerstvo od války zachází se zmijozely jako se špínou - využijte to!”

„Bojovala jsi v Bradavicích,” ozval se náhle Dean Thomas. „Viděl jsem tě - bojovala jsi na naší straně!”

Pohled, který mu Tracey věnovala, měl sílu proměnit ho v led. „Bojovala jsem proti Voldemortovi, ty hlupáku. Pokud si vzpomínám, nebyla to jen nebelvírská párty,” odsekla.

„Ale ty jsi byla na správné straně,” namítl Dean a zamítavě mávl na Draca. „On ne.”

Tohle byl očividně okamžik, který Draco považoval za nejvhodnější pro vstup do šarvátky, a když se naklonil, aby promluvil, Hermiona sebou trhla. Tohle nemohlo dobře skončit.

„Ne, Thomasi, nebyl jsem. Ale lichotím si, že jsem na ní teď,” prohlásil ostře. „Neudělal jsi nikdy nic pitomého, když jsi byl mladý? Mám dojem, že si vzpomínám na sázku zahrnující Blaise, potlouk a Madam Pinceovou -”

Dean náhle začal nesouvisle koktat a místo něj zvedl válečnou sekeru Seamus. „To se vážně snažíš říct, že přijmout Znamení zla je totéž jako pobíhat po knihovně nahý?” zeptal se rozzlobeně. Tlumené hihňání a narůstající pochechtávání přehlušil Lenčin smích jasný jako cinkot zvonku.

„Ne,” připustil Draco se rty tak těsně sevřenými, že mu na tváři tvořily jen úzkou, bezkrevnou ránu. „Jen to, že obojí byly chyby a při zpětném pohledu strašně hloupé.”

„Takže sňatek s Hermionou a vstup do Ligy je nějaký druh pokání za tvoje hříchy?” zeptal se Seamus. „Opravdu čekáš, že tomu uvěříme?”

Dracovýma očima problesklo něco nebezpečného, ale k Hermionině úlevě zůstal navenek klidný.

„Nečekám, že budeš něčemu věřit, Finnigane, kromě důkazů viděných na vlastní oči. Podepsal jsem se. Vzal jsem si mudlorozenou. Weasley tam byl a může to potvrdit, pokud mi nevěříš. Jsem tady a plánuji spiknutí proti ministerstvu, které by mě mohlo snadno dostat zpátky do Azkabanu, kdyby se na něj přišlo.”

Když Hermiona zachytila výraz na Georgeově tváři, pomyslela si, že tu poslední poznámku si možná měl nechat pro sebe. Ten výraz si pamatovala z jeho poslední dnů v Bradavicích. Ale vypadalo to, že Seamusovi na neuvážené připomínce Dracova nejistého postavení vůči ministerstvu nezáleží.

„Ale proč?” naléhal dál a zdálo se, že mluví za většinu těch, co zbyli z Brumbálovy armády a druhého Fénixova řádu. Tracey Davisová sledovala Draca i Seamuse se stejnou mírou pohrdání.

„Jeden moudrý muž jednou řekl, že definice šílenství je dělat totéž znovu a znovu a očekávat jiný výsledek. Nadřazenost čisté krve se ukázala jako pošetilý nápad, tak doufám, že rozumná umírněnost bude fungovat lépe,” odpověděl Draco, stále se vyhýbající záměrné provokaci.

„Chceš říct, že teď je rozumná demokracie?” zeptala se Angelina, která očividně měla problém tomu uvěřit.

„Ve srovnání s alternativou ano. Nezapomeň, že jsem tu realitu viděl z mnohem větší blízkosti než většina z vás,” připomněl jí Draco.

„Jestli už jste skončili s hrabáním v minulosti, můžeme se pustit do práce?” vyštěkl skřípavý hlas. „Víte, někteří z nás nemají celé století na to, aby překonali minulé křivky.” Paní Longbottomovou zřetelně nezajímaly překvapené výrazy, které její prohlášení vyvolalo. „Myslíte si, že před vámi nikdo nikdy nebyl ve válce? Měla jsem stejný spor s dědečkem tohoto mladíka a s jeho otcem taky. Mimochodem, oba mluvili mnohem kajícněji než tady mladý Draco.” Ronovi se úšklebek stěží vešel na tvář a Hermiona v duchu zasténala, protože počítala, kolikrát v budoucnu použije termín ‘mladý Draco’, než ho to přestane bavit. „Přesto si nikdo z nich nikdy nevzal mudlorozenou. Možná byste mohli zvážit, že tenhle by to opravdu mohl myslet upřímně.”

Augusta Longbottomová obrátila svůj ostrý pohled na Seamuse, který se stále nakláněl dopředu, jako by očekával boj.

„Revoluce jsou pro mladé,” prohlásila. „Barikády a romantismus! To svět nezmění. Dejte na mou radu a snažte se být moudřejší. Lidé se mění, to nakonec změní svět. To, co teď potřebujete, je mluvit spolu a naslouchat. Ne hloupé pózování nebo rýpání se ve starých ranách.”

Seamus zrudl, ale poslouchal. Dokonce i Tracey nechala svou masku chladné lhostejnosti mírně sklouznout.

„Viděla jsem přicházet a odcházet Řády a Ligy a také Pány zla, či jak si říkají. Můžu vám říct, že hloupost lidstva nezná hranic. Aspoň tentokrát to vezměte za správný konec. Pokud se dokážete vyhnout tomu, abyste se v tom šťourali a hádali se mezi sebou, možná opravdu něčeho dosáhnete.”

Napětí v Ronových ramenou viditelně povolilo a konečně se mohli pustit do práce. Hermiona zaznamenala, že Draco stále přitahuje pár temných pohledů, ale vždyť přece neočekávala, že ho přijmou s otevřenou náručí. Koneckonců, kdyby se věci odehrály jinak, pravděpodobně by proti němu vystoupila s obviněním ona sama.

***

Poznámky k překladu:

1) Guardian – významný britský deník

2) cargo kult – vysvětlení např. viz https://cs.wikipedia.org/wiki/Cargo_kult

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: 15. Děti revoluce - část 2/2 Od: zuzule - 11.04. 2022
Jojo, Augusta je tam potreba, nejen klidni vasne, ale ma i pravdu... Snad se ostatni pouci. Dekuju!
Re: 15. Děti revoluce - část 2/2 Od: Jacomo - 23.04. 2022
Augusta zcela ovládla kapitolu a nakrátko i Ligu. Jen kdyby těch starostí nečíhalo kolem víc... Díky moc, zuzule.

Re: 15. Děti revoluce - část 2/2 Od: Lupina - 10.04. 2022
Já věděla, že babi Longbottomová se bude hodit. Uklidnila vášně Nebelvírů a konečně se začně něco dít. I když se nedivím, že Dracova přítomnost některé lidi zneklidnila. Přeci jen, zkušenosti s ním neměli dobré. Ale věřím, že jejich nedůvěru Draco rychle překoná. Děkuji, Jacomo, za další super kapitolu.
Re: 15. Děti revoluce - část 2/2 Od: Jacomo - 23.04. 2022
Augusta válí, úžasné však je, že jsou jí ochotní naslouchat. To taky není úplně běžné, aby se mládí nechala usměrňovat stářím, tady ale je přece jen ta válečná zkušenost ještě živá a to poněkud mění situaci. Musím se uculovat nad tvými slovy o Dracově překonávání nedůvěry okolí. Netušíš, jak moc jsou prorocká :-) Díky moc za komentář, Lupinko.

Re: 15. Děti revoluce - část 2/2 Od: katrin - 09.04. 2022
Ha! Vsak autorka studovala politologiu? Takrto logicke argumenty len v tak svete FF nenajdes. A ked sme uz pritom, tak vlastne ani v tom nasom realnom nie…
Re: 15. Děti revoluce - část 2/2 Od: Jacomo - 23.04. 2022
Netuším, co autorka studovala, ale je z Irska, takže některé věci má tak říkajíc z první ruky. Proto ta silná paralela s naším reálným světem... Díky za komentář, katrin.

Re: 15. Děti revoluce - část 2/2 Od: kakostka - 09.04. 2022
Uffff, to vážně vypadá na generace, ale asi to je nutné. Augusta boduje, umí vypíchnout podstatné. Zažila už mnoho a tak vidí na čem záleží a na čem ne. Mladý Draco, hi hi hi. Obdivuju Malfoyvo sebeovládání:-) a ještě se oženil s mudlorozenou... udělal mnohem víc než otec a dědeček... Nedivím se, že Lee pochyboval, Tracy je fajn postava a vypadá to, že se skupinka postupně sbližují a hlavně rozrůstá. Jasně, stoupá tím riziko prozrazení, ale zase jich bude víc a hodí se každá ruka. Jsem zvědavá, jaké ma Draco další kroky. Georgův lesk v oku trošku děsí, ale snad se projeví jeho loajalita vůči rodině a vyššímu plánu a nesklouzne jen k pomstychtivosti a "srovnání účtů". děkuju za další díl krásné povídky, je božíííí.
Re: 15. Děti revoluce - část 2/2 Od: Jacomo - 23.04. 2022
Mně se moc líbí, jak autorka ukázala, že i když mají stejný konečný cíl, cesta k němu nebude jednoduchá. Každý jsou jiný, vyšli z jiných poměrů, mají různé zkušenosti a želmerlin v některých případech i stáli dřív proti sobě. Udržet po kupě takovou různorodou skupinku není a nebude jednoduché. Draca a Hermionu navíc čekají ještě další problémy, které prověří jejich loajalitu a životní postoje. Liga teď půjde chvíli stranou, ale určitě se k ní ještě vrátíme. Díky moc za krásný komentář, kakostko.

Re: 15. Děti revoluce - část 2/2 Od: moiki - 09.04. 2022
Děkuju moc za další přeložený díl.
Re: 15. Děti revoluce - část 2/2 Od: Jacomo - 23.04. 2022
A já děkuju za přízeň, moiki.

Re: 15. Děti revoluce - část 2/2 Od: luisakralickova - 09.04. 2022
Jo, jo prohlášení paní Augusty tesat do kamene. Díky za překlad, Jacomo.
Re: 15. Děti revoluce - část 2/2 Od: Jacomo - 23.04. 2022
Augusta na hrad! Bradavický :-)) I já děkuju, luiso,

Re: 15. Děti revoluce - část 2/2 Od: denice - 09.04. 2022
"Můžu vám říct, že hloupost lidstva nezná hranic. Aspoň tentokrát to vezměte za správný konec. Pokud se dokážete vyhnout tomu, abyste se v tom šťourali a hádali se mezi sebou, možná opravdu něčeho dosáhnete.” - Pozvat Augustu Longbottomovou byl skvělý nápad. Pěkně ty hašteřivé horké hlavy postavila nohama na zem :-) Zdá se, že liga je zachráněná. Díky.
Re: 15. Děti revoluce - část 2/2 Od: Jacomo - 23.04. 2022
Původně ji tam nechtěli a teď jim to zachránila, že? Moudrá to žena, pěkně jim schladila hlavy. Ještěže jsou ochotní jí naslouchat. V dalších kapitolách se víc soustředíme na mladé manžele Malfoyovy. Liga je sice důležitá, ovšem Draco bude muset řešit úplně jiné problémy. Díky za komentář, Denice.

Re: 15. Děti revoluce - část 2/2 Od: Claire - 09.04. 2022
Augusta válí - ta dostat absolutní velení a volnou ruku, to by všichni ti rozvášnění a jen oni pravdu mající usmrkanci nestačili zírat. Obávám se ale, že to zas dopadne jako vždy - sami se utopí v žabomyších válkách. Merlinečku, Draco, tolik času a mravenčí práce jsi plánu věnoval - nemohl sis sestavit použitelnější bojové uskupení? Moc děkuji za další dílek, Jacomo.
Re: 15. Děti revoluce - část 2/2 Od: Jacomo - 23.04. 2022
Paní Longbottomová je rozhodně hvězdou kapitoly a těm ostatním bych poskytla trochu důvěry - věřím, že jí budou naslouchat a dají si alespoň někdy říct. Třeba teď to zabralo. Draco si bohužel nemohl sestavit lepší uskupení, musel brát, co je, k dispozici má jen málo zmijozelů, kteří to vidí stejně. Taková škoda, když je potenciál vyplýtván na špatné myšlenky. Díky moc za komentář, Claire.

Re: 15. Děti revoluce - část 2/2 Od: Gift - 09.04. 2022
Ha! Myslim, ze svet by potreboval mnohem vic pani Longbottomovych. A ten nas nevyjimaje! Vzdycky me fascinovaly povidky, ktere se by daly 1:1 aplikovat na nas svet. Tato rozhodne patri k nim. Navic pomalu ale jiste citim, ze cim vic ctu, tim vic se zamilovavam do Draca. :-) Tudiz tu mame intelektualni i romantickou stimulaci, ktere jednoduse nemohu odolat. Nadherne si nam to vybrala (a prelozila!), draha Jacomo. Moc dekuji!
Re: 15. Děti revoluce - část 2/2 Od: Jacomo - 23.04. 2022
Ano, propojení či paralela s naším světem jsou jednou z věcí, které ve fanfiction vysloveně vyhledávám a moc ráda překládám i čtu. Takže mě moc těší, že to nachází odezvu i u čtenářů. Hermiona se zřejmě taky pomalu, velice pomalu do Draca zakoukává, ovšem s ohledem na jeho věčné intriky je otázkou, jestli si to on u ní nepokazí. Moc děkuju za pochvalný komentář, Gift!

Prehľad článkov k tejto téme:

hiddenhibernian: ( Jacomo )27.08. 2022Epilog - Epitaf
hiddenhibernian: ( Jacomo )20.08. 202232. Polibek na Bermondsey Street
hiddenhibernian: ( Jacomo )13.08. 202231. Slunce ve tvých dlaních
hiddenhibernian: ( Jacomo )06.08. 202230. Osudu pro smích
hiddenhibernian: ( Jacomo )26.07. 202229. Dopad
hiddenhibernian: ( Jacomo )23.07. 202228. Následuji tě do temnoty
hiddenhibernian: ( Jacomo )16.07. 202227. Exodus - část 2/2
hiddenhibernian: ( Jacomo )09.07. 202227. Exodus - část 1/2
hiddenhibernian: ( Jacomo )02.07. 202226. Hvězda vždycky září jasně
hiddenhibernian: ( Jacomo )25.06. 202225. Intermezzo
hiddenhibernian: ( Jacomo )18.06. 202224. Návrat z exilu
hiddenhibernian: ( Jacomo )11.06. 202223. Konec světa
hiddenhibernian: ( Jacomo )04.06. 202222. Dulce et decorum est
hiddenhibernian: ( Jacomo )28.05. 202221. Cvičení z praktické archeologie
hiddenhibernian: ( Jacomo )21.05. 202220. Minulost je neznámé území
hiddenhibernian: ( Jacomo )14.05. 202219. Prozření pomaleji chápajících
hiddenhibernian: ( Jacomo )07.05. 202218. Konec - část 2/2
hiddenhibernian: ( Jacomo )30.04. 202218. Konec - část 1/2
hiddenhibernian: ( Jacomo )23.04. 202217. Zmizení
hiddenhibernian: ( Jacomo )16.04. 202216. Uletět odtud
hiddenhibernian: ( Jacomo )09.04. 202215. Děti revoluce - část 2/2
hiddenhibernian: ( Jacomo )02.04. 202215. Děti revoluce - část 1/2
hiddenhibernian: ( Jacomo )26.03. 202214. Ještě jednou a s citem
hiddenhibernian: ( Jacomo )19.03. 202213. O přízracích a laskavosti
hiddenhibernian: ( Jacomo )12.03. 202212. Hnízdo zmijí
hiddenhibernian: ( Jacomo )05.03. 202211. Pomalá cesta ke světlu
hiddenhibernian: ( Jacomo )05.02. 202210. Princův příběh - mezihra
hiddenhibernian: ( Jacomo )20.11. 20219. Kouzelné slůvko
hiddenhibernian: ( Jacomo )13.11. 20218. Vyprávění krotitele draků
hiddenhibernian: ( Jacomo )30.10. 20217. Peklo jsou ti druzí
hiddenhibernian: ( Jacomo )23.10. 20216. Pro větší dobro
hiddenhibernian: ( Jacomo )16.10. 20215. Ulice, které jsme znávali
hiddenhibernian: ( Jacomo )09.10. 20214. Vzkříšení z popela
hiddenhibernian: ( Jacomo )25.09. 20213. Drsné probuzení
hiddenhibernian: ( Jacomo )18.09. 20212. Má to háček
hiddenhibernian: ( Jacomo )11.09. 20211. Shledání na Bermondsey Street
hiddenhibernian: ( Jacomo )04.09. 2021Prolog
. Úvod k poviedkam: ( Jacomo )04.09. 2021Úvod - Když voda opadne