Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Coeur Corrompu

Kapitola 8

Coeur Corrompu
Vložené: Jimmi - 26.10. 2009 Téma: Coeur Corrompu
Jimmi nám napísal:

All Characters belong to JKR . Autor anglického originálu Coeur Corrompu : Smashed Sunshine.

8/24.

Kapitolu venujem Sele, beruške1, wanilke, komete, Jenny, ladyF, cyrus a JSark.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 8

Prišiel si úplne neohlásený

oblečený, inak než si chodieval doteraz

je mi z teba do smiechu, keď hádžeš pózy.

Tak vyzleč tie svoje snobské handry,

veď vieš, že mňa neoklameš

aj keď si sa zrazu stal niekým,

Si niekým, koho už nespoznávam.

Správaš sa akokeby si už nepoznal pohodu

Snažíš sa vyzerať cool, pôsobíš však len ako blázon

Tak mi povedz:

Prečo musíš zo všetkého robiť takú vedu?

To, ako sa hráš na niečo, čím nie si, ma ubíja

Zmier sa s tým, že život je už raz taký:

raz si hore a raz dole

a to, čo dostávaš, musíš premeniť na úprimnosť

a musíš mi sľúbiť, že už nikdy ťa nepristihnem pri pretvárke

Nie nie nie!

Preklad: http://musicstation.sk/texter/avril-lavigne-complicated-preklad-2.html

Prúžky zmrzliny a hnedej tekutiny sa miešali, kým Ginny pomaly tancovala lyžicou v elegantnom pohári, jej oči uprené na tú striebornú. Bývala to vždy farba, nad ktorou nikdy neuvažovala. V škole sa vždy spájala so zelenou, farbou, ktorá mohla každému nahnať do srdca strach. Vždy jej tvár rozžiaril úsmev, keď začula, čo pre muklov predstavovala zelená. Mala to byť neutrálna farba! Smiala sa nad tým predpokladom. Pre ňu znamenala Slizolin a ten znamenal jediného chlapca. Problém bol, že on už viacej nebol chlapcom. Bol plne dospelým mužom, a ach aký mužom. Nemohla sa zbaviť myšlienok na neho; občas ju to zaviedlo k tomu, že skončila s akýmsi druhom očarenia, ktoré sa jej vplietlo do snov. Hlboko dole ale vedela, že je tam oveľa viac.

Znova sa jej myšlienky vrátili k striebornej. Celkovo to bola nádherná farba, ani to nemohla poprieť. Uvažovala, prečo vždy bola spájaná so zelenou. Možno strieborná bola tou čistou stranou Slizolinu. Zlatá a strieborná by sa podľa jej názoru k sebe väčšmi hodili. Znova zastavila svoje myšlienky, keď sa začali zatáčať opäť k nemu. Bol to začarovaný kruh. Všetko ju mohlo priviesť k myšlienkam na Draca Malfoya a zakaždým sa striasla pri ten dôvernosti jej pocitov. Nebolo to tak dávno, čo zbadanie vecí ako rozfúkanie kvetín by ju prinútilo zavolať Harrymu, len aby počula jeho hlas. Smutne sa pre seba usmiala. V tom čase sa cítila šťastná, ale teraz si uvedomila, že to nebolo nič iné okrem ružových okuliarov, ktoré jej kalili úsudok. Bol to vzťah, v ktorom ona odvádzala všetku prácu. Ona organizovala schôdzky a večierky, ona ho povzbudzovala, aby ju pobozkal. Keď o tom teraz premýšľala, uvedomila si, že to skoro bola vždy ona, ktorá ho prvá pobozkala. Pripadala si ako blázon.

Keď sa s ňou Harry stretol v ten horúci letný deň, aby opravil plot, vedela, že sa niečo magické udeje. V tom čase mala len devätnásť a svet bol také desivé miesto. Bývalí majitelia jej domčeka boli nedbalí a neopravili uvoľnenú výplň v kývajúcom sa plote. Hoci sa všetko na tom dome vyklalo, bolo to to, čo ju na ňom priťahovalo. Ako ona bol podivný a dokonca ak to vôbec bolo možné, pociťovala s ním spojenie. Harry, večný mučeník, sa ponúkol, že jej ho pomôže podoprieť po mukelsky. Ginny trvala na tom, že vonku na verejnosti to bude spravené poriadne a nepoužije sa žiadna mágia. Slnko bolo na vrchole, keď vyšli do záhrady, vôňa letných kvetín sa zdala byť opojná. Otrela si pot z obočia a pozrela k Harrymu, ktorý sa zdal, že ju uprene sleduje. Jej obočie muselo prezradiť jej spýtavé otázky, pretože vykročil bližšie k nej a uhladil jej prameň vlasov z tváre. Jeho sladký zastrený hlas sa zmiešal s jeho vôňou, aby prilákal Ginny pobozkať ho. Odvtedy to šlo pomaly z kopca.

Pustiac lyžicu si priložila ruky k ústam a fúkla na ne. Chlad toho rána ju štípal na koži. Dávno odišiel ten letný deň, teraz bolo všetko zanechané krutej realite zimy. Zdala sa strhávať všetku tú bielobu a čiernotu, zanechávajúc len šedú. Bolo to jednotvárne a mierne deprimujúco pomiešané s jej situáciou. Len včera sa rozjasnila a šla sa stretnúť s Narcissou Malfoyovou. To určite zoslabilo všetko to svetlo z jej očí. Bola si skoro istá, že tá žena nechcela privodiť Ginny túto náladu, ale nebola si celkom istá. Možno to bol ten dom, ktorý to urobil. Bol impozantný a ohromujúci. Vo svojej veľkoleposti Ginny vydesil.

Osamotená a sama sa k nemu priblížila a pokorne zaklopala na dvere. Dokonca tie dvere sa zdali desivé, uvedomila si, keď uvažovala, či toalety budú ešte horšie. Udusiac tie myšlienky nakoniec skončila v spoločnosti ženy samotnej.

Akosi si ju Ginny predstavovala vyššiu a náročnejšiu. V skutočnosti sa ale zdala malá, ani nie polovica ženy z tej, ktorou zvykla bývať. Od toho okamihu to bolo naplánované a Ginny rozumela prečo. Narcissa sa snažila ochrániť svojho syna. Ale to nijako Ginny nepomáhalo, jediné, čo zistila, boli detaily o predpokladanej Dracovej smrti. Narcissa sa uistila, že zašla o tomto jednom do množstva detailov. Ginny zistila, že je skoro presvedčená, že je mŕtvy, s výnimkou toho, že vedela, že nie je. Existoval len jediný bod, ktorý ju zaujímal.

Keď odchádzala, Narcissa sa postavila a jej hlas prerezal ticho v izbe. "Vedomosti sú moc, slečna Weasleyová. Mať vedomosti znamená mať nad niekým moc. Aspoň to si všetci môžeme zaslúžiť. Dúfam, že nájdete čokoľvek, čo hľadáte, pretože potom možno budete mať moc."

Pre Ginny bolo zvláštne počuť tie slová. Boli to jediné slová, ktoré neboli zautomatizované a zneli, ako keby mali skrytý význam. Aký, na to nemohla prísť, ale pripadala si kvôli tomu hlúpo. Zakloniac sa hlbšie do kresla premýšľala o tom ešte viacej. Posledných pár dní jej veľmi málo odhalil o Dracovi či jeho situácii. Stále neprišla úplne na to, čo od neho chcelo ministerstvo, hoci svoje podozrenie mala.

Takže teraz bola bez práce. Navštívila všetkých ľudí zo svojho zoznamu a na nič neprišla. Kancelária bola cez deň zatvorená kvôli uzdraveniu Rona, ktorého párkrát praštilo očarované piáno. Wealeyovský klan sa ešte nestretol a Ginny nemala, čo iné na práci. Jediné, čo mohla robiť, bolo relaxovať a to robiť sama bolo ťažké. Bola príliš napätá, aby dlho sedela a predsa príliš unavená, aby stála. Ale najviac zo všetkého zistila, že sa túži s niekým porozprávať, ale to by znamenalo, že by si musela vyliať srdce. Jej srdce bolo v tejto chvíli mučivým miestom. Bola ťahaná medzi nádejou na Harryho a túžbou, ktorú predstavoval Draco. Ako tieto myšlienky prechádzali jej hlavou, začula zazvoniť zvonček na dverách a okamžite vyskočila.

Prvá vec, čo jej prebehla hlavou, bolo to, ako vyzerá. Pozrúc sa nadol, obočie sa jej poskladalo do ustarosteného zamračenia a zahryzla si do spodnej pery. Možno pyžamo so Snoopym nebolo to najideálnejšie v čom otvoriť dvere. Rýchlo uháňajúc do kuchyne prešla k radiátoru a schmatla trochu vlhký sveter, ktorý bol cezeň prehodený. Natiahla ho na seba, schmatla sukňu, ktorá bola na ňu príliš dlhá a natiahla si ju tiež. Keď sa na seba pozrela, mala dojem, že vyzerá ešte horšie než predtým. Sukňa bolo šedá a hodvábna, čo spôsobilo, že sa prilepila na pyžamové nohavice pod ňou. A to jej dalo pokrčený vzhľad. Vzdychla si, ale bolo za ňu rozhodnuté, keď zvonček zazvonil znova. Zamrmlala kúzlo, aby skrotila vlasy a čoskoro odomykala západku na dverách, pokojný úsmev na tvári.

Ten pomaly vybledol, keď sa ocitla tvárou v tvár veľmi nahnevane tváriacemu sa Harrymu. Prepchal sa popri nej, trochu do nej vrazil.

"Hej!" zavolala, "hej! Vôbec som nepovedala, že môžeš vojsť!"

"Vyfuč, Gin," zamrmlal Harry, "potrebujem s tebou hovoriť a myslím, že sa mi vyhýbaš."

Ginny sa pozrela na zem. Bola to pravda, samozrejme, ona sa mu vyhýbala. Bola všade a kdekoľvek, aby sa mu vyhla. Nanešťastie ale vedela, že to dlho nevydrží. Harry mal otravný zvyk byť vytrvalý a tento rozhovor bol nevyhnutný. Zhlboka sa nadýchla a pozrela nahor s rezignovaným pohľadom. "Čo chceš, Harry? Švihni si, mám veľa práce."

"Neklam mi, Gin," povedal zlomyseľným šeptom. "Viem, že je kancelária zatvorená a ten Malfoyov prípad nikam nevedie. Hermiona mi to povedala, skôr než som sem prišiel."

"To bol vždy ten problém s tebou, Harry! Ty vždy, vždy predpokladáš, že nemám nič lepšie na robote než prácu a rodinu. Naozaj mám iných priateľov, aby si vedel," odvetila podráždene.

"Pozri, nie som tu, aby som sa hádal. Len sa chcem porozprávať, to je všetko."

"To je jediné, čo si ty kedy chcel robiť," zamrmlala trpko, keď zatvárala dvere. Keď boli zatvorené, otočila sa, aby zistila, že Harry vošiel do obývacej izby. "Cíť sa ako doma, prečo by si sa necítil!"

Prekrížila si ruky na hrudi a nasledovala jeho príklad. Harry sa prechádzal po malej miestnosti, jeho prítomnosť ju robila ešte menšou. Bol to ďalší z jeho otravných zvykov. Spôsoboval, že sa Ginny cítila bezvýznamne kedykoľvek boli spoločne vonku. Vtedy ten nepríjemný pocit ignorovala. Pomyslela si v duchu, že mu je každým spôsobom rovná, ale nikdy nebude tak milovaná a tak zbožňovaná ako Harry. Nikdy bude mať nikoho, kto by poznal jej meno či dokonca vedel o tom, že existuje.

"Pozri, Gin..." začal, potom zastal a zložil si okuliare. Ginny predpokladala, že to bolo nervozitou a nie skutočnosťou, že bola taká škaredá, že sa na ňu nechcel pozrieť. Všeobecne to bola potešujúcejšia myšlienka. "Už viacej nemôžem odkladať odchod a strávil som celú noc premýšľaním... premýšľaním o tebe a o tom, ako ťa veľmi milujem."

Vydýchla, v duchu sa zasmiala a posadila sa na gauč. Bolo ironické, že keď sa práve začínala dostávať cez Harryho, tak on konečne urobil tú jedinú vec, ktorú chcela. Teraz na ňu zízal, ako keby bola trochu pomätená a Ginny sa prinútila tváriť sa vážne pre jeho dobro. "Ty ma miluješ...?" nakoniec sa spýtala.

"Áno, milujem ťa a to je dôvod, prečo ťa žiadam... žiadam..." Harry znova zmĺkol.

"Žiadaš ma o čo?" zašepkala Ginny, srdce jej bilo v hrudi rýchlejšie.

"Nuž... Chcel som vedieť, či by si možno, či by si rada, vieš... išla do tej Číny so mnou," povedal tak rýchlo ako mohol. "Myslím... iba ak chceš ísť. Nechystám sa na teba nejako tlačiť, aby si odpovedala."

Izbu ovládlo mlčanie. Čiastočne preto, že Harry dokončil svoju reč a čiastočne preto, že Ginny bola príliš šokovaná, aby formulovala slová. Očakávala dôležitejšiu otázku a kvôli tomu to bolo prekvapivejšie než keby ju Harry navrhol. Všetko jej pripadalo také náhle. Jeden týždeň sa s ňou rozíde, na ďalší chce, aby opustila všetky svoje korene a založila si vlastné hniezdo v úplne cudzej krajine. Ona nevedela ani čínsky! Keď zdvihla ruku k hlave, mohla cítiť prichádzať blížiacu sa bolesť hlavy. Niečo, čo sa jej vždy stávalo, keď v jej hlave bolo príliš veľa vecí a práve teraz ich bolo viac než inokedy.

"Chápem, že potrebuješ čas o tom popremýšľať," povedal Harry, keď sa vedľa nej posadil a pohol jej bradou tak, aby sa pozerala na neho. "Takže sa vrátim a zistím, aká bude tvoja odpoveď."

Nahnúc sa trochu vpred zachytil jej pery jemným bozkom. Bol pomalý a rýchly súčasne a Ginny si nebola príliš istá, prečo sa udial. Bola si poriadne istá, že nechce, aby ju Harry viacej bozkával, ale časť z nej nedokázala odolať. Tá časť to nikdy nebude schopná. Býval chlapcom jej snov, najdôležitejším mužom a jej najdrahším. Možno vždy bude, ale ona chcela nájsť niečo iné, niečo menej predvídateľné. Pomaly ho odtlačila, ten okamih bol preč a tak aj Harry.

Zízajúc na prázdny priestor, kde bol, kde sedel len pred sekundami, sa Ginny zhlboka nadýchla. Prečo sa všetko pozvoľna stávalo také komplikované? Prečo to proste nebol ten jednoduchý prípad, keď chlapec stretne dievča, chlapec a dievča sa zamilujú a žijú šťastne až do smrti? Vždy musia existovať komplikácie a ona presne vedela, čo sú zač. Keď bozkávala Harryho, premýšľala o Dracovi. Pretože na neho myslela predtým, bol to začarovaný kruh. Jediná možnosť ako ho prelomiť, bolo postaviť sa jej obavám, ale čo to presne boli za obavy?

Oprela sa chrbtom a vyhodila nohy na pohovku. Nuž, bol to jej milostný život, ktorý zahŕňal jedného muža. Harryho Pottera. Potom tu bola jej náhla posadnutosť tým, čo si priala, aby bol jej milostný život. Draco Malfoy. Jeden muž, ktorý bol skvelý a zbožňovaný miliónmi. Ďalší muž, ktorý bol nenávidený a zjavne tak neobľúbený, že musel predstierať svoju vlastnú smrť. To bol ten chuligán, pomyslela si. Harry sa stal predvídateľný a naozaj ľahostajný. Draco bol vzrušujúci a spôsoboval jej chvenie, kedykoľvek bol v jej blízkosti. Jej obavou bolo, že pre ňu bude Draco znova mŕtvy alebo že Harry spraví jej život ešte bezvýznamnejší než za aký ho už považovala. Keď sa postavila, dospela k rozhodnutiu. Potrebovala zistiť, či cíti to, čo si myslela, že cíti.

"Malfoy, ty otrava jedna! Viem, že ma môžeš počuť! Okamžite sem dostaň ten svoj zadok, HNEĎ!" Nahlas povedala a tak pokojne ako dokázala. Bol to len tušák, ale predpokladala, že Malfoy nasadil okolo domu štenice. Jedno z prvých pravidiel bytia aurorom bolo vždy sa postarať, aby si vedel, čo sa deje a on mal byť najlepším aurorom, ktoré malo ministerstvo mať.

"Teda nie si tak hlúpa, ako som si myslel, Weasleyová," ozval sa tichý znervózňujúci hlas z druhej strany izby. "To sa ti podarilo."

"Áno, nuž," otočila sa tvárou k nemu, "ja mám do činenia s tým najlepším aurorom."

Draco sa trochu uškrnul a zreteľne sa mu zablesklo v oku. "Určite nie hlúpa. Uvažujem, ako si zistila túto informačnú lahôdku..."

"Na tom práve teraz nezáleží, však?" povedala chladne Ginny.

"Nie, lasička maličká, myslím, že nezáleží. Takže čo chceš, môžem byť mŕtvy, ale párty stále pokračuje." Povedal Draco skoro šeptom. Jeho oči sa zdali civieť na ňu výrazom zvedavosti a to ju prinútilo zachvieť sa. To, že bol desivý, nerobilo to, čo sa chystala urobiť, o nič ľahšie. Bola skoro paralyzovaná strachom pri púhom jeho pohľade. "No tak, dostala si ma sem, tak čo chceš?"

"To je veľmi dobrá otázka," zamrmlala Ginny pre seba, keď sa pozerala na svoje nohy.

"Nuž, ak nevieš, ako to do čerta mám vedieť ja?" posmešne riekol Draco, keď pokrútil hlavou. "Potom pôjdem..."

Bol prerušený Ginny, ktorá schmatla jeho tvár svojou vrelou rukou a potiahla ho nadol, aby bol placho pobozkala. Nemala guráž spraviť to, keď sa na ňu pozeral, ale keď sa na sekundu odvrátil, pokračovala inštinktívne. Jediný spôsob ako sa rozhodnúť, či je toto to, čo chcela. Či bol on to, čo chcela. A v tomto okamihu v čase na tom naozaj nezáležalo.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 8 Od: JSark - 28.11. 2009
Áno! Tak som sa konečne pustila do tejto poviedke. Takže Ginny dala kopačky zjazvenému ksichtu a dáva to dokopy s Dráčikom, no paráda, letím ďalej. :)

Re: Kapitola 8 Od: cyrus - 26.10. 2009
haah... tak to je teda zena cinu ta Ginny, no len som zvedava co zisti... :))) tesim na dalsiu... a dakujem.... pekna kapitolka..

Re: Kapitola 8 Od: Neprihlásený - 26.10. 2009
Moc pěkně napsané, parádně přeložené! :) Díky! Vždycky se mi k sobě pairing Ginny/Draco hodil víc než Draco a Hermiona, ale ne a ne narazit na dobře napsanou povídku s tímhle párem. Vypadá to ale, že tahle bude výjimka. Je mi jasné, že se asi netěší takovému zájmu jako ostatní na téhle stránce, ale přesto bych byla ráda, kdyby si našla chuť pokračovat v překládání, i kdyby to měla být jedna kapitola za měsíc, budu za ní moc vděčná!:)
Re: Kapitola 8 Od: wanilka - 26.10. 2009
Ach jo, zase jsem se zapomněla podepsat...

Re: Kapitola 8 Od: 32jennifer2 - 26.10. 2009
teda, Ginny prevzala iniciatívu???? teda, teda...šikovná holka...=) som zvedavá na Dracovu reakciu... pekný preklad, teším sa na ďalšiu kapitolu...

Re: Kapitola 8 Od: Dessire - 26.10. 2009
Boze neviem nad cim este rozmysla :D ja byt nou, tak berem Draca vsetkymi desiatimi :D ano ano :d pacia sa mi zli chlapci a Draco je moj oblubenec :P

Re: Kapitola 8 Od: kometa - 26.10. 2009
Tak Ginny se odhodlala, jsem zvědavá, co teda zjistí :-D Docela by mě zajímalo, co jí to naznačovala Narcissa a taky se těším, až se věci kolem Draca začnou trochu rozplétat. Díky moc za novou kapitolku, Jimmi, a těším se na další :-)

Re: Kapitola 8 Od: Sela - 26.10. 2009
No není ten Harry úžasný? Přivázat k raketě a poslat do Číny expres.:-) V téhle povídce mi nějak štve.:-) Jinak ten konec byl perfektní. Děkuji za překlad i věnování.

Prehľad článkov k tejto téme:

. Pdf na stiahnutie: ( Jimmi )27.12. 2009Pdf na stiahnutie
Smashed Sunshine: ( Jimmi )29.11. 2009Kapitola 24
Smashed Sunshine: ( Jimmi )28.11. 2009Kapitola 23
Smashed Sunshine: ( Jimmi )27.11. 2009Kapitola 22
Smashed Sunshine: ( Jimmi )26.11. 2009Kapitola 21
Smashed Sunshine: ( Jimmi )25.11. 2009Kapitola 20
Smashed Sunshine: ( Jimmi )22.11. 2009Kapitola 19
Smashed Sunshine: ( Jimmi )21.11. 2009Kapitola 18
Smashed Sunshine: ( Jimmi )18.11. 2009Kapitola 17
Smashed Sunshine: ( Jimmi )15.11. 2009Kapitola 16
Smashed Sunshine: ( Jimmi )14.11. 2009Kapitola 15
Smashed Sunshine: ( Jimmi )13.11. 2009Kapitola 14
Smashed Sunshine: ( Jimmi )02.11. 2009Kapitola 13
Smashed Sunshine: ( Jimmi )30.10. 2009Kapitola 12
Smashed Sunshine: ( Jimmi )28.10. 2009Kapitola 11
Smashed Sunshine: ( Jimmi )28.10. 2009Kapitola 10
Smashed Sunshine: ( Jimmi )27.10. 2009Kapitola 9
Smashed Sunshine: ( Jimmi )26.10. 2009Kapitola 8
Smashed Sunshine: ( Jimmi )02.10. 2009Kapitola 7
Smashed Sunshine: ( Jimmi )01.10. 2009Kapitola 6
Smashed Sunshine: ( Jimmi )25.09. 2009Kapitola 5
Smashed Sunshine: ( Jimmi )23.09. 2009Kapitola 4
Smashed Sunshine: ( Jimmi )14.06. 2009Kapitola 3
Smashed Sunshine: ( Jimmi )15.03. 2009Kapitola 2
Smashed Sunshine: ( Jimmi )10.11. 2008Kapitola 1
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )10.11. 2008Úvod