Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Confessions

Kapitola18: Z obou stran

Confessions
Vložené: Jimmi - 01.07. 2022 Téma: Confessions
Octavie nám napísal:

Shrnutí: Hermiona si uvědomí, že nemá šanci udržet svůj nový vztah v tajnosti a bude muset říct své rodině o rozvodu daleko dřív, než plánovala.

Písně, které inspirovaly tuto kapitolu:
Both Sides Now - Joni Mitchell
Prisoner - The Weeknd and Lana Del Rey
Green Aphrodisiac - Corrine Bailey Rae

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.


Kapitola18: Z obou stran


Březen 2030

Draco a Hermiona míří do ministerského zámečku. Sotva projdou dveřmi a už ji přišpendlí proti zdi. „Konečně sami,“ zašeptá jí do ucha. Prsty jí sjíždí po těle, a přitom mačká látku.

„Já vím,“ odpoví s úsměvem a těší se na to, že napětí, které se střádalo celý den, se konečně uvolní.

„Nečekáme návštěvu, že ne?“ zeptá se, když pohledem schvaluje průsvitná bílá tanga, které má Hermiona na sobě.

„Ne. To proto jsem umístila na dveře heslo a vypla příchozí letax,“ skousne si ret a jejich nosy se dotknou. „Harry přece řekl, že moje bezpečnost má největší důležitost.“

„Absolutně. A já tě budu bránit svým vlastním tělem,“ přitiskne své rty na její.

„Tím myslíš 'budu tvůj bodyguard'?“

„To, jak jsem to řekl já, znělo daleko víc sexy.“

„Připraven zamířit nahoru?“ zeptá se Hermiona, protože začíná být netrpělivá.

„Ještě ne,“ odpoví jí s neplechou v hlase a otočí ji. Rychle si rozepne pásek a zip na kalhotech jednou rukou. Tou druhou shrnuje látku jejích šatů. Palcem jí odsune tanga stranou. „Nemáš ponětí, kolikrát jsem snil o tom, že jsi oblečená do průsvitných bílých kalhotek – musím si to teď vychutnat.“

Odpoví mu: „To doufám.“ Zasměje se, protože ví, že její plán splnit Dracovi jeho dávný sen, zafungoval. Byla šťastná náhoda, že narazila na kalhotky tak podobné těm, které měla jako náctiletá.

Draco ji chvíli dráždí a otírá se kůží o kůži, a pak se její hravý smích změní ve sténání rozkoše a prosby. Začíná ho frustrovat směšné množství látky, která jako by mu stále překážela, a tak vytáhne z kapsy hůlku a oddělí sukni od šatů.

„Hej!“ Hermiona stěží nachází slova. „Zrovna jsem si to koupila!“

„Koupím ti další,“ zavrčí, když si užívá svobody pohybu, pevně ji chytne, plácne a pohladí. „Den nemá dost hodin na to, abych s tebou dělal všechny věci, které chci.“

„Já vím.“ Hermiona se nemůže vzpamatovat z toho, jak se díky němu cítí. Pokaždé, když jsou spolu, odemkne v ní další stránku, která touží po osvobození. Zvedne ruku a přitiskne ji ke dveřím, aby se uklidnila, když Dracovy pohyby nabývají na síle. Jak jeho tělo buší do jejího, bojí se, aby se nepraštila hlavou o dveře, a tak si opře čelo o hřbet paže. Malý kousek látky, který má stále mezi nohama, ji nedře, ale umocňuje vzrušení a vyvíjí tlak na těch správných místech.

Po dalším plácnutí přes zadek Draco Hermionu otočí k sobě a obtočí si jednu její nohu kolem pasu. Jeho pánevní kost se do ní zarývá a ona se už nedokáže udržet. Kalhotky, které byly předmětem mnoha snění a honění, jsou pokřtěny.

„Neudržím se na nohou,“ směje se Hermiona a pověsí se Dracovi kolem krku, aby ulevila svým třesoucím se kolenům.

„Ještě nekončíme,“ ujistí ji Draco, když ji zvedne a zamíří do její ložnice, ale nejdřív si ji hodlá přivlastnit ve všech místnostech sídla.

—xoxox—

Po vášnivém milování a tom, co by mohlo být považováno za znesvěcení majetku ministerstva, se k sobě přitulí v posteli hlavní ložnice.

Nákupní tašky jsou rozházené všude po místnosti. Hermiona neměla v plánu opustit pokoj v takovém stavu, ale po Dracově panickém telefonátu věděla, že ji potřebuje. Chtěla začít svůj život nanovo ve všech možných ohledech, dokonce až po koupi nových peřin na postel. Chtěla se ujistit, že až s ní bude Draco poprvé v této posteli, nebudou v ní žádné pozůstatky jejího manželství. Povlečení voní jako čerstvě vybalené z obalu, ale je tak kvalitní, že nepůsobí svědivě.

Zatímco mu přejíždí prsty po pokožce, zeptá se: „Zůstaneš tu na noc?“

„To je formální pozvání?“ vezme jí za ruku a políbí jí na konečky prstů.

„Ano.“

„Tak si skočím domů pro pár věcí,“ znovu ji políbí, ale jsou přerušení Hermioniným mobilem.

Natáhne se přes něj na noční stolek a čte si, kdo to je. „Sakra. To je Ron. Musím to vzít.“

Draco si povzdechne a odtáhne se od ní. „Vsadím se, že ví, že jsme spolu.“

„Pšt,“ rychle ho políbí, než roztomile našpulí pusu. „Ano, Ronalde.“

„Hermiono, snažím se dostat do domu celý den!“ Ron prakticky křičí a Draco tak slyší každé slovo. „Děláš si ze mě srandu? To už jsi mě zablokovala?“

„Harry mě požádal, abych zvýšila zabezpečení zámečku,“ řekne, i když ví, že Harry bude naštvaný, že se na něj vymlouvá.

„Blbost. Prostě nechceš, abych tě načapal s Malfoyem.“

Vypadá to, že Ron ještě po včerejší večeři moc nevychladl.

„Víš co? Je mi to jedno. Já chci jen svoje věci.“

„Všechno jsem ti odpoledne zabalila. Pošlu ti krabici letaxem.“

Krabici? Určitě mám víc věcí než jen krabici, Hermiono. Co třeba všechno z kuchyně? A hudebního pokoje? Moje famfrpálové suvenýry? Fotky?“ s každou položkou, kterou vyjmenuje, se jeho hlas stává hlasitějším.

„Ronalde. Přivolávací a zmenšovací kouzla. Všechno, co jsem musela udělat, bylo jen zakouzlit krabici a přivolat tvoje věci. To není tak složité.“

Draco musí potlačit smích a Hermiona se na něj usměje. Vleze si na něj a přiloží mu prst na ústa.

„No a můžu si to vyzvednout?“ Ron se cítí trochu rozpačitě, že na to nepomyslel sám – zvláště když roztahovacím kouzlem zvětšené krabice jsou jedním z nejprodávanějších položek Weaslyho Kratochvilných kouzelnických kejklí – oddělení domácnosti.

„Pošlu ti to hned teď letaxem. Je to všechno, co z domu potřebuješ?“ ptá se Hermiona. Draco přejede dlaněmi po jejích stehnech.

„Projdu si to a dám ti vědět,“ odpoví Ron, pořád naštvaný, ale už ne tak rozzlobený.

„Jo a přemýšlela jsem o tom celý den, taky jsem se radila s Harrym. Myslí si, že bychom s oznámením rodině neměli moc dlouho čekat. Byli by jen rozhněvaní, že jsme jim to neřekli hned.“

Hermiona se snaží zachovat tvář, když jí Draco jezdí rukama všude možně po těle.

„Jsi si jistá? Uvědomuješ si, jak divný to bude na Roseině svatbě?“ Ron nemůže pochopit, jak by to mohl být dobrý nápad.

Hermiona slyší v jeho hlase pochyby a řekne: „A myslel jsi na to, že by pro ně bylo daleko divnější si to přečíst v novinách?“

„Fajn. Jak to chceš udělat?“

„Všem zítra napíšu a můžeme jim to říct na Albusově ochutnávce v Roseině a Scorpiusově hospodě.“

Když slovo ochutnávka opustí její rty, Draco nadzvedne obočí a inspiruje ho k lízání a kousání jejích bradavek. Musí zatnout zuby a stisknout rty, aby nevydala žádný zvuk.

„Jejich co?“ Ron je zmatený a neví, o čem Hermiona mluví.

„Rose ti to taky neřekla?“ Hermiona cítí úlevu, že nebyla jediný rodič ponechaný v temnotě.

„Neřekla co?“ Ron se opět začíná bránit a cítí se vynechaný.

„Zjistila jsem to včera v noci.“

Hermiona teď projíždí prsty volné ruky Dracovými vlasy. „Děti tajně koupily hospodu a Albus ji bude vést.“

„Tohle prostě miluju, když mi nikdo nic neřekne,“ Ronovy mrzuté, ufňukané výstupy lezou Hermioně na nervy. Draco vidí na její tváři rozmrzelost a hladí ji rukama po zádech, aby se uvolnila.

Hermiona se pousměje a její tón je mnohem méně naštvaný, když svému bývalému říká: „Nejsi sám. Ginny a Draco byli očividně jediní, kteří o tom věděli,“ prozradí a přejede mu nehty po hrudi, když vysloví jeho jméno.

„Fakt super, moje sestra taky kuje pikle s Malfoyem.“

„To stačí, Rone. Zítra rozešlu rodině dopisy a později v týdnu si s nimi promluvíme osobně.“

„Fajn. Čau. Nezapomeň na moje věci,“ řekne Ron úsečně.

„Jdu na-“ Hermiona je šokovaná a Draco se na ni zmateně podívá. „Ten blbec mi to zavěsil. Možná bych mu měla pár věcí rozbít.“

Draco se znovu zasměje. „No, jestli je opravdu čaroděj, měl by být schopný si je opravit.“

„Safra. Máš pravdu,“ oba vypuknou v smích. „Jdu mu poslat tu zatracenou krabici. Oblékni se, můžeš použít krb v mé pracovně.“

Sklouzne z něj a on neochotně vstane z postele. Zatímco ona na sebe rychle hodí saténový župánek a pantofle, Draco se musí zabývat svými trenýrkami, kalhoty, páskem, ponožkami, botami a košilí. Sakem, vestou ani kravatou se neobtěžuje. „Víš, je mnohem jednodušší, když přespáváš ty u mě.“

„Možná pro tebe,“ zasměje se.

Draco pomůže Hermioně cestou do její studovny s krabicí. Než vstoupí do toho speciálního krbu, připomene mu: „Musíš se zpátky přemístit. Nezapomněl jsi heslo, že ne?“

„Amortencie?“ zeptá se sebevědomě.

„Správně,“ políbí ho na rozloučenou, než se vydá na manor.

Hermiona levituje krabici, do krbu vhodí letaxový prášek a řekne: „Letní dům.“ Další švihnutí hůlky pošle krabici pryč.

Od Rona jí přijde rychlá zpráva: Mám to. Dám ti vědět, jestli něco chybí.

Hermiona se neobtěžuje na zprávu odpovídat. Místo toho se posadí ke stolu, vytáhne pergamen a plnicí pero. Přestože většina kouzelnického světa dnes používá digitální média, existuje mnoho skupin starších čarodějek a čarodějů, například Molly a Arthur, kteří stále dávají přednost pergamenu a sově. Oficiální oznámení, jako jsou dopisy o přijetí do Bradavic nebo předvolání na ministerstvo, se stále posílají tradičním způsobem. Hermiona si uvědomuje, že vzhledem k tomu, že se jedná o oznámení o rozvodu, je tradice opodstatněná pro všechny členy rodiny.

—xoxox—

11 března 2030

Nejdražší Molly a Arture,

V průběhu let jsme s Ronaldem zažili vzestupy i pády, ale v poslední době jsme zažili spíše pády než vzestupy. Oba jsme se snažili, aby naše manželství fungovalo, ale nakonec jsme se shodli, že v tom nemůžeme pokračovat. Vždycky se budeme nějakým způsobem milovat, ale změnili jsme se a odcizili se navzájem a už nemáme takové pouto jako kdysi. Oficiálně jsme podali žádost o rozvod, který bude završen za šest týdnů.

Vaše manželství pro nás bylo vždy inspirací – udržovalo nás v úsilí. Vy dva k sobě chováte lásku a obdiv, ať už je situace jakkoli náročná. Když se ohlédnu za vaším společným životem, je to jeden z nejsilnějších a nejromantičtějších příběhů lásky. Ani válka, mučení, útlak, strádání, dokonce ani ztráta dítěte vaše manželství neoslabily. To, co máte, je skutečná láska, taková, jakou jsme s Ronem podle mě nikdy neměli. Dávno jsme ztratili tu jiskru, což, jak se zdá, bylo našim nejbližším zcela zřejmé. Nemůžu si pomoct, ale mám pocit, že jsme vás zklamali, a přála bych si, aby to bylo jinak.

Děkuji vám za všechnu vaši lásku a podporu v průběhu let. Než jsem se stala vaší snachou, byla jsem nejlepší přítelkyní vašeho syna. Byli jste vstřícní a přijali jste do svého světa tu otravnou dívku narozenou v mudlovském prostředí. Vaše vedení pro mě znamenalo celý svět a vždy vás budu považovat za své druhé rodiče.

S láskou navždy,

Hermiona

—xoxox—

Hermiona si otře slzy z očí a zalepí obálku. Pak pokračuje v psaní dopisů Billovi a Fleur, Georgovi a Angelině, Percymu a Audrey a Charliemu. Když má všechny dopisy napsané, odloží je stranou, aby je mohla odeslat hned ráno. Rodičům pošle zprávu, že se s nimi sejde na oběd a že jim to řekne osobně.

Uplynula poměrně dlouhá doba a ona si uvědomí, že se Draco nevrátil. Vytočí jeho číslo a on to zvedne.

„Ahoj, promiň. Musel jsem se doma postarat o pár věcí,“ vysvětluje Draco, protože si uvědomuje, že mu to zabralo trochu víc času, než by se dalo očekávat.

„Nevadí. Já zatím psala dopisy.“

Je ráda, že slyší jeho hlas po tom, co napsala tak emočně vyčerpávající psaní.

„Už jdu,“ řekne jí.

„Sejdeme se u dveří.“

Draco dorazí s oblekem v pytli na šaty, který mu před odjezdem vyžehlil jeden z domácích skřítků, a s další taškou s botami a toaletními potřebami. „Nejsem tak zběhlý v roztahovacích kouzlech jako ty,“ řekne s úsměvem.

„Zakouzlím ti tu tašku. Můžeš se mi pak odvděčit.“

Vezme ho za ruku a vede ho zpět do ložnice.

—xoxox—

To ráno posílá Hemriona sovu, aby doručila dopisy Weasleyovic rodině, zatímco si s Dracem bude dávat snídani v lokální mudlovské kavárně.

„Draco, všimni si, tohle je technicky asi naše první rande,“ žertuje, než se napije svého kapučína.

„Takže to, že jsem tě zval na drinky na plavbě, na výstavy do muzeí, na procházky kolem Londýna, to se nepočítá?“

Draco se natáhne, aby jí utřel trochu pěny ze rtu.

„Mohlo by se to počítat, až na to, že jsem nevěděla, že máš romantické úmysly. Takže ne.“

Teď se natáhne ona, aby mu setřela zbytek čokolády z croissantu z koutku úst.

„Miluju tě,“ ukradne jí polibek, „jen abys věděla.“

„A já miluju tebe,“ odpoví a srdce se jí zachvěje. „Jdu na oběd se svými rodiči, abych jim řekla o rozvodu a řeknu jim o tobě.“

„Myslíš, že jsou na to připravení?“ stiskne jí ruku, v hlase má obavy.

„Myslím si, že nebyli připraveni ani tehdy, když se dozvěděli, že jejich jediná dcera je čarodějka. Je to jejich životní úděl,“ řekne s úsměvem.

„Několikrát už jsem se s nimi setkal,“ pronese a v břiše se mu formuje uzel. „Řekli někdy něco o mě?“

„No, jsou rádi, že můj školní trýznitel dospěl a už není to příšerné dítě, kvůli kterému jsem brečela o Vánočních a Velikonočních prázdninách.“

„Merline,“ zakleje Draco, protože se cítí nervóznější než předtím. „Ještě něco?“

„Tak… Mají rádi Scorpiuse a vědí, že jsi ho vychovával ty.“

„Dobře…“

„Můj otec si myslí, že jsi chytrý a umíš se prezentovat a má matka si myslí, že máš hezký úsměv a zadek.“

„Há!“ vykřikne Draco a téměř vyprskne čaj. „Myslím si, že takové schválení mi pro teď stačí. Budu se snažit je trochu oblbovat.“

„Už to, že se umíš chovat u stolu, máš slovní zásobu, která sahá dál než jen k 'zatraceně', a víš, jaký je rozdíl mezi edwardiánskými a viktoriánskými starožitnostmi, tě u mé matky staví o třídu výš než Rona.“

„Weasley nastavil nízkou laťku, co?“ řekne Draco se sebevědomým úsměvem. „Jean a Narcissa by si dobře rozuměly.“

„Když už jsme u toho, tvá matka se pravděpodobně obrací v hrobě při pomyšlení, že jsme my dva spolu,“ protočí Hermiona očima a ucucne si kávy.

„Docela jsem si včera večer vyslechl od jejího portrétu. Vím, že to není úplně ona, ale stejně mě to vyvádí z míry.“

„Opravdu? Kde je její portrét?“

„Dole, vedle vyšívacího pokoje. Matka milovala vyšívání a chtěla, aby její portrét byl obklopen jejími tapiseriemi,“ lokne si čaje a pokračuje ve vyprávění. „Dával jsem Bobbinovi vyžehlit svůj oblek. 'Matka' se mě zeptala, kam jdu a já jí řekl pravdu.“

„A?“

„No, svým velmi klidným způsobem Narcissy Black Malfoyové mi řekla, že je velmi zklamaná mým výběrem žen. Astoria, coby sympatizantka mudlů a mudlorozených, a ty jako mudlorozená ničící kouzelnické zřízení. Pak mi řekla, že jsem si měl vzít Pansy Parkinsonovou, a já se hrozně rozesmál – ta se zatvářila! Člověk by si myslel, že spolkla citron.“

„To musel být docela pohled. Já bych jí řekla, že kdyby sis vzal Parkinsonovou, vaše děti by skončily jako vrh mopslíků a kvičely by jako podsvinčata.“

Draco se snaží nesmát, ale místo toho se pokape čajem a rozpačitě si zakryje obličej ubrouskem. Hermiona se teď směje spíš tomu, jak se muž naproti ní snaží bez kouzel utřít, než svému vtipu. Je opravdu rozkošný, když je v mudlovském světě, pomyslí si pro sebe.

—xoxox—

Jakmile Hermiona vejde do kanceláře, Allie jí podá itinerář. Rozhovor, který včera odpoledne vedla s Harrym, už má své následky. Čeká ji schůzka s vedoucími různých oddělení, na které se bude domlouvat, jak se vypořádat s uprchlickou krizí a co předložit premiérovi. Ministryně se připravuje na boj. Bude to stejný spor, jaký vedli mudlové po celá léta, ale jakmile se k tomu přidá magie, věci se ještě více komplikují.

Snažit se najít společnou řeč je téměř nemožné. Rozhovor na téma pomoc versus poskytnout útočiště je vášnivý. Diskutuje se o poskytnutí přednostního útočiště ženám a dětem, pak přijde na řadu téma mudlorozených dětí. Co v takovém případě udělají? Pak se hlavní diskuzí stává otázka předběžného prověřování. Mají dostatek nadaných nitrozpytců, aby odhalili všechny uprchlíky, kteří se snaží chránit pomocí nitrobrany? Harry nadhodí přísně tajné vylepšené veritasérum, které je stále ve vývoji a které by mohlo zjednodušit proces pohovorů. Padne mnoho důležitých připomínek a rozhodnou se, že je zapotřebí pracovních skupin a výborů, které by se jimi zabývaly a nastínily plány. Vedoucí oddělení se dohodnou, že nepřejdou do další fáze, dokud se nevrátí z oběda.

—xoxox—

Hermiona přichází do španělské restaurace s nervózním pocitem v žaludku. Přestože je jí padesát let a jejím rodičům táhne na sedmdesátku, myšlenka na to, že by rodiče zklamala, je jedním z nejhorších pocitů na světě. Vypadá to, že Hugh a Jean Grangerovi právě zaujali svá místa – prohlížejí si jídelní lístky a zatím nemají žádné nápoje.

„Mami! Tati!“ řekne nadšeně, ačkoli si není jistá, jak bude jejich setkání probíhat.

„Ahoj miláčku!“ odpoví Jean a políbí ji na tvář.

„Můj malý krabíku,“ řekne Hugh Hermioně k jejím rozpakům, „překvapuje nás, s jakou naléhavostí jsi požádala o tenhle oběd, zlatíčko. Děje se něco?“

Povzdechne si, protože ví, že nemá cenu chodit kolem horké kaše. „Neříká se mi to snadno, ale Ronald a já se rozvádíme.“

Její matka se ptá: „Ach miláčku. Stalo se něco?“

„Snažila jsem se vás toho uchránit, ale víc než deset let chodíme na terapii. Jen jsem nechtěla, abyste si dělali starosti.“ Pocit viny, že k rodičům nebyla úplně upřímná, Hermionu zasáhne jako cihla, jakmile jim pohlédne do očí.

„Hermiono,“ řekne její otec, „víme, že nejsi dítě a že jsi vychovala vlastní děti,“ odmlčí se a podívá se do velkých hnědých očí své dcery, které se tolik podobají očím jeho ženy, „vím, že nás nikdy nechceš zklamat a dodnes si ceníš našeho uznání. Ale zlatíčko, deset let je dlouhá doba na to, abys byla nešťastná. To je to, co mě mrzí – vědomí, že moje dcera bojovala ztracený boj. Život je příliš krátký na to, abychom byli s někým, koho nemilujeme nebo kdo nám lásku neopětuje.“

„Tvůj otec a já chceme jen tvé štěstí. Lhala bych, kdybych řekla, že jsem si nevšimla, že se od sebe vzdalujete. Koneckonců jsem tvoje matka. My tyhle věci dokážeme vycítit.“ Při matčiných slovech se Hermiona na židli skrčí a připadá si jako kárané dítě. „Jak se teď cítíš?“ pokračuje Jean.

„Abych pravdu řekla, osvobozeně. Nejlíp, jak jsem se za poslední léta cítila. Ale chci k vám být stoprocentně upřímná,“ odmlčí se a obrní se. „Ron a já jsme se do bodu zlomu dostali už dávno, ale byl tu katalyzátor, který mě přiměl, abych konečně odešla. Samozřejmě, rozvodové papíry jsem měla připravené celé měsíce, ale teď o víkendu jsem je konečně podepsala.“

„Katalyzátor? Co tím myslíš?“ ptá se její otec.

„Draco mi vyznal lásku a já si uvědomila, že ho taky miluju.“

Jean zalapá po dechu a Hughovi spadne čelist.

„Než cokoli řeknete, nic se mezi námi nestalo, dokud jsem po zásnubním večírku nepodepsala rozvodové papíry.“

„Počkej. Snažíš se říct, že na Roseině zásnubní párty ti její budoucí tchán přiznal, že je do tebe zamilovaný, ty jsi pak šla domů a podepsala rozvodové papíry?“ Hugh shrnuje prohlášení své dcery.

„A teď jste spolu?“ nalezne i Jean řeč.

„Ano,“ pronese Hermiona asertivně.

„To je mi tedy překvapení,“ řekne Jean a pokyne servírce. „Přineste nám džbán sangrie, paellu s mořskými plody a různé tapas. Vlastně dva džbány sangrie, a to rychle. Gracias.“

Jean se otočí k dceři: „Takže ty jsi zamilovaná do Draca Malfoye? To je ale zvrat. Jak dlouho si myslíš, že jsi do něj zamilovaná?“

„Asi roky. Jeho společnost vyplnila prázdnotu mého manželství bez lásky. Jen jsem si v té době neuvědomovala, že jsme se do sebe zamilovali. Tati, prosím tě, nedívej se na mě takhle.“ Hermiona vidí v otcových očích zklamání a snaží se rozluštit, co to znamená.

„Ach, zlatíčko. Máš muže, který tě miluje a čekal, až tě bude moci milovat. Nevím, jen mě trochu mrzí, když vím, že sis to tak dlouho odpírala.“ Hugh se k ní natáhne a vezme ji za ruku a Hermioně se začnou v očích objevovat slzy.

„Tvůj otec měl vždycky rád neopětované lásky. Ani nevíš, kolikrát jsme viděli Lásku nebeskou a Velkého Gatsbyho. Ach, Hermiono. Jsi opravdu šťastná?“ Jean se zeptá upřímně a s nadějí.

„Nejšťastnější za dlouhou dobu. Když jsem řekla, že se cítím osvobozená, myslela jsem to vážně. Být s Dracem je osvobozující. Nedokážu to popsat jinak,“ usměje se, protože jí při pomyšlení na něj buší srdce.

„Tak to budeme šťastní za tebe,“ řekne Jean a pohladí dceru po vlasech. „Kde je ta servírka s naším vínem?“

—xoxox—

Hermiona se vrátí na ministerstvo asi třicet minut před začátkem dalšího jednání. Jakmile zasedne ke svému stolu, uvidí hromadu dopisů a vzkazů, které musí projít, ale nejprve musí zavolat Ritě Holoubkové.

Zazvoní telefon a zvedne to reportérka: „Denní věštec, tady Rita Holoubková.“

„Rito, tady ministryně Grangerová,“ řekne s maximálním klidem. „Po pečlivém zvážení a poradě s mými důvěrníky, právním zástupcem a odloučeným manželem jsme se rozhodli zveřejnit oznámení o rozvodu, ale žádáme, aby bylo zveřejněno až v sobotu ráno.“

„To je skvělá zpráva, paní ministryně. Ale proč zrovna v sobotu?“ ozve se Rita protivně čiperným hlasem.

„Ještě musíme informovat několik dalších členů rodiny. V sobotu se drby mohou šířit rychleji a ve všední den už to snad budou staré zprávy. Také to vašim redaktorům poskytne další čas na přípravu dokonalého článku, nemyslíte?“ řekne Hermiona.

„Nejsem si jistá vaší logikou, paní ministryně, ale pokud je to vaše přání, můžeme počkat do sobotního ranního vydání. První koncept pro vás budeme mít připravený zítra ráno.“ Rita se příliš nebrání. Ví, že z toho vyšla jako vítěz.

„Děkuji vám, paní Holoubková. Těším se na to. Na shledanou.“

„Na shledanou, paní ministryně.“

Když to má za sebou, zkontroluje své textové zprávy a uvidí nově založenou skupinu, do které ji, Ginny a Draca pozvali Albus, Scorpius a Rose. Prolistuje urážky a trapné fotky a zjistí, že tenhle chat začal kvůli tomu, že si domluvili termín ochutnávky na pátek v sedm večer. Odpovídá na textovou zprávu následujícím způsobem:

—xoxox—

HG: Všichni jste směšní. Vraťte se do práce. Jestli se neuvidíme dřív, budu se těšit na pátek.

SM: Jasně, šéfko.

RGW: :/

AP: Zníš, jako bys potřebovala drink.

GP: Já taky.

—xoxox—

Hermiona uvítá rozptýlení, ale než se vrátí do zasedací místnosti, uvidí hromadu obálek, které je třeba vyřídit. Když jimi listuje, zaregistruje obálku s velmi povědomým, spěšným Mollyiným rukopisem. Otevře ji a všimne si, že pergamen je potřísněný slzami. Hermioně spadne kámen ze srdce, když si dopis od tchyně přečte.

12 března 2030

Má nejdražší Hermiono,

Mám naprosto zlomené srdce. Vím, že jste s Ronem neměli dokonalou lásku, a lhala bych, kdybych neviděla, jak se vzdalujete, ale ani za milion let bych si nedokázala představit den, kdy vy dva nebudete spolu. Přála bych si vědět, jak to napravit a udělat svého syna a dceru šťastnými.

Omlouvám se, ale nenacházím slova.

S láskou,

Molly

Mollyina slova působí jako rána do břicha – její reakce byla o tolik jiná než reakce Hermioniných rodičů. Reakce Hugha a Jean byla reakcí rodičů, kteří jsou nadšeni, že jejich dcera je šťastná a jde dál. Mollyina reakce byla reakcí matky, která se bojí, že její syn už nikdy nenajde štěstí.

Hermiona si tře spánky a zpracovává vše: pokus o řešení mezinárodní krize, páteční rodinnou večeři a konfrontaci a sobotní oznámení o rozvodu. Tohle bude velmi, velmi dlouhý týden. Albus má pravdu – potřebuje drink.

 

Příště nás čeká: Flashback do Doupěte, kde si Molly všimne něčeho zvláštního. Pak se vrátíme do přítomnosti na rodinnou sešlost u Růže a Škorpióna

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Kapitola18: Z obou stran Od: ostruzinka - 06.07. 2022
Super kapitola. Chápu, že to byl šok, ale protahovat to nemá cenu. Těším se na další kapitolu.
Re: Kapitola18: Z obou stran Od: Octavie - 08.07. 2022
Taky jsem pro, aby nic neprotahovali. Děkuji za komentář, ostruzinko:-).

Re: Kapitola18: Z obou stran Od: kakostka - 01.07. 2022
Ron nezklamal... Bohužel. A Molly překvapila, jeden by čekal větší soudnost. Nejen, že by měla vidět, jakej zaprďenej balvan se z Rona stal, ale jako matka tolika dětí, by mohla mít pochopení i pro Ronaldovu nekompatibilitu... Evidentně do toho s Arthurem bušili jak králíci:-). Obávám se trochu Percyho, vždy to byl ambiciozní blb a chce kandidovat... Tož uvidíme. Zápletka s teroristy mi přijde trochu navíc a mimo děj, asi úlitba tomu, co se v autorčině domovině řešilo, když to psala. Moc děkuji za překlad, je to skvělej příběh.
Re: Kapitola18: Z obou stran Od: Octavie - 08.07. 2022
Molly je tu očividně stará škola. A jako matka musí držet se synem. Jojo teroristicka linka se tu zda navíc, ale ono se to rozjede :-). Moc děkuji za komentář, jsem ráda, že se líbí.

Re: Kapitola18: Z obou stran Od: Jacomo - 01.07. 2022
No, nemá to Hermiona jednoduché, ale zase si užívá s Dracem ve všech místnostech zámečku :-) Něco za něco, nikdy nic není úplně bez kazu. Setkání s rodiči bylo krásné a dojal mě už dopis pro Molly a Artura, nemluvě o Mollyině odpovědi. Rodiče chtějí, aby byly jejich děti šťastné, a moc by jim v tom chtěli pomoct, jenže to nejde. Tím je to pro ně těžší. Moc, moc, moc děkuju za další kapitolu, Octavie.
Re: Kapitola18: Z obou stran Od: Octavie - 08.07. 2022
To máš pravdu, za trochu nervů to užívání snad stoji :-). To mi připomnělo, že jsem se dlouho nedostala k tvoji povídce, pevne věřím, že i tam si užívaj! Snad se na to brzy vrhnu. Děkuji za komentář!

Prehľad článkov k tejto téme:

SaintDionysus: ( Octavie )11.11. 2022Epilog: Až do konce
SaintDionysus: ( Octavie )04.11. 202229. And I Love Her
SaintDionysus: ( Octavie )28.10. 2022Kapitola 28: Taková je doba
SaintDionysus: ( Octavie )21.10. 2022Kapitola 27: Na mém místě
SaintDionysus: ( Octavie )16.10. 2022Kapitola 26: Politika část 2
SaintDionysus: ( Octavie )09.10. 2022Kapitola 25: Politika
SaintDionysus: ( Octavie )16.09. 2022Kapitola 24: Zaklela jsem tě
SaintDionysus: ( Octavie )19.08. 2022Kapitola 23: Neohlížej se v hněvu
SaintDionysus: ( Octavie )12.08. 2022Kapitola 22: Věřící
SaintDionysus: ( Octavie )05.08. 2022Kapitola21: Nezastavitelná
SaintDionysus: ( Octavie )29.07. 2022Kapitola 20: Trable
SaintDionysus: ( Octavie )17.07. 2022Kapitola 19: Nepanikař
SaintDionysus: ( Octavie )01.07. 2022Kapitola18: Z obou stran
SaintDionysus: ( Octavie )27.06. 2022Kapitola 17: Kouzlo dvaceti čtyř karátů
SaintDionysus: ( Octavie )03.06. 2022Kapitola 16: Svět vcelku
SaintDionysus: ( Octavie )20.05. 2022Kapitola 15: Kouř a zrcadla
SaintDionysus: ( Octavie )06.05. 2022Kapitola14: Povídá se
SaintDionysus: ( Octavie )15.04. 2022Kapitola 13: Je to láska
SaintDionysus: ( Octavie )01.04. 2022Kapitola 12: Přecházení
SaintDionysus: ( Octavie )18.03. 2022Kapitola 11: Čím více mě ignoruješ, tím blíž se dostávám
SaintDionysus: ( Octavie )04.03. 2022Kapitola 10: Vše, co můžeš očekávat
SaintDionysus: ( Jimmi )18.02. 2022Kapitola 9 – Společné kroky
SaintDionysus: ( Octavie )11.02. 2022Kapitola 8: Zavíračka
SaintDionysus: ( Octavie )04.02. 2022Kapitola 7 – Nedělní ráno
SaintDionysus: ( Octavie )28.01. 2022Kapitola 6: Vyčkávací hra
SaintDionysus: ( Octavie )21.01. 2022Kapitola 5: Prosím, prosím, prosím, nech mě dostat to, co chci
SaintDionysus: ( Octavie )14.01. 2022Kapitola 4: Vzdušné zámky
SaintDionysus: ( Octavie )07.01. 2022Kapitola 3: Touha
SaintDionysus: ( Octavie )26.11. 2021Kapitola 2: Šmírák
SaintDionysus: ( Octavie )16.11. 2021Kapitola 1: Má oblíbená vybledlá fantazie
. Úvod k poviedkam: ( Octavie )12.11. 2021Úvod k poviedke