Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Kočičí šálek kávy

4. část

Kočičí šálek kávy
Vložené: holloway - 03.07. 2022 Téma: Kočičí šálek kávy
holloway nám napísal:

Kočičí šálek kávy

Originál: https://archiveofourown.org/works/8047918

Autor: sugar_screw     Překlad: holloway     Beta: LadyF      Banner: LadyF 


preslash

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

4. část

Harry si čas na zamyšlení nakonec nenajde. Jakmile totiž začne zkoumat důvod, proč odmítl pozici v terénu, aby mohl zůstat blízko ke Kočičímu šálku, začne ho pálit a svědit celé tělo. Jako by měl nesnesitelnou vyrážku. Takže to raději svede na svou unáhlenost. A na nějakou dobu přestane do kavárny chodit. Nepotřebuju tam být každý den. Navíc mám moc práce, řekne si, což sice není daleko od pravdy, ale také to nikdy předtím nebylo překážkou. Možná je čas se zaměřit na veškeré dovednosti, které můžu získat, když celý den trčím v bance. Hermiona ani Ron si v průběhu týdne neodpustí komentáře ohledně jeho náladičky a zajímá je, co se děje.

„Nic. Nejspíš jsem jenom unavený. Skřeti jsou velmi nároční,“ vysvětluje Harry během večeře.

„Ten Kingsley by tam taky mohl poslat někoho jiného. Netrčíš tam už dost dlouho?“

Harry něco nesrozumitelného zamumlá a dopřeje si nezvykle štědrý doušek vína. Doufá, že si Hermiona nevšimla, jak mu zrudly tváře.

„To je v pohodě. Podle všeho to tvůj tým stejně každým dnem rozlouskne.“

Tím se mu úspěšně povede odvést pozornost od sebe, protože Ron po zbytek večeře básní o podrobnostech případu. Harry je myšlenkami někde jinde – uvažuje, jak se mají Malfoy s kočkami. Cítí se provinile a svírá se mu z toho žaludek. Co když se po něm Papričce stýská? Co když je smutná? Snaží se své náhlé, hluboké znepokojení na sobě nedat znát a uleví se mu, když se Ron s Hermionou rozhodnou jít brzy spát. Cestou k přemisťovacímu bodu na jejich dvorku se podívá na hodinky a uvědomí si, že v Kočičím šálku je ještě otevřeno. Na zlomek vteřiny se zastaví, aby si to promyslel, než se otočí a zmizí.

Vzhledem k tomu, že mnoho podniků v Denní ulici vlastní mladí lidé, je polovina z nich ve čtvrtek v deset večer ještě otevřená. Příčná ulice utichá obvykle v osm, o víkendech možná v devět. Harry s potěšením zaznamená, že v oknech Kočičího šálku se ještě svítí. Zkusí dveře a zjistí, že je otevřeno. Zvoneček nad dveřmi zacinká, ale neběží ho přivítat žádná kočka. Zvědavě se rozhlédne, ale jediné chlupaté stvoření v místnosti je Klenot na svém pelíšku.

„Pardon, jen jsem uklízel,“ omlouvá se Draco, který se vynoří ze zadní místnosti a utírá si ruce do utěrky. „Co vám můžu – ach!“

Zůstane stát a překvapeně si Harryho prohlíží. Harry znenadání pocítí rozpaky. Což absolutně nedává smysl – tohle je kavárna, u Merlina. Vzchopí se a usměje se.

„Omlouvám se, vím, že je pozdě.“

Zdá se, že i Draco se mezitím vzpamatoval. Opírá se o pult a rošťácky se usmívá.

„V pohodě. Ještě nemáme zavřeno. Co ti můžu nabídnout?“

„Ehm, nic. Na kofein už je pozdě, mám problém usnout i bez něj.“

Draco se ušklíbne.

„Dobře, a proč jsi teda přišel?“

„No, už jsem se tu nějakou dobu nezastavil a zajímalo mě… jak se má Paprička.“

„Teskní po tobě,“ prohlásí Draco dramaticky a Harryho přemůže pocit viny.

„Doopravdy?“

„No, tak nějak. Kočkám jsi rozhodně chyběl. Mysleli jsme, že jsme tě začali nudit.“

Nyní už Draco nepůsobí tak uvolněně – na okamžik zní téměř zranitelně. Vzápětí si však odkašle a vstane.

„Chceš je vidět?“

„Ano! Kde jsou?“

„Přes noc nezůstávají v hlavní místnosti. Mají vzadu svůj pokoj.“ Projde kolem vitríny se zákusky a naznačí Harrymu, aby ho následoval do krátké chodby. „Existuje celá řada předpisů ohledně jejich záchodků a krmení, které musí být odděleny od prostor, kde zákazníci konzumují jídlo.“

Zastaví se před dveřmi s velkými kočičími dvířky a nápisem Vstup pouze pro kočky a zaměstnance. Draco vytáhne svazek klíčů a odemkne. Místnost je velice prostorná, téměř stejně velká jako kavárna. Na stěnách je spousta polic, stojí zde vysoké, rozvětvené kočičí stromy a na podlaze se válí spousta různých hraček. Podél protější stěny jsou rozmístěny kočičí záchody a u stěny nejblíž ke dveřím stojí řada mističek s granulemi a velká fontána. Kočky leží na stromech nebo v pelíšcích, většina z nich spí, ale některé otevření dveří probudilo. Harry si všimne Papričky, která se rozvaluje na velkém pelíšku vedle Kalypsó, a opatrně – jako by nechtěl narušit tenhle posvátný kočičí prostor – se k nim vydá.

Klekne si a něžně Papričku pohladí. Ta se spokojeně protáhne, převalí se, čímž mu odhalí břicho, a začne příst tak hlasitě, že to zcela určitě probudí ostatní kočky. Už jenom díky mazlení Papričky má Harry lepší náladu, proto se cítí ještě víc zahanbeně, že se tak dlouho neukázal.  Po dlouhé době vstane a obrátí se zpátky k Dracovi. Zarazí se. Draco ho pozoruje a tváří se trochu zvláštně – jako by Harryho viděl poprvé. V jeho pohledu je něco něžného a hřejivého. Vzápětí však uhne, aby Harry mohl projít dveřmi, a kouzlo okamžiku pomine. Draco zamkne a odejdou zpět do kavárny, kde se podívá na hodiny ve tvaru kočičí hlavy, které visí nad vchodem. Je skoro půl jedenácté.

„Myslím, že už zavřu. Poslední hodinu je tu mrtvo.“

„Dobře, já radši půjdu-“

„Můžeš zůstat, jestli chceš.“

Draco k němu stojí zády, ale Harrymu neunikne, že váhal, zda to vůbec navrhnout. Zároveň mu poskočí srdce radostí.

„Určitě? Nebudu… překážet nebo tak něco?“

Draco se na něj podívá a viditelně se uvolní.

„Ovšemže že ne.“

„Můžu ti pomoct s úklidem.“

„Není třeba.“ Draco zamkne dveře. „Už to mám skoro hotové. Dáš si kousek kávového dortu? Zítra už by nebyl dobrý.“

Harry přikývne a posadí se na měkkou pohovku. Připadá si trošku jako výtržník, protože je v kavárně mimo otvírací dobu, ale jeho vnitřní dítě je z toho nadšené a on se nedokáže zbavit úsměvu.

„Víš,” pronese Draco, zatímco odkrajuje pořádný kus dortu, „jestli máš Papričku doopravdy tak rád, můžeš ji adoptovat. Všechny zdejší kočky jsou k adopci.“

Tohle Harryho vůbec nenapadlo. Ví, že to nejsou Dracovy kočky, i když je tak většinou bere. Na okamžik si představí, jaké by to bylo mít Papričku na Grimmauldově náměstí, schoulit se s ní v oblíbeném křesle před krbem. Zpočátku je to příjemná představa, ale pak si vzpomene, že je většina domu prázdná a studená, a už z toho nemá tak dobrý pocit.

„Ale, ne. Nemám… na mazlíčka čas,“ pronese Harry a vezme si talíř, který mu Draco podává.

„Pche, a co tak zatraceně důležitého pořád děláš?“ ušklíbne se Draco, odtáhne si od stolu židli a posadí se naproti Harrymu. Dá si nohu přes nohu, odhrne si vlasy z čela a na chvíli zavře oči. Vypadá unaveně a Harry uvažuje, jestli tu dneska bylo hodně rušno. „Stejně jsi většinu času tady. Nebo jsi alespoň býval.“

V těch slovech lze opět zaslechnout náznak zranitelnosti a Draco zní téměř smutně. Harry, který má zrovna plnou pusu dortu, se rozpustile usměje a polkne.

„Draco, já jsem ti chyběl?“

Draco se narovná a tváří se náležitě pohoršeně.

„To zcela určitě ne. Jak jsem říkal, kočkám se po tobě stýskalo. A když se jim stýská, jsou jako osiny v zadku.“

Nečekané, tlumené mňouknutí je oba vyleká. Harry se ohlédne k pultu, kde Klenot nyní sedí a sleduje je přimhouřenýma, blýskavýma očima.

„Co?“ trvá na svém Draco a postaví se. „Je to pravda. Mám s vámi víc starostí, než se mi vyplatí.“

Klenot zopakuje ten samý, výhrůžný zvuk a Draco k ní přejde a zvedne ji.

„Tohle jsem od ní ještě nikdy neslyšel!“ poznamená Harry.

„Ona ví, že kritizuju kočky.” Draco se vrátí na své místo proti Harrymu a Klenot si položí na klín. „Je hubatá.“

„Může… chodit? Viděl jsem ji jenom u tebe nebo u Lenky v náruči.“

„Chodit může, ale má silnou artritidu v kyčlích a bolí ji to, když to přežene,“ vysvětluje Draco a přitom hladí Klenot po zádech. „Je jí skoro dvacet. Když chce někam jít, je zkrátka jednodušší ji tam donést. Stejně nemá zájem chodit kdovíjak daleko. Stačí jí, aby tam bylo jídlo a někdo, kdo ji bude hladit.“

„A v noci zůstává taky vzadu?“ zeptá se Harry a odloží prázdný talíř na stoleček.

„Ne. Dostává spoustu léků a speciální krmení, takže ji beru s sebou nahoru.“

„A ostatní kočky nežárlí?“

Draco se zasměje a poškrábe se na čele.

„Nemyslím si. Stěžuju si na ně, ale jsou úplně pohodová banda. Některé kočky vyžadují víc pozornosti, nebo mají psychické problémy a tak. Víš, třeba byly týrané, jsou hodně nemocné nebo mají složitější povahu. Rád bych sem bral i tyhle případy, ale nemám na to dost místa ani personálu. Sedm už je hodně a jsme na to jenom já a Bridget.“

Harry se nakloní, aby mohl podrbat Klenot na hlavě, a zadívá se na Draca.

„Nemůžeš najmout víc lidí?“

„Rozhodně ne. Někdy neplatím ani sobě, abych měl z čeho dát výplatu Bridget. Zákazníků chodí čím dál víc – z velké části díky tobě – ale ještě chvíli potrvá, než budu moct uvažovat o přijetí dalších zaměstnanců. O větším prostoru ani nemluvím.“

Harry se zamyšleně opře. Po celou dobu, co je Harry součástí kouzelnického světa, je pro něj Draco Malfoy symbolem bohatství, takže ho vůbec nenapadlo, že by tohle místo mohlo být opravdu hlavním zdrojem jeho příjmu. Uvažuje, jak moc by bylo nezdvořilé se zeptat, jestli by si nemohl půjčit peníze od rodičů. Než se rozhodne, Draco pokračuje.

„Bylo už tak dost obtížné sehnat tohle místo. I za těch nejlepších podmínek je hrozně těžké otevřít tenhle typ podniku – musíš dodržet hromady otravných předpisů a když jsi navíc bývalý smrtijed… Mám dojem, že někteří úředníci věřili, že chci kočky obětovat v nějakém temném rituálu, nebo nějakému podobnému nesmyslu.“

Draco se tiše uchechtne, znovu zavře oči a rukou si podepře bradu. Světlé vlasy mu spadnou do obličeje. Má je delší, než míval ve škole – dost dlouhé na to, aby mu občas překážely, ale příliš krátké na to, aby je mohl nosit svázané. Harrymu se to takhle vážně líbí. Draco zvedne ruku, aby si odhrnul vlasy z očí, a přitom se mu mírně shrne rukáv svetru. Harry na okamžik zahlédne tmavý okraj znamení.

Čeká, že ho ovládne šok. Nebo možná dokonce dlouho dřímající hněv. Nic z toho však nepřijde. Ví, že má znamení, vždycky to věděl. Ví, že tohle je Draco Malfoy, bývalý smrtijed, který přijal znamení zla a pustil smrtijedy do Bradavic. Který málem zavraždil Rona a Katie Bellovou. Který lhal do očí svému otci, aby Harryho neprozradil. Který vaří dobrou kávu, který občas jen tak potichu sedí, který zlehka zatahá za vlasy Lenku, kdykoliv kolem něho projde, který se z legrace dohaduje s kočkami, i když je miluje. A který má přerostlé vlasy a nosí vytahaný, místy obnošený svetr.

Je to jedna a ta samá osoba. Harrymu se nečekaně vybaví, jak pevně se ho Draco držel kolem pasu, a připadá si, jako by znovu prchali před zložárem. Nepříjemně ho zabolí u srdce a usoudí, že je čas odejít. Zvedne se a doufá, že vypadá normálně, přestože se cítí velice zvláštně.

„Měl bych jít. Ráno vstávám do práce.“

Draco si také stoupne a opře si Klenot o rameno jako miminko při odříhnutí. V tom pohybu se skrývá tolik něžnosti, že se z toho Harrymu dojetím sevře hrdlo. Následuje Draca ke dveřím.

„Příště nenechej Papričku tak dlouho čekat,“ řekne Draco, odemkne a otevře mu dveře.

Harry mu věnuje dlouhý pohled a nejradši by mu připomněl společný zážitek blízké smrti. Na okamžik se vyděsí, že když otevře pusu, nebude schopen zabránit tomu, aby se na to nezeptal. Taky na to občas myslíš? Pamatuješ si to horko? Zdává se ti o tom někdy?

Nakonec to nutkání potlačí. Usměje se a natáhne ruku, aby pohladil Klenot, která se tiskne k Dracově tváři.

„Nenechám.“



♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥



A nenechal. Ani potom, co koncem následujícího týdne konečně vyřešili případ Gringottových. Nakonec tedy stejně došlo k přeložení z Příčné ulice, kterému se Harry impulzivně bránil. Pracuje zpátky v kanceláři, ale stejně Kočičí šálek často navštěvuje. Když koncem října konečně přijde Dean a adoptuje Olivu, je u toho. Stejně tak Lenka, která panovačné kočce dává sbohem se slzami v očích. Harry si uvědomí, že Draco to možná taky prožívá víc, než dává najevo, protože v okamžiku, kdy Dean odejde, vytratí se dozadu a dlouho se nevrací.

„Tak, teď máme kostým navíc,“ poznamená Bridget, když ukládá Olivinu jmenovku do krabice s dokumenty. „I když si nemyslím, že by Oliva schválila něco tak ponižujícího jako halloweenský obojek.“

„To máš pravdu,“ souhlasí Lenka a otře si oči. „No tak, je to v pořádku. Teď, když máme místo, můžeme přijmout novou kočičku. Kde je seznam?“

„Draco ho nechává vzadu. Bude potřebovat pomoct, víš, jak tohle nenávidí.“

Lenka smutně přikývne a začne vyndávat na prázdný stůl ozdoby z krabice plné halloweenských dekorací. V Kočičím šálku se bude konat speciální halloweenský večer, který už měsíc plánuje, a chystá na něj výzdobu. Kočky jsou vyčerpané, protože prohánějí malé napodobeniny netopýrů, které každých pár minut oblétnou místnost. Každá kočka má slavnostní obojek a Harry je sám sebou znechucen z toho, jak moc mu Paprička v oranžovém obojku, který vypadá jako kašpárkovský límec, připadá rozkošná.

„Harry, možná bys mohl Dracovi pomoct,“ navrhne Bridget, která se opírá o pult a šibalsky se usmívá.

Harry přimhouří oči. Během posledních týdnů zjistil, že Bridget je milá, energická a nesmírně chytrá dívka, která má zlozvyk dostávat je s Dracem do situací, kdy jsou spolu o samotě. Není si jistý, čeho tím chce dosáhnout, ale rozhodně ji tahle hra baví.

„Pomoct s čím?“

„Vybrat nového obyvatele kavárny. Máme seznam vhodných koček a on si ho nejspíš právě pročítá. Měl bys mu pomoct.“

„To je skvělý nápad!“ vykřikne Lenka a vytáhne z krabice oranžovou girlandu ozdobenou černými lesklými lebkami. „Trávíš tu hodně času, Harry, a na rozdíl od nás ostatních jsi dobrý v rozhodování.“

Harry se na ni nejistě podívá a pohrává si s poloprázdným šálkem kávy. Z toho, že Oliva odešla, je také trochu smutný, ale netuší, jak by mohl pomoct. Nicméně Lenka i Bridget na něj upírají prosebné pohledy.

„Ehm… no tak teda jo,“ souhlasí, zvedne se a váhavě přistoupí k pultu.

„Běž dozadu, nebude mu to vadit,“ řekne Bridget a Harrymu se opravdu nelíbí její spokojený výraz.

„Víš to určitě?“

Bridget sebejistě přikývne. Harry jen na okamžik zaváhá a vejde do zadní místnosti. Je menší než kočičí pokoj i kavárna a působí ještě stísněněji, protože je plná na sobě naskládaných kartonových krabic, které tvoří poněkud hrůzostrašný labyrint. Při bližším průzkumu krabic Harry zjistí, že jsou plné nejrůznějšího kuchyňského vybavení, pytlíků s kávou, rozcupovaných pelíšků a hromad papírů. Přímo proti němu jsou dveře, které vedou do koupelny pro zaměstnance. Obrátí se, opatrně projde kolem krabic a nahlédne za roh. U zdi stojí dlouhý stůl, rovněž zaskládaný papíry, knihami a brky. U něj sedí Draco, k Harrymu zády, a jak Bridget předvídala, studuje dlouhý pergamen.

„Ahoj.“

Draco se překvapeně ohlédne.

„Co tady děláš?“

„Bridget říkala… navrhla, abych ti pomohl s výběrem nové kočky.“

Draco se ušklíbne.

„Potvora jedna malá.“ Posune se i s židlí, na které sedí, aby mu udělal místo. „Dobře, tak pojď.“

Harry přistoupí blíž a vezme si od něj dlouhý svitek pergamenu.

„Tohle je pro mě čiré utrpení,“ přizná Draco a schová si hlavu v dlaních. „Jak mám někoho vybrat?“

„Odkud tyhle kočky pocházejí?“ zajímá se Harry, posadí se na stůl a prohlíží si seznam.

„Z místních útulků. Od lidí, kteří pro svá zvířata hledají nové domovy. Tak nějak různě odevšad."

„Dobře,“ řekne Harry. „Pravděpodobně bychom měli nejdřív vyloučit vážně nemocné kočky a taky ty s problémovým chováním.“

Draco si povzdechne a vypadá velmi rozrušeně. Harry se cítí provinile a v duchu proklíná Bridget, že na něj hodila takovou zodpovědnost.

„Ano, ty už jsem vyškrtl. Doopravdy to nenávidím.“

„Co kdybych nějakou vybral? Prostě jen tak? Aby to bylo rychle za námi?“

Draco se dlouho kouše do rtu, než nakonec přikývne. Harry se otočí, položí seznam na stůl, přitiskne na něj špičku ukazováčku a zavře oči. Několikrát přejede po hrubém pergamenu nahoru a dolů a potom prst zastaví. Otevře oči, oba se nakloní blíž a čtou: Broskvička, tříbarevná samice, 8 let a 3 měsíce. Pro milou, přátelskou, starší kočku urgentně hledáme trvalý nebo dočasný domov. Prosím, kontaktujte nás krbem nebo sovou na adrese…

„No, co myslíš?“ zeptá se Harry. Všimne si, že Draco dál těká očima po seznamu ostatních jmen, a tak jej odsune, aby na něj neviděl. Draco znovu vzdychne.

„Je dokonalá. Večer se jim ozvu.“ Pořád vypadá trochu sklesle, ale podle jeho ramen Harry pozná, že už není tolik napjatý. „Děkuju, Harry. Tohle rozhodování nesnáším, cítím se potom pokaždé hrozně. Víš, co když některá z těch koček potřebuje tohle místo víc, ale já o tom nevím?“

Harry přikývne a sroluje pergamen.

„Tomu rozumím. Ale už jsme se rozhodli, tak se to snaž pustit z hlavy. Našel jsi nový domov Olivě a to je přece super. Zkus se zaměřit na tohle.“

„To je pravda,“ připustí Draco a společně se vydají bludištěm z krabic ke dveřím. „Přesto mi bude chybět. Je to kočka s názorem.“

„Ze všech se ti nejvíc podobá. Arogantní, asociální… prostě potvora.“

Draco ho lehce plácne po rameni a vejdou do kavárny. Lenka mezitím dokončila výzdobu a kočky se nyní mohou zbláznit ze všech řetězů, netopýrů a malých strašidýlek, která se díky kouzlům hemží po celé místnosti. Harry se ohlédne k Dracovi a s potěšením zjistí, že z jeho tváře zmizela veškerá úzkost.



PP: Nová kočička se v originále jmenuje Momo, což jsou asijské knedlíčky nebo to japonsky znamená broskev
Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 15.05. 2023
| |
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Campana - 21.11. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: hanka - 14.01. 2024
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre


Re: 4. část Od: Zakuro - 22.10. 2022
V téhle kapitole je Harry naprosto marný. Děkuji :3

Re: 4. část Od: denice - 04.07. 2022
V uplynulých několika dnech jsem si dosyta užila hlazení čtyř huňatých kožíšků - staré kočky i koťata :-) Všechny předly už ve chvíli, kdy mi doskočily na klín, a já jsem se těšila, až si budu moct vychutnat další část tohoto kočičího příběhu. No ano, vím, že je to o Dracovi a Harrym, ale však víme ;-) Díky.
Re: 4. část Od: holloway - 05.07. 2022
Ano, s předoucími kožíšky na klíně se dá pochopit, proč si Paprička Harryho okamžitě omotala kolem prstu. A samozřejmě že v každém příběhu, kde se objeví kočičky, jsou lidští poskoci ve vedlejších rolích ;-) Děkuju za milý komentář, denice.

Re: 4. část Od: zuzule - 04.07. 2022
Mno jiste, Papricce chybel nejvic... Ach Harry, kdy tohle tobe dojde. :) Dekuju!
Re: 4. část Od: holloway - 04.07. 2022
Ehm... Harrymu? Obávám se, že by klidně mohlo vzniknout nové přísloví "Chytrému napověz, Harrymu to radši řekni." :) Děkuji za komentář, zuzule.

Re: 4. část Od: katrin - 03.07. 2022
Je zdrave kukat s priblbym usmevom na monitor??? :) Dufam se hej a som rada ze som manzelovi chrbtom ;)
Re: 4. část Od: holloway - 04.07. 2022
Doufám, že ano, protože jinak bych za to byla nerada zodpovědná :D Děkuju za komentář, katrin.

Re: 4. část Od: Jacomo - 03.07. 2022
Ach, promerlina, jak mám k tomuhle napsat smysluplný komentář, když se prostě rozplývám potěšením z každé věty? Ti dva jsou spolu k sežrání :-) Jednoduše dokonalé čtení na nedělní ráno, ke kterému mi chybí jen to hlazení nějakého chlupatého kožíšku :-) Veliké díky za překlad, holloway a LadyF!
Re: 4. část Od: holloway - 03.07. 2022
Milá Jacomo, mně zlepšilo ráno to, že ti další kapitola udělala radost. Harry a Draco tu mají skvělý vztah a líbí se mi jak se vzájemně tak hravě popichují. Moji psi mi občas na klín vlezou a spinkají v klubíčku jako kočičky a hlazení milují, ale je pravda, že jim k dokonalosti chybí předení :-) Děkuji za přečtení a komentář.

Re: 4. část Od: kakostka - 03.07. 2022
Jooooo, Papricka :-):-):-):-), a co ty ostatni? Opakovane se kocham bannerem, bozim bannerem. Harry, priznej si to, jsi v haji, litas v tom. Draco jako dospelej, zodpovednej, to je prijemna zmena. Moc dekuju za preklad.
Re: 4. část Od: holloway - 03.07. 2022
Mně u Papričky přijde, že je to podobné jako u lišky z malého prince - když ji jednou zachráníš, jsi za ni zodpovědný. Navíc je Paprička podobná jako Harry, taky se vykrádá kam nemá a tak :-) Banner je boží, já ho miluju od chvíle, kdy mi ho Lady poslala a ještě mě neomrzel. No a Harry - nechci nijak spoilovat, ale naznačit můžu... zabedněný Harry, kterému vše dojde úplně poslednímu je můj oblíbený Harry :-) Děkuju za milý komentář, kakostko.
Re: 4. část Od: kakostka - 03.07. 2022
Jeste doplnim Jacomo, neni nad chlupatej predouci kozisek :-) jako kockomil telem i dusi se tetelim a tesim se, jak si povidku zopaknu obklopena kozisky mazlivymi. Nedele obvykle vychazi bez kocicek, teda kdynych pockala s ctenim do vecera, tak ne, ale kdo by to vydrzel. Vetsina kocicek je jak liska od Exuperyho... Ikdyz je jasne, ze ony jsou zodpovedne za nas... Jen nam to nerikaj a v tichosti nam vsem vladnou:-):-):-):-):-). Co.bychom si bez nich pocali? Draco ke jasnej pripad. A Harry, hmmm popreni mi jde skvele. Dekuji a tesim se na dalsi. Tohle bude bozi zimni nostalgie. Zarazena k TOPovkam, mnam Existuje nekde recept na sirupove kosicky, co miluje Harry?
Re: 4. část Od: holloway - 04.07. 2022
Já mám teda psy, ale občas se mi taky po předoucím kožíšku zasteskne. Kočky mají něco do sebe, ale mám pocit, že mě moc nemají rády, asi se právě střetáváme v názoru na to vládnutí :) Jinak sirupové košíčky jsou nepřesný překlad, který jsem převzala od Medků. Nějak se mi to zalíbilo i když v originále je treacle tart, tedy asi spíš melasový koláč. Recepty jdou dohledat ale na mě je to plný cukru a zlateho sirupu (coz je cukr), takže jsem nezkoušela péct. Já uznávám jen čokoládu, takže za mě je Harry ohledně sladkostí úplně bez vkusu :D Ale kdybys zkoušela, dej vědět, třeba ve formičkách na tartaletky by to mohlo vypadat jako sirupové košíčky.

Prehľad článkov k tejto téme:

sugar_screw: ( holloway )29.10. 2023Epilog
sugar_screw: ( holloway )22.10. 20238. část
sugar_screw: ( holloway )15.10. 20237. část
sugar_screw: ( holloway )08.10. 20236. část
sugar_screw: ( holloway )10.07. 20225. část
sugar_screw: ( holloway )03.07. 20224. část
sugar_screw: ( holloway )26.06. 20223. část
sugar_screw: ( holloway )19.06. 20222. část
sugar_screw: ( holloway )12.06. 2022Úvod + 1.část