Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Basket Case

Epilóg: Tu sme všetci šialení

Basket Case
Vložené: Jimmi - 30.07. 2022 Téma: Basket Case
Jimmi nám napísal:

Margareta, rada by som ti túto kapitolu venovala za to že si ma sprevádzala celou poviedkou, aj keď viem, že to nemáš ľahké. A kašli na komentovanie, nepotrebujem to, stačí mi vedieť, že si tu. Niekedy vedomie, že sme pre niekoho potrební, stačí na to, aby sme vydržali fungovať ďalej. A my ťa tu potrebujeme. 

Samozrejme, obrovské poďakovanie patrí všetkým komentujúcim, ale obrovský podiel na dokončení prekladu má Lupina a Octavie. Lupina, lebo sa nemohla dočkať, kedy bude koniec :) – žartujem, ale vidím to zdesenie v jej tvári, keď som povedala, že si dám s prekladom pauzu – niečo ako preboha, už to dokonči.  A Octavie dokázala nájsť dosť pozitívnych vecí, dokonca pochválila preklad (ktorý je príšerný ale leví podiel má na tom originál, vážne), aby som zaťala zuby a dala ďalší kúsok.  

Mne sa to páčilo. Pochybujem, že to prečítam znova, ale som spokojná. Myslím, že som vytrestala Draca dostatočne, takže očakávajte viac klišoidného Dráčika :), kde je jeho jedinou starosťou vzhľad a druhá šanca.

Nečakala som, že bude epilóg taký dlhý, takže som to naozaj len preletela. Niet času, nové preklady volajú. 

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 Epilóg: Tu sme všetci šialení

O tri mesiace neskôr...

Kdesi v lese, ktorý spočíval hneď za veľkým panstvom, ktoré patrilo prestížnym Malfoyovcom, stála malá čistinka ukrytá medzi krovím. Odľahlá, odpočívala za hustými stromami, ktoré zakrývali väčšinu oblohy, vrhajúc tieň na všetkých, ktorí do nej vstúpili. Bolo to pokojne tiché miesto, vyčlenené z hraníc každodenného zhonu rušného čarodejníckeho sveta. Aj drobná divá zver, ktorá sa v ňom zdržiavala, mlčala, akoby bola príliš zdvorilá na to, aby rušila pokoj, ktorý táto jednoduchá čistinka poskytovala svetu. Vtáky, ktoré sa pomaly pohybovali, hojne štebotali a chrobáky rytmicky bzučali. A trblietavé modré jazierko, ktoré tieklo v samom strede čistinky, len odrážalo úplný pokoj tohto miesta - napriek tomu bolo toto ráno iné.

Hlboký pokoj však nenarušovalo nič iné ako dve nepozvané bytosti. Pomerne hlasno a vytrvalo na seba pokrikovali sem a tam, duchaplne a takmer o to nezastaviteľnejšie. A zdalo sa, že takmer blúznia, nevšímajúc si obrovské množstvo hluku, ktoré spolu vydávali. Všetko však bolo odpustené; zdalo sa totiž, že pokojný svet okolo nich im to umožňuje. Skôr si tí dvaja užívali až príliš. A keď stáli oproti sebe, každý z nich mal vytasený prútik, namierený na toho druhého. Ich hlasné dýchanie sa len miešali so zvukom vzpínajúceho sa a svištiaceho vetra.

„Takže,“ ozval sa hlas, ktorý bol vyzývavý a prísny, „myslíš si, že si schopný ma poraziť?“ Na to, že tón patril Hermione Jean Grangerovej, dokázalo dievča znieť takmer neskutočne tvrdo. Hoci, treba priznať, že sa jej podarilo aj tak vyzerať. Hermiona mala narovnaný chrbát, vystretú ruku a hornú peru skrútenú do šibalského a zlomyseľného úsmevu. Nevenovala pozornosť vetru, ktorý jej šuchotal vo vlasoch a spôsoboval, že jej splašene poletovali okolo hlavy na všetky strany. Namiesto toho sa jej oči sústredili na postavu pred ňou a iba na ňu.

„Nerozosmievaj ma,“ posmieval sa jej protivník. „Spoznáš, že som viac než schopný.“ Druhý hlas pochádzal od Draca Malfoya, ktorý pred ňou stál vzpriamene a ležérne. Hoci mal tvár potlčenú a odrenú, vo svojom zvyčajnom odeve - jednoduchej bielej košeli a vyžehlených čiernych nohaviciach - vyzeral dobre a vyrovnane. Vystrčil lakeť a vyzeral takmer obscénne vážne, keď povedal: „Aj v tomto závese som viac než zasrane 'schopný'.“

Od chvíle, keď Draco opustil Sv.Mungo, uplynulo už deväťdesiat dní a ani on sám nemohol uveriť, že sa veci konečne začínajú dariť. Dokonca si už zvykol aj na modriny na tvári a bolesť, ktorá sa mu, žiaľ, natrvalo usadila v končatinách. Napriek tomu sa všetko začínalo hojiť a časom začal opäť vyzerať trochu normálne. A dokonca si začal dávať dokopy aj úplne nový život; po mesiaci sa mu s Hermioninou pomocou podarilo vyjsť na verejnosť bez prestrojenia. Nikto ho nerušil ani vtedy, keď sa odvážil vyjsť mimo sídla; všetci počuli o tom, čo sa mu stalo, možno dokonca pocítili aj záchvat súcitu. A potom, o dva mesiace, sa z panstva odsťahoval úplne.

To bolo, samozrejme, oveľa desivejšie, než si Draco dokázal predstaviť. Bol to však on, kto na tom trval. Hermiona si našla malé miesto, ktoré bolo milostivo izolované od rýchleho sveta Rokville. Bolo pomerne maličké, ale Draco musel priznať, že v ňom napokon našiel pohodlie. Napriek tomu si pamätal, keď si ho prvýkrát v živote obzeral; ruka v ruke s Hermionou mu klesli široké plecia, keď spočiatku nazrel dnu cez vchodové dvere. „To je ono?“ spýtal sa nahlas a cítil sa takmer úplne nepatrične v dome, ktorý nebol taký veľkolepý ako miesto, v ktorom vyrastal.

„Samozrejme, že je to ono,“ podpichla ho Hermiona a dvoma silnými dlaňami ho postrčila cez zárubňu dverí. „Tvoji rodičia boli tí bohatí, nie ty, zabudol si?“ A ukázala mu obývačku, ktorá bola úplne holá, predtým ako ho nasmerovala do spálne, ktorá vyzerala rovnako, až na jeden jediný matrac v samom strede. Potom ho objala svojimi štíhlymi rukami okolo pliec a pokojne mu ich pohladila napriek závesu. Akoby vedela, že si nie je istý, preto stíšila hlas a urobila to takmer neuveriteľne zvodne, keď sa sklonila, aby mu zašepkala do ucha: „Hmm... čo je, Draco? Nezdá sa ti, že to vyzerá... útulne?“

Odchod z panstva mu poskytol čas, aby si vyčistil hlavu, a tešil sa z toho, že už nemusí chodiť po chodbách domu svojho detstva bez toho, aby sa mu v mysli vynárali hrozné spomienky. Navyše, život s Hermionou bol príjemný - dokonca úžasný. A hoci bývali v rovnakom priestore útulného domu, stále občas používali svoje maličké hračkárske vysielačky, aby sa dorozumievali v čomsi ako drzý interný vtip.

Keď prešlo dva a pol mesiaca, konečne sa k nemu začal vracať pocit normálnosti. Bez ďalšieho stresu vo svojom živote prestal vídavať Voldemorta, pretože bol vďačný Hermione, že ho udržiava v rovnováhe. Samozrejme, zosnulý muž sa mu sem-tam po zlej nočnej more ukázal, ale Elaine Galerová sľúbila, že ten obraz je len v Dracovej hlave, že je to kliatba, ktorá sa dá ovládať. Hermiona však bola rada, že môže pomôcť; presne vedela, ako Draca rozveseliť, kedykoľvek zistila, že sa cíti mimoriadne úzkostlivo.

Napriek tomu si s Hermionou vždy našli čas, aby sa vytratili z ich nového domova a naplánovali si deň na čistinke, ktorú Draco Malfoy vždy tak miloval. Odkedy mu vrátili jeho prútik, Draco sa nemohol dočkať, kedy ho využije a Hermiona vhodné využitie našla. A hoci sa účasť na neškodných súbojoch proti sebe zdala navonok detinská, Draco aj Hermiona sa tešili z toho, že si stále vedia nakopať zadky.



Preto to, kde sa nachádzali teraz, bolo čisté šťastie. Boli príliš zaujatí výzvou hravo sa navzájom prekliať a ani jeden z nich nemyslel na nič iné. Od odchodu z Nemocnice svätého Munga uplynuli tri mesiace a Draco sa na Hermioninu radosť opäť postavil na nohy. A tento mesiac prešiel ešte rýchlejšie, ako si Draco predstavoval; musel uznať, že to bol predsa len príjemný pocit. Konečne sa totiž ocitol v existencii, ktorá bola stabilná a pohodlná. Žil so ženou, ktorú miloval, a konal tak šťastne. A to bolo všetko, čo si mohol priať.

Napriek tomu v tejto chvíli netúžil po ničom inom, len ju zraziť na kolená a zotrieť jej z nádhernej uličníckej tváre ten nafúkaný úsmev.

Vrátil sa späť do reality a k malému súboju, do ktorého sa pustil so svojou priateľkou. Po jeho vlastnej špicatej tvári prešiel sadistický úškrn a preložil váhu dozadu, pričom si pre istotu uvoľnil ruku v závese. S tým zdvihol obočie a čakal na jej odpoveď. Hermiona však už bola dva kroky pred ním.

„Ty malý hlupáčik,“ povedala a vykročila dopredu s nádherne chtivým smiechom. Hrotom prútika udrela späť k Dracovej brade. Tón jej hlasu bol povznesený vzrušením a ona sa naklonila na jednu stranu a vystrčila bok spôsobom, ktorý v Dracovi vyvolal pocit takmer slabosti od túžby. „Vieš,“ povedala lenivo, „myslím, že som sa ťa aj tak nabažila, Draco. Ešte jeden takýto škaredý comeback a myslím, že ťa jednoducho premením späť na fretku. Vieš, uvažovala som o tom, že si zaobstarám domáce zvieratko.“

Dracova tvár sa začervenala, podarilo sa mu však vystrúhať zdanie ležérnosti tým, že nechal hlavu klesnúť na jednu stranu. „Áno, áno, Grangerová,“ Draco si spokojne vydýchol, „ty len kecáš.“

„Ach, naozaj?“ Hermiona sa naklonila dozadu. Prekrížila si ruky na hrudi a nechala vietor, aby jej odhrnul vlasy z bledej tváre. Opäť sa však vystrela a vysunula prútik smerom von. Samotným hrotom uhladila dozadu krehké blond vlasy, ktoré padali šikmo na Dracovo čelo. Malfoy nechápavo sklopil oči. Zafučal a s výrazom v tvári, ktorý bol skôr sarkastický a nebojácny, sa jej snahe vysmial. „Rictusempra!“

Dracovo telo okamžite stuhlo. Potom sa zvalil na zem a zdesene sledoval, ako sa Hermione na tvári rozhostil živý úsmev. A Malfoy si nemohol pomôcť. Cítil, ako mu ruky, ktoré neexistovali, behajú hore a dole po hrudníku a nemilosrdne ho šteklia. Otriasol sa a pohol rukami, aby si zovrel trup. Objímajúc sa, si pritiahol kolená k hrudi a nemohol si pomôcť, ale smial sa, keď výbuchy neodolateľného šteklenia ovládli jeho štíhle telo. „Ty... malá...“ odkašľal si, ale zvyšok už zo seba nedokázal dostať.

Hermiona si čupla, ruky položené na pokrčených kolenách. „Prepáč,“ spýtala sa a vyzerala rozkošne, „čo to bolo, Draco? Nie celkom som to zachytila.“

„Zasko... - pfftt ha ha ha- za - ha ha ha ha ha- zaskočila si ma!“ vyprskol Malfoy, ale jeho vtieravé slová Hermionu príliš nepresvedčili.

„Musíš byť vždy pripravený. Myslela som, že to vieš, Draco,“ Hermiona sa veselo rozžiarila a posadila sa pred krútiaceho sa Malfoya.

Draco však videl svoju šancu a využil ju. „Obscuro!“ zachichotal sa a po červených lícach sa mu zúrivo kotúľali slzy.

Hermionino telo sa zvrtlo dozadu a ona vydala malé zachrčanie. Dracovo neškodné kúzlo Hermione prevlieklo cez hnedé oči obyčajnú bielu pásku a ona sa zapotácala k tráve, cúvala dozadu ako krab a potom vykríkla: „Hej!“ Draco bol však príliš zaujatý na to, aby si vychutnával svoj úspešný zásah. Zaplavil ho pocit nemilosrdného šteklenia a nekontrolovateľne sa rozosmial, jednak z toho ohromujúceho pocitu, jednak pri pohľade na oslepenú Hermionu. Rukami si siahala na tvár a neúspešne sa snažila odhrnúť si látku z očí. Cez zvuk Malfoyovho vysokého chichotu sa Hermiona nemohla ubrániť smiechu. Dievčensky vykríkla: „Ty prekliaty hajzlík! Nevidím!“

Malfoyova tvár sa skrivila. „Nemôžem- ha ha ha ha- dýchať! AHAHAHAHAHA!“

„Fajn!“ Brunetka sa nadýchla a zosunula sa dopredu. Priala si len, aby mala svoj zrak, aby mohla posledný raz zazrieť svojho milého priateľa v absolútnej hystérii. „Finite Incantatem!“ Trvalo to len chvíľu; skĺzol späť do normálnej polohy a Draco pocítil, že šteklenie prestalo. S veľkým nádychom vzduchu zdvihol hlavu a potom ju opäť nechal dotknúť sa zeme. Napriek tomu si z očí vyplašil zvyšné slzy a pozbieral sa. Potom sa vyškriabal na nohy, zaujal stabilný postoj a potom sa vyštveral späť k Hermione a postavil sa nad ňu. Ona však sedela strnulo na zemi pred ním, obočie mala vyčnievajúce nahor a čakala, kým na ňu príde rad. „Dobre, Draco,“ vzdychla si zubato, „daj zo mňa tú prekliatu vec preč.“

Draco sa spustil na zem a skrčil sa pred ňou rovnako ako ona pred ním. „Prečo by som teraz chcel urobiť takú hlúposť?“ spýtal sa jej a usmial sa, keď jej vlastný lúč ochabol.

Draco... prekliaty... Malfoy!“ vykríkla Hermiona.

Malfoy sa rozžiaril. „Si rozkošná, keď si naštvaná, už som ti to niekedy povedal?“ Hermiona zafučala, ale Draco sa naklonil dopredu, natiahol ruku a zovrel svoje prsty v jej. Neodstránil jej pásku z tváre, ale namiesto toho ju zdvihol zo zeme a jemne ju posunul po tráve. A ignoroval jej trucovanie. Namiesto toho ju udržiaval v pohybe a viedol ju ku kmeňu pomerne impozantného a hrubého stromu. Keď ju oň oprel chrbtom, zdvihol prsty a chlapčensky ju pošteklil po nose.

„Darebák,“ uškrnula sa Hermiona, ale nemohla si pomôcť a rozžiarila sa. „Už si sa pobavil, teraz mi daj dole tú pásku z očí, aby som ťa mohla poriadne prekliať.“

Malfoy sa rozosmial. „Tak to ma vôbec nepresvedčilo,“ povedal jej a jeho prsty zovreli obvod jeho vlastného prútika. Aký to bol skvelý pocit mať tú vec opäť vo svojom vlastníctve. Všetko sa to podarilo vďaka Hermione. „Budeš sa musieť snažiť oveľa viac, Grangerová.“

Hermiona sa nadýchla a nosné dierky sa jej rozšírili. Nasadila fasádu agresie, ktorá bola takmer úplne sarkastická, oprela sa o kmeň stromu a skrútila prsty okolo vlastného prútika. „Okamžite mi zlož tú prekliatu pásku z očí, inak, Malfoy.“

„Inak?“ Draco Malfoy už za svoj život počul zopár absurdných vecí, ale Hermionina hrozba prekonala všetko. Neuniklo mu jej chichotavé správanie ani ľstivý úsmev, ktorý mala na svojej bledej tvári. Jej chladný postoj ho však úplne dostal. Alebo inak, pomyslel si, aké je to nešťastne nedomyslené. A s tým jej skĺzol rukou k lícu, pohladil ju a drzo povedal: „Dúfal som, že budeš kreatívnejšia.“

 

Hermiona však pokrčila plecami a jej tenké ramená sa zdvihli tak vysoko, že sa takmer dotýkali ušných lalôčikov. „Tak teda,“ spýtala sa a sklonila hlavu mierne nadol. „Ak ma plánuješ nechať oslepenú, čo mi chceš urobiť?“ A napriek tomu, že mala zakryté oči, Hermionin úsmev sa rozžiaril. Roztiahol sa jej po bledej tvári a blyskla po Dracovi bielymi zubami. Draco sa zarazil; pristihla ho - nemal absolútne žiaden plán na ďalšie mučenie Hermiony Jean Grangerovej. A nervózne sa snažil vymyslieť niečo vhodné. Zdalo sa však, že v čase núdze zlyhal; za nič na svete mu nenapadlo dostatočne vhodné zaklínadlo, ktorým by ju preklial. Hermiona si teda vychutnávala jeho zmätok, cítila ho aj spoza pásky cez oči. Napriek tomu sa jej úsmev oveľa rozšíril a pery sa jej nepokojne roztiahli. Založila ruky si na hrudi a poklepala nohou. Obočie jej takmer úplne vyletelo do neba. „ To počujem koktanie?“

Dracovi stuhla horná pera. „Určite nie,“ vykríkol, ale uvedomil si, že sa od nej s ďalším jednoduchým zakopnutím vzďaľuje.





„Nie?“ Hermiona sa podpichla a natiahla ruku. Všimla si, že ju Draco opustil, a vystretými rukami nahmatala priestor pred sebou, aby ho našla. Napriek tomu sa jej podarilo nohami nahmatať zem pred sebou a špičkou špicatej topánky rýchlo zotrela trávu pred sebou. „To bolo 'nie', Malfoy?“ Sotva som ťa počula cez hlasný zvuk tvojho vlastného prehĺtania. Počula, ako niečo zamrmlal, hoci nedokázala presne určiť, čo to bolo. Napriek tomu však ignorovala praskavý zvuk, ktorý sa ozýval kdesi z konca krovia. Bez väčšieho sústredenia vykrútila telo dopredu a držala prsty natiahnuté smerom k Malfoyovi, pričom nimi habkala.

Stále ho však nepočula. Odkedy ho počula mrmlať, úplne zmĺkol a Hermiona si za páskou cez oči nemohla pomôcť, ale mala pocit, že tam na tej rozkošnej malej čistinke zostala úplne sama. Po chrbte jej prebehol studený mráz a dúfala, že ho neurazila. Preto jej silný hlas nadobudol skôr krotký tón. Pritiahla ruky ďalej, natiahla ruky tak ďaleko, že pri tom takmer pocítila bolesť v ramenách.

Napriek tomu ho nepočula. Odkedy ho začula mrmlať, úplne zmĺkol a Hermiona si nemohla pomôcť, ale za páskou na očiach mala pocit, akoby tam na tej malej čistinke zostala úplne sama. Po chrbte jej prebehol studený mráz a dúfala, že ho neurazila. Preto jej silný hlas nadobudol pomerne krotký tón. Pritiahla ruky ďalej, natiahla ruky tak ďaleko, že pri tom takmer pocítila bolesť v ramenách.

Hermiona zdvihla ruky k páske cez oči a naposledy ňou zbytočne potiahla. Prekliaty Draco Malfoy a jeho neškodné zaklínadlá; páska z očí sa musela odstrániť len jeho rukami a ona to vedela. S povzdychom sa preorientovala, ruky si dala späť pred hruď v nádeji, že blondína strategicky zachytí. Keď sa však okolo nej ozvalo mierne zašuchotanie, Hermiona nemohla inak, ako zažmurkať napriek tomu, že bola oslepená. Zastavila sa, zamrzla uprostred trávnatej čistinky a dúfala, že neprešla tak blízko k jazeru, aby doň spadla.

Naklonila hlavu na stranu a odhrnula si vlasy z tváre. „Malfoy?“ Nikto jej neodpovedal - nepočula ani jeho dych. Potom sa však zvuk jeho nepretržitých nôh predral späť cez krovie. Postupovali k nej a ona poznala, že ju zámerne tlačí. Zahryzla si teda do spodnej pery a krútila hlavou na jednu stranu, akoby mohla nazrieť cez látku pásky na očiach, keby sa naozaj snažila. A zachvela sa, keď zacítila, ako sa jej nejaké ruky dotýkajú tváre. Dracove obvykle studené ruky ju zahriali na tvári a ona si nemohla pomôcť, ale cítila sa nadmieru šťastná, keď jej končekmi prstov prešiel po kľúčnej kosti. „Vzdávaš sa?“ Hermiona ho vyzvala a Draco stále absolútne mlčal.




Potom cúvla a jednu ruku si položila vbok, keď vystrčila bradu nahor. „Tak toto je teda tvoj geniálny plán?“ Hermiona si nemohla pomôcť, ale jej úsmev nezmizol. „Mlčanie?“ Bol to taký príjemný pocit, že stojí priamo pred ňou, napriek vzdialenosti, ktorú si udržiaval. Lenže on ju jednou rukou poláskal po ramene, priviedol ju späť k línii čeľuste a potom prešiel popri jej chladných a fialových perách. Nebola si istá, či sa jej snaží vysmievať tým, že si udržiava priestor, ale nemohla si nevšimnúť, že ten očividný priestor ju skôr dostáva. Pretože v skutočnosti si ho chcela len priblížiť, možno dokonca vziať späť šteklivé kúzlo, ktorým ho ešte pred chvíľou trápila.



Porazená pokrčila plecami. „Ospravedlňujem sa za to zaklínadlo,“ priznala. „O to tu ide?“ Malfoyove prsty prešli zľahka ponad jej pery a opatrne na ne pritlačili jeden ukazovák. Cítila, ako zavrtel hlavou, a Hermiona zalomila rukami. Vážne povedala: „Draco Malfoy, hneď teraz mi zlož tú pásku z očí...“

A potom sa jeho ruky zdvihli. Prvýkrát, čo sa k nej vrátil, Hermiona pocítila Dracove prsty späť na svojej tvári. Zdržali sa tam však len chvíľu, kým jej skĺzli za hlavu. Jeho dlhé prsty sa zatočili, pracovali so zväzkom pásky cez oči a Hermiona si vydýchla - už bolo sakramentsky načase. Dovolila mu, aby sa neponáhľal, a zatvorila oči, keď cítila, ako sa od nej odtiahol a narýchlo sa pripravil. Potom pomaly otvorila oči, akoby bola plne pripravená vynadať mu.

Nečakala však, že ho uvidí stáť pred sebou takého, aký bol. Preto pri pohľade naňho zadržala výčitky; usmievajúci sa a stuhnutý Draco Malfoy pred ňou držal veľkú kyticu rozkvitnutých kvetov, ktoré mu vyrážali z konca dlhého prútika. Usmieval sa, dokonca žiaril, a ona nemohla poprieť, že vo svojich svetlých blond vlasoch a olivovozelenej šatke vyzeral nádherne švihácky. A dokonca sa jej páčilo, ako mu vlasy rozstrapatil vietor tak, že mu šikmo a nonšalantne spočívali na čele. Jeho sivé oči sa na ňu nevinne leskli a líca mal červené od intenzity chladu okolo seba. Nepozeral sa na kyticu, ale na Hermionu - a bol pobavený, dokonca natešený výrazom miznúceho rozhorčenia na jej tvári.

Jeho správanie však bolo stále pevné a on sa k nej natlačil, keď pomaly vystrel ruku s kyticou. A bol to rýchly okamih, ktorý jej pripomenul toho istého Malfoya, akého poznala - rýchleho, sebavedomého a očarujúceho. Zistila, že aj to sa jej celkom páči. Preto keď zašepkala: „Kvety, aké... klišé,“ ani jej nevadilo, keď si ju Draco privinul k hrudi a pritisol si ústa na jej tak nežne, že jej samej sa rozbúchala hlava, keď zaregistrovala ten okamih. Zažmurkala, keď sa obaja odtiahli, a pozrela mu do očí, keď zdvihla kvety z jeho prútika a pritisla si ich k boku. Napriek tomu Hermiona poľavila, naklonila hlavu a nahlas sa spýtala: „Načo to bolo?“

Malfoy pokrčil plecami a zdvihol rameno s takou ľahkosťou, že sa cítila pohodlne, spokojne a bezpečne. „Za to, že si sa ma posledných pár mesiacov tak držala,“ povedal jednoducho.

„Za to, že som sa ťa držala, há?“ spýtala sa ho Hermiona a dovolila mu, aby jej odhrnul divoké vlasy z tváre.

Draco prikývol. „Každého jedného môjho šialeného kúsočka,“ uistil ju.

„Blázon.“ Hermiona sa zarazila a starostlivo si v hlave premyslela toto tvrdenie. Blázon - čo to pre ňu vlastne znamenalo? Podľa nej Draco nikdy nedosiahol bod bláznovstva. Iste, stratil orientáciu, ale bola si celkom istá, že takýto zmätok je nevyhnutný... dokonca ľudský. Blázon. Ani jej nenapadla správna definícia tohto pojmu. Čo to vlastne bolo bláznovstvo? Bod, z ktorého niet návratu? „Blázon, čo?“ Hermiona sa pozrela do Malfoyových sivých očí. „Naozaj si myslíš, že si bol niekedy naozaj 'bláznivý', Draco?“

Vzhľadom na okolnosti musel Malfoy povedať, že nie. S jeho hlavou nebolo nikdy nič naozaj zlé - aspoň z lekárskeho hľadiska. Bol začarovaný, prekliaty; bolo to niečo, s čím bude musieť žiť celý život. Ale bláznivý? Našťastie to mal potvrdené od ministerstva, stále však nevedel prísť na poriadny dôvod, prečo sa stále nepovažoval za toho, kto pred všetkými tými mesiacmi prišiel o rozum. V hlave sa pokúšal spočítať všetky šialené veci, ktoré urobil. Bol zasnúbený s Pansy... spal s ňou. Opil sa do nemoty a otec ho musel vytiahnuť z miestnej krčmy. Pokúsil sa ukončiť svoj život skokom z prekliateho mosta, a keď ho Hermiona zachránila, stále mu nedošlo, že na konci vysielačky je jej hlas.

Takže bol bláznivý? Nebol si celkom istý. Možno hlúpy. Ignorantský určite. Ale bláznivý? Premýšľal nad tým, len aby zistil, že možností je nekonečne veľa. Iste, z lekárskeho hľadiska nebol šialený, ale niečo v ňom ho držalo pokope. Preto s tým súhlasil a uistil sa o tej istej odpovedi, ktorú uviedol len pred chvíľou. „Áno, bol som veľmi duševne chorý,“ povedal jej a kútiky úst mu klesli do mierne vážneho úsmevu.

„Dobre teda,“ Hermiona zažmurkala. Tvár mala ružovo červenú od chladu, ktorý víril všade okolo nej. Ale stiahla sa a naklonila hlavu na stranu spôsobom, ktorý bol skôr nevinným pochopením. Premýšľala nad prítomnosťou Draca Malfoya, ktorého vlasy sa vo vetre rozstrapatili tak, že na temene hlavy vyzerali ako vzdorovitý mop. Aj on začínal čoraz viac pripomínať chrumkavú bytosť. Oblečený v pávom plášti, rukami sa držal jej ramien a prsty mu chránili len tenké malé rukavičky. „Tak to musím byť bláznivá aj ja,“ povedala mu a Malfoyovi sa zdvihlo obočie.

Hermiona Grangerová - bláznivá? Draco si bol istý, že ju zle počul. Po tom všetkom bola Hermiona tá, ktorá si zachovala rozvahu. „Ako to?“

Zdvihla ruky a pohrávala sa s okvetnými lístkami kvetov v rukách. Vyzerala sladko a trochu cudne, zdvihla obočie a ponúkla svoje slová ako návrh. Jej hlas bol však celkom pokojný, dokonca nesmelý. Otočila hlavu, aby zdvihla oči, a s jednoduchým úsmevom si priložila kvety ku koncu nosa, kým ich nechala jemne sa dotknúť trávy pod sebou. „Nuž, som do teba bláznivo zamilovaná,“ navrhla Hermiona a Dracovi sa skrivila tvár, akoby sa mal každú chvíľu prevrátiť.

„Bože, Grangerová,“ odvetil Draco, „môžeš byť ešte viac gýčovitá?“

Napriek tomu sa Hermiona posunula dopredu a pritlačila sa k nemu telom tak, že medzi nimi nezostal ani najmenší priestor. Pritisla svoje ústa k jeho, mierne sa zasmiala, keď zistila, že ho to dosť zaskočilo, a objala ho okolo pliec tak, že sa musel mierne predkloniť, aby zostal na jej úrovni. Jej ruky sa mu prehrabávali vo vlasoch a svetlých kaderiach a odstrkovali mu ich z tváre, aby si mohla lepšie prezrieť prekvapený výraz na jeho priezračnej tvári. Potom, keď ustúpila, mu ponúkla úsmev, z ktorého jej hnedé oči v nedostatočnom svetle zaiskrili.

Možno sa zachovala trochu gýčovo, ale urobila to zámerne - vedela to a Draco to zjavne vedel. Napriek tomu sa chichotala nad humorom toho všetkého, šťastná, že našla niekoho, kto sa s ňou vedel tak rýchlo smiať. Napriek tomu to neznamenalo, že to, čo povedala, nemyslela vážne. Pretože to tak bolo. Ona, Hermiona Jean Grangerová, bola zamilovaná do Draca Malfoya. „Vieš,“ povedala mu, vkĺzla rukou do jeho ruky a odviedla ho preč zo stredu krovinatej čistinky. „Nikdy by mi nenapadlo, že... budem bývať s Dracom Malfoyom. Pred piatimi rokmi by som tomu neverila ani sama.“

Pritlačila sa chrbtom k stromu a obaja spolu ľahko skĺzli na zem. „Je jasné,“ povedal Draco hlasom, v ktorom sa ozýval sarkastický podtón, „že to, že ty a ja bývame spolu, je samo osebe dôkazom, že sme sa obaja zbláznili.“ Akonáhle sa však Dracova dolná polovica tela dotkla zeme, jeho tvár skĺzla do dosť výrazného zamračenia. „Prečo sedíme?“ spýtal sa jej a vstal z ležadla, aby sa postavil nad ňu spôsobom, ktorý bol zhrbený a trochu ustráchaný.

Hermiona s pochybovačne vyčerpaným pohľadom zaletela očami nahor, aby sa stretla spolu s Dracovými. „Prečo sedíme? O čom to, preboha, hovoríš?“

„Sedíme,“ povedal Malfoy jednoducho. „Už mám dosť sedenia.“ Keď to povedal, vyzeral takmer detsky úprimne. Ruka zabalená v bielom závese, Draco naozaj vyzeral, že by potreboval trochu času, aby vyšiel z domu a pretiahol si nohy. Odkedy sa dostal z ohňa u Hobbsa, chodil s miernym krívaním a Hermiona si všimla, že sa to zlepšilo, až keď sa pustil do chôdze.

Napriek tomu sa spýtala: „Už ťa nebaví sedieť?“

„Áno, trochu.“

„A čo by si chcel robiť inak?“ Noci boli pre Hermionu a Draca akýmsi časom „rande“. Pravidelne si plánovali výlety na čistinku a najviac, čo kedy robili, bolo sedenie. Uznávali, že scenéria bola pekná a, samozrejme, mali za sebou kus histórie. Hermiona a Draco však okrem oddychu nikdy nerobili nič iné. A bozkávali sa. Alebo čokoľvek iné, čo im napadlo. Napriek tomu Hermiona videla, že Dracove oči nenaznačujú žiaden náznak troch P - posedávanie, pusinkovanie a pomilovanie. Namiesto toho videla, že naozaj chce len pohyb.

 




Draco očami skúmal krovie, a keď sa pred ním stretol s iskrou zamrznutého rybníka, povedal: „Už len pár dní, kým sa rybník opäť roztopí,“ a pokrčil vzrušene a chlapčensky plecami. A Hermiona to videla, ochotne sa zdvihla a postúpila k rybníku s Dracom v pätách. Raz vyskúšala hladinu topánkou a potom skĺzla na mihotavý ľad. Kým sa otočila, Draco sa naň už tiež postavil a s miernym zakopnutím, ktoré zahnal nervóznym smiechom, sa vydal k nej.

Za ten čas, ktorý mu trvalo, kým sa k nej dostal, toho veľa nepovedala. Namiesto toho naklonila hlavu a čakala, pričom raz zavolala, aby povedala: „S tým závesom vyzeráš ako holub s jedným krídlom,“ a vysmiala sa naňho so zlomyseľným úsmevom. Malfoyovo pošmyknutie ju prinútilo usmiať sa dvojnásobne a naklonila sa dopredu, nasadila prižmúrený výraz a potom sa odtiahla, aby povedala hlasom, v ktorom bolo cítiť posmešné znechutenie: „Ty si taký neohrabaný.“

„Ale no tak, Grangerová,“ odkašľal si Draco a zdvihol sa z rozsypaného ľadu, aby sa oveľa opatrnejším krokom kĺzal späť k nej. Hoci bol ľad klzký, Draco sa po ňom prešmykol, aby sa spojil s Hermionou, ruku natiahnutú tak, aby sa jej mohol chytiť ako opory. Pri jej nechápavom pohľade Draco prevrátil oči a uvažoval, že jej pre vlastné pobavenie podrazí nohy, a potom ho napadlo, že ju za to, že je taká rozkošne zlomyseľná, pobozká. „Nemáš si zo mňa robiť žarty, vieš,“ povedal jej a priľnavým spôsobom sa jej chytil za rameno, keď sa posúvala po ľade. „Mala by si,“ pri pohybe takmer pristál na tvári a Draco sa napriek Hermioninmu zjavnému pobaveniu upravil, pokračoval: „ve-vedieť lepšie.“

„Mala by som vedieť lepšie, há?“ Hermiona sa rozžiarila a posmievala sa mu.

Malfoy sa poškriabal na nose. „Chlap by si nemal robiť žarty zo svojej priateľky,“ informoval ju, „to nie je... správne správanie na rande.“

„Si smiešny.“ Hermiona zažartovala a jemne mu odsunula ruky z pliec, čím ho prinútila, aby ju nežne držal za ruku, keď ho sledovala, ako sa pred ňou spamätáva.

Draco sa rozosmial a nemohol sa ubrániť červenému odtieňu, ktorý nadobudla špička jeho nosa. Bol teraz smiešny? No to mu úplne vyhovovalo. „Som smiešny?“ pokrčil plecami, „no, tak to ber tak, ako to je, Grangerová. Smiešny je o krok vyššie ako blázon.“

Hermiona to zvážila a potom súhlasne prikývla. Súhlasne povedala: „Myslím, že to je pokrok!“ A Malfoyove nohy sa konečne poriadne zastavili. „Tak,“ povedala, „dosť bolo rečí o šialenstve. Už nikdy v živote nechcem hovoriť o šialenstve. Dohodnuté?“

„Dohodnuté?“ Draco sa na ňu otočil a zdvihol obočie. „Čo myslíš tým 'dohodnuté'? Myslím, že táto téma je dobrý začiatok akejkoľvek konverzácie.“ Mierne sa od nej odsunul a natiahol ruku, akoby ju práve prvýkrát pozdravil. Potom nasadil hlas, v ktorom bolo cítiť gentlemanské spôsoby. „Dobrý deň, volám sa Draco Malfoy a pred pár mesiacmi ma odsúdili do ústavu pre duševne chorých zločincov. Vtipný príbeh, ak sa nad tým naozaj zamyslíte - vypukol obrovský požiar a ja som len tak-tak vybehol prednými dverami. Chcete si to vypočuť?“

„Nemyslím si, že si takto nájdeš veľa nových priateľov,“ informovala ho Hermiona.

„Ach, ja si myslím opak,“ trval na svojom Draco a pokrútil hlavou.

Hermiona si zahryzla do pery a potlačila bezmocný smiech. Zostala nehybne stáť uprostred zľadovateného rybníka a sledovala Draca, ako nadobúda rovnováhu. Keď sa konečne zdvihol, postavil sa pred ňu s vysoko vyčnievajúcim obočím. Tenké pery mal skrútené do úsmevu a ona vedela, že čaká, kým sa rozohní. Preto sa nedokázala celkom udržať na uzde. Po veľmi krátkom časovom úseku sa Hermiona podvolila, červená v tvári sa k nemu priblížila a zakričala: „Myslím to vážne! Už žiadne bláznivé reči... nikdy!“

Draco zdvihol plecia. „No budeš mi musieť niečo dať, aby som nehovoril o zdravom rozume, Grangerová.“

„Mohla by som Harryho požiadať, aby ti zajtra večer uvaril úžasnú večeru?“ Hermiona sa ponúkla.

„Potter varí?“ Úsmev Draca Malfoya sa rozšíril. V hlave mu napadla hŕba vtipov na kúsok informácie, ktorú mu Hermiona práve poskytla. Potter, kuchár, čo? Chlapec, ktorý prežil, žije, aby varil. Už len pri tej myšlienke Malfoya takmer premohol smiech, hoci sa mu podarilo len zaškeriť a takmer neúspešne sa snažil skryť svoje pobavenie. „V každom prípade, nie, vďaka.“ Naklonil hlavu na jednu stranu a svetlé kadere sa mu prehodili cez čelo. „Ak by mi Potter uvaril večeru - bez ohľadu na to, aké by to bolo zábavné -, znamenalo by to, že by sme my dvaja museli skutočne stráviť popoludnie u nich doma.“

Hermiona si pasívne zahryzla do spodnej pery a úprimne povedala: „Harry a Ron už nie sú úplne proti tomu, aby si k nim občas prišiel, aby si vedel.“ Zdalo sa, že je trochu nesmelá, odvrátila sa od neho s jemným úsmevom a jemným žmurknutím. Potom mu položila ruku na mrazivú bradu a sama naklonila hlavu na stranu. „Nedávno o tom niečo spomínali.“

„Skutočne?“

„Určite áno. Obávam sa však, že som si celkom istá, že ty im budeš musieť uvariť prvú večeru skôr, ako ju Harry pripraví pre teba.“

Draco pokrčil plecami a usmial sa. To mu, samozrejme, nevadilo, hoci si nebol celkom istý, či chce jesť u Rona a Harryho; bol si takmer stopercentne istý, že jeden z nich mu v priebehu večera niečo podstrčí do vína, a úprimne povedané, nebol na takéto popoludnie úplne pripravený. Povedal si však, že jedného dňa bude a že na takéto podujatia bude chodiť pripravený - možno sa v očakávaní dokonca zastaví vo Weasleyovských vynálezoch.

Blondín teda nasadil zvláštny malý úsmev a s jednoduchým pokrčením ramien sa obrátil späť k Hermione. „Dobre, pripravím niečo špeciálne.“

„To neznie príliš priateľsky.“ Hermiona zazerala a Malfoy len nadvihol obočie. „Čo skrývaš?“

„Nič,“ zažartoval Draco. „Len sa snažím spomenúť si na nejaké staré rodinné recepty.“

„Klamár.“

Hermiona si nemohla pomôcť; hoci jeho vtip bol asi polovičný, usmiala sa a pritisla si hlavu na jeho zdravé plece. Trochu sa prehol pod jej pridanou váhou, ale pokračoval v objatí jej paže a pritom jej dal úprimný bozk na temeno hlavy. A takto sa spolu šmýkali po ľade, prepletení v mrazivom chlade, ich telá boli dostatočne blízko, aby sa navzájom zahriali. Takto sa obaja pozerali na budúcnosť, o ktorej si nikdy nemysleli, že by o nej mohli vôbec uvažovať - na spoločnú budúcnosť.

Ale to bolo v poriadku - viac než v poriadku. Bolo to fantastické a vzrušujúce. Existovalo toľko možností. A Draco si bol istý, že ešte nikdy v živote nebol tak šťastný a vzrušený. Hermiona bola krásna a podporujúca, optimistická a vzrušujúca. Bola spontánna a brilantná a nikdy nemala veľmi zlú náladu. Chcel si užívať život s ňou, variť jej ráno čaj a polovážne sa hádať o tom, kto v predchádzajúcej noci ukradol prikrývku. Časom, keď sa mu úplne zahojí rameno, ju vyzve na poriadnejší súboj - hoci si bol celkom istý, že by preňho bola stále rovnako ťažkou konkurenciou. Premýšľal o tom pri pohľade na rybník a jeho zamrznutú hladinu. Nebol si istý prečo, ale pristihol sa pri tom, že by sa sem rád vrátil v lete, keď to rozmrzne, aby si s ňou zaplával v chládku. Nevedel prečo, jednoducho to chcel.

A Hermiona, tá bola tiež zaneprázdnená premýšľaním. V hlave sa jej preháňali všetky tie úžasné veci, o ktorých nikdy neuvažovala, pokiaľ ide o Draca Malfoya. Bol príťažlivý a vtipný, úplne iný človek ako ten chlapec, ktorého spoznala pred všetkými tými rokmi, keď mala len jedenásť rokov. Bol komplikovaný, ale to bolo v poriadku, pretože ona bola tiež, a kto už vlastne nie? Mal svoje problémy a ona tiež. Pokiaľ išlo o Hermionu, výhody ďaleko prevyšovali náklady.

Takže možno bol trochu blázon a možno bola aj ona. Ale bláznivý znamenalo vzrušujúci a napínavý a všetko medzi tým. Podľa nej bláznivosť nebola úplne zlá vec, pokiaľ išlo o rozumnú mieru narušeného zdravého rozumu. Rozhodla sa, že sa jej to páči - možno najviac na ňom. A možno, pomyslela si, že byť bláznivý nebolo až také zlé; robilo ho to impulzívnym, starostlivým a jemným. Bol všetkým, čím kedy potreboval byť; dokonale ľudský, chybný, ale napredujúci.

Možno tí najlepší boli takíto.

KONIEC

 

 









 




 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Epilóg: Tu sme všetci šialení Od: SHAWN - 26.01. 2023
Dakujem, veľmi pekne za preklad. Poviedka sa mi veľmi pačila
Re: Epilóg: Tu sme všetci šialení Od: Jimmi - 26.01. 2023
Poďakovanie po tak dlhom čase poteší (len si ho musím všimnúť) Vďaka

Re: Epilóg: Tu sme všetci šialení Od: Kandrovalucie - 17.10. 2022
????????????????????????

Re: Epilóg: Tu sme všetci šialení Od: Iva12 - 16.08. 2022
Docitane :-) úprimne povedané, druhýkrát to už asi nedám. Dej ako taký nebol zlý nápad, malo to potenciál, ktorý však autorka uplne nevyužila. Nachádzalo sa tu vela nezrovnalosti. Magický svet HP ponuka take obrovské možnosti… stres? Prečo? Hermiona si nevie poradit s ohňom s prútikom v ruke, nechá Draca krvácať a rozjíma, radšej beží pól hodinu namiesto toho aby sa premiestnila, nejde Draca vyzdvihnúť k Hobbsovi - leží v satoch na brehu zamrznutého jazera atd. Dalo sa s tým viac vyhrať. Epilóg sa mi páčil, hravý, ľahký..plny konverzácie. Klobúk dole pred prekladom, naozaj dobrá práca :-) Hor sa na ďalšie poviedky

Re: Epilóg: Tu sme všetci šialení Od: Octavie - 01.08. 2022
Milá Jimmi, moc děkujeme za dokončení další povídky! A děkuji za věnování:-). I v nejdepresivnejsich povídkách je potřeba hledat pozitivní věci. A překlad byl úžasný, nejen z angličtiny do slovenštiny, ale i z uměleckého jazyka autorky do lidštiny:-D. Anglicky bych tu povídku opravdu nedala, tys nám to takhle naservirovala na stříbrném podnose a za to ti patří dík. Epilog byl takový... netipicky pro obě povídky. Ale ukázal nám světlé zítřky, které těší po celém tom ději o to víc. Tak ještě jednou díky a těším se na další počin!

Re: Epilóg: Tu sme všetci šialení Od: zuzule - 01.08. 2022
Bylo to jiny, nez vsechno ostatni, co jsem zatim cetla, ale urcite to stalo za to. Dekuju!

Re: Epilóg: Tu sme všetci šialení Od: luisakralickova - 30.07. 2022
Tahle trestající povídka nebyla určitě jednoduchá, byla jiná. Draco si občas zaslouží změnu, aby mu moc nenarostl hřebínek. Trochu ho to polidštilo. Ale raději čtu veselejší příběhy. Díky, Jimmi, za překlad a těším se na další úlovek.
Re: Epilóg: Tu sme všetci šialení Od: Jimmi - 31.07. 2022
Ja som sa ešte nerozhodla, zatiaľ som nahrala len banner, ale založiť tému je už záväzok. Ale ak sa chceš kuknúť: https://hpkizi.sk/images/topics/belleofsummer.jpg Ďakujem za všetky tvoje komentáre, pomáhali mi pokračovať
Re: Epilóg: Tu sme všetci šialení Od: luisakralickova - 01.08. 2022
Ha, že by mstivá Hermiona? Banner je lákavý;)

Re: Epilóg: Tu sme všetci šialení Od: Lupina - 30.07. 2022
Hihi, ano, to zděšení bylo hlavně z toho důvodu. Protože skončit tři kapitoly před koncem?! To by bylo mučení. Jimmi, máš můj hlubokosklon. Ta angličtina ani jako angličtina nezněla. A vykřesala jsi z toho čitelný příběh (v originále bych to asi nedala). Ano, autorka tam měla nelogičnosti - všechny domy byly patrně v Prasinkách a Hobbsův ústav v okolí, když ho viděla z jejich místa, léčebné postupy se podobají mudlovským, aniž by to vysvětlila (víme, že kouzelnící dokážou za noc nechat dorůst kosti v celé dětské paži), občas jsem nerozuměla postavám, proč jednají, jak jednají. Ale má to neotřelý příběh, ten jsem ještě nikdy nečetla, a za to si obě povídky zaslouží palec nahoru. Takže díky, díky a budu se těšit na nového Draca.
Re: Epilóg: Tu sme všetci šialení Od: Jimmi - 31.07. 2022
Účel to splnilo, máme Done. Podľa mňa autorka vôbec nepochopila svet mágie... jednak ju minimálne používali, jednak nič nedávalo zmysel... a tie modriny? A pochopila som to správne, že ten Voldy v ňom zostal? A že sa musí vyhýbať stresu, aby ho nevidel? A to plynutie času asi dávalo zmysel len v jej hlave, Na druhej strane, problem jej text pochopiť mali aj native speakers, takže možno som niečo preložila zle. Ale inak, som spokojná, vždy keď budem chcieť zaškrtiť Draca, spomeniem si na túto poviedku. Svojím spôsobom je unikátna. Ešte raz díky moc (tá poznámka v úvode bola na odľahčenie, ale asi by som si fakt inak dala pauzu) ĎAKUJEM
Re: Epilóg: Tu sme všetci šialení Od: Lupina - 31.07. 2022
Nejdřív jsem myslela, že kletba zmizela. Ale v této kapitole to vyznělo, že ne, ale že s ní umí pracovat (být v klidu). Ovšem to autorka vůbec nevysvětlila, takže těžko říct. Možná to nejdřív chtěla ukončit tak a pak si to rozmyslela. Co kdyby chtěla napsat pokračování... A taky mám pocit, že jí možnosti kouzelnického světa unikly. Ale jak už jsem psala, námět to byl neotřelý.

Re: Epilóg: Tu sme všetci šialení Od: margareta - 30.07. 2022
děkuji jimmi, děkuji moc!

Prehľad článkov k tejto téme:

Va Vonne: ( Jimmi )30.07. 2022Epilóg: Tu sme všetci šialení
Va Vonne: ( Jimmi )25.07. 202235. Som kvôli tomu blázon?
Va Vonne: ( Jimmi )24.07. 202234. Peklo
Va Vonne: ( Jimmi )18.07. 202233. Celý svet v plameňoch
Va Vonne: ( Jimmi )15.07. 202232: Všetko vedie k jednému
Va Vonne: ( Jimmi )12.07. 202231. Čo mohlo byť únikom
Va Vonne: ( Jimmi )11.07. 202230. Bláznov smiech
Va Vonne: ( Jimmi )10.07. 202229. Zlaté pole 2/2
Va Vonne: ( Jimmi )08.07. 202229. Zlaté pole 1/2
Va Vonne: ( Jimmi )06.07. 202228: Žiť stabilne
Va Vonne: ( Jimmi )05.07. 202227. Pojednávanie a chyba
Va Vonne: ( Jimmi )01.07. 202226. Po rozpade
Va Vonne: ( Jimmi )30.06. 202225. Démoni
Va Vonne: ( Jimmi )24.06. 202224. A znova späť
Va Vonne: ( Jimmi )20.06. 202223. Skús nedýchať
Va Vonne: ( Jimmi )10.06. 202222. Vitajte v džungli
Va Vonne: ( Jimmi )30.05. 2022Kapitola 21. Aký zvláštny svet
Va Vonne: ( Jimmi )23.05. 202220. Tri hodiny ráno
Va Vonne: ( Jimmi )22.05. 202219. Sladkobôľny súcit
Va Vonne: ( Jimmi )17.05. 202218. Boli sme vojaci
Va Vonne: ( Jimmi )11.03. 202217. Charmless
Va Vonne: ( Jimmi )28.02. 202216. Opätovné stretnutie
Va Vonne: ( Jimmi )25.02. 202215. Očakávanie neočakávaného
Va Vonne: ( Jimmi )08.02. 202214. Vreštiacia kanvica
Va Vonne: ( Jimmi )01.02. 202213. Handrová bábika
Va Vonne: ( Jimmi )15.01. 202212. Opakujúca sa nočná mora
Va Vonne: ( Jimmi )04.01. 202211. Muž v rohu
Va Vonne: ( Jimmi )29.11. 202110. Slabosť
Va Vonne: ( Jimmi )22.11. 202109. Za dobrotu na žobrotu
Va Vonne: ( Jimmi )19.11. 202108: Kde straší
Va Vonne: ( Jimmi )15.11. 202107: Šialenec
Va Vonne: ( Jimmi )12.11. 202106. Záblesk delíria
Va Vonne: ( Jimmi )03.11. 202105. Klamár, klamár
Va Vonne: ( Jimmi )01.11. 202104. Tretia kapitola: Pomaly sa zdvíhať
Va Vonne: ( Jimmi )28.09. 202103. Kapitola druhá: Všetci šialení muži
Va Vonne: ( Jimmi )20.09. 202102. Kapitola prvá: Z uličiek a alejí
Va Vonne: ( Jimmi )30.05. 202101. Prológ
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )26.05. 2021Úvod k poviedke