Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Harry Potter a Proroctví tří

16. kapitola 3/4

Harry Potter a Proroctví tří
Vložené: Jimmi - 09.08. 2022 Téma: Harry Potter a Proroctví tří
Jimmi nám napísal:

Harry Potter a Proroctví tří 

Autorka: Barb LP

Banner: solace


Preklad: Jimmi

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Pokračovanie

#/#/#

Harry a Hermiona odišli od stola po halloweenskej hostine ako poslední. Bola skvelá, ako všetky, ale strašne im chýbal Ron. Vždy ich miloval a Harry nemohol uveriť, že prišiel o svoju poslednú. Ron počas pobytu v nemocnici každému z nich písal, a keď Harry pristihol Hermionu, ako fňuká nad svojím posledným listom, podala mu ho, aby si ho prečítal.

 

Drahá Hermiona,

Dnes sa mi nedarí až tak zle. Včera som sa dlho rozprával s doktorom Bastionom. Nechce, aby som o tebe robil nejaké unáhlené rozhodnutia. Ale myslím si, že unáhlené rozhodnutie by bolo myslieť si, že s tebou môžem byť už čoskoro. Keď si bola s Harrym a ja som o tom nevedel, raz mi povedal, že na mňa nebudeš čakať večne. Obávam sa, že možno budeš musieť. Čo znamená, že by si asi nemala. Nechcem, aby si kvôli mne odložila svoj život. Nerád by som si myslel, že kvôli mne žiješ ako mníška a brániš si byť šťastná s niekým iným. Príliš ťa milujem na to, aby som ti to dovolil...

 

Odložil list a nechal ju, aby sa na ňom ešte chvíľu vyplakala, kým pôjdu na hostinu. A po nej sa zdráhali vrátiť do spoločenskej miestnosti, opustiť najverejnejšie miesto v škole, kde museli predstierať, že je všetko v poriadku a že hlavní prefekti prežívajú dokonale skvelý siedmy ročník a strašne im nechýba ich najlepší priateľ.

Keď dali heslo Tučnej dáme a znovu vošli do spoločenskej miestnosti, zostalo v nej len veľmi málo ľudí. Harry jemne pobozkal Hermionu na líce. „Dobrú noc. Trochu si oddýchni. Chceš, aby som napísal Ronovi o...?“

Zavrtela hlavou. „Nie. Ty nie. Možno mu jeho doktor prehovorí do duše.“

Harry si zrazu všimol Ginny na druhej strane miestnosti, na sedadle pri okne vedľa Nevilla; obaja si čítali a družne sedeli vedľa seba. Prehltol, pozoroval ju a povedal, nepozerajúc na Hermionu: „Dobre. Idem spať.“ Dúfal, že si ho Ginny všimne, ale nevšimla si ho; sledoval ju, ako obracia stránku, obočie sa jej sústredene zvraštilo, a on sa snažil nemyslieť na to, ako by ju chcel pobozkať na tú vrásku, aby ju vyhladil.

Otriasol sa a pokúsil sa na Hermionu znova usmiať, kým vyšiel na poschodie. Keď sa prezliekol do pyžamových nohavíc a vliezol do postele so Sandy ovinutou okolo ramena, ležal s rukami za hlavou, hľadel na baldachýn svojej postele a počúval, ako Seamus a Dean dýchajú, pričom Seamusove dychy začali znieť skôr ako chrapot. Napokon si Neville ľahol do postele a Harry nenávidel tú iskru v jeho kroku, hoci už bolo neskoro. Neville si pre seba zľahka pobrukoval, keď sa prezliekal do pyžama. Harry bojoval s nutkaním prekliať ho. Nie je to jeho vina, pripomenul si Harry. Ak sa Ginny páči, má plné právo sa z toho tešiť.

Neville si konečne vliezol do postele a zhasol sviečku, čím zahalil spálňu do čiernej tmy. Harry konečne začal zaspávať, no nanešťastie sa jeho sny zmenili na spomienky na to, ako bol s Ginny v spoločenskej miestnosti. Tentoraz ju však videl, videl jej telo, ako si vyzlieka župan a nočnú košeľu... Nasilu sa trhnutím prebral. To nie je strašne užitočné, však? vynadal si. Hľadel do neurčitej čiernoty, bubnoval si prstami na brucho, ale cítil sa príliš bdelý na to, aby znova zaspal. A ak by to urobil, obával sa ďalších snov o Ginny, či už z tohto, alebo z jeho druhého života.

Nedokázal sa cez ňu preniesť, nech sa snažil akokoľvek. A nebolo to tak, že by sa k nemu správala hrubo, naopak, jednoducho sa správala, akoby to, čo robí, pre ňu nemalo vôbec žiadny význam. Nepomohlo ani to, že niekoľko nocí predtým videl Nevilla, ako ju pobozkal na dobrú noc. Vedel povedať, že to malo byť na líce, ale Ginny zrazu otočila hlavu a ich pery sa nakrátko stretli. Neville sa prekvapene odtiahol, rozpačito sa rozhliadol po spoločenskej miestnosti a tvár mal veľmi červenú. Harry sa stretol s pohľadom Ginny a videl, že z nejakého dôvodu vyzerala najprv trochu panicky, potom víťazoslávne. Bolo to sakramentsky zvláštne, pomyslel si Harry. No zakaždým, keď ju videl s Nevillom, bolo čoraz ťažšie dostať ju z hlavy.

A z nejakého dôvodu bola s Nevillom vo Veľkej sieni oveľa demonštratívnejšia ako v spoločenskej miestnosti. Keď po večeri oddychovali a rozprávali sa so Seamusom, Deanom a spolužiakmi, povzbudzovala Nevilla, aby sedel s rukou na jej pleciach. Dean sa stretával so Zoey Russellovou a z toho, čo sa dozvedel, mal Seamus záujem, aby sa zaňho Zoey prihovorila u Anniky Olafsdottirovej.

Harry sa pozrel na druhú stranu siene, kde Draco Malfoy podstupoval pomalé spaľovanie a pozeral na Nevilla Longbottoma tak sústredene, až bolo prekvapujúce, že mu samovoľne nevybuchla hlava. Harry si tiež všimol, že Mariah prevracia očami a netrpezlivo ťuká vidličkou o tanier, sledujúc ho, ako pozoruje Nevilla a Ginny.

Harry sa rozhodol, že dnes večer mu nie je súdené spať. Vyliezol z postele, ovinul si župan a obul si bežecké topánky. Zakrádal sa po schodoch do spoločenskej miestnosti, ktorú našiel bezútešnú a opustenú. Po zapálení ohňa preniesol knihy, ktoré nechal na stolíku pri okne, do malého svetelného kruhu a začal si prechádzať poznámky o premiestňovaní, prakticky tŕpnuc od očakávania, túžiac po dni, keď bude mať licenciu.

Po čase však mal pocit, že sa na poznámky pozeral dosť dlho. Odložil knihy nabok, sadol si s rukami okolo nôh a zadíval sa do plameňov. „Sandy, prekonám ju niekedy?“ spýtal sa, nečakajúc odpoveď. Nevedel, či bola hore; ukázalo sa, že áno, ale na jeho otázku neodpovedala.

„Vlčica sa blíži.“

Ach, pomyslel si. Hmm. Nie je to presne odpoveď na jeho otázku. Možno by sa mal vrátiť do spálne, kým Hermiona nepríde dolu. Bol si celkom istý, že Sandy mala na mysli práve ju, a nepredpovedala, že budú spolu v jednej miestnosti, len že sa Hermiona blíži. Odkedy sa stala animágusom, niekoľkokrát nazvala Hermionu vlčicou.

Hermiona spala v šiestackej spálni od rána, keď našli Parvati s Ronom. Obvinila Padmu zo sprisahania, aby pomohla jej sestre spať s Ronom, a dozvedela sa, že Padma o Parvatiných plánoch nevedela. Zjavne to bol nápad Lavender. Vložila Parvati do hlavy plán vrátane toho, že Padma strávi noc v chrabromilskej izbe, kde by si Hermiona prirodzene myslela, že je Parvati. Padma si myslela, že ide o chlapca, ale tvrdila, že nevedela, že ide o Rona.

Hermiona si už nerozumela s Levanduľou a k Parvati a Padme sa správala sotva zdvorilo (keďže keď ich stretla spolu, nikdy nemala úplne jasno v ich identite a bolo efektívnejšie ich obe odstrčiť). Opýtala sa šiestačiek, či by niektorej z nich nevadilo vymeniť sa s ňou, a Annika sa prihlásila. Harry si spomenul, že Annika sa kedysi zaujímala o Rona, a napadlo ho, že to pokojne mohla byť Annika, kto sa rozhodol stráviť s ním noc v Škriekajúcej búde. Možno sa Annika stotožnila s Parvati.

Harry usúdil, že je to lepšie riešenie ako Hermionin prvý inštinkt: vyhodiť Parvati aj Levanduľu zo spálne a prinútiť ich, aby prosili ostatných, aby ich prijali. Bola síce hlavnou prefektkou, ale Harry si nemyslel, že by na to technicky mala oprávnenie, hoci si so spolubývajúcimi nerozumela. Výmena zatiaľ fungovala dobre a McGonagallová o tom, pokiaľ vedel, nevedela. Hermiona a Ginny spolu stále dobre vychádzali a Ginny sa s Hermionou delila o listy od Rona, o ktorých Hermiona hlásila Harrymu, že sú veselšie ako tie, ktoré dostáva ona, jeho priateľka.

No hoci mal dostatočné varovanie, nedokázal sa prinútiť k úteku len preto, že Hermiona bola hore a na ceste. Keď vošla do spoločenskej miestnosti, zdalo sa, že je prekvapená, že ho vidí, a zaváhala na prahu. Vyzerala, akoby opäť plakala. Rozmýšľal, či sa jej opäť prisnil sen. Niečo, čo Ronovi nepovedala od tej noci, keď ho uhryzli, bolo, že sa jej o tom opakovane snívali nočné mory. Harry sa to dozvedel až po tom, čo sa Ron zaregistroval v Nemocnici svätého Munga. Nebol to jeden sen, ale viacero variácií. Niekedy to bola ona, kto bol uhryznutý, namiesto Rona; niekedy vlk úplne zožral Rona, namiesto toho, aby ho len uhryzol; niekedy po tom, čo zožral Rona, vlk prišiel aj za ňou; ale v každej verzii mala spočiatku pocit, že keďže vie o vlkovi, ktorý ide po Ronovi, môže existovať šanca, že ho zastaví. Ale v každej verzii sa jej to nikdy nepodarilo a čeľuste sa znova a znova zatvárali nad jeho telom...

Zaváhala, ale zdalo sa, že potrebuje utíšiť, a tak pohladil koberec vedľa seba. „Poď sem,“ povedal ticho. Zaváhala znova, napokon sa pohla cez miestnosť a sadla si tesne k nemu. Objal ju okolo ramien, pritiahol si ju k sebe a pobozkal ju na temeno hlavy. „Zavri oči a odpočiň si. Aspoň raz nemysli,“ zašepkal. Prikývla a pritúlila sa k nemu bližšie.

Niekoľko minút spolu mlčky sedeli a vychutnávali si blízkosť, keď zrazu Hermiona s trpkosťou v hlase povedala: „Budem celý život sama, však? Ron si to nikdy nerozmyslí.“

„Nebuď hlúpa, Hermiona.“ Naježila sa; vedel, že ak existuje niečo, čo by upútalo jej pozornosť, bolo by to slovo hlúpa. „Vieš, že tu budem vždy pre teba, však?“

Jej oči boli veľmi jasné, ale skrýval sa v nich ničotný výraz. „To nie je to isté.“

Láskavo jej položil ruku na líce. „On sa spamätá. Ani vo sne by ho nenapadlo, že ti ublíži. Nakoniec budete spolu, pevne tomu verím.“ Opäť si pritiahol jej hlavu k sebe a zavrel oči. „Vieš, že z teba je rozkošný plyšový medvedík. Poviem to Ronovi a on nebude môcť odolať tvojmu šarmu,“ povedal ospalo a oči mal stále zatvorené.

Krátko sa zasmiala. „Harry, nikdy neviem, kedy to myslíš vážne.“

„Myslím to úplne vážne,“ zamrmlal a konečne sa opäť cítil natoľko uvoľnený, že začal odfukovať.

Letel, letel, letel. Pohyboval krídlami sem a tam, sem a tam. Vietor mu šuchotal čierne vlasy. Pozrel sa zo strany na stranu; krídla sa mu vo vzduchu nepohybovali, pohybovali sa mu ruky. Nebol vo svojej podobe gryfa, letel vo svojom ľudskom tele.

Muselo sa mu to zdať.

Ľahko pristál na vyhliadkovej plošine Astronomickej veže. Ginny ho tam čakala, ako v mnohých jeho snoch.

Keď sa zobudil, vykročila k nemu a skĺzla mu okolo krku. Harry si nepamätal, kedy sa ich pery dotkli, pretože čoskoro sa zdalo, akoby to tak bolo odjakživa. Jeho ruky ju pevne držali pri sebe, napokon sa ústami presunul k jej krku a rozopol jej župan. Z nejakého dôvodu mala v tomto sne na sebe nočnú košeľu, ale niekedy sa jeho sny a prvky z nich navzájom prekrývali...

Pery na jeho čeľusti ho vyľakali. Toto je veľmi reálny sen. Pery sa presunuli na jeho krk; zuby ho uštipli, sanie na krku mu zrazu rozohnalo ohnivé prsty po všetkých končatinách, ktoré reagovali na tento nie nevítaný, jemný útok. Otvoril oči a uvedomil si, že už nesníva. A nebola to Ginny, ktorá ho bozkávala.

Bola to Hermiona.

Toto uvedomenie však prišlo práve vtedy, keď mu opäť zakryla ústa svojimi a švihla jazykom. Chcel ju zastaviť, ale rukami jej držal hlavu na mieste a ona by sa nedokázala odtiahnuť, ani keby chcela. Čo zjavne nechcela. Kým sa bozkávali, začul šuchot; zložila si jednu jeho ruku z tváre a položila si ju na hruď. Vyzliekla si župan a mala na sebe len tenkú nočnú košeľu. Zastonal jej do úst a začal rukou prechádzať po mäkkom tele, ktoré od neho oddeľovala len tenká vrstva látky, čím ju prinútil jemne zastonať späť na neho. Odtiahol sa od nej, prešiel jej ústami po krku a siahol po jej druhom prsníku. Pozná moje slabosti, pomyslel si, keď sa stala hlasnejšou vo svojom povzbudzovaní a siahla po jeho pravej ruke, nasmerujúc ju pod látku nahromadenú okolo jej bokov. Začal ňou kĺzať po jej mäkkom stehne. A ja poznám jej slabosti...

Keď si to však pomyslel, náhle sa zastavil. Stiahol sa, ruky kŕčovito zovrel a zdesene na ňu hľadel.

Slabosti.

To je všetko, čo to je, pomyslel si. Boli slabí. Hľadel na ňu, na začervenané líca, na jej dvíhajúcu sa hruď. Videl, ako aj na ňu prišlo prebudenie, rozšírené oči, a ona si znova narýchlo pritiahla župan, triasla sa, akoby jej bola zima, napriek tomu, že Harry cítil teplo, ktoré z nej vyžarovalo.

„Mal by som ísť...“ zakoktal sa.

„Áno, áno,“ súhlasila veľmi vysokým hlasom. „Určite je čas ísť...“

Každý z nich prakticky vybehol k svojim schodom a Harry si vydýchol, až keď opäť ležal vo svojej posteli.

Je pre nás príliš ľahké skĺznuť do starých koľají.

Musel nájsť spôsob, ako priviesť Rona k rozumu, alebo dúfať, že to dokáže doktor. Vedel však, že je zhrozený z toho, čo urobil Parvati, a Harry tušil, že aj Hermiona je trochu vystrašená.

Ráno, keď išli behať s Ruth, Tonym a Ginny, Hermiona sa s ním nerozprávala. Dokonca aj Ginny sa s ním rozprávala, hoci to bolo zvláštnym a odťažitým spôsobom, akoby sa len nedávno stretli a ona ho dobre nepoznala. Pri raňajkách Hermiona mlčky jedla a pozerala na svoj tanier. Keď dojedla, zostávalo pätnásť minút, kým zazvoní na prvú hodinu. Harry vstal a hrubo ju chytil za ruku.

„Musíme sa porozprávať,“ povedal tvrdým hlasom. Vedel, že to musí urobiť skôr, ako stratí nervy. Keď sa postavila, zapotácala sa, ale nemala na výber, pretože ju ťahal do predizby pri stole pre zamestnancov. Kútikom oka videl, ako Snape pochybovačne zdvihol obočie, a Harry si uvedomil, že celá stíchnutá Veľká sieň sa musí pozerať na hlavného prefekta, ktorý ťahá hlavnú prefektku do predizby; na hlavného prefekta a prefektku, ktorí kedysi tvorili pár.

Bolo však už neskoro robiť si s tým starosti. Otvoril dvere, vtiahol ju do miestnosti a zabuchol ich za sebou. Použil na ne zamykacie kúzlo, keď si spomenul, ako Snape nečakane vstúpil do miestnosti, keď sa rozprávali o Dracovi Malfoyovi a Mariah Kirknerovej.

„Harry! Na čo myslíš? Celá škola sa na to pozerala!“ povedala napokon. „Čo si zoša-?“

Nedal jej však šancu dokončiť; pritiahol si ju k sebe a zrazu sa zmocnil jej úst bozkom, pri ktorom sa o chvíľu roztriasla od hlavy až k päte a chytila sa ho ako o život. Ale neprestával; prehĺbil ho a pokračoval, a keď sa napokon jemne odtiahol, mohol by prisahať, že jej stúpla teplota. Oči mala vystrašené, ale zároveň sa zdalo, že sa vzdáva.

„To chceš, Hermiona?“ zašepkal zúrivo. „Pretože by bolo také ľahké vrátiť sa späť, však? Späť do piateho ročníka. Nikto by to nespochybnil, veď Ron nám už dal požehnanie, nie?“

Pozerala naňho, ústa pracovali, ale nevychádzali z nich žiadne slová. „Ty - ty to nemyslíš vážne, že nie, Harry?“ spýtala sa napokon a znelo to vystrašenejšie, ako očakával. „Chcem povedať, že Ron by to nepovedal, keby vedel o...“

Zrazu sa však zarazila a Harry zúžil oči. „Keby Ron vedel o čom?“

„To je jedno,“ povedala rýchlo zvláštnym, vysokým hlasom. Harry si stále myslel, že je tu niečo, o čom nevie, rovnako ako Ron, ale ona nevyzerala, že by mala náladu na rozprávanie. Prial si, aby tam bol Ron, aby vedel, či klame.

„Povedz mi, Hermiona, čo sa ti preháňalo hlavou, keď sme sa včera bozkávali? Trvalo to dosť dlho, netvrď mi, že tvoja myseľ trochu nezablúdila.“ Zahryzla si do pery a sklopila zrak. Harry nečakal na jej odpoveď. „Myslela si na Rona, však?“

Previnilo prikývla. Harry však dostal očakávanú odpoveď, a tak pokračoval. „Musím priznať, že som myslel na Ginny. Je to to, čo chceme urobiť? Prechádzať cez to, že každý z nás vie, že keď sme spolu, ty myslíš na Rona a ja na Ginny? Pretože, úprimne povedané, znie mi to úboho.“

Hermiona pokrútila hlavou. „Je mi ľúto včerajšej noci, Harry, naozaj mi je to ľúto. Nezamýšľala som to! Veď - okrem Rona je tu ešte Ginny! Keby sa dozvedela o včerajšej noci, myslela by si, že som taká zlá ako Mariah.“ Zdalo sa, že Hermionu to naozaj znepokojuje, a Harry bol na chvíľu zmätený.

„Ale Ginny mi povedala, aby som šiel do čerta. Prečo by ju malo zaujímať, čo robíš, okrem toho, že sa to týka jej brata? Ktorý ti, pamätáš si, povedal, aby si sa ku mne vrátil?“

Stále si hrýzla peru. „Ginny je moja priateľka. Nie je mi jedno, čo si o mne myslí, Harry. A ja - ja nemôžem uveriť, ani keď som nevyspatá, že som to urobila...“

Sčervenala a skrížené ruky si držala na hrudi, pery mala stiahnuté do prísnej linky. Harry prikývol.

„Správne. Takže. Naša odpoveď Ronovi je - chcel som povedať 'Si blázon?', ale on už je v Nemocnici svätého Munga. Naša odpoveď znie: sme priatelia. Nič viac. Už nie. Myslím tým, že byť spolu dvaja ľudia, ktorí neustále myslia na iných ľudí, nie je dobrý nápad, však?“

Hermiona prikývla. „Správne,“ povedala potichu a nepozrela sa naňho. Náhle zdvihla oči. „Nepovieš - nepovieš ani Ginny, ani Ronovi o včerajšej noci alebo o dnešnom ráne, však?“

Opäť bol zmätený; prečo hovorila o Ginny, akoby bola jeho priateľka? Alebo niekto, komu záleží na tom, či bude žiť, alebo zomrie?

„Samozrejme, že nie. Prečo by som mal? Už o tom nebudeme hovoriť ani medzi sebou. Súhlasíš?“

Súhlasila, a keď odchádzali, zistili, že vo Veľkej sieni už nie sú študenti; nemuseli sa obávať zvonenia, pretože v piatok ráno nemali prvú hodinu. Išli spolu do knižnice, pokojne pracovali na opačných stranách toho istého stola, a keď zazvonilo na druhú hodinu, odišli na Históriu mágie, dvaja priatelia kráčajúci bok po boku, a nič nenasvedčovalo tomu, že by niekedy boli niečím viac.

#/#/#

Dokončenie nabudúce

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Re: 16. kapitola 3/4 (Hodnotenie: 1)
Od: sisi - 21.05. 2023
|
Děkuji za překlad, moc i vážím toho že to mohu číst v číst v rodném jazyce (coby rozená čechoslovačka jsem vyrůstala a srůstala s oběma jazyky) a nemusím trpět nad překladačem a zjišťovat od autorky, jestli povídku dokončila, dokončí, nebo ne. Zvláštní je, že automatický překladač lépe překládá z němčiny, než z angličtiny, všimli jste si?
Tak teď to v povídce vypadá, že celý děj jde někam do kytek. Ron v nemocnici, Harry s Hermionou jako kamarádi v knihovně, Ginny s Nevillem, prostě páry k pohledání. Ne? Copak asi ještě přijde, třeba kouzelník, nebo přímo černokněžník?

Prehľad článkov k tejto téme:

Barb LP: ( Jimmi )21.11. 2022Kapitola č.18 1/4 - Líšky
Barb LP: ( Jimmi )06.11. 202217. Palác 4/4
Barb LP: ( Jimmi )30.10. 202217. Palác 3/4
Barb LP: ( Jimmi )18.09. 202217. Palác 2/4
Barb LP: ( Jimmi )23.08. 202217. Palác 1/4
Barb LP: ( Jimmi )16.08. 202216. kapitola 4/4
Barb LP: ( Jimmi )09.08. 202216. kapitola 3/4
Barb LP: ( Jimmi )04.07. 202216. kapitola 1/2
Barb LP: ( Jimmi )05.06. 2022Kapitola č.15 Schody 4/4
Barb LP: ( Jimmi )22.04. 2022Kapitola č.15 Schody 3/4
Barb LP: ( Jimmi )08.04. 2022Kapitola č.15 Schody 2/4
Barb LP: ( Jimmi )22.02. 2022Kapitola č.15 Schody 1/4
Barb LP: ( Jimmi )24.01. 2022Kapitola č.14 Tunely 3/3
Barb LP: ( Jimmi )22.01. 2022Kapitola č.14 Tunely 2/3
Barb LP: ( Jimmi )11.01. 2022Kapitola č.14 Tunely 1/3
Barb LP: ( JSark )05.01. 2022Kapitola č.13 Chodby
Barb LP: ( JSark )05.01. 2022Kapitola č.12 Hradby
Barb LP: ( tigy )05.01. 2022Kapitola č.11. Stanice
Barb LP: ( JSark )05.01. 2022Kapitola č.10. Útočisko
Barb LP: ( maure )05.01. 2022Kapitola č.9. Katedrála
Barb LP: ( JSark )05.01. 2022Kapitola č.8. Aréna
Barb LP: ( Morgana )05.01. 2022Kapitola č.7. Bod zlomu
Barb LP: ( Gift )05.01. 2022Kapitola č.6. Znamení
Barb LP: ( tigy )05.01. 2022Kapitola č.5. Pevnosť
Barb LP: ( florence )05.01. 2022Kapitola č.4. Okna
Barb LP: ( Kelly )05.01. 2022Kapitola č.3. Steny - dokončenie
Barb LP: ( Stela, Kelly )05.01. 2022Kapitola č.3. Steny
Barb LP: ( crazyiiii )05.01. 2022Kapitola č.2. Pod maskou
Barb LP: ( maure )05.01. 2022Kapitola č.1. Skrýš
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )05.01. 2022Úvod k poviedke