Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Confessions

Kapitola 22: Věřící

Confessions
Vložené: Jimmi - 12.08. 2022 Téma: Confessions
Octavie nám napísal:

Shrnutí: Hermiona se vyrovnává s následky článků v tisku tím nejlepším možným způsobem. A také zábavný duel.

Písně, které inspirovaly tuto kapitolu:
Believer – Imagine Dragons
Wrote My Way Out - Hamilton
One Last Time - Hamilton
Real Love – Clean Bandit, Jess Glynne

A/N: Tuto kapitolu jsem psala v posledních dnech Obamova funkčního období. Sledovala jsem rozhovory a poslouchala projevy prezidenta Obamy, viceprezidenta Bidena, první dámy Michelle Obamové a doktorky Jill Bidenové. Byla v nich tak vysoká míra noblesy a inteligence, s jakou zvládali nemožné situace a odcházeli s elegancí a uznáním tolika občanů. Mezitím jsem poslouchala nahrávku Hamilton Mixtape/Original Broadway cast, a chtěla jsem, aby Hermiona zvládla své skandály co nejvyrovnanějším způsobem. Doufám, že se vám bude líbit.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

Kapitola 22: Věřící

 

Duben 2030

Harrymu se na tváři objeví šibalský úsměv, když si poklepává hůlkou o nohu. Prochází bystrozorskou soubojovou tělocvičnou mezi dvěma řadami čarodějek a čarodějů, kteří netrpělivě čekají na jeho pokyny. Politici a diplomaté stojí po jeho levici, zatímco bystrozorové po jeho pravici. Hermiona stojí se zkříženýma rukama a vypadá zjevně otráveně. Je jí jasné, že Harry si svou současnou nadřazenost nad ní užívá. Má na sobě přiléhavé černé sportovní legíny s fialovým běžeckým topem s dlouhým rukávem a fialovošedé tenisky. Draco stojí vedle ní v uhlově šedém svetru se zipem u krku, vypasovaných teplácích a černo-neonově zelených teniskách.

Nakloní se a pošeptá jí do ucha: „Tvůj zadek mě hrozně rozptyluje. Netuším, jak tímhle tréninkem vůbec projdu.“

Ona potlačí chichot a zasyčí: „Šššš!“

Harry se k nim otočí a nadzvedne obočí. Ve skupině se rozhostí ticho a Harry začne mluvit. „Dobře. Máme tu pár šprtů-“

Hermiona po něm vrhne pohledem, který by dokázal vraždit.

A paní ministryni-“

Draco si odkašle.

A pana Malfoye.“

Harry se podívá na zbytek skupiny: „Ještě nějaké vyrušení? Ne? Dobře. Jak víme, v příštích týdnech nás čeká důležitá diplomatická cesta. Je to také tak trochu rozlučková cesta ministryně Grangerové. Kromě toho máme hlášený vysoký stupeň ohrožení teroristickými útoky. Bystrozoři, naším úkolem je dostat diplomatický tým do bojové formy.“

Bystrozoři si vyměňují samolibé pohledy, zatímco diplomatický tým koulí očima. Harry pokračuje: „Ale nebuďte na ně mírní. Když jsem ministryni naposledy podrobil tomuto cvičení, zaplnila bystrozory celé oddělení v nemocnici svatého Munga. Pan Malfoy je slušný duelant, ale v čem vyniká, je jeho mrštnost.“ Hermiona se ušklíbne a Harry jen nevěřícně zavrtí hlavou, že si právě teď ze všech dob vybrala, aby v jeho řeči hledala narážky. „Slečna Allie Traynorová, mladší asistentka paní ministryně, byla kapitánkou soubojového týmu Havraspáru, ročník 2021. Porazila mého syna a spolužáka bystrozora Jamese při více než jedné příležitosti. Stále mě mrzí, že jste se rozhodla pracovat pro ministryni a nepřijala jste nabídku zapojit se do mého programu.“

„Promiňte, pane Pottere. Nemohla jsem si prostě nechat ujít příležitost pracovat pro Hermionu Grangerovou,“ řekne mladá žena sebevědomě.

„Asi nejsi pořád 'vyvolený', co, Pottere?“ řekne Malfoy samolibě.

Harry na Dracův žert nereaguje. Místo toho se na jeho tváři rozšíří rošťácký úsměv: „Dobře. Pravidla. Žádné přemísťování. Netušíme, jestli budete na místech, která budou mít protipřemísťovací zábrany. Za druhé, myslím, že to nemusím říkat, ale žádné neodpustitelné. Nitrobrana a nitrozpyt jsou povoleny. Pokud můžete, vžijte se do mysli svého nepřítele. Pokud upadnete, budete znehybněni, zlomíte si kost nebo nebudete schopni pokračovat v souboji, máme na stranách rozhodčí a léčitele, kteří vás ošetří. A nakonec, pokud se někomu podaří sundat pana Malfoye nebo ministryni Grangerovou, dám vám sto galeonů ze svého osobního trezoru.“ Jeho bystrozoři se tváří sebejistěji než kdy dřív, ale diplomaté se po sobě podívají, protože vidí, že jsou podceňováni, a využijí toho ve svůj prospěch.

„A když někdo sejme Pottera, dám mu sto padesát galeonů,“ řekne Draco, aby to osladil diplomatům.

Harry zaujme své místo na bystrozorské straně naproti Dracovi a vedle svého kmotřence.

Hermiona se podívá na muže s tyrkysovými vlasy a zavolá na něj: „Teddy, nechala jsem ti domů poslat fénixovy slzy.“

„Cože?“ zeptá se jí zmateně.

„Ale, jen že vím, že s miminkem doma se musíš vyléčit rychle, a ne být týden u svatého Munga,“ mrkne na něj.

Teddy zavrtí hlavou nad Hermioninou urážkou, zatímco ona se postaví do bojové pozice s hůlkou připravenou k útoku.

„Bojíš se, Pottere?“ ptá se Malfoy, vzpomíná na jejich první duel, ale nedokáže udržet vážnou tvář.

„To bys rád,“ odpoví Harry, také neschopný potlačit smích.

Harry namíří hůlkou vzhůru a hodiny z jisker začnou odpočítávat. Když dosáhnou nuly, explodují, což značí začátek bitvy. Tělocvičnou zaburácí smršť kouzel, třpytivých štítů, kleteb a zaklínadel. Kolem obličejů létají jiskry, plameny ožehávají vlasy a provazy svazují ty, kteří nereagují dostatečně rychle. Ačkoli v jejím týmu skutečně jsou členové, kteří nejsou tak zdatní v obraně proti temné magii, Hermiona, Draco a Allie se drží v pohodě.

„Smím prosit?“ řekne Draco a zatočí s Hermionou, čímž si vymění partnery v souboji. To už se hrací pole vyrovnalo a nyní jsou tři na tři.

„Harry, to mi připomíná schůzky BA,“ zavolá na něj s úsměvem, když se ho snaží znehybnit.

„Jo,“ střelí po ní plameny a ona je uhasí. „Ale bylo mnohem snazší, když jsi byla v mém týmu.“

Vymění si ještě několik kleteb a blokád, ale pak uslyší rány. Allie a její soubojový partner jsou odhozeni na opačné strany tělocvičny. Hermiona se na okamžik přestane soustředit a Teddy také. Harry to vidí a zvedne hůlku, aby ji odzbrojil, ale Draco jedním rychlým pohybem mladšího bratrance petrifikuje a přivolá si Hermionu k sobě.

Dav se shromáždí a jsou slyšet výkřiky: „Ó!“ a „Oou,“ a „Teď se musí Potter ukázat.“

Harry si dá ruce v bok a přidrzle řekne: „Pojď si pro mě.“

Následující královská bitva vypadá spíš jako choreografický tanec, než boj s hůlkou. Všichni tři se proplétají a uhýbají si z cesty. Vypadají, že jim každou chvíli vyprchá adrenalin, když Harry řekne: „Drž se, starouši.“

Draco se ušklíbne. „Je nám stejně, Pottere.“

„Já vypadám mladší,“ odpoví Harry.

„Leda ve snu, Harry,“ přidá se Hermiona. „Kromě toho jsem starší než vy oba a mám z vás nejlepší fyzičku.“

„O tom se s tebou rozhodně nebudu hádat, lásko,“ řekne Draco a koutkem oka ji obdivuje. „Dobře, už to trvá dost dlouho.“

Vystřelí na Hermionu a na sebe kouzlo bublinové hlavy. Pak vytáhne z kapsy láhev, hodí ji Harrymu k nohám a kouzlem rozbije sklo. Zelená pára se rozvíří a dostane se až k Harryho nosu. Šéf oddělení uplatňování kouzelnických zákonů se zakymácí sem a tam a pak upadne naznak a ztratí vědomí.

Hermiona vypadá šokovaně, ohromeně a vzrušeně zároveň. Draco ten pohled zná a mrkne na ni, aby jí dal najevo, že ho zachytil. Několika mávnutími hůlky nechá zmizet mlhu, kapky tekutiny i roztříštěné sklo. Odstraní své kouzlo bublinové hlavy, načež Hermiona vzápětí pochopí, že je bezpečné odstranit i to její. Draco se skloní k Harrymu a vytáhne další lahvičku. Mistr lektvarů odklopí víčko a mává jí bystrozorovi pod nosem, dokud neprocitne.

„Ty parchante,“ rozkašle se Harry. Hermiona si olízne rty a usměje se ve snaze netvářit se příliš vítězně.

„Neřekl jsi, že nesmím použít lektvary, Harry,“ poukáže Draco na skulinu v pravidlech.

„Sakra, to jsem neřekl. Dobře, vyhráváš,“ přizná Harry, přijme Dracovu ruku a zamíří si to pryč z žíněnkové podlahy.

„Promiň, neslyšel jsem tě asi dobře,“ vychutnává si Draco Harryho porážku.

„Vyhrál. Jsi,“ přizná Harry malinko nazlobeně. Zakrouží rameny, aby zjistil rozsah svého pohmoždění. „Jdu do sprchy. Uvidíme se na rychlé schůzce v kanceláři UKZ číslo čtyři v půl dvanácté. Až pak se můžete věnovat svým běžným povinnostem.“

Hermiona s Dracem se rozhodnou použít radši sprchu v její kanceláři než společné bystrozorské sprchy a šatnu. Harry je uvidí odcházet spolu, rozeběhne se za nimi, aby jim to zarazil. „Myslím to vážně. V půl dvanácté. Nemáte na to čas.“

„Fajn,“ protočí očima, naštvaná, že Harry mohl tak snadno předvídat její a Dracovy motivy ohledně sprchy v soukromí. Harry přikývne a vydá se směrem ke své kanceláři.

Když je z dohledu, nakloní se Draco k Hermioně. „Můžu být rychlý.“

„Nechci to rychle. Radši si počkám,“ řekne a pohladí ho po noze.

On polkne a stěží procedí: „Paní ministryně. Nemyslím si, že jsem schopný počkat, jestli se mě budete takhle dotýkat.“

Vejdou do prázdného výtahu, dveře se za nimi zavřou a Draco zmáčkne tlačítko pro první podlaží. Ona zamává hůlkou a zastaví zdviž. Její prsty přejedou po jeho hrudníku a stáhnou zip jeho svetru. „Rozmyslela jsem si to. Chci rychlovku.“

„Hermiono, je to jen jedno patro,“ jeho tón není takový, jaký očekávala. Promluví nejistě a váhavě. Vezme jí za zápěstí a políbí jí klouby na ruce. „Moc bych chtěl. Věř mi. Výtah je rozhodně na mém seznamu, kde to chci s tebou dělat. Ale tohle je ministerstvo. Víš, jak snadné je zde se nechat nachytat. Opravdu si nemůžeme dovolit další skandál. Můžeme na to vlítnout, až budeme ve tvé kanceláři.“

Nemůže si pomoct, je trochu zklamaná. Ten tisk ho asi už musí dohánět, pomyslí si. „Máš pravdu. Promiň. Nevím, co to do mě vjelo.“

„Ale já vím, co to do tebe vjelo. Nemysli si, že to taky nechci. Jen potřebujeme lepší místo a čas,“ ujistí ji jemným, hravým polibkem.

Zamává hůlkou a výtah se znovu začne pohybovat. Když si opře hlavu o jeho rameno, zmocní se jí nový pocit mrzutosti.

—xoxox—

Na hlášení Harry probírá diplomatickou cestu a role a zodpovědnost všech, kteří se na misi podílejí. Náročný výcvik a testování budou pokračovat třikrát týdně v různých oblastech. Vysvětluje, že dnes proběhlo hodnocení a někteří další členové Hermionina týmu v boji neuspěli, zatímco v jiných dovednostech vynikali. Pak rozdá hlášení s rozvrhem. Draco, Hermiona a Allie snadno prošli soubojovou zdatností, ale přesto musí přijít na hodinu kondičního tréninku, aby zůstali ve střehu. Všichni se musí zúčastnit výcviku nitrobrany a nitrozpytu. Harry je v tomto ohledu navzdory skeptickým pohledům dost přísný. To, že je schopen celému diplomatickému týmu říct, co měli k snídani, a že ví, proč se Draco s Hermionou vrátili na schůzku pozdě, ho ještě více utvrzuje v tom, že má pravdu. Draco zklamaně zavrtí hlavou a Hermiona ví, že je to proto, že jeho štíty proti nitrozpytu byly zvednuté. Jako mistr lektvarů je Draco přirozeně z identifikace lektvarů a jedů omluven. Zbytek týmu zůstává tedy proti němu pozadu, zatímco on se přesouvá na další jazykový a diplomatický výcvik.

Když se Draco zvedá, stiskne Hermioně rychle ruku a odejde. Ona se roztržitě dotkne svých rtů a přeje si, aby se jí dostalo veřejnějšího projevu náklonnosti.

—xoxox—

Po dlouhém dni plném tréninku a schůzek se Hermiona a Draco naložili do jeho luxusní římské vany obklopeni voňavými bublinkami. On sedí na nižším stupínku před ní, ponořený hlouběji, aby mu mohla prsty snadno projíždět jeho mokrými kadeřemi.

„Mmm. To je tak uvolňující. Mohla bys mi umývat vlasy každý den?“ Draco se rozplývá v uklidňujícím pocitu, že o něj někdo s láskou pečuje.

Hermiona vezme džbán a pomalu mu polévá hlavu teplou vodou, aby mu spláchla pěnu. „Ne, pokud si do sprchy nedáš stoličku nebo se neplánuješ každý den ohýbat. Nemyslím, že by ti to bylo příliš pohodlné.“

„Asi ne. Už jsi skončila?“ zeptá se hlubším hlasem.

„Ano…“ pochytí jeho význam a on se otočí, položí jí ruce na stehna a pomalu je hněte a masíruje.

„To je božský pocit. Myslím, že jsme se dnes na tréninku opravdu činili, co?“ Hermiona si vychutnává Dracův laskající dotek. „Takhle mě to nebolelo od...“

„Od kdy?“

„Naší první společné noci,“ vzpomíná zamyšleně. Dobře si to pamatuje, protože to bylo před necelým měsícem, kdy jejich fyzický vztah začal. On pokračuje v masáži jejích nohou a pak chodidel. Její slastné sténání a vrnění je pro jeho uši jako hudba. Skoro se chce úplně podřídit a nechat se ovládnout euforií, ale něco ji stále trápí. „Draco, nemůžu si pomoct, ale dneska jsi byl trochu ostražitější.“

Povzdechne si, protože ví, že před ní nic nezatají. Rychlým škubnutím za kotník Hermionu protáhne vodou a omotá si její nohy kolem boků. Obtočí mu ruce kolem krku, zatímco ji nese do hlubší části vany. „Je to pravda. Ten tisk je čím dál horší. Nechtěl jsem dolévat další olej do ohně.“

„Obávala jsem se, že to je ten důvod,“ přitiskne své čelo na jeho. „Začíná to být zlé. Snažila jsem se zůstat silná a nenechat se tím rozhodit, ale i děti jsou z toho špatné.“

„Já vím. Scorpius mi říkal, jak je pyšný na to, jak dobře to zvládáme, a že se s Rose budou snažit, aby byli stejně tvrdí,“ jeho tón zněl rozporuplně. „Kdyby jen věděl, jak moc zuřím a jak blízko jsem k najmutí zabijáka.“

„Draco!“

„Nehodlám nikoho zabít. Zmrzačit, ale ne zabít,“ řekne s úsměvem. Ta věta mu zní neuvěřitelně povědomě, ale nemůže si vzpomenout odkud.

Ona zavrtí hlavou, protože ví, že to myslí téměř vážně, a zeptá se: „Věřil bys mi, kdybych ti řekla, že i já už jsem blízko prasknutí?“

Draco se na ni skepticky zadívá. „Hermiona Grangerová a bouchnout pod tlakem?“

„Ale ne, s takovým tónem na mě nechoď,“ zní mírně podrážděně, ale když je sevřená v jeho nahém objetí a v teplé vodě, nedokáže se příliš rozčílit. „Zdá se mi, že je to čím dál horší.“

Zanechává na ní stopu polibků začínající za uchem, po straně krku až ke klíční kosti a říká: „No, zdá se mi, že si vzpomínám na dávné časy, kdy jsem byl mizerný zmetek...“

„A to už nejsi?“ přeruší ho.

Zaboří obličej do její lesknoucí se hrudi, na jejíž kůži praskají drobné bublinky: „Pšt, ty. Když jsem byl ve čtvrťáku strašnej sráč, krmil jsem lžemi jistou reportérku,“ jeho ruce dál putují po jejím těle, zatímco vypráví svůj příběh, „protože jsem šíleně žárlil, že holka, která se mi líbila, chodí s nejslavnějším hráčem famrpálu na světě a je nejlepší kamarádkou mé nemesis.“

„Opravdu? Ten mizerný zmetek se do mě zakoukal, i když mě proklel a já pak vypadala hůř než bobr?“ hravě z něj sklouzne a začne plavat pryč.

„Víš, že to bylo myšleno na Pottera, a omlouvám se. Vrať se sem!“ začne šlapat vodu a ona na něj začne cákat, aby ho zpomalila. Poté, co se snaží svou kluzkou čarodějku chytit, ji Draco konečně zase drží v náručí a odnáší ji zpátky ke schodům. „Myslel jsem, že už jsi skončila s tou hrou na nedobytnost.“

„To těžko,“ přitulí se k němu, sjíždí mu prstem po hrudi až k pupíku a úplně zapomene, co se jí Draco snažil říct.

Třebaže by si Draco rád dál hrál s dámou svého srdce v lázni, snaží se dokončit to, co načal. „Ženská! Můžeš se soustředit? Snažím se tu být podporující partner. Čtvrtý ročník jsem vytáhl z určitého důvodu.“

„Promiň. Pokračuj, prosím. Podporující partnere.“

„Pamatuješ si, jak jsi ukončila ty pomluvy?“

„Zavřela jsem Ritu Holoubkovou do sklenice.“

„Chystal jsem se říct, že jsi ovlivnila média.“

„Vy hadi máte vždycky způsob, jak manipulovat fakty.“

„Upravujeme příběh.“

Hermiona nad tou frází přemýšlí. „Hmm. Upravujeme příběh. To se mi líbí. Pokračuj.“

„Zastavila jsi Holoubkovou před šířením lží. O rok později jsi ji nechala odhalit nekalosti ministerstva a dokázat, že Potter mluvil pravdu o návratu Temného pána. Po válce jsi pomohla Harrymu očistit jméno profesora Snapea, a dokonce jsi mi pomohla získat zpět přízeň veřejnosti.“ Zvedne jí bradu, takže se jejich pohledy spojí: „Hermiono, ty víš, co máš udělat.“

„Musím uvést věci na pravou míru.“

„Ano, a já tu budu pro tebe. Na každém kroku,“ ujistí ji úplně vážně.

„Jak to děláš?“

„Co?“

„Způsobuješ, že tě miluju víc a víc.“

Se šibalským úsměvem ji navede, aby se mu rozkročila kolem pasu. Jejich něžné polibky se stávají horečnatými. Jemné tření jazyků zvyšuje jejich touhu po sobě navzájem. Za posledních několik týdnů objevila jeho slabiny, konkrétně když ho nehty jemně škrábe na hlavě a tahá za vlasy. On objevil i několik jejích, včetně polohy, ve které se právě nacházejí. Měl tušit, že někdo tak posedlý kontrolou, jako je Hermiona, si bude užívat, když bude nahoře, ale i on tuhle polohu miluje. Stiskne a roztáhne jí půlky zadku a pomalu se do ní zavede. Sténání uniká oběma a ona se ujímá vedení. Přiráží pomalým rytmem, aby všude nestříkala příliš mnoho vody.

Voda ve vaně chladne, a tak bezhůlkově vytvoří kolem nich teplé bubliny. Jeho silné ruce jí s pomocí mýdlové vody snadno kloužou po zádech nahoru a dolů. Pohupuje se ve stejném rytmu jako ona. Draco ji chytne za zátylek a nakloní jí hlavu, čímž odhalí pulzující tepnu na jejím krku. Jemně jí na ní saje a kouše, zatímco ona zvyšuje tempo. S jeho rukou stále za její hlavou a jejíma rukama v jeho vlasech se vzájemně přitahují nosem k sobě. Nemohou nic říct, jejich ústa jsou rozevřená, jak těžce dýchají a sdílejí navzájem kyslík.

Když se blíží k vyvrcholení, přestává ji zajímat, kolik vody kolem ní stříká. Na tom, že je obklopen vodou a zvukem pleskání kůže, je něco, co ho vzrušuje. Zeptá se jí: „Už budu. Ty taky?“

„Ano,“ vypískne, když ji ovládnou vlny orgasmu. On ji krátce nato následuje. Zůstávají ve vzájemném objetí, zatímco lapají po dechu.

Dracovo zahřívací kouzlo před časem vyprchalo a vlažná voda ve vaně je každou minutou chladnější. „Začíná mi být zima a mám varhánky,“ řekne Hermiona jako první.

„Taky. Je čas jít spát?“ zeptá se jí.

„Pokud se nemusíme oblékat.“ Vstane, vezme ho za ruku a vede ho z vany.

—xoxox—

Hermiona nervózně poklepává nohou ve výtahu, který sjíždí z prvního patra do atria. Napětí na ni začíná být příliš velké, a tak se v malém prostoru začne procházet. Draco se opře o zadní stěnu a sleduje, jak je ministryně stále neklidnější. Jediná další osoba, která je s nimi, je Hermionina asistentka Allie.

„Proč jsem se rozhodla uspořádat tiskovou konferenci, a ne jen rozeslat zprávu?“ Hermiona se zoufale ptá Draca a chytá ho za klopu jeho černého saka.

Šibalsky ji vezme za ruce, přemístí si je kolem krku a uhladí si předek saka: „Protože jsi říkala, že tisku se nedá věřit a že veřejnost musí slyšet tvůj příběh z tvých úst.“

„Jsem idiot. Co když to pokazím? Co když to ještě zhorším? Co když ztratím klid?“ její hlas se zvyšuje, jak je stále úzkostlivější.

„Prostě se na mě podívej. Budu v první řadě a budu tě sledovat a povzbuzovat,“ přitiskne jí rty na čelo a pohladí ji po zádech. Jeho dotek ji uklidní tak, jak to slova nedokážou.

„Vy dva jste spolu opravdu roztomilí. Způsobem jako princezna Kate a princ William. Nebo Justin a Sophie Trudeauovi. Možná jste dokonce na úrovni Baracka a Michelle Obamových,“ říká Allie poté, co pozoruje jejich chování.

„Allie, když byli v úřadu Obamovi a Trudeauovi, byla jsi ještě dítě. Jak toho můžeš tolik vědět o mudlovské mezinárodní politice?“ zeptá se Draco.

„Moje matka je Američanka a otec Kanaďan, oba mudlové. Seznámili se na Oxfordu během studia v zahraničí, a nakonec zůstali tady.“

Draco vypadá překvapeně a ohromeně. Allie pokračuje: „Vedli mě k zájmu o mudlovskou politiku. Když se nad tím zamyslíte, nejhezčí politické páry měly největší společenský dopad. Jo, je to trochu povrchní, ale vzpomeňte si na to, JFK se stal prezidentem před více než sedmdesáti lety a lidé pořád mluví o Jackie Kennedyové. Kdybyste si to rozmyslela a rozhodla se znovu kandidovat, paní ministryně, myslím, že byste nás s panem Malfoyem mohli postrčit k druhé renezanci. To jen tak mimochodem.“

Hermiona a Draco se na sebe usmějí a mají problém představit si sebe jako politický pár, zvláště když ona je tak blízko odchodu. Přesto je na té myšlence něco přitažlivého.

Výtah dojede na místo určení a čekají na ně bystrozoři a kamery. Když vstoupí na koberec, zazní hymna ministra. Draco ustoupí dozadu, aby šel až za Hermionou, ale ta ho chytí za ruku a přitáhne si ho vedle sebe. Je to odvážný krok, který jen umocní to, co se chystá říct. S její rukou ve své ji políbí, aby to všichni viděli. Ruku v ruce dojdou na pódium a on ji políbí na tvář, než zaujme místo, které je obvykle vyhrazeno ministrově drahé polovičce. Harry se také posadí do první řady, mezi nimi sedí náměstci ministra a další členové kabinetu. Rose a Scorpius sedí hned za Dracem.

Scorpius a Rose se k němu nakloní a mladší Malfoy se zeptá otce: „Je na to připravená?“

„Je to Hermiona Grangerová. Připravená už se narodila,“ odpoví Draco sebejistě, což Rose velmi kvituje.

Zvuk potlesku utichá, zatímco cvakání spouští fotoaparátů pokračuje. Hermiona vytáhne z kapsy kartičky s poznámkami, ale pravdou je, že tento projev už nacvičovala tolikrát, že ho zná nazpaměť. Ostré světlo jí svítí do očí, když hledá v publiku známé tváře a nevidí dál než do prvních dvou řad - ale to jí stačí. Stačí jí vidět Harryho, Scorpiuse, Rose a Draca. S jejím dlouhotrvajícím mlčením v publiku roste napětí. Tak do toho, pomyslí si. Uhladí si přiléhavé bílé šaty a odkašle si.

„Panebože, ta světla jsou oslepující. Mohl by je někdo trochu upravit? Myslím, že dublér byl o něco vyšší než já. Aha, to je lepší. Děkuji,“ pronese nervózně ministryně.

Z davu se ozve anonymní výkřik: „Milujeme vás, paní ministryně!“

„Také vás miluju!“ trochu se zasměje, a to jí pomůže se uvolnit. „Proto jsem ostatně dnes tady, abych s vámi mluvila o lásce. Emoci, která nás nutí dělat neuvěřitelně statečné i neuvěřitelně hloupé věci. Emoci, která nás vede ke štědrému obdarovávání i obětování se. Jsem tu proto, abych řekla, že láska byla v mém životě motivem všech činů - statečných, hloupých i obětavých.

„Když mi bylo dvanáct let, byla to láska k mému nejlepšímu příteli, která mě přiměla ho slepě následovat. Obdivovala jsem jeho přesvědčení dělat to, co je správné, i když to nikdy nebylo snadné. Kromě mého otce je Harry Potter muž, kterého jsem milovala nejdéle - můj nejlepší přítel, můj bratr. V dobrém i zlém, v životě, ve smrti, ve štěstí i ve smutku. Společně jsme se z bitevního pole dostali přímo k životu ve službě kouzelnickému národu. On a já sdílíme představu, že naše talenty byly předurčeny k tomu, abychom na tomto světě vykonali něco dobrého. Byl mi oporou, důvěrníkem a věřil ve mě, když jsem nevěřila sama sobě.“

Podívá se na Harryho v davu a ten si utírá slzu z oka. Nečekal, že bude v tomto projevu zmíněn, ale je rád, že se tak stalo.

„Když jsem vstoupila do života jako zaměstnanec ministerstva, měla jsem to štěstí, že mi zkušenosti z války poskytly příležitost prozkoumat a pozitivně ovlivnit mnoho oblastí. Mou první zastávkou bylo Oddělení pro regulaci a kontrolu magických tvorů, jsem pyšná, že nyní se mu říká jednodušeji: Oddělení magických tvorů. Pod vedením Mathildy Grimblehawkové jsme usilovali o zrovnoprávnění magických tvorů, rodinnou a individuální podporu vlkodlaků, osvobození domácích skřítků a náhradu jejich mezd. Možná jsem se nedočkala uskutečnění všech svých projektů, ale dala jsem do pohybu kola, aby ti, kteří přišli po mně, mohli v mé práci pokračovat.“

Hermiona se podívá na Draca a ten se usměje a přikývne, aby pokračovala. „Není žádným tajemstvím, že jsem mudlovského původu. Jsem na své dědictví hrdá a mám ho ráda. Proto by mou další zastávkou na ministerstvu měla být ochrana mudlů a mudlorozených. Podala jsem žádost, aby se Odbor pro styk s mudly oddělil od Odboru pro magické nehody a katastrofy a stal se Odborem pro styk s mudly. Mudlovské komunitě by už nebyla vymazávána paměť kvůli každému náhodnému kouzlu. Více než třicet pět procent kouzelnické komunity má žijící mudlovské příbuzné. Někdy věci, které děláme z lásky, vytvářejí hluboce zakořeněný pocit viny, což se stalo i mně. Jediný způsob, jak jsem mohla ochránit své rodiče během války, bylo vymazat mě z jejich života. Přísahala jsem, že už nikdy nedopustím, aby další mudlorozený nebo jeho rodina zažili bezmoc nebo to, že naše společenství nedokáže pomoci jim nebo jejich dětem.

„Říká se, že můj vzestup k moci byl raketový. Říká se, že jsem nějak našla způsob, jak přimět příznivce mudlů i čistokrevné k hrdosti na svého ministra. Slibuji vám, že na mě budete hrdí i nadále. Ačkoli do konce mého funkčního období zbývá už jen několik měsíců, provedu vás vzniklými konflikty a pomohu s přechodem nové vlády.“

„Přesto se množí otázky, jak to, že opouštím tak úspěšnou kariéru. Odpověď je jednoduchá. Láska. Láska k vám a láska k sobě.“

V davu se ozve zalapání po dechu při spekulacích, co tím ministryně může myslet.

„Odchod z této práce - z této nádherné práce snů, která mi umožnila změnit tolik životů - není o tom, že bych nezvládala tlak nebo už neměla chuť být užitečná. Je čas vydláždit si novou cestu. Nová krev. Nové nápady. Pokračující pokrok. Pod vedením ministra Pastorka jsme přebudovali kouzelnický svět. Pod mým vedením jsme ožili. Nyní nastává éra obnovy. Ať už bude příštím ministrem kdokoli, bude skvělý, protože vy všichni ho budete volit.

„Popsala bych své emoce jako hořkosladké, ale to zdaleka nevystihuje to, co teď prožívám. Vaše podpora mě v průběhu let tlačila k tomu, abych se stala tou nejlepší ministryní, jakou jsem mohla být. Neobešlo se to bez výzev a odporu, ale pokroku bylo dosaženo. Musím se s vámi brzy rozloučit. Tato kapitola mého života se chýlí ke konci a začíná nová.

„I když tu není, chci ocenit svého bývalého manžela Ronalda Weasleyho. Bez jeho lásky a podpory bych se nikdy nemohla soustředit na svou kariéru a naši rodinu. Rose a Hugo by bez otcova vedení nebyli tak loajálními, svéhlavými, laskavými a velkorysými dospělými, jakými jsou nyní. Naše manželství možná nevydrželo, ale to, co jsme měli, bylo výjimečné a naše děti jsou toho nejvěrnějším důkazem. Ron je laskavý a úžasný člověk a nezaslouží si být očerňován. V životním příběhu neexistují žádní skuteční hrdinové a padouši - jen chybující lidé, kteří se zamilovávají a odmilovávají.

„To nás přivádí zpět k lásce. Obětovala jsem své osobní štěstí ze strachu, že zklamu svou rodinu a vás všechny, ale nedávno se to změnilo. Moje rodina mi dala najevo, že je spíš zklame, když si budu dál odpírat všechno, co jsem jim dala. Neuvědomovala jsem si, jak moc jsem zlomená, dokud mi někdo nepomohl uvidět sama sebe. Verzi sebe sama, o které jsem nevěděla, že ještě existuje.“

Hermiona bojuje se slzami, když se znovu podívá na Draca.

„Svět je zvláštní a matoucí a někdy je všechno špatně načasované a někdy prostě musíte žít přítomností. To se právě stalo. Roky přátelství, svěřování se jeden druhému a nevyřčené pravdy se staly příliš velkým tématem na to, abychom je mohli ignorovat. Zamilovala jsem se do Draca Malfoye, když jsem byla ještě vdaná. Proti svému nejlepšímu svědomí jsem zůstala v manželství, které už nefungovalo, a nevědomky jsem si do srdce pustila jiného muže.“

Hermiona si olízne rty, nevšímá si šumění davu a podívá se přímo na něj: „Draco je milý, inteligentní, byl mi skvělým rádcem a poradcem. Jeho velkorysost nezná mezí. Možná to bude znít jako klišé, ale je krásný uvnitř i navenek. Přináší mi klid a jsem šťastná, že je mým partnerem,“ její tvář se rozzáří do úsměvu.

„Náš vztah je komplikovaný a někteří ho mohou považovat za kontroverzní. Nakonec jsme ale jen lidé a všichni si zasloužíme lásku a štěstí. Doufám, že mi dokážete odpustit mou nerozvážnost a nenecháte ji pošpinit mou lásku k lidem a činy, které jsem pro vás vykonala. Děkuji vám.“

Reakce publika je smíšená. Někteří zdvořile tleskají, jiní hlasitě povzbuzují. Draco jde k pódiu, aby jí pomohl dolů, a před zraky médií a všech kamer ji vášnivě políbí - ale je mu to jedno. Tahle žena mu vyznala lásku před celým kouzelnickým světem a on se zatraceně ujistí, že se všichni dozvědí, co k ní cítí.

 

Příště nás čeká: Když se manželství Rona a Hermiony konečně chýlí k oficiálnímu konci, pokusí se ho uzavřít.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Kapitola 22: Věřící Od: Jacomo - 17.08. 2022
Trénink s Harrym neměl chybu. A je úžasné, jak jsou s Dracem v pohodě, to je ve ff kromě jejich pairingu vzácné. A ten Hermionin proslov byl věcný i dojemný zároveň. Veliké díky za překlad další části, Octavie.
Re: Kapitola 22: Věřící Od: Octavie - 23.08. 2022
Je ti neobvyklé, máš pravdu, trochu osvěžující. Ale ono jim asi nic jiného nezbylo, když jsou jejich synové nejlepší kamarádi. Navíc tady jsou oba mladí vykreslení jako silné osobnosti, nějaká zlá krev by tatínkum neprošla. :-D Děkuji moc za komentář, Jacomo!

Re: Kapitola 22: Věřící Od: kakostka - 15.08. 2022
Tak nevím, jestli bych v Hermionině kůži šla takhle na trh... ale snad ví, co dělá a je fakt, že nátlak novinářů byl šíííílenej, na zbláznění a už v minulé kapitole jsem viděla tolik paralel s reálným světem, tolik sraček (pardon), co se napíše a tolik lidí tomu věří, když to napsali... poslední roky nám to ukazují víc než jasně... Souboj byl skvělej, fakt svělej a moc se mi líbilo, jak se do toho všichni pustili, pěkně zostra. Sice mně trochu znepokojujou narážky, na útoky a teroristy atd, ale snad se bez toho obejdem, klidně mi mi jako obsah povídky stačily vztahové zádrhele, kterým doteď čelí. Děkuju moc za překlad a omlouvám se, že jsem minule nekomentovala.
Re: Kapitola 22: Věřící Od: Octavie - 23.08. 2022
Asi jsou lepší ty tiskovky, kdy nejdou tak snadno prekroutit slova. Holt je to temná strana slávy. Máš pravdu, lidi věří různým věcem. Ale to lepší asi hned tak nebude. Teroristickou linku budeš muset přežít, ale jen asi 2 kapitoly :-D. Bude to rychlovka ;-). Moc děkuji za komentář, Kakostko! A nemusíš se omlouvat, taky jsem občas ráda ze jsem ráda, když něco přečtu a kloudny komentář nejsem schopná vyplodit ani za nic :-D.

Re: Kapitola 22: Věřící Od: Yuki - 12.08. 2022
Krásné rozloučení se s úřadem (však ono ještě jedno bude), postavení se médiím a boj za uchování alespoň části soukromí, které jí snad ještě zbývá. I tréninková scéna bystrozoři vs diplomaté byla báječná :) Tolik hlášek protknutých vzpomínkami na školí léta a rivalitu. Děkuju za překlad a zase příště.
Re: Kapitola 22: Věřící Od: Octavie - 12.08. 2022
Myslím, že Hermioniny proslovy autorce vážně jdou :-). Je vidět, že už se blížíme do finále. Snad je se na co těšit. Díky za komentář, Yuki!

Prehľad článkov k tejto téme:

SaintDionysus: ( Octavie )11.11. 2022Epilog: Až do konce
SaintDionysus: ( Octavie )04.11. 202229. And I Love Her
SaintDionysus: ( Octavie )28.10. 2022Kapitola 28: Taková je doba
SaintDionysus: ( Octavie )21.10. 2022Kapitola 27: Na mém místě
SaintDionysus: ( Octavie )16.10. 2022Kapitola 26: Politika část 2
SaintDionysus: ( Octavie )09.10. 2022Kapitola 25: Politika
SaintDionysus: ( Octavie )16.09. 2022Kapitola 24: Zaklela jsem tě
SaintDionysus: ( Octavie )19.08. 2022Kapitola 23: Neohlížej se v hněvu
SaintDionysus: ( Octavie )12.08. 2022Kapitola 22: Věřící
SaintDionysus: ( Octavie )05.08. 2022Kapitola21: Nezastavitelná
SaintDionysus: ( Octavie )29.07. 2022Kapitola 20: Trable
SaintDionysus: ( Octavie )17.07. 2022Kapitola 19: Nepanikař
SaintDionysus: ( Octavie )01.07. 2022Kapitola18: Z obou stran
SaintDionysus: ( Octavie )27.06. 2022Kapitola 17: Kouzlo dvaceti čtyř karátů
SaintDionysus: ( Octavie )03.06. 2022Kapitola 16: Svět vcelku
SaintDionysus: ( Octavie )20.05. 2022Kapitola 15: Kouř a zrcadla
SaintDionysus: ( Octavie )06.05. 2022Kapitola14: Povídá se
SaintDionysus: ( Octavie )15.04. 2022Kapitola 13: Je to láska
SaintDionysus: ( Octavie )01.04. 2022Kapitola 12: Přecházení
SaintDionysus: ( Octavie )18.03. 2022Kapitola 11: Čím více mě ignoruješ, tím blíž se dostávám
SaintDionysus: ( Octavie )04.03. 2022Kapitola 10: Vše, co můžeš očekávat
SaintDionysus: ( Jimmi )18.02. 2022Kapitola 9 – Společné kroky
SaintDionysus: ( Octavie )11.02. 2022Kapitola 8: Zavíračka
SaintDionysus: ( Octavie )04.02. 2022Kapitola 7 – Nedělní ráno
SaintDionysus: ( Octavie )28.01. 2022Kapitola 6: Vyčkávací hra
SaintDionysus: ( Octavie )21.01. 2022Kapitola 5: Prosím, prosím, prosím, nech mě dostat to, co chci
SaintDionysus: ( Octavie )14.01. 2022Kapitola 4: Vzdušné zámky
SaintDionysus: ( Octavie )07.01. 2022Kapitola 3: Touha
SaintDionysus: ( Octavie )26.11. 2021Kapitola 2: Šmírák
SaintDionysus: ( Octavie )16.11. 2021Kapitola 1: Má oblíbená vybledlá fantazie
. Úvod k poviedkam: ( Octavie )12.11. 2021Úvod k poviedke