Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Teba rada nemá

2. Hodiny tikajú

Teba rada nemá
Vložené: Jimmi - 21.08. 2022 Téma: Teba rada nemá
Jimmi nám napísal:

Názov: Teba rada nemá

Originálny názov: She's Just Not Into You

Autorka: BelleOfSummer

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

2. Hodiny tikajú 

„Pa-pardon,“ zakoktal sa Draco, keď sa jeho pohár rozbil o podlahu. Ospravedlňujúco sa na prekvapené ženy usmial, pričom odkopol niekoľko sklenených kúskov nabok a snažil sa zachovať si chladnú hlavu.

A práve sa zakoktal?

No samozrejme, že sa zakoktal!

To nádherné dievča, ktoré práve teraz stálo pred ním, bola Hermiona Grangerová!

Hermiona Grangerová, do čerta!

Naposledy, keď ju videl, kričal jej do tváre, aká je škaredá.

Práve teraz však na ňu zízal ako zamilovaný blázon.

Zalapal po dychu.

Bol v prdeli.

„Ehm... Dámy, toto je môj priateľ Draco Malfoy. Určite ho už poznáš, Miona?“ Theo sa zamračil na Draca, ktorý akoby sa trochu potil.

„Áno, samozrejme. Malfoy,“ Hermiona prvýkrát vzala Draca na vedomie, ale nebol si istý, či ho to potešilo, alebo nie.

Urobila to celkom chladne, až ho to takmer zabolelo.

Len takmer, samozrejme.

Deň, keď by Dracovi niekedy nejaké dievča spôsobilo bolesť, by bol dňom, keď by sa svet prestal otáčať, čo bolo, samozrejme, nemožné.

A presne v tom bola pointa.

Theo však na svojho priateľa nedôverčivo hľadel. Zdalo sa, že si donekonečna prehrabáva rukou vlasy a utiera si studený pot z čela.

Vedel, že Hermiona Grangerová je pekelná ženská, ale bolo to prvýkrát, čo skutočne videl Draca neudržať si chladnú hlavu.

Chudák chlapec.

Zdalo sa, že to s ním zamávalo naozaj zle.

Možno by mu to dievča zatiaľ nechal?

Theo sa pozrel na Hermionu, ktorá mu pohľad opätovala. Zdalo sa, že jej lesk na perách žiari od slabého svetla, keď sa jej pery roztiahli do úchvatného úsmevu.

Áno, nebol to len obyčajný úsmev.

Bol to úškrn.

Bol to zvodný, zvodný, sakramentsky sexi úškrn!

A úškrny mali veľa významov.

Ach, Merlin.

Rozmyslel si to. Toto dievča bolo jeho. Každopádne ju videl ako prvý.

Kašľať na Draca.

Môže mu to vynahradiť tým, že mu neskôr poskytne veľa svojich dokonalých krásavíc.

„Tak toto sú moje kamarátky, Mimi, Alex a Aaliyah,“ usmiala sa Hermiona, keď predstavovala svoje kamarátky.

Theo sa pohol a každej z dám veľmi džentlmensky pobozkal ruku. Draco však stále stál ako prikovaný na mieste, kým ho jeho kamarát nepostrčil. Potom sa usmial, keď nasledoval Theovo vedenie.

Čo to doňho vošlo?

Bože, musel na ňu prestať zízať, kým sa ešte viac neznemožní.

V čase, keď sa chystal chytiť Hermionu za ruku, však zrazu vytiahla svoj muklovský telefón a niečo si kontrolovala.

Urobila to veľmi hladko, takže ostatní tú malú scénku nemohli vidieť, ale Draco vedel, že to urobila naschvál, aby jej nemohol pobozkať ruku.

Do prdele.

Toto bude náročné.

Keby sa len mohol vrátiť v čase, s radosťou by svoje staré ja udrel po hlave dorážačkou za to, že bolo takým neznesiteľným blbcom.

„Je naozaj pekné, že ste sa tu zastavili. Už som si začínal myslieť, že ma naozaj nenávidíš za to, že som taký otravný.“ Theo sa naklonil k Hermioninmu uchu, aby prekonal hlasnú hudbu. Ruky mal zľahka položené na jej bokoch a predstieral, že balansuje.

Draco nemohol uveriť, že sa na svojho priateľa zrazu nahneval.

Bol... žiarlivý?

Čo to, do čerta, bolo?

Úprimne povedané, bolo mu to veľmi cudzie.

Tomuto sa hovorilo žiarlivosť?

Pretože ak áno, tak sa mu to ani trochu nepáčilo.

Odmietal sa zmieriť s tým, že nie je jej príjemcom, ako by tomu bolo za normálnych okolností.

To kvôli nemu sa dievčatá hádali.

To na neho muži žiarlili.

Svet sa mal točiť okolo neho a nie ho takto nútiť žiarliť!

Bolo to kvôli pekelne sexi Hermione Grangerovej! Niekto ho mal pred tým varovať a vymlátiť z jeho starého bigotného, nafúkaného ja dušu skôr, než sa mu prihodili veci, ktoré povedal a urobil.

„Otravní ľudia mi nevadia, pokiaľ to nie sú kreténi. Čo ty nie si, však?“ Hermiona sa na Thea ľahkovážne usmiala, keď jej smiech opätoval a znova jej pobozkal ruku, aby jej dal najavo, že je všetko iné než to.

Draco si bol sakramentsky istý, že toto vyhlásenie bolo určené jemu.

Naozaj to musel napraviť.

„Dáte si dámy niečo na pitie?“ Theo sa ich radostne opýtal, nadšený z toho, že sa jeho záhadné dievča skutočne objavilo, a to aj so svojimi milými priateľkami. Nič nemohlo byť lepšie ako toto. Kokteily Lemon drop Martini a Strawberry Daiquiri potom Hermione a jej kamarátkam podal podľa ich preferencií, keď im začal rozprávať o klube a jeho prednostiach. Theo si nemohol pomôcť a pozeral na Hermionu, ako sa živo rozpráva so svojimi priateľkami. Vtedy na Rokforte sa na ňu veľmi nepozeral. Vedel, že je najlepšia v ich triede, to áno, ale bola chrabromilčanka a muklorodená. Čím viac sa však na ňu pozeral teraz, tým viac si v spomínal na jej mladšie ja. Jej prirodzené črty sa v skutočnosti nezmenili. Samozrejme, určite sa zlepšila, ale jej krása bola stále veľmi prirodzená. Jediný raz, keď ju pravdepodobne ocenil, bolo, keď bola na Vianočnom plese. Vtedy bola takou krásavicu, ale kvôli jej postaveniu ju ignoroval, rovnako ako všetci ostatní slizolinčania, ktorí si ju určite obzreli, ale dokázali na ňu len chrliť urážky.

Predtým boli takí pokrytci.

Cítil sa takmer ako jeho otec.

O niekoľko minút neskôr sa potom okolo dievčat zhromaždilo niekoľko chlapcov, aby ich vyzvali na tanec. Všetky boli zadané, okrem Hermiony, zrejme kvôli Dracovým a Theovým škaredým varovným pohľadom na tých chlapcov.

„Chceš si zatancovať?“

„Prečo nejdeme na tanečný parket?“

Draco aj Theo sa po tom, čo prehovorili naraz, na seba pozreli, až sa ich pohľady zmenili na zazerania, čo bolo Hermione dosť nepríjemné.

„Ehm... Môžeš nás trochu ospravedlniť, Miona?“ Theo sa na Hermionu usmial cez zaťaté zuby, kým odtiahol Draca do kúta, pričom mu bolo jedno, že do niektorých ľudí vrazil, zvalil im pri tom nápoje a vyslúžil si pohľady a nadávky.

„Čo to bolo? Draco, videl som ju prvý,“ skríkol Theo na svojho priateľa, ale tiež sa opatrne obzrel za seba. Hermiona sa na nich znepokojene pozerala.

„Ja viem, človeče, ja len...“ Draco sa zastavil, keď si rukou prehrabol vlasy.

Theo mal, samozrejme, pravdu. Videl ju prvý, ale jednoducho si nemohol pomôcť.

Potreboval mať Hermionu Grangerovú, inak ho to zabije.

„Sakra, si na tom fakt zle, čo?“ Theo sa na svojho priateľa zamračil.

Draco len pokrčil plecami, potom prikývol a znova pokrčil plecami.

„Prestaň, vyzeráš hlúpo.“ Theo naňho znechutene pozrel.

Draco sa mu chystal grimasu vrátiť, kým si neuvedomil, že má určite pravdu.

Do čerta.

„Len...“ Draco sa ťažko nadýchol, príliš ťažko, hoci v skutočnosti si bol istý, že sa mu pľúca nafúkli na maximum; „Povedzme, že som predtým urobil naozaj hlúpu chybu; ale prisahám, že som to nikdy nemyslel vážne. Teda, bol som kretén, ale bol som aj veľmi mladý, navyše sme mali vymyté mozgy o tom krvnom statuse a tak. Chcem to len napraviť, vieš. Poskytni mi túto šancu s Grangerovou, dobre?“

Zdalo sa, že Theo premýšľa o tom, čo povedal jeho najlepší priateľ, keď naňho hľadel. Rozhodne sa vedel stotožniť s tým, o čom hovoril. Pred vojnou bolo všetko také iné. Vojna bola prekliatím aj požehnaním. Áno, ukončila mnoho životov, ale ukončila aj obrovský šovinizmus a bigotnosť.

Teraz bolo všetko lepšie.

Mohli slobodne robiť čokoľvek a spoznávať každého človeka na ceste bez toho, aby museli kontrolovať jeho krvný status...

Mohli slobodne byť s ľuďmi, ktorí sa v spoločnosti skutočne osvedčili sami, a nie len preto, odkiaľ pochádzali.

S úžasnými, pozoruhodnými ľuďmi.

S ľuďmi ako Hermiona Grangerová.

„V poriadku,“ vzdychol si Theo.

„V poriadku? V poriadku čo?“ Draco mal na tvári hodnotiaci výraz, úzkosť a nádej, ak to bolo možné.

„V poriadku, môžeš to na Hermionu skúsiť.“ Theo hlučne vydýchol.

Draco sa chlapčensky usmial, akoby zrazu dostal svoj prvý zakázaný cukrík.

„Ale,“

„Samozrejme, že je tu nejaké ale,“ zamračil sa Draco.

Theo len prevrátil očami a jeho poznámku ignoroval.

„Ale ak sa ukáže, že ťa naozaj nemá rada, urobím svoj ťah,“ pokračoval Theo.

„Ale ty vieš, že ona ma naozaj nemá rada! Ona...“

„Je mi jedno, ako to vyriešiš, Draco, ale mne sa naozaj páči a mám v úmysle urobiť ju svojou, ak sa to nepodarí tebe,“ upozornil ho Theo takmer zlomyseľne.

Obaja sa potom otočili k rohu, kde pred niekoľkými minútami stála Hermiona, a zrazu si uvedomili, že ju nikde nevidno.

„Hodiny tikajú,“ usmial sa naňho Theo.

****

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Re: 2. Hodiny tikajú (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 25.05. 2023
| |
Chlapci, že se nestydíte. Nechat dámu čekat v rohu. Není divu, že vám frnkla. :)

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: upirikaty - 23.11. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: jerry - 07.04. 2024
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre


Re: 2. Hodiny tikajú Od: MIRA - 06.09. 2022
Neverím, že mu Hermiona dá šancu. Ak je naňho naštvaná, tak má na to určite dobrý dôvod. Ale budem sa baviť ako sa bude pri nej potiť. :D Veľmi pekne ďakujem za ďalšiu kapitolu. :)

Re: 2. Hodiny tikajú Od: Octavie - 24.08. 2022
Hodiny tikaji, to mě tedy pobavilo. No vypadá to, že to nebude jednoduché. Jsem zvědavá, jak si s nimi Hermiona poradí. Celou dobu čtení jsem se pochechtavala, to už jsem dlouho nečetla, aby to Draca uhodilo takhle zle. Dozvíme se i pohled Hermiony? Těším se na další díl, děkuji!

Re: 2. Hodiny tikajú Od: katrin - 21.08. 2022
Ale no nochlapvi, to nie kus masa ale dam. Dufam, ze vas skroti..

Prehľad článkov k tejto téme:

. Oznamy: ( Jimmi )24.10. 2023Voľný deň po dokončení poviedky
BelleOfSummer: ( Jimmi )23.10. 202330. Epilóg 2/2
BelleOfSummer: ( Jimmi )22.10. 202330. Epilóg 1/2
BelleOfSummer: ( Jimmi )20.10. 202329. A tu sa náš príbeh končí
BelleOfSummer: ( Jimmi )18.10. 202328. Stále sa len navzájom ničíme
BelleOfSummer: ( Jimmi )17.10. 202327. Všetky nesprávne voľby
BelleOfSummer: ( Jimmi )16.10. 202326. Nič sa nezmenilo
BelleOfSummer: ( Jimmi )15.10. 202325. kapitola
BelleOfSummer: ( Jimmi )14.10. 202324. Nepozvaný návštevník
BelleOfSummer: ( Jimmi )10.10. 202323. Som pripravený riskovať
BelleOfSummer: ( Jimmi )09.10. 202322. Chcel len jej lásku
BelleOfSummer: ( Jimmi )15.09. 202321. Cez ružové okuliare
BelleOfSummer: ( Jimmi )08.09. 202320. Moja
BelleOfSummer: ( Jimmi )05.09. 202319. Takže on je ten chlapík?
BelleOfSummer: ( Jimmi )05.09. 202318. Zopakuj mi to
BelleOfSummer: ( Jimmi )26.05. 202317. Pretože som klamal
BelleOfSummer: ( Jimmi )15.05. 202316. Rozprávka o svetluškách
BelleOfSummer: ( Jimmi )28.04. 202315. Neznámi mali väčšiu šancu
BelleOfSummer: ( Jimmi )23.04. 202314. Posaď sa ku mne
BelleOfSummer: ( Jimmi )21.04. 202313. Vezmi ma späť
BelleOfSummer: ( Jimmi )20.04. 202312. Koniec hry
BelleOfSummer: ( Jimmi )25.11. 202211. Stvorený na lámanie dievčenských sŕdc
BelleOfSummer: ( Jimmi )18.11. 202210. Náš prvý bozk
BelleOfSummer: ( Jimmi )15.11. 20229. Fľaša
BelleOfSummer: ( Jimmi )07.11. 20228. Letný dom
BelleOfSummer: ( Jimmi )05.11. 20227. Nevinne ako malý chlapec
BelleOfSummer: ( Jimmi )01.11. 20226. Len malý dôkaz
( Jimmi )31.10. 20225. kapitola Nevinný dotyk
BelleOfSummer: ( Jimmi )11.09. 20224. Hortenzie a ruže
BelleOfSummer: ( Jimmi )02.09. 20223. Už nikdy viac
BelleOfSummer: ( Jimmi )21.08. 20222. Hodiny tikajú
BelleOfSummer: ( Jimmi )14.08. 202201. Dračie srdce
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )14.08. 2022Úvod k poviedke