Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Teba rada nemá

9. Fľaša

Teba rada nemá
Vložené: Jimmi - 15.11. 2022 Téma: Teba rada nemá
Jimmi nám napísal:

Názov: Teba rada nemá

Originálny názov: She's Just Not Into You

Autorka: BelleOfSummer


Varovanie: pokiaľ banner a zhrnutie naznačovalo zápletku, tak som sa mýlila. Nečakajte moc srandy, poviedka je plne romantická, plná druhých a ďalších šancí.  

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 9

Fľaša

„Ahoj, kamarát!“ Theo sa usmial.

Draco len zavrčal a napil sa ďatelinového piva. Oči mal upreté na istú brunetku, ktorá hrala biliard so svojou najlepšou kamarátkou. Bolo otravné, ako sa mu celý deň vyhýbala.

„Môžem sa ťa na niečo opýtať?“ spýtal sa Theo a sledoval Dracov pohľad.

„Nie,“ odvrkol Draco.

„Je to dôležité, Draco,“ štuchol ho Theo, aby sa naňho sústredil.

„Do prdele! O čo ide?“ Draco sa teraz tváril príliš nahnevane.

„Prečo sa tváriš tak pateticky?“ spýtal sa Theo vážne a vzápätí vybuchol smiechom.

Draco sa chystal odvrknúť, kým si zrazu nevšimol, že Hermiona to nejako začula a teraz sa skryto usmieva.

„To bolo dobré, čo, Miona?“ Theo zdvihol pivo smerom k Hermione a všimol si jej pobavený výraz.

Hermiona len nadvihla obočie a ďalej samoľúbo udierala do biliardovej gule.

„Sakra. Tú je príliš ťažké potešiť,“ zamračil sa Theo, „a myslím, že je to tvoja chyba,“ dodal.

„Prečo je to moja chyba?“ zamračil sa naňho Draco.

Potom začuli, ako sa Hermiona sarkasticky zasmiala. Trochu sa začervenala, ale v jej výraze nebolo vidieť potešenie ani pobavenie.

„Už nechcem hrať,“ vyhlásila zrazu, pričom odložila tágo na stôl.

„Fajn, tak som vyhrala,“ pokrčila plecami Ginny, zatiaľ čo nasledovala svoju kamarátku, ktorá začala smerovať nahor.

„Hej, dámy! Kam idete?“ Theo vstal z barovej stoličky a ignoroval Draca, ktorý sa zdal byť opäť stratený vo svojich myšlienkach.

„Spať,“ odpovedala Hermiona nonšalantne.

„Oj, tak zavčasu? Kde je v tom zábava?“

„Máš teda lepší nápad?“ Hermiona sa naňho pozrela, keď si prekrížila ruky a tvárila sa úplne znudene.

„Zahráme si Fľašu.“ Theo sa usmial a tváril sa, akoby jeho nápad bol ten najlepší, aký kedy vymyslel.

„Geniálne.“ Ginny prevrátila očami, zatiaľ čo Hermiona si posmešne odfrkla.

„Ale no tak. Je to klasická hra, dievčence. Len jej dajte šancu a ja vám dokážem, aká je to zábava,“ snažil sa ich presvedčiť Theo.

„Podľa môjho názoru boli hry typu Fľaša vytvorené na jeden jediný účel. A to je spôsobiť poníženie inej osobe, ako aj hlúpo prijať poníženie seba samého. V podstate sa navzájom zhadzujete a zosmiešňujete a nachádzate v tom zábavu. Podľa mňa je to nezmyselné a hlúpe,“ povedala mu Hermiona povýšenecky.

„O to práve ide. Nenávidíš ma, však? Prečo to teda nevyskúšaš na mne?“ Draco podišiel bližšie a pridal sa k nim. Theo si nemohol nevšimnúť znepokojený a zamyslený výraz jeho tváre.

„Aha, takže sa zúčastníš aj ty? Tak teda dobrú noc.“ Hermiona prevrátila očami, kým sa vydala na cestu ku schodom.

„No tak, Hermiona. Ak chceš, môžeš stanoviť všetky pravidlá,“ Theo sa na ňu presvedčivo usmial.

Hermiona zrazu zastala a privrela oči; usilovne premýšľala.

„Lákavé, však?“ Theo zvraštil obočie.

„Nikto sa nemôže niekoho na niečo pýtať pre svoj vlastný prospech. Žiadne kladenie osobných otázok. Akékoľvek oblečenie zostáva. Žiadne perverzné a zvrátené výzvy, ktoré by danú osobu ponižovali. Žiadne nezákonné veci. Žiadne dotýkanie sa. Žiadne alkoholické nápoje. A žiadne vzájomné používanie kúziel, verbálnych ani neverbálnych.“ Hermiona hovorila príliš rýchlo, takže keď dokončila, dokázali ňu len zízať.

„To sa môžeme rovno pri hre omráčiť. Aha, počkaj, to tiež nemôžeme,“ sarkasticky komentoval Draco.

„Dobrú noc,“ odvrkla Hermiona a dupla si nohou, zatiaľ čo mierila nahor.

„Počkaj, Hermiona,“ Draco ju zrazu chytil za ruku a snažil sa jej zabrániť v odchode.

Rovnako náhle ruku stiahol, keď na ňu Hermiona pozrela, akoby práve urobil niečo nezákonné.

Čo to s ním vlastne bolo?

Vedel, že sa jej nepáči, keď je v jej blízkosti, alebo keď sa jej dokonca dotýka, ale nemohol si pomôcť.

Jednoducho sa jej potreboval dotknúť.

Všetko v nej bolo príliš lákavé.

Potreboval len trochu cítiť...

Len trochu cítiť jej jemnú porcelánovú lahodnú pokožku...

Toto sa mu už vážne vymykalo z rúk.

„Prepáč, naozaj som nechcel...“

„Nech to už máme za sebou.“ Hermiona mávla rukou, aby túto tému zamietla, a vrátila sa do obývačky.

Draco ju ticho nasledoval a sadol si oproti nej.

Theo a Ginny nevedeli, čo majú robiť, len sa na dvojicu pozerali. Vyzerali ako dvaja milenci v tichej studenej vojne po obrovskej hádke. V miestnosti vládlo silné a zvláštne husté ticho, že bolo takmer trápne sa aj pohnúť.

„Začneme s touto hlúpou hrou, alebo tu budete vy dvaja len tak stáť a nič nerobiť?“ spýtala sa po dlhšom mlčaní konečne Hermiona.

„Ehm... iste. Len donesiem fľašu,“ odpovedal Theo a vyškriabal sa k baru po prázdnu fľašu ohnivej whisky.

Hra sa začala celkom slušne. Zdalo sa, že všetci si Hermionine pravidlá vzali k srdcu. Padali nudné otázky ako napríklad: „Kto bol tvoj najobľúbenejší učiteľ na Rokforte?“ a „Aké je tvoje ideálne rande?“, keďže sa nemohli pýtať ani žiadne osobné, ani ponižujúce otázky. Výzvy sa stali príliš hlúpymi, ako napríklad chytanie čokoládovej žaby ústami a zaspievanie hymny Rokfortu. Po dvadsiatich minútach skončili zívajúc. Nikto už ani nepočúval otázky a odpovede.

„Dobre, fajn!“ Hermiona zrazu vyštekla, čím si získala všetku pozornosť.

Ginny sa tvárila zmätene. Theo vyzeral napoly spiaci, zatiaľ čo Draco to pobavilo.

„Ruším všetky tie prekliate pravidlá, ktoré som vytvorila,“ vzdychla si.

„A práve keď som si myslel, že zomriem,“ Theo sa nadšene rozžiaril, keď začal otáčať fľašu, zrazu zabudol, aký je ospalý.

„Oho! Kto chce mať tú česť?“ Theo sa spýtal dievčat v čase, keď sa fľaša zastavila pred Dracom Malfoyom.

Ginny len pokrčila plecami a pozrela na Hermionu, lebo vedela, ako sa jej priateľka vždy chcela poriadne pomstiť tomu grázlovi, ktorý jej zlomil srdce.

„Nič mi nenapadá. Urob to ty, keď si taký nadšený,“ povedala Hermiona Theovi chladne, čím si vyslúžila Dracov urazený pohľad. Bola k nemu až tak chladná, že dokonca odmietala, aby ju s ním čokoľvek spájalo. Bolo to, akoby vôbec neexistoval.

„Tak dobre. Pravda alebo výzva?“ Theo si vzrušene mädlil ruky, nevnímajúc napätie vo vnútri skupiny.

„Výzva,“ odpovedal Draco a tak veľmi si želal, aby ho Theo prinútil pobozkať Hermionu. Theo bol stále jeho najlepší priateľ. Vedel, že...

„Zaspievaj nám!“ oznámil Theo v eufórii.

Hermiona a Ginny sa tvárili zmätene, zatiaľ čo Draco vyzeral, akoby mu práve malo byť zle.

„To je príliš nudné. Hermiona práve zrušila pravidlá, nepamätáš?“ komentovala to Ginny.

„Nie! To neurobím. Vlastne sa už ani nechcem hrať.“ Draco sa zrazu postavil a nevrlo si išiel sadnúť k barovej stoličke a otvoril si ďatelinové pivo.

„Čo s ním sakra je? Ja som spievala hymnu Rokfortu. Aj tak sme tu len my štyria,“ spýtala sa Ginny Thea.

„Je to jeho fóbia,“ zasmial sa Theo. „No tak, človeče! Beriem späť, čo som povedal. Nemyslel som to vážne. Len som ťa chcel trochu vytočiť.“

Draco sa len zamračil a jedným dúškom vyprázdnil svoje pitie.

„To je divná fóbia.“ Ginny sa zamračila, zatiaľ čo sa na Draca dívala. Vyzeral naštvane a znechutene.

„Vieš, žiadne stvorenie na svete v skutočnosti nepočulo Draca Malfoya spievať. Naposledy, keď sme ho k tomu vyzvali, skončilo to tak, že preklial Blaisea. Chudák musel zostať týždeň na ošetrovni... bez končatín,“ vysvetlil Theo, z čoho Hermiona a Ginny zhíkli.

„Prečo si myslíš, že má tú fóbiu?“ Ginny opatrne zašepkala, aby to Draco nepočul.

„Je to zlá spomienka z detstva. Je to, keď...“

„Stále ťa počujem, vieš! A neopovažuj sa, Theo!“ Draco teraz vyzeral ešte horšie, keď dokonca rozdrvil prázdnu plechovku ďatelinového piva len rukou.

„Dobre! Fajn. Nebudem o tom hovoriť,“ Theo odovzdane zdvihol ruky.

„Poďme už len pokračovať v hre,“ vzdychla si Hermiona a začala točiť fľašou. Vyzerala znudene a nezaujato o túto tému, ale Ginny vedela, že ani ona sa nevie dočkať, kedy spozná tú čudnú malú fóbiu Draca Malfoya. Už roky Ginny vedela, že Hermiona nerobí nič iné, len ho nenávidí.

Ale faktom stále zostávalo, že Hermiona Grangerová ani raz nezabudla na Draca Malfoya.

„Páni! To je šťastné otočenie,“ Theo šťastne zatlieskal, akoby trafil jackpot v čase, keď hrdlo fľaše pristálo pred Hermionou. Prvé, čo mu prebehlo hlavou, bolo, že Hermiona práve vymazala svoje pravidlá vrátane toho, v ktorom by malo zostať akékoľvek oblečenie. Jeho myseľ zrazu zaplavili tony nemravných obrazov. Toto bude zábava.

„Myslím, že Ginny by mi mala dať tú výzvu. Ty si mal svoju pred chvíľou.“ Hermiona sa nervózne posunula a teraz ľutovala, že zrušila všetky svoje pravidlá.

„Draco nesplnil výzvu, ktorú som mu dal,“ zdôraznil sa Theo a stále sa nevzdával plánovaného dobývania.

„To nie je môj problém. Mal si svoju šancu, takže od teba žiadnu výzvu robiť nebudem. Nie je to fér,“ odpovedala Hermiona vecne.

„Fajn,“ vzdychol si Theo, lebo vedel, že táto čarodejnica je tvrdohlavá. Aj tak bude mať neskôr dosť času.

„Dobre,“ Ginny sa závratne usmiala, „pravda alebo výzva?“

„Výzva,“ sebavedomo odpovedala Hermiona. Ginny bola aj tak jej najlepšia priateľka. Vedela, že...

„Pobozkaj Draca Malfoya,“ prikázala zrazu Ginny.

V miestnosti nastalo až príliš bolestivé ticho a jediný zvuk, ktorý bolo počuť, bol Dracovo ďatelinové pivo, ktoré s cinknutím narazilo na podlahu.

„Robíš si srandu, však?“ Hermiona sa nervózne zasmiala a zároveň na svoju najlepšiu kamarátku vyslala silne varovné pohľady.

„Ale no tak, Miona. Je to len výzva.“ Ginny sa na ňu len milo usmiala.

Nech sa jej najlepšej kamarátke v hlave odohralo čokoľvek, Hermiona to očividne nechcela vedieť.

„Nie. To neurobím,“ vyhlásila Hermiona a prekrížila si ruky s bradou dohora, aby zdôraznila, že svoje rozhodnutie nikdy nezmení.

„To nemôžeš neurobiť. Je to výzva,“ pripomenul jej Theo.

„Malfoy tiež svoju výzvu nesplnil,“ podotkla samoľúbo.

„Mám svoje dôvody, prečo to nemôžem urobiť! A okrem toho som z hry odišiel,“ Draco sa zrazu postavil.

Sakra.

Bolo mu jedno, že znie zúfalo.

Potreboval len bozk od Hermiony.

A to veľmi.

„No aj ja mám svoje dôvody! A tiež končím!“ Hermiona dupla nohou a vstala, pričom sa pohla ku schodom.

„Hej, Miona!“ zamrmlala Ginny, zatiaľ čo nasledovala svoju kamarátku: „Počkaj! Len som...“

„Nedokážem nájsť slová a vysvetliť,

ako veľmi si ma dokázala poblázniť.

Keď sa so mnou rozprávaš, hádame sa,

Ach, kokcem a vravím, to nevadí predsa

Pretože aj keď len okolo mňa prejdeš ,

zatvárim sa, že ma od niečoho vyrušuješ.

Pretože sa tak veľmi snažím ukryť,

všetky tieto pocity vo svojom vnútri.“

Hermiona Grangerová zrazu zostala stáť prikovaná na mieste. Ginny šokovane vyvalila oči, zatiaľ čo Theodore Nott sa po prvý raz prestal kontrolovať a ústa sa mu otvorili dokorán, keď sa stal svedkom nemysliteľného...

Jeho najlepší priateľ Draco Malfoy spieval.

Naposledy bol ochotný radšej zomrieť, ako niečo také urobiť. Do pekla, dokonca by obetoval vlastnú krásnu tvár, len aby ho od toho ušetrili.

Nič na tomto svete nemohlo prekonať túto chvíľu, ani keby peklo zamrzlo.

Hermiona nemohla uveriť tomu, čo vidí. Draco Malfoy silno zvieral okraj svojej košele a zároveň jej odhodlane hľadel priamo do očí. Spieval pieseň od muklovského speváka Chestera Seeho. Prečo a ako ho vôbec poznal, bolo mimo jej chápania. Po vojne si veľa čarodejníkov obľúbilo muklovskú hudbu, ale neočakávala, že Draco Malfoy urobí to isté, nieto ešte, že si zapamätá slová od talentovaného, ale nie až tak známeho muklovského muzikanta.

Čo ju však naozaj prekvapilo, bol fakt, že Draco Malfoy vôbec nebol zlý spevák. Jeho hlas síce nebol až taký dobrý, ale nebol ani zlý. Spieval, akoby pri tom trpel, ale ona cítila, že do tej piesne dal všetko. Jeho oči mali najsilnejší lesk statočnosti. Dokonca sa zdalo, akoby tú pieseň zložil pre ňu.

Po prvý raz jej pripomenul toho zraniteľného, ublíženého chlapca; plačúceho nad zranenou rukou, keď boli v treťom ročníku.

Jeho pohľad ju prebodával, takmer jej rozbíjal srdce na kúsky.

Ale nedokázala sa prinútiť, aby sa sťažovala.

Jediné, čo mohla robiť, bolo pozerať sa do tých nádherných sivých očí, ktoré sa nádherne leskli.

Takmer plakala...

Takmer sa usmievala...

Takmer... bola zamilovaná.

„Pretože sa mi podlamujú kolená,

Som zamilovaný až po uši, zlato,

a všetky tie podobné lacné klišé.

Och, som zamilovaný na prvý pohľad,

srdce mi úder vynecháva.

Ale naozaj sa dá povedať len jediné:

Sakra, si pre mňa nádherná.

Ach, ty si všetko, áno, a to je nádherné, áno pre mňa,

áno pre mňa.

Áno, si krásna.

Áno, si krásna

Sakra, ty si tak nádherná,

pre mňa, pre mňa.“

„Pre mňa...“ Draco vydýchol poslednú časť, pričom bolestne zavrel oči. Päste mal stále pevne zovreté do okraja košele, permanentne ju zvierali. Jeho kĺby boli pre nedostatok krvi príliš bledé. Vyzeral začervenaný a porazený.

Ginny mala ruky prilepené na pootvorených ústach, zatiaľ čo Theov výraz bol nepreniknuteľný. Prvýkrát videl svojho najlepšieho priateľa takého zúfalého a veľmi... otvoreného. Ako slizolinčan poznal a cvičil umenie neukazovať príliš svoj vlastný výraz. Bol to jeden z najväčších štítov, aké človek môže mať, a Draco ho práve celý prelomil kvôli bozku...

Pre jediný bozk od tohto dievčaťa.

Prvýkrát po veľmi dlhom čase sa Theo úprimne a otvorene usmial.

„Pre-prepáčte,“ Hermiona sa zrazu zakoktala. Ruky sa jej triasli, zatiaľ čo sa ochranársky objímala, keď šprintovala, aby vyšla von na verandu.

Draco konečne otvoril oči a pokojne vošiel do baru po pivo, nič nepovedal a ani sa nepozrel. Jeho tvár bola teraz bez emócií; takmer ako socha.

Ginny chcela nasledovať Hermionu, keď ju Theo chytil za ruku, aby ju zastavil, a Ginny sa naňho zmätene zamračila.

„Môžem sa s ňou, prosím, chvíľu porozprávať?“ spýtal sa jej.

„Nie som si celkom istá, Theo...“ Ginny váhavo odpovedala, pretože príliš dobre vedela, že jej najlepšia priateľka ju teraz potrebuje.

„Prosím? Je to jednoducho dôležité.“ Theo sa na ňu nežne usmial.

„Tak dobre,“ oplatila mu Ginny úsmev.

„Ďakujem, bábika,“ žmurkol na ňu Theo, kým vyšiel von, aby sa porozprával s Hermionou.

****

„Ahoj kráska,“ usmial sa Theo, keď sa posadil vedľa Hermiony.

Sedela na zábradlí verandy a pritom sa pozerala na hviezdy.

„Ahoj,“ opätovala mu pozdrav, hoci nespúšťala pohľad z nádhernej nočnej oblohy.

„Dosť prekvapujúce, však?“ prehovoril Theo po krátkom mlčaní.

Hermiona len prikývla a sklonila pohľad. Hrala sa s prstami a odmietala sa naňho pozrieť. Theo si všimol, ako krásne a krehko vyzerá. Bolo úžasné, ako sa vždy tvárila tvrdo, ale nakoniec vyzerala tak jemne a nežne.

„Prečo si vlastne na Draca taká nahnevaná? Teda, ja viem, že bol predtým osol, ale to bolo len kvôli veciam, ktoré nám boli vštepené, vieš. Nie sme celkom hrdí na to, akí sme boli predtým, ale snažíme sa to zmeniť. Ak mu dáš šancu, uvidíš, ako veľmi sa zmenil,“ vysvetľoval Theo.

„Keď sa zmeníš, ale zabudneš a neuvedomíš si v skutočnosti svoje chyby, nestaneš sa lepším človekom, ako si bol predtým. Vyzeráš skôr ako zbabelec než ako zmenený človek,“ Hermiona sa smutne usmiala. Theo si nemohol nevšimnúť hustý smútok a nenávisť, ktoré sa jej zračili v hlase.

„Kedysi som poznala dievča, ktoré vždy všetkým odpúšťalo. Bola tak vychovaná, vieš. Neskôr si uvedomila, že nie na všetko sa dá ľahko zabudnúť. Nebola na to hrdá, ale aspoň sa to naučila. Byť zamilovaný a vydesený súčasne je ťažké, ale najhoršie je vedieť, že si mal pravdu, keď si sa v prvom rade bál. Naučila sa to tvrdým spôsobom.“

„Čo sa jej stalo?“

„Zlomila si srdce...“

 

Tú pesničku nájdete tu: https://www.youtube.com/watch?v=jVl5s1e0Oo4

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Hanisko - 30.04. 2023
| |
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 26.05. 2023
| |
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: upirikaty - 23.11. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre


Re: 9. Fľaša Od: MichelleF - 24.11. 2022
Hodně smutná kapitola, je mi jich obou líto. A Draco, teda páni.. zajímá mě původ té fóbie a klobouk dolů, jak dokázal být zranitelný..

Re: 9. Fľaša Od: Octavie - 16.11. 2022
Jo, to jsem dnes potřebovala, díky, Jimmi! Taky si pamatuju na své lásky trápení, což už je dávno pryč, ale není na škodu si ho připomenout, člověk si pak víc váží toho, co má... jsem fakt zvědavá, jak se to bude vyvíjet dál.

Re: 9. Fľaša Od: Lupina - 15.11. 2022
Jak se pitomá hra na flašku dokáže zvrtnout, že? Až teď mi Draca bylo líto. Pro jediný polibek udělal nemyslitelné (rozumím jeho neochotě zpívat pro publikum). A Hermiona zareagovala, jak zareagovala. Ono je těžké být tou silnou, když máš zlomené srdce, že? Jo, tak tahle scéna byla silná. Otázkou zůstává, jestli si Draco svoji dávnou chybu s chyby uvědomí. Děkuji, Jimmi. Dnes mě to pohladilo po duši, i když to bylo hořkosladké.

Prehľad článkov k tejto téme:

. Oznamy: ( Jimmi )24.10. 2023Voľný deň po dokončení poviedky
BelleOfSummer: ( Jimmi )23.10. 202330. Epilóg 2/2
BelleOfSummer: ( Jimmi )22.10. 202330. Epilóg 1/2
BelleOfSummer: ( Jimmi )20.10. 202329. A tu sa náš príbeh končí
BelleOfSummer: ( Jimmi )18.10. 202328. Stále sa len navzájom ničíme
BelleOfSummer: ( Jimmi )17.10. 202327. Všetky nesprávne voľby
BelleOfSummer: ( Jimmi )16.10. 202326. Nič sa nezmenilo
BelleOfSummer: ( Jimmi )15.10. 202325. kapitola
BelleOfSummer: ( Jimmi )14.10. 202324. Nepozvaný návštevník
BelleOfSummer: ( Jimmi )10.10. 202323. Som pripravený riskovať
BelleOfSummer: ( Jimmi )09.10. 202322. Chcel len jej lásku
BelleOfSummer: ( Jimmi )15.09. 202321. Cez ružové okuliare
BelleOfSummer: ( Jimmi )08.09. 202320. Moja
BelleOfSummer: ( Jimmi )05.09. 202319. Takže on je ten chlapík?
BelleOfSummer: ( Jimmi )05.09. 202318. Zopakuj mi to
BelleOfSummer: ( Jimmi )26.05. 202317. Pretože som klamal
BelleOfSummer: ( Jimmi )15.05. 202316. Rozprávka o svetluškách
BelleOfSummer: ( Jimmi )28.04. 202315. Neznámi mali väčšiu šancu
BelleOfSummer: ( Jimmi )23.04. 202314. Posaď sa ku mne
BelleOfSummer: ( Jimmi )21.04. 202313. Vezmi ma späť
BelleOfSummer: ( Jimmi )20.04. 202312. Koniec hry
BelleOfSummer: ( Jimmi )25.11. 202211. Stvorený na lámanie dievčenských sŕdc
BelleOfSummer: ( Jimmi )18.11. 202210. Náš prvý bozk
BelleOfSummer: ( Jimmi )15.11. 20229. Fľaša
BelleOfSummer: ( Jimmi )07.11. 20228. Letný dom
BelleOfSummer: ( Jimmi )05.11. 20227. Nevinne ako malý chlapec
BelleOfSummer: ( Jimmi )01.11. 20226. Len malý dôkaz
( Jimmi )31.10. 20225. kapitola Nevinný dotyk
BelleOfSummer: ( Jimmi )11.09. 20224. Hortenzie a ruže
BelleOfSummer: ( Jimmi )02.09. 20223. Už nikdy viac
BelleOfSummer: ( Jimmi )21.08. 20222. Hodiny tikajú
BelleOfSummer: ( Jimmi )14.08. 202201. Dračie srdce
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )14.08. 2022Úvod k poviedke