Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Coeur Corrompu

Kapitola 14

Coeur Corrompu
Vložené: Jimmi - 13.11. 2009 Téma: Coeur Corrompu
Jimmi nám napísal:

All Characters belong to JKR . Autor anglického originálu Coeur Corrompu : Smashed Sunshine.

14/24.

Kapitolu venujem Monie, Dessire, Sele, beruške1, wanilke, komete, Jenny, ladyF, cyrus a JSark.

A mimochodom, improvizujem na úrovni ako už dávno nie. Možno to nie je vidno, ale upozorňujem na to, keby to chcel niekto porovnávať s originálom. Občas mám pocit, že autorka ignoruje všetky pravidlá anglickej gramatiky a niektoré vety mi vôbec nedávajú zmysel. 

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola  14

Začínám se hroutit

Nahlédni zvenku Do světa, který jsem nechal za sebou

Sním  Ty jsi vzhůru

Jestli jsem spal Tys možná řekla

Den beze mě

Ať jsou pocity jakékoliv Pořád cítím

Co jsou city Které jsi nechala za sebou

Dnes beze mě

Začínám se hroutit Nahlédni zvenku

Do světa, který jsem nechal za sebou

Do světa, který jsem nechal za sebou

Otři si oči a pak běž

Do světa, který jsem za sebou zanechal

Upusť slzu, a pak běž...     

Preklad z: http://u2.greensite.sk/view_preklady.php?id=4

Bledé svetlo bezútešného ranného svetla presakovalo skrz cudziu izbu a lemovalo tú miestnosť ponurým denným svetlom. Na tých ospalo sa prevaľujúcich kopcoch severného Yorkshire sa prebúdzalo ďalšie ráno a s ním prichádzala nádej na nový deň. Možno to nemal byť dokonalý deň, s dokonalým počasím a v tom dokonalom poňatí, ako sa chápal, ale z miesta, kde ležala Ginny sa zdal najbližší tomu, čo mala v pláne dosiahnuť.

Bolo podivuhodné, aké malo na ňu účinok spochybnenie jej istôt. Za dlhú dobu boli noci posledných týždňov najhoršie. Prenasledovali ju predstavy tak živé, že vypila priveľa kávy pri snahe predĺžiť potrebu zostať hore. Najprv boli o Harrym a ona vedela, že to bolo kvôli tomu, že zúfalo chcela, aby bol s ňou. Nekonečná túžba byť v jeho náručí spôsobovala, že sa vždy uplakala k spánku. Spôsobovala, že si pripadala patetickou. Prečo nemohla byť silnejšia? Prečo dovolila, aby mala na ňu jeho neschopnosť rozhodnúť sa takýto vplyv? Spôsobovalo to, že si pripadala slabá a naozaj osamelá.

Ale ako ten týždeň plynul, jej sny sa menili k horšiemu. Namiesto zamilovaných pohľadov a zradných bozkov v nich boli nekonečné chodby. Tiahli sa ďalej  než mohlo oko dovidieť. Ginny po nich bežala, srdce jej bilo rýchlejšie a rýchlejšie s každým pobehnutím vpred. Niečo za ňou ju desilo až jej z toho bolo zle. Chĺpky na krku jej z toho stáli ako vojaci. Nech ju naháňal ktokoľvek, chcel jej ublížiť. Nikde nebolo bezpečne a nútilo ju to chcieť sa v tej temnote odtočiť preč. Potom, práve keď si myslela, že už ďalej nemôže ísť, sa prebudila.

Vtedy sa domnievala, že tým prenasledovateľom je Draco, ale teraz si uvedomila, že to nebol on. Keby sa nad tým poriadne zamyslela, asi by povedala, že bola prenasledovaná sama sebou. To sa ale zdalo smiešne. Všetko to malo nepochybne niečo spoločné s tým hororovým filmom, čo videla. Aspoň v to dúfala.

Ale odtiaľ veci postupovali ďalej. Kvôli blízkemu stretnutiu s Dracom čiže druhým pohlavím, boli ním vyplnené jej sny. Nebola schopná na neho prestať myslieť v jednom zmysle či v tom druhom. V práci preskúmala jeho minulosť s ohromnou precíznosťou, berúc všetko to úvahy. V skutočnosti asi vedela o Dracovi viac než vedel on sám. Potom šla domov a snívala o ňom. Prišiel k nej v tú noc, keď bola osamelá a vystrašená. Ginny najprv bola napätá, neschopná vidieť jeho tvár v tieňoch, ale čoskoro bola schopná vidieť jeho oči. Nikdy k nej v tých snoch neprehovoril, len ju sledoval s prísnym napätím. Nikdy k nemu v tej tme nešla, pretože sa jej desila.

Minulú noc bola úplne odlišná. Prekvapivo ju žiaden temný cudzinec po chodbe nenaháňal. Draco nesedel v tieňoch jej spálne a nesledoval ju. Harry ju neobjímal v náručí, aby zmiernil všetku tú bolesť. Namiesto toho snívala proste o ničom. Nič ju nenaháňalo, ani ju nerobilo nepokojnou. Bolo nádherné jednoducho spať bez žiadnych následkov.

Ginny otvorila oči a bola konfrontovaná s obrazom, ktorý prinútil jej srdce zastaviť sa a potom biť rýchlejšie než predtým. Draco ležal na boku, tvárou k nej na tej malej mäkkej posteli v jej novej izbe. Oči mal zatvorené a tvár úplne uvoľnenú spod svojho obvyklého výrazu arogancie. Niekoľko sekúnd sledovala jeho tvár skôr, než si na ňom všimla všetko ostatné.

Košeľa, ktorú nosieval bez jediného kazu, bola teraz pomačkaná a pokrčená od nosenia. Vďaka tomu vyzeral aj on pomačkaný, ale tak, že jedine Draco z toho mohol vyviaznuť dobre. Ak nie nič iné, tak vďaka tomu vyzeral mužnejšie. Vlasy mu trčali na všetky strany, zakrývali mu hlavne oči a šteklili špičku jeho nosa. Vtedy si Ginny náhle uvedomila niečo iné - pocit pomalého hladenia pokožky jej boku. S jeho rukou okolo jej pása jedným z  prstov hladil jej odhalenú pokožku medzi nohavicami a vrškom.

Na sekundu uvažovala či Draco naozaj spí alebo nie. Bolo to ťažké posúdiť, keď ste vedeli, akým veľkým klamárom dokázal byť. Bol by to ale Draco robil, keby bol naozaj hore? Nie, rozhodla sa v duchu. Musí spať. Drobný úsmev jemne skrútil jej pery. Keby mala byť plne úprimná, dávala prednosť tomuto spiacemu bohovi lásky pred krutou realitou bieleho dňa a prebudeného Draca. Tu bol nádherný a mlčanlivý. Presne tak ako to mala Ginny rada.  Neboli žiadne hádky a povýšené reakcie. Len pokoj a ticho na pozorovanie.

Predchádzajúci večer bol ťažký. Keď jej porozprával o veciach, ktoré si mohla len predstavovať, jej myseľ nabehla na najvyššie obrátky. Ako prepánakráľa mohol jeden človek urobiť tak veľa a stále byť tu a rozprávať tento príbeh? Vtedy si uvedomila, že tu nebol. Draco opustil tento svet hneď potom, ako svet opustil jeho. Bol krutý, jeho činy preukazovali nedostatok srdca, ale bolo na tom niečo viac. Cítila, že ho začína ľutovať, ale nebol to len trik, ktorý s ňou hral? Nemali by ju nepochybne vydesiť tie veci, ktoré urobil všetkým tým ľuďom?

Ale on vyzeral tak úprimný, ako keby rozlieval každú kvapku krvi vo svojom tele bez akéhokoľvek premýšľania. Nezdal sa tam byť nejaký kúsok useknutý či preskočená časť. Ako zvyčajne bol chladný a hovoril pravdu len zo svojho vlastného hľadiska. Každé slovo by ju malo zasiahnuť ako tona tehál, ale nezasiahlo. Ak niečo, tak sa cítila k nemu väčšmi priťahovaná. Možno to bolo kvôli tomu, že sa nakoniec ukázal ako umučená duša, muž, ktorého môže zachrániť jedine láska dobrej ženy. Vyhrešila sa za ten romantický názor, o ktorom zistila, že uvažuje. V žiadnom prípade sa nemohla naviazať na muža tak nestáleho ako Draco Malfoy, ale keby mohla, chcela by to?

Takže keď sa prebojovával svojím príbehom, upokojovala ho a potom ho odviedla nahor do postele. To, čo ju najviac prekvapilo, bolo to, keď sa od nej odtiahol, aby šiel do svojej izby, zastavila ho. Načiahla sa a zobrala jeho ruku do svojej. Bola teplá a jemná samozrejme, ale ten jeden prostý dotyk obsahoval toľko útechy. Potom ho zaviedla do svojej vlastnej izby a znova zistila, že ide do postele s Malfoyom. A znova sa nič viac nestalo než púhy spánok. Nuž, možno to nebola celkom pravda, pripustila. Ginny ho objala rukami a pevne ho držala, kým ona a on zaspali.

Bolo to nádherné a ďaleko vzdialené od toho, čo sa stalo v tú noc predtým.

"Draco..." zašepkala Ginny, keď sa načiahla a uhladila mu z tváre prameň vlasov.

"Hmmm," ozvala sa tichá, nestrážená odpoveď.

Úsmev skrútil jej pery. Prečo to pripadalo také správne?

"Zobuď sa..." upokojovala príjemným hlasom, jej prsty hladili chladný povrch jeho líca.

Kým ho sledovala, pomaly otvoril jedno oko. To sa okamžite spojilo s jej vlastným, spôsobilo, že stiahla ruku a odvrátila sa. Možno to nebol taký dobrý nápad prebudiť ho. Zrazu si uvedomila, ako dychtivá bola zapáčiť sa a pokúsila sa ten pocit potlačiť. V žiadnom prípade nechcela, aby Draco presne vedel, čo cíti a že premýšľa o ňom. Nič dobrého by z toho nakoniec nevzišlo.

Trochu sa na ňu usmial. "Daj mi jeden dobrý dôvod prečo."

"Som hladná," zamrmlala, jej oči znova spojené s jeho.

Draco zostal ticho, obe oči otvorené a sledovali ju. Spôsobovalo to, že sa cítila rozrušene, keď sa na ňu takto pozeral. Nútilo ju to chcieť sa skrútiť sa do klbka a stratiť sa mu z očí. Ale nezdali sa, že ju nejako posudzujú, len si všímali jej vzhľad. V duchu sa prikrčila. Asi nevyzerala dobre, s tými postrapatenými vlasmi a zalepenými očami. Prebehlo ňou ďalšie prikrčenie. Možno mala na tvári sliny.

"Weasleyová..." pomaly povedal, čím prerušil jej myšlienky.

"Ginny." Okamžite zo zvyku opravila.

To jej vyslúžilo od Draca ďalší úsmev. Všetko sa zdalo byť medzi nimi také uvoľnené, keď ho sledovala a premýšľala, že čoskoro niečo zle dopadne.

"Ginny," plynule riekol tým zatiahnutým spôsobom, ktorý jej vyvolal triašku. Zrazu bola tá bezprostredná blízkosť ohromujúca. Predtým jej nedošlo, že sa ich telá dotýkali a že jeho tvár je veľmi blízko k jej.

"Čože?" spýtala sa, keď sa snažila zabudnúť na všetko, čo si práve uvedomila.

Jeho tvár sa približovala k jej až kým neboli ich pery na milimetre od seba. Ginny cítila, že sa jej očakávaním rozbúšilo srdce. Jej oči boli stále zamerané na jeho, keď sa sklonili, aby sa pozreli na jej pery a potom sa zdvihli. V duchu zavrčala. Ak sa ju chystal pobozkať, nemohol sa proste vzchopiť a jednoducho to urobiť.

"Už si necítim ruku," povedal potichu, kým tým pohybom jeho pery pošteklili jej.

Ginnine oči sa roztvorili a uvedomila si, že leží na jednej jeho ruke. "Bože, prepáč!" povedala, keď nadvihla boky, aby si mohol uvoľniť ruku. "Neuvedomila som si, že je..."

Zvyšok vety prerušili Dracove pery, ktoré sa jemne pritlačili na jej v sladkom bozku. Ginny v slabom proteste zaskučala, ale nič z toho nebolo, pretože jej telo prevzalo za ňu všetko rozprávanie. Ruky sa zdvihli, ovinuli sa okolo jeho krku a pritiahla sa bližšie k nemu. Na obrátku sa jeho ruky trochu posunuli a ovinuli sa pevne okolo jej pása. Pomaly začala s nadšením opätovať ten bozk. Toto bolo to, čo chcela po dobu, ktorá jej teraz pripadala večnosťou.

Po pár minútach intenzívneho bozkávania sa Draco stiahol a presunul ruku k jej vlasom. S bezchybnou jemnosťou začal zastrkávať za jej ucho všetky tie uvoľnené pramene vlasov, ktoré boli na jej tvári. Bolo to také dôverné a predsa niečo také neromantické. "Takto," povedal potichu, keď skončil, "je to lepšie."

Otvorila oči a pozrela sa na neho. Na jeho perách ihral ten najnepatrnejší úsmev a po prvý raz sa spolovice tváril, že je naozaj šťastný. Možno prebudiť ho nebol taký zlý nápad, premýšľala Ginny. Potom jej niečo došlo. Harry ju nikdy neprebudil s jemnôstkami pokiaľ niečo nechcel. Myslel si Draco, že ona niečo od neho chce? Áno, zvažovala, pretože to bola pravda.

"To bolo..." začala, ale umlčal ju jeho prst pritlačený na jej perách.

"Nehovor to."

"Ako vieš, čo chcem povedať, keď mi to nedovolíš povedať?" spýtala sa, keď dal preč svoj prst z jej úst.

"Neviem. Len nechcem, aby si mi toto pokazila tým, že otvoríš ústa a povieš niečo, čo obaja budeme možno ľutovať." Draco sa posadil a natiahol sa, potom sa na ňu pozrel. "Urobím ti toast a kávu; bude o päť minút pripravený. Nemeškaj, pretože ho nebudem zohrievať."

S tým rýchlo opustil izbu, zanechal Ginny sedieť na posteli a uvažovať o tom, čo sa stalo.

***

Draco zamiešal zrnká kávy do vody s mliekom, jeho oči prevŕtavali čokoľvek, čo bolo za dnom toho hrnčeka. Jeho myseľ bola hlboko zamyslená nad vecami, ktoré sa zdalo, že sa mu stávajú. Boli neočakávané a do istej miery veľmi nevítané. Nechcel sa zaoberať myšlienkami na to, že vezme Ginny do svojej postele a urobí s ňou ten druh vecí, ktoré chcelo jeho telo.

Bol to zvláštny pocit prebudiť sa so ženou. Bolo to niečo, čo sa mu nestalo niekoľko rokov. Snažil sa povedať si, že to bolo také príjemné len preto, že je osamelý. Snažil sa presvedčiť sám seba, že vyhliadka na to, že sa prebudí vedľa nejakej ženy by mala ten istý účinok. Ale to nebola pravda. Vedel, že jediný dôvod, prečo pociťoval nával šťastia, bol kvôli tomu, že to bola Ginny. Bola neobyčajná. Vypočula si, čo urobil a neutiekla, ako očakával.

Teraz si ale prial, keby utiekla. Draco by si bol schopný poradiť s jej hnevom a zhnusením, ale nie s tým čímkoľvek, čo to bolo teraz. Bolo to jemné, prospešné, láskavé, nádherné a neuveriteľne ho to desilo. V žiadnom prípade sa nechystal dovoliť si, aby sa zaplietol s nejakým dievčaťom. Hlavne nie s Weasleyovou. Weasleyovou, ktorá je asi stále zamilovaná do Pottera.

Zovrel v rukách lyžičku a hrnček. Neexistovala ani tá najnepatrnejšia možnosť, že by Ginny bola úmyselne zákerná, ale možno ho len využívala, aby sa preniesla cez Pottera. Na druhej strane to nebola ona, kto urobil prvý krok. Okamžite si vynadal. Samozrejme, že to bola ona. Všetko to bola jej chyba. Nikdy mu nemala dovoliť spať v jej posteli. Bola to všetko jej chyba za to, že bola taká čistá, nevinná a nádherná, dosť na to, aby ho to nútilo pripadať si, ako že je... zamilovaný?

Keď sa obzrel späť, Draco si nemyslel, že bol niekedy zamilovaný. Bolo to niečo, čo sa stávalo iným ľuďom. Vraveli, že pochopí, keď nájde toho správneho človeka, s ktorým sa usadí. Chcel sa usadiť s tým Weasleyovic dievčaťom? Nedalo sa poprieť, že na nej bolo niečo, čo ho priťahovalo. Možno to bola skutočnosť, že to bolo niečo, čo on nikdy nemohol mať. Možno to bolo kvôli tomu, že bola taká neuveriteľne atraktívna, že ho to nútilo túžiť po tom byť po celý čas v jej blízkosti. Chcel ju ochraňovať.

Vriaca voda oparila jeho ruku, keď jeho nahnevané napätie trhlo šálkou a rozlialo navôkol kávu.

"Nie!" rozhorčene si povedal. Toto sa nemalo stať. V prvom rade ju nikdy nemal pobozkať.

"Draco?"

Prudko sa otočil s úmyslom vyventilovať si na nej všetok svoj hnev. Ale keď ju uvidel, zdalo sa, že všetok z neho vyprchal. Stála tam dievčina, ktorá nevyzerala najlepšie ako mohla, ale nejako sa zdalo, že priťahuje celú jeho pozornosť. Prečo si pripúšťal, aby sa stal kvôli tomu taký napätý? Bolo by to také zlé, keby bol do Ginny zamilovaný?

"Potrebujem vedieť... hmm..." zaváhala a odvrátila sa. "Čo sme?"

"My?" spýtal sa potichu, kým si ošetroval ruku a sledoval ju.

"Áno. Ja a ty. Čo sme?" naliehala, jej oči sa stále nezdvihli, aby sa stretli s jeho. Nenávidel, keď toto robila. Bola také rozumné a rázne dievča, ale kedykoľvek bol v jej blízkosti, zdala sa byť plachou - skoro vystrašenou.

"Ja by som si myslel, že je zrejmé, čo sme. Ty si Weasleyová a ja som Malfoy." Znova sa od nej odvrátil. Na takýto rozhovor bolo príliš zavčasu ráno. Bolo by to ľahšie, keby bol býval mal čas vymyslieť osamote nejakú odpoveď.

"To je hromada kecov a ty to vieš!" nahnevane odvetila Ginny. "Prečo sa zdá, že od teba nikdy nemôžem dostať priamu odpoveď!? Chováš sa, ako keby si ma z duše nenávidel a potom ma pobozkáš! Snažíš sa ma prinútiť, aby som ťa nenávidela, ale ani sa nedokážeš prinútiť, aby si to urobil poriadne. Bol si to ty, kto ma sem priviedol, keď po tom, čo si mi povedal, by bolo bezpečnejšie obklopiť sa mojimi priateľmi a rodinou!"

Prižmúril oči. Naznačovala, že bol nebezpečnejší než muži, ktorí ju chceli mučiť len, aby sa dostali k nemu? Nepatrný úsmev skrútil jeho pery. Nuž, mala dobrý postreh.

"Neopovažuj sa usmievať! Toto nie je zábavné a nemyslím si, že by si tým mal byť čo len trochu pobavený." Celé jej telo sa triaslo hnevom a päste mala pevne zovreté. "Prečo sa so mnou takto zahrávaš? Bola som dokonale šťastná, keď mi bolo mizerne v pohodlí môjho vlastného domu. Nepotrebovala som, aby si vstúpil do môjho života a prevrátil ho, aby si spôsobil, že chcem byť po celý čas v tvojej blízkosti. Toto celé je tvoja prekliata chyba a ty nie si dokonca ani ochotný odpovedať na jednu hlúpu otázku!! Čo sme?!"

Draco otvoril ústa, aby prehovoril, ale zastavil sa. Niekto búchal na dvere. Muklovia majú také nevhodné načasovanie. V duchu  zaklial a pozrel sa na ňu. Prečo celá táto záležitosť musí byť taká komplikovaná? Ale mala pravdu. Bolo to celé jeho chyba. Nemal k nej nikdy ísť po informácie.

Prešiel okolo nej do chodby. Vedel, že ho dôkladne pozoruje, jej malá myseľ uvažuje, kto by prepánabeka klopal na jeho dvere. Hlavne keď mal byť pre čarodejnícky svet mŕtvy. Neskôr sa bude na ňom smiať. Čo zostalo z toho Malfoya, o ktorom len pred pár sekundami povedal, že je?

Otvoril dvere a doširoka sa usmial. "Bob! Aké milé prekvapenie!"

Pred ním stal veľký plešatý mukel, ktorému bolo 36, bol z Yorkshiru a volal sa Bob Johnson. Draco poznal Boba len niečo cez rok a uzavrel s ním podivné priateľstvo. Ten starší muž bol v miestnom klube, keď sa s ním Draco prvý raz stretol a ponúkol mu na bývanie malú schátranú chalúpku. V tom čase mal pochybnosti, či sa pri bývaní zariadiť po mukelsky. Ale teraz ďakoval šťastnej hviezde, že stretol Boba. Ten muž bol možno pomalý a posadnutý hospodárením, ale bol tichý, trpezlivý a dobrý poslucháč. Tiež neúčtoval veľa za prenájom, pretože mu Draco ponúkol pomoc s udržiavaním jeho pozemku v dobrom stave.

"Barry," riekol Bob s miernym úsmevom a kývnutím hlavou, na znak pozdravu. "Len ma napadlo ísť hore a dať ti miestne noviny. Nemal som šancu sa ešte na ne pozrieť, ale pani Johnsonová naliehala, že sa ty na ne musíš pozrieť."

Draco sa žoviálne zasmial, ani sa neobťažoval obzrieť na Ginny. Jeho myseľ takmer okamžite zosnovala krutý plán. Pravdepodobne ho bude nenávidieť za to, čo urobí, ale zaslúžila si to po tom všetkom kriku, čo narobila. Napokon, nepýtala sa ho, čo sú zač?

"Ach, Bob, mal by si povedať Jin, že si nemusí robiť starosti!" Sledoval ako Bobove oči preskočili k dievčaťu, ktoré stálo za ním. "Chystal som sa ti zavolať, ale ešte som si nedokázal nájsť čas. Nie pri všetkom tom rozptýlení!"

Bob trochu nadvihol obočie a Draco vedel, že sa musí diviť, kto je to cudzie dievča, ktoré má na sebe len pyžamo. V duchu sa temná Dracova stránka zasmiala. Pomsta chutí najlepšie studená.

"Ach!" ukročil nabok a otočil sa. "Bob, toto je Virgínia, moja snúbenica."

Jeho oči prešli k miestu, kde Ginny stála. Jej telo ochablo a ústa sa v šoku trochu pootvorili. Toto bolo evidentne niečo, čo nečakala. Draco sa usmial a prešiel k nej. Rukou prekĺzol okolo jej pása a pritiahol si ju bližšie. Potom, len aby to urobil ešte nepohodlnejšie, zdvihol ruky, až kým neboli tesne pod jej prsiami, spojil ich a pritiahol si ju bolestivo blízko.

"Hmm.... Ahoj, Bob," vzchopila sa Ginny. "Barry mi vôbec nepovedal, že budeme mať hostí. Prepáč mi to pyžamo."

"Ale, kebyže som slobodný muž a ty by si sa nemala stať novou pani Trotterovou, bol by som dnu sám." Bob sa usmieval, jeho líca sčerveneli od obyčajného náznaku flirtovania.

"Hmmm. Pán Trotter." Ginny sa vážne do široka usmievala. "Manželka Barryho Trottera. Už mi to znie tak... povedome."

Draco zosilnel zovretie, aby ju varoval. Ako mohla mať na neho zrazu tak rýchlo navrch? Nebolo by dobre, keby Bob niečo podozrieval.

"Vďaka za noviny, Bob, čo by sme bez teba robili?" povedal hladko s neprirodzeným úškrnom. "Na druhej strane mám Ginny, aby sa o mňa starala." Sklonil sa a pobozkal  ju na rameno, čím pod ním znova stuhla.

"Vy dvaja ste dokonalý pár. Spolu vyzeráte fakt dobre. Prajem vám to najlepšie, ale už pôjdem. Nechcem nechať paničku čakať. Dokáže byť taká náročná." Bob sa škeril od ucha k uchu. "Nechám tu tie noviny."

Dvere sa zatvorili a Draco sa našiel zovierať Ginny, kým zízal priamo pred seba. Pomaly klesal rukami nadol po jej tele a kopíroval každú krivku. Nebol to dobrý nápad pritiahnuť si ju tak blízko. Nepremýšľal o tom, aká bude na to jeho vlastná reakcia. Len jej.

Cúvol, keď prešiel k dverám a zdvihol noviny. Rozovrel ich, pozvoľna cítil, ako mu žalúdok urobil kotrmelec a jeho myseľ sa spiekla, keď preletel hlavný nadpis. Zhúžval noviny a odhodil ich cez miestnosť s divokým zavrčaním. Ginny tam len stála a dívala sa, zamračenie na jej tvári. Znehybnel a pozrel sa na ňu, jeho oči smutné a srdce mu búšilo.

Zamračenie zvraštilo jej čelo, keď sa pohla vpred a zdvihla tie noviny. Pomaly jej ruky roztvorili ten zhúžvaný zmätok. Draco ju mlčky sledoval, prial si, aby sa toto udialo s celým jeho srdcom.

"Unesená..." prečítala nahlas. "Virgínia Weasleyová z Londýna bola včera v neskorých hodinách unesená po útoku, ktorý sa odohral v dome oproti jej... Únosca je známy ako násilný vrah, podľa vedomostí polície zabil minimálne troch ľudí..."

Ginnine oči sa zdvihli a spojili sa s Dracovými. "Ach."

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 14 Od: Monie - 15.11. 2009
Moc hezká kapitolka, děkuji Jimmi :) vůbec nemám tušení, kam tahle povídka povede a to se mi na tom líbí.

Re: Kapitola 14 Od: 32jennifer2 - 13.11. 2009
No tak toto je problém...som zvedavá, čo budú robiť...ujdú a skryjú sa? alebo sa ginny vráti???no...hm... a dík za venovanie =)

Re: Kapitola 14 Od: Neprihlásený - 13.11. 2009
Skvělá kapitola, Jimmi, díky moc :-) Draco je pěkně škodolibá mrška ;-) Jsem moc zvědavá, co bude dál. Chudáci Weasleyovi asi trnou hrůzou...
Re: Kapitola 14 Od: kometa - 17.11. 2009
to jsem byla já :-)

Re: Kapitola 14 Od: Dessire - 13.11. 2009
Ach neviem co povedat., je to uzasne... som zvedava ako toto skonci,,, :) dakujem za dalsi uzasny preklad :)

Prehľad článkov k tejto téme:

. Pdf na stiahnutie: ( Jimmi )27.12. 2009Pdf na stiahnutie
Smashed Sunshine: ( Jimmi )29.11. 2009Kapitola 24
Smashed Sunshine: ( Jimmi )28.11. 2009Kapitola 23
Smashed Sunshine: ( Jimmi )27.11. 2009Kapitola 22
Smashed Sunshine: ( Jimmi )26.11. 2009Kapitola 21
Smashed Sunshine: ( Jimmi )25.11. 2009Kapitola 20
Smashed Sunshine: ( Jimmi )22.11. 2009Kapitola 19
Smashed Sunshine: ( Jimmi )21.11. 2009Kapitola 18
Smashed Sunshine: ( Jimmi )18.11. 2009Kapitola 17
Smashed Sunshine: ( Jimmi )15.11. 2009Kapitola 16
Smashed Sunshine: ( Jimmi )14.11. 2009Kapitola 15
Smashed Sunshine: ( Jimmi )13.11. 2009Kapitola 14
Smashed Sunshine: ( Jimmi )02.11. 2009Kapitola 13
Smashed Sunshine: ( Jimmi )30.10. 2009Kapitola 12
Smashed Sunshine: ( Jimmi )28.10. 2009Kapitola 11
Smashed Sunshine: ( Jimmi )28.10. 2009Kapitola 10
Smashed Sunshine: ( Jimmi )27.10. 2009Kapitola 9
Smashed Sunshine: ( Jimmi )26.10. 2009Kapitola 8
Smashed Sunshine: ( Jimmi )02.10. 2009Kapitola 7
Smashed Sunshine: ( Jimmi )01.10. 2009Kapitola 6
Smashed Sunshine: ( Jimmi )25.09. 2009Kapitola 5
Smashed Sunshine: ( Jimmi )23.09. 2009Kapitola 4
Smashed Sunshine: ( Jimmi )14.06. 2009Kapitola 3
Smashed Sunshine: ( Jimmi )15.03. 2009Kapitola 2
Smashed Sunshine: ( Jimmi )10.11. 2008Kapitola 1
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )10.11. 2008Úvod