Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Podruhé dokola

Kapitola 2.

Podruhé dokola
Vložené: denice - 12.01. 2023 Téma: Podruhé dokola
denice nám napísal:

Podruhé dokola


Autor: cleotheo


Překlad: denice     Beta: Sevik99     Banner: Jimmi

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 2.

 

Bradavický sraz se konal v luxusním hotelu na venkově pár kilometrů od Londýna. Jeho organizátorky, dvojčata Padma a Parvati Patilovy, se snažily uspořádat ho ve své bývalé škole, ale ředitelka Minerva McGonagallová jejich žádost zdvořile odmítla. Protože Bradavice nepřipadaly v úvahu, byl jako místo konání vybrán velký hotel a dvojčata si pro tuto příležitost pronajala jeho největší taneční sál. Koneckonců na místě vlastně nezáleželo, šlo o staré přátele, se kterými se lidé chtěli vidět.

Večer, kdy se setkání konalo, byl Ron mezi prvními hosty, kteří dorazili. I když věděl, že se zúčastní i Lisa, rozhodl se raději přijít s Harrym a Ginny, než aby se objevil s matkou svých dětí. Ginny chtěla přijet dřív, aby viděli všechny přicházet, a tak se Harry a Ron ocitli v prakticky prázdném tanečním sále.

„Vypadá to tu impozantně,“ poznamenala Ginny, když se rozhlédla.

Místnost byla téměř dvakrát větší než Velká síň v Bradavicích a jednu stěnu tvořila velká okna od podlahy až ke stropu. Byla otevřená, aby si lidé mohli prohlédnout okolí. V rohu zřídili bar a u stěny stálo několik stolů obložených jídlem. Hrála tichá hudba, ale byl tu i taneční parket, což naznačovalo, že hudba může být s postupujícím večerem hlasitější. Bylo tu také několik stolů, aby si lidé mohli sednout a povídat si, místo aby strávili večer postáváním nebo bloumáním po tanečním sále.

„Tohle zajistit muselo Parvati a Padmu stát balík,“ poznamenal Harry.

„Jsem si jistá, že si to můžou dovolit,“ odpověděla Ginny s nenuceným pokrčením ramen.

Po ukončení školy si dvojčata založila vlastní módní firmu a vydělávala velké peníze. Parvati byla návrhářkou, zatímco Padma se zabývala obchodní stránkou. Společně měly velký úspěch a Ginny by se vsadila, že dnes večer bude k vidění alespoň pár jejich modelů. Sama dokonce zvažovala, že si vezme jeden z těch, které si koupila v zakázkovém obchodě dvojčat v Příčné ulici, ale nakonec si vybrala nové rozevláté černo-stříbrné šaty, které zdůrazňovaly její štíhlou postavu.

Zatímco Harry s Ginny přemýšleli, kolik dvojčata uspořádání srazu stálo, Ron se rozhlížel, jak se místnost začíná plnit. Přestože se se spoustou spolužáků už léta neviděl, většinu z nich poznal, jakmile vstoupili do místnosti. Zahlédl mrzimory i havraspáry, které neviděl už přes deset let, spolu s nebelvíry, které vídal stále poměrně pravidelně. Dokonce zaznamenal i několik zmijozelů, kteří se tu objevili.

Půl hodiny po příchodu se Ron Harry  a Ginny usadili u stolu a povídali si s Nevillem Longbottomem a jeho těhotnou manželkou Lenkou Láskorádovou. Přidali se k nim také Dean Thomas se Seamusem Finniganem a vyprávěli svým přátelům historky z baru, který společně vlastnili. Ne že by je Ron opravdu poslouchal, protože neustále sledoval dveře, aby nepromeškal Hermionin příchod. Už viděl přicházet Lisu a podařilo se mu ji setřást, protože ji rozptýlilo, že spatřila starou spolužačku, se kterou už léta nemluvila. Po Hermioně však stále nebylo ani stopy.

Zrovna když Ron přemýšlel, jestli se vůbec objeví, zahlédl, jak vstoupili tři bývalí zmijozelové. Do místnosti veplula Daphne Greengrassová, v temně safírové róbě vyhlížela úžasně, a po jejím boku se stejně působivě vyjímal její manžel Blaise Zabini. Doprovázel je Draco Malfoy, který v drahém černém obleku vypadal jako bohatý čistokrevný muž.

Upřímně řečeno, Rona šokovalo, že po všem, co se stalo během školy a války, Draco vůbec uvažoval o účasti na srazu. Bylo pravda, že po válce dostal od ministerstva milost, a dokonce i Ron uznal, že si nezasloužil jít do vězení. Nikdy neměl pro Draca takové pochopení jako Harry a Hermiona, ostatně oba při soudním procesu svědčili v jeho prospěch, ale i on dokázal přiznat, že jeho nepřítel prožil pár traumatických let a zaslouží si druhou šanci. Stejně však nečekal, že se objeví na srazu, kde se asi bude bavit jedině se zmijozely, s nimiž se stále přátelil.

Ron sledoval trojici, která se přidala k Pansy Parkinsonové, Theovi Nottovi a Gregorymu Goylovi, a pak přesunul svou pozornost zpět ke dveřím. Nenajde Hermionu tím, že bude zírat na zmijozely. Jen doufal, že se objeví a sraz nebude úplnou ztrátou času. Koneckonců ona byla jediným důvodem, proč tady vůbec byl. Kdyby neexistovala možnost, že na ni narazí, vůbec by se neobtěžoval. Jen doufal, že nepromarnil večer, který mohl strávit se svými dvěma dětmi.

 

xxx

 

Když Hermiona dorazila do hotelu, kde sraz konal, přála si, aby Dracovi neříkala, že má jít napřed. Deset minut před tím, než měli opustit sídlo, kde byli na týden ubytováni, se Scorpius probudil ze zlého snu a bylo třeba, aby ho Hermiona ukonejšila. Protože se měli setkat s Blaisem a Daphne a jít na akci společně, poslala Hermiona svého manžela za jejich přáteli s příslibem, že se dostaví, jakmile to bude možné. Ve skutečnosti trvalo déle, než si myslela, aby se Scorpius uklidnil, takže teď měla více než hodinové zpoždění a přála si mít manžela po svém boku.

I když se chtěla srazu zúčastnit a vidět spolužáky, s nimiž se už léta nesetkala, zároveň se cítila z některých pravděpodobných setkání nervózní. Bylo dost pravděpodobné, že se zúčastní Ron a také Lisa Turpinová, a ačkoli na něj Hermiona už dávno nevzpomínala, stále si pamatovala bolest, kterou jí jeho podvádění způsobilo. I když zažila válku, nejhorší vzpomínku měla na den, kdy se Lisa objevila u nich doma a oznámila, že čeká Ronovo dítě. A přestože Hermiona šla ve svém životě dál a byla šťastnější než kdykoli předtím, s návratem do Anglie se jí minulost připomněla silněji.

Několikrát se zhluboka nadechla, aby se uklidnila před tím, co ji čeká, uhladila si tyrkysové šaty bez ramínek a upravila si hedvábný šátek, který si přehodila přes paže. Léta jí přála a ona věděla, že ve svých téměř čtyřiceti letech vypadá lépe, než když dospívala. Nejenže se rozvinul její smysl pro styl, stejně jako čas, který věnovala svému vzhledu při přípravě na významné večery, jako byl tento, ale její sebevědomí za posledních deset let prudce vzrostlo. Přestože věděla, že nikdy nebude považována za tak krásnou jako Daphne, byla naprosto spokojená s tím, jak vypadá.

S nervy pod kontrolou Hermiona otevřela dveře, za nimiž se konal sraz. Při vstupu do tanečního sálu ji přivítala slavnostní atmosféra. V pozadí hrála hudba a několik párů tančilo, ale většina lidí se loudala kolem nebo seděla u stolů a povídala si se starými přáteli. Hermiona očima přelétla místnost a zaznamenala bar, stoly plné jídla a otevřené dveře, které vedly do něčeho, co vypadalo jako zahrady osvětlené světluškami.

Zahlédla také svého manžela, jak sedí u rohového stolu se svými přáteli. Usmála se na něj a už se chystala zamířit jeho směrem, když se po jejím boku objevil Neville Longbottom.

„Hermiono,“ pozdravil ji s širokým úsměvem.

„Neville,“ zvolala Hermiona a objala starého přítele. „Vypadáš skvěle.“

„Ty taky,“ oplatil jí Neville a obdivně si ji prohlížel. „Vypadáš nádherně, Hermiono.“

„Tak daleko bych nezašla, Neville,“ uchechtla se. „No, jak se máš? A co Lenka?“

„Mám se dobře, a co kdyby ses zeptala přímo jí, je támhle.“ Neville ukázal palcem přes rameno k místu, kde seděla jeho žena, a když se tam Hermiona podívala, zjistila, že je u stolu s Harrym, Ginny a Ronem.

Zdálo se, že tři z nich si její přítomnosti zatím nevšimli, ale Ron se díval jejím směrem. Rozhodla se, že bude lepší postavit se své minulosti čelem, než čekat, až ji Ron později vyhledá, a doprovodila Nevilla ke stolu.

„Hermiono,“ vypískla Lenka nadšeně a vyskočila, jakmile Hermionu uviděla.

„Jejda, Lenko,“ zalapala Hermiona po dechu a s obtížemi svou starou, velmi těhotnou kamarádku objala. Snažila se vzpomenout si, jestli se Neville nebo Lenka zmínili o těhotenství, když si naposledy psali, ale vzhledem k tomu, že si nebyla jistá, jak je to dávno, měla podezření, že od doby, kdy Lenka otěhotněla, nejsou v kontaktu. „Gratuluji, kdy máš termín?“ zeptala se.

„Za tři týdny,“ odpověděla Lenka s nervózním úsměvem.

„A už se jich nemůžeme dočkat,“ řekl Neville a položil manželce ruku na vystouplé břicho, zatímco se na ni usmíval.

„Dvojčata, to je úžasné,“ řekla Hermiona.

„Úžasné, ale těžká práce,“ dodala Ginny.

Hermiona se otočila ke své bývalé kamarádce a usmála se na ni. „Ahoj Ginny, ráda tě zase vidím.“

„Já tebe taky, Hermiono,“ odpověděla Ginny s úsměvem, i když si Hermiona všimla, že se ani nesnaží vstát, aby ji pozdravila.

Na druhou stranu Harry se choval jinak a nejenže vstal ze svého místa, ale přišel k Hermioně a objal ji.

„Tolik jsi mi chyběla,“ přiznal se.

„Ty mně taky,“ Hermiona cítila, jak se jí do očí derou slzy. Teď, když byla v Harryho náručí, jí došlo, jak moc pro ni znamená a jak moc jí za posledních čtrnáct let chyběl.

„Pořád vypadáš skvěle,“ dodal Harry s úsměvem, když se odtáhl a obdivoval ji.

„Děkuji, ty taky nevypadáš špatně,“ oplatila mu Hermiona úsměv. Byla pravda, že Harrymu to slušelo, a stejně jako u ní se zdálo, že se s věkem zlepšuje.

„Takové lichotky,“ zasmál se Harry, když se znovu posadil vedle Ginny, která se mírně mračila při rozhovoru, jehož byla právě svědkem. „Přidáš se k nám?“

Místo okamžité odpovědi se Hermiona podívala na Rona, který ji s očekáváním sledoval. Pak přelétla pohledem místo, kde seděl její manžel se svými přáteli, ale jeho pozornost byla upřena výhradně na ni. Věděla, že stačí jediné její gesto a Draco bude v mžiku po jejím boku. Ale protože smyslem tohoto srazu byla setkání se starými kamarády, vrhla na manžela rychlý uklidňující úsměv a posadila se na jedno z volných míst vedle Lenky.

„Ahoj, Hermiono,“ řekl Ron tiše, stále se díval na svou bývalou ženu a myslel na to, jak senzačně vypadá.

„Ronalde,“ opáčila Hermiona s lehkým sklonem hlavy. „Máš se dobře?“

„Jo,“ odpověděl Ron. „A ty?“

„Jsem v pohodě,“ odpověděla Hermiona.

„Řekla bych, že víc než jen v pohodě, nejsou ty šaty značkové?“ vmísila se do řeči Ginny. Když Hermionu znávala, nevlastnila jediný značkový kousek, ale přísahala by, že tu teď sedí v šatech od slavného francouzského návrháře.

„Jsou,“ odpověděla Hermiona, aniž by to dál rozváděla, a otočila se zpátky k Nevillovi a Lence. „Tak co, jak se těšíte na to, až budete rodiči?“

„Už aby to bylo,“ toužebně pronesla Lenka. „O tom jsem vždycky snila, o vlastní rodině.“

„Není nad to,“ souhlasil Harry. „Mám pocit, že můj život byl úplný teprve tehdy, když jsme měli děti.“

„Kolik jich máte?“ Hermionu těšilo, že Harry skončil s rodinou, kterou si v dětství tak zoufale přál.

„Tři. Chceš se podívat?“ Aniž by čekal na odpověď, vytáhl Harry z kapsy peněženku, otevřel ji a podal jí obrázek svých tří dětí.

Vzala peněženku a uviděla roztomilou fotku dvou chlapců, kteří vypadali jako Harryho miniaturní kopie, a nádherné holčičky, která měla Ginnyiny zrzavé vlasy a Harryho jiskřivé smaragdově zelené oči. Holčička na obrázku měla asi jeden rok, jeden z chlapců vypadal o něco starší, zatímco ten druhý mohl mít čtyři nebo pět let.

„Jsou rozkošní,“ řekla Hermiona s úsměvem.

„Je to stará fotka, teď už jsou všichni mnohem starší,“ odpověděl Harry se smíchem. „James je nejstarší a je mu skoro dvanáct. Albusovi je devět a Lily je osm.“

„Vsadím se, že jsou teď stejně krásní,“ řekla Hermiona, když mu podávala peněženku zpátky. „A James se ve škole vyvedl po rodičích?“

„Je nebelvír,“ potvrdila Ginny s hrdým úsměvem. „Stejně jako jeho bratranec.“

„Tvůj syn také?“ Hermiona se zeptala Rona ze slušnosti. Připadalo jí nezdvořilé ho z rozhovoru vyřadit, ale ve skutečnosti ji bývalý manžel a jeho syn zase až tak nezajímali.

„Jo, Hugo je nebelvír,“ odpověděl Ron a ve tváři měl vepsanou hrdost.

Hermiona se usmála a přikývla, přičemž jí bylo líto chudáka malého drobka, postiženého takovým jménem. Na druhou stranu předpokládala, že někdo by si mohl myslet, že Scorpius taky není nic moc, ale podle jejího názoru to bylo mnohem lepší než Hugo, což bylo velmi staromódní.

„I když to nebylo tak jisté, jeho matka byla havraspárka,“ podotkla Ginny. „Hugo je velmi chytrý a klidně mohl jít do Havraspáru.“

„No ano, když jsou rodiče z různých kolejí, dítě nemůže jít ve stopách obou,“ prohodila Hermiona. I když Scorpius a Lyra do Bradavic nepůjdou, byla si docela jistá, že její syn by byl ve Zmijozelu, protože byl stejný jako jeho otec.

„Jak dlouho se zdržíš, Hermiono?“ Neville se zeptal, protože se rozhodl, že bude bezpečnější odvést řeč od dítěte, které bylo příčinou rozpadu manželství jeho přátel.

„Jen týden,“ odpověděla.

„Neplánuješ vrátit se domů?" dodala Lenka.

„Ne, jsme naprosto spokojení tam, kde jsme,“ ujistila ji s úsměvem Hermiona.

„My?“ Ron se zamračil, nelíbilo se mu množné číslo, které Hermiona použila, a snažil se podívat na její levou ruku, kterou mu otravně držela z dohledu.

Otevřela ústa, aby odpověděla, ale než ze sebe dostala slovo, ucítila za sebou něčí přítomnost, a když se otočila, našla tam Lisu Turpinovou v tmavomodrých šatech s hlubokým výstřihem. Lisa se na Hermionu usmála a pozdravila ji, než se otočila k Ronovi a mírně se naklonila přes stůl, aby mu umožnila výhled do svého dekoltu.

„Zapomněla jsem ti říct, že když jsem Huga a Rose vysadila u tvé matky, řekla, že si je nechá až do rána,“ řekla Lisa. „Můžeme si dopřát celou noc svobody.“

„Rose?“ zeptala se Hermiona.

„Naše dcera,“ vysvětlila Lisa. „Právě jí bylo šest let.“

„Gratuluji, jsem ráda, že vám to vyšlo," řekla Hermiona pevně, když se postavila na nohy. „Když mě omluvíte, potřebuji se napít. Určitě se uvidíme později.“

„Hermiono,“ zvolal Ron, když se jeho bývalá žena otočila a odešla od stolu.

Přestože slyšela jeho výkřik, nevšímala si ho a pokračovala k baru. Šokovala ji novina, že Ron má s Lisou druhé dítě, vzhledem k tomu, že jí přísahal, že jejich známost byla jednorázová, ale předpokládala, že dává smysl, aby se dali dohromady kvůli jejich synovi. Ačkoli se s Ronem už před lety vyrovnala a sama se přes to přenesla, přesto zjistila, že se jí nechce poslouchat detaily z jeho nového života. Života, který Hermionu koneckonců stál její první manželství.

Postavila do řady a objednala si pití, když vtom poznala, že za ní někdo stojí. Během okamžiku si uvědomila, že je to Draco, když k ní dolehla známá vůně jeho vody po holení a jeho teplá ruka se jí usadila na zádech, zatímco se k ní naklonil a zašeptal jí do ucha: „Ahoj, kočko. Můžu tě pozvat na skleničku?“

Lehce se zasmála a otočila se ke svému manželovi. „Myslím, že pití je zdarma.“

„Tím líp, můžu tě nalít chlastem gratis a zneužít tě,“ samolibě se zazubil.

„Zneužít mě?“ Hermiona se škádlivě naklonila k Dracovi. „Já nejsem tahle sorta čarodějky, Malfoyi.“

„Pár hodin se mnou a budeš,“ odpověděl. „Protože je to hotel, dovolil jsem si rezervovat pokoj na noc.“

„Chápu správně, že tví rodiče nás dnes večer nečekají?“ zasmála se.

„Ne,“ odpověděl Draco. „Je to problém?“

„Ani ne,“ odpověděla. „Myslím, že zhýralá noc v luxusním hotelu je přesně to, co potřebuju.“

„Aha, zhýralá? Budu se muset podívat, co se dá dělat,“ usmál se Draco.

Zatímco ti dva spolu flirtovali, nebrali na vědomí vražedné pohledy, které na ně upíral Ron. Stejně tak si nevšimli, že opustil své místo a připlížil se k nim. Jeho přítomnost zjistili, teprve když hrubě škubl Dracovým ramenem a překvapivě ho uhodil pěstí do obličeje.

„Dej ty ruce pryč od mé ženy, Malfoyi,“ zavrčel, když Draco padal k zemi a shromáždění lidé se náhle otáčeli, aby zjistili, co se to děje. Netušili, že drama teprve začíná a že se toho stane víc než jen to, že Ron Draca udeří.

 

 

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Campana - 27.03. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: jajuska - 08.04. 2023
| |
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Manka - 05.05. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Campana - 27.08. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: lea16 - 10.09. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre


Re: Kapitola 2. Od: Octavie - 21.01. 2023
Jsem moc ráda, že se konečně našel prihodny čas na čtení. Tahle kapitola byla skvělá, pobavila jsem se mimo jiné u Hermionina promítání o jménu Hugo. No a na konci akce! Tak se jdu vrhnout na další kapitolu. Noc děkuji, holky, za překlad!
Re: Kapitola 2. Od: denice - 22.01. 2023
Ano, Scorpius je samozřejmě o moc lepší jméno než Hugo, to Hermioně musíme dát za pravdu :-D Děkujeme.

Re: Kapitola 2. Od: nadin - 14.01. 2023
Prešiel dlhý čas, čo som tu čítala naposledy. Dnes mám riadnu dávku nostalgie. Spoznávam staré nicky.. Táto poviedka mi prišla pred oči celkom náhodne. A páči sa mi. Teším sa na pokračovanie. Robíte super prácu, baby!!!!
Re: Kapitola 2. Od: denice - 15.01. 2023
Je prima, že ses vrátila a rovnou narazila na příběh, který ti přišel k chuti. Tak ať se ti líbí i pokračování a další povídky na našich stránkách. Děkujeme!
Re: Kapitola 2. Od: nadin - 16.01. 2023
Aj ja ďakujem ;-)

Re: Kapitola 2. Od: MichelleF - 14.01. 2023
Chudák Ron, všichni jsou na něj zlí.. jeho nechtěná žena, která má čistě náhodou jeho dvě děti ho otravuje.. jeho bývalou ženu chce v jeho očích ulovit někdo jiný, nemá on smůlu? Spíš mě překvapuje, že se tak nenápadně připlížil, že se mu podařilo Dravá praštit? Jsem zvědavá, jak se bude situace vyvíjet dál. Děkuji za překlad
Re: Kapitola 2. Od: denice - 15.01. 2023
Ano, nikdo se nemá tak zle, jako ubohý Ron - tak pěkně si to maloval... a všichni mu to kazí. Co si to dovolují! Draco tokal s Hermionou, tak se asi moc nerozhlížel, a Ron se přiřítil zatraceně rychle a zaútočil zezadu, pravý nebelvír. No, ještě to bude zajímavé. Děkuji.

Re: Kapitola 2. Od: Gift - 13.01. 2023
Achjo, Rone. Pocitala jsem s tim, ze se Ron driv nebo pozdeji neudrzi, ale ze to prijde tak brzo... achjo, to zase bude ostuda! :-) Dekuji!
Re: Kapitola 2. Od: denice - 15.01. 2023
Copak Ron, tak pěkně si maloval, že přijde na bál, udělá pár cukrbliků a ubohá opuštěná Hermiona, která celé ty roky strádala někde v ústraní, mu padne do náruče (a pak hned obejme obě děti, které Ron má s jinou). Svět je tááák nespravedlivý... :-D Děkuji.

Re: Kapitola 2. Od: luisakralickova - 12.01. 2023
To se nám to pěkně rozjelo, kohouti se čepýří, dámy natřásají. Paráda. Díky za další dílek.
Re: Kapitola 2. Od: denice - 15.01. 2023
Paráda, a tohle je jenom úvodní scéna, ještě přijdou zajímavé věci. Děkuji.

Re: Kapitola 2. Od: kakostka - 12.01. 2023
Denice, Sevíku, děkuju za překlad. Zdá se, že Ron tu bude opět za chytrého, empatického a milujícího, že? Lisa Turpinová tasila drápky obratem... hmmm a za podobně vlídnou a milující tu asi bude Ginny, že? skutečná kámoška... ach joooo Ale Draco a jeho poznámky....
Re: Kapitola 2. Od: denice - 15.01. 2023
Ano, Ron je prostě pořád ten starý dobrý chlapík, kterého všechny milujeme. Lisa Turpinová dělá, co může, pravděpodobně se k Ronovi hodí víc, než by myslela, a Ginny je poklad, v něčem pravá dcera Molly a Ronova sestra, ještě bude mít příležitost se projevit. Děkujeme.

Re: Kapitola 2. Od: Aeidaill - 12.01. 2023
Sladký bonbónek. :-) Těším se na pokračování.
Re: Kapitola 2. Od: denice - 15.01. 2023
Občas takový bonbónek přijde k chuti ;-) Děkuji.

Re: Kapitola 2. Od: Lupina - 12.01. 2023
Jejda, Ron je ještě větší blbec, než jsme čekali :D Nevím, jestli mi ho nemá být líto. Tímto (...moji ženu...) si asi zničí další manželství. Ale kdo chce kam... Bude bitka, bude? :D Těším se na pokračování, děvčata. Děkuji za překlad.
Re: Kapitola 2. Od: denice - 15.01. 2023
Ron žije hodně ve snech a ta scéna bude mít - pro někoho překvapivé - následky ;-) Líto mi ho není, už dávno si jako bystrozor mohl zjistit stav věcí, ale to by asi musel zvednout líný zadek a něco udělat. Pár ran ještě padne, ale od koho a komu, to až příště ;-) Děkujeme.

Re: Kapitola 2. Od: Jacomo - 12.01. 2023
Sraz sotva začal a už se dějí věci. Nejprve mě zaujala Lenka, která je tři týdny před porodem dvojčat (!) schopná navštěvovat společenské akce - holt, magie je magie :-) Následně Ginny, která nevstane, aby přivítala Hermionu, ale má přehled o značkové francouzské módě (kdo jsi a co jsi udělala s Ginny?). Ron a Draco naproti tomu nepřekvapili, ať už jde o nemravné poznámky blonďáka nebo boxerský přístup zrzka. Myslím, že to bude ještě zajímavé. Veliké díky za překlad, Denice a Seviku. Bavím se.
Re: Kapitola 2. Od: denice - 15.01. 2023
Řekla bych, že Lenka je prostě Lenka, starosti si nepřipouští. Chce se bavit, tak jde, vždyť přece letax od Munga bude fungovat, tak co by se nervovala ;-) Mám pocit, že z Ginny je něco jako maloměšťácká panička - o módních značkách má přehled a na srazu ji zajímá nejvíc, kdo a v čem přijde, a taky kolik to všechno stálo. No, jak si Harry ustlal, tak leží. Máš pravdu, zajímavé to ještě bude, pár ran padne... Děkujeme!

Re: Kapitola 2. Od: Yuki - 12.01. 2023
Ach Lonánku, Hermiona už patří někomu jinému :) Jsem ráda, že ji Harry, Neville a Lenka přivítali mezi sebou. Popravdě jsem se trochu bála Harryho, jak bude reagovat, až se uvidí, ale dopadlo to dobře. Ginny závidí, Ron žárlí, Hermiona je šťastná s Dracem. Co příště? Bitka? :D Děkuju!
Re: Kapitola 2. Od: denice - 15.01. 2023
Jaké překvapení - zadaná Hermiona. Vrtalo mi hlavou, proč si o ní Ron už dávno něco nezjistil, jako bystrozor přece nějaké možnosti měl. Ovšem to by pro to asi musel něco udělat. Neville a Lenkou jsou čisté duše, a Harry přece jen nezapomněl na staré přátelství. Ginny je tak trochu slepice, nejvíc ji zajímá, kolik co stojí a co má Hermiona na sobě :-) Děkuji.

Prehľad článkov k tejto téme:

cleotheo: ( denice )02.02. 2023Kapitola 5
cleotheo: ( denice )26.01. 2023Kapitola 4.
cleotheo: ( denice )19.01. 2023Kapitola 3.
cleotheo: ( denice )12.01. 2023Kapitola 2.
cleotheo: ( denice )05.01. 2023Kapitola 1.
. Úvod k poviedkam: ( denice )05.01. 2023Úvod