Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Coeur Corrompu

Kapitola 21

Coeur Corrompu
Vložené: Jimmi - 26.11. 2009 Téma: Coeur Corrompu
Jimmi nám napísal:

All Characters belong to JKR . Autor anglického originálu Coeur Corrompu : Smashed Sunshine.

21/24.

Kapitolu venujem Triane, wanilka, wewe, Sele, Leann, Arn Dair, komete, Dessire, cyrus, Leann, Monie a Jenny.  A budúcim čitateľom JSark, beruške1 a ladyF.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 21

Život je větší

Je větší než Ty

A Ty nejsi mnou

Vzdálenost, kterou budu muset překonat

Odstup ve Tvých očích

Oh ne, řekl jsem příliš mnoho

Přestanu s tím.

To jsem já na rohu

To jsem já v proudu světla

Ztráta mé víry

Pokus držet s Tebou krok

A nevím, to mohu

Oh ne, řekl jsem příliš mnoho

Neřekl jsem dost

Myslel jsem, že slyším Tvůj smích

Myslel jsem, že slyším Tvůj zpěv

Myslím a myslel jsem, že jsem Ti řekl pokus se.

Každé zašustění

V každé probdělé hodině

Jsem vybíral svou zpověď

Pokusy udržet své oči na Tobě

Jako bolest ztraceného a oslepeného blázna

Oh ne, řekl jsem příliš mnoho

Přestanu s tím

Uvažuj o tom

Kam míří století

Uvažuj o tom

Pád, který to přineslo

na má slabá kolena

Co když všechny tyto fantazie

Se půjdou poflakovat

Teď jsem řekl příliš mnoho

Losing My Religion – R.E.M.

http://www.pohodar.com/preklady/REM_Loosing.htm

Vraví sa, že keď prehľadáte dostatočné množstvo dokumentov, čoskoro nájdete to, čo hľadáte. V Ginniných očiach to bola kopa kecov. Hľadať v papieroch bolo dlhé, nudné a únavné. Bolo naplnené značkami a dlhými slovami, ktoré nedávali žiaden zmysel. Ľudia očakávali, že pre vás bude ľahké sa tým jednoducho prelistovať, nečakajú od vás, že tým budete musieť prejsť päťkrát. Po všetkom sa tá teória ukázala ako nezmyselná.

Slovo ťažké dokonca ani zďaleka nepopisovalo jej deň. V skutočnosti nebola schopná vymyslieť nejaké slovo, ktoré by ho úplne rekapitulovalo. Nejako to bola dobrá vec - pretože to znamenalo, že jej život sa nezúžil len do toho, aby ho popísalo jediné slovíčko. A predsa si priala, aby ho popísať mohla, kvôli tomu, aby mohla ostatným presne ukázať, ako sa cítila bez toho, aby sa uchýlila ku preklínaniu.

Bol to týždeň, odkedy sa Draco vrátil do bezpečia Rádu. Jeden týždeň, v ktorom sa veľa nestalo, ani sa medzi nimi nezmenilo. Stále sa hádali, obaja tvrdili tomu druhému, že ho nenávidia a vôbec sa nerozprávali o tom, čo sa stalo. On mal dokonca tú drzosť hodiť po nej misu s ovsenou kašou, tvrdiac, že chutí ako výkaly draka, keď ju príliš precukrila. S istotou sa dalo povedať, že to oľutoval - strata jazyka má často takýto účinok na ľudí.

Stať sa jeho ošetrovateľkou sa v tom čase zdalo správnou vecou. Jeho telo bolo domliaždené a dobité, týrané päsťami a ihlami. Bolo jej skoro fyzicky zle, keď videla, čo sa mu stalo. Bolo ho cítiť močom a špinou, vyzeral zrútene a krvácal z rôznych rán. Takže ho očistila, čiastočne zahojila tie najhoršie miesta. Stále sa ale neprebral, či neprehovoril a to bolo dobre. Dokázala si predstavovať rozhovory a hovoriť s jeho spiacim telom bez nejakej spätnej odozvy. Ale keď sa prebral zo svojho stavu, uvedomila si, že ošetrovať ho nebol dobrý nápad.

Po tej udalosti s ovsenou kašou, si dala dole zásteru a rozhodla sa vrátiť sa do práce. Aspoň takto mohla strčiť hlavu do hromady papierov a zabudnúť na všetko. Posledná vec, čo chcela, bolo myslieť na svoje city k Dracovi. Mala pocit, že ju zaplavuje skaza kedykoľvek, keď bol nablízku. Presakoval jej oblečením, nútil ju triasť sa, keď bolo horúco na odpadnutie. Čoskoro bude preč a ona ho už znova neuvidí. Jediné, čo musela urobiť, bolo čakať, kým sa úplne neuzdraví.

Dumbledore rozhodol, že najbezpečnejšie miesto pre neho bude v Brlohu. Podľa neho ministerstvo nebude hľadať tak blízko k domu a že sa o to Tonksonová postará. Jej prevlek za smrťožrúta privolal pozornosť ministerstva. Jedno popoludnie prišiel Remus, kým bol Draco stále v bezvedomí, a všetkým im povedal, že medzi tými dvoma silami nastalo napätie. Podľa všetkého ani jedni neverili tým druhým. Ten výsledok ho potešil, rovnako ako Dumbledora, ale robil si starosti o bezpečnosť Ginny. Ministerstvo stále nevedelo, kto bol ten špión, a ona bola pod drobnohľadom.

Ale práca jej pomáhala prekonať jej rastúci stres. Posledné tri dni celkom šťastne pracovala, prehŕňala sa spismi o kriminálnikoch a cvičila sa v sebeobranných kúzlach. Deň za dňom ju to udržiavalo pri zmysloch, proste umožňovalo, aby jej čas vyplnili činy. Ale ani raz nešla pozrieť Draca - všetko by to pokazilo. Bola by prinútená akceptovať to, čo sa vlastne stalo. Obvyklé popieranie sa zdalo oveľa lepšie.

Ale dnešok bol voči tým ostatným dňom iný. Začalo to, keď sa prebudila. Stále bývala v Brlohu, opustila Ivy Cottage, aby bola bližšie k Dracovi. Nemala proste k dispozícii toľko času, aby sa presťahovala späť a aby sa vyhla akýmkoľvek konfrontáciám, vstávala zavčasu ráno, prichádzala domov neskoro a zdržovala sa vo svojej izbe, kedykoľvek tam bola. Párkrát ju Molly požiadala, aby šla hore k nemu, podľa všetkého trpel depresiou. Draco odmietal jesť dovtedy, kým ju neuvidí. Ginny odpovedala, že nakoniec sa aj tak naje, pretože jeho ego bolo príliš veľké, aby sa nenajedol. Jej matka vyzerala sklamaná jej odpoveďou, ale nič nepovedala.

Prebudila sa o siedmej, rýchlo sa prezliekla do pracovných šiat. Boli prosté čierne a elegantne sadli na jej čierne tričko a dlhú šedú sukňu. Keď sedela pred zrkadlom, upravila si vlasy do copu a nasadila čarodejnícky klobúk. Nikdy pred svojím malým dobrodružstvom sa neobliekala do súčasnej uniformy, ale teraz ju sledovalo ministerstvo a zdalo sa to vhodné. Klobúk bol vysoký a špicatý, do práce sa zdal výstredný, ale aj tak ho nosila.

Vyrovnala sa, zdvihla tašku a prešla k dverám. Ale otvoriť ich bola obrovská chyba. Draco sedel na zemi a opieral sa o protiľahlú stenu. Nohy mal zohnuté a kolená strčené pod bradu. Na nich odpočívala hlava, ruky ovinuté okolo nich a vlasy mu zakrývali tvár. Vyzeral, že už tam nejakú dobu je, len sedí a čaká. Niečo v nej prasklo - prečo k nemu bola vôbec taká zlá? Nebola to jeho chyba, že sa toto všetko prihodilo. Dokonca ani to, že ju musel opustiť, v tej chvíli nevyzeralo ako jeho chyba.

"Prečo ma ignoruješ?" spýtal sa potichu, pohol hlavou a pozrel sa na ňu.

"Mala som veľa práce," povedala, keď si založila ruky na hrudi. "Vo svojom stave by si nemal vyliezť z postele. Mama ťa zabije, keď zistí, že si tu vonku."

"Myslel som si, že to je to, čo si chcela."

"Ty si taký sebec," mierne sa uškrnula. Naozaj mám iné veci na práci, než ťa obskakovať pri každom tvojom rozmare. Len preto, že ťa neprídem navštíviť pár dní..."

"Tri dni," prerušil ju autoritatívnym hlasom. "Neprišla si ma pozrieť tri dni. Nie len pár. Tri dni som čakal, že ťa uvidím. Musíme sa porozprávať a to je trochu ťažké, ak ma odmietaš vidieť."

"Vráť sa do postele," povedala jemne.

"Nie až kým mi nepovieš, prečo ma ignoruješ," Draco pokračoval v naliehaní.

"Možno preto, že ti už viacej nemám čo povedať," otočila sa, aby zatvorila dvere na svojej spálni. Ale keď sa otočila späť, našla ho pred sebou stáť na nohách v zastrašujúcom spôsobe.

"Ginny," zašepkal varovne, "nerád hrám hry."

"Ty vieš, prečo som ťa nenavštívila, takže ma prestať otravovať. Niekto z nás musí ísť pracovať a niekto z nás sa musí vrátiť do postele. Ak chceš niekoho, komu budeš nariekať, potom som si istá, že ti mama bude schopná vyhovieť. Ja nemám čas na... na... tvoje hry!" povedala podráždene Ginny. Chcela sa od neho dostať preč, aby nemusela tak veľmi premýšľať.

"Ach, takže ja som ten, čo tu hrá hry? " Ten starý známy zlovestný smiech mu unikol z jeho pier. "Ja nie som ten, kto je detinský len preto, že vie, že nemôže mať to, čo chce na konci mať. Nuž, je mi ľúto, že nie som taký dokonalý ako Potter."

V tej chvíli mu strelila facku. Toto už viacej nebola hra. Toto bolo zbohom a on nebol schopný pochopiť, prečo to takto robila. Zdalo sa, že jej chce spôsobiť túto bolesť. Iste vedel, čo k nemu cítila a prečo ho ignorovať bolo ľahšie než čeliť pravde. Slzy jej začali prameniť v očiach.

Ruku si pritlačil na líce, oči mu žiarili hrozbou. Hruda sa formovala v jej hrdle. Možno to nebol taký dobrý nápad, ale on zatlačil všetky tie správne gombíky. Draco prakticky prosil, aby mu dala facku.

"Sklapni," zašepkala. "Vráť sa do postele."

Na to sa jej otočil chrbtom, odkríval po chodbe, zmizol vo svojej izbe a zatreskol za sebou dvere. Dokonca na ňu ani nevyletel, čo bolo to najhoršie. Draco jednoducho odkráčal bez toho, aby sa s ňou hádal. Bolo to, ako keby niečo zabila a takto ju prinútil, aby trpela.

Ginny si utrela slzy krajom svojho hábitu a prehltla svoju pýchu. Opatrne prešla k jeho izbe, zaklopala na jeho dvere a vošla. Ležal na posteli, chrbtom k nej.

"Prečo sa chceš so mnou porozprávať?" spýtala sa potichu.

"Vypadni, Weasleyová," povedal tým najnapätejším hlasom. Bol v ňom očividný hnev a trochu ju desilo, že mu toto urobila. "Nechcem sa s tebou rozprávať."

"Pred minútou si chcel..."

"To bolo vtedy. Už to neplatí. Som si istý, že máš nejakú naozaj dôležitú prácu, čo je treba urobiť. Nechcel by som byť príčinou, že budeš meškať."

Takže Ginny odišla, neistá čo mu povedať - neistá tým, ako sa cítila kvôli tomuto rozchodu.

Nakoniec došla do kancelárie. Bola prázdna a tichá. Do otvorenia zostávala hodina, takže Ginny očakávala, že existuje dôvod tejto pustoty. Prešla k svojmu stolu vo vstupnej hale a s povzdychom sa posadila. Zaklonila sa na stoličke a premýšľala o tom, čo sa dnes ráno stalo. Ako bolo možné, že sa tak veľa zmenilo v takom krátkom okamihu? Ach, vlastne, v duchu si pomyslela, on bude čoskoro preč, takže na tom nezáležalo.

Hermiona prišla o pol hodiny neskôr, vlasy zviazané do drdolu, džínsy jej trčali spod hábitu a oči vyzerali jasne unavené. To bola ďalšia vec, čo sa zmenila - jej priatelia. Hoci Hermiona bola na tom najhoršie, pretože nespávala. Vedomie, že jej najlepší priateľ je proti nej, ju robilo podráždenou. Ako Ginny sa zahrabala v práci, vyvolávajúc zdanie, že hľadanie po Malfoyovi neskončilo. Ministerstvo sa s ňou znova nepotrebovalo porozprávať, ale bola pod tlakom, aby prepustila Ginny z firmy. Nespomenula to, ale Ginny to vedela. Mohla vycítiť ako to buble pod povrchom.

"Dobré ráno, Gin," veselým hlasom riekla Hermiona. "Vidím, že sa ten klobúk stáva povinný."

"Nechcem urobiť nejakú chybu," Ginny ju doplňovala tou istou predstieranou veselosťou. "Neublíži vyvinúť mimoriadnu snahu. Okrem toho, je dosť príťažlivý. Pri rokovaniach dodáva nádych lepšej triedy."

Hermiona sa trochu zachichotala. Obe si boli vedomé, že ich neustále sledujú. Kancelária bola pravdepodobne magicky napichnutá a klienti boli nepochybne falošní. Ministerstvo chcelo, aby zlyhali - chceli mať niekoho, koho by za celý problém obvinili.

"Včera večer som hovorila s Harrym."

"Ach," zašepkala Ginny, príliš vystrašená, aby povedala niečo iné.

"Robí si o teba starosti. Myslí si, že potrebuješ dovolenku. Nemyslí si, že by si tu mala pracovať tak skoro po tom, čo si si vytrpela. Myslí si, že by som sa mala s tebou porozprávať o tom, aby si ho navštívila v Číne..."

"Ach."

"Povedala som mu, že si v poriadku a že sa zdáš vo vrcholnej forme. Tiež som mu spomenula, že si prijala mimoriadne opatrenia, odkedy Malfoy utiekol ku smrťožrútom." To bolo povedané s úmyslom, ktorý nemohol nikto iný odhaliť, ale Ginny vedela, že tam bol. Hermiona sa uisťovala, že sa Harry dozvie, že nemala nič spoločné s tým, čo sa stalo. Snažila sa jej postarať o bezpečie.

"To je od teba milé. V poslednej dobe som nemala náladu na rozhovor," povedala Ginny s upokojujúcim úsmevom.

"Áno, počula som o tom v nedávnej dobe celkom dosť."

Draco, pomyslela si Ginny. Musel hovoriť s Hermionou o tom, ako sa mu vyhýba. Nejako pochybovala, že sa obával o jej duševný stav, ale že chcel získať všetku tú pozornosť, čo sa mu obvykle dávala. "Niektorí ľudia si zaslúžia to, čo dostávajú, Miona. Z dlhodobého hľadiska je to jednoducho to ľahšie."

Ten deň pokračoval a teraz Ginny sedela za hromadou papierov. Privádzalo ju to do šialenstva, pretože sa na ne nemohla prinútiť myslieť. Jej myšlienky jej stále zabiehali k tomu jedinému prípadu, na ktorom naozaj chcela pracovať. Ten jediný, kde mohla dokázať, že Harry je ten, kto zabil toho muža a nie Draco, ako si všetci mysleli. Ale to by nepomohlo. Stále by ho z nejakého dôvodu chceli, buď mŕtveho alebo živého. Bol pre nich nebezpečenstvom, ktoré sa muselo potlačiť. Z dlhodobého hľadiska by pre neho bolo lepšie, keby proste len zmizol.

Potom tu bola celá tá vec s Harrym. Ako sa teraz mala pri ňom správať? Zdalo sa nemožné udržiavať s ním rozhovor, keď hlboko vo svojom vnútri vedela, že ho nenávidí. Možno mal svoje dôvody a príkazy, ale ona ich nechcela akceptovať. Bolo ľahšie obviňovať ho za svoju bolesť. Obviňovať ho za to, že toto všetko Dracovi uštedril.

Ako keby niečo čítalo jej myšlienky, ozvalo sa zaklopanie na veľké dubové dvere. Nasadila si na tvár privítací výraz a vykríkla, že môžu vojsť. Ale čo nečakala, bolo, že vojde Harry ako keby sa nechumelilo. Bol to šok, pretože to bola posledná vec, ktorú od neho čakala, že urobí. Myslela si, že sa pôjde ukryť, vystrašený z toho, že ho objavia. Ale on si nemusel robiť starosti, že? Harry Potter bol na tej dobrej strane a najdôležitejšie zo všetkého, nevedel, že ona vie.

"Ahoj, Gin," povedal Harry s plachým úsmevom. "Ako sa máš?"

"Harry!" povedala, stále sa ešte motala z jeho prítomnosti. "Čo tu robíš?!"

"Prišiel som zistiť, ako sa máš," zasmial sa.

"Ja... hmm... mám sa fajn."

"Si si istá? Vyzeráš naozaj bledá, Gin," pokračoval Harry, popošiel dopredu a strčil si ruky do vreciek. "Ako keby si práve videla ducha, alebo niečo také."

"Nespala som veľmi dobre," jej telo v kresle bolo stuhnuté.

"Myslel som si to. Musí to byť ťažké vrátiť sa ku každodennému životu po tom, čo si zažila. Možno by si si mala vziať viacej voľna."

"Neveril by si, aké ťažké," povedala veselo, so širokým úsmevom. To bolo nesprávne, hovoriť s ním, ako keby sa nič nestalo, čo zmenilo ich vzťah. "Nuž, ak je to všetko, mala by som sa vrátiť k práci."

"No tak, Gin! Myslel som, že už sme si týmto prešli," povedal sklamaným hlasom. "Je mi ľúto, že som urobil, čo som urobil. Môžeš mi odpustiť?"

"Čože?!" neveriacky sa spýtala Ginny, neistá tým, čo počula. Odkedy vedel, že vedela, čo sa stalo medzi ním a Dracom?

"Urobil som chybu, keď som ti povedal, že by sme sa mali rozísť. Ublížil som ti, a zabíja ma pomyslenie, že ťa nemôžem mať späť. Prosím, len o tom premýšľaj. Mohli by sme mať spolu v Číne úplne nový život. Mohla by si toto všetko nechať za sebou a nemusela nikdy znova pracovať. Nemusel by sa ti ustavične pripomínať ten únos. Mohli by sme byť spolu šťastní." Harryho hlas bol prívetivý a pokojný, s náznakom prosby. Nehovoril o Dracovi, ale o ich rozchode. Naozaj chcel byť znova s ňou.

Ginnina myseľ sa krútila. Mohla všetko nechať tak a presťahovať sa do Číny s Harrym? Bola by to príležitosť nechať za sebou spomienky na Draca - začať nový život. Kto povedal, že nedokáže zabudnúť na to, čo Harry urobil a nebyť s ním šťastná? Aj tak by s ním nemusela zostať navždy. Mohla by s ním zostať len na chvíľu a potom znova odísť. Sloboda by bola jej.

Čo ju zadržiavalo? Už stratila Draca, svoju vieru v systém a dôveru vo vlastné myšlienky. Bolo to ako v okamihu stratiť svoju vieru - keď jej vzali všetko, čo mala a bola neschopná nájsť niečo, čo by ju utešilo. Bolo to ako stratiť obľúbenú hračku.

"Dobre," zašepkala.

Harry sa veselo usmial. "Pôjdeš so mnou? Znova to skúsiš?"

"Áno, Harry. Pôjdem."

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 21 Od: wanilka - 26.11. 2009
Pomoc, slibte mi prosim nekdo, ze Ginny neodejde s Harrym...ze jde jen o nějaké momentální zatmení. Vzdyt sama uznala, ze uz ji k nemu nic netahne! Ach jo, takovehle zvraty by se meli zakazat! :D Ale jinak, perfektni prace Jimmi! Na tuhle rychlost pridavani kapitol bych si snadno zvykla, ale nejak mi hlava nebere, kde na to hledas cas a silu ;) A obcas i motivaci...;) Takze diky za preklad, venovani i za to, ze jsi!:)

Re: Kapitola 21 Od: 32jennifer2 - 26.11. 2009
Ale nepôjdeš! nemôžeš! teda Gin, ty si ale blbá... dúfam, že si to rýchlo rozmyslí...toto nemôže urobiť, bola by to najväčšia chyba jej života! teším na ďalšiu kapitolu a ďakujem za venovanie =)

Re: Kapitola 21 Od: kometa - 26.11. 2009
Ale Ginny, ty jsi koza hloupá!!! Ale Jimmi, ty jsi hvězda jasná a já se moc těším, jak to bude dál. Díky moc :-)

Re: Kapitola 21 Od: Dessire - 26.11. 2009
Tak toto je podraz,,, Harry a Ginny,,, :( este, ze to ma este tri kapitoly, snad sa vsetko zmeni, inak ma trafi asi slak :/ Ako je mozne, ze sa sprava k Dracovi tak zle, a s Harrym to chce skusit? :/ nechapem...

Re: Kapitola 21 Od: Triana - 25.11. 2009
8-/ Toto nemysliš vážne!Koza hlupa prečo s ním ide!Až sa bojím čo bude ďalej Ja by som mu už neverila ani tu jazvu na čele Ach Bože...a ako strelila facku Dracovi....
Re: Kapitola 21 Od: Jimmi - 25.11. 2009
Ty nikdy nesklameš. Nie, nemyslím to vážne. Už len tri kapitoly, aj tá ďalšia ide dobre, len som sa zdržala s Letom. Večer mi to zdá sa lepšie "tvorí", než cez deň v práci. Ale dnes to nestihnem, má to 8 strán. Už som to chcela zabaliť, ale vďaka tvojmu komentáru ešte kúsok zvládnem. Díky moc.
Re: Kapitola 21 Od: Triana - 25.11. 2009
:-) Super aspoň budeš mať už začaté a bude skôr kapitola...ach jaj presne pre toto som nechcela začať čítať...teraz budem neustále klikať a otvárať túto stránku či tu najdem pokračovanie...na konci kapitoly ma až svrbeli ruky, čo by som preklikla na pokračovanie :-D Napínavý koniec...ale počkam na preklad...s bolesťami sa neda prekladať z AJ.

Prehľad článkov k tejto téme:

. Pdf na stiahnutie: ( Jimmi )27.12. 2009Pdf na stiahnutie
Smashed Sunshine: ( Jimmi )29.11. 2009Kapitola 24
Smashed Sunshine: ( Jimmi )28.11. 2009Kapitola 23
Smashed Sunshine: ( Jimmi )27.11. 2009Kapitola 22
Smashed Sunshine: ( Jimmi )26.11. 2009Kapitola 21
Smashed Sunshine: ( Jimmi )25.11. 2009Kapitola 20
Smashed Sunshine: ( Jimmi )22.11. 2009Kapitola 19
Smashed Sunshine: ( Jimmi )21.11. 2009Kapitola 18
Smashed Sunshine: ( Jimmi )18.11. 2009Kapitola 17
Smashed Sunshine: ( Jimmi )15.11. 2009Kapitola 16
Smashed Sunshine: ( Jimmi )14.11. 2009Kapitola 15
Smashed Sunshine: ( Jimmi )13.11. 2009Kapitola 14
Smashed Sunshine: ( Jimmi )02.11. 2009Kapitola 13
Smashed Sunshine: ( Jimmi )30.10. 2009Kapitola 12
Smashed Sunshine: ( Jimmi )28.10. 2009Kapitola 11
Smashed Sunshine: ( Jimmi )28.10. 2009Kapitola 10
Smashed Sunshine: ( Jimmi )27.10. 2009Kapitola 9
Smashed Sunshine: ( Jimmi )26.10. 2009Kapitola 8
Smashed Sunshine: ( Jimmi )02.10. 2009Kapitola 7
Smashed Sunshine: ( Jimmi )01.10. 2009Kapitola 6
Smashed Sunshine: ( Jimmi )25.09. 2009Kapitola 5
Smashed Sunshine: ( Jimmi )23.09. 2009Kapitola 4
Smashed Sunshine: ( Jimmi )14.06. 2009Kapitola 3
Smashed Sunshine: ( Jimmi )15.03. 2009Kapitola 2
Smashed Sunshine: ( Jimmi )10.11. 2008Kapitola 1
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )10.11. 2008Úvod