Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Dvaja na tango

11. Bozk

Dvaja na tango
Vložené: Jimmi - 21.02. 2023 Téma: Dvaja na tango
Leann nám napísal:

Dvaja na Tango

preklad:   Leann

Two to Tango od dracofan22

 Pôvodná stránka prekladu: už neexistuje

Pôvodná stránka originálu: už neexistuje


Banner: z originálu

Zhrnutie: Hermionina vášeň je tanec, ale nikdy to nikomu nepovedala, pretože ho na Rokforte neponúkali, ale v siedmom ročníku pribudol nový predmet: spoločenský a moderný tanec!! A kto iný ako pekný Draco Malfoy, by, samozrejme, mal byť jej partnerom! Napätie a emócie sa stupňujú. Rozkvitne z nepravdepodobného páru láska? To ukáže až čas, ale jedno je isté, na tango treba dvoch.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

11. Bozk

Kapitolku venujem: Jenny, Valli, eternalife, Black Star, nikki, Daisy, Lostt, Eileen, ivane, Trinuške a Alesse.

****

Hermionine pery sa silno dotkli Dracových. Dracov bozk bol ako droga, na ktorej sa Hermiona túžila stať závislou. Jeho telo sa naplo, keď ho pobozkala, ale bez toho, aby vynechal jediný okamih, sa uvoľnil a hladne jej bozk opätoval. „Konečne,“ pomysleli si obaja. Draco sa od nej pomaly odtiahol a pozrel sa dole do jej zlatohnedých očí. „Hermiona,“ zašepkal, „chcem, aby si vedela, že toto...“

„Pobozkaj ma,“ povedala. „Hovor neskôr, bozkaj teraz.“ Uškrnul sa a ona si nemohla pomôcť, aby aj po jej tvári neprebleskol rovnaký úškrn. Jeho pery sa znova stretli s jej, ale tento raz v jemnejšom bozku. Ten prvý bol nádherný, ale drsný a chtivý. Tento bol oveľa pomalší a vášnivejší. Jeho bozky jej brali dych. Oddelil jej teplé pery svojimi a jazykom sa jej jemne obtrel o spodnú peru. Hermiona otvorila ústa a masírovala jeho jazyk svojim, vrelo ho vítajúc vo svojich ústach. Keď sa potrebovala nadýchnuť, prerušila bozk. Hermiona odvrátila tvár a zalapala po dychu. Práve sa jej podarilo dostať srdce späť do normálu, keď zacítila Dracove pery, ako ju jemne bozkávajú na krk a na to malé miesto za uchom, ktoré jej spôsobovalo zimomriavky. Hermiona mu ovinula ruky okolo krku a držala sa ho celou svojou bytosťou. Cítila, ako jeho ruky krúžia po jej páse a pevne ju držia. „Prosím, neopúšťaj ma,“ povedala mu jemne do ucha.

„Na tom by som ani nepomyslel,“ povedal jej.

Zaspali spolu presne tam na gauči a v tú noc spala Hermiona najlepšie v celom svojom živote. Mala znova ten sen, že tancovala v noci s maskovaným mužom. Držal ju blízko a sľuboval jej, že ju nikdy nenechá odísť, ale tento raz keď sa pozrela do jeho tváre, už tam nebola maska. Dracova pekná hladká tvár sa na ňu usmievala, a potom jej na rozlúčku poslal vzdušný bozk a vyparil sa v prvom rannom svetle.

Zamrkala, otvorila oči, pretočila sa, aby sa pozrela na Draca, ale zistila, že je preč. Sklamaná sa posadila a pretrela si oči. Poobzerala sa po spoločenskej miestnosti a zbadala, že bola úplne sama. Padla späť na vankúš a zastonala. Počula, ako sa portrét otvoril a naťahovala krk, aby uvidela, kto to je. Draco vkročil nesúc dva koláčiky a džbán tekvicového džúsu. Keď uvidel Hermionu, usmial sa.

„Dobré ráno. Spala si dobre?“ spýtal sa Draco.

„Hmm. Kde si bol ráno? Keď som sa zobudila, nebol si tu,“ povedala. Sklonil sa a pobozkal ju na líce.

„Najprv som sa musel osprchovať, a potom som si pomyslel, že asi budeš hladná, tak som nám priniesol raňajky. Ale musia byť rýchle, lebo o päť minút je to prekliate stretnutie s prefektmi,“ svižne povedal.

„Och, bože...“ zašepkala Hermiona.

„Čo? Čo je?“ spýtal sa so záujmom Draco.

„Ty si ranné vtáča, však? Ako je vôbec možné, že si hore tak skoro ráno?“

Draco sa jemne zasmial a podal jej koláčik. Kúsok si z neho odtrhla a hodila si ho do úst. „O tomto si budeme musieť skôr alebo neskôr pohovoriť, však?“ spýtala sa hlasom sťažka hlasnejším než je šepot. Hermiona sa pozrela dolu na svoje ruky a nervózne sa začala hrať s nechtami na rukách. Cítila, že Draco si sadol vedľa nej.

„Áno. Asi budeme musieť.“

„Draco, čo si pomyslia ostatní? Ty a ja spolu? Dopekla, dokonca ani ja neviem, čo si o nás myslím. Alebo skôr hypoteticky 'nás'. Myslím tým, všetci si myslia, že už sme dvojica, ale nechcem nevyhnutne dokázať, že majú pravdu. Neľutujem minulú noc. Nehovorím, že by som s tebou nechcela byť, iba hovorím, že... dokelu, veď ani neviem, čo vlastne hovorím...“ povedala Hermiona držiac hlavu v rukách. Obzrela sa na Draca, ktorý vyzeral bledší než obvykle a na tvári mal ustaraný výraz.

„Hermiona, prosím, neskonči to skôr, než to vôbec začne. Iba tomu daj šancu. Daj nám šancu.“

„Hej? Ale čo ak to nebude fungovať, Draco? Čo budeme potom robiť? Vrátime sa späť k tým veciam, ktoré boli predtým, než sme sa stali priateľmi? Žijeme tu spolu, spomínaš? Musíš si priznať, že by to nebolo príjemné. A tancovanie. Čo s tancovaním? Ak sa rozídeme, aj tak budeme musieť tancovať spolu a to by bolo... bolestivé.“

„Toto dokončíme neskôr, lebo teraz už musíme ísť,“ povedal a postavil sa. Prikývla a odišla, aby sa prezliekla. V rekordnom čase bola späť na prízemí pripravená ísť. Kráčali spolu cez halu v tichosti, ani jeden nepovedal ani slovo už od spoločenskej miestnosti. Prišli ku konferenčnej miestnosti, ktorú Dumbledore určil na podobné stretnutia a vstúpili dnu. Boli tam už takmer všetci okrem Aryn Barkerovej a Tima Kaisera, slizolinských prefektov, ktorí, ako obyčajne, meškali. Draco a Hermiona sa posadili na svoje miesta za vrch stolom a Hermiona začala hovoriť.

„Vďaka všetkým, že ste dnes ráno prišli. Viem, že je to skoro.“ Viacero ľudí v miestnosti zabručalo v súhlase. „Ale nanešťastie som ja nevyberala čas stretnutia, ale profesor Dumbledore, takže si myslím, že by bolo najlepšie, keby sme to stihli vybaviť tento raz rýchlo, aby sme si mohli užiť zvyšok soboty.“ Postavila sa, aby vytiahla zložku s informáciami, ktoré jej nechala profesorka McGonagallová. Prešla späť k stolu, ale nesadla si. Cítila sa pohodlnejšie, keď pri hovorení ku skupine ľudí stála. Rýchle si prelistovala poznámky a začala znova.

„Budeme si potrebovať naplánovať vianočný ples, ktorý sa bude konať od zajtrajška o týždeň. Má ohľadne tohoto niekto otázky?“

Bifľomorská prefektka Anna Cordellanová prehovorila. „Ja mám otázku. Prečo sme nemali tento rok hallowensky ples?“

Hermiona sa chystala odpovedať, ale Draco ju predbehol. „No, keby si dávala pozor na poslednom stretnutí, keď sme sa tomu venovali, potom by si vedela, že Rokfort môže mať iba určitý počet plesov alebo podobných udalostí v roku a tento rok sa bude konať jarný plesový recitál. A verím, že Hermiona hovorila o vianočnom plese nie o halloweenskom.“ Zamračil sa na ňu a ona sčervenala a sklonila hlavu.

„Ehm... nuž, áno, Draco má pravdu, ale aby sme zostali pri téme, bude potrebné rozhodnúť sa, či chceme, aby to bol formálny alebo neformálny ples. „Ste všetci za formálny...?“ Všetky dievčatá zdvihli ruky, kým chlapci nechali svoje ruky visieť po stranách, nechceli si obliekať nepohodlné slávnostné habity. „Nuž, je to nerozhodne, takže, Draco, budeš to musieť rozhodnúť.“

„Formálny,“ povedal bez emócií.

„Čo?! To je také nefér! Nikto z nás s tým nesúhlasí,“ namietal Denis Creevy, chrabromilský prefekt.

„Prepáč, Denis, ale hlavní prefekti majú posledné slovo a väčšina z vás aj tak súhlasila, takže... pohnime sa ďalej. Môže niekto, prosím, informovať Hagrida, že budeme potrebovať tucet vianočných stromčekov do Veľkej siene nie neskôr ako o štvrtej hodine budúcu nedeľu?“ Bystrohlavská prefektka zdvihla ruku a prikývla, že to urobí. „Hm, myslím, že na teraz nemám žiadne ďalšie oznámenia,“ prešla po papieri s novými rozpismi hliadok. „Stretneme sa o takomto istom čase budúcu sobotu, v deň pred plesom, aby sme doladili detaily. Profesor Flitwick sa ponúkol, že aj tento rok urobí výzdobu, takže čo sa týka tohto, nemusíme si robiť starosti. Tak teda, to je všetko.“

Všetci sa postavili a odišli. Hermiona sa chystala tiež odísť von, keď ju Draco chytil za lakeť a zadržal ju. „Pohovoríme si? Potrebujeme si to urovnať,“ povedal. Sadla si na stoličku vedľa neho a čakala, kým prehovorí. „Pozri, Hermiona, po prvýkrát v živote nie je nikto, kto by ma obmedzoval. Nikto, kto by ma nútil robiť niečo, čo nechcem a som voľný ísť životom cestou, ktorou chcem a moja rodina mi nemôže povedať nič. Chcem byť s tebou, Hermiona. Neviem prečo, ale keď som s tebou, som šťastný a páči sa mi to. Otvoril som sa ti. Verím ti. Prosím ťa, nerob mi to,“ dopovedal.

Pozrela sa mu do očí a uvidela v nich úprimnosť. „Ako s ním vôbec môžem mať vzťah? Sme kamaráti menej než mesiac, ale teraz chce, aby som bola jeho priateľka? To je to, čo žiada, nie?“ pomyslela si. Iste, záležalo jej na ňom a nepochybne by s ním bola šťastná, ale niečo jej bránilo povedať áno. „Ja neviem Draco... možno, možno som ťa nemala vtedy pobozkať. Nemyslela som to tak a teraz...“

„Nedokonči tú vetu, Hermiona. Minulú noc si mi povedala, aby som ťa neopúšťal a viem, že by si také veci nehovorila, keby za nimi nebola dôvera. Nechystám sa na to zabudnúť.“ Draco jej nedal šancu na odpoveď. Uchopil jej bradu rukami a pritisol si ju drsne k sebe plne ju bozkávajúc na ústa tak, ako to urobila ona v noci.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Re: 11. Bozk (Hodnotenie: 1)
Od: sisi - 18.05. 2023
|
Ta prefektská schůzka, to byl otřes. Copak se nemohli dohodnout méně formálně? No, asi nemohli, že. Ono by pak nebylo o čem psát. Hormonama posedlí dorostenci by zaplavili celý hrad. Tak je nakonec dobře, když má všechno svůj řád, pravidla, kdo o čem rozhoduje, jak hlasovat, co dělat když nehlasují, a pod. Dík za překlad.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 01.06. 2023
| |
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: upirikaty - 27.08. 2023
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Campana - 06.09. 2023
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre


Re: 11. Bozk Od: Yuki - 21.02. 2023
Rozumím Hermioniným pochybám, ale Draco má pravdu. Měla by "jim" dát šanci. Prostě se to minulou noc stalo, tak by se k tomu měla postavit řádně čelem jako členka Nebelvíru, ne? :) Děkuju za další kapitolu.

Prehľad článkov k tejto téme:

dracofan22: ( Leann )24.08. 202337. Koniec školy
dracofan22: ( Leann )24.08. 202336. Dvaja na tango
dracofan22: ( Leann )24.08. 202335. Mala by som zostať alebo odísť?
dracofan22: ( Leann )24.08. 202334. Jesť, spať a dýchať tango
dracofan22: ( Leann )23.08. 202333. Dokonalý muž
dracofan22: ( Leann )20.08. 202332. Rany
dracofan22: ( Leann )18.08. 202331. Kopanie a jačanie
dracofan22: ( Leann )15.08. 202330. Doma
dracofan22: ( Leann )14.08. 202329. Vianočné ráno
dracofan22: ( Leann )13.08. 202328. Narcissa Malfoyová
dracofan22: ( Leann )06.08. 202327. Veselé Vianoce
dracofan22: ( Leann )06.08. 202326. Všetko najlepšie, Draco
dracofan22: ( Leann )06.08. 202325. Rokville
dracofan22: ( Leann )06.08. 202324. Ockovo dievčatko
dracofan22: ( Leann )06.08. 202323. Prázdniny na slnku
dracofan22: ( Leann )06.08. 202322. Ráno po
dracofan22: ( Leann )06.08. 202321. Vianočný ples II
dracofan22: ( Leann )01.07. 202320. Vianočný ples I.
dracofan22: ( Leann )02.05. 202319. Odhalená Hermiona
dracofan22: ( Leann )02.05. 202318. Vysnívaný dom Malibu Barbie
dracofan22: ( Leann )01.05. 202317. L-Á-S-K-A
dracofan22: ( Leann )01.05. 202316. Pád Malfoy Manoru
dracofan22: ( Leann )06.04. 202315. Ako druhá stránka života
dracofan22: ( Leann )05.04. 202314. Kruté slová a sladké zvádzanie
dracofan22: ( Leann )06.03. 202313. kapitola
dracofan22: ( Leann )22.02. 202312. To nemyslíš vážne
dracofan22: ( Leann )21.02. 202311. Bozk
dracofan22: ( Leann )18.02. 202310. Všetci padáme
dracofan22: ( Leann )16.02. 20239. Fámy
dracofan22: ( Leann )15.02. 20238. Priateľské žarty a zodpovedané otázky
dracofan22: ( Leann )14.02. 202307. Zábavné, nikdy som si ťa nepredstavoval ako človeka, čo obľubuje fialovú
dracofan22: ( Leann )11.02. 202306. Nedrž sa bokom
dracofan22: ( Leann )08.02. 202305. Tango
dracofan22: ( Leann )07.02. 202304. Profesorka DePalma
dracofan22: ( Leann )04.02. 20233. Rokfortský expres
dracofan22: ( Leann )02.02. 202302. Hlavná prefektka
dracofan22: ( Leann )01.02. 202301. A začína to
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )31.01. 2023Úvod k poviedke