Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Autor: CharCorvin

Preklady jednorazoviek od denice

Dobrý den, otče

Preklady jednorazoviek od denice
Preklady jednorazoviek od Natalie

Sedem rokov

Preklady jednorazoviek od Natalie
  • Natalie | 30.12. 2009 | CharCorvin , 2068 čitateľov
  • All Characters belong to JKR . Autor anglického originálu Seven Years: CharCorvin Art credit (banner): unknown author

    S radosťou vám predstavujem prvý preklad od Natalie, ktorá si zhodou okolností vybrala moju srdcovku, takže o to je moja radosť väčšia.  Autorom je CharCorvin, autorka, ktorá už nie je v svete FF aktívna, takže niet od koho vyžiadať súhlas. Link na originál:  http://www.fanfiction.net/s/3242913/1/Seven_Years Obrázok, ktorý bude sprevádzať všetky jednorázovky od Natalie, podľa všetkého patrí k nejakej poviedke, ale netuším k akej a ani neviem, kto je autor. Ale myslím, že sa ten názov celkom hodí, nie?

    Prajem príjemné čítanie.

    P.S. Tak tento preklad ste mali dostať 1.1.2010. Lenže pri tom preklade od Rapidez by sa možno stratil a nechcela som, aby bola Natalie sklamaná. Je to na vás, či sa pustí ešte do niečoho ďalšieho.

    Disclaimer: This story is based on characters and situations created and owned by JK Rowling, various publishers including but not limited to Bloomsbury Books, Scholastic Books and Raincoast Books, and Warner Bros., Inc. No money is being made and no copyright or trademark infringement is intended.

    Poviedka sa prekladá so súhlasom autorky.