Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Fanfiction poviedky o Harrym Potterovi: Lekcie [Lost]

Vyhľadávanie v tejto téme:   
[ Ísť na úvodnú stránku | Vybrať novú tému ]

Najnovšie články


Lekcie [Lost]

Kapitola 10. Spomienky

Lekcie [Lost]
Lekcie [Lost]

Kapitola 13. Lekcia o živote - end

Lekcie [Lost]
  • Lostt | 23.04. 2008 | Lostt , 4939 čitateľov
  • Kapitola 13. Lekcia o živote - end

    Hermiona sedela v jednom z bielych kresiel, ktoré mala v obývačke. Celá miestnosť bola ladená do bleda. Gauč a kreslá boli kožené a biele. Stôl bol z bieleho dreva, rovnako ako nábytok. Koberec bol jemne šedomodrý, knižnica v jednom rohu miestnosti bola z bieleho mramoru. Stála ju veľa, ale Hermiona ju mala najradšej. Za tie roky do nej nazbierala slušnú zbierku kníh. Milovala kúzelnícke knižnice. Mohla mať aj milión kníh. Dala by ich tam. Do jednej.

Lekcie [Lost]

Kapitola 12. Šanca

Lekcie [Lost]
  • Lostt | 23.04. 2008 | Lostt , 3350 čitateľov
  • Kapitola 12. Šanca

    "Ďakujem za rozhovor," povedala Hermiona a postavila sa.
    Bobby sa usmial a prijal jej nastavenú ruku.
    "Vlastne to bolo celkom príjemné. Draco hovoril, že ste fajn."

Lekcie [Lost]

Kapitola 11. Rutina

Lekcie [Lost]
  • Lostt | 23.04. 2008 | Lostt , 3310 čitateľov
  • Kapitola 11. Rutina

    Celkom vyčerpaná prišla domov. Po tom všetkom sa sem premiestnila cez Weasleyovský krb.
    Mala chuť sa schúliť do postele a nevyliezť z nej. No musela ísť ešte do práce. To bolo nevyhnutné. Ešte sa nestalo, aby noviny nevyšli. A nebude tomu tak ani zajtra.

Lekcie [Lost]

Kapitola 9. Hystéria?

Lekcie [Lost]
  • Lostt | 23.04. 2008 | Lostt , 3080 čitateľov
  • Kapitola 9. Hystéria?

    Niečo jej vnútri hlasno kričalo. A ona to nevedela utíšiť. Ale kričalo to niečo pre súhlas, alebo to bol len umlčujúci protest?
    A prečo na to vôbec hľadá odpoveď? Veď by mala mať jasno, nie?
    Samozrejme, že ho nemiluje po tom, ako sa na ňu vykašľal.

Lekcie [Lost]

Kapitola 8. Ako môžeš?

Lekcie [Lost]
  • Lostt | 23.04. 2008 | Lostt , 3464 čitateľov
  • Kapitola 8. Ako môžeš?

    "Draco..." povedala ticho Hermiona a kývla smerom k Harrymu.
    Spozornel a premeral si Hermionu pohľadom.
    "Všetko v poriadku?" spýtal sa starostlivo a naklonil sa k nej bližšie, aby ho nikto nepočul.

Lekcie [Lost]

Kapitola 7. Weasley a Malfoy

Lekcie [Lost]
  • Lostt | 23.04. 2008 | Lostt , 3383 čitateľov
  • Kapitola 7. Weasley a Malfoy

    Koniec s ružami od Harryho Pottera. Asi bol nahnevaný, alebo čo.
    Ale tým sa Hermiona nezaoberala. Bola rada, že tomu tak je. Musela sa zaoberať stále pribúdajúcim problémom s kradnutím fotografií, i pod ťažkými zaklínadlami.

Lekcie [Lost]

Kapitola 6. Nepríjemná situácia

Lekcie [Lost]
  • Lostt | 23.04. 2008 | Lostt , 3143 čitateľov
  • Kapitola 6. Nepríjemná situácia

    "Hermiona, čo tu robíš?" spýtal sa hneď veselo Draco a postavil sa.
    Harry na ňu iba vyjavene pozeral a asi nechápal skutočnosť, že vrazila do Malfoyovej kancelárie, akoby tu bola doma.

Lekcie [Lost]

Kapitola 5. Za to môžu ruže

Lekcie [Lost]
  • Lostt | 23.04. 2008 | Lostt , 3277 čitateľov
  • Kapitola 5. Za to môžu ruže

    Víkend Hermiona strávila pracovne. Ako vždy. Ale i tak ju zmohol viac ako obvykle.
    Nepripisovala tomu význam, no i tak jej to vŕtalo v hlave vždy, keď sa nemusela starať o zaplnenie prednej stránky, o nedostatok miesta pre dotazy čitateľov a o krádež fotografií. Malé problémy v porovnaní s tým, čo pre ňu predstavoval Harry Potter v meste.

Lekcie [Lost]

Kapitola 4. Zmrzlina

Lekcie [Lost]
  • Lostt | 23.04. 2008 | Lostt , 3371 čitateľov
  • Kapitola 4. Zmrzlina

    "T... To nič," vypravila zo seba na veľa a bola rada, že stále stojí.
    Mal na sebe tmavomodrý oblek a pod ním bielu košeľu a šedo striebristú kravatu. A vyzeral okúzľujúco.

Lekcie [Lost]

Kapitola 3. Prekvapenie

Lekcie [Lost]
  • Lostt | 23.04. 2008 | Lostt , 3367 čitateľov
  • Kapitola 3. Prekvapenie 

    Ani sa priveľmi nesnažila rozmýšľať. Kto vie prečo, ale hlavu mala úplne prázdnu. A človek by povedal, že bude musieť toľko rozmýšľať, toľko vecí si ujasňovať. Ale nie. Bola úplne pokojná. Mala jasno.

Lekcie [Lost]

Kapitola 2. Dohoda

Lekcie [Lost]
  • Lostt | 23.04. 2008 | Lostt , 3235 čitateľov
  • Kapitola 2. Dohoda

    Hermiona stála pred dvermi veľkého domu. Samozrejme. Keď sa má Harry Potter niekam nasťahovať, nebude to nejaká chatrč, ale rovno vila. Ako inak.
    Hermiona si uvedomovala, že bola asi trochu zatrpknutá, ale mohla inak? Vykašľali sa na ňu všetci, ktorým verila a to vo chvíli, keď ich najviac potrebovala. Keď bojovala so samotnou smrťou.

Lekcie [Lost]

Kapitola 1. Lekcie

Lekcie [Lost]
  • Lostt | 23.04. 2008 | Lostt , 4195 čitateľov
  • Kapitola 1. Lekcie

    Mladá žena sedela v prázdnej miestnosti a pozerala sa von z okna. Jej pracovný stôl bol plný rôznych pergamenov a papierov, útržkov novín a kníh. Sedela v pohodlnom kresle tmavočervenej farby, biely rolák obopínal jej telo, ktoré sa trochu chvelo. Tmavá sukňa asi po kolená jej jemne viala.

Lekcie [Lost]

Úvodom

Lekcie [Lost]
  • Jimmi | 22.04. 2008 | . Úvod k poviedkam , 3431 čitateľov
  • Úvodom

    Ahojte, mám pre vás novú poviedku. Nejde o preklad, ale o poviedku od autorky Lostt. Okrem toho, že je krásne napísaná, mala by vynahradiť ten viac než mesiac, čo na preklady nebudem mať čas. A je dokončená. Od polovice júna mám ale v úmysle pokračovať.