Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Svéhlavý mazlíček

Kapitola 2. Hermionin nový společník

Svéhlavý mazlíček
Vložené: denice - 22.06. 2017 Téma: Svéhlavý mazlíček
denice nám napísal:

Svéhlavý mazlíček

The Wayward Familiar

Autor: Freya Ishtar    

Překlad: denice     Beta: Jimmi a Sevik99     Banner: arabeska

                                                     Originál

Rating 13+

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 2. Hermionin nový společník

 

Když dorazili na nádraží, čas už pokročil. Hermionu nepřekvapilo, že na ně Ron s Ginny nečekají na nástupišti devět a tři čtvrtě. Měli se tam setkat už skoro před dvaceti minutami.

Ujistila se, že má všechno, co bude Ron potřebovat, aby se u něj fretka cítila pohodlně. Harry si myslel, že zešílela, když sledoval, jak kupuje prostornou klec – což samozřejmě znamenalo, že novou koupila i Křivonožkovi – hezký pelíšek, zásobník na vodu a spoustu potravy.

Harry vlekl jejich kufry, když pospíchala po nástupišti s oběma klecemi. Téměř se nabídla, že nového mazlíčka koupí i Harrymu, ale věděla, že to odmítne – všichni si byli bolestně vědomi, že Hedvika je nenahraditelná.

Jen doufala, že se Ronovi s Ginny povedlo držet jim místa.

Nějak se jim podařilo vecpat se i se zavazadly do vlaku právě včas, než se zavřely dveře.

Hermionu napadlo, že mohla v tom spěchu s klecemi třást, a položila je. Otevřela jednu, pak druhou a vytáhla Křivonožku. Rychle ryšavou, kysele se tvářící kočku prohlédla a přitiskla ji k sobě.

Harry se na to mohl jen se smíchem dívat. Kdokoli jiný, kdo by se o něco podobného pokusil, by přišel o ruku.

Vrátila Křivonožku zpět a zavřela jeho klec, pak se obrátila k fretce. Mohla ji snadno chytit do ruky, což bylo překvapivé vzhledem k tomu, jak se zvíře chovalo k prodavači v obchodě, a vyndala ji z klece.

„Draco, ty chudáčku,“ zašeptala a potřásla hlavou, když se setkala s jeho břidlicovýma očima. „Jsi v pořádku?“

Harry svraštil obočí, když Hermiona zkoumala elegantní huňatou šelmičku. „Nikdy bys nevěřila, že tohle řekneš, že?“

Zasmála se a zavrtěla hlavou. Draco vypadal trochu překvapeně, ale jinak naprosto v pořádku. „Promiň, chlapečku,“ šeptla. Než ho vrátila zpět do klece a zamkla, přitulila ho k sobě stejně jako Křivonožku.

„Dobrá,“ řekla a vyskočila na nohy. „Najdeme Rona a Ginny.

Když našli sourozence Weasleyovy, ulevilo se jim, že jim dvojice skutečně držela místa. Ginny pozdravila Harryho polibkem a Hermionu objetím. Hermiona byla šťastná, že Ron už ji neprobodává očima. Nebyla si jistá, jestli by mohla žádat něco víc.

Když ji Ginny pustila z náruče, kývla k druhé kleci – k té, z jejíchž mříží nevyhlížela zuřivá rezavá hlava.  „Křivonožka se cítil osaměle, že?“

Hermiona pohlédla na klec s fretkou, jako by na ni zapomněla, zatímco Harry zdvíhal kufry na polici nad jejich hlavami.  „Ach ne,“ řekla s úsměvem.

Křivonožkovu klec položila na zem, usedla naproti Ronovi a druhou klec uložila vedle sebe. „To je pro tebe.“

Ronovo obočí se nakrčilo, když se podíval z ní na klec a zase zpátky. „Pro mě?“

Přikývla a otevřela dvířka, ale Draco se zdráhal vyjít. „Bylo to mezi námi divné, proto chci... chci, abychom byli opět přátelé.“

Ronovi poklesla ramena a potřásl hlavou. „Vždycky budeme přátelé, Hermi.“

Přelétla pohledem od něj na Ginny a zpět. Natáhla se do klece, aby pohladila fretčí kožíšek, a doufala, že tím zvíře uklidní. „Cože?“

Ginny pokrčila rameny a ušklíbla se. „No, umíš si představit, že jsme to probírali celé léto. Minulou noc si to prostě... uvědomil.“

Hermioně se ulevilo. „Vážně?“

„Jo, jo,“ usmál se Ron. „Ale přinesla jsi mi dárek, tak se na něj podívejme.“

„Dobrá.“ Vzala fretku do ruky, ale chvíli ji držela v kleci. „No, přemýšleli jsme, co by se k tobě nejlíp hodilo. A pak jsme vzali v potaz legendární weasleyovský humor a...“

Jemně fretku vytáhla a položila si ji na klín.

Zatímco čekali na nějakou reakci těch dvou naproti, Harry se usadil z druhé strany klece. První zvedla oči Ginny.

„Veliký Merline,“ chechtala se. „Tohle mě totálně dostalo!“

Ron svraštil tvář. „Já nevím, připomíná mi Malfoye.“

Ginny se k němu naklonila a zašeptala: „Myslím, že v tom je ten vtip.“

Ronovy rty zkřivil váhavý úsměv. „Tak fajn. Dostali jste mě. Je to moc dobrý.“

Harry se k němu trochu naklonil. „Dokonce ho pojmenovala Draco.“

„To je skvělý. Tak ho sem dej,“ řekl se smíchem a vztáhl po fretce ruce.

Hermiona mu ji podala. V okamžiku, kdy zvířátko pustila, začalo se kroutit, svíjet a snažilo se osvobodit.

Ron se zamračil, přehodil si je do jedné ruky. Když kývl na Hermionu, aby mu podala klec a další věci, Draco ho hryzl do prstu.

„Au!“ rozevřel prsty a tím šelmičku osvobodil.

Fretka dopadla na podlahu, pak skočila vedle Harryho a odtamtud vyběhla Hermioně na rameno. Ta se stěží ubránila výkřiku. Ne že by se bála, ale zběsilý úprk po její paži až za krk, kde si zvíře našlo úkryt pod jejími vlasy, ji překvapil.

Ron vypadal trochu zděšeně, když prohlásil: „Myslím, že se mu nelíbím.“

„Je mi to líto, Rone.“ Hermiona potřásla hlavou a natáhla ruku, aby polekaného tvora uklidnila. „Nevím, co se to stalo, zatím byl přátelský.“

„Možná už se k tobě připoutal?“ nabídl Harry vysvětlení.

„Už?“

Pokrčil rameny a pohlédl na Hermionu. „Až dojedeme do Bradavic, můžeme se na to zeptat Hagrida. Ten by to měl vědět.“

„No,“ ušklíbla se Ginny, „vypadá to, že ty jsi ta, která bude Dracovi říkat, co má dělat.“

Hermiona nedokázala zadržet smích, když se opřela a hladila fretku po teplém, huňatém kožíšku. Nahlédla do Křivonožkovy klece a neslyšně se mu omluvila.

Dva mazlíčci? Přemýšlela a hryzala si ret, když naslouchala, jak jí blízko u ucha oddechuje malý tvoreček. Slyšel už tohle někdy někdo?

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 23.03. 2023
| |
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 2. Hermionin nový společník Od: KatherineKeiko - 09.11. 2017
Tímto dávám vědět, že čekám na další kapitolu... :) Děkuji
Já děkuji :-)

Draco měl vždycky skvělý vkus! :)
To měl, to se mu musí nechat :-D Děkuji.

Re: Kapitola 2. Hermionin nový společník Od: grepik03 - 24.06. 2017
Denice, díky moc za další bezva kapitolu ♡ Dalo se předpokládat, ze Draco pohryze Rona...riskoval i tu otravu krve, ale určitě to za to stálo :))) Predstavuju si hlásek malé fretky, poté co ho Hermiona vytáhla z klece a "Draco, chudacku, nestalo se ti něco? " .....Nemel ženská nesmysly a přivin mě na svou hrud!! Muhahaha: ) Těším se na pokračování!
Draco musel být děsem bez sebe - to by byl pěkný pořádek - z Hermioniných prsou být odmrštěn přímo k Weasleyovi :-) Děkuji.

Hihi, to by bylo pěkně ponižující nechat se hladit od Rona.... Od Hermiony, to je jiná :-D Jáj, teď nevím, jestli nepřesedlám ze snamionek na dramionky...? Díky, čarodějky!
Však taky Draco na to jasně vyjádřil svůj názor :-) Bude prima, když začneš touto dramionkou... Děkuji.

TAkže kouzelná cesta vlakem do kouzelnické školy měla pro jednou kouzelně legrační průběh. To dýchání do ouška má šťávu. Ještěže jsou všichni takoví kamarádi. Děkuji za překlad. Je kouzelný :)
A já děkuji za kouzelný komentář :-)

Jo, kdyby Draco zůstal s Ronem, tak zůstane navěky fretkou... s Hermionou má aspoň nějakou šanci :) možná zkoušel zvěromágskou přeměnu a neumí se změnit zpátky? Díky za překlad.
Tvoje domněnka je úžasná - no nebyla by to ďábelská ironie osudu - Dracova zvěromágská podoba - fretka?!? Děkuji :-)

Hermiono, toho už se nezbavíš. Je mi jasné, že když má Draco na výběr mezi Ronem a Hermionou volba je jasná :-D Jen si nejsem jistá, jestli jím Křivonožka brzo nezatřepe :-D Děkuji a těším se na pokračování.
Ano, tohle je Dracova první velká bitva a on ji vyhrál na plné čáře :-) Křivonožka je pořád ve střehu... Děkuji.

Hermiona ako menšie zlo? Kto by to bol povedal. :)
Jak se časy mění, že? Děkuji ;-)

Jé, to bylo hezké :) Moc se těším na pokračování!! Díky, holky :)
Jsem ráda, že se ti líbilo - po Mistrovi jsem měla své pochybnosti... ale zdá se, že fretka si získala své čtenáře. Děkujeme!

Re: Kapitola 2. Hermionin nový společník Od: margareta - 22.06. 2017
Prima čtení. A ten banner, to je přímo zosobnění fretky! Papulka k zulíbání, ale pozor!, nepodceňovat! Mám jenom trochu obavy, jak to přijme Křivonožka? Každý mazlíček chce mít výsadní postavení a nesnáší konkurenci! Asi dojde k pranici. Moc se těším na pokračování! Děkuji!
Ano, přesně! Ta fretka vypadá, jako by celým svým tělíčkem říkala: "To jste si tedy troufli dost, ale pozor, neprojde vám to!" Zamilovala jsem se do ní, jakmile mi ji arabeska poslala. Křivonožka si na vetřelce dá moc dobrý pozor... Děkuji.

Á, Dráček. Dal najevo, ke komu patří. Kdo by si to pomyslel, že k Hermioně tak přilne. Asi to bylo menší zlo :D Strašně moc se těším na pokračování, na interakci v Bradavicích. Jo a Ron tady není a blba, co? :-) Děkuju, děvčata. Jste úžasná.
Ron není za blba, jen prostě větší zlo pro jakoukoli fretku s bílým kožíškem a šedýma očima :-) Děkujeme!

Ano, Draco už si vybral. Nejlepší úkryt je za ženskou sukní... ee, vlastně pod vlasy :-)) Děkuji za milé ranní pobavení, denice, jimmi a Seviku!
Draco dokáže dát jasně najevo svůj názor :-) Děkujeme!

Prehľad článkov k tejto téme:

Freya Ishtar: ( denice )02.05. 2018Kapitola 42. Epilog. Dracův slib
Freya Ishtar: ( denice )26.04. 2018Kapitola 41. Malfoyovský temperament
Freya Ishtar: ( denice )19.04. 2018Kapitola 40. Kecal
Freya Ishtar: ( denice )12.04. 2018Kapitola 39. Nešťastné načasování
Freya Ishtar: ( denice )05.04. 2018Kapitola 38. A sem tam plán funguje
Freya Ishtar: ( denice )29.03. 2018Kapitola 37. Prasinkový víkend
Freya Ishtar: ( denice )22.03. 2018Kapitola 36. Zmijozelské způsoby
Freya Ishtar: ( denice )15.03. 2018Kapitola 35. Hlupáci všude kolem
Freya Ishtar: ( denice )08.03. 2018Kapitola 34. Profesor Tlučhuba
Freya Ishtar: ( denice )01.03. 2018Kapitola 33. Pansyina lest
Freya Ishtar: ( denice )22.02. 2018Kapitola 32. Znovu doma
Freya Ishtar: ( denice )15.02. 2018Kapitola 31. O jednu obtíž méně
Freya Ishtar: ( denice )08.02. 2018Kapitola 30. Nečekaná omluva
Freya Ishtar: ( denice )01.02. 2018Kapitola 29. Zlobivý Draco!
Freya Ishtar: ( denice )25.01. 2018Kapitola 28. Kostlivec ve skříni
Freya Ishtar: ( denice )18.01. 2018Kapitola 27. Příliš mnoho informací škodí
Freya Ishtar: ( denice )11.01. 2018Kapitola 26. Zvládnuté potíže
Freya Ishtar: ( denice )30.11. 2017Kapitola 25. Dřívější křivdy
Freya Ishtar: ( denice )23.11. 2017Kapitola 24. Skoro jako naplánované
Freya Ishtar: ( denice )16.11. 2017Kapitola 23. Muchlování na gauči a trelawneyovské brýle
Freya Ishtar: ( denice )09.11. 2017Kapitola 22. Mudlovské řešení
Freya Ishtar: ( denice )02.11. 2017Kapitola 21. Čisté vlasy a zarostlá tvář
Freya Ishtar: ( denice )26.10. 2017Kapitola 20. Motýli velikosti hipogryfů
Freya Ishtar: ( denice )19.10. 2017Kapitola 19. Úplně nové trable
Freya Ishtar: ( denice )12.10. 2017Kapitola 18. Paprsek světla
Freya Ishtar: ( denice )05.10. 2017Kapitola 17. Období klidu končí
Freya Ishtar: ( denice )28.09. 2017Kapitola 16. Nepravděpodobné pouto
Freya Ishtar: ( denice )21.09. 2017Kapitola 15. Další nejlepší věc
Freya Ishtar: ( denice )14.09. 2017Kapitola 14. Polibek od fretky
Freya Ishtar: ( denice )07.09. 2017Kapitola 13. Maličkosti pod povrchem
Freya Ishtar: ( denice )31.08. 2017Kapitola 12 Pouhá noční můra
Freya Ishtar: ( denice )24.08. 2017Kapitola 11. Fretčí tabulka
Freya Ishtar: ( denice )17.08. 2017Kapitola 10. To, co pro tebe dělám
Freya Ishtar: ( denice )10.08. 2017Kapitola 9. Potíže v ráji
Freya Ishtar: ( denice )03.08. 2017Kapitola 8. Překvapující odhalení
Freya Ishtar: ( denice )27.07. 2017Kapitola 7. Pohodlné místo
Freya Ishtar: ( denice )20.07. 2017Kapitola 6. Zatraceně, to není možné
Freya Ishtar: ( denice )13.07. 2017Kapitola 5. Strašlivé načasování
Freya Ishtar: ( denice )06.07. 2017Kapitola 4. Nezpůsobná malá bestie
Freya Ishtar: ( denice )29.06. 2017Kapitola 3. Plachá fretka
Freya Ishtar: ( denice )22.06. 2017Kapitola 2. Hermionin nový společník
Freya Ishtar: ( denice )15.06. 2017Kapitola 1. Dárek pro Rona
. Úvod k poviedkam: ( denice )16.05. 2017Svéhlavý mazlíček - úvod